Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich//

Go down

hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// Empty hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich//

Indlæg af Gæst Man 30 Dec 2013 - 20:51

S: Fitness center
T: 22:00
V: Køligt
O: Et par væsner som træner

Det var aften. Klokken var omkring 22, og solen var for længst gået ned. Sophia var vågnet op for blot et par timer siden. Hun gik stille gennem byen og vidste ikke rigtig lige helt hvad hun skulle foretage sig. Hun havde ingen planer som sådan, men da hun så stille kom forbi byens fitness center, besluttede hun sig for at gå der ind, selvom hun aldrig trænede her inde.
Da hun var kommet der ind, så hun sig rundt. Der var stadig nogle som trænede selvom det var så sent. Sophia vidste dog ikke lige helt hvad hun kunne lave her inde. Hun kunne sætte sig og se på folk træne, men det ville virke underligt hvis hun gjorde det. Hun skulle også være forsigtig med hvad hun foretog sig her inde, for der var også en del mennesker kunne hun lugte, og det var ikke alle mennesker som lige kende til andre væsner. Hun sukkede, og gik så over til en af vægtene og satte sig der. Hun tog det tungeste på, men det var alligevel ikke nogle udfordring for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// Empty Sv: hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich//

Indlæg af Bjørn Man 30 Dec 2013 - 21:10

Dragovich sat ud i personale rummet, han var godt nok alene på arbejde her til aften, han havde også bruge for en pause engang imellem, han kun selvfølgelig holde den ud i center men så vil folk sikker kom og spørge om alt muligt, han rejse sig efter lidt tid og gå ud af rumme hvor han kommer ud i center, han kiggede kor rundt og kun set at der var kommet en til, han gik rolig over til hende, han var iklædt nogen stof bukser i sort og en tank top også i sort, "undskylde men hvis du vil træner her, skal du klæde om" sagde han og kiggede på hende med de blod rød øjne, hans hår passer til hans øjne, "læste du ikke regler end du gik ind og hvis det er, har vi tøj du kan låne mod betale" sagde han og kiggede på hende, hun vil sikke tro at han selv træner her, da han er godt veltræner ud at være alt for store, hun var hele sikke ikke menneske så nem det er for hende, vil gætte på at hun er vampyr, dæmon eller djævle, han stod rolig og afventer et svar fra hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// Empty Sv: hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich//

Indlæg af Gæst Man 30 Dec 2013 - 21:52

Hun blev bare roligt siddende da en person kom hen til hende. Hun så op da person talte til hende, og smilede sødt til manden som stod foran hende. Man kunne tydeligt se at han havde en veltrænet krop. ”Hm, jo det så jeg godt, men havde egentlig ikke tænkt at blive så længe igen, det er alligevel ogs alt for let her inde” sagde hun med en sød stemme. Hun betragtede ham for at se hvordan han ville reagere på at hun havde sagt at det var for let. Hun smilede for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// Empty Sv: hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich//

Indlæg af Bjørn Man 30 Dec 2013 - 22:09

han smiler kort, "det kan godt være men regler er så, og du skal også overholder dem selvom du kun skal være her i lidt tid" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler kort af hende da hun siger at det er alt for let, "så kun det være at du skulle flytte sæd længe frem eller tag en af de andre maskine som kan være flere kg på" sagde han og kiggede på hende, han synes også selv at den er let det hun sidder ved, for det mest her i center var tinge lette men så er det at være et overnaturlig væsen, "men vi kan starte med at finde noget trænings tøj til dig, så kan jeg altid viser dig center og de forskellig maskine som vi har" sagde han og smiler kort, han vente kort på at hun vil få rejse sig fra maskine og gå med ham end han begynde at gå, han gik over til dør som han åben og tænde lys, det var et lille rum med tøj og sko, "hvilke større bruge du" spurgte han og vende sig om mig hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// Empty Sv: hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich//

Indlæg af Gæst Ons 1 Jan 2014 - 22:22

Sophia så på ham mens han talte. Han gik virkelig meget op i de regler som der var, det måtte hun give ham. Hun nikkede stille til det han sagde, og smilede til ham. hun rejste sig op fra der hvor hun havde siddet, og fulgte med ham da han gik over til en dør, som han lige åbnede, og tændte noget lys. Da han spurgte hvad størrelse hun brugte, svarede hun næsten prompte. ”Jeg bruger medium som regel” hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// Empty Sv: hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich//

Indlæg af Bjørn Tors 2 Jan 2014 - 5:48

Han nikke kort til det hun sagde og smiler, end han tog en blues pg et par bukser ned i medium, hvorefter han rakte det til hende, "sko kan jeg desværre ikke hjælpe med og omklædes rumme, er der over" sagde han og peger over mod dem, der er både herre, kvinde og et fælles omklædes, så kun man selv vælge hvilke et man vil, han slukke lys i rummet og lukke dør efter hun var gå ud derfra, han gik over til indgang, hvor man kun tjekke ind eller ud, hvor han tog en flaske vand hvorefter han tog en tår af flaske, hvor han stille flaske fra sig.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich// Empty Sv: hvorfor er jeg egentlig her? //Dragovich//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum