Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Something new - Leetha. (XXX)

2 deltagere

Side 4 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 14:29

Leetha grinte lidt. Han satte sig op og slog benene ud over senge kanten. Han rejste sig op "bare rolig.. vi har ikke lavet noget" sagde han, det var tydeligt eftersom han stadig have bukser på.
Han gik ind og hentede sin T-shirt. på vej ind i stuen kunne man se hans tattoo som han havde på sit højre skulderbad http://www.colourbox.dk/preview/3692901-177277-drage-tatovering-vektor-illustration-til-dit-design.jpg
Leetha gik ind mod Taylor mens han tog sin T-shit på "tak for lån af sengen" sagde han med et lidt skævt smil. Han kunne ikke rigtig lade vær med at more sig over Taylors reaktion. Han tog sin pung op og fandt et kort frem, han havde taget en kuglepind der lå på sofabordet, og skrev noget på. Der efter lagde han kortet på natbordet "du kan jo ringe til mig hvis du får lyst.... Nu skal jeg nok gå så du kan få lov til at huske aften i går" sagde han med et skævt grin. Han gik ud mod sin jakke og sine sko
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 14:33

Taylor kiggede uforstående på ham, hvad i alverden? Han kunne tydeligt huske alt, han var bare genert. Han sprang ud af seng, tog hans bukser på, men lukkede dem ikke. ”Jamen..” Han løb ud i gangen med bukserne halvvejs omkring hans hofter. ”Leetha, jeg kan tydeligt huske alt hvad der skete i går.” Han krydsede hans arme over hans brystkasse. Taylor havde slanke muskler, som nu var tydelige i morgen solen, de var markerede og han havde endda en let og slank six-pack. Han løftede det ene øjenbryn. ”Jeg kan nemt give morgenmad, du skal ikke gå på tom mave.”
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 14:37

Leetha så lidt undrende på ham da han kom halvløbende ud mens han næsten var ved at tabe sine bukser. Han kunne ikke lade vær med at trække på smilebåndet da han så hvordan Taylor åbenbort tog det vildt personligt at Leetha ikke regnede med at han kunne huske det hele.
Leetha gik over mod ham og stod lige foran ham, han så ned på Taylor "det lyder jo næsten som om du HELST vil have jeg bliver" sagde han med dette charmerene smil han var så god til.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 14:41

Taylor tog et skridt tilbage, rødmede svagt og kiggede væk. ”Uhm.. Ja..” Han smilte svagt og lod hans arme falde ned langs hans sider, han kørte en hånd igennem hans hår og følte sig pludselig meget lille.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 14:45

Leetha smilede lidt. Han tog fat i Taylors buksekant, og trak en enkelt gang i dem "så bliver du nød til at lukke dem der" sagde han med et grin og slap bukserne igen.
Han gik lidt væk fra Taylor, han var godt selv klar over at han stod lidt tæt. Han tog sin mobil fra sin jakke lomme, og lavede en grimase "jeg er lige nød til at ringe til min kammarat.... han har ringet 6 gange" sagde han med et grin og gik ind mod soveværelset.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 14:49

Taylor blev ild rød i hovedet da han trak i hans buksekant. Han nikkede genert og lukkede hans bukser før han gik ud i køkkenet og begyndte at lave rigtigt english breakfeast. Han nynnede svagt og gik rundt kun i bukserne og lavede det hele.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 15:17

Leetha gik med røret op til øret, og da Carl tog den råbt han næsten ind i røret "hvor har du været din Idiot?!!!" Leetha fjernede røret lidt fra øret, og tog det så ind til øret igen da Carl var færdig med at råbe "det er også rart at snakke med dig" grinte Leetha bare.
"Hvorfor tager du ikke din telefon når jeg ringer"kom det surt fra Carl.
"jeg sov..." sagde Leetha med en tone der indikerede at det da var logisk.
[b]"ja men hvor?... HEY!.... Tog du med ham der den nuttede hjem!?" [/b]udbrød Carl.
Leetha kløede sig lidt i nakken "der skete ikke noget" mumlede han, og så kort ud på Taylor for at se om han hørte hvad de talte om. Han vende sig med rygge ud mod køkkenet "jeg sov her bare det er alt.." sagde han mens han gik og sparkede lidt blødt til senge benene [b]"her?... er du der stadig?" [/b]spurte Carl "ja.... og hvad så?" Leetha vidste jo godt selv hvorfor.. han sov aldrig hos nogle selv ikke efter at han havde haft sex. Og han lod heller ikke nogle over natte hos ham.
[b]"waow ... det må være seriøst!" [/b]kom det overrasket fra Carl. Leetha blev irrateret "okay nu har jeg sagt jeg har det fint... vi tales ved" sagde han bare [b]"hey Leeth..."[/b] mere nåede Carl ikke at sige før Leetha lagde på.
Han gik ud mod køkkenet "det må du undskylde han er lidt mor argtig når han ikke ved hvor jeg er" sagde han
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 15:22

”Det er fuldt forståeligt.” Han smilte varmt og begyndte at sætte tallerkner på hans spisebord før han gik tilbage og rørte rundt i æggene på panden. Han tog en fjernbetjening og tændte radio og den lokale radio kom ud af højtalerne i et behageligt lydniveau. ”Jeg ville også blive bekymret for Amanda, hvis hun bare forsvandt hjem med en fremmed.” Han trak svagt på skuldrene.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 15:28

Leetha så på ham. Han kunne ikke lade vær med at smile. "er der noget jeg skal hjælp med?" spurgte han og kom ud i køkkenet.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 15:31

”Nahh, det går. Det er sjældent jeg skal lave mad til andre end mig selv, så det er rart for engangs skyld at have nogen i lejligheden.” Han smilte varmt og rørte mere rundt i panden.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 15:38

Leetha så lidt på ham. Han gik over bag ved Taylor, og lagde sine arme om livet på ham, så han holde sine hænder på hans mave. Han bukkede sig ned af, og bukkede hovedet ned mod Taylors nakke. Han placerede et enkelt men fugtigt aftryk med sine løber på siden af Taylors nakke.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 15:40

Taylor rødmede utrolig meget, han slukkede for komfuret, vendte sig rundt og lænede sig op ad det og kiggede op på Leetha.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 15:49

Leethas blik var varm og roligt, der var næsten en form for glød i dem.
Han løftede sin hånd og lod den glide ned over Taylors kind. Han lukkede øjne stille i mens han lænede sig ned mod Taylor. Jo tættere han kom på jo tydeligere kunne han mærke Taylors vejrtrækning. Hans egen var også begyndt at blive lidt dyb. Pludselig mærkede Leetha sine læber ramme Taylors, og selvom han godt selv var klar over at han var ved at kysse Taylor, var det næsten som om det kom om et chok fra ham de deres læber mødtes. Da deres læber mødtes bukkede leetha sig en anelse. det var næsten som om han ikke kunne komme tæt nok på. Hans anden hånd grab blidt fat om Taylors hofte.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 15:52

Han vejrtrækning blev hurtigere og hurtigere jo tættere han kom, til sidst lukkede han hans øjne lige inden deres læber mødtes. Han lagde langsomt hans hoved på skrå og kyssede ham igen. Hans arme gled elegant rundt om hans hals og han trak sig selv blidt ind i hans arme. Et svagt suk kom fra ham og han lod sig selv synke ind i kysset.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 15:59

Leethas hænder ged begge to ned under Taylors baller, han lavde ret hurtigt løft, og løftede Taylor op, så Han havde hans ben på hver side af hans hofter. Han bar ham til det stykke af Køkkenbordet det var frit. Leetha sod næsten ud for Taylors ansigt nu. Hans kys blev mere intimt og fugtigt, Leetha lod sin tunge glide ind mellem Taylors læber.
Det var ikke til at holde ud. Leethas hænder var over det hele, lige nu ønskede han sig nogle flere, for de kunne slet ikke dække et stort nok område, Han kørte dem gennem Taylors hår, Langs hans lår, hans ryg og hans hofter.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 16:04

Små gisp kom fra ham i ny og næ han smilte varmt da han mærkede bordet under sig og han greb lidt hårdt fat i Leetha’s hår, han åbnede hans mund lidt og lod deres tunger mødes i en let dans. Han pressede hans krop imod hans og et svagt støn kom fra ham da han mærkede hænderne over det hele.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 16:11

Leetha lod sin mund kysse Taylor længere nede af hagen, indtil han ramte Taylors Hals. Hans hænder gled op under Taylors trøje og op af hans ryg og bryst kasse. Leetha lod sine kys ramme Taylor over alt på halsen indtil han kom op til Taylors øre, hvor han blidt lod sine tænder lukke sig om Taylors øreflip. Han rettede hovedet op igen, og kyssede Taylor igen på munden.
Det hele kørte rundt. Det var næsten som at være halvfuld. Det hele snurrede og hans ben føltes næsten som gummi. Men han kunne heller ikke stoppe. Han hørte Taylors støn og gispen og det fik det bare til at køre indnu mere rundt
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 16:16

Han lænede hans hoved tilbage og lod hans mund være halvåben, små svage gisp kom stadig fra ham og han blottede hans hals langsomt for ham så han bedre kunne komme til. Han greb venligt fat i Leetha’s trøjekant og trak hans trøje af ham. Taylor kyssede venligt tilbage og lænede sig lidt ned, han plantede blide kys på hans skulder og op langs hans hals indtil han blidt nappede huden under hans øre, derefter lod han hans tunge slikke op af kanten af hans øre og hans trak vejret tungt ind i hans øre.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 16:30

Leetha lod Taylor kysse ham, det var næsten som om at hver gang Tayler ramte hans ud, fik han næsten kuldegysninger. Han kyssede Tayler langs halsen. Da Tayler nappede ham i øret, kom der en lidt dyb lyd fra Leetha. Han spærrede øjne op da han hørte sig selv, og med et ryg, skubbede han sig selv væk fra Taylor og bordet. Han rykkede sig så lang væk at han stod mindst en meter fra Tayler. Han tog sig til panden, mens han næsten gispede efter vejret "jeg.... det... det jeg ked af.... undskyld... jeg" han lød helt forpustet. Han begynde at gå fra side til side "jeg gør normalt ikke sådan noget... men" han viftede med armen hen mod Taylor "du.. du er virkelig bare distraherende.. jeg mener..." Leetha vidste enlig ikke hvad han skulle sige.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 16:34

Taylor’s øjne var spærret op, han fik et kæmpe chok da Leetha trak sig væk, det havde han aldrig prøvet før, hans mund stod halv åben og han sænkede langsomt hans hoved. ”Jeg.. Jeg… Tænkte det nok..” Han kiggede op igen med et ansigt som ikke var til at læse. Han hoppede af bordet og gik ind på hans soveværelse, men lod dog døren stå åben. Taylor gik frem og tilbage, han var både tændt og forvirret nu, plus Leetha havde givet ham sådan et chok at det var gået helt ind og rystet ham næsten. Han gik rundt i en cirkel inde på hans soveværelse og han vidste virkelig ikke hvad han skulle gøre. Det var nemt for Taylor på en måde, han var jo bøsse. Men lige nu vidste han ikke om Leetha overhovedet var til drenge.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 16:44

Leetha så lidt efter ham. Han kunne have kvalt sig selv. Hvad var det lige han lavede? for under et minut siden stod han og kyssede med en fyr, som han oven i købet kunne lide.
Leetha tog sig sammen og gik ind i soveværelset. Han gik over til Tayler og fik ham til at stoppe med at gå i cirkler. Han tog fat om hans håndled "hey... hvad sker der?" spurgte han næsten bekymret.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 16:49

Taylor’s ansigt krøllede sig nærmest sammen dag han for over og slog på hans brystkasse imens han begravede hans ansigt i hans skulder. Han var slet ikke stærk, så det gjorde ikke ondt på Leetha, men han slog stadig med knyttede hænder. ”Hvad bilder du dig ind?! Sådan at være så skide sød imod mig, lade mig få den hyggeligste nat længe, oven i putte med mig?! Og lige pludselig kysse mig så rart og dejligt?! Hvor efter du trækker dig væk, som om du fortryder det?! Hvad fanden bilder du dig ind?!?!” Han skreg og rystede svagt.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 17:04

Leetha blev vildt overrasket over Taylor reaktion. Han forstod godt hvorfor Taylor gjorde som han gjorde. Han tog fat ham hans hænder "hey... Taylor... Slap lige af" sagde han og strakte sine arme så der var lidt plads mellem dem. Han bukkede sig lidt og så Taylor i øjne "hey... jeg fortryder ikke noget... jeg" han så lidt ned og derefter lidt undskyldende op på Taylor "jeg... jeg ville bare ikke gøre noget som DU ville blive ked af senere... jeg mener.. du kender mig slet ikke.. hvordan ville du have det i morgen med at jeg havde haft sex med dig ind over dit køkkenbord... du ved ikke engang hvor gammel jeg er eller hvad mit efternavn er" han slap Taylor og nussede ham lidt i håret "det er længe siden jeg har sovet så godt som i nat... og det var FANTASTISK at vågne op i din seng men... jeg vil ikke bare tvinge mig frem til ting" Leethas hjertebanken og vejrtrækning var kun lige ved at falde til ro
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 17:09

Taylor slappede mere af og brummede svagt. ”En anden gang.. Så gør det lige lidt mere venligt..” Han kiggede ned og faldt til ro. Han bed sig svagt i underlæben og overvejede situationen. Den her fyr var virkelig lækker, det var helt åndsvagt og Taylor var faktisk jomfru. Han havde ofte haft forspil med folk, men altid stoppet det og ikke ville gå længere. Men sådan havde han det ikke med Leetha. Men fyren foran ham havde ret, han vidste intet om ham.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 4 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 17:46

Leetha trak Taylor ind til dig "undskyld..." sagde han med en blid stemme.
Han kyssede Tayler en gang på panden "måske skulle vi se og få den der morgenmad" sagde han med et smil.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum