Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The Element Of Surprise ♥xXx♥
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: The Element Of Surprise ♥xXx♥
Lawrence kommenterede ikke hendes kommentar med sengen, faktisk så prøvede han at ignorere alt havd hun gjorde eller sagde og han vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv, han havde jo faktsik fortalt hende det, men hun var jo flygtet og derfor fik han aldrig en chance for at tale færdig også kunne han jo lige så godt lade det ligge: "Thomas er en stærk mand, jeg har arbejde" sagde Lawrence roligt og kiggede så op i mod hende.
"Ja jeg er næsten klar" sagde Lawrence og trykkede enter en sidste gang og lukkede så computeren: "Der er ikke noget galt" sagde Lawrence blot og prøvede at aflede hende, han gik forbi hende og ud i gangen for at finde en lang sort frakke han kunne tage på, det var jo trods alt en smule koldt her i slutningen af December måned, også i Frankrig: "Lad os komme afsted" sagde Lawrence men en ikke alt for munter mine.
Kendall- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 895
Hun vidste at folk ikke ville lægge mærke til hvem han var der nede, ved mindre han stødte ind i nogen han faktisk kendte. Hun trådte ud af bilen og lukkede blidt bildøren efter sig, før hun gik i sine fine sandaler med en lille kina hæl, hen over det dejlige sand. Hun så kort over mod Lawrence og gik så ned til de andre folk, hvor man kunne købe noget at drikke, samt et tæppe at sidde på. Hun købte et og spredte det ud til dem begge, før hun hentede en lanterne til sig selv, hun kunne sende op senere, samt en til Lawrence. " Jeg ved det vildt dårlig tidspunkt at snakke om men.. jeg købte en til dig, for at du kan tænde den og sende den op, til ære for.. Madi.. ". Hun så kort mod Lawrence og bed sig en smule i underlæben og fortsatte. " Samt som et tegn på en ny begyndelse i dit liv. Jeg håber du finder lykke engang Lawrence ". Hun smilede forsigtigt og så kort på sin og sagde" Jeg sender denne op, både for mig selv, men for den person der var nr 12.. i rækken om arven, før mig. Hans navn var Apostol ". Hun så kort på Lawrence og bed sig en smule i underlæben og rykkede sig tættere på ham og sagde" Lawrence, sig sandheden... vil du ha jeg skal lade dig være?. Du virker pludselig såh.. kold, som prøver du at undgå mig eller noget ? ". Hun tog en tår af sin drink og betragtede ham lidt.
Gæst- Gæst
Lawrence trådte i stilhed ud af bilen sammen med Skylar, det var ikke fordi at han ikke ville sige noget til hende med han anede overhovedet ikke hvad han skulle sige og han vidste heller ikke hvordan han skulle kunne sige noget som ikke ville få hende til bare at stikke af igen, og han gik efterhånden og overvejede om det måske var bedst at de slet ikke så hinanden.
"Jeg gider ikke snakket om det" sagde han blot da hun prøvede at stikke til ham endnu engang og han gjorde blot som alle andre og malede en lanterne, dog var det langt fra en munter mine han havde på og et øjeblik overvejede han at sige til hende at han hellere ville tage hjem, men han ville ikke flygte ligesom hende, så måtte hun leve med at hans humør ikke var sommerfugle og lykke: "Jeg er ikke sur" bekræftede han dog, hvilket var sandhed.
Hendes blik kunne ikke holde sig væk fra denne mand, der syntes at være så frustrerende. Hun sukkede tungt og sagde" Vis du vil, må du gerne tag hjem.. du havde ikke behøves at komme med, vis du ikke følte for det ". Med disse ord, rejste hun sig op og så ned mod Lawrence, med et lille undskyldende smil, før hun sagde " Jeg smutter liiige hen og... gør et eller andet ". Hun gik derefter fra ham og gik hen for at tjekke noget fyrværkeri, før hun fandt en raket og tog med tilbage. Hun havde drukket og drukket, blot for at prøve at undgå at komme i klammeri med Lawrence. Hun fattede ikke hvorfor han var så.. sur? så dårlig humør, men det var nytår for helved!?. Hun dumpede ned ved siden af ham og sagde" Tadaaa!, se hvad jeg fik ". Hun grinte kort og smilede, før hun satte den et stykke væk fra dem, klar til at fyre den af, når klokken slog Midnat. Hun ville få ham til at smile, blot en lille smule. Raketterne blev sendt op, da klokken slog tolv. Skylar tændte deres og lod den fyre op. Smuk med hvid, rød, spredte den sig på himlen, stor og nærmest krævede alles opmærksomhed. Hun smilede en smule og så kort på lanternerne, før hun tog sin op og tog sine sko af. Hun så kort på Lawrence og sagde " Kommer du med? ". Hun gik hen til det blide vand, der var iskoldt. Mange gik ud i det, halvt, så de stod med vand til deres knæ. Skylar tændte sin lanterne og så kort på den, før hun så mod Lawrence. Hun anede ikke hvad der var galt med ham.. men hun ville lade det lægge for i dag. " Glædelig nytår Lawrence ". Hun sendte blidt sin lanterne op, sammen med alle de andre, der var færdig med at fyr af.
Gæst- Gæst
Da hun gik og kom tilbage fulgte han blot efter hende, han havde slet ikke drukket men kunne godt høre at hun havde, han kiggede op i mod rakketerne, efter hvad han kunne se var han den eneste der stod i jakkesæt dette sted og han kiggede roligt op i mod de mange raketter der fyrede af netop som klokken slog tolv: "Godt nytår, Skylar" sagde han og kom med et lille smil og kiggede så op i mod himlen endnu engang.
"Jeg tager nok snart hjem, jeg har et møde i byen i morgen" sagde han og kiggede over i mod hende, han forsøgte ikke at virke sur, mest fordi at han overhoedet ikke var sur, han var bare meget afslappet og sådan.. Ja lidt irriteret over sine egne tanker, han anede ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv og at tale med hende virkede jo tydeligt ikke: "Vil du med eller?" spurgte han som en hentydning til om hun skulle have et lift.
Hun fulgte med Lawrence hen til bilen og satte sig ind, men hun sagde dog intet, fordi hun vidste faktisk ikke rigtig hvad hun skulle sige til ham, især ikke eftersom han virkede som en der blot ville af med hende. Hvad var han egentlig så sur over?!.. at hun afviste ham, efter han selv havde bekræftet hvor forkerte.. hvor forskellige de var fra hinanden, samt at det aldrig ville gå. Hvad var hans problem egentlig. Da de endelig syntes at være kommet hjem, åbnede hun bildøren, næsten ingen at han havde nået sådan helt at bremse bilen. Hun trådte ud af bilen og lukkede bildøren efter sig, før hun strakte sig en smule og sagde" Nåh, men g-godnat Mr. Watson ". Hun så kort mod ham og sagde " Jeg håber de kan sove godt iaften.. på trods af deres stædighed og evige surmuleri ". Hun kunne ikke stoppe sin forbandet mund, den løb blot a med hende når hun var fuld. " Uanset hvad, så syntes jeg du skal komme dig over, hvad end det er.. du er mut over. Som du sagde, its never going to happen ". Hun gjorde fakter med sine hænder, før hun trådte indenfor og skubbede sine sko af og smed sin jakke fra sig. Sløjfen bagi om hendes hals, var så småt ved at gå op, samt Skylar stod blot.. og prøvede at huske, hvor hendes værelse var.
Gæst- Gæst
Lawrence havde så mange gange været tæt på bare at kysse hende også bare tage konsekvensen af det, men på den anden side så kunne han bare ikke, han ville ikke og han.. Han stoppede altid sig selv, fordi at han jo hele tiden havde en stemme i hans hoved der sage at det var dumt, og sagde at han ville komme til at fortryde det og han frygtede at stemmen havde ret, men på den anden side så var hun den første pige efter Madison som han havde vist interesse for
"Godnat Skylar" sagde han med et afslappet smil og gik så ind i mod hans kontor, han kunne ikke sove, faktsik havde han sovet rigtigt dårligt det sidste stykke tid og derfor brugte han ofte natten på at arbejde, og det var også tilfældet nu, selvom det var nytårs aften så var han ikke i humør til at sove og han havde heller ej lyst til det, lige nu var han mere irriteret over at der var så længe til han skulle se sin Coach Frank som i mange år hjalp ham med både karrieren og privat livet.
Hun havde startet dagen temmelig tidligt, med en kop kaffe, samt bestilt mad fra Anubis. Det var blevet bragt op til hendes værelse, hvor hun sad og spiste, væk fra Lawrence, væk fra alle disse følelser der boblede op i hende. Hun ville blot fortsætte sit arbejde og gør det færdigt så hurtigt hun kunne. Det ville tag en uge, men vel ikke os hun kunne undgå ham så meget. Hun stod og malede væggene.. de skulle ha 3 lag, samt en coat, så der ikke ville ske noget med malingen, vis han ramte væggen med...... hvad end han nu kunne ramme den med, eller stødte i mod med noget. Efter at ha brugt næsten 4 timer der nede, kunne hun mærke trætheden sætte ind igen. Hun så kort rundt og så lidt på sengen... ville han blive sur vis hun lagde sig i den?. Hun så tøvende rundt... han ville fyre hende vis han opdagede det, men han kom jo aldrig ned til hende?. Hun trak sine bukser af, samt sin trøje, før hun lagde sig iført navy blå trusser og bh. Hun lagde sig i den dejlige seng og lukkede sine øjne, blot en halv times søvn... uden han opdagede det og så ville hun være klar til at fortsætte.
Gæst- Gæst
Lawrence tog hjem igen da klokken var omkring middag, han var stadig en smule træt og han var sammen med sin tidligere submissive gået ud for at drikke en øl eller.. Fem var det nok blevet til, egentligt fordi at han skyldte hende en forklaring på hendes fyring og han fortalte at han bare lige nu havde brug for lidt tid efter alt det med Madison, hvilket jo delvist var løgn. Lawrence var da også en smule beruset da han kom tilbage til huset.
"Skylar?" råbte han da han kom ind i huset og da ingen svarede gik han først ovepå: "Skylar?" spurgte han, nej hun var ikke på sit værelse. Lawrence gik ned i kælderen og åbnede døren ind i sit rum: "Skylar?" spurgte han endnu engang og kiggede over i mod sengen hvor han fik øje på hende hvilket næsten fik ham til at hoppe ud igennem taget af bare lyst til at 'hoppe på hende'... Det kunne hun simpelthen ikke mene seriøst.
Hun blinkede nogle gange med sine tunge øjenlåg, før hun sagde" Shit! ". Hun tog hurtigt dynen op foran sin barm, skønt hun bar bh, var dette ALT for afslørende selv for hende. " L-Lawrence?, jeg vidste ikke du ville komme.. komme hjem endnu ". Den lange røde fletning lå ned af hendes skulder og blev hurtigt svunget om mod hendes ryg, i det hun rejste sig og samlede sine bukser op, samt sin tshirt. Hun iførte sig hurtigt bukserne, mens hun så mod Lawrence og sagde" Jeg kan forklar. Jeg var vildt træt og.. og sengen så bare så dejlig ud ". Hun bed sig i den fyldige rosa pink underlæbe, før hun så bedende på ham og sagde" Undskyld, jeg troede ikke du kom hjem endnu.. eller jeg.. det var forkert af mig, men jeg er bare så afkræftet for tiden ". Hun strøg nogle lokker væk fra sit ansigt og trak hurtigt i sin korte tanktop, som hun bandt i siden, så navlepiercingen samt den stramme flotte mave kunne ses.
Gæst- Gæst
"Du er her for at arbejde, for at udføre et arbejde og aldrig nogensinde har mine ansatte sådan overtrådt en privat grænse!" sagde han irriteret og kiggede i mod hende, hun måtte jo virkeligt lege med ham med vilje det var han eferhånden overbevist om, for han var efterhånden ikke til at gøre klog på hende. Hun var så... Åh ja han havde ikke ord, men hun prøvede ikke ligefrem at komme ind i varmen.
"Prøver du virkeligt at gøre mig vred på dig?" sagde han og kiggede i mod hende: "Er det virkeligt det du vil?" sagde han og måtte tage en dyb indånding for ikke at lade det løbe over gevin, åh hvor havde han lyst tl at slå hende lige nu - på den sexede måde som han nu kunne gøre det, hvilket også irriterede ham. Men det var jo trods alt hende der havde opført sig sådan i det eneste rum i huset hvor Lawrence ville have alt ret i verden til at blive fuld af begær.
Hun gjorde fakter med sine arme, mens hun gik hen af mod ham og stod overfor ham nu, med en meter mellem dem, en arms længde fra Lawrence. Hun så stædigt på ham, standhaftigt. " Jeg ved det en grænse!, og jeg virkelig ked af at jeg trådte over den men.. men forhelved Lawrence, jeg troede ikke du ville komme her ned.. du har ikke kommet en eneste gang, alle de andre gange jeg har været her nede!?... så hvordan helved, skulle jeg vide du.. du ville komme her ned NU! ". Hun var vred og indekogt med forvirrelse og spændinger, som ville hendes krop snart eksploder. " Jeg prøver ikke på en skid Mr.....Watson! ". Hun ville ikke kalde ham Lawrence, vis det var sådan han skulle opføre sig overfor hende. Hun havde lyst til at slå løs på hans perfekte bryst, slå mod hans muskler, blot for at få lidt vrede af. " Se det derfor jeg skred uden at sige farvel dengang! ". Hun vrissede af ham og der kom muligvis også en dyb knurrende ligene lyd fra hende, før hun vendte ham ryggen, som ville hun ikke se på ham.
Gæst- Gæst
"Yeah for det gør det helt okay at gøre noget så længe folk bare ikke opdager det" snappede han tilbage og kiggede på hende med et blik der kunne dræbe: "Og du gider jo alligevel ikke snakke! Jeg prøvede at snakke og du afviste det blankt og stikker halen mellem benene" sagde han og kiggede i mod hende, nu måtte hun mærke hvordan det var når de ikke fik snakket, ikek at han anede hva de skulle snakke om, men sidst de havde samtalen var den da på rette vej.
"Fordi hvad? Fordi du så ville slippe for at bande af mig og gøre mig til grin i mit eget hjem!" snærrede han, ikke fordi der var nogen i nærheden men mere pointen i at hun ikke adlød ham og det gjorde ham irriteret, ikke fordi han ønskde at piger kyssede hans fødder men han ønskede da en eller anden form for respekt i hans eget hjem.
Hun trådte væk fra ham og vendte sig så om mod ham igen, før hun spredte sine arme og sagde" Her er jeg. Er jeg måske løbet væk i nu Mr. Watson!. Jeg skred fordi jeg ikke gad at høre om følelser, jeg ville IKKE indrømme det. Hvad fuck ville sandheden måske gør!? ". Hun vrissede af ham igen og snappede ligeså meget af ham. Hun hev en smule ud i sin trøje og sagde " Fint her er sandheden. Ja for helved at jeg har følelser for dig, ja du fandens lækker og jeg har muligvis drømt en gang eller to om dig!. Men det ikke op til DIG om jeg vil fortælle om MINE følelser! ". Hun sparkede kort til sin rygsæk, så den kurede væk fra hendes fødder før hun sagde " Du skal ikke blot tro, at jeg bøjer mig i støvet som alle dine andre tøser! og kysser dine fødder. Jeg har selvrespekt!. Det ville ikke gi en skid, vis jeg havde sagt det!. Som du sagde, du ældre end mig, samt vi for forskellige, samt VI TO ". Hun brugte samme ting han havde gjort den gang, pegede på ham og så sig selv. " Vil aldrig blive noget. Ikke også Mr. Watson, var det ikke selv samme ord du sagde!. Så stop med at rode rundt i det! ". Hun blottede kort tænder denne gang, før hun vendte ham ryggen og gik hen af mod sengen, hvor hendes rygsæk havde kuret hen. Hun tog fletningen over sin skulder og strammede elastikken om enden kort, før hun bukkede sig ned for at samle sin rygsæk op.
Gæst- Gæst
Lawrence kiggede i mod hende og han mærkede hvordan hans temprement roligt faldt længere og længere ned, han ønskede ikke at hidse sig op overfor hende: "Hvorfor sagde du ikke bare det for flere dage siden?" spurgte han i frustration og dog med en mere rolig stemme end han havde for ikke ret længe siden: "Jeg har aldrig sagt du ikke skulle have selvrespekt, jeg har sagt du skulle holde OP med at lyve" sagde han irriteret og betragtede hende, så havde hun jo løjet overfor ham endnu engang og det var nok den del der irriterede ham mere end noget andet.
Lawrence der ellers havde stået i døren gik ind i rummet og ned i mod sengen hun stod ved, han rakte en arm frem og greb fat omkring hendes trøje øverst oppe ved kravebenet og trak hende så frem i mod sig og lod sine læber ramme hendes, et kort øjeblik nød han det og forsvant roligt væk fra sin vrede inden hans fornuft bankede til ham og sagde at han burde holde op at være så uansvarlig hvilket fik ham til at skubbe hende væk igen og slippe henes trøje.
Hun tog sig kort til sine læber og rødmede over sine kinder, før hun skubbede ham væk og løb direkte forbi ham. Hun vidste ikke hvad der forgik, men hun måtte væk, væk før hun blev såret af denne fantastiske mand. Hun havde nydt hans kys til fulde, nydt at mærke hans læber.. så han besad måske samme begær som hende?. Hun kunne ikke forstille sig at han gjorde, og dog.. han havde lige taget fat i hende og kysset hende, men måske var det rummet der havde gået ham til hovedet, samt.. han smagte af alkohol.. øl for at være mere præcis. Han anede sikkert ikke hvad han selv lige havde gjort, eller også fortrød han det lige nu. Vis han ikke stoppede hende, ville hun løbe ud af døren og op, for at løbe ud til vejen og så blot fortsætte med at løbe... løbe, indtil hun havde brændt alt den sensuelle energi af.
Gæst- Gæst
Da Lawrence slap hende kiggede han i mod hende nærmest som var han bange for hende, han anede ikke hvad han skulle sige eller gøre af sig selv og lige nu holde han en hån op foran sin mund imens han stadig betragtede hende, det her var jo forfærdeligt, hvorfor skulle hans hjerne være sådan, hvorfor kunne han ikke bare beslutte sig for hvad han ville?
"Skylar stop" råbte Lawrence og tog et par hurtigt skridt efter hende og stoppede hende lige som hun var nået ud i gangen fra rummet: "Du får ikke lov at flygte denne her gang, det gør du simpelt ikke" sagde Lawrence og rystede på hovedet imens han spærrede vejen for hende: "Jeg er ked af jeg blev sur, men jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op længere" sagde Lawrence og kiggede i mod hende med de grå øjne der så nærmest helt bedende på hende, som anede han ikke hvad han skulle sige for at få hende til at lytte.
" Du har ingen ret til at.. at holde mig her?! ". Hun så kort rundt, før hun gik hen mod ham og prøvede at komme under hans arm, eller i hvert fald finde en måde, hvorpå hun kunne flygte fra denne situation. Hendes hjerte bankede hurtigere og hurtigere, i takt med at hun kunne mærke begæret snart bruse over til ham. Smagen af ham sad stadig dybt i hende, mens hun stod der og prøvede at få ham til at flytte sig. " Endten så flytter du dig, eller os så.. så må du binde mig, fordi jeg har tænkt mig at gå og.. og aldrig komme tilbage Mr. Watson ". Hun så alvorligt på ham og snappede en smule af ham, blot for at få ham til at blive vred, fordi hun kunne ikke kope med ham, når han var sårbar.. det gjorde alt for ondt at se på, dog kunne hun heller ikke klare, vis han skiftede til sin dominerende side, så ville hun smelte af liderlighed. Det var jo ikke som om han kunne.. holde på hende?.. skønt han da havde redskaberne til det.
Gæst- Gæst
"Åhh Skylar, du skulle bare vide hvor mange gange jeg har haft lyst til at binde dig" sagde han og fik det charmerende og dominerende udtryk tilbage i sine øjne som han stod der og havde lyst til at slæbe hende tilbage ind i rummet, men han gjorde det ikke for han kunne aldrig finde ud af at gøre det uden nogen bad ham og da slet ikke når hun slet ikke havde nogen seksuel erfaring, hvilket også var en af grundende til at han ikke turde komme tættere på hende.
"Hør jeg er forvirret, og det er du også..." sagde Lawrence som han stod foran hende og forsøgte at holde hende tilbage: "Men vær sød ikke at gå" sagde han og kiggede afventende i mod hende imens han stille sænkede sine arme fra gangens vægge så hun rent faktisk havde mulighed for at gå, og han afventede nu imens hans udtryk blev helt stille.
Da hun vendte sig om, så hun at han havde sænket sine arme, dog var hans blik stadig rettet mod hende. Hun tog hånden op foran sine øjne, blot for ikke at kunne se ham. Hun var virkelig flov, samt hun anede ikke hvad hun skulle sige. Hun krydsede elegant sine ben, mens hun stod der og gemte sig bag sin hånd, ventende på hvad der skulle siges, dog da hun fjernede sin hånd og betragtede ham, tog hun en dyb indånding og sagde kort og godt " Jeg træt.. ". Hun gik hen forbi ham og stoppede op bagved ham, før hun flovt sagde " Jeg bliver, såh.. så bare rolig ". Hun smuttede derefter så hurtigt hun nu kunne op af trapperne. Da hun kom op til sin seng, lagde hun sig i den og gemte sig under dynen. Det var utroligt, den måde han så på hende, de følelser der gik igennem hendes krop.
Hun kunne ikke stoppe sig selv.. forsigtigt stak hun hånden ned i bukserne på sig selv, under den fine blonde kant af sine trusser... blidt ned til hendes underliv og rørte ved sig selv. Hun var drivvåd.. det var en første gang for hende, samt hun kunne ikke glemme hans ord. Hun begyndte at lege med sig selv, mens hun trak sig en smule sammen, krummede sine tær, bed sig i den fyldige underlæbe.. hun følte en form for energi der byggede sig op inde i hende. Hun stoppede dog kort efter, i det hun var flov over at blive sådan, blot på grund af et kys og nogle frække ord. Hun rejste sig op og gik ud på badeværelset hvor hun lukkede døren og tog et langt og afslappende bad.
Gæst- Gæst
Lawrence lod hende gå forbi sig, i det mindste så styrtede hun ikke forbi ham i en fart der fik ham til at tro hun ville stikke af, Lawrence kiggede ind i rummet og slukkede så roligt lyset inden han gik op efter hende og ind på hans kontor hvor han faldt i søvn på læber sofaen, halvanden time sov han, han var træt, han havde jo ikke rigtigt sovet og selvom at hun måske ikke var blevet sur på ham så var hun ikke mindre forvirrende, for hun var jo trods alt stadig gået.
Da klokken var omkring seks om aftenen gik Lawrence roligt op i mod hendes værelse og bankede så stille på døren, han stod i en mørkerød skjorte og et par grå bukser, jakken havde han lagt på sit kontor: "Skylar?" spurgte han roligt igennem døren, han kunne ikke være sikker på at hun ikke var gået imens han havde sovet,men han havde på fornemmelsen at hun var derinde, også fordi han mente han måske ville være vågnet hvis han havde hørt døren gå.
Hun slog sine øjne op og så kort rundt, før hun iførte sig en stor tshirt, eftersom hun ikke orkede at trække i sine bukser. Tshirt og trusser, et normalt look for hende når hun var alene. Hun gik hen til døren og åbnede den kort, da hun så det var Lawrence. Hun lukkede den hurtigt i og så ned af sig selv, før hun sagde " 2-s-sekunder! ". Hun skyndte sig hen, for at samle nogle jeans op og trak sig hurtigt i dem, inden hun åbnede døren igen. Tshirten var bundet i den ene side, dog bar hun stadig ingen bh, hvilket var tydeligt at se igennem stoffet, eftersom hendes brystvorter strittede en smule. Hun betragtede Lawrence og strøg sit lange hår til siden, før hun begyndte at flette det ned af siden. " Heeeey... Lawrence?. Hva så ". Hun smilede en lille smule og så tøvende på ham, før hun trådte bagud og sagde" Kom endelig ind.. ". Hun satte sig hen på en stol overfor sengen og klappede kort med sin fod mod sengen, som tegn på han blot kunne sætte sig der. " Såh?... har du også fået sovet lidt ". Hun gabte kort og strakte sig en smule, så det nederste af de runde fyldige bryster, kunne liiiiige skimtes en smule.
Gæst- Gæst
Lawrence var en mand med en mission og det var muligvis til at se da hun endeligt lukkede ham ind, som hun satte sig ned blev han stående midt i rummet og kiggede hen i mod hende, han svarede ikke på noget af det hun sagde og hendes glade humør lod han sig ikke påvirke af, Lawrence vidste ikke om ordet glad var hvad man skulle bruge om ham, men nok mere rolig og en smule mere afbalanereten hvad han var lige om lidt.
Lawrence gjorde med en finger tegn til at hun skulle komme op til ham, han sagde ingenting men lod blot hans grå øjne hvile roligt på ham og som hun kom tættere på lod han sine læber ramme hendes imens han lod den ene af sine hænder hvile på hendes af hendes hand, han slap ikke kysset denne gang men gjorde det dybt og sensuelt imens han ignorrede alle tanker han end måtte få i sit hoved og valgte at smide alle de tanker ud han ikke gad høre på lige nu, fuck alle reglerne.
Dette måtte være himlen og helved samlet på en gang, fordi hvad ville der ske, når virkeligheden ramte dem, når de trak sig væk fra hinanden?. Hun ville dog ikke blive ved med at gruble over netop dette, så hun lukkede sine tanker ned, lod sig flyde ind i selveste øjeblikket, mens hun blot lod ham overtage kontrollen over hende og hendes krop. Hun nød at han var så fandens dominerende og ligefrem tog styringen, ligefrem krævede at hun kyssede ham tilbage, at hun gengældte disse følelser af hans, om det var liderlighed eller starten på et fuckt up kærligheds liv, anede hun ikke, men hun havde ikke tænkt sig at stå på side linjen passiv.. og vente på det blev hendes tur, til at finde ud af det. Hun slap kort kysset, da hendes hænder havde fundet vej til hans ansigt. Hun så på ham, mens hun trak vejret dybere end før, som kunne hun mærke selv samme energi bygge sig op inde i hende som tidligere. " Lawrence ". Hun havde lyst til at sige hans navn, mens hun betragtede denne underskønne mand, med sine dådyr isblå øjne, før hun igen krævede hans opmærksomhed, med sine læber mod hans, mens hun pressede sin krop op mod ham.
Hun anede ikke hvorfor han var kommet, samt hvorfor han havde kysset hende, men hun vidste en ting og det var at hun ville rør ham. Hun tog fat i hans skjorte med sine finger og begyndte at knappe den op, dog da det ikke gik hurtigt nok, rev hun til, så knapper skød ud fra hans skjorte, før den blev revet ned af hans lækre krop, ned over hans arme og trukket af, så den faldt til jorden. Hun sprang op i hans favn og samlede smidigt sine ben om hans liv, med sit underliv ud foran hans. Hun havde bare så meget lyst til ham lige nu, at det slet ikke kunne gå hurtigt nok. Hendes arme var om hans nakke, mens hendes ben var samlet om ham. Hun følte hvert kys, hver berøring af hans finger, der sendte en nydende fornemmelse igennem hendes krop som en ryst.
Gæst- Gæst
"Mmh" svarede Lawrence roligt tilbage som hun sagde han navn, Lawrence havde efterhånde dræbt alle de stemmer i sit hoved der sagde at hun var umoden, eller alt for kontrollerende, eller alt for ung til ham, faktisk havde han smidt absolut alt ud af sit hoved, især nu hvor han så småt fandt ud af at hun ikke afviste ham, ikke at han havde regnet med at hun ville. Det havde hjulpet ham at tage en lur og han følte at han tænkte en smule mere klart nu, også selvom han følte at hans tanker blev mere og mere tågede, dog ikke på grund af søvnmangel.
Da hun trak, eller måske nærmere rev hans skjorte af kiggede han blot i mod hende, studerede hendes røde hår og lod stille sin læbe blive fanget mellem to af hans tænker, han holde fat omkring livet af hende som hun sad i hans favn og kyssede hende imens han lod sine hænder hvile på hendes baller og massivt massere dem: "Skylar" hviskede han roligt som han slap hendes kys endnu engang: "Tror du...Ikke vi går for hurtigt frem?" spurgte han selvom det næsten gjorde ondt at sige, men hun var jo uerfaren og faktisk så vidste hun intet andet om hans sex - og kærlighedsliv end hvad hun havde set nede i rummet.
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Surprise, surprise.
» .. Surprise! (I'm back)
» A big surprise (Zankuji)
» The surprise moment can come from everyone
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline