Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Listen to your mistress! ~ Zarbon.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Listen to your mistress! ~ Zarbon.
Sted: Hjemme i Elocins lejlighed, inde i soveværelset.
Omgivelser: Soveværelset? xD
Vejr: Mørkt og dystert.
Dag: Tosdag aften.
Påklædning: Et sort lingeri, der er bundet stramt på ryggen, så hendes talje bliver strammet ind. Et par lange, sorte fiskenetsstrømper og et par sorte pumps.
Elocin lå på sengen, med de mange puder stablet i ryggen. Sengen var lavet af sort egetræ og sengetøjet plus de mange puder var sorte. Gulvet var af træ og væggene var malet blodrøde. Elocins fingre holdte om en smøg. Den var tændt og den orange glød var den eneste lyskilde i mørket. Hun lå bare i sin egen verden og trak vejret langsomt, imens hun ind imellem sugede af sin smøg. Hun lukkede øjnene og lagde hovedet tilbage, imens hendes tanker kørte lidt rundt. Engel. Engel. Engel. Ordet gav genlyd i hendes hoved. Hun kiggede op i loftet og pustede røg ud. "Zarbon." kaldte hun ud i mørket og kiggede automatisk mod trædøren der var åben. Hun kunne se ud i gangen og ind i stuen, hvor hun svagt kunne ane nogle stearinlys der stod på bordet. "Zarbon, kom her." kaldte hun endnu engang, da slaven ikke havde besvaret hendes kald. Hun lukkede øjnene igen og lod hovedet falde tilbage i puderne, imens hun langsomt inhalerede endnu engang.
Gæst- Gæst
Sv: Listen to your mistress! ~ Zarbon.
Zarbon trådte nærmere. "Hvad kan jeg gøre for dem?"
Gæst- Gæst
"Jeg vil bare gerne holdes ved selvskab på denne ... Mørke nat." sagde hun og kiggede ud af vinduet, de lå til højre for sengen, da døren var til venstre. De sorte skyer hang tungt fra himlen. "Kan du hjælpe mig med det, Zarbon?" spurgte hun.
Gæst- Gæst
"Hvad kunne Fruen ønske sig?" Han rettede sig op igen. "Må jeg have lov til at foreslå sort og rødt?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og nej. Jeg har ikke tænkt mig at sy en. Jeg har en kontakt i mit hjemland. Han kan skaffe alt"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik lidt ned i knæ så de nu var lige ud for hinanden. *Det ville være så nemt. Et kys og hun ville vide det. kom nu din kylling!* Han tog fat om hende og kyssede hende længselsfuldt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kysset blev afsluttet. "Uhmm.. Min frue. Leder De efter et engangsknald eller kærlighed hos en slave? Jeg er lidt forviret"
Gæst- Gæst
Hvad ledte hun egentlig efter? Kærlighed eller sex? To ting der let kunne forveksles. Hun kunne ikke afgøre med sig selv, hvad det var. Hun lukkede øjnene helt og pressede sine blege læber mod hans imens hun satte neglene i hans brystkasse.
Gæst- Gæst
"Hvad siger du til at vi får dig ud af den fække lille sag du har på?" Han smilede frækt. "Det gør det hele meget nemmere"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rejste sig fra sengen og gik nærmere. "Jeg tror nok vi blev dus mellem kysset og da du smed mig på sengen" Han smilede frækt da han tog hendes hånd væk fra hendes underliv og førte sin egen ned i stedet.
"Jeg er din, og kun din."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er jeg din første?" hviskede hun lokkende og kiggede ham dybt ind i øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Listen To Music
» Do you listen? she called for you //Cricker//