Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The things we never saw coming EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The things we never saw coming EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The things we never saw coming EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The things we never saw coming EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The things we never saw coming EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The things we never saw coming EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The things we never saw coming EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The things we never saw coming EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The things we never saw coming EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The things we never saw coming EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The things we never saw coming

Go down

The things we never saw coming Empty The things we never saw coming

Indlæg af Gæst Søn 16 Feb 2014 - 19:58

Tid :: Den er omkring 16:47
Sted :: En lille stille cafe
Omgivelse :: Der er et par stykker i cafeen, ellers er der stille
Vejr :: Det er englelig koldt, også alligevel ikke
Påklædning :: tøj dog er hendes går sat op i en knold og hun har sorte gamacher inden under, plus et så har hun et forklæde på og et navne skilt
Emnet er tilegnet Zachary.

Udenfor rasede kulden, rasede vinteren. En ting var sikkert, kulden var over Frankrig og det blev ikke just varmere lige inde for de næste par uger. Dog inde på en lille hyggelig cafe, var temperaturen en helt anden historie, her var varme og en blid musik der fyldte over det ellers så stille sted. Siddende med benene oppe på disken og et blad i skødet, samt en kuglepen i munden, var Syrena. Havde hun været hjemme hos sin familie, havde hendes mor højst tænkelig smækket hendes ben ned fra bordet, eller faren var kommet med sur bemærkning om ikke at have benene oppe. Det var vel bare hendes kendetegn, fødderne oppe på bordet, mens hun sad med bladet i skødet og kuglepinden i munden, enten var den der eller så legede hun med den i hånden, mens hun med et fin rynke mellem øjenbrynene læste i bladet.
Hun sukkede og lagde hoved tilbage, lod kuglepinden og bladet, smide hen på bordet, mens hun masserede sine tændinger. Hun magtede ikke tage hjem, ikke til ham. Hun havde ikke penge nok til at bo alene, så hun var tvunget til at bo sammen med en gammel ven...eller hun troede det var en ven. Hun måtte senere mærke på både hud og sig selv, at han var alt andet end en ven. Hendes lange ærmer dækkede heldigvis for de sidste mærker han havde lavet på hende. Men hvad kunne hun gøre, hun tjente ikke nok til at få sit eget sted og dette var vel det eneste hun kunne gøre.
Hun lukkede øjnene og forsøgte i stedet at tænke på bedre ting. Et smil dukkede op på hendes læber, da hun huskede de gode tider da hun var barn. Hun løb rundt med sin bror og de havde det englelig generelt godt. Gud hvor hun savnede ham, da beskeden om hans død nåede dem, forlod hun ikke sit værelse i flere uger, hun blev der inde og græd bare. Til sidst kunne hun ikke klarer at være et sted hvor han ikke var, så hun havde parket sine ting, samlet de penge hun havde og flyttet til Frankrig, blot for at komme væk fra alle minderne. Hun sukkede og masserede sine tændinger hårdere, mens hun forsøgte at smide de dårlige minder væk og bare tage de gode ind

(håber dette er godt nok ^^)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The things we never saw coming Empty Sv: The things we never saw coming

Indlæg af Zachary Søn 16 Feb 2014 - 21:06

Påklædning

En ung mand forlod trappeopgangen til et træningscenter, inden han bevægede sig ud på gaderne i Terre. Hans første intention var at tage hjem, men det var ikke just altid glædeligt. Han havde næsten ingen penge, og var derfor nødsaget til at crashe en sofa hos en ven – en person som ikke var hjemme i øjeblikket, og derfor var den bedste løsning at mænge sig med folk, i et håb om at tankerne om sit fortidige liv ikke overtog. Om noget tid ville han melde sig in på politiakademiet, og efterfølgende ville han forhåbentligt tjene nok penge, til at finde sin egen lejlighed og for alvor starte sit nye liv som engel. Tid havde han i hvert fald en uendelighed af.
Han trådte ind i en lille café, og hængte sin sorte frakke op nær indgangen, idet varmen havde omfavnet ham. Den var ganske hyggelig, og lavede sikkert noget udmærket te, der ville booste hans energiniveau lidt, efter den hårde styrketræning. Der var ikke mange tilstedeværende, og der var ganske stille, men det kunne nok bortforklares ved at de fleste ikke gad at bevæge sig ud i kulden, og at tidspunktet på dagen måske ikke var oplagt til cafébesøg. Der var en enkelt ansat, som så ud til at læse i et blad.. men muligvis var der andre som havde lagt mærke til hans ankomst, og derfor satte han sig ved et af bordene langs væggen, afventede på at nogen ville komme for at tage imod hans bestilling. Han havde ikke just betragtet personerne herinde særlig længe, men det var rart at være iblandt folk, fremfor at sidde alene derhjemme.

Han længdes allermest til at tage hjem til sin familie, at omfavne dem og se dem for en sidste gang. Det nagede ham hver evig eneste dag, at han aldrig fik sagt farvel til dem. Ikke sådan rigtigt - for selvfølgelig havde det altid sin risiko at tage i krig, og de havde nok frygtet at han vendte hjem i en kiste. Han rystede dog hurtigt tankerne af sig, og betragtede de store vinduer til gaden udenfor. Hans familie havde nok vænnet sig til tanken om at han var død, og det ville blot komplicere deres liv yderligere, hvis han opsøgte dem. Det var han ikke i tvivl om.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

The things we never saw coming Empty Sv: The things we never saw coming

Indlæg af Gæst Søn 16 Feb 2014 - 23:06

Klokken fik hende til at sukke...med andre ord arbejdet kaldte og siden der ikke var andre på vagt end hende, betød det hun var nu tvunget til at rejse sig fra hendes ellers så varme plads og bevæge sig ned for at tage imod bestillingen. Hun satte fødderne ned på gulvet, så op mod døren, hvor hun kun nåede at se ryggen af den unge mand, også det bord han satte sig ved. Hun rynkede brynet og kunne ikke slippe følelsen af der var noget bekendt over det hele, måske mere den unge mand. Hun rystede tankerne væk, fik endelig rejst sig op, hvorpå hun tog blokken og kuglepinden. Hun lagde kuglepinden op på dens sædvanlige plads oppe ved sit øre.
I en flydende bevægelse, gik hun uden om disken og bevægede sig ned mod ham, hendes øjne var ikke rettet mod ham, men snarer mod blokken, da hun nåede ham "Så hvad skulle det være" spurgte hun, mens hun fjernede kuglepinden fra øret og først der fjernede hun blikket fra blokken og så ordenligt på manden. Hendes hjerte stoppede det sekund hendes nøddebrune øjne landede på hans ansigt. Hun tabte blokken og kuglepinden, stirrede på ham med overraskelse malet over hele ansigtet.
Hun lagde en hånd over sin mund, fik tårer i øjnene "det kan ikke...det her kan ikke være sandt" hviskede hun og trådte tilbage. Det kunne ikke være ham, hun var der da de begravede ham, hun læste brevet om hans død...det kunne umuligt være hendes bror. Hun fjernede hånden, bed sig hårdt i læben, mens hendes øjne stadig var på ham, som hun havde savnet ham, som hun hver dag bad til at han ville komme hjem i live...de bønner der blev kastet til jorden med hans død og her sad han...men det kunne det ikke være...eller kunne det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The things we never saw coming Empty Sv: The things we never saw coming

Indlæg af Zachary Man 17 Feb 2014 - 19:35

Da han hørte en stemme, kunne han svor på at den tilhørte Syrena. Han var sikker på at han hallucinerede. Intet andet kunne forklare at denne kvinde lød præcis som sin søster. Det var dog svært ikke at vende blikket op på hende - blot for at få det bekræftet. Det var uvirkeligt. De grønne øjne, samt hele hans krop føltes fastfrosset, og han anede ikke hvad han skulle gøre af sig selv. Selvom han måske bare burde have løjet og ladet som om han var en anden, så afslørede hans reaktion allerede for meget, og der var ingen vej tilbage. Hvis han havde set, at hun arbejdede her, var han naturligvis ikke gået ind.. men han havde i uvidenhed troet at hun altid ville blive boende i England. Der havde gået 10 måneder siden de sidste havde set hinanden, og det fik et hav af følelser til at vælde op i ham, og på trods af at han prøvede at bekæmpe dem, så kunne han ikke.

Hans øjne blev blanke, idet han betragtede hendes ansigt og efter øjeblikke af opfattelse, kunne han ikke lade vær med at smile – et oprigtigt, bredt smil, der afslørede en hvid tandrække. Et smil han ikke havde kunne fremmande de sidste mange måneder. Det var et mirakel, og han havde øjensynligt troet at de aldrig skulle se hinanden igen. ”Syria.” hans ellers kraftulde og maskuline stemme, havde noget sårbart over sig og var tæt på at knække over. Det havde gjort umådeligt ondt at være væk fra sin familie i så lang tid, for de betød hele verdenen for ham. Han havde haft et behov for at beskytte sin søster – noget han ikke kunne komme til da han gik i krig, og da slet ikke nu han var død.. eller burde være det. Han vidste ikke om hun behøvede mere overbevisning for at vide det var ham, eller om hans stemme og udseende var tilstrækkeligt. Han rejste sig op, for at lægge armene rundt om hendes liv, for blot at trække hende tættere på sin krop og holde om hende. Mest af alt for at hun kunne mærke det var ham, og ikke et spøgelse, men også fordi han umuligt kunne lade vær. Han havde længdes efter at omfavne sin familie, lige siden han forlod dem i lufthavnen. ”Jeg har savnet dig så meget.” han mærkede hvordan en tåre trillede ned af den ene kind, hvorefter han ihærdigt prøvede at holde flere tilbage. Han var en stærk mand, der sjældent havde grædt foran andre.. men dette var et møde udover det sædvanlige. Specielt eftersom han havde skulle indfinde sig i tanken om at han var død, og aldrig nogensinde ville se dem igen. ”Hvordan har mor og far det?” efter et par lange øjeblikke hvor han kunne holde om sin søster, trak han en smule væk fra hende, for at kunne se hende ind i øjnene. Han bekymrede sig ufatteligt for, hvordan hans familie var kommet videre, og hvorvidt de havde det godt. Hendes spørgsmål ville nok omhandle, hvordan dette overhovedet kunne være en realtitet.. Såfremt hun ikke anede at der fandtes overnaturlige væsener, og derfor var hun formentligt også i mere chok, end han var det.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

The things we never saw coming Empty Sv: The things we never saw coming

Indlæg af Gæst Man 17 Feb 2014 - 19:49

Hun stivnede da han sagde hendes kælenavn, det havde været så længe siden sidst hun havde hørt det navn. Moren og faren havde ikke turde sige det, i frygt for hvordan hun ville reagere. Hun havde fuldkommen lukket dem ude da nyheden om hans død nåede hende, hun kunne bare ikke kapere det, specielt fordi hun huskede hvordan hun havde haft det den dag de skulle sige farvel til ham. Lufthavnen havde nok været en af værste steder hun havde forestillet sig at være ved, mest fordi det gav så mange minder.
Hun havde stadig intet sagt, hun stod bare og lignede en der havde set et spøgelse, men da hans varme arme lukkede sig om hende, gispede hun og greb fat i hans bluse. Hun holdte godt fast, næsten som om hun frygtede han ville forsvinde hvis hun ikke gjorde. Hun lukkede øjnene og begravede ansigtet mod hans bryst, nød følelsen af hendes brors trykke favn "please sig jeg ikke drømmer" hviskede hun næsten desperat. Hun bed sig i læben og holdte tårerne inde, det føltes helt uvirkeligt, næsten som den dag han skulle afsted, da hun gav ham det sidste kram. Hun huskede hvordan hun havde nægtet at give slip, så hun skulle mere eller mindre tvinges til at give slip igen "jeg har også savnet dig...så utroligt meget" hun lagde kinden lige over hans hjerte, lukkede øjnene. Hun var så lille og næsten skrøbelig i hans arme, og dette sekund var hun mere end bare skrøbelig.
Hun så op på ham, sukkede og bed sig i læben "det tog det rigtigt hårdt...jeg tror de er ved at gå i bedring" sagde hun og smilede svagt. Hun var godt klar over at han ikke var menneske, men han var heller ikke vampyr...han kunne ikke være ond, det var hun mere end bare sikker på. Med et dukkede en frygt op i hende, ville han forlade hende? "lov mig du ikke forsvinder igen" hun trykkede sig mod ham, ville for alt i verden ikke give slip. Selvom hun kun var et år yngre end ham, følte hun sig i dette sekund en hel del yngre end hun i realiteten var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The things we never saw coming Empty Sv: The things we never saw coming

Indlæg af Zachary Tirs 18 Feb 2014 - 19:42

Det var stadig uvirkeligt for ham. Det føltes som om det her var en eller anden livagtig drøm. I fire måneder havde han drømt om, at se sin familie igen, og ærlig talt var der intet han hellere ville. Han troede vel bare at de havde affundet sig i hans død, og at de, mere eller mindre, var kommet videre. Men han var efterhånden også bevidst nok, til at kunne skelne dette møde fra en drøm. ”Det er ikke en drøm. Jeg eksistere ikke længere som menneske.. Gud gav mig en chance til, som engel og nedsendte mig på jorden.” han så ind i hendes øjne, og håbede ikke det var for meget at kapere, specielt hvis hun ikke var bevidst om eksistensen af overnaturlige væsener. Han vidste ikke om hun ville tro på ham, men hvilken anden forklaring ville hun også tro på? Hun havde jo set ham død, været til hans begravelse og gået i troen om at hun havde mistet sin bror for altid.
Da hun lagde sig ind mod sin brystkasse, kørte han hånden op til hendes hår, og kørte langsomt fingrene igennem det. Han prøvede at berolige hende med hans berøring, på trods af at han selv havde svært ved at dette virkelig skete, og ikke bare var noget han forestillede sig. Ved hendes forsikring trak han op i mundvigene. Han vidste at hans familie var stærke, og selvom de sandsynligvis aldrig ville glemme ham, så var det betryggende at de forsøgte at leve videre fremfor at begrave sig i sorgen.
De havde altid vidst hvad prisen af krig kunne være, og at de havde en søn som var villig til at kæmpe for deres land.. også selvom det i sidste ende kostede ham livet. Han vidst ikke just om Syrena havde været ligeså stærk som dem, men hun var også en del yngre, og hun havde haft det meget sværere ved at acceptere at han blev sendt i krig.

”Jeg bliver her.” han mærkede hvordan hun knugede sig ind til ham, sådan som hun havde gjort i lufthavnen inden hans afrejse. Han ville aldrig nogensinde byde hende det igen. Desuden havde han ingen intentioner om at dø lige foreløbig. Krig kom der aldrig noget godt ud af, så meget havde han da lært og livet var en alt for dyrebar gave til at slippe så let. Han havde aldrig troet at han skulle dø så ung, det var meningen at han først skulle opleve kærligheden og dø af alderdom. ”Hvorfor er du flyttet til Terre?” hans stemme var mere kontrolleret nu, og bar præg af en anelse alvor. Deres forældre havde allerede givet afkald på deres søn, og nu forlod hun dem også? Han håbede virkelig at det var sandt, at de havde taget det godt. Nu hun arbejdede her måtte det betyde at hun også var flyttet hertil, men han forstod ikke hvorfor, og hvad hun lavede her. Han havde gået ud fra at hun skulle studere videre i England og forfølge sine drømme der. Men der var vel sket meget på 10 måneder, og de 6 måneder, hvor han havde været i live, havde de nærmest kun kommunikeret igennem breve og sjældne gange telefon og videosamtaler, men der var vel stadig mange ting man ikke snakkede om.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

The things we never saw coming Empty Sv: The things we never saw coming

Indlæg af Gæst Tirs 18 Feb 2014 - 19:56

Hun nikkede og nød hans fingre igennem hendes mørke hår, hans ord gjorde hende ret i hendes teori og hun vidste at han ikke var menneske, ellers ville hun nok havde været lidt mere end bare sur på ham hvis han havde været "det ved jeg" hviskede hun og sukkede, hendes forskrækkelse havde lagt sig og nu var lykken over at han virkelig var her ved at danne sig...han var der virkelig, det var ikke en drøm. Efter hans død havde hun haft et par drømme hvor hun så hvordan han kom hjem med tasken omme bag på sin ryg, med det sædvanlige skæve smil og de varme øjne. Hun måtte så sande at det ikke skete, hvilket skete hver gang hun forlod drømme verden eller sit værelse.
Hun smilede og så op på ham med blide nøddebrune øjne, dog fik hans spørgsmål hende til at se ned og hun bed sig hårdt i læben "efter du døde...det var virkelig hårdt og jeg...jeg kunne bare ikke klarer det, gud hvor jeg havde lyst til at slå dig da du tog af sted. Du gjorde mig så vred, men jeg forstod dig også godt, jeg forstod godt hvorfor du gjorde som du gjorde...men det gjorde bare ikke smerten bedre" hun trak vejret hårdt ind "og da vi fik brevet...jeg forlod ikke mit værelse i lang tid og pludselig kunne jeg bare ikke klarer det også tog jeg af sted..jeg pakkede mine ting og flyttede. Mor var ked af min beslutning, men hun forstod mig også godt...også kom jeg her til" hun slog ud med hænderne.
Hun havde lavet en masse velgørenheds arbejde her, samt havde hun to jobs som huntog ganske seriøst. Hun arbejde for at få andres liv til at blive bedre, hvor hendes eget ikke altid havde været nemt. Hun dyrkede også sine passioner og selvom alting ikke altid var nemt, gik tingende langt bedre for hende. Da hun var mindre så hun utrolig meget op til Zachary, hvilket også var derfra hun fik lysten til at hjælpe andre. Men hvor han tog i krig, var hun pacifist og forsøgte for alt at undgå vold. Hun smilede over mindet "kan du huske da vi var små...du ville være soldat, det er faktisk din skyld jeg endte op med at ville hjælpe andre" hun kørte en lok af sit brune hår om bag øret og smilede bredt op til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The things we never saw coming Empty Sv: The things we never saw coming

Indlæg af Zachary Søn 23 Feb 2014 - 20:13

Det gjorde ondt at høre hende sige det.  Der var ikke meget der kunne forhindre ham i at tage af sted, men hun kunne have været den eneste undtagelse, hvis hun altså ikke også havde støttet op omkring ham, og hans valg. ”Jeg er ked af det.” han så ind i hendes øjne, og mærkede hvordan tårerne pressede sig på. Han var ked af at han påførte dem en sådan sorg, for det havde han aldrig ønsket for dem. Han håbede dog at det var stolte af ham, på trods af at deres følelser måtte være overvældende. At de aldrig ville glemme ham, eller hans gøremål i krigen. ”Jeg gik direkte ind i døden, Syrena.. For at redde en baby.” stemmen knækkede over, og det var tydeligt at mærke hvor hårdt døden havde taget på ham. Tårerne trillede ned af hans kinder, og selvom han ikke fortrød sin handling.. så ville han stadig være i live, hvis han blot fulgte med sin patrulje til sikkerhed. ”Og jeg vidste, jeg aldrig skulle se jer igen. Jeg opgav alting for en fremmed..” han tøvede og trak vejret dybt for at samle sig. ”Det var ikke meningen jeg skulle se dig, eller nogen anden fra mit tidligere liv… mor og far må ikke kende til dette.” han så atter ind i hendes øjne, og havde en mere alvorlig mine. Det ville være for risikabelt, og han håbede at hun ville være med på den. ”Kan du love mig det? Det er det eneste jeg ønsker.” selvfølgelig ville han gerne se dem, men som engel havde man ikke ret til at vende tilbage til sit gamle liv. Genfødslen var starten på noget nyt, og de skulle blive ved med at tro at han var død. Det var måske også meget at forlange af hende, og han var ikke sikker på at hun ville holde det for altid, men det var vigtigt at hun holde  det hemmeligt de næste par måneder - Indtil han havde fået mere styr på sit liv.

Han smilede lidt over mindet, og tørrede vandråberne væk fra hans kinder. Minderne om dengang de var børn og ubekymrede, var nogle af de bedste han havde. Han var glad for at hun sagde det. Han ønskede at hun gjorde noget ud af sit liv, og skabte en større mening. De var ikke født i rigdom, og havde derfor en stor lyst til at hjælpe andre, fordi de blot var taknemlige for hvad end de havde. ”Jeg ved du bliver til noget stort en dag.” han kørte hænderne ned på hendes ryg, og så stadig ind i hendes øjne, men dengang med en uendelig tro på hende. Det kunne godt være, at hun ikke var succesfuld endnu, men han havde håb for hendes fremtid, og han vidste hun ville være meget bedre til at gøre noget ud af sit liv, end han formåede.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

The things we never saw coming Empty Sv: The things we never saw coming

Indlæg af Gæst Lør 1 Mar 2014 - 20:28

Hun bed sig i læben og sukkede, det gjorde da ondt at se sin bror igen, men på samme tid fyldte det hende også med en form for glæde, hun på ingen punkter nogensinde ville kunne forklarer. Hun kørte håret om bag øret og sukkede "det er okay...du ved mor og far var altid stolte over dg, hver gang vi hørte om de ting i gjorde i fjernsynet...de ville altid snakke om hvor stolte de var til alle andre" hun bed sig i læben. Hun havde også selv været stolt af ham, selvom det gjorde så ondt og hun hellere ville have ham hjemme, var hun stolt over hans valg. Da det så ud til at han ville bryde fuldkommen sammen, tog hun hans hånd og trak ham med ind i et rum længere tilbage i cafeen, det sekund hun lukkede døren tørrede hun tårerne væk fra hans kinder. Hun pegede på stolen, som tegn på at han skulle sætte sig. Som hun ledte efter noget mod de mange tårer, lyttede hun til hans ord. Hun vendte sig mod ham, hun gik hurtigt hen til ham, greb hans kinder og fik ham til at se op mod hende "Zach din død var noget af de hårdeste jeg skulle igennem, men du reddede en anden og derved var din død ikke forgæves" hviskede hun og krammede ham. Dette øjeblik var hun ligeglad med hvor akavet det ville se ud, eftersom han nik siddende ville have hoved ud for hendes mave. Hun strøg ham igennem håret og bed sig hårdere i læben.
Hun nikkede forstående "bare rolig, de får intet af vide, det ville få mor til at blive skør hvis hun kendte til dette" hun var enig med ham, glad for at hun selv kunne få den ærer at se sin storebror igen, så meget at hun hellere end gerne bare lod hver med at sige det til nogen "selvfølgelig lover jeg det...men hvis du bare forsvinder, så finder jeg dig og banker dig" advarede hun en smule spøgefuldt. Hun var ikke god til det med at græde og vise den slags følelser, så derfor dækkede hun det under enten sarkasme eller jokes af den ene eller anden slags.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The things we never saw coming Empty Sv: The things we never saw coming

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum