Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En Hunter er skabt (Tonia) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En Hunter er skabt (Tonia)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

En Hunter er skabt (Tonia) - Page 2 Empty Sv: En Hunter er skabt (Tonia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Jun 2014 - 0:04

Det irriterede hende, da han lagde hende tilbage på hovedpuden, og satte farten ned, endnu mere da han holdte hendes arme ned imod sengen.
Det var en meget forståelig reaktion. Men sex for Tonia var aldrig personligt. Hun nåede altid et nærmest dyrisk stadie, hvor hun kun var styret af lyst. Hun var næsten på det stadie. Det eneste der holdte hende tilbage, var tanken om at hun ikke måtte bide ham. Selvom han var lige der.. Et formidabelt måltid, i en lækker indpakning. Men hun lod være. Det var ikke det, det handlede om.
Da han igen slikkede hende på halsen, gik en lille rystelse igennem hende. Han skulle ikke bruge det imod hende. Det var hendes!
Hun hørte ikke engang hvad han sagde, og han var knap nok færdig med at snakke, før hun havde overmandet ham. Han lå nu på ryggen, og hun sad ovenpå ham. Hvert af hans håndled var i hendes hænder, presset imod madrassen over hans hoved. "That's my move" sagde hun koldt, imellem sammenpressede tænder. Hun havde et vildt, dyrisk blik i sine øjne. Hun lænede sig ind over ham, og meget diskret holdt hun vejret, da hun langsomt lod sin tunge køre op af siden på hans hals, og gled over hans puls. Hun nåede hans øre og satte forsigtigt tænderne i hans øreflip, inden hun trak sig tilbage og kiggede på ham. Hendes blik var stadig det samme, men hendes stemme var blødere da hun sagde, "se, jeg har styr på"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Wyatt Tors 26 Jun 2014 - 0:15

Wyatt blev en smule overrasket selv om han havde ventet det, han havde ikke helt vendet sig til den styrke og hurtighed hun havde. Han nød det hun gjorde. Da hun slikkede hans hals lukkede han hans øjne. Han forstod ikke helt hvad han mente hende hendes move. Men hvis hun tillod ham at gøre det måtte hun jo kunne lide ham mere end hun sagde. Han kunne ikke lade være med at smile lidt over det. Det var en rar følelse.Da hun sagde at hun havde styr på det smilede han igen '' Ja.. Det ville jeg ikke kunne ha gjort.. Hvis jeg havde dig sådan.. Ville jeg allerede have flået resten af dit tøj af ''. Wyatt smilede drilsk '' Men jeg kan ikke engang flytte mine arme ''. Han kunne godt lide at hun tog kontrollen. Han så igennem hendes kolde stemme. Hvis han bare havde været noget legetøj, hvis dette bare havde været sex for hende. Hvorfor ville hun så holde sig tilbage. Han vidste ikke hvad hun tænkte på. Men for ham var det her specielt. Han havde aldrig haft det sådan her med en anden person. Han så kun hende, det var som resten af verden stod stille. Han kiggede hende i øjnene og smilede til hende. Han stolede på hende fuldt ud. Det havde han gjort stort set fra starten. Det var som var hun det han havde manglet så længe. Han ville dog ikke tænke på det. Han kunne ikke, følelser for ham var noget han aldrig kunne blive klog på. Hverken hans egne eller andres. Uden han selv vidste det, så ville denne følelse i ham bare vokse. Han smilede drilsk til hende '' Dit træk''.

Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 143

Indlæg af Gæst Tors 26 Jun 2014 - 0:40

Hun hævede smilende det ene øjenbryn, ved hans kommentar om at flå resten af hendes tøj af, som om hun spurgte 'hvad venter du på?'. Han havde jo selvfølgelig ingen chance for at gøre det, så længe hun havde fat i hans hænder. Så hun slap ham, og placerede i stedet sine hænder på hver side af hans ansigt, lænede sig indover ham, og kyssede ham længe og intenst. For et kort øjeblik holdt hun vejret, da hendes læber vandrede ned ad hans hals, hans brytskasse og hans mave. Hendes arme fulgte langsomt efter hende, og gled ned ad hans overkrop og endte ved knappen på hans jeans. Hun sendte ham et blik, og bed sig i læben inden hun knappede op. Lynhurtigt stod hun for enden af sengen, og trak i hans bukseben. Hun smed hans bukser over skulderen og sad hurtigt over ham igen. "Dit træk" hviskede hun med et drilsk smil, hendes læber få millimeter fra hans og lod sine negle blidt køre hen over hans ribben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tors 26 Jun 2014 - 20:05

Wyatt blev overrasket som altid. Hun var hurtig, stærk, utrolig smuk og elegant. Han gengældte kysset i dybde. Det var lang tid siden han havde fået sådan et kys. Det var helt urealistisk. Hans læber summede en smule efter det lange og lystne kys. Da hans bukser pludselig blev flået af gav han et lille set men smilede så skævt. Da hun satte sig ovenpå ham satte han sig op så de sad viklet ind i hinanden. Han kyssede hende intenst og førte hans tunge ind i hendes mund og berørte let hendes tunge med hans imens han spændte hendes bh op. han slap kysset for at smide hendes bh væg og med et hurtigt tag tog han om hende og vendte hende om og smed hende i sengen. Han kiggede på hende med et smil og tog langsomt og og blidt hendes trusser af. Han lagde sig ovenpå hende og kyssede hende først på munden, så på kinden og så halsen. Derefter grinede han svagt og slikkede hendes hals igen. Hun havde sagt at det var ´´hendes move´´. Men det virkede til at han var den eneste der fik lov at bruge det på hende og det drev hende vanvittig. Så det måtte han jo bare gøre igen. bare for at se hvad der ville ske.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tors 26 Jun 2014 - 21:32

Hun kunne godt lide følelsen af hans tunge, der gled imod hendes egen. Hun kunne godt lide den måde han rykkede hende rundt, og tog pladsen øverst, at de skiftedes til at tage styringen. Hun kunne godt lide den måde han klædte hende af på. Men hun kunne ikke klare, at han slikkede hende på halsen. Det var en konstant reminder, at med sex fulgte der et måltid.
Og nu havde han gjort det én gang for meget. Hendes hånd fløj op i hans hår, og trak voldsomt hans hoved til siden, så hans hals var blottet. Hendes anden arm, viklede sig om livet på ham og holdte ham fast, så han ikke kunne slippe væk.
Hendes øjne var limet til hans puls. Hun kunne lige akkurat se den, pumpe imod hans hals. Hendes tunge gled hele vejen fra hans kraveben, op ad halsen på ham og stoppede på hans puls. Hun trak sit hoved tilbage, og hendes hugtænder skød frem.
Hendes øjne var fikseret på det punkt hvor hun ville bide ham, da hun huskede hvem han var. En stemme i hendes hoved sagde det var ligegyldigt hvem han var. Men alligevel tøvede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tors 26 Jun 2014 - 21:43

Det var bestemt ikke den respons Wyatt havde regnet med at få ud af hende. Normalt ville han være blevet gal, bange, sur eller gået i panik men der var bare noget i ham der fik ham til at være rolig. Han kiggede på hende og lagde en hånd på hendes kind. Han aede den blidt og lagde derefter sine arme blidt om hende. Han forstod det ikke selv. Der sad et farligt rovdyr og kiggede på ham som var han mad men han så hende slet ikke sådan. Han vidste ikke selv hvorfor, han vidste ikke hvad det betød. Hans følelser var aldrig noget han kunne tyde. Han blev siddende. Han gjorde ikke modstand, selv om hun havde drejet hans hoved og holdt det fast med hendes styrke kiggede han bare på hende med et roligt smil. Hans øjne viste ikke frygt, de viste noget helt andet. Omsorg, at hun betød noget for ham. At han stolede på hende. Wyatt aede blidt hendes ryg med kærlige strøg. Han vidste nu at han nok ikke skulle slikke hende på halsen mere. Han frygtede ikke hvad hun ville gøre men han vidste heller ikke hvad hun ville gøre.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tors 26 Jun 2014 - 22:13

Hendes vejrtrækning var dyb og ustabil. Hendes øjne var stadig fikseret på hans hals, hun kunne stadig ikke finde ud af, om hun skule bide ham eller ej.
Hun stivnede da hans hånd ramte hendes kind, og hendes øjne fandt hans. Hun forstod ikke blikket han sendte hende, hun forstod ikke det rolige smil der spillede på hans læber, og hun forstod slet ikke hvorfor hans hånd kærtegnede hendes ryg. Hendes hugtænder trak sig tilbage, og hendes ansigtsudtryk gik fra vildt og farligt til forvirret. På et øjeblik havde hun skubbet ham, rejst sig og trukket den lange t-shirt over hovedet. Hun gik ud i hans stue, og stillede sig midt i rummet. Hun begravede sit ansigt i sine hænder, og forsøgte at redde ud i det forvirrende kaos i hendes hoved.
Hun kunne ikke være sammen med ham, ikke på den måde. Han ville komme skade, og højst sandsynligt dø. Alligevel ville hun gerne være tæt på ham, hun kunne bedre lide sig selv i hans selskab. Hun forstod det ikke. Hun havde aldrig haft brug for andre end sig selv, og nu var facaden pludselig brudt.
Hendes nyfundne følelser, var ikke til at finde ud af, så hun holdte sig i stedet til fakta. Hun havde lovet at hjælpe ham. Træne ham. Det ville nok ikke bringe ham den store nytte, hvis han faktisk kom til at kæmpe imod et andet væsen. Tanken resulterede i et mærkeligt stik i brystet på hende. Han måtte ikke dø...
Hun rystede på hovedet i forsøg på at klare hendes tanker. Det nyttede ikke noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tors 26 Jun 2014 - 22:25

Igen gik hun. Wyatt tog sig til hovedet. Han kunne ikke finde ud af det. han løb jo efter hende som en eller anden hund. Han rystede let på hovedet.Han kunne ikke finde rundt i alt det her. Han ville bare være tæt på hende men det virkede som om de begge to ikke kunne finde ud af det. Han rejste sig op og bandt dynen om sig og gik ud i stuen. Han virkede en smule frustreret. Han gik lidt frem og tilbage. Derefter kiggede han på hende alvorligt '' Tonia.. Hvis det ender i du bider mig.. Så fuck it.. Jeg vil være sammen med dig ''. Han kørte hans hænder over hans ansigt og sagde ''fuck''. Han sukkede '' Jeg er ikke god til det pis her.. Når.. ''. Han rystede på hovedet og kom med et ''fuck'' igen. Han rev sig lidt i håret '' Når vi er tæt så er jeg glad.. På en anden måde end bare fysisk ''. Han rystede på hovedet '' Jeg.. ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. Jeg er pisse dårlig til det her ''. Han satte sin hånd mod væggen. '' Lad os fucking prøve.. Og hvad der sker er ingens skyld ''. Han mente det. Han kiggede oprigtigt på hende og afventende. Han ville ikke have hun gik eller blev sur. Hun kunne nok ikke gå for der blev snart lyst udenfor.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tors 26 Jun 2014 - 22:45

I en hver anden situation, havde hans besvær med ord været morsomt for hende. Men lige nu, havde hun selv svært ved at omdanne sine tanker til ord. Hendes hænder faldt fra hendes ansigt. "Wyatt.. Prøv og hør" begyndte hun blødt. "Jeg kan ikke... Vi kan ikke..." hun sukkede dybt, og lukkede øjnene et øjeblik inden hun prøvede igen. "Der kan ikke være noget "vi", eller "os". Det gør jeg ikke i. Forstår du det? Potentielle kærester er min aftensmad!" facaden var tilbage igen, da hun sendte ham et roligt blik. "Jeg har lovet at hjælpe dig, men jeg kan ikke hjælpe dig på den måde. Jeg kan ikke give dig det du vil ha' og jeg har heller ikke lyst til det" sagde hun koldt. Hun leverede den løgn ganske godt, og hun håbede inderligt at han ville tro på hende.
Hun forbandede solen! Den var sikkert allerede ved at titte op over horisonten. Hun kunne ikke flygte fra ham, og var tvunget til at være i hans selskab indtil solen gik ned igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tors 26 Jun 2014 - 22:54

Wyatt kiggede på hende lidt. Han lyttede og da hun var færdig med at snakke gik han over og stillede sig foran hende. Han smilede svagt '' Heh ''. Han lagde en hånd på hendes kind '' Du siger nøjagtig hvad mit hoved siger til mig.. Hvad jeg overbeviser mig selv om''. Han gav hende et meget blidt og nænsomt kys på hendes kolde smukke læber og sagde så '' Jeg bliver ved med at sige til mig selv.. Der er ikke noget.. Jeg dør alligevel snart.. Jeg dur ikke til at være sammen med nogen.. Jeg er for fucked up til nogen vil kunne holde mig ud ''. Han grinede lidt '' Men hver gang jeg ser på dig.. Så er jeg fucking ligeglad.. Du er lige så fucked som mig ''. Han kiggede ned lidt og så tilbage på hende og hviskede det de havde sagt til hinanden før '' Lad os være et mess, sammen ''. Han lænede sig frem for at kysse hende igen. Han vidste ikke hvad der gik af ham. Men den løgn hun havde sagt, prøvet at overbevise ham med. Var den samme han havde prøvet at overbevise sig selv med. Han var ligeglad om ingen af den kunne få ord på hvad de mente. Men hvis han kunne tilbringe den tid han havde tilbage sammen med hende. Så ville han i det mindste være glad i sin sidste tid.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tors 26 Jun 2014 - 23:16

Hun lukkede øjnene imens han snakkede. Han havde ret, det vidste hun godt. Hun prøvede at overbevise sig selv om, at hun ikke kunne være sammen med nogen, hun kunne ikke tilhøre nogen, og mest af alt, at hun ikke havde følelser for manden der stod foran hende. Hun vidste ikke hvad de følelser betød. Om det var kærlighed, en form for begær eller noget helt tredje hun ikke havde kendskab til. Men hun havde allerede bestemt sig.
Hun lod ham kysse sig, hendes hænder gled op i hans hår, og hun forsøgte at ligge alle sine følelser i kysset. For det var deres sidste kys. Hun ville ikke lade det ske igen. En dør var blevet åbnet for hende. En dør ind til en ny verden, og som hun afsluttede kysset og lod sine hænder falde fra hans hår, smækkede hun den dør og havde ikke planer om at åbne den igen.
"Lad os sove" sagde hun lavt, og uden at kigge på ham, gik hun tilbage ind i soveværelset og lagde sig ned i hans seng.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Fre 27 Jun 2014 - 20:59

Efter alt dette var det det hun valgte at svare. Wyatt vidste godt hvad det betød. Desværre troede han så lidt på sig selv at han nemt gav op. Derfor nikkede han lidt imens han så ned ''Jo lad os det ''. *Det er nok det bedste.. Jeg ville alligevel bare fucke det op som jeg altid gør *. Wyatt gik over og lagde sig i sengen. Han var træt men han havde allerede planer for næste dag. Han skulle ud og handle ind før solen gik ned. Hun havde stadigvæk ikke fortalt ham meget om de overnaturlige væsner men han vidste dog lidt. Han vidste allerede hvilke gadgets han skulle bygge og hvad han skulle bruge dem til. Han lå og kiggede i loftet mens han tænkte på disse ting. Han lagde sine arme bag sit hoved og trak vejret normalt. Der slog det ham. Han skulle sove sammen med hende. Ud af til smilede han men iden i var han urolig * Efter alt det kyssen og fucking næsten gjort det.. Forventer hun så at jeg bare kan falde i søvn ved siden af hende... Hun er jo mega hot og hun har fået mig helt op at køre to gange.. Måske leger hun bare med mig.. Måske betyder jeg ikke så meget for hende som jeg først troede * De mørke tanker ramte hans sind som et lys der blev slukket en kold vinter aften.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Fre 27 Jun 2014 - 21:16

Hun lå på siden, vendt væk fra ham. Nu hvor han ikke længere kunne se hendes ansigt, behøvede hun ikke længere holde facaden oppe. Hendes følelser havde frit løb henover hendes ansigt. Hun var ked af det. Det føltes som om hun havde et hul i brystet, og det gjorde ondt. Sorgen farvandlede sig snart til vrede. Ikke imod Wyatt, men imod hende selv. Hvordan kunne hun havde ladet ham komme så tæt på? Hvordan kunne hun lade ham give hende håb? Noget hun ikke vidste hun havde brug for, før det var der. Lige som med ham.
Værst af alt, hun havde smidt hele sin følelsesmæssige rustning for denne mand, og hun var ikke sikker på hvornår den ville komme tilbage igen, hvornår hun ville blive sit gamle jeg.
Og nu lå hun der, ikke særlig langt fra ham, med en ulidelig trang til at række ud efter ham. Få ham til at holde om hende igen. *stop!* tænkte hun. Det kunne ikke nytte noget, den dør var lukket. For evigt, og sådan skulle det blive ved med at være.
Med et opgivende suk lukkede hun øjnene, og forsøgte med meget besvær at slukke sine tanker, så hun kunne sove.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Fre 27 Jun 2014 - 21:23

Wyatts tanker fortsatte men stoppede brat da han hørte hendes suk. Det var som noget i ham vågnede. Som om det der havde vist sig da hun havde angrebet ham dengang. Han tog fat i hende og vendte hende om så han kunne se hendes ansigt. Han kiggede direkte og alvorligt på hende '' Du er fucking min.. Jeg gider ikke engang diskutere det og jeg acceptere ikke et nej ''. Han tog fat i hendes kinder og forsøgte at give hende et langt og intenst kys. Hun var meget stærkere end ham og kunne sagtens stoppe ham. Han vidste ikke hvad der gik over ham. Hendes suk, at han kunne høre at hun var ked af det fik ham til at finde sin indre beslutsomhed. Han kunne og ville ikke se hende ked af det. Måske var han bare et menneske, måske var han svag og skrøbelig. Men han gjorde hvad han kunne, han var stolt af sig om selv om hans fysiske styrke ikke var stor så var hans mentale. Han ville ikke tage et nej som et svar. Han ville ikke bakke ud og han ville ikke lade hende bakke ud nu hvor han kunne høre hun havde det på samme måde.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Fre 27 Jun 2014 - 21:48

For en anden pige havde det måske været de helt rigtige ord. Hans beslutsomhed, havde sikkert været meget tiltrækkende for et menneske. For Tonia var de ord, som et slag direkte i ansigtet.
Hun glemte dog et øjeblik, hvad han havde sagt da hans læber ramte hendes. I et par sekunder gav hun sig hen i kysset, men hans ord lød som et smerteligt ekko i hendes hoved. Hun skubbede ham væk og rejste sig. "Du fatter ingenting, gør du?" sagde hun koldt og vendte sig imod ham. "Jeg tilhører ikke nogen!" hendes stemme blev højere og mere skinger, "jeg knepper hvem jeg har lyst til, og suger livet af hvem der passer mig! Jeg er ikke et eller andet bæst du kan tæmme! Du bestemmer ikke over mig!" noget vådt gled ned ad kinden på hende, og hun fjernede det hidsigt.
Når vampyrer græd, græd de ikke tårer ligesom mennesker, men blod. Hun kiggede ned på sin hånd. Hun havde blod på hånden. Hendes ansigt blev blankt. Hun græd? Det havde hun ikke gjort siden hendes skaber... Den tanke skubbede hun hurtigt væk, inden hun havde tænkt den til ende. Det gav ikke mening. Hun var jo vred. Hun mærkede vreden i hele sin krop, de spændte muskler, hendes åndedræt der var en smule dybere og hurtigere, og følelsen af at hun kunne eksplodere hvert øjeblik det skulle være. Så hvorfor fanden stod hun og græd?

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Fre 27 Jun 2014 - 21:59

Wyatt rystede på hovedet og rejste sig op. Han slog hånden ind i væggen så den revnede en smule. han kunne høre hvordan hans knoer brækkede. Han udbrød et ''FUCK''. Han rystede sin hånd og kiggede på hende '' Jeg er pisse dårlig til ord.. Jeg vil fucking ikke eje dig.. Jeg vil ikke bestemme hvad du skal gøre''. Han gik lidt frem og tilbage i en frustreret gangart, han tog sig til hovedet med sin raske hånd og kiggede hen imod hende '' Når jeg er sammen med dig.. Så er alt bare bedre.. Når vi kysser forsvinder alt pis i mit hoved.. Jeg har ikke lyst til at du skal eje mig eller jeg skal eje dig.. Jeg har lyst til at vi skal være sammen for det er fucking det vi begge vil''. Han stillede sig op foran hende med et død alvorligt blik i hans øjne og sagde højt '' Hvis du ikke har det på samme måde.. Så fucking dræb mig.. Bevis du er så kold som du siger.. Så gør det ''. De sidste ord var ikke noget han overhovedet havde styr på han sagde '' Uden dig kan det fucking være ligemeget''. Han blinkede lidt efter at have sagt det. Han var forbløffet. Hvorfor havde han sagt disse ord. Han kunne ikke forstå det. Han rystede lidt på hovedet og fik et fast blik igen *Fuck it.. Sagt er sagt.. Stick with it ''. Han rakte sine arme ud til siden og kiggede død alvorligt på hende.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Fre 27 Jun 2014 - 22:21

Han fik hendes opmærksomhed, da han bandede højlydt. Hun havde også hørt hans knoer flække, hun kunne ikke være mere ligeglad.
Hun rynkede brynene. Det var så forvirrende, det der kom ud af munden på ham. Hvornår var han blevet så afhængig af hende? Og hvornår var hun blevet så afhængig af ham? Var det hele startet med det første kys i biblioteket? Ligemeget hvad, så var hun stadig vred, selv om han havde forklaret hvad det egentlig var han mente. "Så du siger at du ikke vil rende rundt og lege far, mor og børn? Det er okay, at jeg går ud og har sex med en random fyr, og slår et par mennesker ihjel til aftensmad?" Hendes stemme var stille, men faretruende, som om hun ville eksplodere hvis han sagde noget forkert. "Det eneste du forlanger af mig er sex?" hun lød ikke fornærmet. Hun sagde det så henkastet, at det lød som om hun spurgte om vejret, eller om han brugte sukker i sin kaffe.
Men det gav ikke mening. Hvis han kun ville have sex, hvorfor var alt så lige meget uden hende? Hun fattede ingenting. Kærlighed var ikke noget hun havde spildt tid på siden hun var menneske, og det lykkedes heller ikke for hende dengang. Det var et evigt mysterium for hende. Hun var overbevist om, at lige meget hvor længe hun eksisterede, ville hun ikke lære at forstå det mærkelige fænomen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Fre 27 Jun 2014 - 22:44

Han tog sig til sin hånd og kiggede på ham. hun havde ikke slået ham ihjel som han havde bedt hende om hvis hun ikke havde det på samme måde og alligevel virkede det som om hun ikke havde hørt det, eller ikke ville. Wyatt kiggede på hende '' Lege far, mor og børn.. Jeg ved ikke med dig.. Men jeg er alt for fucked til overhovedet at overveje det ''. Han kiggede lidt på hende og rystede så på hovedet '' Hvis det er det du har lyst til så fint ''. Han rystede på hovedet igen og gik ud af rummet. dog nåede han kun til døren da hun snakkede igen. Han stoppede og vendte sig om og gik over og gav hende et blidt, nænsomt kys. Det var som i det øjeblik var hun det vigtigste i verden for ham. De få sekunder han kyssede hende, der var så mange følelser bag dette kys. Han vendte sig om og sagde '' Hvis det bare var sex.. Så havde jeg slet ikke kysset dig ''. Han gik ud af rummet og ind i køkkenet. Han var ikke god til følelser og han stod og prøvede at finde ud af dem foran hende. Det forvirrede ham meget. Han tog nogle isterninger ud af fryseren og lagde dem i håndvasken og stak sin hånd der ned. Den bankede og gjorde ondt. Han bed sig i underløben og satte sit hoved imod en skabs låge * Hvordan fuck kan hun bringe så mange følelser frem i mig.. Hvorfor bliver jeg overhovedet så sur.. Jeg fatter hat.. Hvorfor smadrede jeg lige min hånd.. Denne kvinde.. Jeg har aldrig haft det sådan her før.. Måske skulle jeg bare drikke mig fuld, glemme det og tage ud og jage i morgen.. Måske er det bare bedst at fucke det hele og kæmpe imod noget shit*. Igen ville han bare løbe fra det hele. Det var jo det nemmeste.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Fre 27 Jun 2014 - 23:15

Selvfølgelig ville han ikke lege far, mor og børn. Børn kunne der heller ikke blive noget af. Thank god. Det var et retorisk spørgsmål.
Så hun var fri til at gøre som hun ville. Men ikke til at forlade ham. Hun vidste også godt inderst inde, at hun ville komme krybende tilbage hvis hun prøvede. Men han forlangte stadig noget af hende, som hun ikke var sikker på, at hun kunne give. Han forlangte egentlig bare hende. Hun lettede åbenbart en eller anden byrde for ham, som hun ikke helt kunne finde ud af hvad var.
Hvordan var det muligt at sige så meget sine læber, uden at bruge ord? I løbet af de få sekunder hans læber var på hendes, følte hun sig som det mest betydningsfulde i hele verden. Hun skiftede aldrig kropstemperatur, men i det øjeblik, bredte en blød varme sig inden i hende. Med det samme han var ude af rummet forsvandt den igen. Hun var ikke i tvivl om, at hun ville blive ved med, at forsøge at skubbe ham væk. Spørgsmålet var, hvor længe han ville blive hængende. Hvornår mon han ville få nok af hendes pis? Og ville hun kunne blive hængende, uden at føle sig eget?
Hun gik hen og lænede sig op ad dørkarmen. Hendes øjne gled henover alle de tomme flasker der fyldte hans lejlighed, og han var ikke ene om at overveje og give sig hen til fuldskaben. Bare for at få fred i hovedet et øjeblik. "Du skulle vel ikke have en flaske der var fyldt i stedet for tom?" spurgte hun og sendte ham et skævt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Fre 27 Jun 2014 - 23:30

Wyatt kiggede tilbage på hende med et skævt smil og sagde '' Køleskabet er fyldt.. Mest tequila.. Kan jeg bedst lide ''. Han lukkede et øje og bed tænderne sammen og trak sin hånd op af isen. Han åbnede derefter køleskabet og trak to flasker tequila ud. Han hev også to citroner og salt ud. Han kiggede på hende og sagde med et skævt smil '' Bærer du dem ind i stuen.. Jeg har kun en hånd ''. Han grinede lidt. Det gjorde enormt ondt men det var der jo så meget der gjorde. Da han gik forbi hende kunne han næsten ikke holde sig fra at kysse hende. dels fordi hun kun stod i en lang t-shirt med ingenting under men mest fordi alt bare var så meget bedre når han var tæt på hende. Wyatt satte sig i sofaen og lagde sin ødelagte hånd på armlænet og lænede sig tilbage. Det var ikke rigtigt det her. Han regnede ikke med at hun var der når han kom tilbage efter hans jagt i morgen men han håbede. Han kunne ikke slå tanken ud af hovedet. Han kunne ikke tænke på at hun ikke var der mere. Wyatt lænede hovedet tilbage og lukkede sine øjne med et suk. Hvad var der sket, hvad havde denne fantastiske kvinde gjort ved ham.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Fre 27 Jun 2014 - 23:50

"Klart" svarede hun simpelt på hans spørgsmål. Det var da også dumt at smadre sin egen hånd. Hun følte ikke medlidenhed med ham. Det var selvforskyldt.
Da han var gået ind i stuen roddede hun rundt i hans køkken efter en kniv, og et skærebræt. Hun skar citronerne i både, og balancerede de to flasker og salten på skærebrættet og fulgte efter ham ind i stuen. Hun stillede det på bordet foran ham og satte sig ned ved siden af ham, men rejste sig hurtigt igen. "Hov.. Shotsglas. Ejer du sådan nogen?" spurgte hun over skulderen på vej ud i køkkenet igen. "Eller gør alkoholikere ikke i sådan noget? I drikker vel som regel bare af flasken?" spurgte hun med et grin og begyndte at rodde rundt i skabene.
Hun havde så hurtigt skiftet humør. Det gjorde hun tit. Men nu var det som om, at det hele var godt imellem dem igen. For nu, i hvert fald. Det skulle hun nok få fucked up igen. Men lige nu, skulle hun nok opføre sig pænt. Indtil hun fik noget indenbors, så ændrede det sig som regel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Fre 27 Jun 2014 - 23:59

Wyatt grinede lidt og sagde '' Anden skab.. Tror du jeg ville drikke så meget og ingen glas have.. Jeg er jo ikke en hulemand''. Wyatt vidste godt at dette var en måde at undgå det der ville komme. Han vidste slet ikke hvordan han ville tage det når han blev fuld men det måtte han bekymre sig over når det kom til det. Han gad ikke til at tænke over det for meget. Da hun kom ind med bakken blinkede han til hende og sagde drilsk '' Plant den smukke røv ved siden af mig ''. Han grinede en smule. Han havde altid syntes hun var lækker men det var så meget mere end bare udseende, hende hendes personlighed og væsen var så meget ligesom ham selv. Han ville dog aldrig indrømme det. Wyatt smilede skævt og sagde '' Body tequila?'' De kunne vel lige så godt have det sjovt når de nu var i gang. Wyatt havde aldrig været kedelig når det kom til alkohol. Der skulle altid ske noget, det var for kedeligt bare at sidder og drikke og snakke.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Lør 28 Jun 2014 - 0:16

Hun fandt shotsglassene og tog to med sig ind i stuen, og plantede "sin smukke røv" ved siden af ham. Hun kunne ikke lade være med at smile af den kommentar.
Hun hævede et øjenbryn da han foreslog body tequila. Hun trak t-shirten ned over sine knæ, og hviskede "men jeg har jo næsten ikke noget tøj på" hun bed sig i underlæben og kiggede genert op på ham. Det var tydeligt at det var skuespil. Hun var ligeglad med, om han så hvad der var under t-shirten. Hvad fanden, han havde jo allerede set det hele. På den anden side, så sad han jo heller ikke i andet end boxer-shorts.
Hendes tænder slap hendes læbe og et drilsk smil bredte sig henover hendes ansigt, for at fortælle ham, at hun var frisk på det.
Hun skrev sig bag øret, at hvis han prøvede på noget, blev hun nødt til at stoppe ham. Hun skulle ikke fucke det op nu, og hele sex tingen lod til at få hende netop til at gøre det. Desuden havde hun aftalt med sig selv, at hun skulle opføre sig pænt. Det holdt sikkert ikke særlig længe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Lør 28 Jun 2014 - 0:27

Wyatt løftede et øjenbryn og lagde hende ned i sofaen. Han løftede den t-shirt hun havde på op forbi hendes mave og slikkede derefter på hendes mave og dryssede lidt salt. Derefter lagde han et citron stykke i hendes mund. Han tog et stort shot tequila, slikkede frækt saltet væk og kyssede hende imens han tog citronen ud af hendes mund. Han havde set det hele af hende. Men han kunne ikke lade være med at lade hans blik glide ned af hende da han satte sig op. Han havde lyst til hende, men han havde mere respekt for hende og selv om hun snakkede om at sex var noget hun ikke lå noget i så virkede det til at hun gjorde det med ham. De var ikke nået ret langt før hun havde mistet kontrollen. Alt det var også ligemeget lige nu. Han ville have det sjovt, det var ingen grund til de ikke kunne nyde hinanden og drikke på samme tid. Wyatt kiggede udfordrende på hende og sagde '' Din tur.. Hvis du kan være opfindsom nok ''. Han grinede drilsk. Han ville se hvad hun kunne finde på. Lige nu skulle de have det sjovt, det skulle de nok fucke op når de blev rigtig fulde.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Lør 28 Jun 2014 - 12:23

Hun satte sig op, og trak t-shirten ned. Hun kunne ikke have at han blev fristet alt for meget. Hun havde godt set det blik han havde ladet glide ned over hende. Hun bebrejdede ham det ikke, hun vidste godt at hun var smuk, og hun brugte det altid til sin fordel.
Hun hældte et shot op, og skubbede ham langsomt tilbage, og ned at ligge med en hånd. Hun fulgte selv med, og sad lænet ind over ham. Ligesom han havde gjort, placerede hun en citronbåd i hans mund. Hun blinkede til ham inden hun langsomt og meget sensuelt slikkede ham midt på brystkassen, og dryssede salt derpå bagefter. Et drilsk smil spillede på hendes læber, inden hun slikkede salten væk, og tog sit shot. Hun kiggede ham i øjnene et øjeblik, inden hun lukkede tænderne om citronbåden i hans mund. Hun sørgede for, at deres læber ikke mødtes, og hun trak sig hurtigt tilbage fra ham, inden hun ombestemte sig.
Hun opførte sig bestemt ikke pænt. Hun prøvede at tirre ham, se hvor langt hun kunne gå. Det var naturligt for hende, og hun opdagede først bagefter hvad hun havde gjort. Hun blev nødt til at tænke sig om, hvis det her ikke skulle ende galt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum