Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
It's the soul that needs the surgery.  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
It's the soul that needs the surgery.  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
It's the soul that needs the surgery.  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
It's the soul that needs the surgery.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
It's the soul that needs the surgery.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
It's the soul that needs the surgery.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
It's the soul that needs the surgery.  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
It's the soul that needs the surgery.  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
It's the soul that needs the surgery.  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
It's the soul that needs the surgery.  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

It's the soul that needs the surgery.

2 deltagere

Go down

It's the soul that needs the surgery.  Empty It's the soul that needs the surgery.

Indlæg af Tess Tors 12 Jun 2014 - 21:45

Sted - Lejlighederne.
Omgivelser - Ikke rigtig noget specielt.
Vejret - Solen skinner stærkt, der er tegn på en meget varm dag.
Tid - 15:45
Emnepartner - Ryan Gregson

”Mor, tag nu bare til genoptræning. Det nytter ikke noget at få far til at røre din skulder”. Tess stod i sit køkken og lavede røræg til sig selv. Hun havde lige fået ryddet op i lejligheden og fået det længste brusebad. Nu stod hun i en grøn kjole der nåede til knæene og håret var sluppet løst. Det var faktisk blevet så langt, at hun nu kunne sætte det i hestehale, men det brød hun sig sgu ikke så meget om.
Jeg har bestilt tid skat, så det skal nok gå. Men hvordan går det ellers med dig?” hendes mors stemme lød træt og det var der ikke meget at sige om. Kvinden havde ikke sovet i hele tre dage og hun var ikke just en, der kunne lide at klage. Hun fik helt ondt af sin mor og det var lige før, at tårerne kunne finde på at trille ned af hendes kinder. Hendes mor havde været syg mange gange, men hun har altid bidt smerten i sig.
”Det går rigtig godt. Jeg har lige fået ryddet op og jeg overvejer senere, at byde min nye nabo velkommen. Han flyttede ind i går” svarede hun og stillede en tallerken frem til sig selv. Hun lagede røræggen i og slukkede for komfuret. ”Det lyder godt skat. Husk ikke at tage tomhændet derover. Jeg må smutte nu også må du hygge dig” sagde hun og Tess grinede og sagde farvel. En ting var at forstyrre en fremmed, men en anden ting var at hun kom med mad til ham. Hun kiggede på sin røræg, som lige pludselig føltes al for stor for hende. Hun studsede sine rosenrøde læber og rejste sig fra spidsebordet. Hun fandt en anden tallerken og lag det over røræggen som et låg. Hun var faktisk ikke engang sulten.

”Så smutter jeg Muffer dreng” sagde hun til sin dovne kat, mens hun tog sine hvide ballerinaer på. Hun tog sin husnøgle og lukkede døren efter sig. Det var så underligt, at hun endelig havde fået en nabo. Måske blev hun gode venner med ham? Der fandtes nemlig ikke noget bedre end at være venner med sine naboer. De kunne nogle gange redde nogle al for kedelige søndage .. så som denne her.
Hun stod allerede foran hans dør. Hun tøvede kort og tog sig så endelig sammen til at ringe på. Da hun havde trykket på dørklokken trådte hun et skridt bagud og kiggede spændt på døren. Måske var han ikke hjemme ellers sov han, selvom klokken efter hendes mening, var mange.

Sidst rettet af Tess Tors 12 Jun 2014 - 22:11, rettet i alt 2 gange
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65

Tilbage til toppen Go down

It's the soul that needs the surgery.  Empty Sv: It's the soul that needs the surgery.

Indlæg af Ryan Tors 12 Jun 2014 - 22:07

Så ringede dørklokken dens lyd kunne tydeligt høres i lejligheden , så blev han sgu nød til at stille rødvins flasken fra sig, for han nød lige et glas af det, måske var rødvin det han drak mest- Det var sikkert pågrund ad smagen, han elskede den smag, selvom nogle mente den var for stærk, så kunne han bare ikke undvære det. Ryan hørte dørklokken igen, og nåede slet ikke stille rødvins glasset fra sig, for han ville nødig lade klokken ringe og ringe for så dejlig en lyd var det ikke. Han greb fat om håndtaget, drejede det rundt, og åbnede døren , hvem kunne finde på at ringe på hans dør han plejede ikke at få selskab. Døren blev åbnet og en kvinde stod der med et smil , han betragtede hende lidt gad vide hvad hun ville ham, måske var de naboer. "Goddag"sagde han som det første ord, hvor han så tog en tår af hans rødvin, det gav måske det forkerte førstehånds indtryk at han stod med rødvin i hånden , men han nåede jo ikke stille det fra sig. men hvad hun tænkte om det bekymrede ham enlig ikke, han kiggede lidt til den ene side, gad vide om hans kulle skifte hans dørklokke tone ud med en anden, og dog selvom han skulle gøre det, så ville den stadig larme. Dårlig idé det var det hvist, så han sukkede lydløst og måtte indrømme at han blev nød til at leve med den lyd.

"Hvem er du, og hvad laver du her ved min lejlighed"var bare det første han lige kom i tanke om han skulle spørger hende, han tog en tår af rødvinen , og lænte sig op ad dørkarmen mens han holdte sit blik på hende. Han bar en sort vest, slidte cowboy bukser, et par sorte og røde sneakers,hans hår strittede som det hvist altid gjorde, og de chokolade brune øjne sad bare fastlåst på denne kvinde der stod foran ham.

Ryan kiggede på hans glas i hånden , der var ikke meget rødvin tilbage, hans lejlighed var ikke den grimmeste, tværtimod så var den stilren og meget elegant med pejs, og en lille balkon og det hele. Den havde været dyr men det var ikke noget problem for ham, for han fik god løn for hans arbejde, og alt det han gik og lavede.
Ryan
Ryan
Novice (Rank 1)

Bosted : Har en lejlighed i det sydlige London-Men flyttede så til Terra så han har skam også en fin lejlighed der

Antal indlæg : 6

It's the soul that needs the surgery.  Empty Sv: It's the soul that needs the surgery.

Indlæg af Tess Tors 12 Jun 2014 - 22:50

Da døren gled op føltes det uendeligt. Som om alt gik i slowmotion. En duft af nye ting og rødvin vældede nedover hende. Hun kneb øjnene sammen, da hendes nabo kom ud. Hun smilede skævt og nikkede kort. ”Hei” sagde hun og han måtte sikkert undre sig over, hvem hun i alverden var. Førstehåndsindtryk sagde altid meget, så hun måtte passe på. Hun grinede lidt og betragtede lidt fyren.

”Jeg prøver bare akavet at byde dig velkommen” sagde hun med et skævt smil. ”Jeg bor lige ved siden af” sagde hun og pegede dovent på sin lejlighed. Hun følte sig lige pludselig klemt, men hun holdt hovedet oppe. I det mindste stod han da stadigvæk og snakkede til hende. Hun forstod egentlig også hans reaktion, hun vil måske også blive lidt forvirret, hvis en eller anden latterlig kvinde stod udenfor hendes dør. Måske var førstehåndindtrykket ødelagt, tænkte hun. Nu troede han sikkert at hun sådan en sukkersød en, som lod alle ind til sin lille hjerte.. hun rystede tankerne fra sig og blev enig med sig selv om, at hun ikke længere skulle spekulere mere over det.
”Men mit navn er Tess Evans, hyggeligt at møde dig alligevel… ehm” hun håbede inderligt at han vil køre samtalen lidt længere ud, for ellers vil hun gå hjem og fortryde hun ikke havde taget mad med. hendes øjne hvilede nu på hans tomme glas. God stil, tænkte hun. Det var virkelig dejligt med rødvin på en søndag eftermiddag. Hun mærkede hvordan hendes tanker blev nervøse. Det var sidste gang hun gjord sådan noget her, det kunne man regne med..
Tess
Tess
Beginner (Rank 5)

Bosted : Lige for tiden bor jeg i Terre, tættere på centrum end nogensinde. Jeg regner dog med et større sted på et senere tidspunkt.

Antal indlæg : 65

Indlæg af Ryan Ons 18 Jun 2014 - 21:48

Ja det var lidt underligt men på en underlig måde var det nu fint nok at, hun ville byde ham velkommen som naboer. Rødvinen satte han på et bord der stod ved døren, hans blik var rettet på hende, og han åbnede så munden"Hej"svarede han og stilte sig i en afslappende stilling op ad dørkarmen. Det var en sød tanke af hende at byde ham velkommen, og han lyttede efter til hendes snak, boede de ved siden af hinanden, ja det vidste Ryan slet ikke-Før nu. "Ser det kun som noget positivt at vi gør det"sagde han og kiggede i retningen af hendes peg mod hendes lejlighed.

Ryan lagde hovedet på skrå, og kiggede over hans ene skulder, for at være venlig kunne han da godt invitere hende ind i sin lejlighed, og så kunne de sagtens finde på noget at lave, ja måske gå en tur udenfor. "Vil du indenfor en tur"spurgte han med et bredt smil på læben, mens han rettede sig op , så han ikke stod i dørkarmen, det var nemlig begyndt at blive træls.

Duften af hende genkendte Ryan godt, lugten af dæmon, det gav nogle forskellige tanker i hans hoved, var de ikke naturlige fjender de to slags dæmoner og djævle. Det var nok bare et rygte, eller ej det vidste man aldrig. Han trådte lidt til siden, så hun kunne ind hvis hun havde lyst til det.

"Ryan her hyggeligt at møde dig Tess"sagde han som svar til hendes præsentation. Ja hun var skam en flot pige uden tvivl, det fik hun sikkert også at vide, lidt ligesom Ryan han fik også sommetider at vide at han var en flot fyr.
Ryan
Ryan
Novice (Rank 1)

Bosted : Har en lejlighed i det sydlige London-Men flyttede så til Terra så han har skam også en fin lejlighed der

Antal indlæg : 6

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum