Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sandt? Eller ikke?- Zero
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Sandt? Eller ikke?- Zero
T: 13:00
S: Søen
O: Søen og de ting som nu er ved søen
V: Små koldt men ellers fint
Alice kom gående ned mod søen. Hun nynnede stille og på en måde glad. Hendes øjne var nervøs, alt var hun gjord var lidt nervøs. Hun var bare nervøs. Hun havde en hånd på sin mave, hun smilte lidt lettere. Uden af vide hvorfor. Hun trak kort på skulderne med et suk. Hun tænkte tilbage i tiden, helt tilbage til da hun ikke var vampyr. Hun lukkede kort øjnene, før hun kiggede ud over vandet med roligt øjne. HUn var helt væk i sine tanker. Hun gik over til et træ. Hun satte sig bildt op af den
S: Søen
O: Søen og de ting som nu er ved søen
V: Små koldt men ellers fint
Alice kom gående ned mod søen. Hun nynnede stille og på en måde glad. Hendes øjne var nervøs, alt var hun gjord var lidt nervøs. Hun var bare nervøs. Hun havde en hånd på sin mave, hun smilte lidt lettere. Uden af vide hvorfor. Hun trak kort på skulderne med et suk. Hun tænkte tilbage i tiden, helt tilbage til da hun ikke var vampyr. Hun lukkede kort øjnene, før hun kiggede ud over vandet med roligt øjne. HUn var helt væk i sine tanker. Hun gik over til et træ. Hun satte sig bildt op af den
Gæst- Gæst
Sv: Sandt? Eller ikke?- Zero
Zero kom frem v over søen med sine vinger han svævede over den mens han så på søen med et smil han fløj lige op i luften og lige ned mod søen han rettede op lige i sidste øjeblik og fløj rundt i søens omkreds mens han smilede og grinte lidt
Gæst- Gæst
Hun kiggede ned og trak benene op under sig. *Hvorfor lige der her?* tænkte hun roligt. Hun mente hvorfor skulle hun lige tænke på sin fortid. Hun hvade jo nok at se til nu? Eller ikke? Hun lagde armene over kors, og sukkede dybt men kort. Hun lagde hovedet tilbage, hendes øjne var helt lukket
Gæst- Gæst
Zero fløj lidt rundt og landede så han så rundt og opdagede Alice han smilede og gik hen til hende med et smil han satte sig ned hos hende han smilede og smuglede sin hånd ind og agede hendes mave "hvordan går det skat" spurte han roligt og så på hende
Gæst- Gæst
Alice sad lidt med hovedet op af, indtil hun hørte ham komme. Hun kiggede rundt på ham, hun smilte prøvede, så hun prøvede at smile rigtig. Men det gik ikke helt så godt. "Hej skat... Jeg har det fint," sagde hun små smile. Hun mækrede hans hånd på sin mave. Hun kiggede over på ham
Gæst- Gæst
han smilede og lagde sig ned "hvordan går det med din mave og hvad er der galt" spurte han roligt og så på hende han lod hende langsomt glide ned at ligge og lagde en hånd på hendes mave og agede den roligt mens han så hende i øjne med et smil
Gæst- Gæst
Hun smilte hun stille og roligt. "Den har det fint, ude over jeg er tykkere," sagde hun. Det sidst ord tykkere mumlede hun kun. Hun smilte staidg lidt til ham. Hun kiggede ham i øjnene. "Det er ikke noget galt, jeg tænker bare. Jeg er også okay," sagde hun smilende og stille
Gæst- Gæst
han gik ned og kyssede hendes mave lidt mens han løftede op i hendes tøj så han kunne se den var blevet større han smilede og lagte tøjet ordenligt igen og kom op til hende "den vokser fint skat har du fået dig en jordemoder og det hele" spurte han roligt
Gæst- Gæst
"Må jeg ikke også få et?" sagde hun drillende, da ham kom op igen. Hun ventede ikke op svaret. Hun kyssede blidt hans læber med et smil. "Nej jeg har ikke fået det," sagde hun stille og nussede sig ind til ham. Hun lagde sig lidt op af ham med et smil.
Gæst- Gæst
"hvem har sagt jeg vil kysse dig mere" spurte han drillende og kyssede hende roligt tilbage og lagde sig til rette "skat du ved du må få så mange kys du vil" smilede han og agede blidt hendes mave "men den får nok lidt opmærksomhed jeg vil stadig koncentrere mig om dig" sagde han og kyssede hende blidt og længe på munden
Gæst- Gæst
"In," fik hun lige sagt før hun mærkede hans blide læber mod sine. "Ved jeg det? Skat?" Sagde hun smilte, og dog lidt drillende. Hun kiggede blidt og sødt på ham. "Jeg ved godt at den få noget opmærksomhed, måske lidt meget," sagde hun smilende. HUn vidste at den ville komme til at få okay meget opmærksomhed fra dem begge. Hun holdte hans kys, hendes hænder kørte stille og blidtop i hans hår.
Gæst- Gæst
Zero agede hendes mave videre mens han lod den anden hånd komme under hende og smilede roligt mens han kyssede videre han slap blidt hendes læber og så hende i øjne "hvor mange måneder er det nu du her henne" spurte han mens han smilede han tog hendes ene hånd og førte den ned til hans bukser hans p** var stiv det var længe siden han havde fået nogen bare til at røre den
Gæst- Gæst
Hun kyssede vider med, hendes hænder kørte lidt grådig rundt i hans hår, kan man vel kalde det. Hun smilte roligt og sødt da han slap hendes læber. Hun kiggede ham i øjnene. HUn lagde hovedet let på skrå. Hun tænkte på hvor lang hun var henne. Hun faldt lidt ned i sine tanker, hun tænkte ikke mere på hvor langt hun var henne mere. HUn tænkte igen på sin fortid. En tid hun ikke kunne slippe, selvom hun ville.
Gæst- Gæst
han agede hendes mave igen "rolig skat hvad er det som plager dig" spurte han roligt og så hende i øjne med et smil han kyssede hende på maven lidt mens han agede videre efter lidt tid kom han op og kyssede hende på halsen mens han ventede på hendes svar
Gæst- Gæst
Alice smilte lidt til ham, da han aede videre på hendes mave. Hun kom tilbage, væk fra sine dumme tanker om sin fortid. Hun rystede svagt med hovedet, og kiggede ham i øjnene. Hun tænkte lidt på hvad han havde sagde til hende, "Ikke noget," sagde hun tænkesomt, hun var ikke sikkert på at det var det rigtig svar til det, han spurgte om. Hun smilte lidt mere da han kyssede hendes hals
Gæst- Gæst
han smilede og kyssede hende på munden "hvornår har du sidst fået nydelse skat" spurte han roligt mens han agede hendes mave efter lidt tid gik han ned mellem hendes ben han spredte dem og tog hendes tøj af han begyndte derefter at slikke hendes underliv
Gæst- Gæst
HUn holdte kysset lidt længere. "Det ved jeg ikke, men jeg tror hellere ikke jeg skal har noget," sagde hun smilende. Det sidst sagde hun mumlende. Hun rullede med øjnene kort, men hun lod ham ikke gre det. Hun kiggede på ham, hun lagde hovedet let på skrå
Gæst- Gæst
han så op på hende med et smil "noget galt?" spurte han roligt mens han rejste sig op og så ud over søen med et underligt blik ikke vredt heller ikke forførende og charmerende som det plejer men afsky over vandet i søen han vidste præcis hvorfor og havde aldrig sagt det til nogen
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Fantastisk vejr, ikke sandt? - Freya (Privat)
» En rolig torsdag aften. Ikke sandt? ~ Aleksei
» Koldt blod.. I mørket.... Ikke sandt Delicia (Alle er velkommen^^)
» Ny, eller har jeg bare ikke set dig her før? //Roy~Privat//
» Hyggeligt sted eller ikke?! (Rasca)
» En rolig torsdag aften. Ikke sandt? ~ Aleksei
» Koldt blod.. I mørket.... Ikke sandt Delicia (Alle er velkommen^^)
» Ny, eller har jeg bare ikke set dig her før? //Roy~Privat//
» Hyggeligt sted eller ikke?! (Rasca)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]