Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Plotsøgning :: Fear the Fever
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Plotsøgning :: Fear the Fever
Har du mod på, at kaste dig ud i et eventyr med Di Morga's nye beboer Kylie?
Ja, så er det bare om, at springe til og give lyd fra dig! :-) Jeg forsøger altså, at få Kylie i spil, efter at have dannet mig et mere tydeligt billede af hvem hun er som person, og hvad jeg gerne vil se ske med hende. Sandheden er alligevel, at jeg ikke har mange faste rammer. Jeg leder efter plots som både kan rykke til- eller støtte op om min karakter, og derfor vil jeg gerne prøve kræfter med lidt afhvert.
Jeg har ikke mange krav, men kan lige ridse et par stykker op:
- Jeg vil helst se, at man skriver mere end minimum 5 linjer pr. indlæg
- Min karakter skal ikke dræbes i den nærmeste fremtid
- Jeg sætter pris på store bogstaver og punktummer. Stavningen skal være forståelig, men jeg flipper ikke ud over småfejl, da jeg også selv laver disse.
Lidt om Kylie:
- Hun er netop flyttet til Di Morga, efter faderens død, og benytter sig af sin arv til at klare sig for øjeblikket. Dog løber pengene snart op, og derfor er hun desperat efter et arbejde.
- Hun kommer originalt fra England og er ikke en mester til fransk.
- Hun er født med Varulve-virussen og er med tiden blevet mere og mere følelseskold. Op til fuldmåne er hun direkte kynisk, men kan sagtens krakelere overfor de rigtige personer, eller i udmattelsen efter fuldmåne.
Send mig endelig en PM eller skriv her!
Ja, så er det bare om, at springe til og give lyd fra dig! :-) Jeg forsøger altså, at få Kylie i spil, efter at have dannet mig et mere tydeligt billede af hvem hun er som person, og hvad jeg gerne vil se ske med hende. Sandheden er alligevel, at jeg ikke har mange faste rammer. Jeg leder efter plots som både kan rykke til- eller støtte op om min karakter, og derfor vil jeg gerne prøve kræfter med lidt afhvert.
Jeg har ikke mange krav, men kan lige ridse et par stykker op:
- Jeg vil helst se, at man skriver mere end minimum 5 linjer pr. indlæg
- Min karakter skal ikke dræbes i den nærmeste fremtid
- Jeg sætter pris på store bogstaver og punktummer. Stavningen skal være forståelig, men jeg flipper ikke ud over småfejl, da jeg også selv laver disse.
Lidt om Kylie:
- Hun er netop flyttet til Di Morga, efter faderens død, og benytter sig af sin arv til at klare sig for øjeblikket. Dog løber pengene snart op, og derfor er hun desperat efter et arbejde.
- Hun kommer originalt fra England og er ikke en mester til fransk.
- Hun er født med Varulve-virussen og er med tiden blevet mere og mere følelseskold. Op til fuldmåne er hun direkte kynisk, men kan sagtens krakelere overfor de rigtige personer, eller i udmattelsen efter fuldmåne.
Send mig endelig en PM eller skriv her!
Gæst- Gæst
Sv: Plotsøgning :: Fear the Fever
Jeg vil gerne et emne :D
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
Manda er ikke lige så sej som mig, så du kan emne med mig xD
Gæst- Gæst
Haha, great guys :) Nu er det jo op til mig, at bestemme hvem der er 'sej', og hvem der ikke er.
Har I nogle ideer til en relation eller et emne?
Har I nogle ideer til en relation eller et emne?
Gæst- Gæst
Jeg vil gerne smide Isaiah på banen - Jeg kunne tænkes han kunne blive en pestilens for en aften xD?
Men hvis du får nogle idéer eller lyster så skriv endelig.
Men hvis du får nogle idéer eller lyster så skriv endelig.
Gæst- Gæst
Great, Isaiah. Det kunne være sjovt at smide lidt mere kaos ind i Kylies liv. Især nu hvor hun lige er kommet til Di Morga, og ikke rigtigt har indbefundet sig. Jeg vil jo ikke ligefrem gøre det "let" for hende at falde til. Where would be the fun in that?
Jeg har ikke noget voldsomt specifikt. Men hvad siger du til et ellers så 'tilfældigt' møde i byen, der så... går lidt af sporet? Du skal jo bare være forberedt på, at hvis han er lidt for meget af en pestilens, har Kylie en ret kort lunte :)
Men er helt klart frisk på noget.
Jeg har ikke noget voldsomt specifikt. Men hvad siger du til et ellers så 'tilfældigt' møde i byen, der så... går lidt af sporet? Du skal jo bare være forberedt på, at hvis han er lidt for meget af en pestilens, har Kylie en ret kort lunte :)
Men er helt klart frisk på noget.
Gæst- Gæst
Det lyder godt xD
Men du skal vide at Isaiah ikke er ret kræsen med hvordan hans mere fysiske forhold fungere xD
Men du skal vide at Isaiah ikke er ret kræsen med hvordan hans mere fysiske forhold fungere xD
Gæst- Gæst
Han får nok lov til at kæmpe lidt for det, skal du se
Såe... En aften i byen? Møder hinanden tilfældigt på en klub? Det kan vel bare være det.
Vil du have andre detaljer på plads, eller skal vi bare stykke emnet op?
Såe... En aften i byen? Møder hinanden tilfældigt på en klub? Det kan vel bare være det.
Vil du have andre detaljer på plads, eller skal vi bare stykke emnet op?
Gæst- Gæst
Yes, yes. Jeg er lige væk i... 20 minutters tid. Skal jeg bare lave det, når jeg kommer tilbage - eller keder du dig nok til at stable det på benene? :)
Gæst- Gæst
Hvis du gider være en skat at stable det på benene, så skal jeg svare som det første imorgen, når jeg sidder på min skole bænk og længes efter en kvindekrop imellem mine arme ;b
Gæst- Gæst
No rush. Jeg stabler det bare på benene, før jeg går i seng. Så kan du svare når det passer dig :)
Nu har visse personer heldigvis fri fra 'skolebænken imorgen. En masse tid til at tænke på... Ja, diverse ting og sager
Nu har visse personer heldigvis fri fra 'skolebænken imorgen. En masse tid til at tænke på... Ja, diverse ting og sager
Gæst- Gæst
Jeg dropper lige ind og smider Scarlett på banen. Jeg har ikke rigtigt sådan nogle idéer lige på stående fod, men hvis du kan bruge mig til noget, stiller jeg mig gerne til rådighed :D
Scarlett- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 141
Lignende emner
» Jungle fever //Davy//
» Followed by fear.
» Alone in all this fear - Valerie.
» Meet me in Paradise - Fear
» Hate to fear ~ Open. (XXX)
» Followed by fear.
» Alone in all this fear - Valerie.
» Meet me in Paradise - Fear
» Hate to fear ~ Open. (XXX)