Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Element Of Surprise ♥xXx♥ - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Element Of Surprise ♥xXx♥ - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Element Of Surprise ♥xXx♥ - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Element Of Surprise ♥xXx♥ - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Element Of Surprise ♥xXx♥ - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Element Of Surprise ♥xXx♥ - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Element Of Surprise ♥xXx♥ - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Element Of Surprise ♥xXx♥ - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Element Of Surprise ♥xXx♥ - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Element Of Surprise ♥xXx♥ - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Element Of Surprise ♥xXx♥

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

The Element Of Surprise ♥xXx♥ - Page 4 Empty Sv: The Element Of Surprise ♥xXx♥

Indlæg af Kendall Fre 27 Dec 2013 - 22:53

Lawrence kiggede i mod hende og anede efterhånden slet ikke hvad han skulle sige: "Der er mange ting jeg ihvertfald ikke forventede at høre og den ting jeg bestemt ikke forventede var at det var en fejl, og at det bare var det" sagde han og kiggede på hende,: "Jeg har ikke sagt at du er min egendom, men jeg havde da som minimum regnet med en samtale" sagde han og kiggede på hende, denne gang var hun jo også på vej ud af døren.

"Vil du virkeligt vide det eller spørger du bare fordi jeg siger det?" spurgte han, han havde regnet med at sex ville gøre tingene mindre forvirrende, men egentligt så følte han at det netop modsatte var sket: "Jeg er ikke helt normal, Skylar, det er det jeg vil snakke om" sagde han og tog fat omkring hendes hånd og gik tilbage på bordet som en hentydning til at hun skulle sætte sig, og han satte sig så lige så.

"Udover Madison, så har jeg aldrig været i et forhold" sagde han og rystede på hovedet: "Jeg udøver noget der hedder BDSM, det er hvad rummet er... Jeg udnytter piger, eller rettere så ejer jeg dem fordi de gerne vil ejes af mig..." sagde han og kiggede i mod hende: "Men efter jeg mødte dig så har jeg fyret dem alle" sagde han og rystede på hovedet og håbede da at hun ville tage det som et lille kompliment om ikke andet: "Jeg er ikke vant til almindelig sex og til kys og kram og det tiltaler mig ikke nært så meget som..." Lawrence kiggede ned i bordet et kort øjeblik før han igen kiggede i mod hende: "Rummet" sagde han.

"Og det er derfor jeg mener jeg ikke kan være den du vil have, fordi jeg ikke er pusse nusse agtig..." sagde han, og alle unge piger ville jo have en pusse nusse agtig kærste fyr, ville de ikke?
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 895

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 27 Dec 2013 - 23:03

Skylar hørte hvad han havde at sige, dog kunne hun ikke lade være med at grine til sidst, da han afsluttede samtalen med pusse nusse. " Omg Lawrence. Du er nok den sidste jeg nogensinde ville forvente, ville være ' pusse nusse ' som du så fint kalder det ". Hun betragtede ham en smule og rejste sig op, i det hun gik hen til ham og blidt gik bagved ham og lagde sine hænder på hans skulder. Hun begyndte blidt at masseger ham, som hun havde lært man skulle, af en af dem der havde arbejdet på herregården, dengang de altså havde været rige nok til hjælp og personlige massøger. Hun grinte en lille smule og lænede sig ned mod hans øre og hviskede " Det største turn on, samt gave du kan give en pige, er ved at sige.. at du vil eje hende ". Tanken i sig selv, var ekstrem fræk, samt blot det at en fyr ville hungre så meget efter en, at han ville ligefrem eje en, så man aldrig ville tilhøre andre end den ene, HVEM? ville ikke kunne lide det. Det var nærmest den største slags kærligheds sex erkæring man nogensinde kunne komme med, i dette liv.

Hun smilede en lille smule og fortsatte med at masseger ham og sagde " Jeg syntes slet ikke du ikke er almindelig eller sindssyg Lawrence?. Du har en fetish eller hobby af en slags og den accepter jeg ". Hun smilede en lille smule og sagde " Måske ville JEG ikke kunne holde til det, sådan.. fysisk, men psykisk ville jeg helt klart kunne holde alt ud, du end ville ende med at udsætte mig for ". Hun kyssede ham blidt op af halsen, før hun smilede en smule frækt og bed ham blidt i øreflippen og sagde" Dog, er jeg ikke noget man kan eje desværre.. for dig ". Hun blinkede kort til ham, da hun trådte forbi og gik hen for at lave sig en dejlig kop kaffe. " Lad mig gætte, du er den type.. hvor pigerne bøjer sig i støvet for dig, hvilket netop er derfor jeg sådan.. bringer de sider frem i dig, fordi du kan mærke på mig, at du ikke aner hvor du har mig ". Hun smilede frækt til ham og tog en tår af sin kaffe. Hun nød virkelig dette syn, at se ham så forvirret.. at se en så fantastisk mand, faktisk hungre efter hende og ikke andre. " Jeg meget smigret, af at du har afsluttet alt med dine ' andre ' piger ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Fre 27 Dec 2013 - 23:10

Lawrence kiggede i mod hende som hun rejste sig og stilte sig bare ham, det fik ham til at ligge hovedet let på skrå og han sukkede så roligt, han nød at mærke hendes berøring så tæt på: "Du kan jo give det et forsøg" sagde han da hun mente at hun ikke kunne klare fysisk smerte, Lawrence vidste hvor nydelses fuldt mange piger ville mene det var når man blot gjorde det ordenligt.

"Jeg er ikke udepå at skade nogen Skylar, jeg er ude på at skabe mere nydelse end du endnu kan forestille dig" sagde han og lagde nakken bagover så han kiggede op på hende fra hvor han sad, han håbede at hun ville give det en chance. "Har du da planer om at være sammen med.. Andre?" sagde han og blev faktisk irriteret bare ved tanken: "Hvor hvis du ikke har det, så kan du jo give det et forsøg, bare på et par uger" sagde han roligt og kiggede så lige ud igen.

Lawrence følte sig så uretfærdig pirret af at hun stille kyssede ham og berørte ham og det fik ham til at tage bestemt fat omkring hendes håndled: "Hvor har jeg dig da?" spurgte han og kiggede i mod hende imens han stadig havde fat omkring hendes håndled, han betragtede hende roligt, hun var selv ude om at han havde lyst til mere, han viste bare ikke om det 'mere' var sex eller... mere.
Kendall
Kendall

Indlæg af Gæst Fre 27 Dec 2013 - 23:17

Hun så på ham og trak kort på skulderne, da han spurgte hvor han havde hende. " Det ved selv ikke jeg Lawrence ". Hun elskede at tirre ham, samt hun kunne fornemme på ham, at han ikke kunne lide tanken om hende og andre. Hun var plettet af en og det var ham, dog vis andre fik lov til at rør hende, så var hun ikke så sjælden mere, som hun var uberørt af andre end ham og kun helt og holden hans. " Måske har jeg planer, om at prøve andre.. måske ikke ". Hun trak kort på skulderne og sagde" Man ved aldrig hvad livet bringer en ". Hun smilede uskyldigt og nød blot at tirre ham lige nu, dog da hun mærkede hans greb om hendes håndled, at han faktisk ikke gav slip på hende, det forundrede hende en lille smule?.

Hun så kort på ham og bed sig en smule i underlæben, mens hun stod der.. ventende på at høre lidt mere om dette. " U-uger?! ". Hun sukkede kort og tog blidt hånden til sig, før hun gik hen forbi ham og satte sig ned på stolen overfor ham og lod sin fod blidt strejfe hans inderlår kort, før hun tog den til sig, som var det et uheld. " Ups hehe ". Hun tog en tår af sin kaffe og sagde " Et par uger er temmelig lang tid, samt jeg.. jeg ved ikke om livet vil bringe mig flere opdagelser. Jeg er også så forfærdelig til at binde mig til en ting af gangen ". Hun så kort ned og kom i tanke om den ufærdige skaterampe, vilket blot understregede hendes pointe, angående det med at binde sig. " Kan du give mig en uge til at tænke over dette, samt.. jeg ved ikke om min krop ville kunne holde til mere nydelse end det den fik igår, et var.. ret så intenst. But i liked it ". Hun smilede flabet til Lawrence og bed sig en smule i underlæbe, før hun tog en tår af sin kop kaffe og lod den jordbær røde tunge, glide forsigtigt ud og over hendes overlæbe på en sensuel måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Fre 27 Dec 2013 - 23:24

Lawrence kiggede i mod hende og sad hele tiden at sagde til sig selv at han ikke skulle lade sig provokere over at hun prøvede at tirre ham, for det vidste han godt at hun gjorde, han var jo trods alt ikke født i går og han svarede derfor ikke på mange af de ting hun sagde: "Fint nok du får en uge..." sagde han og kiggede i mod hende.

Lawrence overvejede om han bare skulle ringe til en af sine tidligere submissive for at få lettet det tryk hun hele tiden forsøgte at skabe og som lykkedes hende så ganske vel. Han sukkede kort for sig selv da hun lod sin fod provokere ham lige så: "Du bevæger dig på dybtvand" drillede han og lod sine grå øjne betragte hende imens han lod sine grå øjne betragte hende: "Hvis du var min, så var hun røget ned i rummet lige nu..." sagde han og smilede let til hende.

"Du har slet ikke forstået ordet nydelse endnu" sagde Lawrence blot hvis hun mente at den helt almindelige sex havde været fantastisk: "Men du skal også stole på mig først" sagde Lawrence blot og trak hende så ned at sidde på hans skød imens han lod sine løber køre henover hendes kæbe parti, uden at kysse hende men som prøvede han blot at indånde hendes så fantastiske sensuelle duft.
Kendall
Kendall

Indlæg af Gæst Fre 27 Dec 2013 - 23:31

Hun smilede en lille smule og sagde" Åh, er jeg ". Hun grinte og sagde" Det vidste jeg ikke ". På dybt vand, eller langt ude hvor hun ikke kunne bunde, det var vel det samme for hende. Hun elskede at tirre ham, især nu da hun vidste at hun kunne gør det. " Hvad ville du dog gør af dig selv, vis jeg afslog dit fristende tilbud ". Hun rejste sig op og skulle til at gå forbi ham, før hun mærkede sig selv sidde på hans skød. Hun rødmede en smule og kunne mærke begæret løbe igennem hende. Nu var det pludselig ham der havde kontrollen og ham der kunne gør hvad end han ville. Hun rødmede og sagde tøvende " Jeg stoler skam allerede på dig, mere end jeg nogensinde har stolet på nogen anden. Ellers havde jeg aldrig ladt dig få mig på den måde, som du gjorde igår ". Hun var jo opdraget til at skulle blive en prinsesse en dag, muligvis dronning.. i følge hendes mor.

Hun havde styrken og sine egne veje, samt hun var klog og skøn, flot og fangende. Hun var aldrig til helt at vide, hvor eller hvordan hun ville reager eller hvor hun ville flygte hen, vis hun gjorde, men hun var dog alligevel til at stole på, når hun holde sit ord. " J-jeg skal nok overveje det med aftalen ". Hun rødmede ved at tænke på denne aftale, det han gerne ville. Ville han eje hende?. " Hvad så når aften ville være slut.. ville det så være slut mellem os ". tanken gjorde hende bedrøvet, dog viste hendes stemme ikke tegn på netop dette. Hun kunne lide hans dominerende side, den side der ville eje hende.. den var så fandens sexet. Hun havde lyst til at sige ja nu og mærke hvordan han virkelig ville udfolde sig overfor hende, hvordan VIRKELIG nydelse føltes som.. dog ville hun ikke lade en mand fange hende så let. Hun havde lært, at man altid skulle tænke på sig selv og så andre bagefter, især når det kom til kærlighed og følelser. Hun gjorde klar til at rejse sig op. " Lawrence.. jeg burde gå igang med arbejdet ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Fre 27 Dec 2013 - 23:37

Lawrence kiggede blot på hende: "Skrive kontrakt med en anden pige" da hun spurgte hvad han ville gøre hvis hun afslog ham, selvom det måske lød en smule hårdt, ja så var det jo hvad han ville gøre, der var jo ikke helt så meget andet han kunne stille op. Lawrence kiggede roligt på hende som afventede han et tegn fra hende, men naturligvis ville han give hende tid til at tænke, han ønskede ikke at hun kom til at fortryde det.

"Nej" sagde han til hendes svar til om han så bare ville efterlade hende: "Jeg kan godt lide dig Skylar, og du har allerede fået særbehandling, du skal bare ikke forvente at jeg vil ligge og nusse i otte timer" sagde han til hende, men det havde nu intet med hende at gøre det var bare hans stil: "Og... Du får heller ikke lov til at sove i min seng, men jeg sover gerne i din hvis du vil have det" sagde han, dog var det mest ppå grund af Madison, han havde ikke helt sluppet det endnu.

"Er du sikker på jeg ikke lige skal minde dig på hvad du skal tænke over?" sagde Lawrence som han havde trukket hende ned på sit skød og han lod så en hånd glide op af hendes indlår og han kunne mærke hvordan hans begær blev tændt lige så hurtigt som en kontakt, hvor var det dog uretfærdigt...
Kendall
Kendall

Indlæg af Gæst Fre 27 Dec 2013 - 23:44

Hun blev nedtrykt da hun hørte at han ville skrive kontrakt med en anden pige. Betød hun virkelig så lidt?, at han blot ville skrive det med en anden pige, vis hun afslog ham, som ville han kun ha hende, vis han vidste at hun var hans.. sådan på papir. Hun forstod virkelig ikke folk og deres skriftelige aftaler. " Hvad skulle forhindre mig i et bryde et skrifteligt løfte?.. i forhold til et mundtlig ". Hun rødmede en smule over den måde hun sagde det, dog lod hun det hænge i luften mellem dem, det hun havde sagt. Hun lyttede til det med at han kunne lide hende og at hun allerede havde fået særbehandling. Så det var sådan her han var overfor alle piger?. Hun vidste slet ikke om hun havde lyst til at tænke over dette, om hun havde lyst til en mand, der blot ville vente, for så at lægge sig i støvet og sige OK.. vis en pige blot afviste ham, som ville han ikke kæmpe for sin sag på nogen måde. Han havde ikke følelser for hende, det forstod hun nu.. ikke så store følelser som hun var ved at udvikle for ham, men måske var det også bedst.

Hun svajede en smule i sin ryg, da hun mærkede hans hånd glide op af hendes inderlår, op til kanten af hendes løse hotpants, der ikke sad for stramt. Hun havde ingen trusser inden under, mest fordi hun ikke orkede at tag nogen på, da hun ville skynde sig ned, for at høre hvad det var han ville ha snakket med hende om. Hun stoppede hans hånd og sagde med en flov sensuel stemme. " Nej ikke nu Lawrence. Jeg har ingen... trusser på ". Det var lidt flovt at indrømme men nu da det var sagt, kunne hun ikke andet end at smile lidt af sig selv. " Samt arbejdet kalder.. jeg bliver aldrig færdig med den her fart, vis du hele tiden forhindre mig i at arbejde... ". Hun grinte en lille smile og gjorde klar til at rejse sig op igen, ved at lægge sine hænder på bordet´s kant, for at skubbe selv selv op fra hans skød. Hendes hjerte bankede hurtigt, samt hun var liderlig.. våd og liderlig, som gjorde hendes krop klar til at modtage hans pik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Fre 27 Dec 2013 - 23:49

Lawrence rystede kort på hovedet: "Absolut ingenting" sagde han blot: "Men jeg vil gerne eje dig på papir, det gør mig lidt mere tryg" sagde ha med et kort smil: "Men du kan naturligvis gå når end du vil" sagde Lawrence rolig og kiggede så på hende, han kunne ikke holde på pigerne selv hvis han ville for det var jo trods alt deres eget valgog det var dem der skulle kunne holde ud at se på ham.

Lawrence smilede roligt til hende som de sad, han kunne godt fornemme han ikke sagde hvad hun måske ville høre: "Hør jeg ved godt det er svært, men jeg har brug for det her og jeg vil hellere have det er dig end nogen anden" sagde han stille, ja han ville finde en anden fordi han ville være nødt til det for at fungere, men det betød ikke at han ikke ønskede hende mest.

Lawrence holde stadig fat omkring hendes håndled og holde hende nede: "Perfekt" var hans kommetar da hun sagde hun ingen trusser havde på: "Du kan altid arbejde senere.." sagde han og smilede så roligt til hende imens han lod sin hånd glide helt op og kærtegne hendes underliv hvilket fortalte ham en lille hemmelighed: "Dine ord siger nej... Men din krop siger ja" sagde han og smilede inden han let kyssede hendes hals og lod sine fingre fortsætte.
Kendall
Kendall

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 11:58

Hun vidste ikke hvad hun skulle sige til denne ' forfør '. Han ville eje hende, han ville ha hende, han ville lege med hende. Hun ville få svært ved at afslå ham,- Hun ville ønske, at hun blot havde løbt i den anden retning dengang i Italien, fordi så ville hun ikke sidde her, mødom fri, liderlig, fanget af disse magiske hænder, der gjorde hendes krop klar til pik, på blot få sekunder. Hun bed sig en smule i underlæben, mens hun lyttede til ham. Han havde brug for dette, men havde hun brug for at føle sig som en sex dukke... hans ejendom?. Hendes spinkle krop rystede en smule, da han sagde ' perfekt ' til at hun ingen trusser havde på.

Hun kunne mærke det, begæret til at blive taget af ham igen. Hendes hjerte begyndte at banke hurtigere, gjorde hende stak åndet, i det han berørte hendes underliv med hans finger. Hans finger var ru, men på en god måde, som lavede han meget med sine hænder, hvilket rummet tydeligt kunne skrive under på ' sikkert '. Hun lukkede sine øjne kort, da hun mærkede hans dejlige bløde læber mod sin følsomme hud. Den måde han kyssede hende, den måde han talte til hende på. Det var næsten som om han allerede ejede hende, hvilket han også gjorde på en måde, men ikke angående sex. Hun rødmede over sine kinder, da hun hørte hans ord.. at hendes krop afslørede hende. Hun prøvede at komme op, men kunne ikke, han holde hende stadig nede mod sig, nede mod et hvis sted.. " Ligesom din krop ". Hun bed sig i underlæben, af at ha sagt det så flabet tilbage til ham, dog skulle han ikke tro, at hun var den eneste der begærede den anden til et hvis punkt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Lør 28 Dec 2013 - 14:55

Lawrence smilede kort for sig selv da han kunne se på hende at hun nød hans berøring, han elskede at se kvinder på denne måde og især nogen der som hende var så uskyldig, han kyssede roligt hendes hals, som var han lige så tryllebundet som hende: "Min krop siger altid ja, babe.." sagde han og smilede roligt med den mørke og sensuelle stemme han nu engang havde.

Lawrence førte sine fingre rundt omkring hendes klit i små cirkler i håb om at tirre hende, og han afventede roligt at høre hende være på vej til orgasme, bare for at lade hende falde en smule under ham, det fantastiske ved Lawrence's seksuelle side var at han tændte på at se piger falde i støvet for ham og lige nu faldt hun længere og længere ned.

Men netop som Skylar var ved at ramle sammen hun ham, trak han sin hånd til sig og kyssede så hendes læber: "Så gemmer vi resten til du har tænkt" sagde han og kom med et lille sammepresset smil for ikke at ligne en der nød at toturere hende alt for meget, men han gjorde det kun fordi han holde af hende og fordi han ønskede at hun skulle sige ja til aftalen.
Kendall
Kendall

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 15:09

Hun mærkede det, energien der samlede sig inde i hende igen, ventede på at blive sluppet løs, ventede på at nå climax. Hun begyndte så småt at stønne, mens hun trak vejret hurtigere, dybere, mens hendes krop spændte i alle muskel grupper. Hun lukkede sine øjne og gjorde sig selv klar, klar til at opleve himlen igen, den himmel af nydelse, som Lawrence havde taget hende til, natten før idag. Hun nåede det dog aldrig, fordi lige inden, stoppede han. Hun gav et gisp fra sig, mest af chok, da han fjernede sin hånd og kyssede hendes læber. Hun så mod hans flotte ansigt, i det hun rejste sig op, fornærmet, måske også en smule såret. Legede han blot med hende!?. Hun så kort på ham, som var dette slet ikke sjovt, hvilket det ikke var for hende.

Hun strøg sine hårlokker bagud, da der var faldet nogle få ned ved hendes hoved/pande. Hun betragtede Lawrence kort, i det hun vendte ham ryggen og sagde" Arbejdet kalder også ". Hun skyndte sig derefter hen til kælderen og skyndte sig ned af trapperne. Hun kunne ikke fatte han kunne gør det mod hende og så SMILE!?. Hun sukkede da hun endelig var kommet der ned, helt for sig selv. Hun så kort rundt, mens hun følte sig mere og mere fanget, som anede hun ikke mere hvad der ville være rigtigt og hvad der ville være forkert. Hun begyndte at male, male de andre vægge, så hun kunne koncentrer sig om den sorte til sidst. Hun fattede virkelig ikke at han kunne være såh.. sadistisk agtig i det. Hun sukkede tungt og så kort rundt. Hun havde det elendigt, alt det han havde opbygget i hendes krop, samt hun var omgivet af ting, der blot tændte hende endnu mere. Hun lagde pinslen fra sig og smuttede op, for at gå ud i haven og tag sig en lille slapper. Hun lagde sig på den iskolde jord og lukkede sine øjne, mærkede det våde græs under sig, prøvede at kontroller sig selv.. sin krop, sine følelser.

Hun kunne ikke holde til det mere, det var ved at drive hende til vanvid!. Uanset hvad hun begav sig til, uanset hvad hun gjorde, så kom hun altid til at tænke på Lawrence, tænke på hans omfavnelse, samt de frække ord, de dejlige ru finger, den måde han befalede hende at blive.. holde hende nede mod hans erektion. Hun sukkede tungt og åbnede sine øjne kort, før hun så en smule rundt.. der var ingen. Ingen kunne se hende for træerne, samt han havde ikke ligefrem naboer... hun så kort op mod huset.. ingen der stod i vinduerne. Ella var ude at handle og Thomas var inde i byen for et ærne. Hun anede ikke hvor Lawrence var gået hen, men forsigtigt... forsigtigt lukkede hun sine øjne.. førte hånden ned mod sit underliv, mens den anden gled op af den slanke mave, op mod de allerede strittende og klar bryster. Forsigtigt begyndte hun at kæle for sig selv, mens hun lyttede til fuglesang og kunne dufte den dejlige natur om sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Lør 28 Dec 2013 - 15:17

Lawrence kiggede i mod hende da hun valgte at gå og han nikkede blot som hun sagde at hun ville gå ned at arbejde, han vidste godt at hun var sur, han havde også gjort dette nummer overfor Madison når hun ikke opførte sig pænt, men lige nu så havde Lawrence det ikke dårligt med det: "Fair nok, så går jeg ind på kontoret" sagde han afslappet som ignorerede han fuldstændig at hun lige nu ikke virkede så fantastisk glad og han betragtede hende kort som hun gik ned i kælderen.

Lawrence sad omkring halvanden time på kontoret, når han først var gået igang med at arbejde så vidste han ikke helt hvor tiden blev af og alt begær var nu forsvundet fra hans krop, nok fordi at han ikke følte sit job var værd at blive særligt tændt over, for det meste besvaree han blot emails eller også sad han og arbejede med økonomi på den ene eller den anden måde.

Lawrence rejste sig roligt og gik så ned i mod kælderen: "Skylar?" sagde han roligt, men intet svar, inde i rummet var hun heller ej at finde. Lawrence fortsatte op af trappen og gik så op til hendes værelse, men nej der var hun heller ej at finde, og Lawrence overvejede et øjeblik om hun mon var stukket af, hvilket han naturligvis ikke ville klantre hende for, han kunne jo ikke ligefrem kidnappe hende selvom han måske havde lyst, men så syg i hovedet var hans trods alt ikke.

Lawrence kiggede ud af hoveddøren mod porten, ingenting, og han gik så ind igennem spistestuen og ud af de to panorama døren til haven, han brugte aldrig meget tid i haven, kun når han ville arbejde udenfor eller når han havde gæster eller familie på besøg, Lawrence gik ned forbi søen til de kæmpe store egetræer der stod så smukt og han kaldte så hende engang: "Skylar? Er du herude?"
Kendall
Kendall

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 15:31

Hun kunne mærke det, den fantastiske følelse der igen byggede sig op, dog endnu engang, var der en hvis Watson, der skulle ødelægge hendes fantastiske moment samt climax, i det hun hørte ham kalde på hende. " Bloody hell... ". Hun sukkede tungt og åbnede sine øjne, i det, hun så op mod de smukke træer. Hun havde endelig tid til at være alene, endelig. Hendes krop var varm, så kulden påvirkede hende ikke så meget, samt idag var mere en våd dag, end en kold dag. Hun rejste sig forsigtigt op og så rundt, i det hun skimtede Lawrence og gik så hen af mod ham. Hun rettede en smule på sine hotpants, samt hendes tshirt, håret så det ikke lignede at hun havde lagt ned, før hun kom tæt på ham, til at han kunne se hende. " Her! ". Hun vinkede kort, da hun råbte til ham, så han kunne se hende.

Hun små løb hen mod ham og pillede grene og blade ud af sit hår, så hun ikke så, så vild ud igen. " Hvad er der? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og betragtede Lawrence, med et specielt glimt i øjnene, som havde hun gjort noget forbudt. Han ville ende med at blive hendes død, vis han altid kom sådan og afbrød hende, samt det var ikke første gang, han havde tirret hende til det punkt, hvor hun rørte ved sig selv. " Såh, var der noget specielt du ville? ". Hun krydsede kort sine arme og så på ham, som ville hun ha ham væk, hurtigst muligt, så hun kunne fortsætte. Dog jo længere hun stod der, jo koldere syntes det at blive. Vejret var så småt begyndt at trække op til storm, så selvfølgelig blev det varmere og mere lunt, ned koldt. Hun mærkede små dråber begyndte at pikle frem, mens hun stod der og betragtede Lawrence, smuk som altid. " Lawrence, h.. hvorfor mig? ". Hun forstod det virkelig ikke.. hvorfor ikke en eller anden mere erfaren type?, hvorfor skulle det være hende. " Hvorfor valgte du at spørge mig. Jeg har ingen speciel erfaring, andet end.. det en normal gennemsnits teenager ved om sex.. ". Hun så op mod ham, i håb om at få et svar. Hun mærkede dråberne pludselig blive større, samt falde hurtigere, i det der kom sky brud. Hun så kort op og derefter mod Lawrence, dog havde hun ikke tænkt sig at løbe indenfor, ikke endnu i hvert fald.

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Lør 28 Dec 2013 - 15:45

Lawrence kiggede i mod hende da hun pludseligt kom frem fra mellem træerne: "Hvad laver du herude?" spurgte han så snart han så hende, det var jo ikke ligefrem en varmdag og desuden så havde hun jo både et værelse og et arbejde at gøre: "Hvad.... Hvad har du lavet?" spurgte han lidt mere kritisk da han gik om bag hede og tog et blad ud af hendes hår og rakte det hen i mod hende, hun kunne da umuligt have sovet, eller jo det kunne hun jo godt men det var trods alt ikke varmt.

Lawrence kiggede i mod hende, han havde ikke forentet hun ville bringe emnet på banen men alligvel så tog han imod det da hun begyndte at tale: "Fordi at jeg vil have dig" sagde han og kiggede i mod hende med en let alvorlig mine, og uden at virke sur: "Jeg kan ikke give dig en grund, men jeg vil have dig fordi at jeg vil have dig" sagde han bare og kunne ikke helt forklare sig.

"Er du vred på mig over det?" spurgte han roligt og smilede så til hende, han mente flere ting med sit spørgmsål, naturligvis om episoden for lidt sidne,men han mente nu også om hun var vred over at han havde peget på hende og nu prøvede på at eje hende, for Lawrence vidste godt det ville være en svær opgave.
Kendall
Kendall

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 15:52

Hun rødmede en lille smule, da han sagde at han blot ville ha hende. Han var en ærlig mand, det måtte hun skam give ham, så hun burde vel også ta og være ærlig over for ham, undtagen når det handlede om sex, så ville hun vel altid prøve at løbe væk, ved mindre han selvfølgelig insisterede, som at holde hende fanget. " Du.. du ved slet ikke hvad du gør ved mig, gør du.. ". Hun så op mod ham, med de uskyldige øjne og tørrede nogle dråber væk fra sit ansigt, da det begyndte at styrt regne. " Jeg kan ikke stoppe med at tænke på dig. Jeg.. jeg tog her ud, fordi jeg havde brug for luft men så.. så ". Hun sukkede kort og betragtede ham en smule, i det hun sagde " Nej jeg ikke sur på dig Lawrence, jeg blot.. liderlig og forvirret og.. og splittet ". Hun så flovt væk fra ham, som skammede hun sig over at føle sådan for ham, fordi hun anede ikke hvad hun skulle gør af sig selv.

" Det ender med, at.. at jeg siger ja og så, så kan jeg ikke stoppe. Hvad vis du bliver træt af mig, altså.. det jo ikke fordi vi ligefrem bliver gamle inde for et par år tusinder ". Hun sukkede en smule og så lidt ned mod den våde jord, før hun så mod huset og omfavnede sig selv, i det hun var begyndt at fryse lidt. Hun begyndte at gå mod huset, i det hun sagde" Kommer du med indenfor? ". Hun så mod ham og begyndte så at gå, inden hun ville ende med at blive syg, dog da hun kom indenfor, endte hun alligevel med at nyse, før hun mærkede svimmelheden melde sig. " Årh man.. jeg tror jeg bliver syg ". Hun grinte en smule og det fik op for hende, at hun måske ikke burde ha været der ude så lang tid som hun havde. Hun gik hen til sofaen og lagde sig udmattet, før hun tog sig en smule til den varme pande. Måske havde hun allerede været syg, den første dag?. Hun så en smule bekymret mod Lawrence og sagde" Jeg tror jeg ved at blive forkølet eller sådan noget.. ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Lør 28 Dec 2013 - 15:57

Lawrence kiggede blot over i mod hende og rystede så kort på hovedet imens han besvarede hvad hun sagde: "Det kan også være du bliver træt af mig, sådan noget kan man ikke forudsige" sagde Lawrence blot, der var jo ingen garantier i livet og naturligvis kunne han ikke garantere at han aldrig blev træt af hende, men hun kunne heller ikke garantere at hun aldrig blev træt af ham, og sådan en chance måtte man jo desværre bare tage.

Lawrence lyttede intenst, mest fordi at han jo faktisk var interesseret i hvad hun sagde. Lawrence nikkede og gik indefor sammen med hende "Og hvad?" spurgte han og kiggede i mod hende med et hævet øjnbryn da hun sagde at hun var gået derud for at... også ikke mere, Lawrence forventede at hun ville sige for at tænke eller måske endda for at stikke af, selvom hegnet var højt så var der jo ikke ligefrem strøm i.

Lawrence lagde sin hånd på hendes pande da hun sagde hun måske var ved at blive syg: "Du er lidt lun" sagde han: "Læg dig inde på sofaen, så får jeg Ella til at lave noget til dig" sagde han med et roligt smil og kiggede så i mod hende, han håbede hun ville sige ja til ham, han havde jo ikke engang spurgte hun ville være hans submissive eller noget, han havde blot forklaret hende at en aftale med ham handlede om sex og ikke kærlighed, selvom Lawrence godt vidste han havde svært ved at skille de to ting ad.
Kendall
Kendall

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 16:12

Aften gik og Skylar var blevet syg. Ella passede og plejede hende, sørgede for at være der, når hun brækkede sig. Skylar snakkede det meste af dagen og aften med Ella. Maden kom op til hende, fordi hun havde forbudt Lawrence i at komme nær sig, mest fordi hun lignede lort når hun var syg, samt han skulle heller ikke ende med at blive syg. Nu lå hun alene på sit værelse, det var nærmest 4 dag.. og hun var næsten rask. Der var en dag, dette var den sidste dag, inden hun skulle sige til Lawrence, hvad hun faktisk havde tænkt sig. Hun overvejede kraftigt at sige ja, fordi hun nød sådan som han var, alt ved ham faktisk, dog nød hun ikke aftalen. Sex without love, is like chokolate... without chokolate. Hun sukkede dybt, da hun lå der i sengen. Hun havde det bedre, dog var hun ikke klar til at se Lawrence i øjnene foreløbig. Hun tog forsigtigt sin mobil frem og ringede en af sine veninder op. Hun huskede at Lawrence havde sagt hun intet måtte sige, samt hun havde skrevet under på alverdens ting.

Hun listede sig om natten ned for at arbejde videre på hans legeværelse. Hun blev færdig 2 timer efter. Hende og hendes veninde snakkede. " Jeg ved bare ikke om jeg kan.. kan sige ja til sådan en aftale ". Hun sukkede dybt, da veninden sagde " Sky kom ud der fra, inden du ødelægger dig selv fuldstændig! giiiirl... like, dette er så usundt! ". Skylar grinte en lille smule og nikkede, i det hun sagde " Du har ret Kim.. jeg burde virkelig bare.. ". Hun sukkede dybt og så kort på mobilen. Klokken var ikke så meget, men hun kunne vel ikke blot efterlade ham igen, uden at give ham sit svar. Hun rejste sig forsigtigt op og bakkede sammen, mens hun tænkte over hvad hun skulle gør. Hun lagde på, efter at ha sagt til veninden. " Du har ret, jeg.. jeg nød til at beskytte mig selv. Skønt der ikke er andre fyre som ham så, så kan jeg ikke blot, give mig selv 100% til ham.. det ville være for risikabelt ". Hun lagde på og lagde sin mobil fra sig. Hun gik hen til sin rygsæk og pakkede sine ting ned, dem hun havde i legerummet, som pinsler og materialer. Hun vidste ikke hvordan hun skulle sige dette til Lawrence.. de havde ikke set hinanden i en evighed føltes det som. Skylar var iført trusser og et håndklæde om nakken, der gik over hendes bryster foran og skjulte dem. Hun havde intet andet på, fordi hun ikke havde det godt med at få det for varmt for tiden. Hendes krop havde sort her og der, fra malingen, samt grå nuancer. Hun stillede sig en smule væk fra væggen og betragtede rummet, i det hun smilede og sagde" Perfekt ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Lør 28 Dec 2013 - 16:21

Lawrence havde ikke nærmet sig Skylar når hun nu ikke ønskede at han gjorde det, mange ting vill han gerne bestemmt men at hun ikke ønskede at være i nærheden af ham når hun u var syg, det ville han alligevel godt acceptere, sådan ville han nok egentligt også selv have det- men heldigvis så var Lawrence sjældent syg, faktisk så kunne han ikke huske hvornår han sidst havde været det,måske hans race.

Lawrence havde talt en smule med hende her hvor at hun var blevet mere rask og efterhånden var den uge gået hun ville tænke i, Lawrence havde ingen idé om hun ville sige ja og faktisk så var han en smule nervøs over det, fordi han faktisk godt kunne lide hende, forelsket var nok lige overdrevet nok, men ihvertfald noget der godt kunne minde om, tryllebunet om man ville.

Lawrence rejste sig op fra sin kontor stol, klokken var efterhånden blevet halv fire om eftermiddagen og han havde stadig ikke hørt fra hende, men han vidste at hu var ede i rummet og han vandrede nu derfor med rolige skridt derned. I dag havde han en grå skjorte på med sorte bukser til og et sort slips, hans jakke hang oppe på skolen i kontoret, Lawrence bankede roligt på døren ind til rummet: "SKylar?" spurgte han roligt: "Har du tid?" spurgte han forsigtigt.
Kendall
Kendall

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 16:30

Skylar betragtede sin mobil en lille smule, i det hun hørte den ringe. Hun gik hen til den og trykkede svar, i det.. det var hendes veninde. Hun snakkede om hun skulle hente sky senere i dag. Skylar grinte en lille smule og sagde" Nej, det behøves du ikke. Han er ikke en ond fyr søde ". Hun så kort rundt, før hun hørte nogen banke på døren og sagde" 2 sekunder! ". Hun tog fat i en tshirt der lå på en lille skammel, dog da hun gjorde det, tabte hun sin mobil og da hun greb ud efter den, kom hun til at trykke på medhør. Hendes venindes stemme rungede som et ekko igennem lokalet, i det der intet rigtig hang eller stod op af væggene. Hendes venindes stemme og hvad hun sagde, kunne tydeligt høres, i det hendes veninde sagde. " Vis det var mig, ville jeg aldrig lave sådan en aftale altså?. Men sweety, vis du får brug for et par uger væk fre Terre og Mr Mystisk, så sig endelig til. Men du burde nok tag afsted inden han får snus om det ". Hun så med åben mund på mobilen og nærmest fløj ned for at gribe fast i den og sagde" Jeg ringer tilbage! ". Hun lagde på og skyndte sig så at smide telefonen fra sig, før hun rejste sig.

Hun gik hurtigt hen til døren, nærmest små løb, i det hun åbnede den og så Lawrence. * Sig han intet hørte *. Hun havde ikke fortalt sin veninde at det var Lawrence, samt hun havde heller ikke fortalt om rummet, men måske.. havde hun sagt noget i nærheden af en slags aftale, hun skulle tænke over, som hendes veninde så havde sagt, at hun total skulle stikke af fra, det ville hun ha gjort. Hun så på Lawrence og følte sig nu blot mere blottet, end de sorte halv gennemsigtige trusser hun bar, samt det hvide håndklæde om sin nakke, der gik ned over hendes bryster. Hun så flovt på Lawrence og sagde " Duh.... hørte vel tilfældigvis ikke.. øhm... ". Hun rømmede kort hals og bed sig en smule i underlæben, i det hun sagde " Såh.. var der noget du ville snakke om Law ". Hun smilede så uskyldigt hun nu kunne, men vis han havde hørt det, så vidste hun at dette var den største tillids break EVER.. skønt hun ikke havde gået i detaljer og sådan helt.. fortalt om denne kontrakt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Lør 28 Dec 2013 - 16:36

Lawrence kunne godt høre at hun talte, men hva hun sagde eller hvem hun talte med anede han ikke, dog kunne han ikke lide, ikke at vide hvad hun lavede. Dog var Lawrence også på så mange punkter i sit liv en stor kontrol freak og ofte så prøvede han virkeligt at styre sig selv for det ikke kammede for meget over.

"Hvem snakkede du med?" spurgte han så snart at han kunne se hende og han rynkede så kort på panden: "Du.. Du er godt klar over du har en kontrakt på at holde mund ikke?" sagde han og lød tydeligt en smule usikkert, der var få ting her i livet som Lawrence frygtede, men han frygtede virkeligt at få ødelagt sit liv fordi pressen fandt ud af hans syge fantasier, og han ønskede ikke at folk fant ud af noget som helst, det var jo hans privatliv og ikke noget han ville ud med.

Lawrence kiggde i mod hende som han roligt trådte indenfor i rummet, det var efterhånden ved at være ganske flot, hun var uden tvivl talentfuld: "Så, har du besluttet dig?" spurgte Lawrence og kiggede i mod hende: "Din uge er gået" sagde Lawrence og gik med arrogante skridt hen langs rækken af piske der nu stod let ude fra væggen og lod sin ene finger glide henover dem alle.
Kendall
Kendall

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 16:43

Hun så flovt på ham og sagde" Er det ikke ligemeget, hvem jeg går og snakker med? ". Hun vidste Lawrence var en kontrol freak, dog måtte han ikke ha mødt mange folk han kunne stole på, ligesom hun heller ikke havde, dog kunne hun stole på sin veninde, 100%, det der dog var det værste, var at Lawrence havde stolet på hende, og så havde hun faktisk gået hen og sagt det. Hun så op mod ham med store øjne, da han sagde at hun godt var klar over, at hun havde skrevet under på at holde mund. " Det ved jeg!. Tror du at, at jeg ville sige noget til nogen ". Hun så en smule fornærmet på ham. Okay, så hun talte ikke helt sandt, men Lawrence havde skam heller ikke været fuldstændig ærlig overfor hende, hele tiden.

De isblå dådyr øjne, deres glinsende blik... fjernede sig ikke en eneste gang fra Lawrence. Lyset nede i kælderen var temmelig dæmpet, så der var ret så mørkt, dog var det stadig til at se, hvad og hvem der var der nede. Hun knugede sin hånd ind til sit bryst, med den anden hånd holdende om sin hånd. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige.. kunne han ikke give hedne længere tid til at tænke over det?. Hun betragtede den måde han berørte piskene.. det sendte gys igennem hendes krop, men gjorde hende samtidig liderlig. Hun mærkede sig selv blive opstemt, klar til ham. Hun så flovt væk fra ham og sagde " Jeg.. ". Hun mærkede ordene sætte sig fast i hendes hals. Hun ville så gerne ha, at tiden blev ved, at tiden ville stoppe og at de kunne nyde dette øjeblik forevigt. Hun så kort over mod sin mobil... hendes veninde havde skrevet beskeder om hun var okay, samt hun blot kunne skrive hvornår det skulle være. Hun så kort over mod Lawrence igen og sagde " Jeg ved ikke om.... ". Hun havde så svært ved at sige ordene, sige det ene ord, fordi det ville vel betyde at de skulle skilles?. Hun bed sig i underlæben og sagde" Please giv mig en dag ekstra.. til at tænke over det ". Hun så forhåbningsfuldt op mod Lawrence.

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Lør 28 Dec 2013 - 16:48

Lawrence kiggede i mod hende og rynkede så let på næsen, tydeligt ikke helt overbevist om om hun talte sandt, men ahn ville ikke sge mere for u, han håbede blot at han kunne stole på hende også selvom hun var en fremmed som havde kørt Madison ihjel, det var egentligt absurt at han var så gla for hende og lige så absurt at han ikke kunne slippe hende.

Når hun sagde at hun havde svært ved ikke at tænke på ham, så var det jo ikke fordi han ikke kendte følelsen, han tænkte påp hende hver nat inden han skulle sove, og drømte ofte om de mange ting han havde lyst til at gøre ved hende nede i lige præcist det rum. Lawrence stoppede op og vendte sig med front i mod hende og dermed med ryggen i mod de piske han netop havde ladet sine fingre berører.

Hendes spørgmsål fik ham til at ryste på hovedet: "Nej" sagde han bestemt og lod sine mørke øjne ikke i mod hende: "Vi havde en aftale, now or never" sagde han og rystede så på hovedet igen, han ville ikke give sig, han ville have besked nu - alt andet var toturerende og han følte ikke at han kunne kende op og ned på noget længere, og da hun ikke svarede så hurtigt som han ønskede det sukkede han blot: "Hvis du er usikker så sig nej" sagde han og kiggede så op på hende.
Kendall
Kendall

Indlæg af Gæst Lør 28 Dec 2013 - 16:54

Hun så mod Lawrence og så kort væk fra ham, i det hun mumlede. " Kim havde ret.. ". Hun så kort væk fra Lawrence og sagde" Så.. så er mit svar nej ". Hun vendte ham derefter ryggen og tog håndklædet væk fra sin nakke, før hun lagde det på gulvet og iførte sig den tshirt foran hende. Hun bar ingen bh, kun trusser og tshirt nu. Hun rettede lidt på den, før hun bandt den i den ene side og så kort over mod Lawrence. Hun tog elastikken ud af sit hår og lod det lange flamme rubin røde hår, glide igennem luften og lægge sig mod hendes ryg og over hendes skulder. Hun vendte sig derefter mod Lawrence og betragtede ham en smule og sagde tøvende. " Jeg virkelig ked af det Lawrence, men.. men jeg kunne aldrig klare at.. at miste dig, vis jeg først rigtig kom til at.. at lide dig. Og jeg desværre bange for, at jeg allerede er kommet så langt ". Hun så kort væk fra ham, mærkede tårer presse på, men der var ingen der faldt. Hendes øjne blev kun blanke, mens hun blinkede lidt ekstra.

Hun pakkede det hun kunne pakke, mens hun prøvede at undgå at se mod ham. Han var som en fucking forbandelse, der havde sat sig fast til hendes hjerte, ventende på at klemme det i stykker. Vis hun så på ham, var hun bange for at ændre mening, bange for at ende med at sige ja. " Så dette er vel rigtig farvel.. ". Hun så kort over mod Lawrence og snøftede kort, før hun sendte ham et lille smil. Hun ville ikke begynde at græde foran ham, så ville han først syntes hun var umoden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Kendall Lør 28 Dec 2013 - 17:00

"Hvem.. Havde ret?" spurgte Lawrence med en stemme der var både en smule bekymret og også en smule irriteret eller måske begyndende vred da han muligvis havde på fornemmelsen var der lå over overfalden og at hun så på samme tid faktisk afviste ham, det gjorde ikke ligefrem hans humør meget bedre, han mistede hende... Han burde jo have vist det, hvor dum havde man lov til at være i sit eget hus?

Lawrence rynkede på panden hvor de ord hun sagde: "MEn hvorfor siger du så nej?" spurgte han hende, hvis hun ikke ønskede miste ham og hvis hun allerede var glad for ham? Som oftest havde Lawrence svært ved at forstå det kvindelige køn, selv Madison havde han kun forstået til en hvis grænse, også var han blevet forvirret gang på gang, han havde bare lært at leve med det.

"Yeah, farvel" sagde Lawrence blot og kiggede så på hende imens han gjorde tegn til at hun bare skullle gå, faktisk ville han slet ikke høre svaret på noget om den veninde eller hvad hun havde sagt, han ville bare gerne have hende ud af sit liv lige nu, for det at hun sagde nej... Det gjorde ondt.
Kendall
Kendall

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum