Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En Hunter er skabt (Tonia)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

En Hunter er skabt (Tonia) - Page 3 Empty Sv: En Hunter er skabt (Tonia)

Indlæg af Wyatt Lør 28 Jun 2014 - 22:25

Wyatt lukkede øjnene og nød det. Han åbnede dem igen da hun havde slikket saltet af hans bryst og hendes læber nærmede sig hans. Da deres læber ikke rørte hinanden kunne man skære spændingen imellem dem med en kniv. Det var klart at se han havde lyst til hende og den anden vej rundt. De havde aldrig noget der til så der var naturligvis bygget en masse spænding op imellem dem og de legede en farlig leg. Wyatt holdt sig dog i skindet. De havde skiftes til at tirre hinanden til den anden gav efter og lige før de var begyndt på noget mere alvorligt var de stoppet igen. Wyatt trak blidt ned i hendes trøje og slikkede hende på kravebenet og dryssede lidt salt på. Han satte en citron i munden på hende og bundede et shot mere og slikkede hende langsomt og sensuelt på hendes kraveben og lagde hånden på hendes nakke og lod som om han ville presse hendes hoved imod hans så de kyssede over citronen, men i stedet tog han bare citronen med sine tænder og sugede lidt på den og smed skralden ud. Han rystede lidt på hovedet og sagde ''ahh''. Han slap hendes nakke langsomt og lod blidt en finger stryge hende over kinden på vej væk. Han satte sig lidt tilbage i sofaen og sagde med et skævt smil '' Din tur''.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 143

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 28 Jun 2014 - 22:57

Det var ikke for sjov mere. Det var som om, at det hele bare byggede op til, at det skulle gå galt. Et øjeblik havde hun lyst til at sige fuck det hele, og så bare lade det der nu skete, ske.
Hun lukkede øjnene ved hans blide berøring, og tog en dyb vejrtrækning. Hun åbnede øjnene igen, da hun havde bestemt dig for, at det nok var smartest at stoppe imens legen var god. "Måske body tequila ikke er en god idé mere" sagde hun og hældte et shot mere op. Hun slikkede på sin hånd, og dryssede noget salt på håndryggen. Slikkede det af, tog sit shot og lukkede tænderne om en citron båd.
Hun skulle få ham distraheret på en eller anden måde. Hvad havde han fortalt hende, de kunne snakke om? Aller mest at han godt kunne lide hende, og havde brug for hende. Det var ikke et sikkert emne. Han mistænkte bibliotekarerne for, at have kinky SM sex under biblioteket. Hmm... Han arbejdede for staten. Det var et meget uskyldigt emne.
Hun hældte et shot mere op til sig selv, og også et til ham. "Så ehm.. Hvad er det du laver for staten?" spurgte hun henkastet. Hun var egentlig ikke interesseret, men noget skulle de vel snakke om.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Lør 28 Jun 2014 - 23:13

Wyatt bundede et shot mere. Han vidste at han burde spørge ind til det. hvorfor hun bakkede ud, de kunne ikke blive ved med at undgå det. De var tiltrukket af hinanden på andre måder end den fysiske. Dog havde han svagt givet op i at prøve at løse det. Han kunne ikke finde ud af det og hun bakkede tilbage. Det var ligesom en film. Han kiggede ned i bordet og nikkede svagt'' God ide ''. Ha tog et rent shot. Da hun spurgte ind til hans arbejde grinede han svagt, hans blik var stadigvæk nede i bordet '' Desværre, jeg må ikke snakke om det.. Men jeg kan dog sige det her.. Da staten satte mig i gang med det undrede jeg mig over hvad de skulle bruge det til.. Men nu hvor jeg er blevet ¨¨klogere¨¨ ved jeg nøjagtigt hvad de vil bruge det til ''. Wyatt var ved at bygge et våben for staten som han faktisk så lidt som ufarligt eftersom det ikke havde en effekt på mennesker. Han troede staten satte ham til at udvikle det for at beskæftige ham, men nu hvor han vidste at væsner fandtes, så var det en anden sag. Nu hvor han tænkte over det så vidste han nu nøjagtigt hvad og hvordan staten ville bruge det. Han så lidt alvorlig ud og rystede på hovedet. Han kiggede stadigvæk i bordet. Hvis hun ville have at den spænding der var i mellem dem skulle komme lidt på afstand så var det nok bedst han ikke så på hende.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Lør 28 Jun 2014 - 23:49

Så han måtte ikke fortælle hende det. "Så hvis du fortæller mig det, bliver du nødt til at slå mig ihjel?" spurgte hun med et grin. Det var ikke for at presse emnet, men et forsøg på at lette stemningen.
Han kiggede ikke på hende. Måske havde hun sagt noget forkert. Måske byggede han i virkeligheden et eller andet forfærdeligt for staten. Noget der gav ham dårlig samvittighed?
Hvad var så et sikkert emne at snakke om? Hun havde ikke ligefrem lyst til at dele noget om sig selv. Hendes fritidsinteresser var ikke ligefrem noget han kunne relatere til.
Hun drak et shot mere, og ventede et øjeblik inden hun sagde noget. Han så ud til at være fordybet i tanker. "Så ehm... Fortæl mig om din familie" sagde hun og forsøgte at fange hans blik, der stadig var rettet imod bordet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Søn 29 Jun 2014 - 0:22

Wyatt grinede lidt '' Faktisk har jeg skrevet under på at det ville ske hvis jeg sagde det''. Wyatt tog et shot mere. Han så den store skala nu, hans våben ville virkelig kunne gøre skade på væsner hvis han fuldførte det. Dette kunne gøre menneskeheden stærk imod visse væsner. Men var det det hele værd. Ville han virkelig gå ned af denne mørke vej. Hans øjenbryn krummede sig lidt. Han skulle virkelig tænke over det. Hendes spørgsmål ramte ham dybt. Han var fucked på så mange måder og hans familie var en af dem. Han tog et hurtigt shot mere. Det var klart et ømt punkt. Han fnøs '' De troede jeg var sindssyg.. Min far, mor og storesøster.. De troede alle jeg var ¨¨speciel¨¨. De ønskede at sende mig på den lukkede.. Jeg var ikke som andre børn.. Jeg var klogere end mine forældre i en ung alder og de.. Jeg ved sku ikke.. Det er ikke rart at snakke om folk der ønsker at sende en på en galeanstalt.. Min onkel tog sig af mig.. Fik mig væk fra dem.. Da jeg blev 10 døde han af lungekræft ..'' Wyatt kiggede stadigvæk ned i bordet. Han rystede lidt på hovedet og kiggede på flasken. Det var bestemt ikke gode familie minder han havde.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Søn 29 Jun 2014 - 0:53

"Det er jeg ked af" sagde hun og lagde en hånd på hans skulder. Hun mente det. Hvilket også var noget nyt for hende. Hun var aldrig ked af det, på andres vegne. Men hun kunne tydeligt forestille sig ham som barn. En lille udgave af manden der sad foran hende, uskyldig og alt for klog af sin alder. Da det så endelig lyste op i hans mørke, blev hans redningsmand revet væk fra ham.
"Hvis det er nogen trøst, var min barndom heller ikke vidunderlig" hun havde ikke lyst til at fortælle ham om det, men nu havde han fortalt sin historie. Det var kun fair at hun fortalte noget af sin. "Min far var et førsteklasse dumt svin" begyndte hun og drak et shot. "Han var ikke engang alkoholiker, eller junkie. Han havde ingen undskyldninger" hendes blik blev fjernt imens ubehagelige billeder fløj igennem hendes hoved. "Min mor kiggede bare på, imens han gennemtævede mig og min søster. Hun var så langt væk, at hun endda blev jaloux, fordi vi fik alt hans opmærksomhed..." hun stoppede med at snakke, og stirrede bare tomt ud i luften et øjeblik, inden hun hældte et shot mere op. "Men hey.. Hvad skal man også med en lykkelig barndom?" hun tippede sit glas, og satte det en smule voldsomt ned på bordet igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Søn 29 Jun 2014 - 23:01

Wyatt lukkede sine øjne da hun sagde hendes hånd på hans skulder. Der var så mange dårlige minder. Han huskede hvordan han stod i regnen og kiggede på hans onkels grav. Det eneste menneske der havde troet på ham. Efter den dag havde Wyatt aldrig været den samme, han havde mistet troen på at der var noget i ham selv der var værd at beskytte.Han kiggede op på hende da hun begyndte at snakke om sin egen barndom. Han satte en hånd på hendes skulder '' Det må ikke have været let for dig..'' Wyatt var ikke god med ord og han havde det ofte med at blive misforstået når han sagde noget. Derfor holdt han det kort men han mente det. Hun havde bestemt heller ikke haft det nemt, hun havde haft det lige så slemt hvis ikke værre end ham. Bare på en anden måde. Han havde i det mindste haft en, bare en der troede på ham. ''Havde du slet ikke nogen at.. læne dig op af? ''. Wyatt vidste at det var det eneste der havde holdt hans hoved rask, at hans onkel troede på ham. Wyatt tog et shot mere efter hun havde svaret og kiggede ned i bordet igen. '' Du har ret.. Lykke er for fjolser ''. Han knep øjnene lidt sammen og bundede et shot mere. Deres samtale var så alvorlig. De lærte hinandens smerte at kende. Den han havde følt i hende. Den der var så lig hans egen. Selv om det var hårdt for ham, så var det rart. At snakke med hende var som at løfte en kæmpe sten fra hans bryst. Han fnøs '' Man er meget bedre stillet alene.. Ingen man kan skuffe ''. Han mente det ikke, men det var det han havde overbevist sig selv om så længe. Han lukkede sine øjne lidt. Han havde mest af alt lyst til at give hende et kram men han holdt det tilbage.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Man 30 Jun 2014 - 10:26

Hun havde virkelig, virkelig ikke lyst til at blive på det her emne. Det var for meget. Det var en del af hende selv, som hun ignorerede, som hun troede at hun havde lagt bag sig. Men som hun sad der, og gennemlevede det hele en gang til, var det klart for hende, at hun ikke havde lagt det bag sig overhovedet. Hun så for sig, hvordan hun bestemt havde stillet sig ind foran sin lillesøster, for at tage slagene. Hendes maniodepressive mor, der evigt og altid lå på sofaen, og skiftevis grinede og græd over omstændighederne. Hun blev revet tilbage til nutiden, da han stillede sit spørgsmål. Et tonløst, kort grin undslap hende. "I vores kvarter havde alle travlt med sig selv, og deres egne problemer. Der var ikke nogen af dem, der kunne se udover deres egen næsetip" hun sagde det med væmmelse, og afsky. Hun tænkte ligesom dengang, at de alle sammen kunne rende hende. Snerpede svin!
Han havde ret, hun var bedst stillet alene. Hun var ligeglad med hvem hun skuffede, men alene kunne hun gøre som hun ville. "Skål på det" sagde hun uden meget entusiasme og hævede sit nyopfyldte glas, inden hun drak indholdet. Hun begyndte lige så stille at kunne mærke alkoholen. Det begyndte ligeså stille at summe i hendes tær, og brede sig til hendes ben. Hun bød det velkommen, og drak et shot mere. Det kunne næsten ikke gå for stærkt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Man 30 Jun 2014 - 21:11

Wyatt bundede et shot mere. De havde drukket en del af flasken nu på kort tid. Han var begyndt at kunne mærke det i hovedet. Han rystede på hovedet '' Folk er så fucking ligeglade med andre.. Så længe det går dem selv godt så er andre pisse ligegyldige ''. Han rystede på hovedet '' Hvorfor tror du jeg vil være en Hunter.. Folk har været pisse ligeglade med mig.. Men jeg vil ikke være ligeglade med dem.. Jeg vil ikke være som dem ''. Han satte en hånd på hendes og kiggede hende i øjnene '' Hvis jeg havde levet da du var ung.. Så kunne vi have hjulpet hinanden ''. Han mente det, også forstået som at at de ville kunne hjælpe og være der for hinanden nu. Han fjernede hurtigt sin hånd og kiggede undskyldende ned i bordet. Da hun sagde skål bundede han et shot mere. Han lænede sig tilbage i sofaen og kiggede imod loftet '' Det er pisse nemt at være alene.. Men fuck hvor er det dejligt at dele det hele med en der bare forstår det.. En der faktisk kan sætte sig ind i tingene ''. Han grinede lidt '' Jeg forstår sku hvor crappy du har haft det.. Jeg ville virkelig ønske jeg kunne have været der for dig.. Så havde begge vores liv måske ikke været helt så belortet ''. Wyatt rystede lidt på hovedet og hældte et shot mere op. Flasken var næsten tom. Han trak på sine skulder og sagde '' Skal jeg hente en ny?''. Han kunne ikke længere mærke hans brækkede knoer, bare en summen i hånden. Det var tegn på at alkoholen virkede.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Man 30 Jun 2014 - 21:45

En hunter. Det var første gang han faktisk havde sagt, at det var det han ville. Hun havde haft en mistanke om det, men nu havde han sagt det, og det slog hende hårdt. For han havde ingen erfaring, og han vidste knap nok noget om hvad han kunne komme op imod. Han havde ikke en chance. Selvom det slog hende hårdt, så lod hun det ikke vise på sit ansigt. I stedet sendte hun et smil ned imod deres hænder, da han lagde sin hånd oven på hendes.
Hun tvivlede på, at hun kunne have været til nogen hjælp dengang. Hun ville ikke engang turde nærme sig ham, af frygt for at han ville slå hende. Men det var en betryggende tanke, og et eller andet sted, ville hun også ønske at hun kunne have været der for ham dengang. Men det var for sent nu, og nu kunne de kun forsøge, at få det bedste ud af det lort der engang skete. "Jeg ville også ønske jeg kunne have der for dig" sagde hun simpelt i mangel på bedre ord. Hun rakte ud efter hans hånd, da han havde fjernet den igen, og holdte den imellem begge sine. Tequilaen havde helt sikkert gjort hende mere modig, og gjort hendes tanker langsommere, mere simple. Hun havde ganske enkelt lyst til at holde hans hånd, så det gjorde hun. Deres barndom havde slet ikke været det samme, men hun var ikke i tvivl om at han forstod hende. Følelsen af, ikke at være noget værd, var noget de havde tilfælles.
"Jeg er stadig i tvivl om, hvorvidt jeg stadig har lyst til at være alene. Men jeg hælder egentlig mest til at blive hængende... Du er slet ikke så slem at være i nærheden af" hendes øjne var fokuseret på deres hænder da hun sagde det, og hvis hun havde været i stand til det, havde hun sikkert rødmet.
Hun blinkede en enkelt gang da han spurgte om han skulle hente en ny flaske. Alkohol.. Ja, alkohol var godt. Dulmede smerten. Hun slap hans hånd og kiggede endelig op på ham. Hun smilede. "Mmmh.. Det må du godt" sagde hun og rakte ud efter den næsten tomme flaske. I stedet for at bruge shotsglasset, tippede hun bare flasken og drak resten af indholdet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Man 30 Jun 2014 - 22:00

Wyatt kunne ikke lade være med at smile da hun tog hans hånd. Det var en rar følelse. Næsten som om han ikke var alene mere, som var der endelig noget i hans liv der var værd at kæmpe for. Hendes ord fik han til at grine lidt og han svarede '' Men du er her nu ''. Hans ord blev sagt med en glæde og ømhed. Han tænkte ikke så klart mere og lod det bare flyde ud hvordan han havde det. Han var mere ærlig overfor sig selv. Han kiggede på hende imens de sad der, han fik det helt varmt inden i. Det føltes bare så rigtigt at sidde der med hende. Det var som om at alkoholen gjorde det mere klart. Fjernede alle hans tvivl og frygte. Wyatt grinede lidt '' Du må endelig blive hvis du har lyst.. Jeg har lyst til at du bliver ''. Det var sandheden. Han ville gerne have at hun blev, på alle måder. Han var virkelig begyndt at kunne lide hende, men hun skulle jo også lære ham om væsner. Lige meget hvad så havde han tænkt sig at kæmpe og med det han vidste nu og kunne nu, så ville han tabe. Sikkert dø inden længe. Han rejste sig op og kiggede ned på hende med et grin '' Ingen body shots.. Det ender bare med jeg æder dig og ikke omvendt ''. Han grinede imens han gik ud i køkkenet. Lidt efter kom han ind med en flaske rom. Det var en af de stærkere flasker han havde. Han satte sig ned og skruede låget af og tog en slurk og rakte hende flasken og tørrede sig om munden med sin anden arm. Han kiggede lidt væk igen. Han vidste at han bare ville få lyst til at kysse hende, især nu hvor han var ved at blive fuld. Så han måtte fokusere på andre ting.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Man 30 Jun 2014 - 22:27

Han havde en rar stemme, det lagde hun først mærke til nu. Og de ord han sagde med hans stemme var endnu rarere. Han havde lyst til at hun skulle blive, hun havde lyst til at blive. Hvorfor var det nu at det var en dårlig idé? Det kunne hun ikke længere huske. Hun lænede sig tilbage i sofaen, og lod sit hår falde foran sit ansigt, et dumt smil spillede på hendes læber. "Jamen så bliver jeg måske" sagde hun og kastede sit hår væk fra ansigtet. Hun bed sig i læben. Hvorfor skulle hun egentlig ikke blive? Han var sød, rar, betænksom og forstående. Alle de ting hun normalt ikke kunne lide. Eller vent... Var han egentlig sød? Han havde virket ret bestemt, og mærkelig tidligere. Havde han ikke også råbt? Og slået sin hånd ind i væggen. Det var ganske dumt af ham. Et grin undslap hende, og det blev højere da han sagde han ville æde hende. Men lige nu var han sød.
Hun tog glædeligt imod flasken, tippede den og tog en stor slurk. Hendes tanker flød sammen, og hun var ikke sikker på at noget af det hun tænkte gav mening. "Åh, jeg ville dræbe for en cigaret lige nu!" sagde hun, og lænede sit hoved tilbage. Hendes hånd fløj op og dækkede hendes mund, da det gik op for hende hvad hun havde sagt. Et øjeblik efter grinede hun. "Det mente jeg selvfølgelig ikke bogstaveligt" skyndte hun sig at sige, og forsøgte forgæves at se meget alvorlig ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Man 30 Jun 2014 - 22:46

Wyatt grinede imens han kiggede på bordet. Hans blik prøvede at fokusere på alt andet end hende. '' Det er jeg glad for du gør''. Han kunne ikke rigtig finde et godt sted at kigge hen. Han kunne ikke rigtig huske hvorfor han ikke ville kigge på hende, hvorfor han ikke ville blive betaget af hende. Han kunne bare huske at der var en god grund. Wyatt grinede over hendes ord og kiggede på hende. Hvor så hun bare sød ud, sådan som hun slyngede hendes hår. Det gik i slowmotion for ham. Han sank en lille klump men kunne ikke lade være med at smile stort da hun prøvede at kigge alvorligt på ham. * Hvor er hun bare dejlig *. Wyatt trak på sine skulder '' Desværre.. Jeg ryger ikke.. Jeg har måske et joint eller to i rodet et eller andet sted.. Dog gør jeg mig ikke i stoffer.. Jeg frygter lidt hvad jeg ville gøre med min hjerne ''. Han grinede lidt og tog en stor slurk af flasken. Han spildte lidt som løb ned af hans mundvig og en dråbe landede på hans brystkasse og gled langsomt ned af den. Han tørrede igen hans mund og rakte hende flasken. Han prøvede igen ihærdigt at kigge alle andre steder hen en på hende.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Man 30 Jun 2014 - 23:14

En joint. Hun lavede en grimasse. Det var ikke en joint hun havde lyst til, bare en cigaret. Hun rystede på hovedet. Så måtte hun jo klare sig uden. Hun prøvede at forestille sig ham høj på et eller andet, og et lille grin fløj ud af hende. "Du ville sikkert have en meget logisk forklaring på, hvorfor du pludselig var omgivet af enhjørninger. At en flok næsehorn var gået på kur, eller sådan noget" igen grinte hun, men det stoppede hurtigt da han spildte ned ad sig selv. Han så ud til ikke selv at have lagt mærke til det, men hendes øjne fulgte nøje dråben der gled ned ad hans brystkasse. Uden at tænke over det, lænede hun sig frem, og slikkede dråben væk. Hun kiggede op på ham med et drilsk smil, og tog flasken inden hun lænede sig tilbage igen. En stemme bagerst i hendes hoved, råbte af hende at hun havde gjort noget ufatteligt dumt, og at det ikke måtte ske igen. Hun hadede den stemme. Hun gjorde som det passede hende, og den dumme, fornuftige stemme skulle slet ikke bestemme over hende. Hvis hun nu drak tilstrækkeligt nok, ville hendes hoved holde sin kæft. Så hun så tippede flasken, og drak i et langt øjeblik. Det måtte snart virke, for hun kunne ikke engang smage rommen. Hun mærkede kun, at den lunede i hendes hals, på vejen ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Man 30 Jun 2014 - 23:25

Wyatt grinede. Hun havde sikket ret. Da hun slikkede ham stivnede han et kort øjeblik. Han sank en klump. Det sidste af hans fornuft var ved at være sløret af alkohol. Han sad og kiggede på hende drikke. Han kunne se hvordan hendes hals bevægede sig i takt med hun drak. Han førte en hånd til hans hoved. Han kunne ikke huske hvorfor han skulle holde sig tilbage. Det var så svært at gøre det. Han havde bare lyst til at kysse hende. Det var det eneste hans alkoholiserede hjerne kunne tænke på. Da hun blev færdig med at drikke tænkte han *fuck it.. Jeg kysser hende*. Han lænede sig frem og prøvede at kysse hende. Hvis det lykkes var det bestemt ikke et normalt kys. Det var et kys som havde han ikke set hende i flere år. Som var hendes læber et bekendtskab han ikke havde mødt i langtid. Han havde ikke lyst til at kysset skulle ende. Wyatt var fuld og hans tanker og syn på sig selv var erstattet af det basiske. Han kunne lide hende og han havde lyst til at kysse hende. Længere og mere var der ikke i det. Han havde holdt sig tilbage, forsøgt at lade være. Som var hun et drug han havde modstået længe men ikke havde styrken til at modstå længere.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Man 30 Jun 2014 - 23:49

Han reagerede mærkeligt på at hun slikkede ham på brystet. Det plejede mænd ikke at gøre. De var hvis hun bare rørte ved dem. Glade på mere end en måde. Havde hun gjort noget forkert? Det kunne ikke være rigtigt, han ville gerne have at hun blev hos ham. Det var også ligemeget så. Hvis han ikke holdte af hende på den måde, så måtte han da blive fri. Det gjorde ham også til en løgner. Men fint nok, flasken med rom kunne også bare være hendes nye bedste ven.
På et øjeblik, havde hun bildt sig selv ind, at han egentlig slet ikke brød sig om hende. Så derfor overraskede det hende, da han pludselig kyssede hende. Hendes øjne udvidede sig, og hun stivnede et øjeblik, inden hun slappede af og gengældte kysset. Det var som at se en kær ven efter mange år, en ven hun havde savnet. Hendes hænder tog fat om hans skuldre, og hun lænede sig tilbage og trak ham med sig, så han lå oven på hende.
Det var det hun gerne ville. Hvorfor havde det været så forkert? Og hvorfor var det, at hun så hurtigt havde glemt, hvor vigtigt det var at lade være? Det var også ligemeget nu. Det vigtigste i hele verden for hende lige nu, var hans læber imod hendes. At hun kunne mærke ham ovenpå hende, at han var tæt på hende, og han kunne ikke komme tæt nok på. Hun havde armene omkring ham, og pressede ham tættere ind til sig. Lige meget hvad, så føltes det som om at der var for meget plads imellem dem, selv om de ikke længere kunne presses tættere ind til hinanden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 1 Jul 2014 - 0:02

Wyatt kom med et ille ''mmh'' da han blev presset ind imod hende. Hun var jo meget stærkere en han var. Han nød at være så tæt på hende som han var. Han lagde sine arme omkring hende og pressede hendes læber imod hans. Han slap ikke kysset, dog blev det langsomt dybere og dybere. Han ville ikke have kysset til at stoppe. Han lod blidt hans hænder kærtegne hendes nakke og ryg. Dette var en dejlig følelse. Den nærhed de delte. Han havde helt glemt hvad der stoppede dem til at starte med. Wyatt nød øjeblikket og for ham var det som om tiden stod stille. Deres kroppe der gned sig imod hinanden. Han kunne mærke at hun var kølig på en dejlig måde. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, han flyttede dog ikke sine hænder eller sine læber. Han var bange for at hvis han gjorde det ville han lade øjeblikket tage over og så ville han ikke være i stand til at styre sig selv. Han ville bare nyde det de havde gang i. Men langsomt blev kysset dybere og han gled sin tunge ind i hendes mund.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jul 2014 - 0:26

Det var så forkert. Men det gjorde det bare endnu bedre. Hun havde altid brudt reglerne, det gav hende et sus, hun ikke helt kunne beskrive. Men det var ikke det samme hun oplevede lige nu. Normalt gjorde hun ting fordi, de var forkerte. Fordi de pissede folk af. Fordi det var sådan hun havde valgt at leve. Ikke fordi hun altid havde lyst til det. Men fordi hun havde sig et image, fordi hun på et eller andet plan nød, at se andres blikke der fortalte hende, at hun opførte sig upassende, og glæden ved at være ligeglad.
Men det her... Det havde hun inderligt lyst til, noget hun med glæde ville gøre i en evighed. Men hun måtte ikke, og hun kunne ikke være mere ligeglad.
Hendes hænder kærtegnede hans ryg, gled op i hans hår. Hendes bevægelser var en smule klodsede på grund af alkoholen, men det var ligemeget, så længe hendes hænder rørte ham.

//Undskyld det korte svar//

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 1 Jul 2014 - 0:37

Hans vejrtrækning blev mere dyb og kysset blev vildere. Han var fuld og så med en halvnøgen pige han virkelig godt kunne lide på flere måder end de fysiske. Der var ikke noget at sige til at han havde svært ved at holde sig tilbage. Han vidste det var forkert men ikke hvorfor og han kunne ikke længere holde sig fra hende. Det var som at bede en udsultet hund holde sig væk fra en dejlig bøf, umuligt. Han tog fat i den t-shirt hun havde på og flåede den af hende. Han stoppede ikke med at kysse hende, han fumlede lidt med at få hendes BH op på grund af alkoholen. han fortsatte med at kysse hende mere intenst, han førte en hånd op i hendes hår og med den anden smed han hendes BH væk. Han havde glemt alt om sin hånd og mærkede ikke smerterne fra den. Han trak vejret lidt dybere. Han kunne mærke hvordan adrenalinen fossede gennem hans krop og gjorde ham stærkere men også vildere. Han nød hende i fulde drag, han pressede hendes mund imod hans i lange dybe kys. Han ville ikke give slip på hende, ikke igen.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jul 2014 - 0:55

En varme ligesom den hun havde følt tidligere, bredte sig i brystet på hende, og gled ud i resten af hendes krop. Hun smilede ind i det næste kys. Så det var sådan det føltes at være lykkelig... Hun var sikker på, at det var lykke der spredte sig rundt i kroppen på hende, og det var bedre end nogen form for stoffer hun nogensinde havde indtaget. Bedre end alle de random fyre hun havde haft sex med, og derefter sat tænderne i. En lille klokke ringede i hendes baghoved. Men hun kunne ikke regne ud hvorfor. Det var mærkeligt. Noget prøvede at arbejde sig igennem tågen af alkohol, noget vigtigt, noget hun havde overset. Det var hurtigt glemt igen, da han rev t-shirten af hende. Hendes vejrtrækning kom i hurtige stød, og hun overvejede et øjeblik om denne mand kunne få hendes hjerte til at slå igen. Hvilket var en dum tanke, selvfølgelig ville hendes hjerte ikke begynde at slå igen. Men i det øjeblik, føltes det som om alt var muligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 1 Jul 2014 - 21:19

Selv om han ikke kunne huske hvorfor, så var det normalt her det gik galt imellem dem. Dog gjorde det ikke den her gang. Han fortsatte kysset lidt før han fjernede hans læber fra hendes. Indtil nu havde hun lagt der uden rigtigt at gøre noget. Han trak vejret dybere og prøvede at fange hendes øjne med hans egne. Han sagde '' Er du okay?.. Noget galt? ''. Selv om han var fuld så ville han ikke gøre noget ved hende hun ikke kunne lide. Wyatt vidste ikke helt om han bare skulle fortsætte det han havde gang i eller hvad han skulle gøre. Han betragtede hende en smule og bed sig selv i underlæben blidt for at holde sig tilbage. Hun var så smuk at han havde svært ved ikke bare at kaste hende ned og gøre utænkelige ting ved hende. Dog holdt han sig tilbage, selv i dette stadie betød hun for meget for ham. Han ville vide hvad hun selv syntes om det her. De havde bestemt haft det svært og skønt sammen på samme tid, nu var der bare blandet alkohol ind i puljen. Det gjorde bestemt ikke ting nemmere. Eller gjorde det, det virkede næsten som om de bedre kunne finde ud af tingene når de var beruset. For andre ville det ikke være en god ting men så ødelagte som de var, var det måske den bedste måde at få sat det hele i gang på. Det ville kun tiden kunne vise.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jul 2014 - 21:40

Han måtte ikke stoppe. Hvorfor stoppede han? Hun var et sekund fra, at genoptage kysset, da han fangede hendes blik. Han så bekymret ud. Hun rynkede brynene, det kunne hun ikke lide. Hvis der var noget der bekymrede ham, ville hun gøre alt hvad hun kunne, for at få hans bekymringer til at forsvinde. Men det var hende han bekymrede sig om, og hun havde ikke lyst til at forsvinde. Det var forvirrende. Hvorfor skulle hun ikke være okay? Hun var langt mere end okay. Hun nikkede. "Jeg har det fint. Hvorfor skulle der være noget galt?" sagde hun og lagde en hånd på hans kind. Hun gennemsøgte hans øjne. Måske han var kommet i tanke om den der vigtige ting, som hun åbenbart havde glemt. Som stadig var skjult i alkohol tågen i hendes hoved, og meget, meget langsomt prøvede at kæmpe sig frem.
"Er du okay?" spurgte hun med blød stemme, og lænede sin pande imod hans, imens hun kærtegnede hans kind. "Altså.. Hvis du ikke har lyst, så kan vi godt stoppe her" hviskede hun og kunne ikke helt holde skuffelsen ude af sin stemme. Men hun mente det hun sagde. Han skulle ikke tvinges til noget han ikke ville.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 1 Jul 2014 - 22:04

Han lyttede til hendes ord. Hvad havde han dog tænkt på. Da hun lagde en hånd på hans kind lukkede han hans øjne og nød det. Det var så rart. Han svarede fjernt '' Jeg er mere end okay''. Da hendes pande ramte han hans bredte der sig en varme i ham. Han nød dette øjeblik mere end han havde troet det muligt. Det var en ubeskrivelig følelse. Hendes kærtegn var det der fik ham til at smile. Det var en fantastisk følelse. Han lagde en hånd på hendes kind og løftede hendes hoved lidt og gav hende et hungrende kys og fjernede kun lige hans læber fra hendes og sagde hurtigt '' Nej.. Ikke stoppe ''. Wyatt kiggede hende igen længselsfuldt og lagde hende ned. Han næsten flåede trusserne af hende og lagde sig ovenpå hende. Efter hendes kærtegn kunne han slet ikke være tæt nok på hende. Han ville føle hende på alle tænkelige måder. Have hende på måder som kun fantasien kunne sætte grænser for. Han var meget tændt. Denne kvinde havde vækket noget i ham. Det var ikke bare lyst til det fysiske men også psykisk. Han hungrede allerede efter hendes næste berøring, hendes næste lyd.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jul 2014 - 22:55

Han var også mere end okay. Det fik hende til at smile. De fortsatte, som om der ikke havde været nogen kortvarig afbrydelse. Hun gengældte hans kys, med samme intensitet. Det var helt sikkert nu, at der ikke var noget der skulle stoppe dem.
Hendes hånd gled op i hans hår, og den anden gled ned ad hans ryg, imens kysset fortsatte. Det hele byggede op til, at noget vidunderligt skulle ske, hun kunne næsten ikke holde ventetiden ud. Hun havde lyst til ham. Ikke på en dyrisk måde, ligesom hun plejede. Det var anderledes, og hun kunne ikke forklare hvad det var. Hendes fingre fandt kanten på hans boxer-shorts, hun hev ud i elastikken, og slap den igen. Et hint til, at han skulle smide dem. Hun kunne selvfølgelig flå dem i stykker på ingen tid. Men han fik hende til at føle sig så menneskelig, og hun havde ikke lyst til at bruge sin overmenneskelige styrke imod ham. Hendes tanker var menneskelige, og alle de følelser, hun aldrig før havde oplevet, der vivlede rundt i hende var menneskelige. Det var rart. Lige nu, var hun ikke et rovdyr på jagt. Hun var ikke en blodtørstig vampyr. Hun var bare Tonia. Blod... Blod!*fuck...* Det var det hun havde glemt. Det der havde været skjult i tågen i hendes hoved.
Hun hørte pludselig meget tydeligt Waytts hjerteslag, som om hun før havde haft vat i ørerne, som at være til en fest hvor musikken pludselig blev skruet op for. Hun stivnede et øjeblik. *Det er ligemeget. Stop! Det er ligemeget. Du kan godt styre dig. Du er ikke engang tørstig!* Til sin egen store forbløffelse, gik det op for hende, at hun faktisk ikke var tørstig. Ikke efter blod i hvert fald, men efter ham. Hun kunne godt styre sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tors 3 Jul 2014 - 20:58

Wyatt tog hurtigt sine boxershorts af og lagde sig op af hende. De lagde nu helt uden noget på. Han holdt hendes ene ben med hans hånd og holdt den anden hånd på hendes nakke og pressede hendes hovedet tættere på så deres læber pressede sig imod hinanden. Alt gik i slowmotion for ham. Dette var ikke som de andre kvinder han havde været sammen med. Dette var ikke kun fysisk men også mentalt. Han følte faktisk noget for denne kvinde. Det var en underlig følelse der kørte igennem ham. Han ønskede ikke dette øjeblik skulle ende. Som de lå der hud mod hud. Så var alt for første gang som de skulle være, i følge Wyatt i hvert fald. Han var præcis hvor han gerne ville være og med den han gerne ville være sammen med. Han drejede dem om så han lå nederst og med hende ovenpå ham. Han kunne mærke at hun havde lige så meget lyst til ham som han havde til hende og det var en rar følelse for ham. Han tænkte ikke mere, han levede sig ind i øjeblikket og var et med nuet. Han lod en hånd køre fra hendes nakke ned over hendes ryg og ned til hendes bagdel hvor han tog blidt fat. Han var jo trods alt fuld så hans berøringer var en smule vilde. Det var til at føle på ham at han virkelig nød dette.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum