Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
✝Night Life✝ - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
✝Night Life✝ - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

✝Night Life✝

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 16:49

Landon mærkede hendes frygt, det flød ud af hendes øjne og fortalte ham at han var en stærk mand, noget han enligt havde skjult da denne side af ham ikke var synderlig perfekt, hans vrede var som en vulkan der ventede på at gå i udbrud.
Skylar var den lille ting der fik hans indre vulkan til at bryde ud, en vrede gløde i hans blik imens han nøje betragtede hende med et overvejende blik" du er en tåbe"hviskede han køligt i hendes øre.

Den fulde mand ramte ham, han mistede styrken i sit greb men dog stak han manden en syngende lussing" se dig for "lød det koldt, før Landon så rundt efter hende, han nåede at se hende da hun smuttede ud af rummet hvorefter han selv begyndte at masse sig gennem de mange fulde folk.
Efter kort tid stod han ude i den lille gang, han lukkede øjne kort imens han lod næsen fange hendes fært, da han endelig fangede den slog han øjne op* Nu skal hun få* tænkte han vredt, før han greb fat i en tom flaske alkohol, for så at slå den ind i vægen så bunden smadrede og gjorde flasken farlig.

Landon skubbede døren op, før han gik ind og låste døren efter sig, før han så kiggede rundt med et rasende blik" KOM frit frem eller den her nok skal slå hårdt" sagde han truende imens han løftede flasken så den blev synlig.
Hvis hun ønskede at slippe ud i nogenlunde et stykke, ville hun gøre klogt i at komme frem for al fornuft var blevet fjernet og erstattet af vrede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 18:44

Det løb hende koldt ned af ryggen, da hun hørte døren åbne sig og låse. Landon.. han var i samme lokale som hende nu. * hvordan fandt han mig?! *. Hun så nervøst rundt, prøvede at finde noget hun måske kunne forsvar sig med, men der var intet. Hun kunne ikke bare lige smadre en flaske som han havde gjort. Hun kunne se ham fra hvor hun sad. Flasken han holde, gjorde så hendes nakkehår rejste sig. Kunne han virkelig finde på at bruge den mod hende?. Hun ville ikke tag nogle chancer. Hun lagde blidt kamera´et fra sig, før hun forsigtigt rejste sig op og kom til syne. " J-jeg er her.. ". Hun så nervøst op mod ham, i det hun gik hen af mod ham. Hun turde ikke gå for tæt. så da der var ca 2 meter mellem dem, stoppede hun brat op.

De isblå øjne, så uskyldigt på Landon, som var det ikke mening at gør ham så vred. " Jeg skal nok slette billederne.. ". hun mente det oprigtigt. Hun turde ikke trodse en vampyr, især ikke i den vredes tilstand han var i. Hun kunne ikke forstå, hvordan han havde kunnet hægte sig på hende så lang tid, men måske var det fordi hun fik noget af hans blod dengang.. eller var det, fordi han havde smagt hende.. duftet til hende.. så han kunne finde hende næsten over alt?, så længe hun blot lige havde været der for nogle sekunder siden. " Please Landon.. jeg mente intet personligt med det ". Hun trådte bagud, indtil hun stødte mod nogle kasser bag sig, der klirrede med vodka, der slog mod hinandens glas overflade. Den fyldige underlæbe af hendes, blev fanget af hendes egne perle hvide tænder, i det hun mærkede nervøsiteten stige. Hun var oprigtigt bange nu.. hun mærkede faktisk sig selv ryste en smule, mens hendes hjerte begyndte at slå hurtigere. " Vis jeg sletter billederne.. vil du så lade mig gå? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 19:20

Landon så vredt rundt, hans normale tankegang var sløret, igen tanker kunne river ham væk fra den frygtlige vrede der løb gennem hans krop, da hun trådte frem stirrede han intenst på hende som om han prøvede at finde ud af hvad han skulle stille op.
Han havde fundet hende ved hjælp af sine stærke sanser som en vampyr ejede, hans blod burde have gjort hende afhængig men det havde ikke virket mystisk nok.

Han trådte et skridt hen imod hende, imens han hævede flasken truende " mener du intet personligt? for det følelse ikke sådan" lød det surt fra ham imens han stirrede iskoldt på hende" det er anden gang du kommer for at tage billeder af mig og mit privat liv" fortsatte han imens han langsomt begyndte at gå rundt om hende med flasken rettet mod hende.
Landon var farlige nu, dette kunne ende meget galt hvis han ikke snart fik vreden til at falde, men det var stadig et mysterium at hun kunne få sådan en vrede frem i ham, han stoppede op foran hende og lod flasken røre hendes skulder " du ved hvordan medierene er, men du vil stadig gøre dette?" lød det surt fra ham" hvad ville din mand sige hvis hans så dig nu? du skulle måske få ham her hen, så han kan passe på sit skvat" lød det hadfuldt fra ham hvorefter han lavede et kort snit som sikker ville lave et sår på hendes skulder.

Efter det gik han væk, han satte sig på en kasse, imens han sukkede tungt da hans tanker begyndte at vænne tilbage og vreden begyndte at forsvinde. Han kiggede hen på hende med et stille blik der fortalte at han var fortvivlet og såret men han sagde intet, men smed flasken på gulvet så den smadrede i flere stykker " idiot Landon" mumlede han stille, da han kiggede rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 19:37

Hun så chokeret på Landon, da han trådte mod hende, mens han hævede flasken. Hun trådte væk fra kasserne, så hun stod en smule væk fra ham igen. " Nej, jeg mente intet personligt!. Eller... måske lidt.. ". Hun så tøvende på ham. Han havde jo snydt hende dengang, så han kunne smage af hendes blod, samt han havde givet hende noget af sit, så hun havde fået det mærkeligt, dog var gået væk for længst, følelsen af trang til mere af hans blod, som et drug. Da han gik rundt om hende, stod hun blot stille, ude af stand til at rør sig, af frygt for at han ville stikke hende ned eller dræbe hende på stedet. Hun så kort op mod ham, da han lod flasken rør hendes skulder. " Kommer fra dig. Du.. du bed mig og.. og gav mig noget af dit blod, tydeligt for at gør mig afhængig af dig! ". Hun så lettere vredt på ham, dog da han bragte Lawrence ind i snakken, så hun rødt.

" Han er IKKE min mand, men min kæreste. Jeg har IKKE brug for nogen mand til at beskytte mig, eller føle mig HEL! ". Hun hadet når mænd troede sådan. Hun havde ikke Lawrence for at føle sig hel, eller for at styrke sig selv, eller fordi hun ikke kunne klare ensomheden. Hun havde altid følt sig alene, så det var skam intet problem for hende at være det. Single eller ej.. folk var åndssvage når de kom til det punkt, at de end ikke kunne klare deres eget selskab. " Så bland ham uden om dette. Dette er mellem dig og mig! ". Hun vrissede lettere vredt af ham, som knurrede hun næsten af ham. Da han lavede et snit i hendes skulder, gav hun et gisp fra sig, i det hun mærkede den pludselig smerte. Hun tog sig til skulderen og holde sin hånd over såret. " Ah.. ". Hun fjernede forsigtigt sin hånd og betragtede blodet der var hen over de smalle finger.. dryppende ned mod det kolde beton gulv.

De isblå øjne, så sårbart op mod Landon, i det han satte sig ned og pludselig så knap så vred ud. Hun kunne skam godt forstå hvor hans vrede var kommet fra. Hun betragtede sin blodige hånd. Der var ikke rigtig andet at skylle med, end vodka.. så hun lod vær. Hun lod sin skulder heale, i det hun gik hen af mod hvor hun havde lagt kamera´et. Hun tog det frem og gik forsigtigt hen til Landon og gik ned på knæ foran ham. De blanke øjne så op mod ham, i det hun fandt billedet frem og sagde " Her.. så kan du trykke slet. Jeg har ikke brug for det... du har ret, måske var det personligt, måske.. måske var det vel for at ramme dig lidt. Undskyld Landon.. ". Hun så kort på ham og vis han ikke trykkede slet, så ville hun gør det. " Dog behøves du ikke ligefrem at skære mig ". Hun tog sig kort til den blottet skulder, som han havde lavet et snit i tidligere, der hvor hun havde healet, men der stadig var blod fra snittet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 19:54

Landon stirrede ned på sine hænder, imens han sukke tungt og lod sin krop slappe af for at få vreden ud, det var gået op for ham hvor dumt det var, da han havde skadet hende med flasken og nu følte han sig fortvivlet uden nogle anelse om hvad han sku stille op med sig selv. Denne side af ham havde aldrig været fremme og ny ønskede han at den aldrig ville komme igen, det var ikke rart ikke at have kontrol over sig selv, han kunne have dræbt hende men heldigvis var det ikke gået så vidt.

Da hun kom hen foran ham, kiggede han op på hende med et stille blik i de mørke øjne " lad billederne bliv, du fortjener de penge, efter alt jeg har gjort" hviskede han opgivende imens han stille lage en hånd på hendes blodige skulder og tørrede blodet væk med sin hånd før han stille slikked det af.
Landon stoppede dog hurtigt igen, imens han stille lage en hånd på hendes kind" Skylar, jeg ved ikke hvad der gik af mig, men jeg ønskede ikke at skade dig på den her måde" startede han let" du har ikke fortjent det, jeg burde ikke være fulgt efter dig" fortsatte han imens han rejste sig op" jeg vil forlade dig nu"lød det stille fra ham før han låste døren op og gik ud.

Få minutter efter stod han udenfor, han lod den kølige luft trænge ind i kroppen imens han stirrede op mod himlen, det ville snart blive morgen, så derfor begyndte han at gå hjem af, imens hans tanker fløj rundt om alt der var sket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 20:18

Hun så flovt på ham, da han førte hans blodige hånd op til hans mund og slikkede det i sig. " Hey!?. har jeg sagt, at du må få det måske? ". Hun så en smule mobset på ham, men rystede dog på hovedet og grinte lidt. Hun forstod ikke hvorfor han pludselig var så hård ved sig selv. Da han pludselig forlod rummet, stod hun blot tilbage, uden egentlig at vide hvad hun skulle gør af sig selv. Hun stod der lidt tid, før hun tog kamera´et op og gik ud af bagudgangen. Minutterne syntes at gå, i mens hun gik væk fra clubben. Hun så sig kort over skulderen. Hun kunne se Landon fra hvor hun stod, under gadelyset´s gyllige lys. Hun betragtede ham en smule og tog sit kamera frem, før hun trykkede slet. Hun ville ikke sælge billedet og ødelægge hans liv, hans ry, hans omdømme. Hun tog hjem efter dette.

Få Dage Efter...
Lyset glinsede ind ude fra. Regnen slog mod ruden som små sten. Langsomt åbnede hun sine trætte tunge øjenlåg. Forsigtigt gned sine øjne, før hun satte sig udmattet op. Den før fyldte lejlighed, syntes tom og kedelig. En seng, blandt 4 hvide blanke vægge. Ekko fyldt rum. Blidt strøg hun dynen til side. Natten var faldet på og lyset der gled ind i den næsten tomme lejlighed.. var gadelyset ude fra. Forsigtigt iførte hun sig nogle sorte gstrengs trusser, samt matchende lace sort bh, gennemsigtig, så de fine brystvorte piercinger kunne ses, en fin metal stang igennem hver. Det flettede røde hår, blev blidt viklet ud og faldt ned over skulder og ryg, med en bølgende bevægelse. Langsomt gik hun hen til sit klædeskab. Tjekkede sine outfits. Iførte sig nogle hullede skinny jeans, i lys blå farve. Iførte sig en hvid tanktop, efterfulgt af en sort cardigan. Knappede den foran, før hun tog en elastik og satte om sit hår, så det endte i en sporty hestehale.

Hun gik ud i køkkenet og fandt en banan frem, som hun hurtigt fik spist, hvorefter hun smuttede ud på badeværelset og børstet sine tænder. Hun havde været i bad for få timer siden, så hun trængte ikke til det igen. Hun iførte sig nogle sorte sokker, for derefter at tag nogle høj hælede støvler på, hvorefter hun tog sine nøgler i sin cardigan´s lomme, samt sin hvide Iphone. Hun smuttede ud af døren, fandt nøglerne frem og låste efter sig, før hun smuttede ud i regnen. Hun så kort rundt, før hun så småt begyndte at løbe. Hun skulle hen til centret denne dag. De havde midnat´s åbent. Da hun endelig nåede frem, var hun ret så våd, dog heldigt for hende, så krævede hun intet makeup, for at se fantastisk ud. Dråberne gled ned af den fugtige glinsende næsten porcelæns hvide hud, mens de blanke isblå øjne, så nysgerrigt rundt. Hun begyndte så småt at gå frem af, mens hun kiggede på de forskellige butikker der havde åbent. * Hmm?. Hvilken skal jeg først vælge *. Hun gik hen af mod en smykke forretning, eftersom smykker altid kunne gør hende i godt humør, samt øreringe. Hun gik der ind og fandt nogle fine øreringe med hvide samt lyseblå fjer, hængende i sølv ligene kæder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 20:37

Landon havde brugt de sidste par dage hjemme, han havde intet fortaget sig andet end at se tv og tænke over den aften hvor hans vrede havde overtaget hans sind, det gik ham på og han havde været til psykolog men det havde ikke rigtigt hjulpet ham men han skulle også komme et par gang før at det kunne hjælpe ham.
Medierne var begyndte at skrive ting om ham, de havde artikler om hvor han var henne og hvad han lavede siden igen havde set ham i et par dage, selv igen i hans firma kunne svare de nysgerrig medier da han ikke engang havde givet sit firma besked.

Landon havde brugt hele dagen på at ligge i sit badekar og tænke, men da mørket faldt på fik han tvunget sig selv op, for at klæde om til et par mørke grå bukser, en grå skjorte og en blå langærmet bluse som sad let stramt og afslørede ´hans mange muskler som normalt var skjult af en skjorte men nu kom ferm i lyset, på fødderne dog han de sædvanlige brune spidssnudet sko på.
Få minutter efter smuttede han ud af sin sorte bil, som holdt parkeret i storcentrets kælder, han låste døren før han begav sig ovenpå.

Nu gik han rundt, imens han betragtede butikkerne uden rigtigt at vide hvad han skulle fortage sig, han havde blot haft brug for at komme lidt ud. Han passerede en smykkebutik men opdagede ikke Skylar men gik blot videre i en rolige gang, hans ansigt så hårdt ud og viste ikke tegn på hvad han følte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 20:50

Hun købte øreringene, der blev givet hende. Hun tog dem i med det samme, før hun smuttede ud af butikken. Hun pillede lidt ved sit lange pandehår, så det gled ned på hver side af hendes ansigt. Da hun stod og rørte lidt ved det, opdagede hun skikkelsen af Landon. Hun så undrende efter ham, eftersom hun ikke syntes at ha set ham i ret så lang tid, heller ikke i medierne?. Hun blev en smule bekymret over om han måske havde det skidt, over det der var sket den aften. Forsigtigt begyndte hun at løbe efter ham, mellem folk, indtil hun syntes at kunne komme frem til ham. Da hun endelig nåede frem, tog hun blidt fat i hans bluse, eftersom hun ikke anede hvordan hun ellers skulle stoppe ham.

De isblå øjne så nysgerrigt op mod ham, da hun endelig fik stoppet sig selv, så hun ikke ligefrem løb ind i ham. " Landon? ". Hun så tøvende på ham, ventede lidt på respons. " Hej ". Hun smilede forsigtigt og betragtede ham en lille smule, før hun så hans ansigts udtryk. Var der sket noget?. Hun så bekymret på ham og bed sig en smule i den fyldige rosa pink underlæbe, før hun slap den med de fine perle hvide tænder og adskilte sine læber, for at spørge " Er du okay?. Jeg har ikke set eller hørt om dig i medierne i... flere dage ". Strøg blidt en hårlok om bagved sit øre, mens hun stod der og betragtede ham. Normalt når hun snakkede med folk, så kunne hun nærmest bloker folk ude af sin samtale, som var der kun hende og Landon nu. De isblå øjne bar et uskyldigt glimt. " Landon.. jeg tænkte over den aften og.. og jeg forfærdelig ked over det der skete ". Hun så nervøst op mod ham.. håbede at han ville sige et eller andet. " Vil du med hen og sidde lidt og snakke? ". Hun gjorde et hoved kast, hen af mod en sushi restaurant.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 21:05

Landon gik stille imens tankerne fløj rundt, han tog sig ikke af når folk så efter ham da han gik forbi dem, de måtte passe sig selv i stedet for at se på folk i medierne men sådan var folk desværre ikke de havde travlt med at følge med i andres liv og blande sig.
Han lage ikke mærke til hende, først da han mærkede en tage fat i hans bluse, løftede han blikket og stoppe overasket op da han så hende. Han havde ikke regnet med at se denne kvinde igen, hun burde ikke se ham efter alt han havde gjort men nu stod hun her og så bekymret på ham.

Landon lagede hovet let på skrå imens hans øjne fangede hendes, han sukke let " hej?"sagde han underne men tvang så et let smil frem"det går vel?" svarede han lidt undvigende imens han betragtede hende, dog nikkede han let og begyndte at gå hen mod rasturanen. Han kørte let en hånd igennem det lidt uredte hår " det var ikke din skyld, det var min jeg skade dig"sagde han stille"og jeg burde ikke snakke med dig, jeg burde slet ikke se dig"lød det lidt fortvivlet fra ham imens han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 21:16

Hun så undrende på ham og grinte en lille smule og sagde" Tror du virkelig, at jeg er bange for lidt vrede her og der?. ". Hun så kort på ham og satte sig så til rette. Hun betalte for sig selv, eftersom hun ikke regnede med at Landon kunne spise.. normal mad, eftersom han var en vampyr. Hun fik noget isvand med citron i, samt kunne bare tag fra båndet af, der gled forbi med små tallerkner i forskellige farver, med forskellige slags sushi retter på. Hun tog en lille skål, tog dets låg af og afslørede små tynde nudler. Misao sup. Hun så kort over mod Landon og sagde " Hvorfor burde du ikke se mig? ". Hun tog spise pindene og stak dem ned i skålen og drejede dem kort rundt, før hun førte nudlerne op til sine fyldige læber og lod blidt maden lægge sig ind på den jordbær røde tunge.

De isblå øjne, så undrende på Landon. " Du har det vel ikke skidt over det der skete... Landon. Jeg er altså okay, så stop med at se så trist ud ". Hun så en smule bekymret på ham. Havde det skadet ham så meget, at han havde gået amok på hende. " Jeg bad selv om det.. du gjorde intet forkert. Desuden burde jeg ha tænkt mig om, end at.. gør en V sur.. ". Hun grinte lidt og smilede uskyldigt, før hun tog endnu en bid af sin mad. Hun lagde spise pindene fra sig og tog om sit glas og tog en slurk, hvor en dråbe løb fra hendes læber, ned af hagen og ned af hendes hals, til hendes bryst. Hun stillede glasset fra sig og tog kort en serviet og duppede ved sit kraveben, inden dråben nåede ned ved kavaler gangen. " Sorry.. ". Hun grinte lidt og lagde servietten fra sig, før hun betragtede ham lidt igen. " Jeg har altså prøvet værre Landon. Det du gjorde.. du skræmte mig,- ja.. men jeg bad jo selv om det.. jeg burde ikke ha taget sådan et billede, eller sagt ja til sådan en opgave. Men bare rolig, jeg alligevel blevet fyret, såh.. ". Hun grinte lidt og smilede uskyldigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 21:54

Landon tog plads overfor hende, han bestilte blot et glas af husets bedste rødvin og undskyldte overfor tjeneren at han ikke var sulten, desuden betalte han hendes mad og skubbed hendes penge hen til hende igen" det skylder jeg i det mindste"sagde han høfligt.
Da han fik sin vin svang han den kort rundt for at tjekke dens kvalitet før han så tog en tår og nød den krydre vin før han satte glasset fra sig.
Han lyttede til hendes ord" jo det går mig på, men jeg er ved at komme over det igen, du må bare forstå at jeg aldrig har oplevet sådan en vrede før og derfor har været nød til at lukke mig inde for at få den følelse væk fra mit sind" sagde ha roligt og sendte hende et svagt smil.

Landon fulgte kort vanddråben før han igen så hende i øjne"fyret? jeg har et kæmpe firma og kunne sikkert godt skaffe dig en stilling som vil passe til det du end kan "sagde han høfligt, før han drak lidt igen"hvis jeg for lov at gi dig et job vil jeg ikke længer tænke på den aften, men starte på en frisk og være som jeg normalt er overfor folk"sagde han roligt imens han betragtede hende nøje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Tors 16 Jan 2014 - 22:07

Hun spærrede chokeret sine øjne op og havde nær fået sin sushi rulle galt i halsen, da han tilbød hende et job. " U-undskyld mig?, hvad! ". Hun så lettere overrasket på ham, som var dette faktisk en glædelig nyhed. Hun smilede forsigtigt, i det hun sagde " Jamen dog. Hvilket slags arbejde, har du ledigt? ". Hun kunne lide tanken, om at han ikke ville tag det så tungt, vis han fik lov til at give hende et job. Hun nikkede forsigtigt og sagde " men er det aften eller dag?. Jeg mest for aften arbejde, dog dags arbejde kan skam også godt gå? ". Hun så kort rundt og tog endnu en tallerken med en sushi rulle, før hun tog spise pindene og prøvede at samle den op, skønt det næsten var fysisk umuligt. Hun grinte en lille smule og fik den endelig op og tog den ind i sin mund og bed forsigtigt et stykke af den, før hun tyggede det af og tog det sidste.

Da hun havde spist indtil hun ikke kunne mere, lagde hun pindene fra sig og tog endnu en tår af det iskolde vand, hvis glas var ret så bedugget, så dråber begyndte at løbe ned af glasset og næsten ramme hendes hud. " Så?.. jeg tænkte, vis du intet har imod det.. om du ville give mig en rundvisning iaften?, altså.. der hvor jeg skal arbejde og sådan ". Hun smilede forsigtigt og tog kort sin mobil frem, før hun så på klokken. Midnat om 5 minutter. Hun tog den derefter væk og så kort mod Landon, inden hun forsigtigt rejste sig op og sagde" Skal vi gå lidt rundt?, eller tag direkte hen til.. der hvor du vil ha mig ". Hun grinte forsigtigt og smilede sødt til ham. " Det utrolig sødt af dig Landon.. sådan at tilbyde mig et job, efter alt jeg har gjort mod dig. Men sagde du?, at du aldrig har været vred før??.. ". Hun kunne ikke helt tro det, dog regnede hun ikke med at han ville lyve for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Fre 17 Jan 2014 - 23:17

Landon smilede let af hendes reaktion, det var rart at se at det kunne gøre hende glad, han følte at han kunne rette op på sin fejl" Jeg mangler en, der kan tage noter når jeg er til møde" startede han roligt før han kort tog en tår af sin vin før han sendte hende et let smil.

Han betragtede hende roligt imens hun spiste, han sad blot stille og så på hende med et roligt blik" det vil være natte arbejde da jeg holder møder sent"tilføj han let " mit firmas hovedkvarter er i New York men jeg arbejder hjemme fra" svarede han roligt før han drak ud og rejste sig da hun gjorde det.
Landon førte hende roligt ud af rasturanen, imens han så stille frem " jeg syns det var passende af mig"svarede han let, før han kiggede på hende" vi kan godt tage hjem til mig så du kan se mit kontor"tilføj han let, han førte hende ned til sin sorte bil og lod hende tage plads ved siden af før han startede den og begyndte at køre hjem af.

Efter kort tid parkerede han foran et kæmpe højhus, han åbnede døren for hende og førte hende i elevatoren før han så tastede sin kode ind så den kørte op til hans hjem.
Denne smukke lejlighed var i to etager fordelt med rum oven på og nedeunder, her kunne man både finde to badeværelser, et kæmpe kontor, 1 værelse til lejlighedens herre, 1 til hans bofælle, 1 rum med bøger overalt, 1 køkken, 2 stuer og sidst men ikke mindst et rum hvor hans husholderske Ben boede, det hele var indrettet i en moderne men rustik stil med møbler af lyst træ og mange andre rustikke ting.
Han låste døren op og trådet roligt ind i sit hjem " velkommen til"sagde han høfligt idet han holdt døren for hende før han lukkede den bag sig.
Ben hans husholderske kom og tog imod hendes overtøj, som fint blev hængt op på en stumptjener ved døren, før han så bukkede og smutte væk fra de to.

sådan er det bygget op. Og vinduerne er bygget sådan så solens stråler ikke kan skade ham.
http://o.homedsgn.com/wp-content/uploads/2011/08/445-Lafayette-01-2-750x561.jpg


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Fre 17 Jan 2014 - 23:52

Hun så kort over mod ham, da han snakkede om en der skulle tag noter, når han havde møde. " Det lyder da spændende ". Hun nikkede forsigtigt og sagde " Det kunne jeg godt ". Det var i hvert fald, langt bedre, end et arbejde midt om dagen, hvor alt det sjove skete. Da hun havde rejst sig, ventede hun blot på at Landon gjorde det også. Hun så kort på ham og sagde" Såh, New York?. Ud af alle steder du kunne vælge. Er du der fra så ". Hun smilede forsigtigt. Hun så kort mod ham, da han snakkede om, at han havde kontor hjemme ved sig. Hun stod en smule og overvejede om hvor klogt det var, at tag med en mand hjem, og så endda en vampyr. * Nej, jeg ikke teenager.. det ikke som at tag med en hjem og så forventer de noget *. Hun fulgte med Landon ned til parkerings kælderen, hvor hans bil holde. Hun betragtede den en lille smule, før hun satte sig ind ved siden af ham og tog sin sele på og lukkede bil døren.

Hun så kort på ham, da de kom hen til højhuset. " Bor du her? ". Hun clickede sin sele op og åbnede bildøren, før hun trådte ud og smækkede den blidt efter sig. Hun så kort mod ham og fulgte med ham hen til elevatoren, hvor han tastede sin kode ind. " Fancy elevator ". Hun grinte lidt og stillede sig op af de fine vægge, inde i elevatoren. Hun så kort på ham, da de stod ude foran døren til hans lejlighed. Hun bed sig nervøst i underlæben, mens hun stod der og overvejede om det var en dum ide at ha taget med ham hjem, skønt det var rent business. Hun rødmede kort over de fine kindben, da han holde døren for hende. Forsigtigt trådte hun indenfor og sørgede for at børste sine sko mod måtten, så hun ikke slæbte regnen´s mudder med sig ind. Hun nær tabt underkæben da hun så indretningen. " W-wauw! ". Hun fattede ikke, at man kunne ha råd til sådan et sted. Hun elskede atmosfæren, samt de hvide vægge, den moderne stil. Hun drejede elegant rundt om sig selv, stadig iført sko og jakke. Hun stoppede kort op, da Ben dukkede frem. Forsigtigt trak hun sin jakke af og gav ham. Burberry, hvid militær model. Hun så kort over skulderen, mod Landon, inden hun trådte længere ind.

Hun gik hen til de store vinduer, nej nærmere løb. " Wauw!, sikke en udsigt! ". Hun grinte kort og betragtede bilerne fra hvor hun stod. At stå og betragte månen her fra, eller regnen der slog mod de store vinduer.... se solen stå op. En tanke slog hende. " Hvad gør du med sollys? ". Hun så kort mod ham, i det hun havde stillet ham dette spørgsmål. Hun så kort rundt, før hun gik hen af mod sofaerne og lænede sig en smule op af dets ryglæn, før hun sagde " Såh, hvor skal jeg.. jeg mener vi arbejde? ". Hun smilede en lille smule og så nysgerrigt rundt, dog uden at gå rundt denne gang. Hun ville ikke virke for.. snagende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Lør 18 Jan 2014 - 0:13

Landon nikkede roligt til Ben som tegn på han nok selv skulle tage sko af, hvorefter han tog dem af og satte dem på sko hylden før han fulgte efter hende, han var lidt overasket over hendes reaktion* har hendes kæreste da ikke råd til sådan et sted*tænkte han underne imens han betragtede hende.
Han lo blidt " ja dette er så mit hjem, man skal vel bo ordenligt når man har muligheden for det" lød det roligt fra ham imens han begyndte at gå hen mod en dør der stod let åben " Hvad mener du med om jeg er fra New York ? " lød det underne fra ham imens han åbnede døren helt så man kunne se hans kontor.
Landon trådte roligt ind og satte sig på kontorstolen, imens han så ind mod stuen " det er her inde vi nok brug en del tid"lød det højt fra ham, før han så lo let over hendes spørgsmål med solen" vinduerne er solsikre så solens stråler kan ikke skade mig men jeg kan se ud og nyde den uden fare"lød det fra ham, imens han roligt startede sin pc op.

kontoret
http://undercdn.under30media.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2010/10/home-office-2-582x379.jpg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Lør 18 Jan 2014 - 0:26

Hun så kort mod ham og bukkede sig ned og tog sine stiletter af. Hun gik hurtigt hen til sko hylden med dem, før hun smuttede tilbage til Landon. " Jeg mener... du sagde at dit firma var i New York.. så jeg tænkte blot, om du er der fra, eller.. her fra.. eller.. Hvor er du egentlig fra Landon? ". Hun så afventende på ham, med et nysgerrigt glimt i øjnene. Hun trådte indenfor og betragtede hans kontor. Hun gik forsigtigt hen til hans reol og betragtede bøgerne der stod der. " Læser du meget? ". Hun strøg blidt den smalle pegefinger, hen over en bogs ryg, før hun forsigtigt fjernede sin finger og vendte sig mod ham. Hun så kort på ham, som han sad der i den sorte kontor stol, som ejede han alt, hvilket han jo gjorde, her inde.

Hun gik hen ved siden af ham, da computeren var åbnet og klar. Hun lænede sig forsigtigt frem og sagde" Uh, er dette en af de nyere modeller? ". Hun havde lært et par ting eller to af en ven, fra privat skole. Hun kunne hacke de fleste ting, dog ikke noget som staten og sådan. Hun så kort mod Landon og smilede forsigtigt. " Så Landon?. Har du slet ingen kæreste eller noget ". Hun så nysgerrigt på ham og vende sig om, for at se ud af vinduerne. Regnen slog blidt mod dem og skabte en næsten harmonisk trommen. Lydløst vende hun sig om og så kort over Landon´s skulder, før hun tog sin mobil frem og skrev en besked til Lawrence, om at hun kom sent hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Lør 18 Jan 2014 - 0:52

Landon loggede roligt på sin computer imens hun kiggede på hans bøger, han smilede let for sig selv " jeg er født i Italien, men min forælder har rejst meget så jeg har set det meste af verden" svarede han ærligt" mit firma ligge blot i New York da det er den bedste by at have sådan et firma selvom vi arbejder overalt i verden, jeg har over 3.000 ansatte "lød det let fra ham. Han havde hele sit liv rejst verden rundt, da hans forældre var eventyrs lystende, det lå derfor i hans gen at rejse og han nød det da også men det var rart at have et par steder som føltes som hjem.

Han holdt lidt øje med hende, ud af øjenkrogen imens han tjekkede sine mange mail som altid strømmede ind og på mange sprog, dog vendte han blikket mod hende da hun igen snakkede til ham" ja nogle gange, men her for tiden har jeg haft for travlt"svarede han roligt med et skævt smil, før han så kiggede mod computeren da hun kom tæt på lukkede han hurtigt sin mail ned da der var ting hun ikke behøvede at kende til" ja det er en af de nyere modeller"svarede han let.

Han løftede et øjebryn over hendes mere personlige spørgsmål, dog trak han blot svagt på skulderen " jeg er åbenbart ikke en person folk vil elske rigtig, blot en folk ønsker at opleve for en nat"svarede han med et suk" men sådan er livet" tilføj han så let, imens han vendte blikket mod hende"kunne det tænkes at du kunne blive her til i morgen? jeg skal nok køre dem hjem og jeg har et gæste værelse, jeg ønsker blot ikke at snakke mere om arbejde her til aften men vi kan ordne detaljerne i morgen" sagde han spørgende, imens han kørte en hånd gennem håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Lør 18 Jan 2014 - 1:03

Hun så kort på ham, da han snakkede om at han havde rejst meget, set det meste af verden. " Det lyder fantastisk ". Et lille smil kom frem over de fyldige rosa pink læber, da han snakkede om den del af sit liv. Hun ville ønske, at hun kunne opleve flere dele af denne verden. Der var så meget at nå og så lidt tid at nå det på. " Jeg ville ønske, at mine forældre havde været sådan en type.. der rejste meget ". Hun havde kun set Frankrig, samt Italien 2 gange.. ellers havde hun egentlig aldrig rigtig været ude af landet før, sådan.. på en stor rejse. En svag rødmen viste sig i hendes kinder, da han snakkede om one night stand. Hun havde aldrig oplevet dette, men det var vel også, fordi Lawrence var den eneste hun nogensinde havde været tæt på.

Da han begyndte at snakke om, at hun kunne overnatte der... så hun en smule nervøst på ham, før hun tjekkede klokken. Hun forstod vel godt, hvorfor han ikke orkede at snakke business, vis han var van til at leve et sted, hvor han faktisk kunne se solen og leve et nogenlunde normalt liv, som et menneske. Morgen rutine og aften´s rutiner. " Så du ikke vågen hele natten, som de fleste vampyr er, i film ". Hun smilede drilsk og så kort ned på sin mobil, før hun skrev en besked, at hun ikke kom hjem den nat. " Tjoh, jeg kunne vel godt bruge noget søvn også.. nu når du siger det ". Hun grinte lidt og smilede forsigtigt. Hun strakte sig en lille smule og smuttede ud af kontoret og gik hen til sin jakke, hvor hun puttede sin mobil ned i, før hun smuttede ind til Landon igen. " Viser du mig så hvor jeg skal sove? ". Hun havde det lidt flovt ved at spørge, om hun måtte låne en trøje at sove i, så hun gjorde op med sig selv, at trusser ville være ok, eftersom hun jo havde et værelse helt for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Lør 18 Jan 2014 - 1:27

Landon smilede let, ja det var vel fantastisk at rejse men nogle gange havde det været svært, fordi han så mistede venner gang på gang vær gang han flyttede, til sidst opgav han at få venner da det blot var hårdt at miste s meget som han havde gjort.
Det ville han dog ikke snakke med hende om, der var faktisk ikke rigtig nogle der viste noget om hans fortid før hans karriere, men selv under karrieren har han dybe tig som han holder skjult for omverden da han ikke vil dele alt. Han nikkede let" ja det var meget spændene og jeg lærte hurtigt at snakke mange forskellige sprog"lød det let fra ham før han roligt rejste sig dog uden at slukke for computeren.
Landon rystede let på hovet imens han gik ud af kontoret " nej jeg sover ikke hele dagen væk, jeg brug faktisk det meste af dagen på at arbejde eller hvad jeg nu lige har lyst til"lød det roligt fra ham, imens han førte hende op ad en snoet trappe som førte op til etagen oven over hvor der lå værelser, han gik forbi en dør " der inde er mit værelse men der er igen adgang for andre end mig"sagde han alvorligt i de han gik forbi, før han så forsatte ned til enden af gangen og åbnede døren ind til et værelse på størrelse med andres stuer.

Landon gik roligt ind og så let rundt med et smil, før han så mod hende" det er så her du skal sove, der er desuden et badeværelse som høre til hvor der er et skab fyld med alt muligt til bad og den slas"sagde han roligt som om det var normalt at have et så stort rum til gæster" desuden virker tv`et og så er der noget forskelligt tøj i en kasse under sengen, du bare kan låne"sagde han let, før han forlod hende alene på værelset for selv at smutte ind på sit og lukke døren bag sig.


værelset
http://www.hiltontelavivhotel.com/files/pageimages/GuestRoom.jpg
badeværelse med dør ind til gæste værelset, der er desuden et skab fyldt med hånklæder, badekåber og sæber samt diverse parfumer og hårtøre
http://www.myunva.com/images/full/2013/11/28/bathroom-interior-beloved-bathrooms-red-bathroom-design-red-bathroom-design.jpg



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Lør 18 Jan 2014 - 21:05

Hun fulgte med ham op af den snoede trappe, til overetagen. Hun stoppede kort op foran døren til hans værelse. " Aha ". Hun betragtede den hvide dør foran sig. Forsigtigt gik hun videre, dog ikke uden at se sig kort tilbage, mod den mystiske dør. * Gad vide hvad han gemmer?. Eller gemmer han overhovedet noget *. Hun fulgte ivrigt med, hen til det værelse, hvor hun skulle overnatte. Da hun trådte ind i værelset.. drejede hun kort rundt, før hun løb hen til altanen. Hun skubbede blidt døren til side, i det hun trådte ud på altanen. Lysene rundt om hende, fra bygningerne, biler, folk, alt syntes som glinsense ild fluer. Hun smilede en lille smule og betragtede den smukke udsigt, mens hun lyttede til Landon. " Her er virkelig fantastisk ". Hun grinte kort og vendte sig om, med en elegant bevægelse, så hun stod med ryggen op af stål hegnet. Hun betragtede Landon, fra hvor hun stod. " Tak Landon ".

Da han gik ud af værelset, stod hun alene midt i værelset, foran den fine seng, for dens fodende. Hun smed sig en enkelt gang i den og grinte som en skole pige. Den var utrolig blød og viiiiiiirkelig stor!. Hun satte sig kort op og sprang så ud af sengen, før hun løb ud på badeværelset. Hendes hjerte gik næsten i stå, da hun så badekaret, de mørkerøde hår, næsten matchende hendes hår. Hun gik hen til det fine spejl, samt den clean vask. hun strøg den blidt med fingerne, før hun vendte sig om og tændte for badekaret. Hun puttede badesalt i, der duftede af jordbær. Hun snuste ind, før hun vendte sig om og gik hen og åbnede skabet. Hun fandt håndklæde frem, samt hårtør, krøllejern, neglefil, shanpoo, balsam, body lotion. Hun tog sig et langt karbad, hvor hun filede sine negle, så de ikke var så kantet, men buede. Hun filede også sine negle på fødderne, så de så pæne ud. Da hun var færdig med karbad, tog hun et hurtigt brusebad, vaskede sin krop ren, samt vaskede sit hår og skrubbede sin krop. Da hun kom ud, tog hun håndklæde om sig. Behageligt.

Da hun gik ind i soveværelset, satte hun hårtøren til og tørrede sit hår. Da det var tørt, tog hun krøllejernet og krøllede det nederste af sit hår, i spiral krøller. (Som avataet, i underskriften). Hun tog forsigtigt fat i kasserne under sig og trak ud i dem. Hun fandt hotpants, natkjoler og meget andet. * Hvorfor har han alt dette??.. *. Hun trak kort på sine skulder og fandt nogle grå hotpants, samt en sort tshirt, hun bandet i den ene side, under brysterne, eftersom hun ikke ville bære bh, når hun skulle sove. Hun så sig kort rundt, da alt egentlig var gjort klar til at sove, samt til når hun stod op dagen efter. Hun så forsigtigt rundt.. før hun rejste sig op og gik med listige skridt hen af mod Landon´s dør. Hun stoppede foran den og skulle til at banke på, da hun kom til at tænke på.. at han ikke lukkede ind til sit kontor, eller slukkede bærbaren for den sags skyld. * Nej.. jeg skal ikke snage i hans ting, det... det forbudt *. Forsigtigt gik hun hen og bankede på hans dør, ventede på at han kom hen og åbnede eller spurgte hvad hun ville. Med en skrøbelig stemme, fik hun forsigtigt sagt. " L-Landon?.. øhm, jeg ville blot komme forbi og... og sige.. Godnat ". Hun så tøvende på døren, ventede eller håbede lidt, at få et i lige måde eller et respons.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Lør 18 Jan 2014 - 21:59

Landon kiggede rundt på sit værelse, han sukke let men gik så ud på badeværelset hvor han smed tøjet på gulvet, før han så lod sig sætte sig til rette i det altid varme badekar som både var selv ransende og gen op fyldende. Han sad stille imens hans lod tankerne køre rundt før han så fik vasket sit hår for så at smutte op af badekaret før han viklede et håndklæde om livet imens han gik hen til vasken, her påførte han sin parfume som han altid brugte den var let krydre men passede til ham.

Han smuttede ind i tøj rummet hvor han, iførte sig et par grå boxershorts før han roligt gik ind i soveværelset igen, Landon smilede svagt for sig selv idet han lage sig på gulvet for så at tage 10 mavebøjninger og armbøjninger, efter det lavede han et par andre øvelser før hans øjne så gled hen på døren da han hørte hendes stemme.

Landon smuttede hen til døren, hvorefter han åbnede den og trådte ud på gangen før han hurtigt lukkede den bag sig, nu stod han blot foran hende kun iført boxershorts, så man kunne tydligt se at hans krop var veltrænede da en tydelig sixpak kunne ses samt hans stærke overarme og de stærke ben som viste tegn på at han brugte sin krop for ikke at forsømme den.
Han lage let hovet på skrå imens han betragtede hende let"Godnat, Skylar og sov godt" lød det høfligt fra ham, før han gav hendes skulder et blidt klap, inden han smuttede ind på sit værelse og lukke døren efter sig. Han lagede sig på sengen hvorefter han roligt tog en tyg bog fra natbordet og slog op på den side han var kommet til, før han så begyndte at slappe af ved at læse.



Hans værelse
http://www.interiorsexplorer.com/wp-content/uploads/2013/03/Dark-Wall-Bedroom-Design-Ideas-for-Men-615x373.jpg
Hans tøj rum
http://www.labdal.com/wp-content/uploads/2013/12/Minimalist-Men-Walk-In-Wardrobe.jpg
badeværelset, og selvfølelig er der også et toilet samt et skab.
http://homedesigning.zippykid.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2010/07/SNAG-0020.jpg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Lør 18 Jan 2014 - 22:12

Da han åbnede, så hun flovt på ham. Rødmen viste sig over hendes kinder, da hun betragtede ham. Hun drejede hurtigt rundt, i det hun helst ikke ville stå og overbeglo ham eller hans veltrænede krop. Hun var selv iført hotpants, samt tshirt, der gik hende til lige under brysterne. Hun strøg blidt sine hænder op af armene, da hun krydsede sine arme. " Øhm.. i lige måde ". Hun mærkede hans blide klap på sin skulder, før hun hørte døren der lukkede sig. Hun vidste ikke hvorfor, men det var som om, at han skjulte noget. Hendes nysgerrighed startede.. hun ville vide mere, finde ud af mere. Hun drejede kort rundt og så mod døren, før hun sukkede tungt og gik ned af mod gæsteværelset. Hun lagde sig i den store seng. Hun var ikke så van til at sove alene.. det var en.. en mærkelig følelse.

Forsigtigt lukkede hun sine øjne, i det hun følte sig udkørt og træt. Hun havde ikke regnet med at finde en der var ligeså hemmeligheds fuld som lawrence.. men det havde hun nu. Landon og Lawrence.. L og L.. begge to, utroligt kort lunte folk, begge af en lettere.. ond set race, samt begge med et hidsigt temperamant. Hun grinte lidt ved tanken men tænkte også på deres gode sider, indtil hun kom i tanke om at Lawrence blot lå der hjemme alene i sin seng. * Jeg håber ikke han opdager dette * Vis der var en ting Lawrence var.. så var det Jaloux, så han måtte absolut IKKE vide, at hun havde sovet ved Landon, det kunne betyde en total katastrofe eller ende på hendes forhold med Lawrence. Efter mange tanker, faldt hun dog endelig i søvn.

Næste dag.
Klokken var nær de 9-10 stykker.. og hun lå stadig og slumrede for sig selv, vis hun kunne.. ville hun muligvis ende med at sove helt til kl 12. De fine grå hotpants, var blevet smidt af i løbet af natten, eftersom det havde været ret så varmt, samt hendes hår var uglet, fra de gange hun havde vendt sig, samt tshirten´s knude, var gået så småt op og blottede det nederste af hendes venstre bryst, i det hun lå på ryggen nu og snork sov. Hun havde aldrig sovet så godt som nu. Total udkørt, samt på en vildt blød og stor madras, som var hun en prinsesse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Lør 18 Jan 2014 - 22:42

Landon brugte en 1 times tid på sin bog, før han lage den fra sig og lukkede øjne kort, ikke for at sove for det havde hans krop ikke brug for, men for at få klaret tankerne. Han faldt ind i sit sind og lod sine tanker fylde hans krop for at sortere de tanker væk som ikke behøvede at fylde, efter at ha ligget med øjne lukket i 4 timers tid, stod han op.

Da klokken var 10, stod han roligt ude på gangen iført en hvid skjorte og et par dyre bukser samt de normale dyre brune sko som han altid havde på, hans hår var sat og de mørke øjne bar et fuldkommen roligt blik som dog virkede hemmelighedsfuldt. Landon bankede på Skylars dør med et hårdt slag for at vække hende " der er morgenmad om et øjeblik, så når du er klar smutter du bare ned i stuen" lød det højt fra ham, før han selv gik ned i stuen.

Landon sad ved spisebordet, imens Ben hans hjælper var i fuld gang med at lave æg og bacon samt et fad frugt klar til Skylar, der var allerede dækket op på pladsen overfor Landon. Han sad roligt og læste dagens avis, eller det vil sige der lå en pæn bunke aviser ved siden af ham, de alle var fra forskellige lande så han kunne følge med i det hele, men der lå også et par blade som mest handlede om økonomi og lignende.
Ved foran ham på bordet stod et glas, fyldt med en mørk væske som minde om rødvin men dette var blod fra en doner så han kunne få lidt at styrke sig på.

Landon så kort op for at se om hun kom " hun må da komme snart"mumlede han roligt før han så mod sin avis igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Lør 18 Jan 2014 - 22:53

Hun vågnede med et sæt, da hun hørte en banke på døren. " Ja!, hvad.. hvem.. hvor? ". Hun tog sig kort til hovedet og gned forsigtigt sine øjne, i det hun så kort rundt. Dette her var ikke hvor hun plejede at sove. " Oh shit! ". Hun kom i tanke om Landon, og at hun havde sovet hjemme ved ham. Hun rejste sig hurtigt op, tændte for tv´et på en musik kanal, før hun gik ud på badeværelset og rettede på sit hår, fik det til at se nogenlunde normalt ud, uden at ødelægge krøllerne fra aften før. Hun smuttede derefter i nogle jeans, dog beholde hun den sorte tshirt på, der var bundet over hendes navle, i venstre side, i en lille knude. Hun havde dog taget bh på inden under. Hun strakte sig en smule, da hun kom gående ned af trapperne.

Hun så kort over mod Landon og stakken af avisen. " Wauw, læser du fra alle verdens hjørner, eller har du blot avis samler mani? ". Hun grinte forsigtigt og smilede drilsk, i det hun satte sig ned overfor Landon. Hun strakte sig en lille smule. Hun betragtede tallerkenen foran sig og begyndte at spise det. Hun holde blidt om bestikket og skar langsomt, eftersom der jo ingen grund var til at skynde sig. " Såh?. Angående arbejdet.. vi skal vel udveksle numre eller... vil du bruge din creepy tanke gangs tingel tangel.. på mig ". Hun så flovt mod ham, med en let rødmen over sine kinder, der kunne minde om blush. Hun smilede forsigtigt og tog en bid af sit æg og bacon, før hun sad og stirrede lidt mod de smukke vinduer. Hun elskede vægge, der var af vinduer og ikke af en ren væg.. eftersom det blot var alt ALT for indelukket. Hun strøg forsigtigt sine smalle finger igennem det rubin røde hår, der faldt blidt ned af hendes skulder. De isblå øjne, så kort over mod ham, før de perle hvide tænder, blev fremvist i form af et lille smil. " Har du sovet godt?. Eller sover i vampyr ikke? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 13:31

Landon løftede blikket fra avisen, idet hun kom ind og tog plads overfor ham, han sendte hende et roligt smil" Jep helt klart en samler mani, eller nej" lød det roligt fra ham " men når man som mig, har et firma der arbejder i hele verden, så må man jo følge med i nyhederne"svarde han fuldkommen ærligt imens han let betragtede hende.

Landon lukkede avisen før han lage den fra sig, før han tog en tår af den røde blodige væske som flød i hans glas, han satte det roligt på bordet imens hans blik nu blev mere serøst og fortalte at han tog dit job meget alvorligt " jeg vil meget gerne have dit nummer, men du skal vide at vis der sker en nødsituation vil jeg kontakte dit sind" lød det alvorligt fra ham, imens han krydse armene og lænede sig tilbage i stolen.
De mørke øjne så nøje på hende "din arbejdsopgave vil bestå i at tage noter, når jeg er ude til møder, men du vil også blive sat til at søge informationer om det jeg beder dig om" lød de fra ham imens han kiggede hende dybt ind i øjnene " du kan møde hver aften undtagen weekender klokken 21:00 her hjemme hos mig, med mindre jeg beder dig møde mi et andet sted" sluttede han let af før han lo roligt " vi vampyrer har ikke brug for søvn, men jeg fik da ordnet nogle ting"lød det roligt fra ham, før han så, så afventende på hende efter alt han havde sagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 2 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum