Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos Zero (Kaia)

Side 7 af 17 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Næste

Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 11:52

hun faldte i søvn, hun puttede sig ind til ham i søvne, hun drømte ikke rigtigt noget, hun sov bare videre,
efter lidt tid vågnede hun igen, hun så at han sov, hun flyttede sig stille ud af sengen, hun låste døren stille op, hun fandt noget gammel stof og nål og tråd, hun begyndte at lave en kjole ud af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 16:36

Zero vågnede langsomt da han mærkede hun havde rykket sig han så mod hende med et smil "det var dejligt" sagde han og satte sig op i sengen mens han strakte sig han gik ud af sengen og gik hen til hende han bukkede sig ned kyssede hende på kinden og satte sig så overfor med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 16:40

hun blev færdig med kjolen"sådan bedere påkældning"sagde hun, hun rejste sig op og holdte kjolen oppe"nok ikke lige den bedste kjole, men den går an"sagde hun, hun gik ud på badeværelset og skiftede, hun havde ikke noget undertøj men hun overlevede nok, kjolen var lang og gik ned til midten på hendes anker og der var en lille v-udskærning øverst i kjolen, hun havde taget et af bælterne rundt om maven, hun gik hen til ham"går den an?"spurgte hun imens hun så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 16:43

han smilede og rejste sig han gik hen til hende og lagde armene om hende mens han så på kjolen "den klær dig men du ser osse smuk ud i alt" sagde han og så på hende "jeg kan købe dig en kjole vis du vil ha det" han smilede "men det vil koste noget fra dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 16:46

hun kiggede på ham"hvad kommer det så til at koste?"spurgte hun, hun blev ved med at komme på ham, hun kiggede ham i øjene, af en eller anden grund kunne ikke lade være med det, hun havde en underlig følelse i kroppen når han var i nærheden af hende eller holdte om hende, hun viste ikke hvad det var for en følelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 16:49

"tja det bliver billigt fordi du er så smuk" sagde han og lod som om han tænkte grundigt "jeg har det et lille kys måske" sagde han og smilede til hende mens han agede hende på ryggen roligt og så hende i øjne han bukkede sig frem og kyssede hende blidt på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 16:53

den underlige følelse blev større da han kyssede hende og hun rødmede meget, hun kiggede stadigvæk på ham*han leger sikkert bare med mig og hvem var ham den sort håret*tænkte hun, hun var forvirret over de mange spørgsmål og ting hun tænkte på, men hun kunne ikke lade være med det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 16:54

han slap blidt kysset efter lidt tid "nu skal du høre hvad vi gør smukke" han agede hende videre på ryggen "først går jeg hen til den nærmeste butik og køber noget hurtigt tøj som du kan tage på derefter smutter vi i centeret og så kan du vælge lige præcis den kjole du vil"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 16:57

"okay det lyder sjovt, men hvad mit hår og mine øjne"sagde hun, hun kiggede ned i gulvet"der er jo en grund til jeg går med min kappen hele tiden 1. mit hår 2. mine øjene 3. jeg er en mørk elver"sagde hun, hun kiggede stadigvæk ned i jorden"og hvem var ham den sort håret endelig?"spurgte hun så, hun kiggede ikke op på Zero

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:05

han agede hende på ryggen "Kaia du er smuk jeg er ligeglad med hvad andre siger vis der er nogen som driller dig eller skader dig bare fordi du ser sådan ud skal jeg nok ordne dem så længe du forstår at du ikke skal skamme dig over sin skønhed" han smilede roligt og løftede blidt hendes hovede så de så på hinanden og kyssede hende på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:09

denne her gang kyssede hun igen, hun ville se hvordan han tog det, hun viste nu hvad det underlige følelse ville havde hende til at gøre, hun skulle kysse ham, hun smilte sødt bagefter til ham, hun smuttede ud af hans greb, hun smuttede om bag ham, hun lagede armene over hans skuldere, hun grinede lidt, det havde hun aldrig gjort før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:12

han smilede roligt da kysset var færdig han nåede ikke at reagere at hun smuttede ud af hans greb han smilede lidt han svang en arm om på sin ryg men istedet for sin egen var det hendes røv han tog fat i han slap hurtigt igen og så på hende "undskyld smukke men det klør lige på midten af ryggen" løj han og gættede sig frem til hun kunne gætte det var løgn fordi han sådan smilede uskyldigt noget han aldrig havde gjort før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:14

"din lille snyder"sagde hun, hun gav ham et kys på kinden kort, hun smuttede ind i soveværelset, hun stillede sig lige bag børen, hun trak vejret stille og rolig, så man næsten ikke kunne høre hende der inde, hun ventede på at han skulle gå der ind, hun ville prøve at overraske ham, men hun viste bare ikke om det virkede, men hun ville prøve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:17

han smilede "Smukke juhu" sagde han roligt og smilede lidt mere mens han gik ind af døren med hænderne i lommerne så hun rigtig kunne prøve at forskrække ham vis det var det hun ville mens han bare smilede han havde med vilje lukket øjne for ikke at se hvor hun var smuttet hen og han brugte osse meget af sin psykiske kræft for at holde ham tilbage fra at læse hendes tanker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:20

hun bed sig lidt i underlæben, da han kom ind, prikkede hun ham i siderne"ja?"sagde hun, hun ville ikke give ham et chok, hun smilede til ham, hun smuttede ud i stuen, hun stod ved hovededøren og ventede på ham, hun kiggede ind i soveværelset, hun kiggede efter ham, hun ventede bare stadigvæk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:25

han grinte og vente sig mod hende "jeg troede du ville overraske mig sådan overrasker du mig ikke smukke" sagde han roligt og fulgte efter hende han kom ud og gik lige ud for døren "vent her smukke så finder jeg lige noget hurtigt tøj ved handlen lige om hjørnet" sagde han og begyndte at løbe han kom tilbage 5 minutter senere med en pose med et par stramme bukser i hendes størrelse og en stram t-shirt osse i hendes størrelse nede i posen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:27

hun så på det, hun kiggede derefter på ham"du var ikke så klog at købe noget undertøj til mig"sagde hun, det var det eneste hun manglede også sko det manglede hun osse, men det kunne jo ikke sige til ham, hun ville ikke forlange alt for meget af ham, hun havde kun kendt ham i en dag og det var jo ikke særlig langtid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:29

han slog sig på hovedet "når ja undskyld og så køber jeg osse nogle sko til dig" sagde han og smuttede igen denne gang kun i 3 minutter højst med et par sko normale kondisko fordi det skulle være hurtigt og så trusser og BH i en pose med et smil og gav hende det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:33

hun gik ind i soveværelset med det hele, hun lukkede døren efter sig, hun begyndte at skifte tøj og det hele passede som det skulle, hun sys det var underligt at havde bukser på, men det ville vænne sig til med tiden, hun gik ud til ham, hun kiggede på ham"det føles underligt med bukser på"sagde hun, hun havde jo aldrig haft bukser på før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:36

han smilede han lagde igen armene om hende "det vender du dig til smukke" sagde han roligt og agede hendes lår "de passer dig godt og klær dig meget" sagde han roligt og så lidt på hende "du er virkelig smuk Kaia" han bukkede sig frem og kyssede hende på skulderen kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:39

hun tog fat i hans hånd og hev ham med ud"kom nu"sagde hun et glad smil, hun ville ud og se byen, hun havde jo aldrig været i den"vis mig byen be'om"sagde hun til, hun kiggede på ham med næsten helt hundehvalpe øjne, hun kiggede bare på ham, da de var kommet ud på gade, kom der nogle hen til dem, de hev hendes fra ham, hun prøvede at komme fri selv, men som altid gik det ikke godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:43

Zero så på dem roligt "slip" sagde han roligt "3..2..1" han forsvandt og kom frem bag dem han sparkede den ene i kuglerne den anden slog han i hovedet med en knytnæve den tredje i maven osv indtil der ikke var flere oprejst han hjalp Kaia hurtigt væk derfra ind i den gyde og satte hende op mod væggen mens han trak vejret hurtigt han havde løbet derhen og han var træt efter at have slået dem sparket dem og undgået deres modangreb "skete der noget?" spurte han roligt til hende mens han tog hende ind til sig og agede hende på ryggen "hvorfor gjorder de det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:46

"jeg er okay"sagde hun, hun tog sine øreringe af"nok dem her"sagde hun"de er ægte elver guld, der meget mere værd end helt normal guld det her er 100% ren guld"sagde hun, hun gav ham dem i hænderne"her dem må godt få"sagde hun"det kan jo osse være som du sagde er jeg smuk"sagde hun og blinkede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:50

han gav hende dem i hånden igen "jeg skal ikke have noget smukke jeg er rig selvom jeg bor her har jeg mange penge" sagde han roligt "desuden vis du giver mig noget der er så meget værd som du siger er det ligesom en betaling for hvad jeg har gjort og det vil jeg ikke modtage" sagde han roligt og kyssede hende på kinden "men du har måske fat i noget jeg ville osse gå helt banana vis jeg så dig gå ud af en lejlighed med det smukke sexede tøj du har på" hviskede han ind i hendes øre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 17:52

hun så på sine øreringe"du skal bare passe på dem"sagde hun med smil"ser det måske ud til jeg har lommer"sagde hun, hun gik lidt gåsehud da han hviskede hende i øret, hun gav et kys på munden"du snakker for meget"sagde hun drillende, hun rejste sig op igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 7 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 17 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum