Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hear Me EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hear Me EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hear Me EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hear Me EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hear Me EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hear Me EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hear Me EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hear Me EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hear Me EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hear Me EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hear Me

Go down

Hear Me Empty Hear Me

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 20:53

Tid:Aften

Sted:Parken

Omgivelser:Træer, nogle grene rundt omkring, få dyr der render rundt, enkle væsner der går i flokke, springvand, nogle grillsteder,blade

Vejr:Koldt vel, enkle vindstød

Anubias


Hvad lavede han nu her, midt om aftenen, inde i parken. Det vidste han ikke helt-Måske havde han bare lige lyst til at vandre rundt herinde. Parken var fyldt med de diverse dyr, blade. Han var op til flere gange ved at falde i bunker af blade der lå på jorden, og lidt rundt omkring. Den her mand, dreng, dæmon call it what you want, stod med ryggen rettet op mod et stort tykt træ inde i parken, lidt væk fra centrum springvandet der var herinde.D'ranzo hed han, og han gad enlig ikke bare stå her alene , så derfor fik han en idé den gik ud på, at han fik fat i en af de få væsner der gk i flokke hen til ham. Han begyndte at hente en rund lille hoppebold hvorefter han kiggede på denne ukendte randomme person fra den lille flok."frisk på morskab, eller er du kedelig"spurgte han og kastede bolden op i luften, og greb den igen.



Så gik der heller ikke lang tid før han hørte velkendte stemme, der tydeligt lød som politi stemmer han bed sig hårdt i underlæben."Shit!!"sagde han med høj stemme, og vendte ryggen til den randomme person, han gav ham dog lige en kort peach out hilsen hvorefter han hurtig stod oppe i et træ og kiggede ud over parken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hear Me Empty Sv: Hear Me

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 21:28

Parken var næsten øde på denne tid, udover en lille flok mennesker, og en ene fyr, som stod ved springvandet og kastede med .. En bold? Han sukkede kort for sig selv inden hans hånd gled ned i hans jakke lomme og fiskede en pakke smøger frem. Et smil kom frem på hans læber da han hev en smøg op af pakken og satte smøgen mod læberne. Pakken kom ned i lommen igen og han havde nu fisket en lighter frem og tændte nu smøgen. Et langt hiv blev taget inden han pustede røgen ud igen og lå lighteren tilbage i lommen. Han vendte blikket mod nogle stemmer som lød bekendte og ganske rigtigt.. Et par piger kom gående mod ham med et smil på læberne " Anubis!! Ih altså hvor er du bare blevet fin!" lød deres stemmer i kor. Egentlig hadede han dem, de var altid så nærgående og skulle altid røre ved ham og pusse nusse op af ham " Hør nu piger.. Jeg gider jer ikke.. hvornår forstår i jeg er til mænd.. For fanden da.." han himlede med øjnene og gik forbi dem, mens han tog et hiv af sin smøg.

Han lod sin hånd glide gennem sit lange hår inden han igen rettede blikket mod fyren ved springvandet, men han var der ikke mere, han var væk, men hurtigt fik han fundet ham igen oppe i et træ hvor han havde god udsigt over parken " Okay.. I Dæmoner er fandme underlige.." sagde han og tog et hiv af smøgen. Han lod røgen komme ned og vende i hans lunger inden han fik det ud af næsen som en drage og holdt blikket mod fyren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hear Me Empty Sv: Hear Me

Indlæg af Gæst Søn 19 Feb 2012 - 21:45

D'ranzo stod bare der som en stiv pind i træet en det blev forstyrret af en dreng, mand you name it. Han sprang ud fra træet, og landte enlig lidt som en kat på alle fire-ikke ligefrem noget at være stolt af."Ha! det hører jeg sgu tit"grinte han af hans kommentar til dæmoner var underlige. Hans blik faldt lidt rundt omkring, og faldt tilbage på drengen."Hva er du sammen med de tøser derover"spurgte han mens han puffede til ham, hans stemme lød mere som en der skulle til at score dem allesammen men tanken var nu ikke helt så fristende da han fik kigget ordentlig på dem."de kunne godt være lidt mere frække efter min smag, nå videre hvem er du"spurgte han, og fik øje på smøgen, og kort selv havde lyst til at tænde en men han ventede.

Nu gad han godt nok ikke vente mere selvom han kun havde ventet i nogle minutter så fik han grebet fat i den smøg han ubevidst havde sat bagved det ene øre, han fik hurtigt tændt den, og kiggede nu på denne nyankomne person. Det var da altid noget at han også godt kunne lig at ryge så havde de en ting tilfælles."D'ranzo din møgunge! vi skal nok fange dig!"lød stemmen igen. Han smillede bare stot af det, for han vidste udemærket godt at de aldrig ville fange ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hear Me Empty Sv: Hear Me

Indlæg af Gæst Man 20 Feb 2012 - 19:17

Han så på fyren som nu stod foran ham, efter han var hoppet ned af træet. Det kom ikke som en overraskelse at han havde hørt de ord før, hans blik rettede sig mod tøserne og han sukkede kort inden an fnøs " Dem? Bah de to er til at lukke op og skide i! De har ikke andet end lort i hovedet" sagde han og himlede kort med øjnene inden han tog endnu et hiv af smøgen som var mere eller mindre død, hvilket var grunden til han smed den på jorden og trådte oven på den, så gløden døde.

Hans blik gled over hans ene skulder da han hørte 2 stemmer, politibetjente, han var egentlig ligeglad med dem *D'ranzo?* tænkte han og så på fyren foran ham med et smil på læberne " Well.. Du har stadig ikke lært at opføre dig ordentligt?" sagde han med et grin. Han vidste ikke hvem han var personligt, men han havde hørt om ham, mange gange. han sukkede let da han hørte en stemme, en pige, endnu en!? " Anubias!! Har du fundet en ny elsker?" lød det fra hende. Han himlede blot med øjnene uden at sige noget. Hvad troede hun egentlig selv, godt nok kunne han godt lide badboys, men crimeriders? Han havde aldrig prøvet en og kom nok heller aldrig til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hear Me Empty Sv: Hear Me

Indlæg af Gæst Man 20 Feb 2012 - 19:36

D'ranzo stod bare der og så så godt ud som han enlig bare var-Selvglad og selvtillid ja den fejlede sgu intet. Han betragtede Anubias lidt som han hed, mens han talte og han nikkede til det"Yeah er sgu ikke helt den der flittige, dukse dreng, lev livet farligt"sagde han og tog selv et hiv af smøgen inden han næsten lige var ved at spise den. Han hørtr pige stemmen og smillede lidt kun fordi det faktisk moredeham en smule, så han vendte lidt skævt rundt og gav hende en fuck finger mens han bare pustede noget røg ud bagefter"Hun kan rende mig..sådanne tøser er kun nyttige til en ting sex, eller bedre at lade os fyrer hænge ud med fyrer"sagde han, og kiggede hen på Anubias"Så lad mig se, hvad fanden er du så for et væsen, du er sgu ikke et væsen er du"spurgte han efter at orderne havde rullet rundt på hans tunge.

Så grinte han lidt-Latteren der bare mest af alt lød hånligt men også meget morende og legende"ha'! chicks som dem skal bare forsvinde væk fra mig inden jeg smækker dem en, eller gør noget de fortryder"sagde han, meget sikker i hans egen lille tale. D'ranzo sukkede så en enkel gang, ja hvor tit havde han haft problemmer med de lorte politi folk, mænd, knægte you name it ."det er faktisk meget afslappende at hænge ud bag tremmer, man lærer nye folk at kende, og jeg har lært at pisse de underligste steder, og lave grafitti på de fedeste mursten rundt omkring"sagde han med et tilfreds smil på læben.Så hørtre han ordet elsker"i det mindste ved vi hvordan man ser godt ud"sagde han og sendte pigen en viftende hånd der bare mest af alt sagde at de skulle gå væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hear Me Empty Sv: Hear Me

Indlæg af Gæst Ons 22 Feb 2012 - 19:11

Hans blik hvilede på D'ranzo og et kort smil kom frem på hans læber da han så han gav tøsen fuck fingeren " Kvinder til sex? Naaah de skal sq ikke i nærheden af mig.. Det helt sikkert!" sagde han med et grin i stemmen. Han lod kort en hånd glide gennem det halv lange mørke hår inden han smilte kort " Lev livet farligt? Tja den har jeg også fået at vide mange gange.. Men livet er også federe når det er farligt" sagde han med et smil på læberne. Han sukkede kort over D'ranzo's konstatering om han ikke var noget specielt, men det var egentlig også rigtigt nok, han var ikke andet end et sølle menneske. En så så smilte kort og så på ham " Jeg er intet specielt... Blot et sølle menneske..." sagde han og himlede med øjnene.

Han smilte kort og nikkede " Nu har jeg så aldrig siddet bag tremmer, men jeg har hørt fra nogle det er okay" sagde han og sukkede kort da han så sig over skulderen på tøsen som stadig stod der * Kvinder* tænkte han og sukkede dybt. Da han hørte D'ranzo's ord om han i det mindste så godt ud himlede han med øjnene. Godt nok kunne han godt lide fyrer som vidste de var pæne, men det her.. Det var måske lidt for meget for ham? Men alligevel blev han der, for der var noget over D'ranzo som frembragte noget godt inde i den unge mand foran ham, men hvad det var anede han ikke.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hear Me Empty Sv: Hear Me

Indlæg af Gæst Fre 24 Feb 2012 - 17:21

"Så du siger du ikke kan lig piger eller hvad"spurgte han med ansigtet rettet på ham, men hans øjne kunne sagtens skimme pigerne der gloede på dem. Gad vide hvorfor piger altid gjorde det, gloede på fyrer der var flotte og som fangede deres opmærksomhed. Han nikkede til ham, for det var han helt enig i"Ja nemlig! livet er så meget federe når det er farligt, og fyldt med spænding"sagde han med et kækt bredt smil på læben. Han betragtede ham lidt mens nogle tanker susede igennem hans hoved, gad vide hvad han lavede her ved parken, og da han så sagde det smillede han lidt."Et menneske javel, men selvom du siger du er et sølle menneske så findes der vel altid noget mennesker er gode til og det"sagde han og kløede sig i nakken.

Hans blik var rettet lidt på springvandet men det flyttede sig hen på Anubias da han sagde det"Tja fængslet er meget hyggeligt, jeg elsker at være der, men det er nok også fordi jeg er der 24/7 om dagen ca, måske mere enda"sagde han og tænkte lidt nøje over det. Han var der tit hvertifald det var sikkert. Han så hans himlen med øjnene og grinte lidt"ha'! jeg ved hvad du tænker og tro mig jeg fortæller blot sandheden og det jeg syntes"sagde han og kiggede lidt rundt."Nå hvad laver du her i parken"spurgte han undren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hear Me Empty Sv: Hear Me

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum