Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Listen to your mistress! ~ Zarbon.  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Listen to your mistress! ~ Zarbon.  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Listen to your mistress! ~ Zarbon.  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Listen to your mistress! ~ Zarbon.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Listen to your mistress! ~ Zarbon.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Listen to your mistress! ~ Zarbon.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Listen to your mistress! ~ Zarbon.  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Listen to your mistress! ~ Zarbon.  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Listen to your mistress! ~ Zarbon.  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Listen to your mistress! ~ Zarbon.  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 23:45

Tid:Hen af aftenen.
Sted: Hjemme i Elocins lejlighed, inde i soveværelset.
Omgivelser: Soveværelset? xD
Vejr: Mørkt og dystert.
Dag: Tosdag aften.
Påklædning: Et sort lingeri, der er bundet stramt på ryggen, så hendes talje bliver strammet ind. Et par lange, sorte fiskenetsstrømper og et par sorte pumps.


Elocin lå på sengen, med de mange puder stablet i ryggen. Sengen var lavet af sort egetræ og sengetøjet plus de mange puder var sorte. Gulvet var af træ og væggene var malet blodrøde. Elocins fingre holdte om en smøg. Den var tændt og den orange glød var den eneste lyskilde i mørket. Hun lå bare i sin egen verden og trak vejret langsomt, imens hun ind imellem sugede af sin smøg. Hun lukkede øjnene og lagde hovedet tilbage, imens hendes tanker kørte lidt rundt. Engel. Engel. Engel. Ordet gav genlyd i hendes hoved. Hun kiggede op i loftet og pustede røg ud. "Zarbon." kaldte hun ud i mørket og kiggede automatisk mod trædøren der var åben. Hun kunne se ud i gangen og ind i stuen, hvor hun svagt kunne ane nogle stearinlys der stod på bordet. "Zarbon, kom her." kaldte hun endnu engang, da slaven ikke havde besvaret hendes kald. Hun lukkede øjnene igen og lod hovedet falde tilbage i puderne, imens hun langsomt inhalerede endnu engang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 23:52

Zarbon trådte ind af døren. "jeg beklager meget forsinkelsen min Frue"
Zarbon trådte nærmere. "Hvad kan jeg gøre for dem?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Lør 21 Maj 2011 - 23:58

Elocins øjne fortrak sig langsomt i afsky, da hun så sin slave træde ind af døren, og da han trådte nærmere satte hun sig helt op. Aret på hendes brystkasse var hvidere end hendes ligblege hud, og den havde en underlig glød over sig. Hun tog endnu et hvæs af sin cigaret. "Det går." Sagde hun og lavede et ligegyldigt vift med hånden.
"Jeg vil bare gerne holdes ved selvskab på denne ... Mørke nat." sagde hun og kiggede ud af vinduet, de lå til højre for sengen, da døren var til venstre. De sorte skyer hang tungt fra himlen. "Kan du hjælpe mig med det, Zarbon?" spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 0:01

"Selvfølgelig kan jeg det min Frue" Zarbon bøjede sig i støvet. "Alt for dig"
"Hvad kunne Fruen ønske sig?" Han rettede sig op igen. "Må jeg have lov til at foreslå sort og rødt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 0:06

Elocins øjne fulgte hver bevægelse Zarbon lavede. Alt for dig. Det var store ord, selv for en slave. "Sort og rødt?" spurgte hun og løftede det ene øjenbryn let, så hendes isblå øje nærmest skinnede som en krystal. "Hvad har De tænkt Dem, Zarbon?" Hendes stemme var iskold og hvislende. Sort og rød ... Det kunne betyde så meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 0:10

"Undskyld Frue. Jeg skal nok udtrykke mig mere klart." Zarbon kiggede Elocin dybt i øjnene. "Det jeg mente var... en sort og rød kjole. Måske en der dækker dit ar?" Så snart han havde sagt ordene fortrød han. "Undskyld Frue jeg mente ikke at fornærme Dem og Deres krop. Undskylder mange gange" Zarbon kigger ned. *Fuck nu har jeg dummet mig igen*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 0:15

Elocin skar en grimace, da han undskyldte. Hvorfor undskyldte han altid?! Da hans øjne mødte hendes, føltes det som om tiden stod stille et par sekunder. Hun bed sig i underlæben, men tænderne søgte hurtigt ind i hendes mund igen. "Hvad har De tænkt dem? At sy en?" spurgte hun. Hendes stemme var nærmest hånlig og hun kravlede ud af sengen, og slukkede cigaretten i askebægeret, der stod på bordet ved siden af sengen. Hun gik langsomt frem mod Zarbon, med lange, udfordrende skridt. Så greb hun fat om hans hage og løftede hans ansigt, så de kiggede hinanden i øjnene. "Hvorfor undskylder De altid?" spurgte hun, med en hvislende stemme, der dryppede af gift og afsky.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 0:21

Zarbon stirrede lige in i Elocin's øjne. "Fordi jeg er en slave, Frue, Jeg burde kende min plads" Han stod bare som en sten. *jeg kan jo ikke fortælle hende at jeg er forelsket i hende. Hvilken slave er osse forelsket i sin Frue?*
"Og nej. Jeg har ikke tænkt mig at sy en. Jeg har en kontakt i mit hjemland. Han kan skaffe alt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 0:28

Hvorfor følte Elocin sig lillebitte og mærkelig når de stod så tæt? Deres kroppe rørte næsten hinanden. Hun trak vejret tungt imens hun nærmest havde lyst til at skubbe sig helt tæt på ham og bare... Gøre et eller andet. Hun greb fat i hans trøje og trak ham helt tæt på sig. "De er en meget egoistisk slave." sagde hun, og lod sine spidse negle danse henover hendes kind. "Jeg ville passe på, hvis jeg var Dem." Hun stillede sig på tæer og slikkede hans underlæbe ganske forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 0:36

Zarbon smilede "Er der nogen måde jeg kan gøre det godt igen??"
Han gik lidt ned i knæ så de nu var lige ud for hinanden. *Det ville være så nemt. Et kys og hun ville vide det. kom nu din kylling!* Han tog fat om hende og kyssede hende længselsfuldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 0:41

Da hans arme lukkede sig om Elocin kom hun med et lille gisp og lukkede øjnene. Hun kunne ikke give slip på hans læber, de var så varme og krydrede. Hun lod sig falde ind hans favntag og hendes arme gled op om hans nakke og hun trådte et par skridt tilbage og trak ham med, imens hun lod sig dumpe ned på sengen og trak ham nedover sig. Hun vendte sig om, så hun sad øverst, dog uden at afbryde kysset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 0:46

Zarbon fastholdt kysset. *Wow. hvad skete der lige der? Drømmer jeg?*
Kysset blev afsluttet. "Uhmm.. Min frue. Leder De efter et engangsknald eller kærlighed hos en slave? Jeg er lidt forviret"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 0:50

Elicon sukkede irriteret, da han afbrød kysset. Så gnubbede hun sit varme underliv imod hans og kom med et let gisp. "Det finder vi ud af, Zarbon." Hun lod sine fingre glide gennem hans hår og kyssede ham endnu engang, denne gang bare hårdere og mere krævende end før.
Hvad ledte hun egentlig efter? Kærlighed eller sex? To ting der let kunne forveksles. Hun kunne ikke afgøre med sig selv, hvad det var. Hun lukkede øjnene helt og pressede sine blege læber mod hans imens hun satte neglene i hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 0:59

Zarbon nød smerten. Der var noget ved smerten som vækkede vild dyret i ham. Han greb fat om Elocin og kyssede hende vildt. *hvad end hun vil ha' skal jeg nok give det til hende*
"Hvad siger du til at vi får dig ud af den fække lille sag du har på?" Han smilede frækt. "Det gør det hele meget nemmere"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 9:45

Elocin lagde hovedet tilbage og begyndte at le. "Siden hvornår er vi blevet dus?" spurgte hun med et kækt smil og lod hånden glide henover hans brystkasse. "Kunne du lide at blive revet?" spurgte hun med en lokkende stemme, og lod sin varme tunge danse henover hans underlæbe. Hun rejste sig fra ham og begyndte at binde korsettet op, for så at løsne det. Hun smilede lettere frækt, da hun vendte ryggen til ham og trak det af. Hendes selvsiddende strømper og skoene var det eneste hun havde på. Hun lod hånden glide ned imellem sine ben og kom med et svagt støn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 11:02

Zarbon kiggede nøje på hver enkelte bevægelse. *Hvor er hun dog smuk*
Han rejste sig fra sengen og gik nærmere. "Jeg tror nok vi blev dus mellem kysset og da du smed mig på sengen" Han smilede frækt da han tog hendes hånd væk fra hendes underliv og førte sin egen ned i stedet.
"Jeg er din, og kun din."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 12:16

"Nå, så det gør du?" sagde hun i et drillende tonefald. Hun bed sig i underlæpben, for ikke at lukke nogle lyde ud, da hans varme hånd søgte ned i mellem hendes ben. Hun lagde hovedet mod hans skulder og pressede knæene sammen, med et lille støn. "Bid mig." stønnede hun åndeløst og stillede sig på tæer. "Bid mig så!" Hun var meget utålmodig, hvad det angik sex, men hun brude egentlig være vant til det, siden hun så ofte havde været sammen med en masse vampyrer der nød at torturere deres lille fangbanger. Tatoveringen var helt sort mod hendes hvide hud. "I'm a Fangbanger" stod der. Den var placeret på hendes venstre hofteben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 12:22

Han bed hende i siden af halsen og slikkede blodet der løb. "Jeg vil gøre alt for dig" Han satte nu en finger ind i hendes underliv. "Og hvis du ikke kan li' det så bare sig stop" Hans finger begyndte at danse rundt inde i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 12:29

Elcoin lagde hovedet tilbage med et gisp i nydelse, da hendes blod begyndte at løbe, og så hældte hun hovedet til den ene side, imens hun gav et støn fra sig. Zarbons finger oppe i hende var fantastisk. Hun kukkede øjnene og gav et højt støn fra sig. "Ah! Z-Zarbon" gispede hun og kneb øjnene sammen, imens hun blev blød i knæene. *Så ... godt!* tænkte hun og bed sig igen i underlæben, imens blodet nærmest væltede ud af hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 12:47

Lyden af Elocins støn tændte Zarbon. Han trak fingeren ud af hende og pressede hende imod sine bulende bukser. "Du kan li' det. Men hvad finder du nu på??" Han førte sin hånd op og greb fat om hendes ene bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 12:53

Elocin lod deres kroppe smelte sammen, da hun mærkede Zarbons hårde bule mod sine baller. Hun kastede hovedet tilbage, og lod hans fingre tilfredsstille. "Jeg elsker det.." sagde hun, med en stødvis vejrtrækning og vendte sig om, så de nu stod helt tæt. "Hvad finder du nu på, Zarbon?" spurgte hun bed ham i underlæben, imens hendes hånd langsomt gled ned til den hårde bule i hans bukser, som hun beghyndte at gnubbe mmed faste, taktfulde, kendende bevægelser. Det var ihvertfald ikke første gang hun gjorde det her.
"Er jeg din første?" hviskede hun lokkende og kiggede ham dybt ind i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 13:00

Zarbon kom med et støn. "Ja Frue. Du er min første." Han var nu så hård at hans bukser var ved at sprænge. Han tog hovedet ned og slikke hendes bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:19

Elocins fingre gled velkendt henover hans hårde bule og op til hans bukseknap, som hun smuttede op. "Er du sikker?" spurgte hun stille og skød brystkassen op mod ham, så hans kys blev tydeligere. Et lille gisp forlod hendes tørre læber og hun lod deres kroppe synke sammen. "Hvad er du til?" spurgte hun og tvang hans hoved tilbage, så han ikke længere kyssede hendes brystkasse. "Hm?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 16:35

"Jeg er til hvad end min Frue ønsker. Alt" Han smilede og kiggede på hendes nøgne krop. Hun havde altid været venlig overfor ham. Man kunne ikke ønske sig en bedre Frue. "Og ja Frue. Du er min første"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Gæst Tors 26 Maj 2011 - 15:00

Elocin kravlede ud af hans greb og lagde sig på sengen. Hendes hånd gled langsomt ned af sin bare mave og ned imellem hendes ben, hvor hun begyndte at tilfredsstille sig selv. Hun lagde hovedet tilbage og lukkede et lille støn ud, imens hendes finger dansede op i sig selv. Hun vred sig i nydelse og lukkede en jamrende lyd ud, der kunne afspejle både nyde og smerte. Hun lukkede øjnene og bed sig i underlæben. "Z-Zarbon!" gispede hun hårdt og lod fingeren glide helt i bund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Listen to your mistress! ~ Zarbon.  Empty Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum