Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do you listen? she called for you //Cricker// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do you listen? she called for you //Cricker// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do you listen? she called for you //Cricker// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do you listen? she called for you //Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do you listen? she called for you //Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do you listen? she called for you //Cricker// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do you listen? she called for you //Cricker// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do you listen? she called for you //Cricker// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do you listen? she called for you //Cricker// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do you listen? she called for you //Cricker// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do you listen? she called for you //Cricker//

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 19:31

Tid: irl
Sted: strip baren
vejr, ved ikke er indenfor
omgivelser, fulde mænd? og strippere der stod på scenen
dato :irl
__________________
der var mange scener hvor der var nogen der dansede men der var en der var helt tom... og chefen rendte rundt og så helt blå ud i hovedet
rose kom gående ind a hoveddøren men blev straks lammet i hele kroppen, hun var viste gået forkert for dette var i hvert fald ikke kareoke baren som hun havde ledt efter. Hun stod helt stille indtil en mand så på hende, åbenbart ham der eget stedet "hey er du hende den nye der skal arbejde her... kom nu ud og klæd om..." Rose noget intet at sige før hun var hevet om i omklædningsrummet og nogle hjalp hende i strip tøjet og fik hende op på en scene "uhm...jeg tror i har... taget lidt....fejl" hun rødmede lidt da en masse folk kiggede op på hende, op på hendes lidt halvnøgne krop der fik hendes naturlige smukke former til at se tydeligere ud


Sidst rettet af Rose Ons 24 Nov 2010 - 20:45, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 19:47

Cricker var kommet ind til byen, han havde lige været inde i gyderne hvor han havde mødt en han ikke gider at snakke med igen. Så det var faktisk hans første gang i byen. Så han vidste ikke engang hvad det her det var. Hans store grønne drage vinger skilte sig ud med alle de andres, man kunne nemt kende ham, så han besluttede sig for at gemme dem væk, han foldede dem omkring maven og gik ind. Han kunne ikke forstå hvorfor der var halvnøgne kvinder der dansede, han gik hen til det sted hvor Rose var, han kiggede op og derefter kiggede han sig omkring, det så ud til at hun ikke rigtig hørte til her, men hvad vidste han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 19:52

Rose kiggede mod chefen "seriøst hvad med at vente på et svar først, for jeg er altså ikke stripper" chefen kiggede op på hende "hey... du får penge for det alligevel bare dans lidt" rose rødmede lidt og kiggede så på de andre strippere der dansede og begyndte så at danse lidt som dem, men blev hurtigt sat ind i det og dansede på en sexet måde for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 20:28

Cricker kiggede på Rose, det så ikke ud som om at hun kunne lide det, men hun begyndte da at danse, han ville godt snakke med hende alene, men han vidste ikke lige hvordan han skulle få hendes opmærksomhed. Han kiggede sig omkring, og besluttede sig for at sidde foran hende og kigge. Han vidste ikke hvad det var, men der var et eller andet der fik ham til at blive. Han kiggede på alle da andre som var fulde omkring ham. Det var klart han ikke kunne lide det her, sådan som de opførte sig, han foretrak skoven frem for det her. Han prøvede at få hendes opmærksomhed, men det var ikke nemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 20:30

Efter lidt tid stoppede rose bare og gik hen til kanten af scenen og satte sig "...du har prøvet at få min opmærksomhed et stykke tid" sagde hun så og havde sit fortryllende blik direkte på cricker. hun hoppede ned fra scenen og gik hen og satte sig på hans skød "hvad vil de?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 20:45

Han blev lidt overrasket, han havde faktisk slet ikke troet at hun havde set det, men det havde hun jo så. Han kiggede på hende og ville ikke isge det højt. Han hviskede ind i hendes øre, dog så hun kunne høre det. "Det så ikke ud som om at du kunne lide det, jeg tænkte på om du var blevet tvunget til at danse deroppe" Sagde han og kiggede på hende igen med et smil. Han vidste ikke helt om det var ham der havde taget fejl, men nu spurgte han da i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 20:49

Rose smilte venligt "nah ikke tvunget, det var vist mere en misforståelse" sagde hun så og smilte til ham, og sad stadig på hans skød med front mid ham, det vil sige et ben på hver side af ham "men det er vel ok, jeg er bare glad for at jeg kunne hjælpe ham" hun rejste sig lige så stille op "men hmm...stripper ikke som de andre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 20:54

Han kiggede på hende med et smil. "Så du har ikke noget imod at skulle strippe deroppe?" Spurgte han. Det var faktisk ikke fordi at han havde så meget forstand på kvinder, han havde jo boet i skoven hele sit liv, og han var jo jord dæmon, og det kunne man se hvis man så nøje efter. Man kune nemlig se hans vinger, da han ikke have lynet den sorte cardigan. Han smilede til hende. "Jamen så tror jeg bare at jeg vil nyde showet" Sagde han og blinkede til hende imens at han grinede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 20:57

Rose rødmede lidt "hmm...hvis du betaler ekstra, så stripper jeg for dig privat? du bestemmer hvor det skal være, og hvad der skal ske efter, men det kommer til at koste" hun lagde en hånd på hans kind og smilte så frækt til ham med flirten i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 21:15

Han smilede til hende. "Det er en længere historie, men jeg har altså ikke nogen penge" Sagde han og kiggede op på hende med et smil og førte en hånd ned langs siden af hende og ned af hendes ben. "Jeg har boet i skovene i 119 år, og har aldrig været inde i Di Morga før nu" Forklarede han. Der var ikke så meget andet at sige om det, medmindre at hun ville have detaljer, han kiggede over på de andre omkring ham, og derefter op på hende og smilede stadig som han plejede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 21:19

Rose lagde hovedet lidt på skrå, "hmm.. hvad kan du så tilbyde til det i stedet, og så gætter jeg på du vil have det skal være i skoven jeg skal strippe for dig" hun smilte sødt og bukkede sig ind over ham "men der skal være en seng ellers bliver det ikke sjovt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 21:32

Han så ud til at tænke lidt. Det er faktisk første gang at der er en der har tilbudt ham det. "Hmm, det ved jeg ikke, hvad kan du lide?" Spurgte han med et smil og kiggede op på hende. "Det kommer jo an på om du vil med ud i skoven, jeg bro ret langt inde, men jeg kan flyve os derind" Sagde han som svar på hendes spørgsmål. "Og der er en seng" Sagde han "En stor seng" Tilføjede han kort efter og smilede stadig til hende. Han kunne heller ikke rigtig lide de mennesker der var fulde omkring dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 21:37

Rose tænkte lidt "for mad og husly så er jeg din private stripper" sagde hun så og rakte sin hånd til ham "skal vi sige det?" hun stod og ventede lidt på at han ville tage i mod hendes hånd som en accept til hendes krav "og så forresten er mit navn, Rose, Rose Diary"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 21:44

Han så ud til at tænke, at have en mere boende så der var ham og hende? Det kunne han vel nok, han smilede til hende og trykkede hnedes hånd. "Det kan vi godt sige" Han var dog ikke sikker på at han bare ville bruge hende til at strippe for ham, han ville nok også have lidt selvskab og sådan. "Skal vi tage afsted med det samme, eller vil du gerne blive her lidt?" Spurgte han så et par skunder efter at have trykket hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 21:50

Rose holdte fat i hans hånd "jeg vil gerne med med det samme og måske have lidt mad" hun lagde sin hånd på sin mave "har ikke fået noget siden i går tror jeg... omkring kl 7 eller noget" hun sukekde lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 22:21

Han smilede. "Okay, men jeg advare dig, jeg er ikke den bedste kok, men jeg kan da prøve at lave noget" Han rejste sig op og tog hans arm om hende, så de kunne se at hun var med ham, de gik hen imod udgangen. "Jeg tvivler faktisk på at jeg vil udnytte dig, det er ikke lige min stil, men hvem ved" Sagde han og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 22:23

Rose lagde hovedet på skrå "udnytte mig" hun fulgte stille efter ham og så på ham med et lille blik "heh... jeg er uhm... jeg kan finde ud af at lave boller i karry, så jeg kan godt lave mad hvis det er" hun smilte sødt og de stod nu udenfor "så...flyve???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 17:13

Han kiggede på hende. "Ja du ved, der er nok mange de rville udnytte dig, hvis de fik af vide at du var deres personlige stripper" Sagde han og smilede til hende. Da de var kommet udenfor så kiggede han på hende og smilede. Han tog fat om hende med en arm og fløj afsted. "Jeg håber nu ike at du er alt for bange for højder" Sagde han imens at de fløj over byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 18:29

Rose krammede sig lidt ind til ham i et lille chok da han begyndte at flyve med hende "det...o.......bare skynd....dig" sagde hun og havde lukket øjne mens hun hang der krammet ind til ham af skræk "...please skynd dig, ellers tror jeg jeg ender med at skrige!!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 18:48

Cricker kiggede på hende. Hun var åbenbart bange for højder, eller også så følte hun sig ikke helt tryg. Det var også ligemeget, fordi de var der snart. "Bare rolig, vi er der om lidt" Sagde han imens at han kiggede på hende. Der gik heller ikke mere end 2 minutter, før de var landet igen. Der var en lile hytte foran dem. "Det er ikke meget, men jeg kan da leve her, den er godt nok kun bygget til en enkelt person" Sagde han. Det var heler ikke fordi at hytten var faldefærdig. Den var lavet af grene som var magi der var blevet brugt af Cricker. Han kiggede på hende og smilede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 18:54

Rose lod sig falde ned på knæ hvor hun nærmest krammede jorden af glæde for at have den under sine fødder igen "det må du aldrig gøre igen, bede om at lade være tak" hun kiggede lidt på ham og så virkelig skræmt ud medens hun bare gik i chok "Aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 18:58

Han kiggede på hende og smilede, hvorefter at han rakte sin hånd ud for at hjælpe hende op. "Din stakkel, du skulle da have sagt til hvis du ikke kunne lide det" Sagde han med et smil på læben. "Jeg gik ud fra at du godt kunne lide det, nu hvor du sagde at vi skulle flyve" Tilføjede han lidt efter og havde stadig hånden strakt ud. Han var ikke så glad for at han baer var fløjet afsted på den måde, måske skulle han alligevel have ventet til at hun sagde hun var klar med at fltve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:00

Rose rejste sig op og krammede sig ind til ham i stadig helt i chok "...jeg er bange.... og var så bange for at jeg ville komme til skade eller noget, ved du måske kom til at tabe mig eller noget" hun begyndte stille at græde og gemme sit ansigt ind til ham, men stoppede så efter lidt tid hvor hendes øjne på en måde skiftede,,, Hendes øje med gylden farve blev mere klar og det blå mere mat i det... og hun råbte af ham "...Sølle væsen!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:04

Han krammede også hende. "Det er jeg ked af, men jeg ville ikke tabe dig Rose, ellers var jeg ikke fløjet" Sagde han imens at han holdte om hende. Han kiggede ned på hende da hun stoppede med at græde, og synes det var mærkeligt at hendes øjne skiftede, og da hun sagde. "Øhh hvad?" Han var lidt forvirret, han vidste ikke lige hvad der skete, havde hun mon to personligheder? Han gav slip på hende og tog et skridt tilbage. "Rose? Er du okay?" Spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:08

Rose skiftede ikke så tit personligheder men hun havde to og lukkede for det meste vampyr siden ude, dog var kunne hun ikke dette når hun var sulten...
"årh... ja som om du ikke ved hvad jeg lige sagde..." hun rullede sine øjne lidt "suk hvor er du bare sådan lidt, hmm hvad siger man nu... langsom?" efter lidt tid faldt hun bare om af sult faktisk... og hendes øjne skiftede til den blå som dominans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum