Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lovely Night ' Privat ' - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lovely Night ' Privat ' - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lovely Night ' Privat ' - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lovely Night ' Privat ' - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lovely Night ' Privat ' - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lovely Night ' Privat ' - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lovely Night ' Privat ' - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lovely Night ' Privat ' - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lovely Night ' Privat ' - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lovely Night ' Privat ' - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lovely Night ' Privat '

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Lovely Night ' Privat ' - Page 2 Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Man 16 Dec 2013 - 1:42

''Så du siger altså nu til mig at jeg er voldsomt heldig eller hvad?''

Han smilede bare drillende til hende, og han grinede bare over det med at hun var faldet, det var sgu da en smule morsom og så stod de jo egentligt også lige omkring det med at gøre dumme ting overfor den anden, nu havde han gjort gengæld for det med at hun havde brækket sig ud over ham. han smilede.

''Og du kan ikke bare brække dig ud over folk, men ville det hjælpe dig hvis jeg smed mere tøj?''

Han grinede bare drillende til hende, og han havde kun bukser på da han ikke så nogen grund til at have trøje på. Han kunne ikke undgå at dufte hendes blod det var ret tydeligt jo at det var blod fra en engel. han var draget.

''Så du må drikke fra mig, men jeg må ikke engang fra dig er det nu fair?''

Han grinede bare drilsk , og han gik tættere på hende og nikkede, han havde sovet ganske udemærket når det kom til stykket. Han stod lidt og tænkte da hun snakkede om alt det med job og lejlighed, og han grinede bare roligt.

''Mangler du et sted?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' - Page 2 Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Man 16 Dec 2013 - 1:50

Hun grinte en smule og sagde med en blid stemme " Det sødt af dig at tilbyde hjælp, men jeg klare mig Matic. ". Hun havde regnet med at han ville tilbyde hjælp eller at hun kunne blive ved ham, men sandheden var at Kimberly ikke var den type, der hang for megen ved andre folk, især ikke når hun kunne undgå det, fordi hun havde altid været en lone wolf, der nød sit eget selskab, dog også andres men i små dosis. " Det var sødt af dig dog at spørge ". Hun smilede og begyndte at tørre sit blod af sine finger. Hun betragtede blodet og fik det pludselig dårligt over at han faktisk havde hjulpet hende så meget, samt hun havde endda brækket sig over ham.. og så benægtede hun ham noget af sit?. Hun så kort over mod ham og sagde" Behold du blot dit tøj på hehe. Heldige ". Hun blinkede kort til ham og betragtede ham en smule, før hun sukkede og sagde" jeg kan ikke fatte at jeg siger dette, men... OKAY. ". Hun sukkede og tænkte * Dette er det dummeste jeg nogensinde har gjort.. *.

Hun gik hen til Matic og satte sig i sofaen som han stod ved siden af, før hun klappede ved siden af sig og sagde " Du har hermed min tilladelse til at.... at... gud hvor er jeg dum.. ". Hun tog sig kort til hovedet og sagde" Bide mig.. du må gerne bide mig, men det KUN.. fordi jeg ikke bryder mig om at stå i gæld til andre folk, samt.. du virker som en ok fyr.. og så du heller ikke skræmmende på nogen måde, såh.. værsgo.. så længe du ikke dræner mig fuldstændig ". Hun så nervøst på Matic og holde sit håndled frem mod ham og sagde" Dog bliver det håndledet og IKKE halsen ". Hun så flovt på ham og lukkede sine øjne, netop fordi hun var bange for smerten.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' - Page 2 Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Man 16 Dec 2013 - 13:22

''Nå nå, jamen så kan du klare dig selv.''

Han grinede fornærmet over hende men kunne ikke spille rigtigt fornærmet og han morede sig helt roligt over det da hun sagde det med at hun godt ville lade ham få noget ad hendes blod. Det var så sjovt at se hvor bange og nervøs hun var så han kiggede på hende ganske stille og roligt, og tog stille fast om hendes håndled.

''Nååå bange for noget?''

han bukkede sig stille ned mod hendes håndled, men bed hende ikke han kysedde bare blidt hendes håndled, og lidt op af armen og slap hende så. han betragtede hende sså roligt og gik ud mod køkkenet ganske stille og roligt, mens han kiggede bagud på hende.

''Ingen grund til at være bange søde.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' - Page 2 Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Tirs 17 Dec 2013 - 21:58

Hun havde lukket øjne og rystede en smule, da nervøsiteten havde sat sine tænder i hende, eftersom dette var første gang hun nogensinde havde ladt nogen bide hende. Hun spærrede chokeret sine øjne op og blinkede kort, da hun så mod Matic, der var igang med at lave en kysse sti op af hendes arm. Rødmen var stadig tydelig i hendes ansigt, i stedet for total frygt. Hun så på Matic, som havde han lige slået hende i ansigtet, eftersom hun ikke forstod hvorfor han pludselig kyssede hendes arm, dog var det vel hendes stikord, til at komme afsted, inden tingene tog en helt anden drejning, end den hun kunne kontrollere. Kimberly var en af de få kvinder, der godt kunne lide at ha en hvis ' kontrol ' over sit eget liv, samt situationer, så.. når det blev truet, så havde hun det med at stikke af, vis hun vidste at hun ville tabe kampen, vis det endelig kom til det.

Hun grinte svagt og viftede kort men elegant med sin højre hånd, før hun sagde en smule nervøst. " Pff!. Mig bange?, det tror jeg nu ikke ". Hun rejste sig derefter og rettede en smule på det tøj hun var iført, før hun så ned af sig selv lidt. * Oh.. jeg skal ha klædt om inden jeg smutter *. Hun så kort mod Matic og smilede uskyldigt, (hvilket var totalt en facade). " Nårh, det trækker lidt.. sååååh, jeg vil smutte ind og trække i noget varmere ". Hun smuttede derefter hurtigt ind i soveværelset og ledte.. før hun kom i tanke om at hendes dejlige tøj, samt ynglings casual tøj, var til vask. Hun sukkede og smuttede ud af soveværelset og listede hen til vaskerummet og tjekkede om den var færdig, heldigt for hende at den var. Hun tog det våde tøj ud og puttede i tørretrumbleren og gik så ind til matic igen. " Vores tøj er sat over, såh. Men tak fordi du hjalp mig igår, det var sødt af dig. Du er en god ven ". Hendes nervøsitet og nerver var ved at få det bedste af hende, eftersom hun ikke var den bedste skuespiller i verden. * Jeg må se at komme væk her fra *. Hun smilede kort og satte sig hen i sofaen og så mod Matic, før hun sagde" Du har nok også tusind ting du skal idag, såh jeg vil smutte ligeså snart mit tøj er tørt ".

Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' - Page 2 Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Tirs 17 Dec 2013 - 22:09

Da hun ligesom først trak sig fra og bagefter valgte at sige at hun ikke var bange grinede han bar da det jo var tydeligt at det ikke passede. Han grinede og lod hans hånd glide op langs hendes lår ganske hurtigt og kort, fordi han kunne lide at drille hende, og han grinede bare da hun kom tilbage og sagde hun ville gå så snart hendes tøj var klart.

''hmmm jamen så kan jeg jo nå at nyde dit blod lidt, hvis du da stadig mener du ikke er bange?''

Han smilede bare drillende, og hev hende ned at sidde hos ham igen. han grinede bare og han havde ikke tænkt sig at lade være med at drille hende, slet ikke når hun tydeligvis ikke fortalte sandheden om at hun var nervøs og bange. Han kiggede på hende drilsk.

''Hvad er det dog jeg gør der gør dig så nervøs og bange?''

Han greb så fast i hendes arm og bed hende i håndledet, og begyndte at drikke af hende, men imens han drak hende ville hans evne også påvirke hende lige så meget fordi han ville have hun skulle slappe af og det plejede hans evne at hjælpe med.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' - Page 2 Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Tirs 17 Dec 2013 - 22:18

Det løb hende koldt ned af ryggen, da han sagde han ville nyde hendes blod. Hun vidste ikke om hun skulle føle sig spændt, på at se hvordan det var, eller om hun skulle føle sig rædselsslagen, eftersom vampyr næppe var som i filmene disse dage. Hun så chokeret på Matic, da han pludselig hev hende ned og sidde ved hans side. Hun så en smule nervøst på ham, men prøvede at putte sit bedste ' pokerface ' på, i det hun sagde " Nej, overhovedet ikke bange.. ". Hun grinte lidt, mest for at lette sin egen nervøsitet, dog hjalp det ikke så meget, som hun nu havde håbet på det ville. Hun så en smule på Matic, mest for at holde øje med hans mindste bevægelse, dog.. det kom bag på hende, hvor hurtigt han havde gennemskuet hende, da han spurgte hende om hvorfor hun var nervøs og bange. " Du.. er en vampyr, såh hvorfor skulle jeg ikke være bange. Du en mand, jeg en kvinde.. du stærkere, samt i vampyr har altid en tendens til at være lidt for.. øhm, sensuelle ". Hun grinte lidt og begyndte så småt at slappe af igen, eftersom han lod til blot at ville tale, i stedet for at drikke.

" Vent Ma!? ". Hun nåede dog ikke særlig langt med netop denne tankegang, før Matic pludselig sad i hendes håndled med hans syleskarpe tænder. " Augh! ". Hun tog sig hurtigt til munden for at holde sit skrig nede, samt små smertes støn, i det han begyndte at drikke af hende. Hun så chokeret på ham og fjernede langsomt sin hånd, før hun sagde nervøst. " M-Matic.. din evne ". Hun kunne mærke den.. den slog hende som en væg, i mens han drak af hende. Hun vidste ikke om det var normalt at føle sådan, men pludselig blev biddet ikke så slemt. " Så det derfor din evne er såen ". Hun kunne forstå det nu. Når han bed, så tog hans evne måske over, så selveste byttet blev mere medgørelig og villig. Hun tog sig kort til hovedet og så mod ham lidt, før hun smilede nervøst og sagde" Matic.. j-jeg tror det bedst du igh!.. stopper nu ". Hun turde ikke rigtig at tag sit håndled til sig, eftersom hans tænder sad i det.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' - Page 2 Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Tirs 17 Dec 2013 - 22:26

''Og er du bange for om jeg er sensuel?''

Han smilede roligt til hende, inden han bed hende. Han stoppede ikke lige da hun sagde det, men han stoppede dog da hun bad ham om det til sidst. Han stoppede dog ikke lige med det samme hans emne, istedet kyssede han hende op af armen til hendes hals, mens han stadig lod hans evne påvirke hende.

''Ja den beroliger dig gør den ikke? Gør biddet mere rart og behageligt?''

Han nussede hende langs den ene side, mens han kyssede hendes hals, men han lod hende skubbe ham væk hvis hun gjorde det. Han smilede blidt imens hans læber sad mod hendes hals, og kort lod han også lige hans tænder strejfe hendes hals ganske kort og blidt.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' - Page 2 Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Tirs 17 Dec 2013 - 22:35

Hun kunne klart føle hvordan hans evne pludselig påvirkede hende og med det pludselig blod tab, kunne hun slet ikke modstå hans evne på nogen måde. Hun mærkede sin krop blive varmere, sit åndedrag blive tungere og mere hyppigt, samt hendes hjerte slå hurtigere og hårdere. Hun kunne ikke holde rødmen tilbage, samt små langtrukne støn. Hun så flovt på Matic med sine isblå øjne og sagde tøvende " M-måske.. ". Hun rødmede over de fine kindben af sine, mens hun ikke veg sine øjne fra ham, før han kyssede hende op af halsen. Hun lagde sig bagud, lod ham helt overtage hende. Hun anede ikke mere om det var hende selv eller om det var hans evne der havde dræbt hendes fornuft, men det var vel en smule dejligt, at blive begæret på denne måde, skønt det sikkert var hendes fine blod han mere var efter nu, end hende. Hun smilede kort, da han spurgte hende om det ikke gjorde biddet mere behageligt. " Så lad mig gætte.. Din evne, er i brug nu.. f-fordi at du vil bide mig.. i halsen? ". Hun lukkede sine øjne kort og svajede i ryggen en smule, da han syntes at strejfe hende med sine hjørnetænder.

Det gav sådan et behageligt skælv igennem hendes krop, som slappede alle muskler af på samme tid, undtagen en muskel gruppe. Hun åbnede sine øjne igen og det gik pludseligt op for hende, at hun lige nu, var ligeså nemt et bytte for Matic, som hans tidligere eskapader. " Matic, stop.. ". Hun rømmede kort hals, mens hun sårbart skubbede blidt til hans krop, indtil hun hørte tørre trumbleren stoppe. * yes *. En undskyldning for at smutte, hurtigere end før. " Det ser ud til at tøjet er færdigt ". Hun smilede en smule og sagde " Såh, du må hellere.. flytte dig, fordi, jeg har.. øhm.. et møde, eller et job at skulle.. skulle til ". Hun kunne slet ikke få ord til at hænge sammen mere, som havde hans evne fuldstændig forkludret i hendes næsten perfekte talegave. " Det var rart at møde dig Matic. Jeg håber vi kan forblive venner ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' - Page 2 Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Matic Tirs 17 Dec 2013 - 22:41

''Naaah, jeg har en anden grund til hvorfor jeg bruger min evne lige nu.''

Han blev ved med at kysse hendes hals ganske blidt, og han grinede lidt da hun kom med en dårlig undskyldning til at smutte især da han kunne høre hun faktisk ikke havde nogen overhovedet. Han greb derfor fast i hende igen da hun rejste sig og hev hende ned til sig, så hun enten landede på hans lår eller sofaen ved siden af ham.

''Hvorfor skulle jeg stoppe? var det ikke en rar følelse?''

Han lænede sig ned over hende ganske roligt og kyssede hendes strube. Han regnede med at det ville blive noget af en kamp, og fandt det sjovt hvordan hun blev ved med at snakke om venner på den måde hun gjorde, som om hun virkede bange for at han gjorde andet end det. Han kiggede på hende.

''Eller er du bange for at blive overrasket over hvor rart du kan få det?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' - Page 2 Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Angel Tirs 17 Dec 2013 - 22:59

Hun stivnede over den måde han sagde sine ord på. Han var så selvsikker, så standhaftig, så sikker på at hans evne kunne bringe en hvis sejr ind. Hun følte sig pludselig som en lille smuk lyst dukke, der var sjælden, men som blot skulle bruges til at tilfredsstille andre, andre som Matic. Hun rejste sig op, i frygt for at hun ikke ville kunne sige nej senere hen. Da han hev hende ned igen, så hun landede på hans lår, trak hun sig hurtigt væk, så hendes ryg var mod armlænet, samt hendes ben mod Matic. Hun holde det ene ben op en smule, for at prøve at skubbe ham væk, mens han prøvede at kysse og påvirke hende. " Det kan godt være det en rar følelse, men derfor betyder det ikke.. at dette ikke er forkert ". Hun havde allerede en der ville ha hende.. hvorfor ville ALLE ha hende?!. Hun skubbede Matic hårdt væk, i det hun ikke mere kunne spille sød og uskyldig overfor ham.. hun måtte skrue bissen på, vis disse vampyr samt MÆND, ikke skulle tro, at de kunne tag hende som de ville. " Matic for pokker!.. stop så ". Hun holde sine hænder ud og så flovt på ham.

Hun kunne ikke rigtig tag sig selv seriøs, i den mondering hun var i, eftersom trusser og tshirt, ikke ligefrem var det bedste at stå fremme i, overfor en muligvis liderlig eller blodtørstig vampyr. " Du må finde dig en anden kvinde, at stille dine lyster, fordi.. fordi jeg vil ikke okay! ". Hun så flovt på ham og rødmen steg hende til kinderne, mens hun stirrede på Matic med dette sårbar uskyldige blik, mens de isblå øjne så blankt på ham, klar til at opfange den mindste bevægelse. Hun mærkede sin evne sætte ind og langsomt foran Matic, ville hun forsvinde. Hun havde evnen til at kunne gør sig selv usynlig. Hun smilede en smule og listede langsomt hen af mod døren. * Måske får jeg ikke brug for at tage mit tøj på alligevel *. Hun havde dog glemt alt om, at vampyr havde super hørelse.. hendes hjerte bankede jo stadig, selvom hun trak vejret så roligt hun kunne... samt selv vis hun holde vejret, så ville han kunne følge hendes bankende hjerte rytme, der var gået total amok. Hun havde det varmt, samt mærkeligt også.. hun var liderlig, forvirret.. nervøs samt en smule bange. Matic var næsten 2 hoved højere end hende, samt han var muskuløs.. stærk.. flot.. han var vireklig en vampyr.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Lovely Night ' Privat ' - Page 2 Empty Sv: Lovely Night ' Privat '

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum