Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
✝Night Life✝ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
✝Night Life✝ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
✝Night Life✝ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
✝Night Life✝ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
✝Night Life✝ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
✝Night Life✝ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
✝Night Life✝ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
✝Night Life✝ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
✝Night Life✝ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
✝Night Life✝ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

✝Night Life✝

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

✝Night Life✝ Empty ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Fre 10 Jan 2014 - 6:46


Tid ✝ 19:32
Sted ✝ Sombre( park )
Vejr ✝ 14 gr, Koldt, en smule blæst( få skyer )
Dag ✝ Lørdag
Omgivelser ✝ Få mennesker



Natten var kun lige begyndt, men Skylar havde dog været vågen siden 12. Hun var vågnet som hver anden dag. Taget tøj på, gjort sit kamera klar, før hun tog på arbejde. Hun havde fået en liste over folk, samt hvor mange penge de gav, vis hun fik billeder af dem. En af dem der lå højest på listen, var en ny person ved navn Landon. Han var ny i byen, så det ud til, men så igen.. hun havde først lige nu, tjekket informationerne på ham. Hun sad på en bænk, i den fine park ved navn Sombre. Hun tog sit kamera frem og begyndte at indstille det, mens hun kort så rundt med det, indtil hun syntes at se noget bekendt. Forsigtigt rejste hun sig op, tog kameraet over den ene skulder, før hun smuttede hen af mod et træ, der kunne være stort nok til at dække hendes figur. Hun stillede sig med ryg op af træet og tittede forsigtigt frem, i det hun tog kameraet op.

* Omg!.. dette har aldrig været letter *. Hendes kamera var ret så dyrt, med en stor linse. Forsigtigt skruede hun en anden linse på, så hun kunne tag bedre og mere tydelige billeder, fra lang afstand. Hun tog blitz af, samt begyndte at tag nogle billeder. Fyren hun havde fået øje på, måtte helt klart være Landon. Hun smilede en lille smule, så de fyldige rosa pink læber, lavede en lille bue i mundvigene, samt de perle hvide tænder, kunne spottes en lille smule. Efter at ha fået mere end 20 op close pictures,- tog hun kameraet´s rem over skulderen og gjorde klar til at gå, efter hun lige havde skruet lidt på linsen. Hun mærkede det kolde metal, skære kort ind i hendes pegefinger, før hun fjernede hånden med et lavt. " Auv ". Hun havde ikke tid til at bekymre sig om blod, eftersom det altid kunne vaskes af. Det fine blodrøde blod, lignede næsten hendes lange glatte rubin røde hår´s farve. De isblå øjne så observant rundt, før hun forsigtigt så mod den position Landon var i, før hun begyndte at bevæge sig væk, som havde hun intet gjort. Det var ikke altid hun gjorde sådan nogle dirty jobs, men en skulle jo gør det.. samt hun tjente fantastisk på nogle op close and personal billeder.

Som altid var Skylar iklædt nogle slidte hul revet skinny jeans, i sort, samt grå tanktop og navy blå lynlås trøje med hætte. Hun havde sit hår flettet i en løs side fletning, ned af den højre skulder, samt diamant øreringe, i hver øreflip. Hendes hud var ligeså ren og fejlfri, som vis man åbnet et mode blad og så på de retouched modeller. Lange sorte øjenvipper, samt fine naturlige øjenbryn. Isblå øjne, der så nået så uskyldige ud, som et dådyrs øjne, samt fine fyldige læber, med en mild pink naturlig farve. Hun var slank af bygning, samt krops formen var spinkel, men alligevel med timeglas form, samt fyldige fordele. Hun levede så sandelig op til sin race´s rygte, nemlig overnaturlig skønhed. Aspara, det var hvad Skylar var født som, samt hun kom fra en klan, der nedstammet fra ene fuldblods aspara, både kvinder, så vel som mænd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Fre 10 Jan 2014 - 16:40

Landon stod på græsset midt i parken, han betragtede omgivelserne roligt imens han slappe af efter en lang dag foran computeren hvor han havde haft et video møde med en af hans ansatte som befandt sig i Dubai.
Det havde taget lang tid for ham at få styr på et kæmpe firma som han snart ville prøve at købe for så at sælge det videre efter at ha fundet ud af en bedrer og hurtigere arbejdes måde. Det var hårdt at være chef, men han nød det og når man var vampyr som ham, var det rart med noget at fortage sig nu hvor livet var forlænget til evighed.

Han var en høj mand, med en slank let muskuløs krop med berede skuldre, håret var sort og kort men sat fuldkommen perfekt, huden var lys men fin uden ar eller andet. Øjne var mørkeblå, de var dybe og meget mystiske men også fangende som andre vampyr øjne.
Denne aften var han klædt i et gråt jakkesæt, med hvid skjorte og et mørke rødt slips, på fødderne bar han et par brune spidse sko af dyr kvalitet.

Landons mobil ringede, han sukkede let men tog den op af lommen for så at trykke accepter opkald, en kunde var netop i den anden ende" Godaften sir Landon her"svarede han roligt, hvorefter han lyttede interesseret før han svarede" så de søger et nyt firma, hvilken slags jeg har et par stykker til salg"lød det lavmælt fra ham, efter personens svar sluttede han opkaldet og lage mobilen væk, før han vendte blikket mod himlen.

Lugten af blod ramte hans næse, hvorefter hans mave fortalte at det vær et par dage siden han sidst havde spist, ´han smilede let før han vendte sig om og spejdede ud i mørket, men fik dog hurtig øje på en kvindelig skikkelse som var på vej væk.
Landon begynde lydløst at følge efter hende imens han undre sig over hvor hun var kommet fra, han havde slet ikke set hende komme ind i parken og han havde ellers været her i en 1 ca. men nu fulgte han efter hende i et rimelig hurtigt tempo, imens de mørke øjne så fokuseret på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Fre 10 Jan 2014 - 18:52

De smalle finger, med glas ligene negle, blev langsomt ført op til den fine fletning, før de tog blidt fat i den sorte elastik og rev den ud, så det flettede hår, nu kastede sig elegant bagud, som levende flammer. Det rubin røde hår, flagrede smukt efter hende, langt som det nu var, eftersom det gik hende til hofterne. Naturlig rødhåret. De isblå øjne så kort rundt, i det et fare signal langsomt syntes at krybe ind. Elegant drejde hun rundt på hælen, så hun fik et kort glimt, da hun drejede rundt om sig selv. Bagved hende. Hun opdagede skikkelsen... * Landon? *. Hun kneb øjnene en smule, før hun hurtigt vendte om. Hun begyndte at sætte farten op. Hun så kort ned på sin finger. * Nej?!.. det vel ikke en vampyr *. Hun anede ikke hvem eller hvad det var, men vis det var en vampyr, så måtte hun hellere få bene under nakken.

Hun skiftede spontant retning, sprang elegant som en gacelle over bænken, der stod foran hende, før hun farede hen over det fugtige græs, der slog op mod hendes sko. Vinden i håret, som en anden pocahontas. Hun løb så hurtigt hun kunne nu. Hun aktiverede sin evne, så vis han endelig kom for tæt, så ville hun muligvis kunne slippe ud af hans greb, ved mindre det altså var en vampyr.. så var hun magtesløs. * Nej, det kan ikke passe.. jeg,- Jeg er altid så forsigtigt!? *. 20, Aspara... kvinde, aldrig nogensinde blevet bidt af en vampyr før. Hun løb alt hvad hun kunne, indtil hun kom til en bro, der syntes at være blevet lavet lidt på. Hun løb op på den og sprang over det store hul der var, på ca 2 meter, før hun ramte broen på den anden side. Da hun landet, kunne hun godt mærke, at hun ikke kunne løbe mere. Hun stønnede efter vejret, mens hun prøvede at genvinde kontrol over sit åndedræt. * Han er der vel ikke stadig? *. Hun rejste sig op og så mod den anden side af broen. Under den var en fin lille sø. Hun smilede en smule triumferende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Søn 12 Jan 2014 - 15:21

Landon fulgte efter hende, han betragtede hendes røde hår og den spinkle krop, men han forstod ikke hvor fra hun var kommet eller hvorfor? det var nok grunden til han fulgte efter hende men også fordi han trængte til blod eller blot havde lyst til det.

Da hun hoppede over bænken og satte i løb, fulgte han efter hedende, hans høje krop løb så stærkt som benene kunne bære ham. Landon blev ikke forpustet som hende han kunne blive ved med at løbe hvis han ønskede det og lige nu var han i fuld fart efter hende.
Efter at ha løbet i lang tid, stoppede hun endelig op eller hun var hoppet over en ødelagt bro og stod nu forpustet, kæmpede for at genvinde vejret.

Landon smilede let idet han elegant hoppede over hullet, landede ved hendes side, de mørke blå øjne betragtede på hende" godaften frøken" startede han let ud med en fuldkommen rolige stemme. Han tog fat i hendes arm med et fat greb, imens han betragtede hende nøje og opdagede hurtig hendes kamera har de udspioneret mig?"spurgte han letter underne med et løftede øjenbryn.
Han var van til at få taget billeder af paparazzi og andet men hende her var noget nyt, måske ikke smarteste at sende en person alene efter ham når han prøvede på at få noget fred fra alt.
Landon så afventende på hende men holdt sit greb meget stramt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 20:12

Hendes krop låste sig fast, da hun så Landon pludselig lande ved hendes side. Hun drejede rundt og skulle til at stikke af, da hun mærkede en hånd om hendes arm. Et fast ubrydeligt greb.- Vampyr? . Hun vende sig mod ham, så det flotte lange hår, flagrede blidt efter den drejende bevægelse, da hun vendte sin front mod ham. Hun så skræmt på ham, med de isblå øjne, der glinsede fra gade lygternes lys. Hun betragtede Landon en smule, dog så hun flovt væk, da han betragtede hende. " Please, slip mig ". Hun hørte hvad han sagde. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige for at redde sig selv.

Han kunne vel regne ud, hvorfor hun havde et kamera, samt hvorfor hun var stukket af, dog kunne hun vel stadig tillade sig at lyve. " Nej, hvorfor tror du dog det? ". Hun så undrende på ham og mærkede blodet fra sin finger, glide ned af pegefingeren, på den hånd, hvis arm han havde taget fat i. Hun prøvede at rive sig fri, prøvede at løbe, men han holde for godt fat i hende. " Slip mig så!. Dette er ulovligt, at holde en tilbage mod dens vilje! ". Hun så lettere panisk på Landon, eftersom hun ikke vidste hvordan hun skulle komme fri fra hans greb. * Helt klart vampyr *. Den styrke, kunne en almindelig mand ikke besidde, samt den måde han havde hoppet over hullet i broen også. Hun betragtede ham med de isblå dådyr øjne, før hun bed ned i sin fyldige underlæbe og sagde" Fint! okay.. jeg tog billeder af dig. Vis jeg sletter dem, lader du mig så gå? ". Hun vidste hvor farlige vampyr var, samt hun var jo ikke ligefrem på vampyr´s hadeliste, angående blod. Ingen havde nogensinde bidt hende og sådan skulle det helst fortsætte. " Mr. Landon, vær så venlig at lade mig ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 21:44

Landon holdt fast i hende men vidste ikke hvorfor han ikke blot lod hende gå, hvad var det der fik ham til at blive nysgerrig og gjorde ham interesseret i hende.
Hans mørke øjne kiggede på hende med et blik fyldt med charme, tænksomhed og nysgerrighed men også en smule mystisk som man ikke rigtig kunne sætte ord på.

Landon drejede hende om mod sig for at kunne fange hendes blik" rolig frøken, jeg vil intet ondt gøre dig"startede han roligt ud med en stemme, imens han langsomt skubbede hende hen mod en bænk som stod ved enden af broen " følg bare med ganske roligt imens du fortæller mig dit navn" tilføj han let" og de billeder du har sælger du bare, det gør mig intet så bare få dine penge for dem, selvom jeg sagtens selv kunne give over det beløb du har fået tilbudt" lød det let fra ham imens han skubbede videre, men han gjorde det på en blid måde for ikke at skade hende dog holdt han stadig sit stramme greb om hendes arm, ellers ville hun blot flygte igen og han orkede ikke at bruge sin nat på at jagte hende.

Han så afventende på hende, imens han førte hende mod bænken, han virkede faktisk ikke som om han ønskede at skade hende.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 22:01

Hun så flovt på ham, da han vendte hende om, så de endte med at få øjenkontakt. De isblå øjne, så modigt på ham, som var hun klar til at stå imod, vis han prøvede på noget lusket. Hun mærkede ham skubbe til sig, hvor hun så satte hælene i, for at modstå hans skubben. " Jamen, hvorfor slipper du mig så ikke?! ". Hun ville stikke af, vis han gav hende chancen, dog lod det desværre ikke til, at han ville slippe hende foreløbig. Hun endte med at følge med hen til bænken, mest fordi hun ikke følte hun havde et valg, eftersom han var ret så stærk, i forhold til hende. " Hvorfor skulle jeg sige hvad jeg hedder.. ". På en måde havde hun vel også gjort noget ulovligt. Taget billede af en, uden sammentyggelse. Hun følte sig dum lige nu, eftersom hun havde troet, at hun kunne out run an vampire.

" Du vampyr.. ". Hun så kort mod ham og sagde" Har jeg ikke ret? ". Hun ville ændre emne, hurtigst muligt. Hun ville ikke fortælle sit navn til ham. Hun betragtede ham en lille smule, da de sad på bænken. Da han fortalte at han ville eller kunne, give over det beløb de havde lovet hende, så hun lettere chokeret ud. " Men jeg forstår ikke?... vis du ligeglad med billederne.. hvorfor holder du mig stadig fanget her? ". Hun så kort rundt og sagde" Hvad er klokken? ". Hun havde en deadline, så vis hun ikke kom inden.. ville hun ende med slet ikke at få nogen penge. Hun bed sig en smule i den fyldige underlæbe, mens hun prøvede at trække sin arm lidt til sig, stadig fanget af Landon. " Hvornår gir du slip ". Hun sukkede tungt og betragtede ham med et stædigt blik. Hun ville altså ikke gi sig. " Fint.. gir du slip, vis jeg fortæller hvad jeg hedder. Rose ". Hun løg, tydeligt.. men det kunne Landon jo ikke vide, ved mindre han kunne se igennem hendes pokerface.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 22:30

Landon tog plads ved siden af hende på bænken, han var tilfreds med at han havde haft øjenkontakt, det gjorder at hans evne blev aktiverede og at han nu kunne snakke til hendes sind men også læse hendes tanker uden problem.

Han lo kort da hun skiftede emne" det er godt set frøken"svarede han roligt imens han betragtede hende nøje, hun var en interessant person. Han fnøs let"du lyver frøken, jeg kan se det i dine tanker" tilføj han fuldkommen rolig med hovet let på skrå, hendes skræmte blik fik blot et smil frem på hans læber" hvorfor så ivrig efter at komme af med de foto? hvad ville de sige vis jeg kom sammen med dig hen til dem?? "spurgt han roligt " hvis jeg slipper dig, ville du blot flygte" tilføj han med et skævt smil.

Landon bertagtede hele hendes krop kort, hun var køn det måtte han bestemt indrømme altså i sit sind, han fangede hendes øjne igen blot for at få et indblik i hendes tanker # du er vel ikke bange for en magtfuld vampyr som mig# lød det i hendes hoved, med hans stemme som om han var inde i hendes sind.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 22:50

Hun rødmede over de fine kindben, da han svarede at hun løg. " H-hvor ved du det fra ". Da hun tænkte mere over hans svar.. tanker, gik det op for hende, at han sikkert også havde evner. " Hold dig ude af mine tanker!. Tak ". Hun så stædigt væk fra ham. Utroligt at man end ikke kunne holde sine egne tanker for sig selv, det var hvad der gik igennem hendes tanker nu. Hun vidste ikke om hun skulle prøve at bide ham, eller skrige på hjælp, dog indtil videre, var der jo ikke sket noget... andet end at han åbenbart var tankelæser. Hun så kort mod ham og sagde" Nej tak. Jeg har ikke brug for en eller anden gammel mand, hængende over mig ". Hun ville prøve at gør ham stødt, eller i hvert fald en smule sur, så han måske ikke mere ønskede hendes selskab og så ville slippe hende.

Da hun nærmest mærkede hans blik vandre op og ned af hende, kunne hun ikke andet end at give et gys fra sig og vende sig endnu mere væk fra ham. " Stop med at se på mig, på den måde... its creepy ". Hun gøs igen og strøg en forvildet rød hårlok om bagved sit øre. Hun så kort mod ham igen og hørte pludselig en stemme inde i hendes hoved, der syntes langsomt at sprede sig. Hun havde to valg. At gå i panik og prøve at slippe løs, hvilket var fysisk umuligt.. eller hun kunne være modig og prøve at finde på en eller anden måde, at frastøde Landon på. " Jeg ikke bange for dem, Mr Landon. Og skrub så ud af mit hoved ". Hun anede ikke hvad han var igang med, men hun kunne ikke lide det. Det fik hårene i nakken til at rejse sig, på hende. Hun trak forsigtigt i sin arm igen, men han havde stadig fat i hende.. fast som før. Hun sukkede tungt og sagde" Fint, mit navn er Skylar. Skylar Wolf Lockhart. ". Hun betragtede ham en smule og sagde" Og optaget. Så vil de være så venlig at slippe mig, hr not so scary vampire ". Hun smilede en smule triumferende igen og prøvede at hive sin arm til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 23:08

Hendes ord, gjorde ham intet det var blot ord som hun troede ville få ham til at stoppe og lade hende skride med foto som enligt ikke burde være blevet taget, men sådan var hans liv og han havde selv valg at skabe et firma med så meget omtale som det nu havde.
Han lagede hovet let på skrå imens han forlod hendes tanker igen " dine ord, hjælper dig ikke frøken" lød det let fra ham imens han kiggede op imod himlen"du kunne blot have spurgt om et billede men valgte at udspionere mig og det er vel ikke lovligt"lød det let fra ham.

Han lo let af hendes kommentar" jeg vil lade dig gå, men husk på at jeg kan anmelde dem for at forfølge mig og at jeg nu altid vil kunne kontakte dit sind, så tag dig i agt Skylar" sluttede han af imens de mørke øjne blev vendt mod hende i et alvorligt blik, før han slap hendes arm og lænede sig tilbage mod bænkens ryglæn imens han afvendte hendes reaktion...dam dam dammmm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 23:20

Hun så en smule chokeret mod ham, da hun ikke havde forventet det han sagde. Anmelde hende.. kontakte hendes sind. Hun rejste sig op og gik lidt bagud, mens hun betragtede ham. Det var ikke lovligt, men han ville vel ikke melde hende?. Det lange rubin røde hår, lå smukt ned af hendes skuldre, samt ryg. Hun betragtede Landon med sine dådyr isblå øjne, før hun tøvende spurgte " Hvad mener du med kontakte mit sind.. ". Hun ville ikke gå, før hun havde fundet ud af, hvad han mente med det.. samt fået ham til at love, at han aldrig ville gør det. Hun knugede sin hånd en smule og betragtede ham med dette stædige blik, i det hendes stemme blev skrøbelig. " Du har vel ikke tænkt dig at a-anmelde mig.. har du? ". Han havde hendes fuldenavn, samt han havde vel også bevis på, vis hun gik ind med billederne, at hun havde taget dem. Hun tog sit kamera frem og begyndte at slette billederne, så der ingen bevis var.

" Så, nu kan du anmelde mig alt du vil. Der intet bevis mere ". Hun smilede en lille smule. " Jeg ikke bange for dig Landon. Du blot en mand af mange ". Hun kunne dog ikke benægte, at det var lidt creepy, at han kunne tale til hende i hendes tanker. " Hvordan bryder man det bånd? ". Hun så på ham og forlangte at vide det. " Hvilken ret har du til, at rode i mine tanker og.. og kontakte mit sind? ". Hun stillede sig ind foran ham og så alvorligt på ham. Hun ville ikke gå. " Jeg går ikke, før du bryder den forbindelse.. ". Hun havde det skidt med at han havde adgang til hendes sind, hele tiden. Hendes healings evne satte igang og healede det sted, hvor hun havde skåret sig tidligere. Blodet på hendes finger, tørrede hun af i siden af sit bukseben, eftersom hun intet andet havde at tørre det af i. Det frustrerede hende, at hun ikke kunne gør noget, at hun var magtesløs, angående hans evne. Hun betragtede ham en smule og sagde så " I vampyr er alle den samme. I tror at i er noget, men sandheden er, at i blot er sølle væsner der lever af andres energi kilde ". Hun vendte ham derefter ryggen og tog fat om skulderstroppen af sit kamera, før hun begyndte at gå væk fra ham. " Jeg melder dig til politiet! ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 23:39

Hendes reaktion var interessant, hun ligefrem lignede en der frygtede ham blot fordi han kunne melde hende men også udnytte sin evne som det passede ham, noget der fik hende til at blive og stille sig foran ham som et stædig æsel der nægtede at gå nogle som helst steder uden at få den ønskede gulerod.
Han kørte let en hånd gennem håret imens han betragtede hende tænksom før han så smilede fuldkommen roligt " jeg kan anmelde dig lige meget hvad, glem ikke at jeg har folk som kan grave alle dine hemmeligheder frem, vis de for besked på det"startede han let før han så lænede sig let frem " kontakten jeg har til dig, vil ikke kunne brydes" lød det fast fra ham " jeg vil kun kunne læse dine tanker når vi har øjenkontakt, men dit sind vil jeg altid kunne snakke til lige meget hvad" lød det fast fra ham imens han kiggede alvorligt på hende.
Han føns iskoldt imens hans blik begyndte at blive mystisk og koldt " vi vampyrer er ikke ens" lød det vredt fra ham" alle andre vampyrer end mig ville have tømt dem for blod og efterladt din døde krop, men sådan er jeg ikke " lød det fra ham imens han rejste sig op og pustede sig lidt op blot for at vise at han var stærkest her.
Et kort grin forlod hans læber" hvad vil de fortælle politiet? de vil ikke tro på en tøs som dem, og du har intet bevis ligesom du selv har sagt til mig"lød det koldt fra ham før han skubbede hende væk for så at vandre ned ad gaden med tankeren kørende rundt " DE ViL ikke tror dig tøs" råbte han koldt efter hende"og jeg vil adrig lade dit sind være " tilføj han højt før han drejede rundt om et gade hjørne og satte farten ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 23:50


Hun betragtede Landon, med et ret så chokeret blik. De isblå øjne, gav et glimt af dulmende vrede fra sig, da han sagde at det ikke kunne lade sig gør, at slette denne connection. Hun måtte vel blot få ham til at love, ikke at bruge den så. Hans ord faldt ikke i god jord ved hende. Grave hemmeligheder frem.. at andre vampyr ville ha drænet hende, samt at han aldrig ville lade hendes sind være. Hun tog sin sko af og kastede efter ham, dog der var han allerede gået. Hun sukkede tungt og hoppede hen til sin sko og tog den på, før hun så kort rundt. * hvor stak han af til.. *. Hun bed sig en smule i den fyldige underlæbe, da hun følte sig vred, fortabt, samt en smule bange. Forsigtigt begyndte hun at gå ind mod byen, blot for at prøve politiet. Da hun kom frem, så hun forsigtigt rundt, dog fandt hun ingen, der ville tro hendes historie. Hun lukkede døren hårdt efter sig og gik væk der fra, ydmygt og såret.

* Hvad skal jeg dog gør!. *. Hun måtte finde ham, finde ham og få ham til at gi op. Hun begyndte så småt at spørge folk, om de havde set en ældre herre, med hans højde samt krops struktur, til sidst fandt hun da endelig frem til en, som skulle ha set ham for ikke så lang tid siden. Da hun endelig var gået et stykke, så hun ham. Hun satte så småt i løb og løb direkte hen til ham og samlede noget af det sne op, som så småt var begyndt at lægge sig. Hun formede det i en kugle og kastede den så direkte mod ham, i det hun råbte. " Hey!, jeg ikke færdig med dig!. Kujon! ". Hun så vredt på ham og vis han satte i løb, ville hun løbe efter, så godt hun nu kunne. " Hvem tror du egentlig du er?. Du kan ikke bare.. gå og ha en eller anden forbindelse til folk, sådan.. uden videre!. Hvad skal der til, for at du aldrig nogensinde vil bruge den ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 0:17

Landon havde gået længe rundt, efter det skænderi han havde med Skylar, hun var sikkert gået til politiet og det var også grunden til at en af hans ansatte netop sad foran computeren for at skaffe oplysninger om hende til ham. Han havde bevæget sig væk fra gaderne og stod nu i en lille gyde i mørket eller i skæret fra en lygtepæl, han lænede sig ind imod muren og sukkede svagt imens tankerne kørte rundt i hans sind.

Landon løftede et øjenbryn da hun kom løbende mod ham, snebolden ramte ham men han fnøs blot idet den gled ned og endte på jorden igen. Han bertagtede hende nøje " Kujon? næppe jeg forlod dig med vilje, da jeg vidste at du ville opsøge mig fordi du ikke kan lide tanken om at jeg kan snakke til dit sind"startede han ud imens han spændte let i musklerne blot for at vise at hun ikke skulle prøve på noget.
Han trådte et skridt frem imod hende"hvad der skal til? tror du jeg vil ha noget af dig? hvad skulle du kunne gøre for mig? nej drop det"lød det køligt fra ham imens han hævede øjenbrynet igen" du fik vel intet ud af politiet? men jeg er ved at finde mange ting om dig" lød det roligt fra ham" pæn kæreste du har dig" tilføj han med et smørret smil " men måske vis jeg fik lidt blod, kunne jeg lade dig være i fred?sagde roligt imens han let trådte tætter på hende med hævet bryst og øjne der fortalte at han var dyb seriøs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 0:27

Hun var klar til at samle endnu en snebold og kaste den, i det hun hørte ham sige, at han faktisk havde forventet at hun ville opsøge ham. Snebolden gled ud af den fine hånd, med de smalle finger. Hun stod blot der, som forstenet ved hans ord. * N-nej.. det kan ikke passe *. Hun mærkede sit hjerte banke hurtigere i sit bryst, da han trådte et skridt nær hende. Hun trådte bagud. Hun havde det ikke godt med at være nær ham. En vampyr og så en mandelig en af slagsen. Hun så flovt væk fra ham, da han kommenterede hendes fyr. Den eneste der nogensinde havde rørt hende, var Lawrence. Før hun mødte ham, havde hun været jomfru og i store problemer. Som nr 12 til en trone, arving af russisk men også fransk blod. Hun så flovt ned og sagde" mit privatliv vedkommer ikke dig Landon.. ". Hun mærkede sin krop ryste en lille smule, da han kom med forslaget at få noget blod fra hende.

Hun havde været naiv nok til at forfølge ham, så vis hun gav ham noget blod.. hvem sagde, at han ikke blot fortsatte. " Hvordan kan jeg være sikker på, at vis jeg giver dig noget af mit blod.. at du så holder dig langt væk fra mig, fra mit sind ". Hun så bestemt på ham, dog da hun ikke kunne klare tanken om at han var connected til hendes sind, samt han kunne bruge det link hvornår han ville... " Okay!.. okay.. du får din vilje ". hun trak forsigtigt ned i sin trøje, så den blottede de fine kraveben, samt den smukke glatte hals. Uberørt.. aldrig nogensinde blevet bidt. " I.. i bider vel helst fra halsen, eller.. ". Hun ville helst ha, han tog fra hendes håndled eller noget i den stil, men hun regnede med, at det ikke ville tilfredsstille ham. Forsigtigt trådte hun hen foran ham og så skrøbeligt op mod ham. Hun var bange.. hun kunne mærke det. Hun lukkede sine øjne i og prøvede at lade være med at ryste, men det var næsten umuligt. " K-kommer det til at gør ondt? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 18:12

Landon betragtede hende da hun tabte snebolden, hans ord havde skræmt hende og det betød at hun frygtede ham, nok mest at han kunne kontakte hende hvis han ønskede det. Dette fik ham til at smile skævt dog blev han mund igen alvorlig da hun snakkede til ham.
Hun var en interessant kvinde, men efter hans mening virkede hun letter svag og derfor vidste han at hvis hun havde været hans ville han holde øje med hende for at beskytte hende.

Han smilede let til hende" jeg er en mand der holder mine ord" lød det let fra ham" men jeg vil med det samme sige, at hvis du for brug for hjælp, kan du altid kontakte mig det skylder ´jeg vel"lød det fra ham imens han trådte helt frem til hende g trak hende ind til sig. Landon slikkede hende krop på halsen, imens han snusede til hendes hår for at få alt med før han hviskede blidt i hendes øre" det vil gøre ondt, men det er hurtigt overstået"lød det kort fra ham, før han åbnede munden og lod en skarpe hjørnetænder bore sig ind i hendes uberørte halse, det søde blod drak han roligt med velbehag.

Da han have drukket en del, altså så hun måske ville føle sig letter svimmel men ville overlev, trak han sig ud og lod hulet heale igen så der intet mærke var. Efter det bed han sig let i den ene finger så en blod dråbe kom frem, så lod han sit blod røre hendes læbe, nu hvor hun igen sår havde ville hun få en træng til at få mere af hans blod, men hun ville også føle sig stærkere.

Landon så let på hende imens han fjernede lidt blod fra sin mund, så smilede han let" Farvel unge frøken" Mumlede han så kort før han forsvandt ud af gyden. For at forlade hende som aftalt.



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 19:01

Hun så tøvende på ham og svarede flabet, med krydset arme. " Hm!. Det tror jeg næppe ". Hun så kort over mod ham, da hun åbnede sine øjne. " Dog håber jeg det, for dit eget bedste ". Hun betragtede ham en smule, da han sagde hun altid kunne kontakte ham. " Jeg vil helst være fri ". Hun havde det ikke godt med at være tæt på ham, især da han trådte mod hende. Hun skulle til at træde bagud, men mærkede hurtigt hans arme, der trak hende ind i hans favn. Hun så flovt op mod ham og sagde " Hvad laver du? ". Hun så tøvende på ham, da hans ansigt nærmede sig hendes. Hun vendte sit ansigt den anden vej og mærkede hans tunge mod sin hals. Det sendte kulde gysninger igennem marv og ben. Hun gøs let " Grrhh ". I det hans tunge forsvandt.. før han snuste til hendes hår?. Hun så undrende ud et kort sekund, før hun hørte hans blide hvisken i sit øre. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, i stedet for at sige et ord, eftersom hun var ret så skræmt lige nu.

Da hun mærkede hans hjørnetænder sætte ned i hendes hals, knugede hun sine arme om hans. Hun bed ned i den bløde fyldige underlæbe af sin egen, for at holde et forpint skrig inde, eftersom smerten var større end forventet. Hun klemte øjenlågene i og lod sin verden blive mørk, mens hun mærkede ham slubre hendes blod i sig. Hun slap sin underlæbe, med de perle hvide tænder, i det hun spurgte " Er du snart f-færdig ". Det gjorde ondt, samt hun havde det ikke alt for godt. Hun mærkede sig selv føle sig let til hovedet. Forsigtigt tog hun sig til panden, da hun følte en lettere svimmelhed ramme hende. Hun registrerede slet ikke, at han berørte hendes læber, med sin blodige finger. Det gik først op for hende, da det var forsent. " Ew?!. Hvad skulle det til for ". Hun så kort mod ham, før hun betragtede ham, da han trådte væk. Hun hørte ham kalde hende unge frøken og følte trang til at rette på ham. " Navnet er altså SKYLAR ". Hun sukkede tungt, da hun ikke mere kunne se ham.

Hun tog sig flovt til halsen, eftersom smerten stadig lå under huden, som pulserede den. Det havde gjort fanden´s ondt.. dog skulle han ikke få nogen følelse af magt over hende. Hun så kort rundt, før hun begyndte at gå ud af gyden. Hun havde det mærkeligt.. alt for mærkeligt. Hun gik så småt hjem af, eftersom hun mente at det ville være bedst at tag sig en lur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 20:38

To dage senere, Terre gågade klokken 23:00, mørkt og koldt

Der var gået to dage siden Landon havde haft sit møde med den unge Skylar, han havde undersøgt en del om hende der hjemme uden rigtig at vide hvorfor? han viste ikke hvorfor han ville kende hende beder men sådan var det og det kunne han ikke lave om på. Han havde brugt dagen efter deres møde på at finde alt hvad han ønskede og vide om hende, hun havde haft en hel del problemer kunne han se men han fandt dog også ud af hvem hendes kæreste var og det var en mand ha på et tidspunkt ønskede at møde.
Nu gik han ned af Terre`s gader uden mål, eller han havde planlagt at besøge et værtshus blot for at få lidt at drikke og måske finde lidt selvskab for en stund da han kede sig en del. Han var denne aften klædt i en mørkerød skjorte, et par grå bukser og de brun dyre lædersko som han altid gik rundt i da de var behagelige og kunne tåle alt slags vejr. Det kort brune hår krøllede let og de mørkeblå øjne kiggede stille frem, Landon så kort rundt før han smutte ind på et lille værtshus i den en ende af gågaden, her satte han sig i baren og bestilte et glas af husets bedste rødvin, hvorefter han betragtede folk omkring sig, en luder kom hen til ham og prøvede at forføre ham med sin slanke krop men han afviste hende blankt hvorefter hun hurtigt smutte væk fra ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 20:50

Det lange rubin røde hår, var sat i en flot stram fransk fletning. Iført højhælede i sort, samt en sort nederdel, hvide lange knæ strømper, samt sort trøje, der blottede skulderne, og selvfølgelig en varm sort figursyet jakke.
Det havde været lang tid siden, at hun havde fået en advarsel fra sin kilde, dog denne gang, var hun altså nød til at få fat i nogle billeder af Landon. Sidst, var hun blevet betalt på forhånd, dog denne gang, var hun nød til at komme med nogle gode billeder, en skandale eller mere. Hun bar kamera´et i den fine sorte rem, der hang over hendes skulder. Hun gik i sine egne tanker, da hun pludselig syntes at få øje på noget der lignede Landon, ud af øjen krogen. Forsigtigt listede hun sig mod værtshuset og ikke et sekund forsent.

Hun åbnede døren og gik hen i et hjørne og satte sig, lagde det ene ben over det andet, før hun tog en avis op og så forsigtigt over den. Hun kunne se Landon her fra. Iført en mørkerød skjorte, samt grå bukser. Et lille smil kom frem, da hun så en luder træde mod ham. Blidt lagde hun avisen ned og tog sit kamera frem. Da hun lænede sig op af ham, tog hun billedet, så det lignede at han selv lagde op til hende. Dog hun opdagede hurtigt at han afviste hende, så hun smuttede væk. * Damn!. Bare et eller to til.. så kunne jeg ha sikret et halv års husleje næsten. *. Hun sukkede tungt, som hun hang kamera´et over skulderen. Hun betragtede ham en smule og kom pludselig i tanke om en ting. * Vent... han kan vel ikke høre mine tanker? *. Hun rystede kort på hovedet og forsikrede sig selv om, at han umuligt kunne gør det, ved mindre der var øjenkontakt eller en hvis meter mellem dem eller nær hinanden.

Forsigtigt rejste hun sig op fra stolen, rettede på trøjen, der gik halvt ned over den sorte fine nederdel, der var i et flagrende skolepige agtig flagrende nede for enden af nederdelen, så den ikke var stram og tæt siddende, men flagrende og let. Hun så kort over mod Landon og listede sig forsigtigt ud bag nogle folk, for så at komme til bagdøren, som hun hurtigt åbnede og gik ud af. Da hun kom ud der fra, smilede hun blot over hele ansigtet, eftersom hun havde fået ret så gode billeder af ham. " Jep, så den hjemme. Tusind tak Landon, for din hjælp ". Hun grinte kort, mens hun smilede triumferende og skulle til at gå væk fra bag gyden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 21:09

Landon sukkede, han var begyndte at føle sig ensom og kedsomheden var blevet en hverdag for ham, han vidste ikke hvordan det var sket men han kunne intet gøre ved det, men kedsomhede var som et sort hul der sugede hans munterhed og blev til et mindre lysende glød i de mørke øjne. Han kiggede efter kvinden imens han tog vinglasset som endelig var kommet, han drak let men så rejste han sig hurtigt op og satte glasset fra sig.
Da luderen havde haft hans opmærksomhed havde hans øre fanget lyden af en kamera og derfor ´var det gået op for ham et hun var tilstede.

Landon så bagdøren lukke, hvorefter han hurtigt selv gik hen og åbnede den imens han betragtede omgivelserne men det røde hår ´fangede hurtigt hans blik" SKYLAR du har noget du ikke skal have"råbte han efter hende i en letter frustreret tone da han ikke ønskede at medierne skulle sende foto af ham og en klam ludder han ikke engang havde haft kontakt med.
Hvis hun løb ville han løbe efter hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jan 2014 - 21:32

Lyden af hans rugende stemme, der farede som et ekko igennem baggårds gyden, fangede hurtigt hendes hørelse, så hun næsten farede sammen, af chok. Hun så sig hurtigt over skulderen, da hun opdagede hvem det egentlig var, der havde råbt efter hende. Landon. Hun betragtede ham med et chokeret blik, som havde hun ikke forventet at se ham. Hun studerede ham lidt, som han stod der, som ventede han på, hvad hun ville gør. Hun knugede kamera´et og begyndte så småt at gå baglænds, i mens hun holde et fast blik rettet mod ham, med de krystal klare, isblå dådyr øjne, der så uskyldigt på ham, som var det ikke med vilje,- Men det var det. " Undskyld Landon... men jeg kan ikke misse denne chance ". Hun vidste at medierne var forfærdelig, fordi hun havde selv opdaget deres grimme ansigt, men hun kunne ikke mere lade det gå hende på. Hun var nød til at tjene sine egne penge og ingen penge var hurtigere tjent, end at snappe nogle billeder, dog at det ligefrem skulle være af Landon, havde jo så været et forfærdeligt sammentræf.

Hun huskede hvordan han havde bidt hende, hans tunge der gled op af hendes hals, mens han holde hende ind mod sig, for så at bide ned i hendes hud. Minderne stod helt klar, i hendes erindring, fordi det blot var 2 dage siden. " Dette her er hævn, fordi du tog dig den frihed og vandre i mine tanker, samt ligefrem følte, at du fortjente mit blod!... for at holde dig selv i skak! ". Hun drejede elegant rundt på hælene, så den lange smukke rubin røde fletning, gled over skulder og ned på ryg og efter hende, i det hun satte i løb. Hun løb så hurtigt hun kunne denne gang. Hun mærkede sin evne sætte igang, så hun blev hurtigt god, til at smutte imellem folk. Der var ikke særlig mange, men der var nok, til at kunne sænke Landon. Han var jo vampyr og hurtigere end hende. Hun skyndte sig så hurtigt hun kunne, indtil hun mistede pusten. Hun stoppede kort op og så desperat rundt, før hun så mod en nat klub. De havde paint rave. Hun løb indenfor, forbi udsmiderne, der så ret så forvirret ud, men dog lod hende komme ind, fordi hun var jo ligefrem ikke dårlig af udseende.

Da hun kom der ind, smed hun sin jakke fra sig, så hun nu var iført stiletter, hvide knæ strømper, lårkort sort nederdel, samt sort trøje, der gik til kravebene af hende og blottet de bare skulder, uden bh stropper. Hun så sig over ryggen. Ingen Landon at se endnu. Hun gemte kamera´et et specielt sted og begyndte så at mængde sig med mængden, i håb om at han ikke ville finde hende, skønt hun stod ret så meget ud, iført sit sorte tøj, samt det rubin røde hår og isblå øjne, samt fejlfri porcelæns hvide hud, uden neon maling på sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 20:15

Landon betragtede hende nøje, han kunne fornemme at hun ville smutte men han ville ikke lade hende smutte så let, man skulle ikke tro at man kunne slippe af med ham så let og slet ikke fornærme ham med ord" Du fortjente det"råbte han vredt efter hende.
Da hun satte i løb, så han surt efter hende indtil hun var ude af synsfeltet før han selv satte i løb efter hende, han mærkede sine musklers styrke idet han løb så hurtigt som han overhovet kunne.
Landon fandt hende hurtigt, han løb mellem folk så let som igen ting imens hans øjne var fuld ud fokuseret på Skylar som løb et stykke foran ham, dog sørgede han for at holde sig skjult så hun ikke så ham. Men han så hende løbe ind på klubben, han satte farten ned før han så roligt blev lukket indenfor.

Han så søgende rundt imens han bevægede sig imellem de mange folk, uden rigtig at se på dem da hans mørke øjne havde fået øje på den rødhåret tøs. Landon smuttede rundt så han endte med at komme bagfra hvor han hurtigt greb fat i hendes arm i et fast greb" så du tror du kan flygte fra en vampyr? fjols"lød det surt fra am imens han trådte ind foran hende og stirrede ind i hendes øjne med et vredt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 20:23

Musikken pulserede højt i baggrunden, mens det eneste hun kunne fokuser på, var at mase sig forbi folk, imellem dem, rundt om dem. Hendes hjerte slog hurtigt, som havde hun løbet et maraton, hvilket hun da næsten også havde, med den fart, hun havde holdt.. for ikke at komme tæt på Landon. Hun smullede rundt om en høj fyr, i det hun pludselig mærkede en gribe fast om hendes arm, i et lettere.. hårdt greb. Hun vende sig rundt og så mod personen. Hun havde håbet det blot var en eller anden dum fulderik, men det var det ikke. Landon. Hun betragtede ham med et chokeret blik, som havde hun oprigtigt troet, at han ikke ville finde hende her inde. De isblå øjne, så uskyldigt, ja nærmest skræmt på ham, i det hun prøvede at hive sig fri fra ham, men blot endte med at blive skubbet op mod hans krop, da nogle folk skubbede til hende, da de gik forbi.

" Landon slip mig ! ". Hun prøvede at hive sig fri af hans greb, men smilede så blot, da hun så rundt. Der var folk, så han kunne vel ikke ligefrem gør hende noget?. Kunne han.. Hun så nervøst på ham og sagde tøvende, så modigt hun nu kunne mestre sin skælvende stemme. " D-der er folk her inde, så.. så du kan ikke rør mig, på nogen måde ". Hun smilede triumferende, en lille smule og kiggede kort ned af sig selv, før hun sagde " Vis du leder efter kamera´et.. så har jeg allerede gemt det væk. Og jeg fortæller ikke HVOR ". Hun trådte en smule væk fra ham, i det der endnu engang var nogen der skubbede mod hende. De var på danse gulvet, så det var vel ikke så mærkeligt, at der var mange folk blandt dem. Hun så kort rundt og sagde " Slip mig så Landon, eller jeg skriger ". Hun adskilte de fyldige læber, gjorde sig klar til at skrige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 21:19

Landon betragtede hende nøje, de mørke øjne borrede sig ind i hendes imens han vrede tydeligt kunne ses på ham, hun havde tændt en vrede i ham som han ikke havde set i mange år men nu flød den rundt i hans blod som en vild tiger på jagt. Han holdt godt fast, imens han langsomt begyndte at lave dansetrin, hendes ord fik ham til at fnyse koldt" tror du jeg ikke vil skade dig? Blot fordi vi er omringet? " lød det hånligt fra ham imens han smilede iskoldt til hende.

Da hun truede med at skrige, trak han hende til sig i en elegant bevægelse så det lignede et dansetrin, før han så lod en finger strejfe hendes læbe" hvis du gør det, vil jeg ikke tøve med at bide dig" lød det koldt fra ham da han hviskede hende i øret.
Han trak hende helt tæt på sig imens han dansede elegant " jeg kan blive dit værste marridt men det ønsker du ikke, så drop dit pjat og lad mig give dig pengene så billederne kan slettes"lød det fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Ons 15 Jan 2014 - 21:31

Hun så undrende på ham, da han pludselig begyndte at danse. Hun var nok en af de få personer, der ikke havde en eneste rytme i kroppen, når det gik ud på at danse for sig selv, dog havde hun lært af en træner, at danse, eftersom hun jo havde kongelig blod og kom med til få arrengemanter. Da han trak hende ind til sig, i en elegant bevægelse.. stivnede hendes krop, især da hun mærkede hans finger mod sine læber. Hun så skræmt på ham, med dette skrøbelige blik, som ville han fortærre hende?. Hun hørte hvad han sagde og nikkede forsigtigt. Hun turde ikke at skrige nu, eftersom han havde sagt, at han ville bide hende, samt vis han var ligeglad med folkene rundt dem, så kunne hun jo ikke rigtig gør noget.

Hun så stædigt op mod ham, da han trak hende tæt ind til sig. Hun nød ikke at være tæt på ham, det var skræmmende, mærkeligt.. han var den eneste ud over Lawrence, der nogensinde havde været hende så tæt. Hun kunne mærke sit bryst blive presset en smule mod ham, da en gik ind i hende bag fra. Hun gav et smerte udtryk fra sig og et lille " Agh.. ". Da hun mærkede en albue i ryggen. Hun så flovt op mod Landon og så derefter væk igen, mens hun prøvede at følge hans bevægelser, nægtede at lade ham føre an, i denne dans. " Jeg arbejder alene. Jeg har ikke brug for dine penge... de kan ikke redde mit job ". Hun så stædigt op mod ham, i det en eller anden fuld person, pludselig stødte mod dem, så hun mærkede grebet om sin arm blive en smule blidere. * Nu Sky! *.

Hun trak armen til sig og faldt til jorden, med den fulde person. Hun så kort op mod Landon, i det hun hurtigt vendte sig om, kravlede mellem folk, blev trådt på sine finger her og der, men fortsatte, indtil hun kom hen til hvor hendes kamera var. Hun tog det om skulderen og rejste sig op, i det hun smuttede bag baren og ud af bag døren, der dog førte hen af en gang. Hun fandt et rum, hvor der var forskellige alkohol´s kasser, samt isposer og andet, af hvad man nu ellers havde brug for i en klub. Hun lukkede døren efter sig, men låste den ikke, af frygt for at Landon ville bryde ind. Hun lod døren være ulåst, som havde der ikke været nogen.. før hun fandt et sted, ved kabler til lys, samt vodka kasser.. som hun gemte sig bagved og ventede. Hun så kort ned på sine hænder, der blødte en lille smule, men hun tørrede det hurtigt af i sit ærme og healede de rifter hun havde fået
.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum