Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lovely Night ' Privat '
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Lovely Night ' Privat '
Han smilede bare drillende til hende, og han grinede bare over det med at hun var faldet, det var sgu da en smule morsom og så stod de jo egentligt også lige omkring det med at gøre dumme ting overfor den anden, nu havde han gjort gengæld for det med at hun havde brækket sig ud over ham. han smilede.
''Og du kan ikke bare brække dig ud over folk, men ville det hjælpe dig hvis jeg smed mere tøj?''
Han grinede bare drillende til hende, og han havde kun bukser på da han ikke så nogen grund til at have trøje på. Han kunne ikke undgå at dufte hendes blod det var ret tydeligt jo at det var blod fra en engel. han var draget.
''Så du må drikke fra mig, men jeg må ikke engang fra dig er det nu fair?''
Han grinede bare drilsk , og han gik tættere på hende og nikkede, han havde sovet ganske udemærket når det kom til stykket. Han stod lidt og tænkte da hun snakkede om alt det med job og lejlighed, og han grinede bare roligt.
''Mangler du et sted?''
Matic- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1131
Hun gik hen til Matic og satte sig i sofaen som han stod ved siden af, før hun klappede ved siden af sig og sagde " Du har hermed min tilladelse til at.... at... gud hvor er jeg dum.. ". Hun tog sig kort til hovedet og sagde" Bide mig.. du må gerne bide mig, men det KUN.. fordi jeg ikke bryder mig om at stå i gæld til andre folk, samt.. du virker som en ok fyr.. og så du heller ikke skræmmende på nogen måde, såh.. værsgo.. så længe du ikke dræner mig fuldstændig ". Hun så nervøst på Matic og holde sit håndled frem mod ham og sagde" Dog bliver det håndledet og IKKE halsen ". Hun så flovt på ham og lukkede sine øjne, netop fordi hun var bange for smerten.
Angel- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 188
Han grinede fornærmet over hende men kunne ikke spille rigtigt fornærmet og han morede sig helt roligt over det da hun sagde det med at hun godt ville lade ham få noget ad hendes blod. Det var så sjovt at se hvor bange og nervøs hun var så han kiggede på hende ganske stille og roligt, og tog stille fast om hendes håndled.
''Nååå bange for noget?''
han bukkede sig stille ned mod hendes håndled, men bed hende ikke han kysedde bare blidt hendes håndled, og lidt op af armen og slap hende så. han betragtede hende sså roligt og gik ud mod køkkenet ganske stille og roligt, mens han kiggede bagud på hende.
''Ingen grund til at være bange søde.''
Hun grinte svagt og viftede kort men elegant med sin højre hånd, før hun sagde en smule nervøst. " Pff!. Mig bange?, det tror jeg nu ikke ". Hun rejste sig derefter og rettede en smule på det tøj hun var iført, før hun så ned af sig selv lidt. * Oh.. jeg skal ha klædt om inden jeg smutter *. Hun så kort mod Matic og smilede uskyldigt, (hvilket var totalt en facade). " Nårh, det trækker lidt.. sååååh, jeg vil smutte ind og trække i noget varmere ". Hun smuttede derefter hurtigt ind i soveværelset og ledte.. før hun kom i tanke om at hendes dejlige tøj, samt ynglings casual tøj, var til vask. Hun sukkede og smuttede ud af soveværelset og listede hen til vaskerummet og tjekkede om den var færdig, heldigt for hende at den var. Hun tog det våde tøj ud og puttede i tørretrumbleren og gik så ind til matic igen. " Vores tøj er sat over, såh. Men tak fordi du hjalp mig igår, det var sødt af dig. Du er en god ven ". Hendes nervøsitet og nerver var ved at få det bedste af hende, eftersom hun ikke var den bedste skuespiller i verden. * Jeg må se at komme væk her fra *. Hun smilede kort og satte sig hen i sofaen og så mod Matic, før hun sagde" Du har nok også tusind ting du skal idag, såh jeg vil smutte ligeså snart mit tøj er tørt ".
''hmmm jamen så kan jeg jo nå at nyde dit blod lidt, hvis du da stadig mener du ikke er bange?''
Han smilede bare drillende, og hev hende ned at sidde hos ham igen. han grinede bare og han havde ikke tænkt sig at lade være med at drille hende, slet ikke når hun tydeligvis ikke fortalte sandheden om at hun var nervøs og bange. Han kiggede på hende drilsk.
''Hvad er det dog jeg gør der gør dig så nervøs og bange?''
Han greb så fast i hendes arm og bed hende i håndledet, og begyndte at drikke af hende, men imens han drak hende ville hans evne også påvirke hende lige så meget fordi han ville have hun skulle slappe af og det plejede hans evne at hjælpe med.
" Vent Ma!? ". Hun nåede dog ikke særlig langt med netop denne tankegang, før Matic pludselig sad i hendes håndled med hans syleskarpe tænder. " Augh! ". Hun tog sig hurtigt til munden for at holde sit skrig nede, samt små smertes støn, i det han begyndte at drikke af hende. Hun så chokeret på ham og fjernede langsomt sin hånd, før hun sagde nervøst. " M-Matic.. din evne ". Hun kunne mærke den.. den slog hende som en væg, i mens han drak af hende. Hun vidste ikke om det var normalt at føle sådan, men pludselig blev biddet ikke så slemt. " Så det derfor din evne er såen ". Hun kunne forstå det nu. Når han bed, så tog hans evne måske over, så selveste byttet blev mere medgørelig og villig. Hun tog sig kort til hovedet og så mod ham lidt, før hun smilede nervøst og sagde" Matic.. j-jeg tror det bedst du igh!.. stopper nu ". Hun turde ikke rigtig at tag sit håndled til sig, eftersom hans tænder sad i det.
Han smilede roligt til hende, inden han bed hende. Han stoppede ikke lige da hun sagde det, men han stoppede dog da hun bad ham om det til sidst. Han stoppede dog ikke lige med det samme hans emne, istedet kyssede han hende op af armen til hendes hals, mens han stadig lod hans evne påvirke hende.
''Ja den beroliger dig gør den ikke? Gør biddet mere rart og behageligt?''
Han nussede hende langs den ene side, mens han kyssede hendes hals, men han lod hende skubbe ham væk hvis hun gjorde det. Han smilede blidt imens hans læber sad mod hendes hals, og kort lod han også lige hans tænder strejfe hendes hals ganske kort og blidt.
Det gav sådan et behageligt skælv igennem hendes krop, som slappede alle muskler af på samme tid, undtagen en muskel gruppe. Hun åbnede sine øjne igen og det gik pludseligt op for hende, at hun lige nu, var ligeså nemt et bytte for Matic, som hans tidligere eskapader. " Matic, stop.. ". Hun rømmede kort hals, mens hun sårbart skubbede blidt til hans krop, indtil hun hørte tørre trumbleren stoppe. * yes *. En undskyldning for at smutte, hurtigere end før. " Det ser ud til at tøjet er færdigt ". Hun smilede en smule og sagde " Såh, du må hellere.. flytte dig, fordi, jeg har.. øhm.. et møde, eller et job at skulle.. skulle til ". Hun kunne slet ikke få ord til at hænge sammen mere, som havde hans evne fuldstændig forkludret i hendes næsten perfekte talegave. " Det var rart at møde dig Matic. Jeg håber vi kan forblive venner ".
Han blev ved med at kysse hendes hals ganske blidt, og han grinede lidt da hun kom med en dårlig undskyldning til at smutte især da han kunne høre hun faktisk ikke havde nogen overhovedet. Han greb derfor fast i hende igen da hun rejste sig og hev hende ned til sig, så hun enten landede på hans lår eller sofaen ved siden af ham.
''Hvorfor skulle jeg stoppe? var det ikke en rar følelse?''
Han lænede sig ned over hende ganske roligt og kyssede hendes strube. Han regnede med at det ville blive noget af en kamp, og fandt det sjovt hvordan hun blev ved med at snakke om venner på den måde hun gjorde, som om hun virkede bange for at han gjorde andet end det. Han kiggede på hende.
''Eller er du bange for at blive overrasket over hvor rart du kan få det?''
Hun kunne ikke rigtig tag sig selv seriøs, i den mondering hun var i, eftersom trusser og tshirt, ikke ligefrem var det bedste at stå fremme i, overfor en muligvis liderlig eller blodtørstig vampyr. " Du må finde dig en anden kvinde, at stille dine lyster, fordi.. fordi jeg vil ikke okay! ". Hun så flovt på ham og rødmen steg hende til kinderne, mens hun stirrede på Matic med dette sårbar uskyldige blik, mens de isblå øjne så blankt på ham, klar til at opfange den mindste bevægelse. Hun mærkede sin evne sætte ind og langsomt foran Matic, ville hun forsvinde. Hun havde evnen til at kunne gør sig selv usynlig. Hun smilede en smule og listede langsomt hen af mod døren. * Måske får jeg ikke brug for at tage mit tøj på alligevel *. Hun havde dog glemt alt om, at vampyr havde super hørelse.. hendes hjerte bankede jo stadig, selvom hun trak vejret så roligt hun kunne... samt selv vis hun holde vejret, så ville han kunne følge hendes bankende hjerte rytme, der var gået total amok. Hun havde det varmt, samt mærkeligt også.. hun var liderlig, forvirret.. nervøs samt en smule bange. Matic var næsten 2 hoved højere end hende, samt han var muskuløs.. stærk.. flot.. han var vireklig en vampyr.
Side 2 af 2 • 1, 2
» The night is lovely - Manda
» A lovely night with Shakespear (XXX) - Eleanor
» ♥Lovely Christmas ♥ Privat xXx
» All the night // Jaster- privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline