Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Loosing My Soul... XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Loosing My Soul... XXX
Omgivelser: Se beskrivelsen
Tid: 05.50
Vejr: Solen er snart ved at stå op.
Amber sov tungt, faktisk meget tungt. Imens hun sov kunne hun se små glimt fra aftenen før. En vild tur i byen hvor hun var stødt ind i tre piger som hun aldrig før havde set og inden hun vidste af det sad de på en bar i byen og spillede et eller andet druk spil som Amber ikke engang kunne huske hvad gik ud på, men som hun var overbevist om at hun var god til.
Hun havde intet sted at bo længere, efter Katy var flyttet sammen med Matt havde Amber frivilligt flyttet, men havde skjult for sin veninde at hun iintet sted havde at bo og ingen penge ejede. Hun levede jo af Matic, så da han skred havde hun intet og at få et job som vampyr i byen var bestemt ikke det nemmeste. Hun åbnede roligt sine øjne og foremmede hurtigt at solen var ved at stå op, åh God, ville det betyde hun ville være fanget inde resten af dagen? Prob. Yes.
Hun satte sig op i sengen som så ret så gammel ud, det var en dobbeltseng i et ret så skræmmende rum med røde vægge og det tog hende flere sekunder før hun kom i tanke om hvor hun var endt og tanken fik hende til at gnubbe sine hænder let i sit ansigt: "Oh God..." sagde hun lavt til sig selv og mærkede en hovedpine melde sig og hun sukkede tungt. Hvor var de andre piger overhovedet?
Sidst rettet af Amber Palomino Søn 13 Jan 2013 - 20:39, rettet 1 gang
Raquel- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 822
Sv: Loosing My Soul... XXX
De fleste var blevet sat i gang med at gøre rent, eller hvad der ellers kunne laves af arbejde når der ikke var kunder.
Han gik bare med elegante og dog faste skridt ned af gangen, mens en lille folk af pigerne gik bag ham og fik ordre på hvad de skulle gøre. Han stoppede op foran en dør, som han åbnede langsomt mens han så over på pigerne "der skal også gøres re..." sagde han da han vende sit blik mod værelset, og fik øje på noget han ikke havde regnet med. En kvinde som bestemt ikke plejede at være der, han kendte jo til alle hans kvinder og viste at hun ikke var en af dem. Pigerne stirrede bare ind, og pigerne med tømmermænd begyndte at rødme "undskyld mig" sagde han og lukkede kort døren, før han fik svar på hvem hun var og viftede bare pigerne væk "bare gå med jer" sagde han som viste tegn på at han var begyndt at blive sur, og bestemt ikke gad se deres ansigter. Han åbnede atter igen døren, mens der kom et par undskyldninger fra pigerne. Han stirrede stadig lidt undrende på hende "godmorgen, jeg er James Black.. ejeren" sagde han og duften af vampyr kom lige mod ham, som bare fik et lydløst suk til at komme ud mellem hans læber "de har lov til at blive til det bliver mørk" sagde han og viste virkelig ikke hvad han skulle sige, det var ikke fordi han havde oplevet dette før "Sophia!" råbte han højt, mens han sende hende et smil. En af pigerne med tømmermænd kom hurtigt løbende "giv hende noget rent tøj og måske et bad.. og få en af tjeneren til at skaffe noget og spise til hende" sagde han mens han blev ved med at se over på vampyren, før han vende sit blik mod Sophia "også kan du og de andre piger.. gøre rent her inde" sagde han før han vende sig om og begyndte at gå sin vej.
Gæst- Gæst
Hun blev helt stille da hun hørte skridt på gangen og hun så døren åbne sig og hun blev helt musse stille og kiggede blot over i mod ham med et blik der fortalte at hun var klar til at hoppe ud af vinduet. Amber smilede blot venligt i mod ham da han sagde at han var ejeren og hun blev med det samme langt mere rolig og afslappet, super, ikke en psykopat der var på vej ind og udøve rå SM: "Jeg hedder Amber" sagde hun med et charmerende smil og førte sit mørke hår omkring sin ene skulder, han var overraskende lækker for en ejer af et bodel at være, hun havde altid forestillet sig at de var gamle klamme mænd.
"Ehm, er det muligt at jeg kan snakke med dig bagefter?" sagde hun med et roligt smil og kiggede i mod pigen han havde kaldt på, hun ville sætte stor pris på et bad: "Eller har du travlt?" sagde hun og afventede hans svar for så at kunne følge efter pigen og få det bad hun havde manglet.
Han bukkede en enkel gang for hende "men jeg kan sikkert godt finde tid" sagde han og ville ikke virke uhøflig og sige nej, han skulle nok nå alt igennem sit liv. Det var jo ikke fordi han ville dø af alderdom, så han havde sgu alt den tid han nu skulle bruge. Han bukkede atter en gang "når hun er klar.. så hvis hende ind i opholdsstue.. og når jeg kommer tilbage, så regner jeg med at der er ret der inde" sagde han mens han bare blev ved med at se over på Amber.
"de damer" sagde han før han gik sin vej, ned i opholdsstue for at ordne noget arbejde.
Sophia så bare kort efter ham, før hun vende sit blik mod Amber og begyndte at grine lidt "det var det hele værd" sagde hun mens hun forsatte med at grine, beundrede James som de fleste andre og det kunne man ligefrem høre på hendes stemme "kom, så finder jeg noget tøj til dig" sagde hun og smuttede bare hen til sit værelse, det var et ret så flot værelse.. mange pige ting, og billeder af hendes familie var overalt. Hun gik hen til skabet og fandt noget tøj frem "dette burde du passe" sagde hun og gav hende det, før hun pegede over mod en dør "det er mit badeværelse.. du bruger bare alt" sagde hun med et smil på sine læber "jeg venter på dig her" sagde hun kort tid efter, og gik hen og satte sig på sin seng.
Gæst- Gæst
Amber var ret så chokeret og smilede blot blidt til pigen da James var gået: "Så er du glad for det her?" spurgte hun pigen og havd en idé om at de havde snakket en del om det aftenen før, ellers havde hun nok ikke fulgt med, men i hendes fuldskab kunne hun faktisk ikke huske ret meget fra aftenen før og følte sig derfor nødsaget til at spørge hende: "Jeg overvejer at søge job her" sagde hun og sukkede, hun havde ikek lyst til at lade sin krop sælge til mænd, men på den anden side så havde hun heller ikke lyst til at være hjemløs og ende på gaden med stoffer.
Hun smilede venligt til Sophia: "Tak" sagde hun og gik så ud på badeværelset og smed sit tøj der lugtede let af alkohol og badede sig i det dejlieg vand og steg så stille ud med et håndklæde omkring sit hår og et omkring sit krop og smilede så kort til hende: "Hvorfor arbejder du her?" spurgte hun og kiggede rundt på de mange billeder og satte sig så hen på sengen, der var vel ingen der arbejdede sådanne steder, bare for sjov - var der?
Hun ventede med at gå ud af døren, før hun var sikker på at Amber var klar til at smutte "denne vej" sagde hun og smuttede ned af de mange trapper, hvor der var nogle piger som var igang med at gøre rent. De stirrede bare op på Amber med et undrende blik, og fandt hurtigt ud af hun måtte være der gæst. De forsatte ned af gangen hvor der hang malerier og stod blomster over alt, duften af blomster hang i luften. Hun åbnede dobbelt døren og man fik øje på James, der sad på en af de sorte lædersofaer som stod ved pajsen. På bordet foran ham lå en masse papir, mens han hold et glas med rød væske i sin ene hånd "James" sagde Sophia, som fik ham til at se op. Han satte glasset fra sig og rejste sig op "kom ind" sagde han til Amber, og pegede med sin hånd over på den anden sofa overfor "Sophia skaf et glas til hende" sagde han og Sophia forsvandt hurtigt ud af døren, han satte sig først ned når hun havde gjort det "hvad kan jeg så hjælpe dig med?" spurgte han om og pakkede nogle af sine papir sammen.
Gæst- Gæst
Amber følte næsten at hendes døde hjerte hamrede da hun gik ind i rummet til ham og hun smilede venligt til Sophia, ville hun også blive kommanderet sådan rundt med hvis hun arbejdede der? Amber satte sig ned i sofaen som han pegede på og hun sukkede kort imens hun kort skimtede papirene foran ham, hvorfor havde han så meget papir arbejde? Regnskaber måske.
"Ehm" sagde Amber og prøvede at få sin indre stemme er prøvede at tale hende fra det til at holde kæft: "Jeg..." startede hun og kørte en hånd igennem sit lange brune hår: "Jeg vil spørge om man kan søge job her?" sagde hun med et lille genert smil og kiggede over i mod ham imens hun kort lænede sig tilbage i sofaen: "Og hvad sådan.. kravene er" sagde hun og kiggede kort rundt i rummet for at undgå hans blik, måske hun slet ikke var køn nok til at arbejde sådan et sted?
Gæst- Gæst
Hun kiggede ind i hans mørke øjne da han vendte hendes blik i mod sig og hendes blik ændrede sig hurtigt fra det nervøse og akavede til straks at blive mere selvsikkert og forførende, præcis som hun altid så ud når hun snakkede til folk: "Og priser?" sagde hun og kiggede i mod ham imens hun prøvede at aflæse hvad han var for en, var han kun i det for pengene, hun havde faktisk mange spørgsmål, men hun sagde intet.
"Og hvad vil du vide om mig?" sagde hun, hun regnede ikke med at ha vel bare ansatte alle der kom ind af døren, de skulle vel kunne noget eller vise noget eller.. bevise noget, hun anede jo intet om branchen eller bordellet. Hun vidste blot at hun manglede penge og at hun manglede et sted at føle sig hjemme inden hun helt mistede sig selv.
Han gav slip på hendes ansigt igen "hvad kan du lide? og hvad med din krop?" spurgte han om og måtte jo vide om han ansatte en som fortjente det, og ikke bare en som kunne ødelægge hans forretning på ingen tid. Det handlede jo ikke kun om at give kvinderne et hjem, men også at tjene penge på det han nu gjorde.
Gæst- Gæst
"Well vil du have en tur?" sagde hun med en flabet stemme og tog fat omkring hans hånd og lagde på hendes bryst, når hendes akavede hed først var væk, så var Amber både et selvsikkert, sensuelt og flabet menneske der altid gik efter kødet, også selvom hun indvendigt nok kun var et barn der ville gemme sig under dynen.
"Jeg kan lide lidt af det hele.. BDSM... Kedelig sex i sengen... Bondage... Smerte" sagde hun og kiggede i mod ham imens hun let smilede: "Jeg kan holde til lidt af hvert" sagde hun kækt og blinkede let med sit ene øje i mod ham: "Jeg har levet som submissive for under et halvt år siden" sagde hun og kiggede flabet i mod ham og bed sig let i underlæben.
"okay, så du har ingen grænser?" spurgte han om og skulle bare være sikker, da nogle mænd bestemt havde en syg tankegang og det havde han også selv.. når det handlede om sex.
Gæst- Gæst
"Og jo.. Ingen urin eller afføring eller bræk!" sagde hun og rystede på hovedet: "Og intet ufrivilligt" sagde hun og kiggede over på ham imens endnu et spørgsmål meldte sig: "Har du vagter her? Regner med at liderlige mænd ikke altid er lige venlige" sagde hun og kiggede over på ham med et næsten koldt blik.
Hun følte næsten at hun var ved at sælge sin sjæl: "Jeg kan ikke fortælle dig hvor længe jeg vil arbejde her" sagde hun ærligt: "For jeg ved ikke hvor længe jeg kan klare det, men jeg har intet hjem og ingen penge... Og jobbet ser ganske fornuftigt ud" sagde hun og kiggede på ham som talte hun om et job på en resturent, for for hende, var det intet mere.
"okay, så ved jeg det" sagde han og rejste sig hurtigt op og begyndte at gå mod døren "jeg har nogle mandelig ansatte, men ellers har i mig også min højrehånd Revan.. og jeg er her ofte når der er kunder" sagde han og åbnede langsomt døren "det er helt okay, du er ikke tvunget til at blive her" sagde han og pegede ud mod døren, for at vise hende at hun skulle gå først "lad mig vise dig dit værelse" sagde han og gik ud efter hende, før han begyndte at gå ned af gangen og kvinderne smilte bare stort til dem. Han forsatte op af trapperne og begyndte at gå ned af gangen "her ligger jeres værelser.. og på første etage ligger de værelser som bliver brugt til kunder" sagde han og stoppede op foran en dør, som han åbnede og et ret så kønt værelse kom til syne "du er velkommen til at gøre hvad du vil med det, male og hvad ellers du kan finde på... og vi andre vil med glæde hjælpe dig" sagde han og sende hende et venligt smil
Gæst- Gæst
"Så du render rundt og ser på at vi knalder?" sagde hun en smule skeptisk da han sagde at han også var der når der var kunder og det gjorde hende ikke ligefrem mere rolig: "Men det lyder fint.." sagde hun og kiggede ind på værelset, ganske hyggeligt: "Hvor mange arbejder der her?" spurgte hun en smule nysgerrigt og gik så ind i rummet og kiggede sig let omkring, hun vidste ikke hvordan hun ville ændre det, men et eller andet skulle hu nu nok finde på.
HUn anede ikke hvor længe hun ville arbejde der, måske uger og måske måneder, år kunne hun nu ikke forestille sig og lige nu frygtede hun at en enkelt dag ville få hende til at løbe skrigende ud, men hun havde brug for det for alternativet var langt værre.
Han var jo ret så beskyttende når det kom til hans kvinder, og ville ikke lade noget ske dem uden at dem som gjorde dem noget.. skulle dø.
"puha.. kun piger eller også alle andre ansatte?" spurgte han om og havde jo også andre ansatte et bare piger som solgte deres krop.
Gæst- Gæst
Den måde han talte på, med at stille sig i en stue når en klokke ringede, det fik hende allerede til at føle som om hun var mere end ting eller et dyr end et menneske og selvom tanken skræmte hende og hun følte for at løbe den anden vej, så tvang hun sig selv til at blive stående. En eller anden dag skulle hun nok gøre et forsøg på at forføre ham, bare fordi hun også godt kunne lide at spille spillet, og hun skulle nok få ham til at tikke så meget at han selv ville betale som kunde og tanken fik hende til at bide sig let i underlæben.
"Men det lyder fint nok det hele" sagde hun og sukkede: "Og hvor mange kunder forventer du om dagen?" sagde hun og kiggede over i mod ham, det var da altid noget at der var sikkerhed på stedet for hun ville nok frygte at der ville ske hende noget: "Er der kunder her nu?" spurgte hun en smule nysgerrigt og kiggede blot i mod ham.
"håber jeg også.. men du kommer bare til mig, hvis du mangler noget" sagde han og ville da gøre alt, han kunne for at hjælpe alle sine piger så meget som muligt. Så længe det ikke giv udover de grænser som han havde, eller måske var det mere regler.
"tja, det går fra 2-10 stykker.. kommer an på vejr og alt muligt" sagde han og lag sine hænder om bag på ryggen, mens han så sig kort omkring på hendes værelse. Han kunne ikke lade være med at grine let af hendes spørgsmål, nogle af dem var bestemt ret så sjove "tror der er 2-3 kunder" sagde han og overvejede kort at spørge om hun ville møde dem, men var ikke sikker på om hun ville forstå at det var for sjov "skal jeg vise dig lidt rundt? eller skal du dine ting?" spurgte han om og viste ikke at hun ikke havde noget hjem, men det kom heller ikke ham ved.
Gæst- Gæst
"Jeg skal hente mine ting ved en veninde, det skal jeg nok få gjort når mørket er faldet på" sagde hun og kiggede i mod ham. To til ti kunder som dagen, fair nok, selvom hun nu selv syntes at ti lød som en del, men på den anden side var det jo gode penge og lige nu gjorde hun det jo udelukkende på grund af penge og fordi at hun ikke ligefrem nød at være hjemløs: "Det er fint nk, hvis der er mere jeg skal se, så vil jeg gerne se det" sagde hun og smilede roligt i mod ham.
"Bor du her også?" spurgte hun og fulgte efter ham.
Gæst- Gæst
"Så det vil sige at man laver mad og spiser imens man lytter til piger der knalder?" sagde hun en smule skeptisk, ikke umilbart det der fik hendes appetit helt vildt op at køre: "Ikke umilbart... Skal du vide noget om mig? Kontrakt eller noget?" sagde hun og smilede kort til ham imens hun betragtede gangen.
"Så der er 5 værelse og 20 piger, hvordan foregår det i praksis med at skiftes?" sagde hun: "Går ud fra kunder ikke er tilladt på sit eget værelse?" spurgte hun let og kiggede kort ned i gulvet og sukkede og kiggede så igen op på ham.
Han rystede let på hovedet "huset har 4 etagers,. køkken, spisestue og opholdstue i stueetagen, kundeværelser og ansatteværelser på første, jeres værelser på anden også mit på 3.. og selvfølgelig kælder" sagde han og var sikker på at de mandelig ansatte, ville elske at høre på kvinder der blev knaldet.. så var det sgu ligemeget om de spiste imens.
Han gik stille hen til et træbord ved hoveddøren, hvor der lå en kæmpe bog som lignede noget fra et hotel og et ringklokke. Han slog bare op på en af siderne "nu sker det ikke ofte og det mener jeg med aldrig.. at der kommer over 5 kunder på samme tid, de fleste plejer at ringe først.. også bliver der aftalt en tid, hvor værelserne kan nå at blive gjort rent" sagde han og viste hende bogen "forstår du?" spurgte han om kort tid efter "og kunder er ikke tilladt på jeres værelse.. mest fordi de fleste kvinder ikke vil have det.. i skal jo have lov til at få lidt privatliv" sagde han og lukkede bogen i igen og nikkede kort "regner ikke med at du har nogle sygdomme og heller ikke gravid.. så det skulle ikke være noget andet jeg skulle vide om dig" sagde han og havde vel ikke rigtigt tid til at stille for mange spørgsmål, det fik han jo bare pigerne om "jo det må vi heller, henter lige papirene på mit værelse" sagde han før han begyndte at gå op af trapperne.
Gæst- Gæst
"Prøver og prøver" sagde hun med et lille grin og tippede let hovedet fra side til side: "Det er måske så meget sagt, men jeg holder da muligheder åbne" sagde hun med et lille diskret smil: "Men hvor meget mere?" sagde hun og grinede let, bare så hun vidste hvor meget der skulle til, lidt nysgerrig var man lidt altid og bare det faktum at han fik sig selv til at virke uopnåelig gjorde hende så sindsygt nysgerrig.
Hun nikkede da han talte om bogen og hun skimtede kort bogen over tider og rum, det gjorde hende en smule dårlig tilpas, men hun kunne intet gøre, hun var nødt til det, og lige nu fik han a også det hele til at lyde ganske indbydende: "Tak" smilede hun da han sagde at han ville hente papirende og hun blev blot stående på gangen og afventede imens hun let skuede rundt til de forskellige rum, hun var ikke sikker på om hun kunne holde det ud i længden, men hun ville give det et forsøg.
Han kunne ikke lade være med at grine af det hun sagde, også selv om hun stort set ikke havde nogle chancer "det må du selv finde ud af" sagde han og ville heller se hende prøve og få det sjove ud af det, end at fortælle hvordan man fik ham "men.. kan fortælle, at det så er det forkerte arbejde du søger" sagde han og kunne jo aldrig finde på at gå i seng med en af sine ansatte, også selv om de fleste nok troet at han gjorde det. Smukke kvinder over alt, også beholde man sine bukser på. De fleste mænd ville nok synes han var skør, men for ham betød respekt så meget mere.
Han vende sig om og gik op af alle trapper, og kom ned kort tid efter. Han havde nogle papir i sin hånd, og den anden hånd var begravet ned i lommen på hans bukser "kom" sagde han og gik ind i opholdsstuen, hvor han satte sig ned i sofaen igen og lag papirene overfor ham og en kuglepen "har du nogle krav?" spurgte han så om.
Gæst- Gæst
"Så hva vil du have jeg skal søge i stedet?" sagde hun med et lille flabet smil og hævede sit øjnbryn: "Husholderske i stuepige kostume?" grinede hun drillede, hun kunne ganske godt lide at drille ham lidt, mest fordi at Amber var så irriterende charmerende så hun var vant til at få alt hvad hun pegede på og det faktum at det ikke helt virkede på ham gjorde hende både irriteret og så utrolig nysgerrig
Hun gik efter ham da han kom tilbage og satte sig i sofaen imens hun sukkede kort og kiggede på kontrakten: "Ikke rigtigt... Bare jeg kan gå når jeg vil" sagde hun og kiggede ned i jorden med et let trist blik: "For jeg gør det kun for at tjene penge, og jeg ved ikke hvor længe jeg holder til det" sagde hun og mente tydeligt psykisk mere end fysisk, for hendes vampyriske krop kunne nu nok klare lidt af hvert: "Så har jeg faktisk ikke andre krav" sagde hun med et suk og rystede på hovedet.
Side 1 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Soul Sister.
» My soul. //Aubrei//
» It's the soul that needs the surgery.
» The Darkness In My Soul
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline