Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
We need to talk... - Skyler - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
We need to talk... - Skyler - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
We need to talk... - Skyler - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
We need to talk... - Skyler - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
We need to talk... - Skyler - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
We need to talk... - Skyler - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
We need to talk... - Skyler - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
We need to talk... - Skyler - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
We need to talk... - Skyler - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
We need to talk... - Skyler - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

We need to talk... - Skyler

2 deltagere

Side 10 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste

Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 22:47

Hun sagde intet, men lod ham blot tale ud. Hun anede ikke hvad hun skulle sige, til det meste, af det han egentlig sagde, dog da han endelig spurgte hende, hvad hun egentlig ville vide, havde hun allerede sit svar klar. " Jeg ville vide om du havde sagt noget om mig, om... om du kun blev ved mig, på grund af det med en abort. Lawrence, du gik fra at være Mr Kondom everywhere.. til pludselig at hade dem?. Hvad skulle jeg tro.. at du endten ville gør mig gravid, fordi du føler det din skyld jeg havde mistet... barnet, eller at du på en eller anden måde... pludselig syntes om det sådan ". Hun sukkede og slog ud med armene og sagde" jeg ved ikke hvad jeg vil vide. Jeg ville blot finde en mulighed for at gør.. for at være en bedre kæreste... jeg kender ikke til din fortid, jeg ved intet om dig, fra før vi mødtes.. andet end det med Madison, men jeg træt af at bygge op om hende.. Jeg vil ha at VI to.. Vi.. har noget sammen, ikke på grund af hende eller nogen anden, men på grund af at VI vil være sammen ".

Hun rejste sig forsigtigt op og gik hen til ham og gav ham et kram og mærkede tårer glide ned af sine kinder. " Undskyld.. jeg ved at jeg dummede mig, gevaldigt.. du har hermed min tilladelse til at straffe mig, hvornår du vil. Men please, vær lidt mere åben overfor mig, fortæl mig vis du ikke har det godt, eller... eller ide mindste, fortæl mig dine grænser, hvad.. hvad der ikke er acceptabelt. Og ja, jeg ved at det ikke er acceptabelt det jeg gjorde... undskyld Lawrence. ". Hun kyssede blidt hans læber og sagde nogle ord, som Dennis havde sagt til hende. " Vi er alle fucked up engang imellem Lawrence, men det gør dig ikke til en dårligere person... fordi den jeg ser foran mig, har magt, succes, styr på sit liv, eller.. det havde du før jeg kom ind i billedet. ". Hun tog blidt hans hånd og kyssede den forsigtigt, før hun så op mod ham og sagde" Undskyld. Jeg ville blot.. vide hvad der gik dig på.. fordi du ikke fortalte mig det ". Hun sukkede dybt og sagde " Jeg troede ikke at.. at du havde ændret mening med at få et barn, så i mens du kommet tættere på det, så har jeg bevæget mig væk. Men som straf, samt af lyst.. tillader jeg dig, at du ikke bruger the K mere.. ". Hun så flovt ned mod jorden og sagde " Og jeg vil aldrig lyve overfor dig.. mere. Og vis jeg gør, så du velkommen til at hive mig ned i rummet og gør hvad du vil med mig ". Hun så flovt op mod ham og betragtede ham afventende. " Er du sur på mig.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 9:09

Lawrence kiggede roligt over i mod hende med et let hævet blik fra stolen han sad på: "Skylar det her handler ikke om Madison" sagde han og rystede på hovedet, naturligvis gjorde det ikke det, det handlede om hende. Men det var klart at Lawrence ikke kunne slippe tankerne om Madison fordi at hun var den der overhovedet havde åbnet ham overfor mulighden at man kunne mere end hvad han plejede at have med folk, og ikke at han nogensinde havde forventet at han ville mere med nogen anden end Madison, men det var jo trods alt sket.

Lawrence betragtede hende som hun gik over i mod ham: "Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg altid selv skal opdage ting, hvorfor kan du ikke bare sige det? Eller spørge" sagde Lawence uforstående og tog i mod hends kys i et kort sekund. "Hvem siger jeg har ændret mening?" spurgte Lawrence en smule i forsvar og kiggede på hende. Egentligt så vidste han ikke engang selv om han havde skiftet mening, efterhånden følte han slet ikke at han anede noget som helst: "Du skal altså ikke gøre ting, bare fordi du vil undskylde" sagde han og rystede kort på hovedet som en hentydning til både kondomer og rummet.

"Nja..." sagde han da hun spurgte om han var sur: "Nok bare lidt skuffet" sagde han i et dybt suk: "Du stoler jo ikke på mig... Og efterhånden så er det som om at du virkeligt heller ikke vil have jeg kan stole på dig" sagde han og hentydede jo netop til at hun snagede i hans liv og det var jo ikke helt første gang: "Spørg, tal... Gør et eller andet, i stedet for bare at starte med at overfalde mine private journaler" sagde han og var faktisk ret irriteret over at hun havde gjort det, og alligevel gav han hende et roligt kys på kinden.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 19:33

Hun sukkede tungt og sagde " Fordi jeg vidste du ville blive skuffet. Fordi jeg var bange for at du ville... ville smide mig væk, vis du opdagede hvad jeg havde gjort ". Hun så kort væk fra ham og sagde " Du ville alligevel aldrig ha fortalt mig noget som helst om din barndom, eller i hvert fald, så ville du ha undladt at fortælle, at du var blevet misbrugt og hvad ved jeg ikke ". hun trådte hen til sengen igen og lagde sig i den, mens hun betragtede ham og lyttede til hvad han havde at sige. Hun forstod ikke hvorfor der altid skulle være knas mellem dem, men det var vel altid hende der skabte det.

Hun så kort over i mod ham og lagde dynen en smule over sig. Hun havde ikke lyst til at snakke om det mere. " Kan vi ikke godt snakke om noget andet. Sket er sket.. vis du hader min nysgerrige natur, så.. ja, så ved jeg snart ikke hvad der skal gøres ved det, fordi sådan er jeg bare ". Hun sukkede en smule og tog dynen over sig, i det hun ikke rigtig turde kigge mod ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle gør af sig selv, men hun vidste at han var vel vred indeni.. og skuffet var vel en af de ting, der blot gjorde situationen tusind gange værre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 19:50

Lawrence blev utilpas da hun snakkede om hans fortid og han stirrede let ned i jorden: "Skylar..." sagde han blot og prøvede at finde ord for hvad han skulle sige. "Måske var jeg bare ikke klar til at fortælle dig det, okay?" sagde han og kiggede i mod hende: "Vil du virkeligt hellere læse det i smug end at høre det fra mig?" sagde Lawrence, lige nu skulle hun ihvertfald være glad for at han elskede hende så højt, for ja ellers så var hun røget på et fly hjem til Frankrig, men på en eller anen måde sagde noget indeni ham at det var forkert at blive sur.

"Nej nu vil jeg faktisk gerne snakke om det" sagde hun da hun pludseligt begyndte at lukke samtalen: "Det er som om at hver eneste gang at vi endeligt begynder at snakke så lukker du den..." sagde han og kiggede på hende uforstående og en smule spørgende, hvorfor ville hun ikke snakke med ham? Det var som om at hun ikke kunne lide at komme ind på private ting hverken ved hende eller ved ham, en alligevel så havde hun det fint med at undersøge tingene i smug: "Jeg har intet i mod din nysgerrighed, men kunne du ikke i det mindste gøre dig ulejligheden og spørge mig først?" spurgte Lawrence og lænede sig så tilbage på skolen imens han kiggede over i mod hende.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 19:59

Hun så kort over mod ham og sukkede tungt, da han spurgte om hun ville gør den ulejlighed, at spørge ham først. Hun slog blidt dynen væk, i det hun rejste sig op og så kort mod ham, før hun gik hen og tog shorts på. De isblå øjne så kort mod ham, inden hun tog sine sandaler på og sagde " Fint. Jeg har sagt undskyld, jeg har gjort hvad jeg kunne okay Lawrence.. bare.. bare lad det lægge ". Hun trådte forbi ham og små løb mod døren og åbnede den, før hun smuttede ud af den og lukkede døren efter sig. Hun skyndte sig hen til brandtrappen og tog den ned, så hurtigt hun nu kunne. Hun havde ikke lyst til at sidde og høre på hvor skuffet han var, samt at hun hele tiden skulle spørge ham. Han ville jo alligevel aldrig ha fortalt hende noget, det vidste hun... eller det var hun nærmest sikker på.

Hun havde ikke slået op, men hun havde blot brug for noget frisk luft. Hun smuttede ud af hotellet og gik med de samme gader, hun før havde gået, indtil hun til sidst nåede frem til stranden, den strand de mødtes på. Hun fandt en strandstol, langt henne af stranden, hvor den stod for sig selv, der var ingen der sad inde for 10-15 meter´s afstand. Hun sukkede kort og lukkede sine øjne en smule, da hun dumpede ned i den. Hun begyndte at lave en mental liste.

' Hvilke skoler har han gået på.
' Er hans familie den rigtige familie.
' Hvorfor begyndte han i første omgang ved Frank.
' Hvorfor kan han ikke mere lide at bruge beskyttelse
' Savner han en familie
' Ønsker han nogensinde at ha Madison ved sin side i stedet
' Hvad kan jeg gør, for at han har det bedre...
' Hvad er hans favorit mad..
' Kommer han oprindeligt fra Frankrig?
' Hedder han kun Watson til efternavn?..

Der var så mange tusinder spørgsmål, der blev ved med at bygge sig op hele tiden. Hvor havde han lært alt dette fra, det med at binde, slå, piske.. hvor mange kvinder havde han haft.. hvornår mistede han sin jomfruelighed. Hun sukkede tungt og kiggede op mod himlen med sammen knebne øjne. Hun havde det forfærdeligt ved at ha gået sin vej, men hun havde virkelig bare brug for at slappe af, for at være lidt alene, uden at høre de samme ting igen og igen. Spørg mig.. spørg mig.. altid det samme han sagde.. men der var jo ingen garanti, for at han nogensinde ville være åben for hende.. folk var aldrig åben overfor hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 20:04

Lawrence kiggede roligt i mod hende, hun var svær at være sammen med, det var der absolut ingen tvivl om at hun var. Hun gjorde det ikke altid nemt fo ham, men alligevel så følte han ikke at han kunne slippe hende, for faktisk så elskede han hende og selvom han godt vidste at han måske ikke burde, og også selvom han vidste at han nok ikke altid havde været hel fair overfor hende.

Da hun gik ud af døren sukkede han blot dybt, skulle det virkeligt være med den på igen? Lawrence gik over og tog tøj på, lige nu ville han bare utroligt gerne vide hvad der foregik i hovedet på den pige, enten så kunne hun ikke lide ham så meget som han kunne lide hende, eller også så.. Ja efterhånden så vidste han ikke hvad der mere var af muligheder.

Da Lawrence havde været i bad og fået tøj på smed han sig på sengen, klokken var efterhånden blevet ni: "Har du planer om at komme tilbage? Har bestilt morgenmad" skrev han på en SMS til hende og ringede så til roomservice, han var ret så sulten. Sikke dog en dårlig start på deres ferie, ligesom da de var på båden. Kunne de virkeligt ikke finde ud af at være alene sammen uden at der skulle blive ballade?
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 20:11

Skylar kom gående i lobbyen, da en vogn nær havde kørt ind i hende. Madvogn. Hun betragtede den en smule og sagde kort " Hvem har bestilt det? ". Hun så på dem og fik afvide, at det var op til hende og Lawrence. Hun tog vognen og sagde, at hun godt kunne tag den med op, at hun ligefrem insisterede. Hun tog elevatoren der op og bankede på døren da hun endelig kom der op. Hun åbnede den, før han kom hen til hende, hvorefter hun kørte vognen ind og lukkede døren efter sig og låste den. Hun smilede uskyldigt. Iført hvid bikini, hvor man lige kunne tyde bryst piercingerne en lille smule, under stoffet, samt små korte shorts, samt håret flettet til siden og med en blomster krans rundt om, samt halskæde der gled ned mellem de fyldige bryster. Hun så kort over mod Lawrence og sagde " Fik din besked, så jeg kom så hurtigt jeg kunne.. og så stødte jeg på vores mad ". Hun tog plukkede en drue og tog den ind i munden og tyggede blidt, før hun trådte væk fra vognen og gik hen af mod ham og gav ham et blidt kram. " Undskyld.. jeg havde blot brug for at komme lidt hen for mig selv og sidde og tænke.. ".

Hun så forsigtigt op mod ham og kyssede ham blidt under kæbe linjen, før hun sagde " Og shoppe ". Hun grinte en smule og drejede blidt rundt, iført sit lettere.. blottelige tøj, dog ikke på en slutty måde. Hun smilede lidt og satte sig hen til bordet og stillede tallerknerne der, før hun satte sig til bords, tæt på hvor Lawrence sad, så de ikke sad over for hinanden, men næsten lige ved siden af hinanden, vis han da satte sig ved bord enden. Hun betragtede ham en smule og sagde tøvende " Hvad har du lavet siden jeg var væk?.. ". Hun så kort op og ned af ham og sagde " Ud over at ha været i bad ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 20:18

Lawrence kiggede op da døren åbnede og Skylar kom gående ind, hun lignede en er havde fået det sjovt. Han kiggede roligt på hende, han anee ikke hvad han skule gøre af sig selv lige nu, han tænkte så meget, og det gjorde hun ikke. MÅske var det også derfor han godt kunne lide hende, hun var mere fri og levende end han var, impulsiv og gjorde sikkert sjove ting, hun var ung. Også var hun sammen med ham? En grå og kedelig mand i jakkesæt... Det var sjældent Lawrence's selvtillid dalede sådan.

Han betragtede hende roligt som hun satte vognen og han rystede så på hovedet: "Næ... Jeg tænker bare" sagde han og kom med et lille smil: "Skal jeg foreslå en samtale igen, eller løber du så?" spurgte han roligt og rejste sig op. Han havde mørke cowboy bukser på der gik til lige nedover knæet og en blå ternet skjorte, meget frisk i farven i forhold til hvilket tøj han normalt havde på.

Han gik hen til vognen og tog så en hvid bolle med noget pålæg på og satte sig så ud på altanen ved et lille bord imens han nikkede i mod stolen overfor sig som ville han gerne at hun satte sig ned: "Jeg vil bare gerne nyde denne her ferie... Men Skylar, please spørg mig hvis du vil vide noget, jeg skal nok være ærlig. Det er du nødt til at stole på" sagde han, ligesom at han jo var nødt til at stole på at hun ikke blev det med at stalke ham, for han kunne næsten ikke klare det.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 20:30

Hun tog sin mad og fulgte med ham ud på altanen og betragtede ham en lille smule. Hun tog nogle solbriller hun havde i panden, ned over sine øjne, så hun bedre kunne se. De havde et slags oldschool police agtig stil. Hun betragtede ham en smule, bag de mørke shades.. før hun tog stolen og rykkede sig tættere på ham, så hun næsten sad ved siden af ham. " Det ved jeg godt, dog har jeg fået svar på det jeg ville vide... jeg har ikke sådan lyst til at snakke om emnet mere fordi.. fordi min nysgerrighed er mættet for nu. Men jeg lover at spørge dig næste gang Law... undskyld ". hun sukkede tungt og tog sig en mad og spiste den, uden at sige mere. Han spurgte aldrig ind til hende, hvilket hun jo egentlig nød ret så meget, fordi der var ikke så meget at sige.

Hun så kort over mod ham og sagde tøvende, da hun havde tygget af munden. " Såh Law.. hvad kunne du tænke dig at lave i dag? ". Hun smilede en lille smule og tog en gennemsigtig hvid trøje på, der havde mønster, dog kunne man godt se hud imellem her og der. Hun betragtede ham lidt og tog solbrillerne af, da hun nu sad med ryggen til solen og bedre kunne se. " Jeg ville bare gerne vide hvorfor du pludselig blev så.. ew angående kondomer.. samt p-piller var også noget du ikke mente jeg burde ha.. så jeg troede blot, at du prøvede at gør mig gravid. Jeg kunne jo ikke ligefrem sige,- Prøver du at gør mig gravid uden min samtyggelse? -." . Hun grinte en lille smule og betragtede ham forsigtigt og sagde" Desuden løb jeg ikke væk... jeg mente blot samtalen var kørt fast. Jeg har fattet at jeg skal spørge dig og det vil jeg gør fremover. Men når alt kommer til alt, så nyder jeg måske os lidt, at gør ting som jeg ved er forbudte.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 20:43

Lawrence nikkede roligt, det var fint nok, han ville heller ikke have stemningen ødelagt fordi at han skulle fortælle om sin ikke helt så heldige fortid. På den ene side var han jo glad for at hun vidste ting om ham nu, men han var bare ganske ked af måden det var sket på, og hvorfor skulle hun gøre det lige nu, hvorfor havde hun ikke gjort det da hun mødte ham eller hjemme i frankrig? så mange spørgsmål, men Lawrence valgte at lade det ligge.

"Yeah men lad være at gøre det i mit privat liv, gå ud og stjæl en kjole" sagde Lawrence en smule bestemt og hævede blikket i mod hende: "Alle mennesker har hemmeligheder Skylar, og du kender snart alle mine uden jeg har fortalt dig dem" sagde han blot roligt og sukkede så stille, som vidste han ikke helt hvad han skulle sige: "Kunne vi ikke gøre til Orlando også du kan give mig et blowjob? Det er ulovligt i den stat" sagde Lawrence i et smørret grin i et forsøg på at løsne stemningen en smule.

Lawrence trak kort på skuldrende over hendes kondom spøgsmål: "For at være ærlig så aner jeg det faktisk ikke" sagde han og tog så en bid af sin morgenmad imens han tænkte: "Men det er bare... Ja, måske vil jeg gerne have børn og når dine chancer nu er så små så fandt jeg det nok ligegyldigt" sagde han blot og håbede at det havde givet bare lidt svar.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 20:50

Hun slog ham blidt mod skulderen og sagde" Ha ha.. hvor er du sjov Lawrence ". Hun grinte lidt, da han havde sagt det. " Vis du var så desperat efter at få et blowjob, hvorfor spurgte du så blot ikke? ". Hun rakte kort tunge til ham og smilede drilsk, i det hun tog lidt at spise igen. Hun betragtede ham som han snakkede om barn og at hendes chancer var små. Hun sukkede forsigtigt og sagde" jeg ved ikke om de er såh små.. desuden, så har jeg lige overlevet en abort, så syntes du ikke, at vi burde tag den lidt med ro? ". Hun hævede kort det ene øjenbryn en lille smule, mens hun betragtede ham lidt. Da de var færdig med at spise, ryddet hun op efter dem og stillede tallerknerne på vognen, før hun gik hen til sengen og smed sig. Hun stirrede op mod loftet og tænkte lidt, før hun satte sig op og så mod Lawrence. " Der er et stort boblebad ude på badeværelset... kunne du tænke dig at snuppe et slap af bad.. skønt du lige har fået et ".

Hun kunne se det på hans hår, samt dufte det på ham, at han havde været i bad, dog det havde hun ikke. Hun smilede uskyldigt til ham og bed sig en lille smule i underlæben, håbede at han ville sige ja. " Men vis vi nu skal være seriøs, så.. hvad kunne du tænke dig at lave idag Law? ". Hun så kort over mod ham, før hun gik ud og tændte for vandet i boblebadet og puttede lidt sæbe ned i det. Hun betragtede ham en lille smule, da hun stod et stykke væk fra ham, før hun trådte hen til ham og kyssede hans dejlige læber. " Men skal vi ikke blot lægge det bag os, det der er sket.. og så lover jeg, at jeg aldrig vil gør sådan noget igen.. ". hun så på ham, med sine uskyldige isblå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 21:01

Lawrence rullede øjne med sine øjne: "Yeah jeg har også overvejet at blive komiker" svarede han tilbage i et lille grin, han kunne ikke lade være med at grine let, hun var nu sjov at være sammen med, et frisk pust og det nød han virkeligt for det var folk i hans hverdag ikk så ofte, de blev hurtigt meget grå og kedelige.

"Skylar jeg har jo ikke sagt jeg vil have børn i morgen vel" sagde han i et lille ironisk smil: "Jeg tror bare ikke længere jeg vil have chancen udelukket" sagde han og tog en bid mere af sin mad, ikke helt sikker på om hun havde læst delen med da Madison blev gravid, for det var jo ikke ligefrem på en pæn måde han havde taget det, dengang var han helt sikker på at han af alle mennesker, aldrig nogensinde skulle have børn.

Lawrence nikkede, jo de kunne godt ligge det bag sig, han ønskede heller ikke at snakke om det: "Vil du da gerne med i bad?" spurgte han og hævede let det ene øjnbryn som en kæk bemærkning eller som afslørede hans ansigt de tanker der poppede i hans perverse hovede: "Hmmm, jeg tænkte vi måske kunne gå en tur ind i byen?" sagde han spørgende som var han nysgerrig efter om hun måske havde noget hun ønskede.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 21:07

Hun grinte lidt, da hun kom ud fra badeværelset og opdagede hvordan han tog bade ideen. " Perv ". Hun grinte lidt og nikkede, da han sagde at de kunne tag en tur ind til byen. " Så efter et langt lækkert bad, står den på en by tur?. Det lyder rigtig dejligt ". Hun fandt to håndklæder til dem, før hun smuttede ud i badeværelset igen og klædte sig af, så hun kun var iført morgenkåbe, som hun havde fundet hængende der ude. " Kommer du med i bad? ". Hun betragtede ham en lille smule, med et frækt smil, før hun smuttede ud i badeværelset. Boblebadet var 4 kantet, stort og havde 2 nakke støtte puder, så de faktisk kunne lægge side om side. Hun tog den inderste plads, da hun trådte ned i boblebadet og lagde sig forinden.

Hun fandt noget bade salt frem og hælde i, før hun slukkede for vandhanen, eftersom der var fyldt godt op med vand i boblebadet. Hun anede ikke hvad Lawrence havde i tankerne, men det kunne sikkert ikke være noget godt for hende, fordi havde man først åbnet døren til hans vanvid, samt havde gjort noget man ikke måtte, så vidste hun.. at hun sikkert ville få sig en stor tur, på et eller andet tidspunkt. Hun tænde en bade radio, så der flød afslappende klaver musik ud i rummet. Klassisk kanal.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 21:11

Lawrence kiggede roligt i mod hende og spist så stille sin mad færdig, han nød at mærke morgensolen og selvom morgenen ikke ligefrem havde været som han ønskede, så nød han alligevel at være væk fra alt derhjemme og få ladet lidt op, selvom han frygtede hvor mange ubesvarede Emails der mon måtte ligge når han tjekkede sin Email. Bare at Desiré Noir stod endnu.

Lawrence rejste sig op da han var færdig og gik ud i mod badeværelset hvor han roligt smed sit tøj, Lawrence var ikke en vandhund, men når det nu var Skylar der inviterede så kunne han godt overveje at gå i bad endnu engang. Der gik ikke længe inden Lawrence nu stod nøgen og han gik roligt over i mod badekaret, stort og smukt som det nu engang var.

Lawrence satte sig ned ved siden af hende, man kunne roligt sige at der var massere af plads og lige nu nød han blot at mærke det varme vand der omfavnede hans krop: "Jeg er glad for vi tog væk" sagde Lawrence i et roligt smil og kyssede så hendes læber og smilede så: "Og du må virkeligt ikke tvivle på at jeg elsker dig" sagde han og smilede stille imens han strøg hendes hår om bag hendes ører.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 21:20

Hun gjorde plads, da han trådte ned til hende, i nøgen tilstand, full frontal, fik hun set. Hun grinte som en lille skole pige og kunne skam slet ikke sige, at hun ikke nød, hvad hun så. Hun betragtede ham, da han så kort mod hende, med sit drengede smil, der viste glæde. Hun ville aldrig nogensinde se ham græde igen, det skar sådan i hendes hjerte, når han græd. Hun strøg ham blidt over kinden, da hun mærkede hans dejlige læber mod sine. Forsigtigt bed hun ned i hans underlæbe, blidt. Hun slap da han trak sig væk og smilede en smule drilsk. Da han erklærede sin kærlighed igen, nikkede hun forsigtigt. " Jeg tvivler aldrig.. ". Hun betragtede hans smukke øjne, de mørke øjne, der kunne se på hende, med så forskellige følelser.

De isblå øjne, så på ham, med et glimt af glæde, men også sorg. Hun fik det skidt over at ha tjekket hans baggrund. Forsigtigt tog hun fat i hans arm og løftede den, i det hun lænede sig op af hans krop, med hans arm over sin skulder, eftersom hun havde sneget sig ind under den, da hun løftede den. Hun så kort mod ham og sagde" jeg elsker virkelig også dig. Jeg blot dårlig til at vise det ". Hun betragtede ham en smule og da han strøg hendes hår om bagved øret... lænede hun sig en smule over ham, satte blidt sin hånd mod hans bryst, før hun kyssede hans læber blidt. Hun nød at mærke ham tæt på sig, at kunne være nær ham og snakke med ham, se ham vågne, se ham sove.. høre hans stemme, ham trække vejret.. ha sex med ham.. lære af ham.. lære med ham. Hun trak forsigtigt kysset væk, efter noget tid og betragtede hans flotte øjne, før hun blidt kyssede ham under kæbe linjen, blidt ned af hans hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 21:29

"Hov hov... Syntes du ikke du har bidt mig nok" drillede han da hun tog fat omkring hans underlæben og han smilede så roligt til hende inden han let kyssede hendes læber endnu engang. Han var glad for at hun forstod hans ord, for Lawrence var ikke itvivl om at han elskede hende, især fordi at han jo ikke ligefrem var typen der sagde det til hvem som helst, faktisk var det meget få han elskede.

Lawrence lod sin arm glide omkring hendes skuldre som hun løftede den, han nød hendes væsen og hendes nærhed. Det var sådan en underlig blanding, når de var uvenner så var de virkeligt uvenner og når de var venner så var de virkeligt venner og når de elskede hinanden så gjorde de det fuldt ud, det måtte være det tema deres forhold havde, alt blev gjort til fulde, også skænderier.

Da hun kyssede hans kæbelinje og hans hals sukkede han let imens han mærkede varme der steg til hans ben og hele vejen op til hans hoved: "Ms. Lockhart, er De ude på noget?" spurgte han med et lille flabet smil som hun roligt kyssedde hans nøgne hud, han elskede at have hende tæt på sig, som ville han hele tiden have hende tættere på selvom det ville var fysisk muligt, men han ville bare så gerne have hende tæt og passe på hende.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 21:38

Hun smilede en lille smule, da han spurgte om hun var ude på noget. Forsigtigt fjernede hun sine læber og kyssede blidt hans, i det hun slap dem, for at besvar hans spørgsmål. " Nej.. ". Hun smilede en smule lumsk og sagde" Ville du da gerne ha, jeg var ude på noget ": Blidt, lod hun sit ben glide hen over hans, for at ende med at sidde over skreds på ham. Hun betragtede ham med sine isblå øjne og kyssede blidt hans læber igen. " Undskyld jeg bed dig igår.. gør det stadig ondt? ". Hun berørte blidt det sted, hun havde bidt ham aften før. Hun havde ikke regnet med at sex kunne være så fantastisk, samt den følelse der havde skudt op i hende dengang... det havde blot overrasket hende så meget, at hun slet ikke havde set det komme. " Dog, jeg syntes du fortjente det lidt. Sådan at hænge mig op, bundet.. indtil jeg endte med at få reb mærker over det hele ". Hun så flovt på ham, med en let rødmen hen over sine kinder.

Forsigtigt tog hun fletningen ud, så det lange hår, gled ned over hendes skulder og ryg. Hun betragtede ham med et uskyldigt blik. Vis han prøvede på noget, ville hun blot stå imod, som vis han prøvede at trænge ind i hende. Hun så uskyldigt på ham og sagde " Noget galt?, Mr Watson ". Hun kyssede blidt hans kæbe linje igen, gned sig forsigtigt op af hans overkrop, med sine fyldige bryster, mens hendes arme gled om hans nakke. Hun lagde sig en smule over ham, eftersom hun jo ikke vejet det helt vilde, samt han var i god form, så han ville sikkert godt kunne klare nogle kilo eller to. Hun grinte en lille smule og sagde " Så?, du sagde jeg kunne spørge dig om alt. Hvornår begyndte du at få smag for.. piske og såen? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og betragtede ham med sit nysgerrige blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 21:49

Lawrence kneb let sine øjne sammen, han havde jo erfaret at hun af og til drillede ham og han kunne derfor ikke helt finde ud af hvad han skulle ligge i hendes tilnærmelser: "Måske" svarede han blot med et lille smil, Skylar ville han aldrig nogensinde sige nej til, hvilket han ellers godt kunne finde på, han ville bestemme men med Skylar kunne han godt gå på kompromi.

"Ja... Du må hellere puste" sagde han drillende da hun spurgte om hans læbe stadig gjorde ondt, men han rystede så let på hovedet, det var nu blot et lille sår. Lawrence lod sine hænder glide ned af hendes ryg da hun sad over ham og han kiggede så roligt på hende: "Du kunne lide det" sagde han blot i et lille smil da hun snakkede om rebene, desuden ville han aldrig gøre disse ting for at skade hende og han satte pris på at hun stolede nok på ham til at lade ham gøre det.

Lawrence kunne efterhånden mærke en erektion begynde at danne sig under vandet som hun lænede sig frem i mod ham og han fangede kort hendes læber: "Se du må spørge om alt... Men vælg de rette tidspunkter" sagde han med et lille smil og lod sine hænder glide ned og massere hendes baller, lige nu ønskede han faktisk ikke at snakke og slet ikke om hans fortid: "Men jeg skal nok fortælle dig det..." sagde han med et forsikrende smil.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 21:57

Hun smilede en smule fornærmet, i det han sagde, at hun skulle vælge de rette tidspunkter. Forsigtigt lod hun sine arme glide bagud, ned af hans og tog forsigtigt fat i hans hænder og lagde dem op på sin skulder. " Hvem har sagt at du måtte rør der?. Mr Pervert ". Hun grinte forsigtigt og smilede uskyldigt til ham. Han skulle ikke tro, at hun blot havde gjort dette for at tænde ham, skønt han blev tændt. " Du har jo ikke vand kondom ". Hun rakte drilsk tunge til ham og sagde " Desuden, mente jeg det var et perfekt tidspunkt at spørge, når nu, jeg ikke har tænkt mig at ride dig eller noget ". Blidt kyssede hun ham på læberne og lagde sig blidt ind til ham, med hovedet mod hans skulder, hænderne mod hans brystkasse. Hun nød at lægge sådan over ham, som var det blot hende og ham mod hele verden. " Så, når nu det ikke er tidspunktet at spørge om det... hvad skal vi så snakke om? ".

Hun så kort op mod ham og smilede forsigtigt og kyssede ham blidt op af halsen, nappede lidt med sine tænder, blidt, uden at lave mærke. Der var intet mere fantastisk end at ha alene tid med Lawrence, og så også at vide, at han ville ha en. Hun elskede at holde ham tilbage, fordi han skulle jo ikke altid ha sin vilje. " Du dufter utrolig godt. Har du brugt noget speciel shampoo eller cologn? ". Hun støttede sine hænder blidt mod hans brystkasse, da hun satte sig op. Hun betragtede hans kønne ansigt og mærkede hans erektion prikke mod et andet sted, end lige hendes underliv. " Ey?!. ". Hun grinte kort og sagde" jeg må vist hellere glide af dig, inden dette ender galt ". Hun grinte lidt og smilede uskyldigt til ham og lænede sig frem mod hans dejlige læber, blot lige for at få endnu en smag af dem, før hun tog sin hånd ned i vandet og så op igen.. og strøg igennem hans dejlige hår, så det strittede op. " Pfff!... haha!, du ligner en høne ". Hun grinte lidt og smilede uskyldigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 22:06

Lawrence kiggede på hende med et let lumsk blik: "Narrefisse" sagde han og grinede så kort inden han kyssede hendes læber: "Du er så flabet" sagde han og smilede let som var hun et lille barn der ikke opførte sig pænt, hun var jo også en del år yngre end ham og måske det også var derfor de af og til gik skævt af hinanden, men Lawrence havde nu ikke ligefrem lyst til at stoppe bare på grund af alder, de var jo et godt match.

Lawrence nød at sidde med hende sådan her, det var så afslappet og fjollet og intimt på samme tid, og det gjorde ham i godt humør: "Du er en lort" sagde han i et grin og kyssede så hendes læber inden han roligt smilede til hende: "Yeah og havd er du så, hønemor?" sagde han med et lille grin og tog vand i sin hånd og sprøjtede op i ansigtet på hende med et lille grin.

Lawrence var sjældent fri og fjollet, men lige nu mærkede han hvordan at hans humør langsomt voksede: "Du er egentligt meget pæn nu man tænker over det" sagde han og lod så sine hænder glide op og let berøre hendes piercinger på brysterne, mest for at betragtede dem, han havde jo ikke haft særlig tid til at kigge på dem: "Så, hvad kan de?" spurgte han en smule fjollet og prikkede så til piercingerne.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 22:13

Hun grinte lidt og sagde" Pikhoved ". Hun smilede uskyldigt og hørte hvad han sagde, før hun grinte lidt og sagde" jeg ingen hønemor ". Hun mærkede vandet han plaskede op mod hendes ansigt og hun kunne ikke andet end at trække sig lidt bagud, da hun mærkede det. Hun tørrede kort sit ansigt og så på ham og sagde" Din røv ". Hun grinte lidt og mærkede sine kinder blive varmere, da hun hørte ham rose hende, over hendes udseende. Hun så flovt væk fra ham og sagde" Går det først op for dig nu? ". Hun så kort mod ham og sagde med en smule snobbet attitude. " Du er vel også sådan.. pæn ". Hun smilede en smule flabet og grinte lidt, dog stoppede hendes grin ret så hurtigt, da han pludselig lod sine hænder glide op af hende og let berør hendes piercinger. Hun mærkede det i sine bryster og der kom med det samme respons fra hende, i et form af et gisp, der kunne lyde godt og vel som et lille støn.

Hun tog hånden over sine bryster, samt med den anden, slog hun blidt hans hånd væk, i det hun flovt sagde. " De kan intet, andet end at se pæne ud.. og.. og øge sensitiviteten ved en kvinde ". Hun så flovt væk fra hans ansigt, da hun var lettere... pinlig berørt over at han sådan prikkede til den, dog nu da hun havde taget hånden ind over, kunne han ikke mere. " Hvorfor?. Troede du de havde en eller anden form for.. ting? ". Hun så kort på ham og sagde" Vis du tænker bondage SM agtig ting, så nej. Det tror... eller det ved jeg ikke, men du vover på at gør det, fordi de er virkelig.. sensitive ". Hun så flovt på ham og prikkede blidt til hans brystkasse og sagde" Skulle jeg prikke til din pik måske og spørge hvad den kan ". Hun grinte kort og smilede drilsk til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 22:21

Lawrence kunne ikke lade være med at grine let over hendes kommentar: "Hov hov, var din mund! Eller jeg putter noget i den!" truede han, han vidste godt hvad hun nok tænkte: "Jeg har faktisk taget en gagball med... Hvis jeg skulle blive træt af dine flabede kommentare" drillede han og smilede så i mod hende med et legesygt blik inden han let kyssede hendes læber.

Da hun blidt fjernede hans hånd kiggede han op på hende og rullede med øjnene da hun spurgte om hun skulle prikke til hans pik: "Du prikker bare, babe!" sagde han flabet og smilede skævt til hende inden han blidt tog fat omkring den arm der nu dækkede hendes bryste i et forsøg på at fjerne den.

Lawrence lod så igen sine hænder glide op i mod hendes bryster og masserede dem langsomt imens han lænede sig frem og fangede hendes læber, det var ikke nødvendigvis fordi han havde lyst til at have sex med hende, men han elskede at røre ved hende, hvis der var noget der tændte ham udover hans særer lyster, så var det at høre når Skylar nød hans berøring, faktisk var det ikke noget der før havde tændt ham, og det kunne man vel sige var another first.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 22:27

Hun grinte en lille smule og sagde " En gagball?, hvad pokker er det dog ". Hun smilede forsigtigt og sagde flabet " Du kan aldrig stoppe min flabede mund, uanset hvad du gør ". Hun rakte kort tunge til ham og mærkede hvordan han prøvede at fjerne hendes arm. Forsigtigt lod hun ham fjerne den, dog fortrød hun det ret så hurtigt, da hun mærkede hans hænder omfavne hendes bryster." L-Lawrence.. ". Hun så flovt på ham og mærkede hvor følsomme de egentlig var, nu da hun havde fået dem piercet. Det var en helt ny følelse når han rørte hende. Hun sukkede nydende og lukkede sine øjne kort og lænede sig mod ham, før hun blidt kyssede hans læber, mens hun lod ham berør hendes strittende bryster.

Hun kunne mærke hans erektion presse mod hendes underliv, dog sørgede hun for at holde sig oppe, med bene nede og røven oppe, så han ikke fik sex. Hun mente at det kunne være sundt for ham, at ha lidt tid, hvor han manglede det. Hun smilede forsigtigt, da hun slap hans læber og igen kunne betragte ham. " Old Pervert ": Hun grinte forsigtigt og kyssede ham blidt under øreflippen, som hun forsigtigt fangede med sine læber, for så at slippe og hviske " Jeg elsker dig ". Hun trak sig derefter lidt væk fra ham og grinte kort, i det hun gled af ham, vis han lod hende gør det. Så ville hun lægge sig over på sin side og lukkede sine øjne lidt, blot for at slappe af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Ons 15 Jan 2014 - 22:39

Lawrence kiggede roligt på hende og så tydeligt hendes ansigt forandre sig, han nød at kysse hende, lige præcist de dejlige og fantastiske læber, dem elskede han og han ville hellere end gerne kysse dem for altid. Han fik hurtigt lyst til hende når de nu engang sad som de gjorde, men egentligt syntes han også det var rart bare at sidde så tæt og nusse, mest fordi at han ellers ikke var typen der nogensinde fandt det interessant.

Lawrence lod hende glide af sig og han tog så sine hænder til sig, og han lagde sig så ligesom hende og slappede let af, man lå egentligt ganske godt her, det kunne han godt vende sig til: "Så..." sagde han roligt: "Du ville vide hvorfor jeg endte som sex freak" sagde han alvorligt med en undertone af ironi, for han vidste jo godt at Skylar nok ikke tænkte helt sådan om ham, så var hun nok stukket af.

"Jeg ved det faktisk ikke helt" sagde han og kiggede så kort over i mod hende: "Da jeg var 16 år læste jeg om det på nettet og syntes det lød... Tiltalende... At slå kvinder" sagde han blot og huskede godt sin facination: "Også mødte jeg en igennem siden som introducerede mig til den verden som var... Fyldt af så mange dejlige ting, og hvor kærlighed forblev langt væk" sagde han roligt og sukkede så imens han afventede hendes reaktion: "Også blev det bare en del af mig" sagde han let og lukkede så kort øjnene.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 22:48

Hun så kort mod ham og sagde" At slå kvinder? ". Hun vidste ikke helt om hun kunne følge med i, hvad han egentlig kunne lide, men hun vidste jo denne del af ham, dog så tidligt i sådan en alder. " Har du været med til sådan SM ting?.. du ved.. show your pet og alt muligt ". Show your pet, var forskellige samfund, forskellige steder i verden, med rige folk, der viste deres submissive frem, eller deres slags sexslaver. De viste kvinder, der havde valgt at være ved dem, samt nogen som de betalte, men faktum var, at disse kvinder var deres.. nogen viste dog også mænd, dog ikke fuld nøgenhed, men stadig noget af dem frem, samt nogen kunne endda finde på at bytte eller købe pet af en. Hun så kort mod ham og sagde " Eller SM klubber?... uden sex selvfølgelig... ". Hun rødmede en lille smule. Hun havde vel læst lidt her og der om de forskellige ting, siden hun mødte Lawrence, fordi sandheden var.. at siden hun mødte ham, så var hendes smag for sex, ikke så normal mere.

Hun vidste ikke om hun nogensinde ville indrømme det over for sig selv, men hun nød de ting Lawrence gjorde ved hende... når han straffede hende.. bandt hende.. var dominerende.. slog hende med pisk.. overtog alt magt og gjorde hende magtesløs. Hun vidste ikke hvorfor, men det var så dejligt, dog var det kun sådan hun så på det, når hun tænkte på Lawrence. Hun var så småt ved at forstå, at vis man stolede på personen, så ville man måske også ende med selv at blive hevet ind i denne verden af hans. " H-har du prøvet at få piger som mig, der... der ikke har prøvet dette før, men så måske.. er blevet afhængig af netop det du gjorde ved dem eller.. ikke mere kunne gå tilbage til normal sex kun? ". Hun så flovt mod ham og håbede ikke at han forstod netop det hun sagde.. at han forstod, at hun var ved at blive en smule afhængig af tingene.. rummet.. de dominerende blikke.. reb.. pisk.. straf.. en hård hånd i ny og næ, men samtidig blide strøg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 10 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum