Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos Zero (Kaia)

Side 12 af 17 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Næste

Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 9:34

"jeg føler mig lidt som en sæk kartofler"sagde hun, men mere sagde hun ikke, hun havde det fint over hans skulder, hun kiggede lidt rundt"din lille fartbølle"sagde hun, hun havde ret det var han efter hendes mening, men hun kunne godt lide ham alligevel eller rettere hun elskede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 9:38

Zero smilede og da de kom op til toppen af det hele bar han hende videre med sig ind i sin villa hvor han satte hende på en sofa og smilede roligt "bare lig der og slap af" sagde han og kyssede hendes kind før han gik ud på balkonen og satte sig der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 9:42

hun satte sig op og kiggede rundt*sikke et sted*tænkte hun, hun gik ud til ham og lagede armene om ham"skulle jeg ikke prøve det der undertøj søde?"spurgte hun, hun ventede på et svar fra ham, hun kunne godt tænkte sig at se hvad han ville sige"og tak for køreturen"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 9:47

Zero smilede og vente sig mod hende "så lidt" sagde han roligt "du må selv bestemme om du vil det ligger ved siden af sofaen" han smilede og kyssede hendes kind før han lagde sig ned i sol stolen på sin balkon som var på størrelse af en have hvor der var planter hele vejen rundt af balkonen og inde i huset var der osse planter han havde med vilje sørget for der var det kun til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 10:41

hun lagede sig på ham, hun kiggede på ham"du skal da ikke bare ligge her alene"sagde hun, hun ville ikke være alene inde i det store hus, hun var lidt skræmt over størrelsen på huset
hun var lidt skræmt, så hun blev ved ham, hun ville ikke fra ham aldrig, men det blev hun nok nøs til på et tidspunkt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 11:03

Zero nussede Kaia roligt "jeg har ellers sat planter over det hele for din skyld søde for du ikke føler dig alene jeg er van til at være alene" han smilede og kyssede hendes kind blidt før han lagde sig helt ned og lukkede øjnene mens han nussede hendes ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 11:12

hun kiggede bare på ham"tak"sagde hun, hun gav ham et kys på munden som en belønning, men ellers ville hun osse ha kysset ham alligevel, hun lagede bagefter hovedet på hans bryst, hun lå godt, hun gad ikke flytte sig med det samme, hun ville blive liggende lidt endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 11:47

...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 13:49

Zero nussede hendes ryg videre og nød faktisk at hun lå der mens han bare nussede hende videre og havde fortsat lukkede øjne for at tænke på hans 'problem' som mange kendte han tænkte på hvem han bedst kunne li han kunne virkelig godt li Kaia men han var usikker fordi der osse var en anden han kunne li han vidste ikke hvem han kunne li mest

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:45

hun nød bare at ligge på ham, hun kiggede på ham"tænker du på noget?"spurgte hun*der er jo nok mange som kan li ham, men han kan ikke blive hos en*tænkte hun, hun lagede sit hovede på hans bryst igen, hun lå meget godt der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:01

"ja jeg tænker på hvem jeg skal vælge til at gifte mig med" sagde han ligeud og så på hende smilende "snart vil min kontrakt være færdig og jeg vil kunne elske en person i stedet for 20 uden det gør ondt dog skal jeg stadig skaffe slaver"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 8:54

"okay"sagde hun, hun var glad for at høre at hans kontrakt var ved at løbe ud, men hun kunne ikke helt lide det med at han skulle vælge*det bliver ikke mig, han er ild og jeg er jord, de kan ikke sammen*tænkte hun, hun flyttede sig fra ham og gik indenfor igen, hun gik hen til en af planeterne og nussede om den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 10:23

Zero så undrende efter hende "kaia hvorfor går du" spurgte han trist han følte sig skuffet det undrede ham det havde han aldrig følt sig når en pige gik væk fra ham det gav ham en vis bagtanke om at hun dog måske alligevel ikke elskede ham og det blev han endnu mere skuffet over

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:43

"du skal havde ro til at vælge"sagde hun bare, hun smilede hen til ham selvom hun ikke var helt glad, hun vendte tilbage til planterne, hun nussede og pussede om dem som var de hendes børn*jeg er og bliver bare mor til disse planter*tænkte hun trist, hun blev bare ved planterne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:52

"ja mellem to piger søde" sagde han roligt og satte sig op for bedre at kunne se på hende "dig og en anden" han rejste sig op og kom ind til hende "dig og en som hedder Mika" han lagde armene om hende "jeg har et meget stort valg her fordi at jeg har kendt dig længst og holder af meget af dig derfor er jeg mest sikker på dig dog tør jeg ikke at vælge før jeg er helt sikker"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:55

"okay"sagde hun, hun kiggede på planterne, hun kunne ikke pusle videre om dem fordi at Zero havde fat om hende"og hende Mika har du jo sikkert være i seng"sagde hun og gjorde sig fri, hun havde kun kysset med Zero og noget lidt mere, men ikke været i seng med ham endnu, men hun viste heller ikke om hun kom det, hvis han nu valgte den anden, så kunne hun jo slet ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:12

"nej jeg har ej Kaia ikke endnu og desuden forhold er ikke sat på sex men på følelser" han lukkede øjnene "og du vil sikkert hade mig" han vente sig om og gik hen på en sofa og satte sig før han forvandlede sig til den sorthårede skikkelse den skikkelse som var kommet og havde truet Kaia med at brænde hele hendes skov og ville voldtage hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:20

hun havde ryggen til ham, hun blev ved med at nusse om planterne og de var osse glade for hende, hun slap sin evne i dem, hun havde ikke brug for dem, hun gik ud på balkonen, hun sagde ikke noget, hun stod helt henne ved kanten og kiggede ned på jorden*jeg kunne altid hoppe*tænkte hun, men hun skubbede så den tanke væk igen, hun rystede på hovedet som et nej at hun ikke skulle gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:29

Zero sukkede dybt "vis det er fordi at du er bange for at jeg får sex med Mika og så vælger hende så skulle vi måske have sex nu" sagde han mens han forvandlede sig til sin blonde igen mens han fortsat så på hende trist over at koste hende så meget smerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:32

hun havde havde ikke opdaget at hun ikke havde slippet en plante fra sin evne, den slog hurtigt ud efter hende, hun nøde ikke at gøre noget får hun blev ramt og den havde fat i hende"din møg plante!"sagde hun vredt, hun prøvede at komme fri, men den strammede bare sit greb om hende, hun mistede alt luft i lungerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:48

Zero rejste sig op og styrtede hen til hende og prøvede at få hende fri uden at skade planten "hvorfor gør den nu det" spurgte han undrende mens han prøvede at få hende fri men opgav og brændte et stykke på den så den ville slippe Kaia og derefter sugede han ilden til sig igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:01

hun faldet ned på balkonen igen, hun hostede lidt"det ved jeg ikke, den var vil enig med dig"sagde hun, hun rejste sig op og gav ham et kys"tak og du skal ikke tro at jeg ikke elsker dig, du er den første jeg har forelsket mig i"sagde hun, det var sandt det hun sagde, hun elskede ham overalt på jorden og hun ville ikke bytte ham for noget som helst i verden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:10

Zero nussede blidt hendes ryg med et smil mens han tænkte på at hun virkelig var enestående og var virkelig tæt på at vælge hende som den han ville fri til dog sagde han intet om det fordi han ville være sikker mens han nussede hendes ryg kørte den ene af hans hænder ned og tog hende på røven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:15

hun stillede sig helt ind til ham, hun kyssede ham igen, hun ville gerne i seng med ham, men hun var osse bange for det, men det skulle jo overståes før eller senere og var osse glad for hvis det blev ham hun skulle i seng med, hun havde sine hænder hans bryst, hun stod helt tæt på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:22

"så øhm" sagde han og så på hende "vil du?" han pegede bagud over sin skulder med sin tommelfinger på en dør med et skilt hvor der stod soveværelset mens han stadig havde den anden arm om hende "jeg lover at være blid eftersom det er din første gang"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 12 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 17 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum