Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En Hunter er skabt (Tonia)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: En Hunter er skabt (Tonia)
Hun lænede sin pande imod hans, og hendes hår faldt ned på hver side af hans ansigt. Indkapslede dem i deres eget lille paradis. Hun kiggede ham i øjnene, inden hendes læber mødte hans, og hun holdt op med at tænke. Lod de sidste skrøbelige bånd hun havde på sig selv falde, og gav sig fuldstændig hen til ham.
Et tilfreds lille suk undslap hende endnu en gang. Hendes hoved var placeret på hans bryst, og hendes finger tegnede snørklede mønstre henover hans brystkasse. Hans hjerte slog i hendes ører, men istedet for at vække hendes tørst for blod, virkede det beroligende på hende.
Det havde været... Intet mindre end perfekt. Deres kroppe, der havde bevæget sig som en, passet sammen. A perfect match.
Som hun lå der, følte hun sig fredfyldt. Hendes tanker var i ro, hendes krop fuldstændig afslappet. Hun havde ikke lyst til at ødelægge dette perfekte øjeblik med ord, så hun forblev tavs og nød det.
Gæst- Gæst
Da Wyatt vågnede igen kunne man høre larm udenfor, folk, biler, dyr. Det var helt klart blevet dag. Heldigvis havde han fået sat mørklægnings gardinerne ned. Han åbnede langsomt sine øjne for at se om Tonia stadigvæk lå ovenpå ham
//undskyld det korte svar//
Wyatt- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 143
Hun havde klaret det. Hun havde været sammen med ham, uden at se ham som føde. Ikke at hun havde set sådan på ham før, ikke med vilje i hvert fald. Det lå i hendes natur, hvert eneste menneske var en omvandrende snack. Med én enkelt undtagelse nu. Hun var overbevist om, at hun kunne blive hos ham. Hvis muligt, ville hun gerne blive hængende resten af hans liv. Med hans planer, var det måske ikke særlig længe, men det var stadig bedre end ingenting, og godt nok for hende.
Tanken om at tilhøre nogen, have nogen der forventede ting af hende, lagde et ansvar på hendes skuldre, var skræmmende. Men hvis det var ham hun tilhørte, ham hun havde et ansvar overfor, kunne hun måske godt klare det. Et lille smil bredte sig på hendes læber, og det var der stadig, da hun lagde en arm omkring ham, lukkede sine øjne, og gav sig hen til søvnen. Hun lå der stadig da han vågnede.
Gæst- Gæst
Hun smilede ved hans ord, og nød hans berøring inden hun løftede hovedet og svarede ham. "Not a chance, loverboy!" et drilsk grin undslap hende. Hun kunne dog ikke lade være med at overveje det. De samme tanker hun havde tænkt inden hun lagde sig til at sove, kredsede rundt i hendes hoved. Nu hvor alkoholen ikke længere flød rundt i kroppen på hende, var hendes tanker ikke lige så simple. Der var helt sikkert ulemper ved det. Hun skubbede hurtigt tanken fra sig igen, og bestemte sig for, at det nok ikke var en mulighed for dem.
Hun fulgte hans blik over på den tomme flaske på bordet. Hun kunne ikke lade være med at smile, hvor var det dumt at alkohol havde ført dem sammen til sidst. Men det havde helt sikkert været en hjælp. Det havde fået hende til at glemme hendes rutine, når det kom til sex. Det var ikke endt i at hun havde bidt ham, og det var hun glad for.
Gæst- Gæst
Hun kunne ikke lade være med at smile ad hans ord. Et sekund efter stod hun foran ham, "hvad nu hvis jeg nægter at tage tøj på?" spurgte hun udfordrende, med et hævet øjenbryn. Hun tog fat om hans ansigt og placerede et bestemt kys på hans læber. Hun skiftede dog hurtigt mening. Han burde virkelig få tjekket sin hånd. "Run along" sagde hun drilsk og gik tilbage imod sofaen, på jagt efter sit undertøj. Efter at have iført sig sit undertøj, begav hun sig ud på badeværelset, hvor hun havde efterladt sit nu tørre tøj, hun havde haft på dagen før.
Gæst- Gæst
Som altid, blev hun hurtigt rastløs. Der var absolut intet at lave i Wyatts lejlighed. Hun kunne selvfølgelig give sig i kast, med at formindske hans store lager af alkohol, men det var sørgeligt at gøre alene.
Hun vandrede rundt i hans stue, i noget der føltes som år. Der var gået langt mere end to timer. "Tilbage inden længe. Yeah right" mumlede hun irriteret.
Havde han brændt hende af? Og kunne han egentlig overhovedet det, når hun ventede på ham i hans lejlighed? Han blev jo nødt til at komme tilbage på et eller andet tidspunkt.
Hun kunne fornemme da solen var gået ned. Hun følte sig mere tilpas. Mørket var faldet på udenfor og han var stadig ikke kommet tilbage. Holdte han sig væk med vilje? Ville han have at hun skulle gå, lige så snart solen gik ned? Hun følte sig dum, og narret. Alt hans snak om at være et par, at hun betød så meget for ham, og så forsvandt han bare på den måde. Idiot.
Hun ignorerede følelsen af, at hun var blevet forladt og bestemte sig for at skride. Men i det sekund hun havde bestemt sig, gik døren op og hans stemme fyldte lejligheden. Med hans stemme fulgte lugten af blod. Men det lugtede ikke tiltalende, ligesom det plejede. Det lugtede brændt. Hvad fanden havde han lavet?
Hun trådte ud i entreen. Hele hendes krop og attitude skreg at hun var meget utilfreds med ham. Indtil hun fik kigget nærmere på ham. Hendes mund faldt åben, og hun var henne ved ham et sekund efter. "Hvad fanden har du lavet?" spurgte hun vredt, og betragtede bekymret hans ansigt. Han havde efterladt hende, for at tage ud og slås? Det forklarede blodpletterne på hans trøje, og sæbeøjet. Men hvorfor stank han af svitset blod? Det gav ingen mening. Hun lagde armene over kors, og sendte ham et meget utilfreds blik.
Gæst- Gæst
Wyatt smilede '' Jeg ved godt jeg sikkert ikke er så heldig næste gang.. Jeg tror jeg har brækket et ribben eller to.. Men at se du stadigvæk er her ''. Wyatt tog sig til hovedet '' Fuck jeg er dårlig til det her.. Okay.. Hvad jeg prøver at sige er.. Jeg lever ikke længe.. Men at se dig igen giver mig styrke.. Jeg kan fucking godt lide dig.. Jeg vil have du skal være min.. Min kæreste.. Jeg er fucking ligeglad med hvad du er.. Hvad jeg er.. Det der betyder noget for mig.. Er at vi er ''. Wyatt grinede usikkert '' Giver jeg mening?''.
Hun havde også savnet ham, men hun slog hans hånd væk, da han rakte ud efter hende, og trak sig et skridt tilbage. Der var ligesom noget han havde overset. Hun kiggede imod gulvet, imens han snakkede. Det lød jo alt sammen meget godt, og det var nok også inderst inde det hun gerne ville. Men hvordan kunne han ikke se det store billede?
"Der er vidst noget du har glemt..." sagde hun lavt inden hun kiggede op på ham, hendes blik var en blanding af sorg og vrede. "Den vampyr du dræbte i aften, det kunne ligeså godt have været mig. Forstår du ikke, at jeg er et af de onde væsener du burde jage? Er du klar over hvor mange mord jeg har på samvittigheden? Og hvor ligeglad jeg er?" Det gav jo ikke mening, at han skulle rende rundt og lege superhelt for menneskeheden imens han datede en af fjenderne. Det kunne godt være at han var ligeglad med hvad hun var, men han kunne ikke ignorere det for evigt.
"Det er måske okay at jeg myrder en masse mennesker for sjov, fordi du kender mig. Men det er ikke okay, hvis det er alle mulige andre? Kan du ikke se at det er forkert?" Hendes stemme var en smule hævet, og hun kæmpede virkelig for at kontrollere sit temperament. Samtidig havde han blod i munden, og det gjorde det ikke meget nemmere.
Gæst- Gæst
Blodposen gjorde hende vred. "Hvis du ikke har tænkt dig, at jeg skal ændre mig, hvorfor fuck har du så blod med hjem? Hvad er meningen med det? At du skal fodre mig, som om jeg er dit kæledyr, eller sådan noget?" hun prøvede ikke at kontrollere sit stemmeleje mere. Hun stod og råbte af ham.
"Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Når du ikke er en direkte idiot, der ikke kan finde ud af at sige tingene rigtigt, så kan jeg også godt lide dig" sagde hun spydigt. Selv om det kom ud som en fornærmelse, så var det sandt. Hun kunne godt lide ham. Men hun vidste ikke om hun kunne binde sig til ham. "Jeg er bange for, at der kommer en dag hvor du indser at jeg er ligesom alle de andre monstre du jager. Når den dag kommer, ender det med at en af os slår den anden ihjel." hendes stemme var mere rolig nu. "Jeg har ikke lyst til at slå dig ihjel" hviskede hun. Hendes øjne var rettet imod gulvet igen. Tanken var ubærlig. "Jeg bliver nødt til at tænke over det..." sagde hun til sidst efter et langt øjebliks stilhed.
En eller anden dag ville han blive træt af hendes pis. Hendes konstante humørsvingninger, hendes temperament og det fact at hun rendte rundt og levede af andre mennesker, som ikke altid overlevede et møde med hende. Det var uundgåeligt, han ville få nok en dag.
Gæst- Gæst
Det var alt sammen meget smigrende, det der kom ud af hans mund. Men hun kunne ikke lade være med, at høre det modsigende i det han sagde. "Det kan godt være, at du ikke ser mig sådan, men det ændrer ikke på hvad jeg er" Hun var ved at blive vred igen. Han kunne ikke bare lukke øjnene for det. "Har du nogen idé om, hvor nemt jeg kunne slå dig ihjel? Det kunne ske ved et uheld!" hun sendte ham et vredt blik. Han blev nødt til at forstå det. Det var vigtigt for hende, at han fattede den fare han satte sig selv i, ved at være sammen med hende. Hun modsagde også sig selv nu. For hun havde jo lyst til at være sammen med ham, hun var ikke sikker på hun kunne holde sig væk, lige meget hvor meget hun prøvede på det. "Jeg har ikke tænkt mig bare at skride. Jeg har lovet at hjælpe dig. Du skal bare forstå, at jeg i mig selv er en stor risiko for dig, okay?" hun så opgivende ud. De havde ikke en nem og fantastisk fremtid foran sig, hvis de blev sammen. Men en bedre fremtid, end hvis hun fortsatte sin eksistens alene.
"Og lad være med at sige, at det er okay hvis jeg slår dig ihjel, og at det er risikoen værd. Det er ikke okay!" sagde hun bestemt. Hun synes selv, det var rimelig indlysende, men åbenbart ikke for ham. Havde hun virkelig fået denne mand til at miste alt fornuften? Hun forstod det ikke. Hun var stadig ikke det værd.
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» bad company, but do you complai? ( Tonia )
» Hvad der sker på biblioteket om aftenen (Tonia)
» is hunter of the vampier
» Hunter.. //Niro//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham