Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
✝Night Life✝ - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
✝Night Life✝ - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
✝Night Life✝ - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
✝Night Life✝ - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
✝Night Life✝ - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
✝Night Life✝ - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
✝Night Life✝ - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
✝Night Life✝ - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
✝Night Life✝ - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
✝Night Life✝ - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

✝Night Life✝

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 16:13

Hun så kort flovt væk fra hans blik. Det gav hende en mærkelig følelse indeni, når han sådan kiggede på hende, helt seriøs og alvorlig. Da han fortalte, at han ville kontakte hendes sind, vis der skete en nød situation, følte hun sig vel lidt dum. Hun havde givet ham blod, for at han aldrig ville bruge den connection og nu.. nu kunne hun slå sig selv i hovedet, over at ha ladt ham bide hende. " Okay.. ". Hun nikkede forsigtigt. Hun lyttede opmærksomt til ham, eftersom hun vidste at dette var ren arbejde og IKKE leg. Der skulle ikke flabede kommentar ind, eller komiske joks, dette var ren business. Det gjorde hende vel en smule nysgerrig, at se hans business minded side, dog kunne hun umuligt glemme billedet af ham, iført bokseshorts, bar veltrænede overkrop, samt hurtige reflekser, der gjorde det umuligt for hende, at fange et glims af hans værelse.

Hun rejste sig forsigtigt op og sagde " 2 sekunder ". Hun smuttede ud til sin jakke, før hun fiskede sin hvide iphone 4 frem fra lommen. Hun satte sig hen til bordet og tastede hans adresse ind, samt hvad klok hun skulle mødes med ham. " Såen ". Et lille smil gled over de fyldige læber, dog holde hun sit blik en smule vigende, med vilje.. væk fra hans blik. Hun så dog kort op mod ham, da han sagde, at han fik ordnet nogle ting. Han gjorde hende nysgerrig igen. Vis der var en ting som hun var, så var det nysgerrig... hvilket havde resulteret i nok så mange problemer, som Landon tydeligt også vidste, eftersom han havde været en af dem, få dage siden. Hun så kort på bordet og tog en kuglepind. Hun tog en serviet og tegnede et lille billede af sig selv, før hun skrev nummeret skævt hen af portræt tegningen af sig selv. Hun bukkede den 4 gange og kastede den så hen til Landon og sagde" Her, det mit nummer ". Hun smilede forsigtigt og sagde" Nårh, nu når alt det er på plads.. så må jeg vist også hellere se at komme hjem ". Hun kunne se at Lawrence havde haft ringet tusinder gange, hvilket svarede til alt over 5 opkald. Hun rejste sig op og så mod Landon, før hun sagde " Men tak Landon. Det betyder meget for mig dette her ". Hun forventede ikke, at hun behøvedes at sige, at han ikke måtte fortælle til nogen, at hun havde sovet der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 21:25

Landon var van til at går fra at være helt sig selv, til hans seriøse og meget alvorlige side, men med hans karriere krævede det at man kunne forholde sig på mange måder.
Han havde intet problem med at hun havde set hans krop, han havde intet at skjule da hans krop ja passede til en models krop på mange punkter, så hvorfor skjule der? han havde rigeligt at skjule i forvejen.

Han gav hende roligt sit arbejdsnummer da hun kom tilbage med sin mobil, før han så nikkede let"tak svarede han høfligt idet han tog imod hendes nummer og lage det ned i sin bukselommen før han igen så mod hende" din løn vil være lidt forskellige, efter hvordan du har klaret tingende men den er over de meste normale lønne"lød det let fra ham.

Landon rejste sig let op, imens hans ansigt igen blev roligt og mystisk med et skævt smil på læben " ja det var måske en god ide"lød det let fra ham, hvorefter han gik ud mod garderoben og døren ud til elevatoren" det har været hyggeligt, og jer ser frem til at arbejde sammen med dem unge frøken" lød det let fra ham imens de mørke øjne betragtede hende let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Kendall Søn 19 Jan 2014 - 22:39

Klokken var på vej til elleve, Lawrence havde ringet til Skylar de første tyve gange. Han var meget bekymret og ligeledes så anede han ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv. Thomas havde netop fortalt Lawrence hvor Skylar befandt sig, han havde set hende sammen med en fyr og med det samme så havde Lawrence's adrenalin gået fra en hvile puls på 65 til 120, og 120 var også cirka så stærkt som hans røde Audi R8 kørte hen i mod den bygning, hvad fanden lavede hun? Eller mest af alt, hvad lavede han.

Lawrence kiggede i mod sin mobil, han havde fundet den rette adresse og snart var han på vej op af trapperne, om han så skulle gennemsøge hver eneste lejlighed, så skulle han nok finde hende. Lawrence bankede roligt på døren indtil hvor hans information stemte til og han kiggede så stille på døren.

Lawrence var en meget jealous type, det var ikke fordi at Skylar ikke måtte have venner, naturligvis måtte hun det. Men overnattede hun ved fremmede mænd uden at fortælle ham om det? Det var det generelle problem i deres forhold, at hun aldrig fortalte ham sandheden både på godt og på ondt. Lawrence havde denne dag en sort skjorte på og et par mørke cowboy bukser, jakkesæt havde han ikke på da han ikke var på vej til kontoret, lige nu ville han vide hvor Skylar var og hvad denne mands person lavede med hende og han afventede derfor nu om nogen havde tænkt sig at åbne døren: "Skylar!" råbte han i mod døren som han bankede på den en sidste gang.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 22:52

Hun nikkede kort til det med løn. " Så kan jeg endelig spare op til min egen lejlighed igen ". Hun havde det fint med at bo med Lawrence, dog virkede det en smule for tæt, fordi de var jo kun lige begyndt at date, samt.. hun var så nysgerrig af natur og Lawrence havde så mange hemmeligheder. Hun gik ud til garderoben, hvor hun tog sin mobil i lommen på jakken, før hun tog den af stump tjeneren, for derefter at iføre sig sine stiletter. Hun så kort mod Landon, i det hun sagde " Så ses vi på mandag ". Det var lørdag og ret så godt vejr idag. Hun skulle til at vende sig om mod døren og tag fat i håndtaget, da hun hørte en banke på. Hun vende sig kort om mod Landon og betragtede ham, i det hun spurgte" Venter du besøg? ". Da hun hørte sit navn blive råbt, for ikke at sige... Lawrence stemme, gled det koldt ned af hendes ryg.

Hun stirrede stift på døren. * Fuck... *. Hun så kort over mod Landon og gjorde en slags tegn, til at han intet skulle nævne om at hun havde sovet der, eller.. hun gav ham et lettere undskyldende blik, i det hun tog fat i dør håndtaget, iført sin hvide burberry jakke, stiletter, samt skinny jeans og opsmurt tshirt, der viste lidt mave, som altid. " Lawrence? ". Hun betragtede ham en smule overrasket, da hun ikke havde forventet at se ham i bygningen, samt især ikke foran Landon´s dør, dog havde hun ikke forventet andet. " Perfekt timing. Jeg var på vej hjem af mod dig ". Hun smilede uskyldigt og så kort mod Landon og derefter mod Lawrence, i det hun tøvende sagde " Landon, dette er... Lawrence. Lawrence, dette er... Landon. Min chef ". Hun så kort på Lawrence, med et uskyldigt dådyr blik, i det hun vidste at han sikkert havde fået et flip. " Hvordan fandt du mig? ". Det gik pludselig op for hende, at hun intet havde fortalt ham, samt hun havde heller ikke givet adressen ud.

Hun prøvede at tænke tilbage, til da hende og Landon tog hjem af mod ham. Havde Thomas måske opdaget hende.. eller Ella?, hans husholdnings folk. Hun stod der lidt og betragtede ham, før hun skyndte sig at sige. " Nårh, men vi må vist hellere smutte Law.. ". Hun ville helst ikke lade Landon og Lawrence, få en chance til at snakke sammen. Hun vidste ikke hvorfor, men tanken om at de to magtfulde hemmelighedsfulde personer.. skulle snakke sammen.. begge af stærke ondskabsfulde racer... det ville sikkert ikke ende godt, fra Lawrence side, dog.. forventet hun ikke at Landon ville dumme sig og sige foran Lawrence, at hun havde overnattet der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 23:06

Landon lænede sig roligt op ad vægen, imens han betragtede hende fredligt, men løftede et øjenbryn da der blev banket på døren" mig? nej jeg har igen aftaler" lød det underne fra ham, men da hendes navn blev nævnt så han alvorligt mod hende da han lod en tanke strejfe hans sind* bare det ikke er medierne* men den blev stoppet idet hun åbnede døren og tydeligvis kendte manden på den anden side.

Landon stillede sig i midten af gangen, imens han betragtede dem begge, men han forholdt sig fuldkommen roligt og forstod hurtigt hendes blikke, som fortalte ham at han intet skulle nævne om i nat selvom i hans verden at der intet var sket. De mørkeblå øjne kiggede vurderende på Lawrence idet hun præsenterede dem for hinanden, Landon trådte lidt længer hen mod døren " en ære at møde dem Lawrence" lød det høfligt fra ham med en fuld kommen rolig klang i hans dybe stemme,
han nikkede dog let da hun sagde de heller måtte smutte " ja vi ses på Mandag og det var hyggeligt at møde dem Mr. Lawrence" sagde han let imens han kort nikkede svagt før han så sendte et let smil.
Landon så nu letter afventende på dem begge, dog kunne han godt fornemme at stemningen var trygget men han kunne intet gøre for at lette den, det ville blot være for mærkeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Kendall Søn 19 Jan 2014 - 23:16

Lawrence kiggede på Skylar som hun åbnede døren:"Skylar du har præcist 30 sekunder til at give mig en forklaring, og du skal IKKE lyve overfor mig!" sagde Lawrence hidsigt og kiggede i mod hende. Lawrence var normalt ikke typen der bare sådan lige mistede sit temprement, men med Lawrence var det bare kommet så langt ud at han ikke kunne styrer det mere. Skylar betød alt i verden for ham og alligevel så blev hun ved med at lyve, skjule ting fo ham, ikke sige ting til ham. Alle sådanne ting. De havde det så godt sammen det ene øjeblik og det næste øjeblik så var alt bare galt.

"Dav" sagde Lawrence i et hidsigt blik og trådte frem i mod manden i gangen og lod en knytnæve flyve afsted igennem luften og placere sig midt i hans ansigt, Lawrence var ligeglad, aldrig nogensinde havde han ladet en kvinde drive ham så meget til vanvid som Skylar havde, og Lawrence vidste at hvis nogen fra pressen opdagede dette, så ville han ryge på forsiden endnu engang, og han vidste også at hans rygte ikke kunne klare mere.

"Ved du hvad jeg syntes bare du skal blive her!" sagde Lawrence og kiggede i mod Skylar:"Du ser jo alligevel helt glad og lykkelig ud, også kan du måske spille dit lorte spil med nogen andre" sagde Lawrence og kiggede på hende med et blik der fortalte at han lige nu også havde lyst til at slå hende, han var hidsig, og indvendigt græd han. Fordi at ham og Skylar ikke fungerede, han ville så inderligt ønske at de skulle fungere,men de endte altid sådan her og Lawrence følte han knækkede sammen under det.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 23:23

Hun så på ham med åben mund, da en knytnæve fløj mod Landon. Hun lukkede sine øjne, for ikke at se udkommet. Hun turde ikke. " Lawrence! ". Hun vidste at det ville ende galt, at det ville ende så galt. Hun var som en fugl i et burd. Hun åbnede sine øjne og tog blidt fat i Lawrence, i det hun med en lettere hårdt stemme sagde " Stop det så!. Han er min chef! ". Hun så alvorligt på Lawrence og mærkede sit hjerte gå næsten i stå, da han sagde at hun blot skulle blive der. " Jeg lyver ikke overfor dig. Jeg tog her op for at snakke business med ham, men han var træt, så jeg overnattede på gæsteværelset. Please tro mig!, der intet mellem os ".

Hun vidste ikke hvad hun skulle gør, samt hun havde skam også set Landon i hans vrede mode, og lige nu.. vidste hun ikke om Landon ville blive vred eller måske stødt. Ville hun miste Lawrence, eller sit arbejde eller begge dele... Hun kunne ikke klare den tanke. " lad os tag hjem. Please.. ". Hun vidste at hun ville blive straffet for at ha blandet sig, for at ikke at ha sagt det til ham, at hun overnattede ved en, dog forstod hun det vel også, fordi Landon var jo en mand, men stadig. " Landon har ikke de følelser for mig Lawrence. Der forgår intet mellem os, alt er blot ren business, please tro mig ".

De isblå øjne, så bedende på Lawrence, mens det røde hår, svang blidt rundt, eftersom hun prøvede at gør alt for at holde dem begge adskilt. Hun stod mellem dem begge med armene ud til siden, mod hver en af dem. " Landon, jeg virkelig ked af dette.. jeg troede ikke at han ville.. ". Hun mistede kort sin evne til at tale, eftersom denne situation viste sig at være ret så ubehagelig, mere end hun havde forventet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 23:39

Landon så nøje på dem begge, han fornemmede hurtigt at dette kunne ende galt og derfor forberedte sig på det værste inde i sit sind, han lyttede til de ord der blev slynget gennem luften og kunne tydligt se at denne mand var rasende, som en bombe der begyndte sin nedtælling inden den ville sprænge og ødelægge alt omkring sig, men det ville Landon dog sætte en stopper for vis det var muligt for ham dog sagde han intet lige nu da det blot ville være akavet men han nikkede dog med et helt alvorligt blik.

Landon så manden træde hurtigt frem mod ham, men da slaget røg gennem luften, reagerede hans reflekser yderst hurtigt og fik ham netop lige før slaget ville ramme, ham til at flyttede hovet nok til siden så mandens slag ville ende i den tomme luft hvor hans ansigt før havde befundet sig.
Nu stod han bag Skylar og så ret vredt hen mod manden, da han ikke fandt sig sådan at blive slået mod, men han gjorde dog intet andet end at knytte hænderne så hans negle borede sig ind i huden på håndfladerne.
Han stirrede på manden og undrede sig over at man ikke stolede nok på sin pige til at man regnede med at hun ligefrem skulle ha været sammen med en anden, han så nu afvendende mod dem begge, dog sagde han ikke et ord men var dog klar til kamp hvis det skulle ende så galt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Kendall Søn 19 Jan 2014 - 23:45

Som Skylar begyndte at tale til ham kiggede han blot i mod hende med et hidsigt blik: "Skylar, du er den SIDSTE der skal tale til mig lige nu" sagde han og kiggede i mod hende: "Du er så pisse fuld af løgn! En billig pige der bare stikker af så snart du kan!" sagde Lawrence i rent raseri, inderst inde vidste han at han ville fortryde alle ordene.

"Oh så du vil have jeg skal tro dig for en gangs skyld, en ting der er helt sikkert og det er at jeg er færdig med at tro på noget som helst du siger!" sagde Lawrence og kiggede i mod hende, han anede ikke hvad han skulle gøre af sig selv, men han mærkede hvordan små gnistre begyndte at komme fra hans krop, som ville han snart explodere og det faktum at Landon havde undgået hans slag, hjalp ikke på hans temprement.

Lawrence lod en hånd glide frem i imod en træ reol i gangen og på under et sekund havde han sat ild til den og kastet den frem i mod Landon med en meget fin præcision: "Jeg er færdig Skylar! Jeg er helt færdig, med både dig og alle andre!" sagde Lawrence og forberedte sig på at gå: "Hav et fucking godt liv med din lover" sagde han blot som en sidste bemærkning inden han vendte dem ryggen for at gå.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Søn 19 Jan 2014 - 23:57

Hun hørte hans ord, dog kunne hun ikke tro dem. " Du er den eneste jeg nogensinde har.. har været sammen med Lawrence! ". Hun fattede ikke at han ville til at stå her, foran Landon.. og begynde at snakke om alt dette. En ting der slog hende, da Lawrence gik amok, var at.. vis Lawrence forlod hende, ville hun ende på gaden, især efter at ha solgt sin lejlighed og endnu ikke nået at få et job før nu, men som hun sikkert havde mistet allerede, på grund af Lawrence. Hun så kort på Lawrence, da han fortalte at han ikke ville tro et eneste ord hun sagde. " Jeg ved godt jeg har løget for dig, men aldrig nogensinde om sådan noget her Lawrence!. Det ved du også! ". Hun så bekymret på ham, da han syntes snart at nå til briste punktet, før det skete. Da han satte ild til reolen, kunne hun ikke se andet, end at forsvar Landon, eftersom han var uskyldig. Hun trådte ind foran og mærkede reolen, der ramte hende som en sten. Hun faldt til jorden med et brag og mærkede den varme følelse over alt på sin krop.

Det gjorde ondt... så ondt. Heldigt for hende, at hun kunne heale, dog eftersom der havde været sat ild til reolen, kunne hun mest af alt tag brændskaderne, der havde ødelagt vævet i ansigtet.. dog blev det hurtigt normal, som alt andet, undtagen et flækket øjenbryn, samt forbrændt tøj her og der. Hun så mod Lawrence, som hun lå der halvt på gulvet, mens hun prøvede at sætte sig op, ret så forslået over sammenstødet. " Lawrence, please.. ". Hun tog sig kort til hovedet. Dette var første gang.. første gang hun nogensinde havde set ham så vred, samt første gang hun havde hørt ham sige sådan om hende. Det sårede hende, at han nogensinde ville tro, at hun ville være ham utro. Da han sagde at han var færdig med hende.. kunne hun mærke sit hjerte næsten gå i stå. Han havde lige slået op med hende, samtidig med at han havde sat hende på gaden, lukket dørene.. alle chancer for at rette op på alting. Hendes liv var gået fra fantastisk til elendigt, på ingen ting. " Fint!, vis det.. vis det sådan du føler!. Jeg vil da også tusind gange hellere bo på gaden end at bo.. bo ved sådan en!, som dig! ". Hun snøftede kort og mærkede tårerne så småt glide ned af sine kinder, som hun sad der og bløde ned over sit ansigt, fra øjenbrynet. Hun så forsigtigt hen mod Landon, som hun næsten heller ikke turde at se mod. Hun vidste ikke om hun skulle løbe efter Lawrence, men normalt når han havde taget et valg.. så havde han taget et valg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 20 Jan 2014 - 15:54

Landon knyttede hænderne hårdt, imens deres råbende ord fløj gennem luften, han vidste at han måtte bryde ind i samtalen da han vel på sin vis var en del af skylden i dette skænderi. Han fnøs koldt før han udbrød imens han trådte et skridt frem imod manden " TROR DU JEG VILLE STJÆLE DIN KÆRESTE?" råbte han vredt " Jeg har ikke rørt hende, jeg ville ikke røre en kvinde der er i forhold, men hvis du ikke tror på mig, så tro i det mindste på hende det fortjener hun" lød det rasende fra ham imens de mørke øjne stirrede stift på ham.
Hvis Skylar bemærkede det, var han så sur nu at han var ved at miste bevidstheden omkring hans bevægelser, fordi verden overtog hans krop og slørede alle andre tanker.

Da reolen kom flyvende, nåde Landon netop at kaste sig ned på gulvet, hvor han hurtigt hev fat i hende så det ikke var hele hendes krop som fik slaget, men at noget af hans krop beskyttede hende. Efter faldet rejste han sig op, imens han vredt stirrede på manden " Tro dog på hende!!" råbte han af lugernes fulde kræft, før han så kort så ned mod Skylar for så at se på ham igen" Men hvis du ikke vil tro på hende, så smut eller jeg tilkalder panserne eller endnu være medierne" råbte han vredt, før han samlede et stykke træ fra reolen op og kastede af al sin kræft imod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Kendall Man 20 Jan 2014 - 16:48

Lawrence kiggede i mod Skylar som hun talte: "Men han er vampyr, Skylar! sagde Lawrence bestemt, han stolede på ingen mulig måde på vampyre, alle dårlige ting der nogensinde var sket i hans fortid var sket som følge af dette forfærdelige væsen og Lawrence kunne lugte dem på lang afstand: "Har han bidt dig, Skylar?" sagde han og ændede pludseligt sin stemme fra vred til bekymret og han kiggede så i mod Landon.

Da han begyndte at snakke vendte Lawrence sig om, manden der ellers var igang med at gå: "Hvorfor sov du her så? Hvorfor løj du om det!" sagde Lawrence og kiggede vredt i mod Skylar med en råbende stemme som Landon sagde han intet ville lave med hans kæreste:"En vampyr og en aspara, udskyld mig men tror i jeg er dum? sagde han blot og følte at de lige nu stod og holde ham for nar.

Da Lawrence vendte sig for at gå mærkede han det hårde stykke ramme hans ene skulder og mærkede den skære ind i hans sårbare hud så hans skjorte og krop fik en rift og Lawrence vendte sig langsomt om med ildglødende røde øjne, nu var det alligevel blevet en tand fo meget, Lawrence sendte en kugle af ild i mod den unge vampyr: "Er du SØD at blande dig udenom!" sagde Lawrence og kastede endnu en ildkugle frem i mod den unge fyr. Lawrence havde tabt den, alt var væk for ham lige nu og de rødglødende øjne fortalte alt om det, han kunne ikke husk hvornår han sidste gang havde haft de følelser han havde i kroppen lige nu, kort og opgivende vendte Lawrence sit blik i mod Skylar med et glimt af håbløshed, han følte han var igang med at smadre sit eget liv fuldstændig på bekostning af en tøs: "I kan bare sladre.." sagde Lawrence opgivende: "Alle de detaljer bliver i sikkert millionære på" sagde Lawrence og selvom han talte til dem begge så kiggede han kun på Skylar.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 20 Jan 2014 - 17:25

Hendes blik gik fra Landon til Lawrence. De begge virkede ret så pist, samt ret så langt fremme, at de muligvis ikke mere anede hvad de havde gang i. " Please stop, begge to ". Hun kunne ikke lide at se dem sådan her. Da Lawrence havde sagt at Landon var vampyr, nikkede hun forsigtigt. " Det ved jeg.. men derfor betyder det ikke, at han er ond. Ligesom dig Lawrence.. du heller ikke ond, trods din race ". Hun så på ham med et sårbart blik, der udstrålede hvor ked hun var over hele denne situation. Da han spurgte hende, om Landon havde bidt hende, tog hun sig kort til den side, hvor Landon havde bidt, før hun nikkede. " Men der en større historie over hvorfor. Jeg lod ham gør det.. ". Da mændene igen syntes at blive fyr og flamme, rejste hun sig forsigtigt op. " Jeg løg ikke om det!. Jeg skrev at jeg skulle noget vigtigt!, det var vigtigt okay!. Du spurgte ikke hvor jeg var.. vis du havde, så havde jeg fortalt dig det ". Hun sukkede tungt og sagde" Jeg vidste du ville flippe, at du ville tro det værste ".

Hun gik ned i knæ, da hun så Lawrence gå amok. Hun turde ikke se med mere.. dette var for meget for hende. Hun lukkede sine øjne og prøvede at holde sig ude af kryds ilden. Hun anede ikke hvem hun skulle stå ved, fordi Lawrence skadet Landon, som var uskyldig i hele denne situation.. dog Lawrence havde ondt indeni.. men hvorfor var det, at han altid troede, at hun gjorde ting.. hun havde aldrig kysset en anden end ham.. aldrig krammet en anden end ham.. den eneste ud over ham, der havde været tæt, sådan rigtig tæt.. var Landon og det var under biddet. Hun åbnede forsigtigt sine øjne, da hun så Lawrence se mod hende.. sige at de ville blive millionære. " Jeg ville aldrig Lawrence... please gi ned og lyt til mig.. please! ". Hun så bedende på ham og rejste sig forsigtigt op, nervøs for at se mod Landon. Vampyr + Ild er = grillet vampyr. Hun så kort mod Landon og derefter mod Lawrence og sagde" Landon er uskyldig i alt dette. Vis du skal rette din vrede mod en, så det mig Law... Kan du slet ikke se.. jeg elsker dig ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 20 Jan 2014 - 17:43

Landon var vred, hans krop var fuldkommen boblede over og han var rasende som aldrig før, måske fordi at dette skænderi forgik i hans hjem, men også fordi han følte med Skylar hun var en fantastisk kvinde i hans verden og derfor burde man ikke råbe ad hende eller skade hende.
Hans øjne lynede da Lawrence fornærmede hans race, der fandtes mange idioter af hans race, men Landon var ikke en kold og kynisk moder på igen måde" IKKE alle os vampyrer er ondskabsfulde eller ude på ballade" råbte han vredt imens han pustede sig let op så hans brystkasse blev hævet en del og alle muskler spændt.
Da den første ildkugle føj mod ham, nåde han lige med nød og næppe at undgå den ved at dukke sig, men da den anden fløj mod ham nåde han kun lige at skærme for sit ansigt med armen, hvor et brænd sår hurtigt begyndte at dukke op efter at skjorten var brændt væk lige der, dog begyndte hans hud at heale lidt.

Landon hvæssede vredt da han kom ordenligt op og stå igen, imens han stillede sig foran Skylar som nu stod og forsvarede ham, han kunne ikke bare lade hende tage skaden, dog tegnede en kort plan si hovet på ham sig hvorefter han stirrede fyren direkte i øjne # Som det ser ud lige nu, er det ikke mig men dig der er ud dyret her# lød det nu med Landon`s stemme, dog ville det kun være Lawrence der ville høre det da han talte direkte til hans sind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Kendall Man 20 Jan 2014 - 18:56

Der gik ikke mange sekunder før Lawrence kunne høre stemmen fra Landon inde i hans hoved, han tog sig kort til tendingerne: "Feje tricks!" sagde Lawrence bestemt og lod den beskyttende bobble omslutte ham, den der gjorde ham imun overfor alle mulige former for angreb. Dog kunne Lawrence aldrig holde den forholdsvis nye evne ret lange af gangen og der gik ikke længe før blod løb fra hans næse og han måtte stoppe den.

Som Skylar sagde at han havde bidt hende kiggede han blot i mod Landon: "Du er jo syg i knolden..." sagde han og lavede et tegn med sin hånd som skød han en pistol igennem sin tending. Han vidste ikke om han kunne holde det ud: "Og DU! Du lod ham gøre det!" sagde Lawrence nok mere såret end vred, som anede han ikke hvad han skulle gøre, han følte sig magtesløs og lige nu havde han lyst til at slå dem begge ihjel.

"Jeg går NU! Og du kan følge med eller du kan blive ved din nye super lover" sagde Lawrence og kneb øjnene sammen som han kiggede på hende, lige nu ønskede han bare at tage hjem, måske drikke sig fuld og hænge sig selv i rummet, hvem vidste. Alt gik i mod ham for tiden. Først barnet, så hans helbred som Skylar intet vidste om og nu havde han så også mistet hende, måske han faktisk troede på at de ikke havde været sammen, men det betød ikke at Lawrence troede at han eller hun ikke havde lyst til det, hvorfor skulle hun ellers lyve?
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 20 Jan 2014 - 19:05

Hun var bange, bange for ham når han opførste sig sådan. Hun så bekymret mod Lawrence, før hun forsigtigt rejste sig op. Hun anede ikke hvad han havde gang i. Han havde ret.. det var hende der havde ladt Landon bide hende, dog så igen.. Hun sank en klump og betragtede Lawrence en lille smule, før hun så mod Landon. Da han sagde at hun kunne følge med, var det som om at noget usynligt nærmest trak hende med ham. Hun kunne aldrig afvise Lawrence. Hun så kort mod Landon med de isblå øjne og det lange rubin røde hår, hængende ned over sine skulder. " L-Landon.. jeg virkelig ked af at det endte sådan her.. undskyld ". Hun så tøvende på ham, anede ikke helt hvad hun ellers skulle gør eller sige. Det var vel farvel.. fordi vis hun gik med Lawrence, så vidste hun.. at der ventede hende en ting eller to, samt hun ville sikkert blive forbudt at træde ud af huset uden ham.. og vis hun gjorde, så ville han nok nægte, at lade hende arbejde for Landon, især når det foregik i hans hjem.

Hun så kort over mod Lawrence og begyndte så småt at løbe efter ham, indtil hun endte med at gå bag ved ham. Hun så sig kort over skulderen mod Landon med et undskyldende udtryk, som var hun virkelig ked over alt der var sket. * Landon er uskyldig.. jeg fatter ikke, at Lawrence.. at han reagerede sådan *. Hun sukkede tungt og prøvede forsigtigt at række sin arm ud efter ham, men tog den dog hurtigt til sig, eftersom hun ikke rigtig turde at rør ham. Hun havde det skidt med hele situationen. Sandheden var dog blot.. at vis hun havde skrevet til Lawrence hvor hun var, med hvem.. med en vampyr.. og så en mand.. så var denne episode sket om aften og ikke midt på dagen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Gæst Man 20 Jan 2014 - 19:30

Landon kiggede nøje på ham, men trak så på skulderen over hans ord, men sagde intet til det trods alt kunne hans evne ikke skade, kun på længer sigt hvis han holdt kontakten med personen.
Han trådte til side, imens han så let på Skylar som ikke ligefrem havde det synderlig godt med hele dette optrin, men det var jo forståeligt" det skade hende ikke, jeg kunne have drænet hende fuldkommen men lod vær" lød det køligt fra ham, imens han lage armene over kors imens han så hende forlade ham og følge efter den anden fyr men han sagde intet og hans mørke øjne viste heller ikke hvad han tænkte eller følte de var blot mystiske.

Da de var ude af syne, lukke han døren før han sukke tungt og gik op mod sit værelse, hvor han hurtigt fik smidt alt tøjet og fik sat sig op i det dejlige varme vand i det store badekar. Her sad han så og tænkte, imens han betragtede hvordan brænd såret langsomt begyndte at hele, han huskede hendes uskyldige øjne så tydeligt men rystede på hovet, da han intet kunne stille op andet end at sende en sms til hende senere og forklare hvordan han havde det med hele denne sag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

✝Night Life✝ - Page 3 Empty Sv: ✝Night Life✝

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum