Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
FC-listen midlertidig nede.
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
FC-listen midlertidig nede.
Der er desværre sket en fejl omkring FC(Face Claim) listen. Det er sket, at den er blevet slettet permanent, og det er ikke muligt for os admins at finde den igen. Derfor vil FC-listen være nede i lidt tid, men når den kommer op igen, skal I være klar til at indsende jeres ønskede FC som før.
And don’t be an ass!! Hvis I havde en person I virkelig gerne ville have, men som var optaget ved en aktiv bruger, vil det være bedst at holde sig fra denne person. Selv nu, hvor listen bliver opdateret. And such. Vi vil helst ikke skabe alt for mange konflikter.
Vi undskylder for den tekniske fejl, og håber I forstår.
And don’t be an ass!! Hvis I havde en person I virkelig gerne ville have, men som var optaget ved en aktiv bruger, vil det være bedst at holde sig fra denne person. Selv nu, hvor listen bliver opdateret. And such. Vi vil helst ikke skabe alt for mange konflikter.
Vi undskylder for den tekniske fejl, og håber I forstår.
David O'Neal- Amber Sky - Leder
- Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.
Antal indlæg : 91
Sv: FC-listen midlertidig nede.
Den slags sker...vi er mennesker og vi laver fejl. Det er sket før, så hvorfor ikke igen. Det er selvfølgelig bummer, men som man siger "Shit happens, so get over it."
Det eneste jeg er nysgerrig efter at vide, er hvornår kommer den ny op?
Det eneste jeg er nysgerrig efter at vide, er hvornår kommer den ny op?
Gæst- Gæst
''HEY I TOTALLY WANNA BE AN ARS!''David O'Neal skrev:And don’t be an ass!!
~~~~~~
Evelyn Swift- Advanced Beginner (Rank 7)
- Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.
Antal indlæg : 117
super, det er altid dejligt at høre. Jeg havde ikke forventet det så hurtigt, altså folk har jo også eget liv bag skærmen, men som sagt det lyder rigtig godt :)
Gæst- Gæst
Evelyn Swift skrev:''HEY I TOTALLY WANNA BE AN ARS!''David O'Neal skrev:And don’t be an ass!!
"FUCK YOU. AND GET BACK TO YOUR SEAT."
~~~~
~~~~
HAHAHAHAH!! Bare rolig. De fleste af os admins har egentlig ikke noget rigtigt social liv. Her bag skærmen vil du nok kunne finde et par loners som er i et tabilt forhold med deres computere. *heart motherf....iretruckers*
Men Som Evie så smukt forklarer, så skal du ikke vente længe.
- Det bliver et helvede at få det hele skrevet op igen, når listen er oppe på ny.
- Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.
haha, ganske komisk må jeg nok indrømme. Hvad ville jeg ikke selv gøre uden min computer...det må kun gud vide eller hvem der nu end kender til den slags ting
men så vil jeg med ro betroe det hele til de kære Admins, de ved sikkert bedst ^^
men så vil jeg med ro betroe det hele til de kære Admins, de ved sikkert bedst ^^
Gæst- Gæst
(Jordan her) O.o .. nu har jeg endelig lige fået det stabile net.. *hater på landet* Men Face Claim koden og det er sendt til Eve, så den er nok oppe inden i morgen eftermiddag (:
Og ja.. som David siger.. så har jeg faktisk kun et intimt forhold til min computer og playstation... det har været kørende i mange år.. Men du kan vel nok forstå hvorfor jeg bliver lidt mistroisk omkring mit internet, tror hun er mig utro sådan som hun render frem og tilbage =.=
Og ja.. som David siger.. så har jeg faktisk kun et intimt forhold til min computer og playstation... det har været kørende i mange år.. Men du kan vel nok forstå hvorfor jeg bliver lidt mistroisk omkring mit internet, tror hun er mig utro sådan som hun render frem og tilbage =.=
Gæst- Gæst
David O'Neal skrev:"FUCK YOU. AND GET BACK TO YOUR SEAT."
''OKAY!'' Sits her ass on Davids head
~~~~~~~~~~~~
Evelyn Swift- Advanced Beginner (Rank 7)
- Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.
Antal indlæg : 117
Hah, jeg tror sgu VLM er den eneste hjemmeside med døgnsupport xD
Gæst- Gæst
AND IT IS DONE!!!
Face Claim listen er oppe at kører igen!
Face Claim listen er oppe at kører igen!
Og nu vil jeg trække mig tilbage og hvile mig lidt, inden der bliver helt kaos.
Andrija skrev:Hah, jeg tror sgu VLM er den eneste hjemmeside med døgnsupport xD
Har du ret i, vi admins har ikke noget bedre at tage os til (;
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Does He even listen to me? #Allen#
» Listen To Music
» Listen to your mistress! ~ Zarbon.
» Do you listen? she called for you //Cricker//
» Listen to the wind-Jowan
» Listen To Music