Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning)

Go down

*Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning) Empty *Hornblæs* Hear Thee, hear Thee! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Ons 10 Dec 2014 - 18:25

Heeej!

Jeg synes, det er ved at være på tide, at jeg får igangsat nogle emner på denne karakter, da jeg aldrig er kommet ordentligt i gang med ham. Så jeg håber, at der er en af jer derude, der har lyst til at hjælpe til med dét!
For at være sikker på at et emne mellem mit og dit væsen overhovedet vil fungere, vil jeg nu give en kort beskrivelse af Dhûrion: En sortelver, der i sin flugt vovede sig op til den belyste oververden fra Har'oloth - de mørke elveres rige. Som søn af sin klans Valsharess (kvindelig leder) har/havde han en vis status, men dertil fulgte også en stor bunke ansvar. Blandt andet, var han blevet lovet væk til en anden Valsharess' datter i et forsøg på at skabe en alliance med en klan, de i mange år havde været i strid med. Det nægtede han dog, da hans hjerte allerede tilhørte en anden. Med alle odds imod dem, valgte de at løbe bort og blev fra det øjeblik betragtet som forrædere - udstødte. De blev dog væk fra hinanden under flugten, og han har ikke set hende siden. Nu lever han oppe på overfladen og befærder sig primært i skoven Forêt, hvor han med jævne mellemrum flytter sit "hus", bestående af diverse ressourcer fra naturen, for ikke at blive fundet. Han er ikke særlig familiær med denne verden endnu, og eftersom han stammer fra en ældgammel klan, der stivsindet holder fast i gamle traditioner, kan han fremstå temmelig primitiv. Han er enormt nysgerrig, og af og til en smule for nærgående. Det kunne dog aldrig falde ham ind at gøre nogen fortræd - uden en god grund, that is.
Det blev vidst ikke helt så kort alligevel, men det gav jer forhåbentlig et indblik i, hvad Dhûrion er for en gut!

Moving on...
Plots! Selv har jeg noget i ærmet, som jeg vifter ud lige om et lille øjeblik, men hvis I selv sidder med noget i hovedet, så send en pm, og vi kan diskutere det nærmere.

Første plot: Jo, nu synes jeg snart, at Dhûrion har siddet længe nok og kukkeluret ude i den skov dér. Jeg tænkte derfor på at involvere ham i noget lidt mere interessant, og muligvis faretruende. Slavehandel. I hørte mig, frisk sortelver til salg! Så hvis nogen har mod på at gå på elver-jagt i skoven, er jeg sikker på, at vi kunne få en hel del fede emner ud af det. Om du vælger at sælge ham videre eller selv beholde ham for at tilfredsstille egne behov - hvad end du nu sætter ham til - er mig fuldstændig ligegyldigt. Det eneste krav er, at han ikke dør - ikke uden at det er aftalt først at least.

Andet plot: Dette er nok ikke så meget et plot, men mere en relation(er). Og nu er det ikke, fordi det vrimler med sortelvere herinde, MEN hvis du tilfældigvis er sådan én, søger jeg både genforeninger med klanmedlemmer, elveren han flygtede sammen med OG nye bekendtskaber, indenfor den samme race. Alle andre racer er naturligvis også velkomne, men der er de to første ikke rigtig gyldige muligheder.

Det var egentlig alt... hvis andet dukker op på lystavlen, smider jeg det på listen, but that's it for now.
Skriv gerne, helst over pm c:

- Woops, glemte kravene. Der er ikke så forfærdelig mange, men der er dog nogle.
Skriv gerne over 350 ord.
Du behøves ikke at stave perfekt, bare det er læseligt.
Komma og punktum tak. Hellere et punktum for meget end for lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum