Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Loosing My Soul... XXX EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Loosing My Soul... XXX EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Loosing My Soul... XXX EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Loosing My Soul... XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Loosing My Soul... XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Loosing My Soul... XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Loosing My Soul... XXX EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Loosing My Soul... XXX EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Loosing My Soul... XXX EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Loosing My Soul... XXX EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Loosing My Soul... XXX

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Loosing My Soul... XXX Empty Loosing My Soul... XXX

Indlæg af Raquel Søn 16 Dec 2012 - 17:30

Sted: La Rosa Rossa, udkanten af skoven i Terre.
Omgivelser: Se beskrivelsen
Tid: 05.50
Vejr: Solen er snart ved at stå op.

Amber sov tungt, faktisk meget tungt. Imens hun sov kunne hun se små glimt fra aftenen før. En vild tur i byen hvor hun var stødt ind i tre piger som hun aldrig før havde set og inden hun vidste af det sad de på en bar i byen og spillede et eller andet druk spil som Amber ikke engang kunne huske hvad gik ud på, men som hun var overbevist om at hun var god til.

Hun havde intet sted at bo længere, efter Katy var flyttet sammen med Matt havde Amber frivilligt flyttet, men havde skjult for sin veninde at hun iintet sted havde at bo og ingen penge ejede. Hun levede jo af Matic, så da han skred havde hun intet og at få et job som vampyr i byen var bestemt ikke det nemmeste. Hun åbnede roligt sine øjne og foremmede hurtigt at solen var ved at stå op, åh God, ville det betyde hun ville være fanget inde resten af dagen? Prob. Yes.

Hun satte sig op i sengen som så ret så gammel ud, det var en dobbeltseng i et ret så skræmmende rum med røde vægge og det tog hende flere sekunder før hun kom i tanke om hvor hun var endt og tanken fik hende til at gnubbe sine hænder let i sit ansigt: "Oh God..." sagde hun lavt til sig selv og mærkede en hovedpine melde sig og hun sukkede tungt. Hvor var de andre piger overhovedet?

Sidst rettet af Amber Palomino Søn 13 Jan 2013 - 20:39, rettet 1 gang
Raquel
Raquel
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 822

Tilbage til toppen Go down

Loosing My Soul... XXX Empty Sv: Loosing My Soul... XXX

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 17:49

James havde brugt hele natten på at udforske byen, at finde ud af så meget som muligt af Di Morga. Han havde næsten lige kommet tilbage fra natten, og havde allerede fået sat de fleste igang. Han kunne ikke lade være med at drille kvinderne med tømmermænd, selv om de selv bestemte om de ville ud og drikke... de skulle bare være klar dagen efter på deres arbejde. Så var han sgu ligeglad med om de gik ud og drak, det var jo deres eget valg hvad de ville gøre når de havde fri.
De fleste var blevet sat i gang med at gøre rent, eller hvad der ellers kunne laves af arbejde når der ikke var kunder.
Han gik bare med elegante og dog faste skridt ned af gangen, mens en lille folk af pigerne gik bag ham og fik ordre på hvad de skulle gøre. Han stoppede op foran en dør, som han åbnede langsomt mens han så over på pigerne "der skal også gøres re..." sagde han da han vende sit blik mod værelset, og fik øje på noget han ikke havde regnet med. En kvinde som bestemt ikke plejede at være der, han kendte jo til alle hans kvinder og viste at hun ikke var en af dem. Pigerne stirrede bare ind, og pigerne med tømmermænd begyndte at rødme "undskyld mig" sagde han og lukkede kort døren, før han fik svar på hvem hun var og viftede bare pigerne væk "bare gå med jer" sagde han som viste tegn på at han var begyndt at blive sur, og bestemt ikke gad se deres ansigter. Han åbnede atter igen døren, mens der kom et par undskyldninger fra pigerne. Han stirrede stadig lidt undrende på hende "godmorgen, jeg er James Black.. ejeren" sagde han og duften af vampyr kom lige mod ham, som bare fik et lydløst suk til at komme ud mellem hans læber "de har lov til at blive til det bliver mørk" sagde han og viste virkelig ikke hvad han skulle sige, det var ikke fordi han havde oplevet dette før "Sophia!" råbte han højt, mens han sende hende et smil. En af pigerne med tømmermænd kom hurtigt løbende "giv hende noget rent tøj og måske et bad.. og få en af tjeneren til at skaffe noget og spise til hende" sagde han mens han blev ved med at se over på vampyren, før han vende sit blik mod Sophia "også kan du og de andre piger.. gøre rent her inde" sagde han før han vende sig om og begyndte at gå sin vej.

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Søn 16 Dec 2012 - 18:00

Det skræmte Amber en smule da hun opdagede hvor hun var landet, hun havde godt hørt om det nye sted nede i byen og de sidste par uger hvor alt havde været fucked up havde hun også flere gange overvejet at gå derned, men hun havde ikke turde. Hun var altid så åben og udadvent og ikke bange for at gøre eller sige de ting hun gerne ville, men lige præcist dét sted skræmte hende en smule for hun vidste at folk ville stemple hende hvis hun begyndte at arbejde sådan et sted, ikke nok med at hun skulle forklare sine forældre om sin forvandling... Hun turde slet ikke tænke på hvor inderligt de ville hade hende hvis hun søgte om arbejde på La Rosa Rossa.

Hun blev helt stille da hun hørte skridt på gangen og hun så døren åbne sig og hun blev helt musse stille og kiggede blot over i mod ham med et blik der fortalte at hun var klar til at hoppe ud af vinduet. Amber smilede blot venligt i mod ham da han sagde at han var ejeren og hun blev med det samme langt mere rolig og afslappet, super, ikke en psykopat der var på vej ind og udøve rå SM: "Jeg hedder Amber" sagde hun med et charmerende smil og førte sit mørke hår omkring sin ene skulder, han var overraskende lækker for en ejer af et bodel at være, hun havde altid forestillet sig at de var gamle klamme mænd.

"Ehm, er det muligt at jeg kan snakke med dig bagefter?" sagde hun med et roligt smil og kiggede i mod pigen han havde kaldt på, hun ville sætte stor pris på et bad: "Eller har du travlt?" sagde hun og afventede hans svar for så at kunne følge efter pigen og få det bad hun havde manglet.
Raquel
Raquel

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 18:57

James stoppede hurtigt op da han hørte hendes stemme, lige så yndig som kvinden selv. Han var stadig sur over at han ikke havde fået noget at vide, hvis der var noget han ikke brød sig om! var det at ikke have kontrol og ikke vide hvad der skete i hans ejet hjem. Han valgte alligevel at lægge det på hylden, og vende sig mod kvinden med et smil på sine læber. Selv om det var svært for ham ikke at skælde dem alle samme ud, men han var en gentleman og kunne ikke skælde fremmede folk ud "snakke med mig?" spurgte han lidt overrasket om, kunne ikke se hvad hun så gerne ville ham. Måske ville hun bare sige undskyld? eller hvad hun end kunne sige til ham, over at have sovet i hans hjem uden at få lov "jeg har altid travlt" sagde han også selv de gange hvor han tog friheden i at gå sig en tur, eller bare sidde og lytte på kvinderne der snakke. Så betød det ikke at hans hjerte tænkte over alt, på alt så han kunne klare sig og hans firma.
Han bukkede en enkel gang for hende "men jeg kan sikkert godt finde tid" sagde han og ville ikke virke uhøflig og sige nej, han skulle nok nå alt igennem sit liv. Det var jo ikke fordi han ville dø af alderdom, så han havde sgu alt den tid han nu skulle bruge. Han bukkede atter en gang "når hun er klar.. så hvis hende ind i opholdsstue.. og når jeg kommer tilbage, så regner jeg med at der er ret der inde" sagde han mens han bare blev ved med at se over på Amber.
"de damer" sagde han før han gik sin vej, ned i opholdsstue for at ordne noget arbejde.

Sophia så bare kort efter ham, før hun vende sit blik mod Amber og begyndte at grine lidt "det var det hele værd" sagde hun mens hun forsatte med at grine, beundrede James som de fleste andre og det kunne man ligefrem høre på hendes stemme "kom, så finder jeg noget tøj til dig" sagde hun og smuttede bare hen til sit værelse, det var et ret så flot værelse.. mange pige ting, og billeder af hendes familie var overalt. Hun gik hen til skabet og fandt noget tøj frem "dette burde du passe" sagde hun og gav hende det, før hun pegede over mod en dør "det er mit badeværelse.. du bruger bare alt" sagde hun med et smil på sine læber "jeg venter på dig her" sagde hun kort tid efter, og gik hen og satte sig på sin seng.

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Søn 16 Dec 2012 - 19:15

Amber kiggede blot i mod ham da han sagde han altid havde travlt... Ja med at kneppe, sagde stemmen inde i hendes hoved med hun smilede blot venligt i mod ham, hvad kunne en mand som ham dog have travlt med?

Amber var ret så chokeret og smilede blot blidt til pigen da James var gået: "Så er du glad for det her?" spurgte hun pigen og havd en idé om at de havde snakket en del om det aftenen før, ellers havde hun nok ikke fulgt med, men i hendes fuldskab kunne hun faktisk ikke huske ret meget fra aftenen før og følte sig derfor nødsaget til at spørge hende: "Jeg overvejer at søge job her" sagde hun og sukkede, hun havde ikek lyst til at lade sin krop sælge til mænd, men på den anden side så havde hun heller ikke lyst til at være hjemløs og ende på gaden med stoffer.

Hun smilede venligt til Sophia: "Tak" sagde hun og gik så ud på badeværelset og smed sit tøj der lugtede let af alkohol og badede sig i det dejlieg vand og steg så stille ud med et håndklæde omkring sit hår og et omkring sit krop og smilede så kort til hende: "Hvorfor arbejder du her?" spurgte hun og kiggede rundt på de mange billeder og satte sig så hen på sengen, der var vel ingen der arbejdede sådanne steder, bare for sjov - var der?
Raquel
Raquel

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 19:40

Sophia smilte bare til hende mens hun gav et lille nik fra sig "ja det er jeg vel, det er som en stor familie" sagde hun og viste at der nok ikke var mange som ville forstå det, men det kunne man vel først når man var inde i det og kunne opleve alt det de gjorde. Hun sad bare og ventede mens Amber var i bad, og vende hurtigt sit blik mod hende når hun kom ud igen. Hendes smil blev større i det "tror ikke James kan sige nej til det.. han plejer for det meste at være venlig" sagde hun og ville bestemt blive glad for at få en til veninde, så havde de også altid noget at snakke om. Hendes spørgsmål fik hende til at tænke lidt over det "James tog mig til ham, når jeg havde brug for nogen.. mine forældre havde smidt mig ud og han hjalp mig på vej igen.." sagde hun og tænkte lidt over hvordan hun skulle forsætte sin snak "så begynde jeg at arbejde for ham, for at være tæt på ham... også er det en god måde at tjene penge på, da jeg ikke ligefrem er en af dem som ønsker en kæreste" sagde hun også selv om mange så ned på hende, så gjorde det hende jo bare glad. Hun rejste sig op lidt efter "er du klar?" spurgte hun om kort tid efter, før hun gik hen til døren og sikrede sig for at hun var klar "men hvis du ønsker et arbejde, hvor du får en familie med oveni.. så er dette det rigtige sted" sagde hun.
Hun ventede med at gå ud af døren, før hun var sikker på at Amber var klar til at smutte "denne vej" sagde hun og smuttede ned af de mange trapper, hvor der var nogle piger som var igang med at gøre rent. De stirrede bare op på Amber med et undrende blik, og fandt hurtigt ud af hun måtte være der gæst. De forsatte ned af gangen hvor der hang malerier og stod blomster over alt, duften af blomster hang i luften. Hun åbnede dobbelt døren og man fik øje på James, der sad på en af de sorte lædersofaer som stod ved pajsen. På bordet foran ham lå en masse papir, mens han hold et glas med rød væske i sin ene hånd "James" sagde Sophia, som fik ham til at se op. Han satte glasset fra sig og rejste sig op "kom ind" sagde han til Amber, og pegede med sin hånd over på den anden sofa overfor "Sophia skaf et glas til hende" sagde han og Sophia forsvandt hurtigt ud af døren, han satte sig først ned når hun havde gjort det "hvad kan jeg så hjælpe dig med?" spurgte han om og pakkede nogle af sine papir sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Søn 16 Dec 2012 - 19:49

Amber kunne ikke lade være med at grine let og tog tøj på imens de snakkede: "Jeg skal BESTEMT heller ikke have en kæreste!" sagde hun og rystede på hovedet: "Det har jeg prøvet og jeg gør det aldrig mere!" sagde hun, Matic havde ødelagt hende for meget, hun ville ikke nogensinde ind i et kærligheds forhold igen, men derfor syntes hun stadig at tanken om at sælge sig selv var skræmmende og det gjorde hende en smule tilpas, for var det ikke primært gamle, klamme, fede mænd der kom på bodeller?

Amber følte næsten at hendes døde hjerte hamrede da hun gik ind i rummet til ham og hun smilede venligt til Sophia, ville hun også blive kommanderet sådan rundt med hvis hun arbejdede der? Amber satte sig ned i sofaen som han pegede på og hun sukkede kort imens hun kort skimtede papirene foran ham, hvorfor havde han så meget papir arbejde? Regnskaber måske.

"Ehm" sagde Amber og prøvede at få sin indre stemme er prøvede at tale hende fra det til at holde kæft: "Jeg..." startede hun og kørte en hånd igennem sit lange brune hår: "Jeg vil spørge om man kan søge job her?" sagde hun med et lille genert smil og kiggede over i mod ham imens hun kort lænede sig tilbage i sofaen: "Og hvad sådan.. kravene er" sagde hun og kiggede kort rundt i rummet for at undgå hans blik, måske hun slet ikke var køn nok til at arbejde sådan et sted?
Raquel
Raquel

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 20:16

James så bare over på den kønne vampyr foran sig, som bare snakke til ham mens hun nikkede alle andre veje hen. Det irriterede ham virkelig sådan noget, at man ikke kunne holde øjenkontakt. Han skulle lige til at sige noget når Sophia kom ind igen, med et glas med rødvæske "værsgo" sagde hun og satte glasset foran hende, hun stod lidt og trippede lidt over spænding over hvad James ville sige "du må godt gå nu" sagde han og vende sit blik Sophia, som undskyldte kort og smuttede hurtigt ud af døren. Han rejste sig bare langsomt op da døren blev lukket og gik hen satte sig ved siden af hende, han tog fat i hendes kæbe og vende sit blik mod sig "jeg fortrækker folk som holder øjenkontakt" sagde han og gav slip på hendes kæbe igen, for at være sikker på at han ikke gjorde hende sur. Det var jo ikke alle som kunne lide at blive rørt, også selv om dette arbejde gik meget ud på det "der er altid plads til flere her" sagde han og så lidt tænkende på hende, prøver på at regne ud af hvad hun ville "man får lov til at bo her og får mad og det hele, mænd må ikke blive inviteret her hen uden at det er en kunde. veninder på besøg, skal give besked. gør rent i huset et par gange om ugen, og i holder selv styr på jeres værelser og gør hvad i vil med.. for hver kunde får i mellem 40-45% kommer an på hvor populære i er" sagde han og holde et smil på sine læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Søn 16 Dec 2012 - 20:23

Amber smilede en smule akavet i mod Sophia, det var faktisk første gang nogensinde hun havde følt sig så nervøs og akavet, hun plejede altid at være total selvsikker og med på det meste, men det hele skræmte hende og gjorde hende ret så nervøs og alligevel så tiltrak de ting som Sophia snakkede om hende, familie og sammenhold, det var jo ting som hun aldrig rigtigt havde haft eller følt.

Hun kiggede ind i hans mørke øjne da han vendte hendes blik i mod sig og hendes blik ændrede sig hurtigt fra det nervøse og akavede til straks at blive mere selvsikkert og forførende, præcis som hun altid så ud når hun snakkede til folk: "Og priser?" sagde hun og kiggede i mod ham imens hun prøvede at aflæse hvad han var for en, var han kun i det for pengene, hun havde faktisk mange spørgsmål, men hun sagde intet.

"Og hvad vil du vide om mig?" sagde hun, hun regnede ikke med at ha vel bare ansatte alle der kom ind af døren, de skulle vel kunne noget eller vise noget eller.. bevise noget, hun anede jo intet om branchen eller bordellet. Hun vidste blot at hun manglede penge og at hun manglede et sted at føle sig hjemme inden hun helt mistede sig selv.

Raquel
Raquel

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 20:58

Han kunne ikke lade være med at grine, da hun virkelig lød til at ville have jobbet. Det havde han bestemt ikke noget imod, da han med glæde ville tjene lidt flere penge. Han var også sikker på at hun nok skulle blive en populær pige, og det gjorde det jo bare bedre for ham "kommer an på hvad manden gerne vil have" sagde han og tog fat i hendes ansigt og så lidt på det "skal vi sige startpris på 2000 eller føler du at du er hver 3-4?" spurgte han om som om hun blot var en ting, men han prøvede ligefrem at afprøve hende. Se om hun ville blive rasende på ham, det var vel en af hans prøver på at se om hun blev sur.
Han gav slip på hendes ansigt igen "hvad kan du lide? og hvad med din krop?" spurgte han om og måtte jo vide om han ansatte en som fortjente det, og ikke bare en som kunne ødelægge hans forretning på ingen tid. Det handlede jo ikke kun om at give kvinderne et hjem, men også at tjene penge på det han nu gjorde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Søn 16 Dec 2012 - 21:09

Amber kunne ikke lade være med at grine let over hans ord om hvad hun selv mente hun var værd: "Well lige for tiden føler jeg mig omkring 5 kroner værd" sagde hun med et lille grin, mest fordi at hun følte sig så langt ude og fortabt: "Men det lyder fint" sagde hun med et lille smil og kiggede kort på ham: "Hvad med fridage og arbejdstider?" sagde hun nysgerrigt oog kigede roligt i mod ham.

"Well vil du have en tur?" sagde hun med en flabet stemme og tog fat omkring hans hånd og lagde på hendes bryst, når hendes akavede hed først var væk, så var Amber både et selvsikkert, sensuelt og flabet menneske der altid gik efter kødet, også selvom hun indvendigt nok kun var et barn der ville gemme sig under dynen.

"Jeg kan lide lidt af det hele.. BDSM... Kedelig sex i sengen... Bondage... Smerte" sagde hun og kiggede i mod ham imens hun let smilede: "Jeg kan holde til lidt af hvert" sagde hun kækt og blinkede let med sit ene øje i mod ham: "Jeg har levet som submissive for under et halvt år siden" sagde hun og kiggede flabet i mod ham og bed sig let i underlæben.
Raquel
Raquel

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 21:26

Han blev helt overrasket over hendes svar, men viste ikke nogle tegn på det i sit ansigt "du vil blive dyre, jo mere populær du bliver" sagde han og var som glemt at vise sin høfligehed ved at kalde hende for de og dem, da han ikke kunne se at det betød noget.. når hun skulle arbejde for ham "For det meste om Torsdag og Søndag, men skal gøres rent når det er beskidt.. også har i fri når der ikke er nogle kunder" sagde han og fik lige snakket færdigt, da hans hånd blev lagt på hendes bryst. Han hævede bare sit ene øjebryn og træk sin hånd til sig "jeg tror du har misforstået noget med dette job.." sagde han og gav et lille suk fra sig "jeg blander ikke arbejde og sexliv sammen.. hvis du arbejder for mig, så arbejder du.. vil ikke være noget seksuelt mellem dig og mig" sagde han og viste at det var svært at tro, at der var så mange kvinder omkring ham.. også holde han sine fingere væk fra dem, men han havde sine koner til det med sex.
"okay, så du har ingen grænser?" spurgte han om og skulle bare være sikker, da nogle mænd bestemt havde en syg tankegang og det havde han også selv.. når det handlede om sex.

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Søn 16 Dec 2012 - 21:38

Hun nikkede og havde absolut intet problem med at han ikke ville knalde hende: "Ganske udemærket" sagde hun blot og smilede let imens hun samlede sit hår i en hestehale og lod det løsne igen da hun ingen elastik havde: "Det passer mig ganske fint" sagde hun: "Men så har du heller intet bevis for at pigerne kan noget?" sagde hun en smule undrende.

"Og jo.. Ingen urin eller afføring eller bræk!" sagde hun og rystede på hovedet: "Og intet ufrivilligt" sagde hun og kiggede over på ham imens endnu et spørgsmål meldte sig: "Har du vagter her? Regner med at liderlige mænd ikke altid er lige venlige" sagde hun og kiggede over på ham med et næsten koldt blik.

Hun følte næsten at hun var ved at sælge sin sjæl: "Jeg kan ikke fortælle dig hvor længe jeg vil arbejde her" sagde hun ærligt: "For jeg ved ikke hvor længe jeg kan klare det, men jeg har intet hjem og ingen penge... Og jobbet ser ganske fornuftigt ud" sagde hun og kiggede på ham som talte hun om et job på en resturent, for for hende, var det intet mere.
Raquel
Raquel

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 22:37

At have et seksuelt forhold med en ansat, kunne bare risikere at ødelægge den respekt som han havde "godt så" sagde han og havde bestemt sine grænser, også selv om han nok kunne komme i seng med alle sine ansatte. Så var det bare ikke noget han gjorde, og ville han nok heller aldrig komme til "hvis jeg får 3 klager, så er det ud" sagde han og pegede ud mod døren, som viste at han var meget seriøst omkring det. Han skulle ikke havde nogle piger hos sig, som bare ikke kunne finde ud af at gøre sit arbejde ordenligt.
"okay, så ved jeg det" sagde han og rejste sig hurtigt op og begyndte at gå mod døren "jeg har nogle mandelig ansatte, men ellers har i mig også min højrehånd Revan.. og jeg er her ofte når der er kunder" sagde han og åbnede langsomt døren "det er helt okay, du er ikke tvunget til at blive her" sagde han og pegede ud mod døren, for at vise hende at hun skulle gå først "lad mig vise dig dit værelse" sagde han og gik ud efter hende, før han begyndte at gå ned af gangen og kvinderne smilte bare stort til dem. Han forsatte op af trapperne og begyndte at gå ned af gangen "her ligger jeres værelser.. og på første etage ligger de værelser som bliver brugt til kunder" sagde han og stoppede op foran en dør, som han åbnede og et ret så kønt værelse kom til syne "du er velkommen til at gøre hvad du vil med det, male og hvad ellers du kan finde på... og vi andre vil med glæde hjælpe dig" sagde han og sende hende et venligt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Søn 16 Dec 2012 - 22:44

Amber blev helt stille da han viste hende op, var det mon dumt det hun havde gang i? var det rigtigt at sælge sin krop og sjæl til stedet, for selvom der så hyggeligt ud, så vidste hun jo hvorfor hun var der: "Aha..." sagde hun: "Og hvordan skaffes kunderne?" sagde hun og regnede ikke med at hun skulle stå og trække på gaden, det ville hun ihvertfald ikke sætte pris på.

"Så du render rundt og ser på at vi knalder?" sagde hun en smule skeptisk da han sagde at han også var der når der var kunder og det gjorde hende ikke ligefrem mere rolig: "Men det lyder fint.." sagde hun og kiggede ind på værelset, ganske hyggeligt: "Hvor mange arbejder der her?" spurgte hun en smule nysgerrigt og gik så ind i rummet og kiggede sig let omkring, hun vidste ikke hvordan hun ville ændre det, men et eller andet skulle hu nu nok finde på.

HUn anede ikke hvor længe hun ville arbejde der, måske uger og måske måneder, år kunne hun nu ikke forestille sig og lige nu frygtede hun at en enkelt dag ville få hende til at løbe skrigende ud, men hun havde brug for det for alternativet var langt værre.
Raquel
Raquel

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 22:58

James kunne godt høre at hun ikke plejede at være i dette liv, men hun skulle nok lære det hurtigt og måske blev hun længere end hun regnede med "kunder ringer eller bare komme.. hvis det er stamkunder, så plejer de at tage den samme kvinde.. hvis det er nye, så høre du en klokke også skal du bare smutte ned i opholdsstuen med de andre piger.. også vælger han" sagde han mens han havde et smil på sine læber, som hurtigt forsvandt da han hørte hvad hun spurgte om. Hans øjne blev store og han rystede hurtigt på hovedet "jeg har andre ting at tænke på.. men mente at jeg var i huset, et forkert skrig også er jeg der på 2 sekunder" sagde han også selv om han nok ville være der under 1 sekund, bare fordi han kendte huset så godt også var han jo også en vampyr.
Han var jo ret så beskyttende når det kom til hans kvinder, og ville ikke lade noget ske dem uden at dem som gjorde dem noget.. skulle dø.
"puha.. kun piger eller også alle andre ansatte?" spurgte han om og havde jo også andre ansatte et bare piger som solgte deres krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Søn 16 Dec 2012 - 23:07

"Af pigerne" tilføjede hun og kiggede på ham.

Den måde han talte på, med at stille sig i en stue når en klokke ringede, det fik hende allerede til at føle som om hun var mere end ting eller et dyr end et menneske og selvom tanken skræmte hende og hun følte for at løbe den anden vej, så tvang hun sig selv til at blive stående. En eller anden dag skulle hun nok gøre et forsøg på at forføre ham, bare fordi hun også godt kunne lide at spille spillet, og hun skulle nok få ham til at tikke så meget at han selv ville betale som kunde og tanken fik hende til at bide sig let i underlæben.

"Men det lyder fint nok det hele" sagde hun og sukkede: "Og hvor mange kunder forventer du om dagen?" sagde hun og kiggede over i mod ham, det var da altid noget at der var sikkerhed på stedet for hun ville nok frygte at der ville ske hende noget: "Er der kunder her nu?" spurgte hun en smule nysgerrigt og kiggede blot i mod ham.
Raquel
Raquel

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 23:21

Han så lidt tænkende ud i luften "med dig.. omkring 20" sagde han og sende hende et ret så charmerende smil "så det handler om at vise sig frem.. men med dit kønne ansigt, så skal du nok klare det" sagde han og var bestemt ikke ude på at få nogen til at føle sig som blot en ting, men mændende skulle jo have lov til at bestemme hvilken kvinde de helst ville i seng med.
"håber jeg også.. men du kommer bare til mig, hvis du mangler noget" sagde han og ville da gøre alt, han kunne for at hjælpe alle sine piger så meget som muligt. Så længe det ikke giv udover de grænser som han havde, eller måske var det mere regler.
"tja, det går fra 2-10 stykker.. kommer an på vejr og alt muligt" sagde han og lag sine hænder om bag på ryggen, mens han så sig kort omkring på hendes værelse. Han kunne ikke lade være med at grine let af hendes spørgsmål, nogle af dem var bestemt ret så sjove "tror der er 2-3 kunder" sagde han og overvejede kort at spørge om hun ville møde dem, men var ikke sikker på om hun ville forstå at det var for sjov "skal jeg vise dig lidt rundt? eller skal du dine ting?" spurgte han om og viste ikke at hun ikke havde noget hjem, men det kom heller ikke ham ved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Søn 16 Dec 2012 - 23:28

"Cool" sagde hun med et lille smil og nikkede, det var vel et fint nok antal, hun anede ikke hvor store andre bordeller var, det var jo ikke ligefrem de steder at hun kom mest. Hun smilede let over hans kompliment for samtidig med at det var søddt og lidt charmerende, så var det også på alle måder skræmmende at tænke på baggrunden for det han sagde.

"Jeg skal hente mine ting ved en veninde, det skal jeg nok få gjort når mørket er faldet på" sagde hun og kiggede i mod ham. To til ti kunder som dagen, fair nok, selvom hun nu selv syntes at ti lød som en del, men på den anden side var det jo gode penge og lige nu gjorde hun det jo udelukkende på grund af penge og fordi at hun ikke ligefrem nød at være hjemløs: "Det er fint nk, hvis der er mere jeg skal se, så vil jeg gerne se det" sagde hun og smilede roligt i mod ham.

"Bor du her også?" spurgte hun og fulgte efter ham.

Raquel
Raquel

Indlæg af Gæst Søn 16 Dec 2012 - 23:43

James var bestemt ikke ude på noget, han viste bare at piger godt kunne lide at blive snakket om. Han ville jo bare have at hun skulle føle sig godt tilpas, og var sikker på at det nok ville hjælpe lidt på det. Han kunne derfor ikke se noget forkert i det, og havde heller ikke lyst til at se noget forkert i det "okay, så kan jeg jo vise dig rundt imens" sagde han og pegede hen mod en dør på hendes værelse "det er dit eget badeværelse" sagde han og forsatte ud på gangen igen, og pegede ned af gangen "pigerne bor på denne gang, og du vil hurtigt finde ud af hvem der bor hvor" sagde han og havde ikke lyst til at gå rundt og fortælle, hvem der boet hvor. Han forsatte bare hen mod trappen og pegede op af den "ja jeg bor her.. eller mere der oppe, med mine koner" sagde han og begyndte at gå ned af trappen "de første 5 værelser her, er kunde værelser og de andre er nogle af de andre ansatte" sagde han og forsatte helt ned af trappen "du ved hvor opholdsstuen er, så ligger køkkenet over spisestuen overfor og min højrehånd bor nede i kælderen" sagde han "er der noget særligt du vil se?" spurgte han om

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Søn 16 Dec 2012 - 23:49

"Koner?" sagde hun en smule nysgerrigt: "hvor mange er de heldige?" sagde hun og grinede let, hun havde intet i mod hvordan folk vlgte at bo, hun var et ret venligt og åbent menneske og hun syntes egentligt at folk skulle have lov til at bo lige præcist som de ville, bare at folk var enige om hvordan tingene foregik: "Well jeg har kun prøvet at have en kæreste og leve som submissive... Kæreste kan ikke anbefales, submissive var ganske fint" sagde hun og smilede kort til ham: "Så hvis du engang mangler en, så siger du bare til" sagde hun og blinkede flabet til ham, hun nød at være submissive og havde også overvejet at blive det igen.

"Så det vil sige at man laver mad og spiser imens man lytter til piger der knalder?" sagde hun en smule skeptisk, ikke umilbart det der fik hendes appetit helt vildt op at køre: "Ikke umilbart... Skal du vide noget om mig? Kontrakt eller noget?" sagde hun og smilede kort til ham imens hun betragtede gangen.

"Så der er 5 værelse og 20 piger, hvordan foregår det i praksis med at skiftes?" sagde hun: "Går ud fra kunder ikke er tilladt på sit eget værelse?" spurgte hun let og kiggede kort ned i gulvet og sukkede og kiggede så igen op på ham.
Raquel
Raquel

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 5:56

James nikkede kort "lige nu har jeg 3" sagde han og var lige så glad for dem alle sammen "du vil nok møde dem på et tidspunkt, siden de bor her" sagde han og havde ikke noget imod at snakke om dem, han havde jo stor kærlighed for dem alle sammen. Selv om de fleste nok ikke vil tro, at det var muligt at elske flere kvinder på en gang. Hans øjnebryn hævede sig en lille smugle, mens han rystede på hovedet af hende "har du besat af at komme i bukserne på mig? men der skal mere til, meget mere" sagde han og havde ikke tænkt sig at gå i seng med hende, lige så lidt som han havde tænkt sig at gå i seng med nogle af de andre.
Han rystede let på hovedet "huset har 4 etagers,. køkken, spisestue og opholdstue i stueetagen, kundeværelser og ansatteværelser på første, jeres værelser på anden også mit på 3.. og selvfølgelig kælder" sagde han og var sikker på at de mandelig ansatte, ville elske at høre på kvinder der blev knaldet.. så var det sgu ligemeget om de spiste imens.
Han gik stille hen til et træbord ved hoveddøren, hvor der lå en kæmpe bog som lignede noget fra et hotel og et ringklokke. Han slog bare op på en af siderne "nu sker det ikke ofte og det mener jeg med aldrig.. at der kommer over 5 kunder på samme tid, de fleste plejer at ringe først.. også bliver der aftalt en tid, hvor værelserne kan nå at blive gjort rent" sagde han og viste hende bogen "forstår du?" spurgte han om kort tid efter "og kunder er ikke tilladt på jeres værelse.. mest fordi de fleste kvinder ikke vil have det.. i skal jo have lov til at få lidt privatliv" sagde han og lukkede bogen i igen og nikkede kort "regner ikke med at du har nogle sygdomme og heller ikke gravid.. så det skulle ikke være noget andet jeg skulle vide om dig" sagde han og havde vel ikke rigtigt tid til at stille for mange spørgsmål, det fik han jo bare pigerne om "jo det må vi heller, henter lige papirene på mit værelse" sagde han før han begyndte at gå op af trapperne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Man 17 Dec 2012 - 13:03

"Lige nu?" sagde hun med et lige venligt grin: "Fordi at du samler på flere, eller fordi du lige er blevet skilt?" sagde hun og smilede i mod ham med et let undrende blik, men hendes øjne strålede, det gjorde de næsten altid, hun var bare positiv, udadvent og for det meste et utoligt glad menneske, også selvom hun måske var frusteret indvendigt, det var ikke fordi det var falsk, men hun ville bare hellere være glad end at gå og være sur.

"Prøver og prøver" sagde hun med et lille grin og tippede let hovedet fra side til side: "Det er måske så meget sagt, men jeg holder da muligheder åbne" sagde hun med et lille diskret smil: "Men hvor meget mere?" sagde hun og grinede let, bare så hun vidste hvor meget der skulle til, lidt nysgerrig var man lidt altid og bare det faktum at han fik sig selv til at virke uopnåelig gjorde hende så sindsygt nysgerrig.

Hun nikkede da han talte om bogen og hun skimtede kort bogen over tider og rum, det gjorde hende en smule dårlig tilpas, men hun kunne intet gøre, hun var nødt til det, og lige nu fik han a også det hele til at lyde ganske indbydende: "Tak" smilede hun da han sagde at han ville hente papirende og hun blev blot stående på gangen og afventede imens hun let skuede rundt til de forskellige rum, hun var ikke sikker på om hun kunne holde det ud i længden, men hun ville give det et forsøg.
Raquel
Raquel

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 7:55

Han stoppede op på trappen og vende sig mod hende, med et charmerende smil på sine læber "jeg har været gift med mange igennem mit liv.." sagde han og gik ned af trappen til hende igen og lag en hånd på hendes kind "og regner ikke med det er sidste gang en skønhed tager min opmærksomhed" sagde han og tog sin hånd til sig "hvis du ønsker at høre om mit livs historie.. så bliver det en anden gang" sagde han og gav bestemt ikke stå og fortælle om sit liv, og de kvinder igennem årene som havde været i hans liv. Selv om han bestemt elskede at snakke om dem, da han jo stadig elskede dem alle sammen lige så meget. Selv om de enten døde, eller skulle videre med deres liv og finde en mand og få børn... eller hvad de nu havde lyst til.
Han kunne ikke lade være med at grine af det hun sagde, også selv om hun stort set ikke havde nogle chancer "det må du selv finde ud af" sagde han og ville heller se hende prøve og få det sjove ud af det, end at fortælle hvordan man fik ham "men.. kan fortælle, at det så er det forkerte arbejde du søger" sagde han og kunne jo aldrig finde på at gå i seng med en af sine ansatte, også selv om de fleste nok troet at han gjorde det. Smukke kvinder over alt, også beholde man sine bukser på. De fleste mænd ville nok synes han var skør, men for ham betød respekt så meget mere.
Han vende sig om og gik op af alle trapper, og kom ned kort tid efter. Han havde nogle papir i sin hånd, og den anden hånd var begravet ned i lommen på hans bukser "kom" sagde han og gik ind i opholdsstuen, hvor han satte sig ned i sofaen igen og lag papirene overfor ham og en kuglepen "har du nogle krav?" spurgte han så om.

Gæst
Gæst

Indlæg af Raquel Tirs 18 Dec 2012 - 12:46

Hun kiggede let undrende på ham og dog stadig med et lille smil da han lagde en hånd på hendes kind: "Men.... Hvorfor forlader de dig? Jeg troede ægteskab var sådan... Forever and ever" sagde hun, hvis hun nogensinde skulle giftes så skulle det ihvertfald være for altid og ikke bare i en periode eller indtil hun fandt noget bedre, for selvom hun var vampyr,så var ægteskab stadig et menneskeligt ønske for hende, men det skulle være med en hun elskede og det skulle være for altid.

"Så hva vil du have jeg skal søge i stedet?" sagde hun med et lille flabet smil og hævede sit øjnbryn: "Husholderske i stuepige kostume?" grinede hun drillede, hun kunne ganske godt lide at drille ham lidt, mest fordi at Amber var så irriterende charmerende så hun var vant til at få alt hvad hun pegede på og det faktum at det ikke helt virkede på ham gjorde hende både irriteret og så utrolig nysgerrig

Hun gik efter ham da han kom tilbage og satte sig i sofaen imens hun sukkede kort og kiggede på kontrakten: "Ikke rigtigt... Bare jeg kan gå når jeg vil" sagde hun og kiggede ned i jorden med et let trist blik: "For jeg gør det kun for at tjene penge, og jeg ved ikke hvor længe jeg holder til det" sagde hun og mente tydeligt psykisk mere end fysisk, for hendes vampyriske krop kunne nu nok klare lidt af hvert: "Så har jeg faktisk ikke andre krav" sagde hun med et suk og rystede på hovedet.
Raquel
Raquel

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum