Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 Empty Sv: sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia

Indlæg af Gæst Ons 15 Apr 2015 - 2:29

Emilia nikkede da han sagde at han håbede det var tilfredsstillende. Hun gik ud mod døren og kunne ikke lade vær med at smile over det han sagde med Taxa'en. Hun tog aldrig taxa med minde hun køre hjem til nogle. Hun kunne blot ringe efter sin cherffør hvis hun ville hjem

Emilia skulle lige til at tage fat i dør håndtaget da hun hørte hvad han spurgte om. Varme kilder? Det var mange år siden hun havde Været i sådan nogle. Det var helt tilbage fra den gang hun boede i Japan.
Hun kumme ikke helt lade vær med at smile ved mindet. Hun trak lidt på skulderen, med et smil. "Det kunne da være hygheligt" Sagde hun roligt med et smil.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia - Page 2 Empty Sv: sjov at jeg skulle møde dig her - Emilia

Indlæg af Bjørn Ons 15 Apr 2015 - 16:59

Han kun godt ser at hun var på vej ud til dør men dog stoppe op da han spurgte ind, til om hun vil med op til de varm kilder som hun gerne vil, han gik over og tog sin sko på og smiler rolig til hende, han åben dør medmindre hun gjort det og lod hende gå ud første, hvorefter han selv vil gå ud og låse dør efter sig, hvor han vil gå med hende ud af opgang som de stod i, han overvej lidt at spørge hende om de skulle flyve der op da der enlig var halv langt, omkring tre time hvis man gik hurtigt, "det er lidt op til dig men hvis det er så kan vi fly der op, det gå hurtigere end at vi skal gå" spurgte han og kiggede på hende.

Det var ikke fordi han ikke vil gå men det var bare så meget hurtigere at flyve end at de skulle gå og så meget kun hun heller ikke væge at han ikke vil kun bære hende, godt nok er hun djævle lige som ham selv, hvis hun vil flyve der op vil han vend ryggen til hende og bøje lidt i benene så hun kun kravle op på hans ryg, "kravle op og hold godt fat" sagde han og kiggede kort tilbage på hende, når hun var klar vil han begynde at fly, første op i lufte og derefter mod bjerge hvor kilder ligge.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 603

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum