Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
°Breathless & Broken° - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
°Breathless & Broken° - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
°Breathless & Broken° - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
°Breathless & Broken° - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
°Breathless & Broken° - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
°Breathless & Broken° - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
°Breathless & Broken° - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
°Breathless & Broken° - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
°Breathless & Broken° - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
°Breathless & Broken° - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

°Breathless & Broken°

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Fre 13 Mar 2015 - 1:45

Hun rakte kort tunge af ham, i det han spurgte om hun stadig skulle til dette opdigtede møde '. Nok sagde han ikke opdigtede, men hun kunne høre det på ham, at han vidste det blot var noget hun egentlig havde sagt for at sige det. Hun så kort væk fra ham og lod som om hun tænkte, i det hun blidt puffede til ham og sagde" Ha ha, meget sjovt. Lad os blot tag hjem til dig ". Hun fulgte derefter med ham, hvorefter hun forsigtigt tog blidt fat i hans trøje, i det hun følte, at hun ikke kunne give slip på denne nærhed ved ham. Hun ville gerne mærke ham nær sig, samt mærke hans hænder på sig, som dengang han tog fat i hendes arm. Det var som om der bare var noget der drev hende, drev hende mod ham og direkte ind i hans arme.

Hun så kort op mod ham og slap forsigtigt hans trøje, i det hun gik og tyggede en smule på sin underlæbe af nervøsitet. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige til alt dette, gør ved alt dette. Hun betragtede ham med dette blide blik, i det hun spurgte " Er du født varulv.. eller skabt? ". Hun så nysgerrigt på ham. Hun kunne jo ligeså godt lære lidt om ham?. Hun smilede forsigtigt og bed sig i underlæben igen, i det hun sagde " Har du noget familie der lever?... " hun ville vide mere om ham, til det punkt, han nu ville lade hende lære om ham. " Har du et arbejde? ". Hun sørgede for at holde afstand mellem spørgsmålene, holde en god stilhed imellem dem, så hun kunne lytte til hans svar, eller vis han ikke ville sige det, så kunne hun lytte til når han afviste hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Fre 13 Mar 2015 - 2:58

''Det kunne da godt have været at dit møde var meget vigtigt.''

Han grinede bare lidt af hende, og han kiggede på hende da hun greb fast om hans trøje. det var lidt sødt, og meget sjovt for ham, fordi hun havde været så afstandstagende tidligere overfor ham. Men han kunne ikke lade være med at lægge en hånd på hendes skulder. Han begyndte bare at føre dem i retning af hans lejlighed. Han blev overrasket over spørgsmålet hun startede med, det var meget lige på.

"Øhm... Jeg er født.''

Han skulle lige tænke sig om fordi spørgsmålet kom meget overraskende for ham. Han begyndte dog at smile da hun spurgt om han havde noget familie der var i live. Han havde en far som stadig sejlede med et skib og så en bedstefar som var på plejehjem. Han kiggede på hende.

"Ja jeg har en far og en bedstefar, hvad med dig egentligt? Er hele din familie død eller nogle af dem der også er vampyre?''

Han kiggede på hende, roligt. Han nikkede bare roligt til at han havde et arbejde. det var kedeligt og der skete ikke meget, men han fik da penge for det. Han arbejde i en butik i en del af byen. Hvor han næsten altid havde lukkevagter, men han sørgede dog for altid at have fri ved fuldmåne.

"Ja det er dog kedeligt.''

Han grinede lidt. Han førte hende ind i en opgang, og ned af et par trapper til en kælderlejlighed, den var i kælderen men var okay oplyst af solen, og den var ikke en dårlig lejlighed, den var nok bare intet sammenlignet med hendes. Han havde en sture, køkken, bad og soveværelse ikke mere end det. Han låste efter de var gået indenfor.

"Somsagt det er en kedelig lejlighed.''
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Fre 13 Mar 2015 - 10:43

Hun nikkede kort, i det han sagde, at han var født. Det havde hun aldrig sådan rigtig selv gættet sig til. De fleste varulve var vel.. skabt? i den forstand, at de ikke var fuldblods, men at han ligefrem var.. det fik hende bare til at rødme en smule, ved tanken om det. " Det sikkert derfor, du virker såh.. alfa agtig ". Hun grinte kort og bed sig en smule i underlæben og så kort væk fra ham, i det hun smilede en lille smule. " Det må være dejlig, stadig at ha noget familie.. ". Hun sukkede kort og så ned mod jorden, i det han spurgte om hun havde noget familie. " Min far.. blev dræbt for mange år siden.. og min mor hun.. døde af alderdom ". Hun så kort op mod Aiden, i det hun sukkede en lille smule. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, i det hun kom i tanke om Chantell. " Men jeg har en søster, et sted.. ude i verden ". Hun så kort på Aiden med et lille smil. " Men hende har jeg ikke hørt fra i en evighed, såh.. ".

Hun kom pludselig i tanke om, at hun havde Nicole, en datter.. og kunne ikke lade vær med at se en smule flov ud, i det hun tænkte, at det måske.. ikke var noget hun sådan lige skulle sige til Aiden.. og dog. Hun bed sig en smule i underlæben og tog sig mod, i det hun sagde " Og så har jeg en datter.. ". Hun så kort væk fra ham, i det hun sagde" Før.. jeg blev... vampyr.. øhm såh ". Hun så kort over mod ham, i det han fortalte om sit arbejde, at det var kedeligt. " Når Helix engang åbner?, så kan du få en stilling som bartender.. vis du vil? ". Hun så tøvende på ham og sagde " Vis du altså kan finde ud af, at se godt ud, samt blande drinks ". Hun grinte kort og sagde" Og det vil være med fridag på alle fuldmåne aftener ".

Da han førte hende ind i en opgang og ned af nogle trapper, så hun kort bagud mod ham, i det hun fulgte med ham der ned. Hun så kort på ringen, der var på hendes finger.. den der forhindrede hende i at brænde op. Hun følte sig allerede sulten, samt når den var så oplyst denne lejlighed, så var hun nærmest tvunget til at bevare ringen på sin finger. Hun så kort mod ham, da han låste og kunne ikke lade vær med at grine en lille smule. " Er du bange for, at nogen kommer ind og kidnapper dig, højlys dag? ". Hun rakte drilsk tunge til ham og gik hen til sofaen og smed sig blidt ned i den, før hun kiggede nysgerrigt rundt med de isblå dådyr øjne. " Smukt, meget smukt ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Fre 13 Mar 2015 - 15:08

''Ja, jeg er vokset op som varulv, og jeg var vel ikke mere end 15 da jeg fandt ud af at jeg virkeligt ikke kunne fungere som beta.''

Han grinede med hende, hun var meget sød især når hun snakkede om ting som på en eller anden måde gjorde hende forlegen. Han morede sig over det, bare tanken om at hun var så 'uskyldig' fik hans hud til at krible en smule efter at få hende til at rødme mere. Han lyttede til hendes fortælling om hendes familie, ja det var jo nok en af de gode ting ved ikke at leve forevigt, man skulle ikke slås med ting som at se ens familie dø af alderdom eller lignende.

"Det er jeg ked af at høre, men måske du skulle prøve at skrive eller ringe til din søster?''

Han blev overrasket da hun fortalte at hun havde en datter fra før hun blev vampyr. det fik ham til at grine en smule, mest fordi det første der slog ham var at hendes datter med garanti var ældre end Aiden selv var. Hvilket var lidt morsomt for ham. Han kiggede på hende roligt, og nikkede så langsomt.

"Lad mig gætte hun er ældre end mig?''

Han grinede bare til hende, og grinede så af det hun sagde med at han kunne få et arbejde. Han fandt det morsomt at hun tilbød ham et arbejde. Han overvejede kort at takke ja til det, men han endte med at beslutte sig for at det nok ikke var så god en ide, mest fordi han aldrig ville kunne gøre det. Han ville aldrig kunne arbejde under hende. det ville være sært for ham. Han havde allerede vist sin dominans over hende.

"tak for tilbuddet, men jeg vil sige nej, jeg kan meget bedre lide at du ingen magt har over mig.''

Det sidste blev sagt med en flabet stemme, og et selvsikkert blik, hvor han så hende i øjnene, mens han gik indenfor i opgangen, hvor han greb fast om hendes nakke med den ene hånd, og kyssede hende kort men intenst inden han førte hende helt ned i lejligheden. Han kiggede rundt på tingene dernede, og lod hende bare smide sig, og han nikkede til det hun spurgte om med om han var bange for at nogen brød ind.

"Ikke at de kidnapper mig, men det er ikke ligefrem et af de mest sikre kvartere jeg bor i, så jeg låser altid, så jeg ikke skal til at slås med nogen der bryder ind, da jeg ikke gider for retten.''

Han grinede bare, og da hun smed sig på sofaen, gik han ind i hans soveværelse, og hentede et par lagener. Han foldede dem et par gange og satte dem fast henover vinduerne i stuen, inden han så rullede gardinerne for. Han havde set hun gik i lyset men det kunne umuligt stadig være rart for hende.

"Sådan, jeg regnede med at du foretrækker det sådan? Mørkt og uden at folk kan kigge ind og se hvad der foregår?''

Han smilede bare drilsk, som han gik over og løftede hendes hoved fra sofaen, og satte sig så under det, men mens han holdte hendes hoved løftet trak han det lidt længere op, og bukkede sig ned og nappede hende drilsk i øreflippen.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Fre 13 Mar 2015 - 21:27

Da han begyndte at op dække det hele, rejste hun sig forsigtigt op og hjalp ham med det ene hjørne, i det hun gik bagud og krydsede sine arme, mens hun betragtede mesterværket foran sig. Hun kunne ikke lade vær med at give et lille grin fra sig, i det hun nikkede, som at det var perfekt. Hun tog blidt ringen af sin finger, før hun satte sig tilbage ned i den dejlige sofa, inden hun lod sine isblå dådyr øjne, følge hvert skridt som Aiden tog, især da han tog et mod hende. Hun smilede tøvende og sagde" Jep, lige præcis sådan jeg fortrækker det ". Hun huskede det intense kys han havde givet hende, dengang de gik ned af trapperne. Det virkede helt crazy, at hun havde gjort sådan noget med en fremmede, var hun ved at få et mentalt nedbrud?, eller var det bare fordi, at Aiden var så fandens flabet og fræk?. Hun kunne ikke lade vær med at smile en smule og løftede sit hoved, så han kunne sætte sig, så hun kunne lægge med sit hoved, på hans skød og slappe af. Da han nappede hende drilsk i øreflippen, så hun flovt op mod ham og lod kort sin tunge, berør hans kind, i det hun rakte tunge til ham og sagde " Så kan du lære det, sir nærgående ". Hun lukkede kort sine øjne, blot for en stund, for at kunne slappe lidt af, få ro i sin krop. Hendes hjørnetænder var en smule fremme og hendes isblå øjne, var så småt ved at blive en smule rødlige.

Hun var sulten, det var ingen hemmelighed. Hun betragtede kort Aiden´s hals, i det hun slikkede sig om læberne, før hun forsigtigt satte sig en smule på, stadig læggende med overkroppen over ham, i det hun så ham dybt i øjnene, før hun forsigtigt nærmede sig hans hals, kyssede den blidt vis han ville lade hende. " Jeg sulten Aiden.. ". Hun kunne huske hvordan hans blod smagte. Hun kunne ikke styre sig. Vis han ikke forhindrede hende i det, ville hun bide hårdt ned i hans hals, eftersom hun ikke kunne styre det særlig godt, når hun nåede til dette punkt. Hun ville begynde blidt at suge blodet i sig, vis han tillod det, ellers ville hun blot undskylde, sin pludselig opførsel og rejse sig op, da hun ikke kunne være tæt på ham, så sulten som hun var blevet lige pludselig.

Når hun gik for meget med dags ringen, så blev hun mærkelig indeni, som var der et eller andet der blev tappet, måske var den ikke så sund at gå med, sådan hver eneste dag, som hun havde gjort i nogle dage. Hun kunne ikke lade vær med at føle sig en smule draget af Aiden, dog havde han også vist sig som en værdig modstander, eftersom hun huskede deres lille tag fat, dengang han var i varulve skikkelse. Hun slap ham kort, fra sit blik, i det hun spurgte ham tøvende. " Tror du nogensinde, at du vil kunne styre dig selv.. i ulve form? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Fre 13 Mar 2015 - 23:05

Han smilede roligt til hende, som hun begyndte at hjælpe ham med at sætte gardinerne op. Han grinede bare af hendes svar omkring at hun foretrak det sådan. Da hun slikkede ham på kinden kunne han ikke lade være med at grine lidt af hende, og snappe ud efter hende, men uden at han ville komme til at bide hened. han kunne bare godt lide at drille hende. Han lagde godt mærke til hendes tænder var fremme, og så lagde han mærke til hendes røde øjne, så da hun fortalte hun var sulten var han ikke overrasket.

"Nååå jeg troede bare du var liderlig igen...''

Han blev overrasket da hun kyssede hans hals, og han stivnede kort han vidste hvad hun havde tænkt sig og han var i tvivl om om han skulle lade hende, men han endte med at ikke bare at lade hende, men faktisk give hende lov da han placerede en hånd på bagsiden af hendes hoved, og trykkede hendes hoved tættere på hans hals. Han lod hende drikke, og så snart hun var færdig med at drikke så hev han lidt i bukserne så de sad ordentligt igen, han så dog ikke på hende imens, tværtimod kiggede han væk fra hende mens han gjorde det.

"Om jeg kan lære at styre det? Jeg tror på jeg kan lære det med nok øvelse og træning ja, jeg forsøger lidt af hvert, nogle gange sætter jeg ting op ude i skoven som jeg så skal finde efter min forvandling. men indtil videre er det ikke gået så godt med det.''

Han kiggede ned på hende roligt, inden han gjorde tegn til at ville rejse sig. Han kiggede på hende roligt, tog sig lidt til halsen hvor hun havde bidt. det var så sær en følelse.

"jeg skal også lige spise, du er velkommen til at gå med"

Han gik ud i køkkenet, hvor han fandt noget brød og pålæg frem, og lavede hurtigt noget at spise.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Fre 13 Mar 2015 - 23:36

Hun mærkede hans hånd, i det hun begyndte at sætte tænderne mod hans hals. Måtte hun virkelig?. Hun så tøvende på ham men lod så sine tænder, sænke sig hårdt ned i halsen på ham. Hun nød det virkelig, at hun var i kontrol denne gang, eller det føltes som en slags kontrol.
Hun sugede blidt fra hans hals af, samt hun kunne mærke ham spænde i sine muskler en lille smule, hvilket var normalt, for folk at gøre, når man sugede fra dem. Hun kunne høre hans hjerte slag og kunne ikke lade vær med at smile en lille smule, blot lidt. Hun trak sig forsigtigt væk fra ham, da hun følte sig mættet nok. Hun så tøvende på ham, i det han kiggede væk fra hende og rettede en smule på sine bukser??. Hun hævede det ene øjenbryn en lille smule, i det hun valgte at ville spørge ham senere, hvad det lige gik ud på?.

Hun rejste sig op, efter at ha lyttet til hans fortælling, om hans forvandling, samt at han ville kunne styre det en dag måske. Hun fulgte med ham ud i køkkenet, i det hun satte sig på køkkenbordet og så kort på ham, i det hun lod sit højre ben, krydse det venstre. De isblå dådyr øjne, fulgte ham langsomt, før hun adskilte de fyldige læber af sine, for at spørge ham.
" Så.. Aiden?. Angående da jeg drak af dig. Hvorfor rettede du på dine bukser.. og så væk fra mig? ". Hun lagde hovedet kort på skrå en smule, mens hun så nysgerrigt på ham. Hun ville virkelig gerne vide det, eftersom hun var oprigtigt nysgerrig angående dette.

Hun betragtede ham en smule, i det han havde taget sig en smule til halsen. Hun havde faktisk bidt ham mange gange der og han healede jo ikke som hende, så de andre mærker, var der stadig tydeligt, dog havde hun været varsom, med at bide samme sted, så han havde et meget rødt mærke, med en lille forskel, men ikke for meget. " Angående din hals.. hvordan har den det? ". Hun så tøvende på ham og kom i tanke om hans ryg, i det hun grinte kort og sagde" og din ryg.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Fre 13 Mar 2015 - 23:45

Han kiggede på hende som hun sad på bordet, og selvfølgelig skulle hun spørge ind til det fra tidliger. Han sukkede lidt og gik over til hende. Hvordan skulle han lige forklare det egentligt? Altså han kunne vel sige det som det var at han havde fået boner, men så igen ud fra hvordan hun tidligere havde reageret ville hun nok enten grine eller bare blive alt for flov. Men måske han kunne finde en måde hvor han fik det fortalt uden at sige det direkte?

"Nååå fordi jeg havde regnet med at du ville lægge hovedet ned igen, og så ville jeg sørge for at det ikke var for hårdt.''

Han sendte hende et skævt smil, hvorefter han tog en bid af hans sandwhich. Han grinede og tog en bid mere, da hun spurgte omkring hvordan hans skader egentligt havde det, og han havde ikke så meget at sige, han tyggede dog af munden og svarede hende så med et drilsk smil.

"Altså jeg vil skyde på både min hals, skulder og ryg kan bære mere end dine ben kunne tidligere.''

Han pakkede maden væk og lagde det i køleskabet igen, inden han gik over og løftede hende op fra bordet. Udelukkende for at drille hende, smed han hende henover hans skulder, okay måske også for at vise han kunne holde til det, og gav hende et klap bagi. Han gik så ind i stuen igen, og smed hende ned i sofaen igen. Han stod og kiggede på hende lidt.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Fre 13 Mar 2015 - 23:58

Hun så kort uforstående og skulle til at sige " Hvad mener du med alt for hå.... åååhhhh ". Hun stoppede kort sine ord, i det hun blev helt tavs for et kort sekund. Så han tændte på det?. Hun mærkede sine kinder blusse en smule op, men prøvede at ryste det ud, i det hun rømmede hals kort " Øhm.. mh ". Hun bed sig i underlæben og sagde" Meget sødt af dig ". Hun ville dog ikke helt sige mere, eftersom hun var al for flov til det, dog viste hendes ansigt det ikke helt, kun hendes krops sprog, samt at hun bed sig i underlæben, som altid, når hun tænkte på noget.

Hun rakte kort tunge til ham, i det hun sagde " Flabet som altid, kan jeg høre ". Hun smilede en smule. Hans stolthed samt flabethed, havde i hvert fald ikke på nogen måde, taget skade af, netop det hun havde gjort, for få sekunder siden, samt tidligere på dagen. Hun så tøvende på ham, da han nærmede hende, før hun sagde" oh nej!, Aiden.. Aiden!? ". Hun skrig højt, i det hun begyndte at grine og sprallede en smule med benene, dog ikke fuldstændig sindssygt, eftersom hun ikke ville ende med at sparke ham i ansigtet. " Igh! ". Hun gav et skrig fra sig, da han klappede hende på bagdelen, før hun blev smidt ned på sofaen igen og så op mod ham, med de isblå dådyr øjne. " Aiden hehe.. dit røvhul! ". Hun grinte kort og smilede en lille smule, før hun satte sig ordentlig op i sofaen og strakte sig en lille smule, inden hun klappede ved siden af sig.

" Please.. ". Hun hentydet selvfølgelig til, at han skulle sætte sig ned igen, så hun kunne lægge sit hoved og slappe af på hans dejlige skød. Vis han satte sig, ville hun lægge sig med hvoedet i hans skød, med fronten ud af og ryggen mod sofaens ryglæn. Hun gav et lille suk fra sig, i det hun sagde " Jeg glad for at ha mødt dig.. du virker såh, frisk i det ". Hun grinte kort og vendte sig forsigtigt rundt, så hun lå med ryggen ned mod sofaen, samt fronten op af, så hun kunne lægge og kigge på Aiden. " Jep. Du ser stadig ligeså lækker ud, her nede fra som, lige på og tæt ". Hun grinte kort, før hun lænede sig op af mod ham og kyssede blidt hans hage, inden hun lod sig glide tilbage igen og lukkede sine øjne kort, inden hun gabte en lille smule. Måske var hun begyndt at blive bare en lille smule træt?.

Hun så kort op mod Aiden, i det hun tænkte på, at hun kun kendte til hans navn, samt lidt af hans baggrund. " Aiden.. hvad hedder du egentlig til efternavn.. ". Hun så kort op mod ham og gav et uskyldigt lille smil fra sig, i det hun kiggede nysgerrigt rundt. Var der egentlig billeder rundt omkring, eller var der blot enkle ting, som hun havde læggende også.. som møbler, bøger måske.. eller dvder?. Hun så kort mod ham og gabte en lille smule igen, i det hun strakte sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Lør 14 Mar 2015 - 0:09

''Hurtig hva?''

Han hentydede til at hun havde været lige ved at spørge til hvad han havde ment med hård. Han grinede bare drilsk til hende. Han grinede mere da hun begyndte at spralle og sige nej til at han ikke skulle løfte hende sådan. Han overvejede kort ikke at sætte sig, der var så mange ting han ellers kunne gøre. Han endte dog med at gøre det, da han allerede der fornemmede at hun var ved at være træt, men det var vel også et unormalt tidspunkt for hende at være vågen på.

"Hvad så er vi ved at være træt? Været en alt for hård dag for dig pus?''

Han smilede flabet, og blev overrasket over hendes ord om at han var lige så lækker dernede fra som når hun havde været tæt på. han grinede bare af hende og rystede på hovedet, hvorefter han drejede sit hoved ned så hans læber rørte hendes istedet for at lade hende kysse hans hage.

"Sinagra, og du Kajika?''

Da hun sttrakte sig greb han om hendes hænder, og holdte hende strukken hvorefter han bukkede sig ned og kyssede hendes hals. Han smilede bare til hende bagefter, mens han løftede hende op, og bar hende ind i hans soveværelse, der var ikke lys derinde, da der ingen vinduer var i det rum. Han tændte ikke engang lyset, han satte hende ned på sengen, og smilede flabet til hende, hvorefter han hev først hendes jakke og så hendes t-shirt af hende og hviskede hende så drillende i øret.

"Vi må vel hellere få dig afklædt så du kan sove lidt.''
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Lør 14 Mar 2015 - 0:24

Hun rødmede, da hans silke bløde læber, berørte hende, i et blidt kys. Hun så på ham med store øjne, før hun forsigtigt svarede ham, med en næsten stammende stemme, i det hun var blevet så chokeret, over at han havde kysset hende, sådan ud af det blå. " D-Dé Volkan.. Kajika Dé Volkan.. ". Hun sagde alt dette med en blid stemme, mens hendes øjne, ikke veg en eneste gang fra ham eller hans fortryllende blik, der blot syntes at suge hende dybere og dybere ind i drømme verden. Da han tog om hendes hænder, så hun på ham med et hævet øjenbryn og lukkede forsigtigt sine øjne, da han bukkede sig ned over hende. Hun troede han ville kysse hende, så hun spidsede sine læber en lille smule, dog da hun mærkede kysset på halsen, åbnede hun sine øjne og slappede af i læberne igen, i det hun følte sig lidt flov over, at ha troet, at han ville kysse hende igen.

Det var som om hun var i hans magtspil, som kunne hun ikke slippe væk fra hans klør. Han snoede hende om sin lillefinger, på den ene og den anden måde. Da han bar hende op, lænede hun sig ind til ham, i det hun nød at være i hans stærke arme, før hun fandt sig selv, siddende i hans seng. Hun så tøvende op mod ham, da han ikke tændte lyset og det blev da mere tvivlende, da han begyndte at klæde hende af, før han hviskede hende i øret. " J-jeg kan godt selv ". Hun smilede en smule nervøst, i det hun ikke helt vidste hvad han ville hende?. Ville han give hende endnu en tur?. Hun huskede hvordan han havde taget fat om hendes hals, samt hvordan han havde holdt om hendes fletning og strammet grebet en smule, mens han tog hende hårdt og fylde hende op, da han kom. Hun rødmede ved tanken om det og rystede en smule på hovedet, i det hun kravlede væk fra sengekanten, før hun satte sig op midt på sengen.

" Du behøves ikke, jeg kan godt selv. Kan jeg låne en trøje af dig? ". Hun så kort mod ham, i det hun begyndte at lyne sine bukser af, mens hun sad på sengen, med benene en smule spredt, eftersom hun sad på knæ, midt på sengen. Hun så kort op mod Aiden, i det vis han prøvede at tag ud efter hende, ville hun hurtigt gå til den ene side, så han ikke ville kunne få fat på hende, ved mindre han nærmest ligefrem sprang på hende og holde hende. " men ja, seng lyder som en rigtig god ide ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Lør 14 Mar 2015 - 0:33

"Du er her fra frankrig så gætter jeg på?''

Han smilede over hvor nervøs hun begyndte at virke igen. Han fulgte hende med blikket da hun hev sig tilbage fra kanten, og han grinede lidt. Han smilede bare flabet, især da hun spurgte om han havde en trøje hun kunne låne, åhhh fantastisk nu havde han noget at 'bruge' imod hende, noget at lege med hende med. Han kiggede mod sine skabe, og kiggede så på hende med et drilsk, selvsikkert og skævt smil på læberne.

"Det har jeg da, men for at få den skal du klæde dig helt af først.''

Han var usikker på hvordan hun havde tænkt sig at reagere på det han lige havde bedt hende om. Han kiggede på hende, og imens han kiggede på hende, hev han sine bukser af da han havde tænkt sig også at sove nu, mest af alt fordi han ellers så nok ville være træt når hun engang vågnede, og det ville være en smule ærgeligt syntes han. Han var stadig afventende på at se om hun havde tænk sig at gøre som han havde sagt hun skulle.

"Hvad så, kan du selv tage det af som du siger eller skal jeg komme og hjælpe dig med det?''

Han satte sig så op i sengen lidt fra hende, men stadig tæt nok til at han kunne nå hende fra hvor han sad, men han gjorde ikke noget. Ikke endnu ihvertfald, han ville lige vente at se hvad hun havde tænk sig at gøre.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Lør 14 Mar 2015 - 0:46

De blanke isblå dådyr øjne, betragtede Aiden, med et blidt blik. Da han sagde, at hun skulle klæde sig af helt først, tog hun det både som en udfordring, men også som en magt kamp. Han ville vise, at han havde en hvis magt over hende, men ligeså udfordrede han hende, til en I dare you. Langsomt trak hun sig bagud væk fra sengen af, før hun mærkede sengens kant under sine fødder, før hun lod sine ben fortsætte ud fra kanten, indtil hun mærkede det kølige gulv under sine fødder. Langsomt rejste hun sig op, rettede en smule på sin krops holdning, så hun stod mere rank i det. Forsigtigt trak hun blidt ned i sine bukser, i det man nu kunne se at hun ingen trusser bar under dem. Han havde jo revet dem i stykker, dengang de havde været igang, oppe på kontoret. Hun holde et fast blik på ham, med sine forførende dådyr isblå øjne.

Langsomt førte hun sine hænder blidt op, mod den halv gennemsigtige bh i hvid, før hun forsigtigt klikkede den op foran, i det hendes bryster kom til syne, da bhen gik op og spredte sig ud til siden. Langsomt lod hun sine arme falde ned til siden, så bhen gled ned af dem.. og landede blidt på gulvet. Hun bed sig en smule i underlæben, på en sensuel måde, før hun vende ryggen til ham, blidt berørte det lange platin blonde hår, før hun tog fat i kanten af de sorte skinny jeans. Langsomt foldede hun dem ned af sine ben, bukkede sig langsomt ned, med ryggen/bagdelen til Aiden. Hun bevægede blidt hofterne, vuggende fra side til side, i små bevægelser.. i takt med hvert lag, hun fik af, indtil hendes bukser gled ned om anklerne på hende.

Hun kastede hovedet bagud, så håret der var løst, blidt piskede mod hendes ryg, i det hun så sig over skulderen mod ham, før hun slikkede sig om læberne.. inden hun rejste sig op og trådte ud af bukserne, inden hun vende sig om. Hun holde sine hænder foran de fyldige runde bryster, før hun blidt fjernede en arm... efterfulgt af den næste, så de krydsede arme nu.. var væk, så hun i hel nøgenhed, stod direkte foran Aiden. Hun gav ham et lille udfordrende blik, i det hun lagde hovedet uskyldigt til den ene side, en smule.. før den sensuelle stemme gled ud, nærmest lokkende. " Sådan.. her? ". Hun trak kort på det ene øjenbryn hun hævede, i det hun gav et selvsikkert smil, før hun gik hen af mod ham og blidt kravlede op på sengen.. kravlede hen af den, helt nøgen, før hun stoppede foran Aiden.. og blidt satte sig på knæ, med benene en smule spredt, før hun rakte den ene hånd frem og sagde " Trøje, tak ".


" I think, i have earned it "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Lør 14 Mar 2015 - 0:57

Han sad blot og betragtede hvordan hun smed tøjet for ham, hun overraskede ham, ikke nok med at hun gjorde det for ham, hun gjorde det faktisk utroligt sensuelt og frækt, hvilket han på ingen måde havde tænkt sig at klage over, det var bare synd at det ikke varede længere end det gjorde. Han kunne mærke sit hjerte slå lidt hurtigere mens hun kravlede hen imod, og da hun satte sig foran ham, gled hans blik fra hendes ansigt ned over hendes bryster, ned til hendes ben og op igen til hendes øjne, da hun bad om trøjen da hun mente hun fortjente den. Han lænede sig frem til hende, og hviskede hende i øret, mens han holdte om hendes hage.

"Ohhh you deserve it, and if you weren't so tired, you had deserved something very different''

Han smilede bare drilsk som han trak sig tilbage fra hende igen. Han rejste sig og gik hen og hentede en t-shirt til hende. Han holdte den frem til hende, men hvis hun rakte ud efter den ville han hurtigt hive den væk fra hende en enkelt gang, og så sige til hende, med en bestemt næsten dominerende stemme.

"Og næste gang er det ikke sikkert det er nok du bare smider tøjet søde''

Han blinkede til hende drillende, og gav hende så trøjen. Hvorefter han satte sig ud på kanten og afklædte sig selv. Han tog et par løse og ret tynde bomuldsbukser på, inden han lagde sig ned i sengen ved siden af hende, dog med skuldrende mod vægge lige nu, så han sad halvt oppe, dynen, eller nærmere tæppet lagde i fodenden.

"Forresten Kajika, hvordan havde du det med at få at vide at jeg tændte på dit bid?''
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Lør 14 Mar 2015 - 1:08

Hun så måbende på ham og med store øjne, da han tog om hendes hage, i det han sagde, at hun fortjente den og vis hun ikke havde været så træt, så havde hun skam fortjent noget helt andet. Hun rødmede og sank kort, i det hun ikke kunne lade vær med at følge ham, med sine øjne. Mente han virkelig de ord?. Hun havde efterhånden opdaget, at vis Aiden sagde en ting, så mente han det, han lavede skam ikke sjov, med sådan ting. Hun kunne mærke hele sin krop blive en smule elektrisk indeni, som slog det gnister i hende, hvor han havde rørt samt set. Da han rejste sig og gik hen og hentede en tshirt, satte hun sig blot op og ventede, ventede på at skulle tag den, dog var hun nær røget ned på gulvet, da han pludselig tog trøjen til sig. Hun så uforstående på ham, i det hans søde dominerende ord kom frem over hans fristende læber.

Hun nikkede forsigtigt, i det hun tog imod trøjen, før hun iførte sig den. Hendes tanker begyndte allerede at glide ud, på hvad han mon ville gør ved hende, lege med hende, sige hun skulle gør. Hun havde aldrig nogensinde troet, at hun ville være så submissiv!?. Hun var faktisk helt selv i chok over netop dette. Hun så kort på Aiden, da han satte sig på kanten og begyndte at klæde om. Hun smilede en lille smule og rejste sig op, hvorefter hun gik hen til sin jakke og fandt en sort elastik frem. Hun tog om sit hår og begyndte at flette det, i en løs fletning, før hun spændte det, med elastikken rundt om enden, så håret gik til midt på ryggen af hende, blot i en afslappet fletning, begyndende fra nakken og ikke oppe fra hovedet, denne gang. Hun lagde sig derefter i sengen, før hun blidt tog fat i lagnet og lagde sig op til Aiden og blidt lagde hovedet, på det ene af hans lår, oppe på skødet af ham. Hun lukkede kort sine øjne, i det hun lyttede til hans ord.

" Det.. ikke første gang, at nogen er blevet tændt af mit bid. Altså, se på mig.. jeg jo herre lækker ". Hun grinte kort og åbnede det ene øje, i det hun så kort op mod ham og lukkede så øjet igen, før hun gabte svagt og sagde " Det overraskede mig faktisk.. jeg troede du ville hade det. Jeg var bange for at.. bide dig egentlig, fordi hvad vis du afviste mig ". Hun sukkede tungt og bed sig en smule i underlæben, før hun slap sin underlæbe igen og sagde " Det ret frækt at du tænder på det ". Hun smilede stort, i det hun tænkte på da hun bed ham, hvordan han blidt holde hendes hoved mod sin hals, hvorefter han nærmest så flovt væk fra hende, da han rettede på sine bukser. " Var du da flov?, siden du så væk ". Hun grinte kort og smilede, i det hun gabte igen.. og lagde sig lidt mere til rette op af ham, med lagnet over sig en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Lør 14 Mar 2015 - 1:17

''Hvor mange mænd har du været sammen med egentligt Kajika?''

han spurgte fordi de kom ind på emnet med at hun havde tændt ham med hendes bid, og han var stadig tændt, og den eneste grund til at han ikke gjorde noget var fordi hun var så træt. Han grinede da hun sagde det overraskede hende at han havde tændt på det, og han kunne ikke lade være med at sukke en smule. Hun var virkeligt bange for at gøre noget forkert, men okay det var vel det samme som han havde det med at have kontrol over situationen altid, han ville have det men det var ikke altid han havde det.

"Ligesom at det er frækt at du tænder på at blive domineret, har du altid vidst du var til det?''

Det kunne jo være at det uskyldige ydre var en del af hendes søgen efter en der var dominant. Han vidste det ikke jo. Så han kunne ikke gøre andet end at spørge hende direkte. Han hev hende dog op at lægge med hendes hoved mod hans bryst istedet for at hun lagde helt nede ved hans skød.

"Jeg blev flov over jeg ikke havde kontrollen lige der, at jeg ikke kunne styre mine lyster ordentligt''

Han lagde en arm om hende roligt, og lukkede så selv sine øjne for at sove hvis hun ikke gjorde noget for at stoppe ham.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Lør 14 Mar 2015 - 1:34

Hun åbnede langsomt og træt sine øjne, i det hun betragtede ham en lille smule, før hun sukkede tungt og gabte. " Det.. ved jeg faktisk ikke. Jeg.. ". Hun rystede kort på hovedet og pressede blidt sin finger mod hans læber, i det hun hørte ham sige alt det andet. " Syysh.. lad os snakke om det imorgen ". Hun kyssede blidt hans dejlige læber, i det hun fandt sig selv læggende mod hans bryst. Hun ville ikke ha at denne nat skulle ende, at denne dag skulle ende. Hun nussede sig blidt op til ham, i det hun fandt sig selv faldende i søvn, før hun vidste af det. Hvordan skulle hun nogensinde forklar ham, at hun intet huskede fra sit tidligere liv, at hun levede et helt nyt liv?. Hun turde slet ikke forstille sig den del af det. At skulle fortælle ham det, hvorefter han måske ville se skævt til hende. Hun havde ingen, det var hun sikker på, dog havde hendes liv været kompliceret. Hun fik nogle gange mareridt, om en mand der havde tortureret hende.. hendes skaber, så meget var hun nået frem til. Hun havde mødt mange magtfulde personer, der havde udnyttet hende, hvilket måske var derfor at hun var endt til sidst med at kunne lide det, lide at blive domineret, fordi hun ikke kendte til den blide kærlighed, de nænsomme strøg. Hun havde altid været til slemme fyre, der ikke fulgte resten af flokken, dem der altid svarede igen og ville styre hele showet.


- Næste morgen -


Da hun vågnede op næste morgen, befandt hun sig ved siden af Aiden, læggende i benlås med ham, nærmere hun havde ham i benlås. Han lå og sov så uskyldigt ved siden af hende. Hun betragtede hans kønne ansigt, i det hun nænsomt gav ham et blidt kys på læberne, før hun forsigtigt gled væk fra ham, inden hun smuttede lydløst ud af sengen. Hun stod og kiggede på ham en lille smule, før hun smuttede ud til badeværelset og stillede sig overfor spejlet og kiggede en smule på sit spejlbillede. Hvem var hun egentlig dybt inde?. Hun så kort bedrøvet ned, i det hun fik blodrøde øjne, men hun fik dem hurtigt væk igen, i det hun gik ud og iførte sig sin dags ring. Hun så kort mod den sovende Aiden inde i soveværelset, i det hun listede ind og tog sine bukser på. Hun lod sin bh lægge smidt på gulvet, men læder jakken i sort, tog hun på udenover tshirten, som hun havde fået lov til at låne af Aiden.

Hun fandt et stykke papir, samt en kuglepind, i det hun skrev.


" Du spurgte mig igår, om hvor mange jeg havde været sammen med.. svaret er. Det ved jeg ikke engang selv..
For nogle måneder siden, et halvt år ca.. skete der noget, der ændrede mit liv.. mine tanker.. var ikke længere.. tilgængelig, ligeså minde minder..
Det her hvor jeg nød til at sige farvel til dig Aiden.. du virkelig en sød fyr.. men.. det går bare ikke. Kys Kajika.. ".


Hun gik derefter ind til sengen og placerede blidt papiret på puden, før hun lukkede døren forsigtigt efter sig, inden hun gik hen til døren og åbnede den og lukkede den efter sig. Hun stod nu udenfor hans dør, udenfor hans lejlighed.. og stirrede på trapperne, før hun trippede op af dem og åbnede døren ud til gaden. Med en rodet fletning, der lå ned af venstre skuldre, samt en alt for stor tshirt, med ingen bh eller trusser på, indenunder sit tøj, gik hun hjem af mod sig selv. Hun anede ikke hvordan hun skulle sige farvel til Aiden, sige at det ikke gik?. Ønskede hun noget seriøst.. ønskede han det?. Hun sukkede tungt og huskede den måde han så på hende, med hans smukke mørke grønne øjne. Den måde han talte til hende, drillede hende og var flabet. Hun grinte kort og smilede en lille smule, i det hun fandt sig selv sulten og smuttede kort ind forbi den lokale Cafe, hvor hun satte sig henne i et hjørne, med en kop varm kakao med lidt blod i, samt flødeskum på toppen. Hun sad blot og stirrede mod vinduet, ud til gaden. Hun havde ikke hørt nogen bag sig.. han sov nok stadig. Det var ret tidlig på dagen, nær de kl 9:21 ca. Hun sukkede tungt og strakte sig en smule, i det hun tog en tår af sin kakao, igennem det halv store sorte sugerør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Lør 14 Mar 2015 - 1:46

Aiden var vågnet af hendes puslen rundt, men han så ingen grund til at stoppe hende lige nu, hvis hun ville gå så var det okay, det betød dog ikke at han ikke ville opsøge hende igen. Desværre kendte han ikke hendes adresse, men der var vel en nogenlunde stor chance for at så rig person som hende, var mulig at finde adressen på i enten en telefonbog eller på internettet, men han valgte at vente til om aftenen før han ville besøge hende. Eller i hvert fald noget senere fordi hun kunne godt glemme at slippe af med ham ved at smide en sølle besked på et papir. Han vidste dog ikke engang hvad han skulle sige til det hun havde skrevet, det virkede så sært ikke at kende sin fortid.

---Om Aftenen---

Aiden var stået op omkring en 10 tiden efter at have lagt og tænkt lidt. Han havde så sægt på det fulde navn hun havde givet ham, hvorefter han havde været ude og handle, fået noget og spise, og havde så med den nu kendte adresse begavet sig i retning af hendes lejlighed som han kunne forstå det var. Da han ankom til der hvor hun boede var han blot gået hen til dør telefonen og havde ringet på, hvis hun tog den ville han bare tale til hende.

"Hey, du kan nok genkende stemmen, så hvorfor lukker du ikke op, så jeg kan komme op og snakke med dig?''

Hvis ikke hun lukkede op for ham, eller ikke tog den ville han drage videre i retning af Helix for at se om hun muligvis skulle være der i stedet.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Lør 14 Mar 2015 - 2:05

Hun var taget hjem efter at ha sat på cafeen og fortrudt lidt, at hun havde efterladt Aiden, til at han kunne vågne op, uden hende ved sin side, men hun kunne ikke love ham noget, hun kunne ikke, fortælle ham noget om sig selv, fordi hun skulle finde sig selv igen, lære sig selv at kende. Hun tog hjem og begyndte at rydde en smule op, mens hun gik og hørte musik, besluttede sig for at stadse sig en lille smule ud. Måske hun skulle tag en tur i byen og blot glemme alle sine bekymringer?. Hun sukkede tungt og smuttede i seng, indtil klokken var nær de 18 stykker. Hun tog noget tøj med, i det hun tog en tur forbi Helix. Hun skulle ha ryddet op samt bestilt et nyt bord. Da hun havde fået ryddet op, stod hun blot inde på det rodede værelse og fjernede lagnerne, samt madrassen, i det der også skulle en ny til der. Hun gik ned og satte noget musik på over højtaleren, i det hun bare havde lyst til at koble af, indtil nogle af hendes veninder ringede hende op. " Jo, iaften?.. det kan jeg godt ". Hun havde taget noget med, så måske. Hun kiggede oppe på værelset på Helix, før hun fandt sin taske og iførte sig noget tøj.

Da Aiden var hjemme ved hende, ville han nok hurtigt finde ud af, at hun ikke var der. Hun var igang med at gør sig fest klar, i det hun havde brug for at få Aiden lidt væk fra sine tanker. Pigerne havde sagt, at hun skulle gør sig lækker og møde dem på R.E.D et spillested/natklub, vis hun altså ville, ellers vidste de, at hun ikke kom, vis hun ikke dukkede op, men de var der i hvert fald. Hun iførte sig den sorte kjole og betragtede sit spejlbillede, i det hun glattede sit hår og lod det glide blidt ned af sine skulder, før hun tog små diamant ringe, en i hvert øre, før hun kiggede på sit spejlbillede. Hun smurte noget på sine læber, der gjorde dem bløde og fik dem til at dufte mint agtig. Hun tog mascara på, så hendes øjenvipper blev kuld sorte og stod rigtig frem, så de så utrolig smukke ud, ellers så hun meget naturlig ud, med det lange smukke platin blonde hår. Hun kiggede kort på sit spejlbillede. * For vovet... nej. joh måske lidt? *. Hun havde ladt døren til Helix være ulåst, i det hun havde tænkt sig snart at gå.

Hun manglede at stille nogle få ting på plads nede ved danse gulvet, ved main baren på 1 sal. Hun tog elevatoren fra kontoret og ned til baren og dansegulvet. Hun høre musik over højtalerne, mens hun gik hen til main baren. Hayden James - Permission to love. Hun sang med, mens hun satte vodka flasker på plads, på den hylde der var foran hende, mens hun stod og vukkede en smule fra side til side.

Hvis Aiden kom ind af den ulåste dør, ind direkte til dansegulvet/overfor main baren, hvor hun stod. Ville hun med det samme kunne høre ham og vende sig om, hvor hun ville tabe en af flaskerne, der ville gå i stykker med et KLIRR, i det hun ville udbryde. " Shit!. Aiden.. hvad laver du her?! ". Det kunne se en smule forkert ud. Hende iført den kjole, samt med en flaske i hånden, hørende på musik over højtalerne, samt dullet en lille smule op, meget vovet kjole.. " Aiden.. ".

- Kjolen - http://data3.whicdn.com/images/167857735/large.jpg


Sidst rettet af Kajika Dé Volkan Lør 14 Mar 2015 - 2:15, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Lør 14 Mar 2015 - 2:14

Da der ikke var låst var han bare gået ind på helix. Han var blevet en smule overrasket over det syn der mødte, det første han gjorde var at måbe, over hendes udseende, ikke fordi det var overraskende, men fordi hun helt ærligt så fucking sexed ud. Han gik over imod hende roligt, mens hun stod der og mumlede noget om hvad han lavede der og bagefter sagde hans navn. Han kiggede på hende undrende efter at være kommet sig over hendes udseende.

"hvad så er du så ked af at være stukket af fra mig at du ligefrem drikker? Eller er der en anden grund til det?''

Han sendte hende et flabet og skævt smil, mest fordi han var hundrede på at der var en anden grund. Det første ville virke totalt sært og han ville ikke engang vide hvad han skulle sige til hende hvis det var sandt. Han kunne ikke lade være med at stirre lidt på hendes krop, fordi hendes kjole afslørede så meget af den som den gjorde.

"Men udfra dit udseende skulle man jo næsten tro du alligevel havde ventet mig.''

Han blinkede til hende, mens han fandt sig et sted i nærheden og satte sig ned, nu havde han været flabet og drilsk nok, men det var jo ikke grunden til at han egentligt var der, han var der for at finde ud af hvorfor hun var smuttet sådan så hurtigt, og så brat uden at give ham en rigtigt forklaring.

"Men Kajika, hvorfor skred du i morges? Altså du kunne da bare have forklaret du ikke kan huske det, jeg kan ikke helt forstå hvordan man kan glemme sin fortid, men det betyder ikke at det ikke kan ske.''
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Lør 14 Mar 2015 - 22:48

Hun så kort ned på den ødelagte flaske, i det hun tog sig kort til hovedet og sukkede dybt, da hun sagde" Fedt.. der røg den ". Hun måtte skrive det til listen, der hed AIDEN BESØG. Hendes bord skulle også udskiftes, dog gav hun også Aiden skylden her, skønt det egentlig var hendes egen, fra at ha klemt så hårdt om siderne, på bordpladen. Hun hævede det ene øjenbryn en smule, da han kom med sin flabede bemærkning, hvorefter hun gav ham en ligeså flabet tilbage. " Nej, hvorfor?. Har du da drukket siden jeg skred ". Hun smilede en lille smule, dog bag smilet, var der en side af hende, der ikke havde lyst til at lave sjov med ham lige for øjeblikket. Hun havde ikke lyst til, at han skulle stå og føle sig latterlig gjort, eller på nogen måde, føle sig unwanted. Da hans stirren, blev en tand for intens, så hun flovt væk fra ham og krydsede sine arme, så det dækkede kjolens mest, afslørende sted. " Bedre? ".

Hun hentydet tydeligt til hans koncentrations evne, eftersom den ikke helt var så stor før. Da han kom med endnu en flabet bemærkning, kunne hun regne ud, at hans stolthed IKKE var såret det mindste. " Haha, meget morsomt Aiden,- dog denne kjole is not yours to take of ". Hun bed sig en smule i underlæben. Kunne hun måske gør ham en smule jaloux?, hvad vis hun nu lod som om, at hun havde en ventende oven på?. " og vis du vil ha mig undskyld, så har jeg selskab, ud over dig altså. Så please lad os tag dette op en anden gang Aiden ". Hun tog endnu en flaske, magen til den anden som hun havde knust, i det hun så på ham med et smørret smil. Hun skruede sit bedste GAME FACE på, eftersom hun ville se lidt, prikke lidt til ham, trykke på hans knapper.

Hun så kort ned, da han spurgte ind til, hvorfor hun skred. " Fordi du en dominerende pain in the ass. Jeg prøvede blot at komme af med dig Aiden ". Hun så kort væk, i det hun tænkte * Hvad er det du siger!?.. * hun tænkte sig en smule om, men måske var det bedre, vis han ikke var nær hende, hun var en katastrofe, efterfulgt af ene uheld, samt død. Hun så tøvende på ham, i det hun sagde " Engang mistede jeg en.. der stod mig nært, det resulterede i en kæmpe udladning af energi fra min krop, mine evner.. jeg kunne intet kontrollere og før jeg vidste af det, forsvandt alting blot.. og jeg fandt mig selv, bag i bilen, på en lokal mand, der hjalp mig på rette spor, som blev som en bror for mig ". Hun sukkede tungt og sagde" Jeg prøver hver dag at få ting til at sætte sig sammen, at komme tættere.. men jo tættere jeg kommer, jo mere ville jeg ønske, at jeg intet huskede ". Hun sukkede tungt og satte flasken fra sig, i det hun betragtede Aiden, med sine smukke isblå dådyr øjne, før hun drillende sagde " Men virkelig Aiden. Jeg har ikke tid til at snakke ". Hun gik forbi ham. Ville han stoppe hende.. ville han lade hende gå?. Hun skulle mødes med sine veninder kun jo?. Vis han tog fat i hende, ville hun afsløre, at hun blot lavede sjov med ham, angående at hun skulle noget.. ud over at i byen med sine veninder, dog var dette den eneste ting, ellers var der ingen der ventede på hende. De var helt alene i Helix.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Lør 14 Mar 2015 - 23:02

"Altså ja... jeg tog et par glas vand inden jeg gik herhen.''

Han smilede bare flabet til hende, han havde sørget for at holde en lang nok pause til at lade hende tro at han faktisk havde drukket, bare for at slå den illusion i stykker for bare at drille hende. Han havde lidt svært ved at holde fokus, eller fokus havde han, men det var måske ikke de helt rigtige steder han havde fokus. Han smilede til hende, og rystede på hovedet md et skævt og flabet smil.

"Awwww... Kunne meget bedre lide det før, og endnu bedre da du tog tøjet af for i mig i aftes.''

Han blinkede bare til hende, og han nikkede til hende da hun sagde at kjolen ikke var en han måtte tage af, og hans nik, smil og blik var ment til meget tydeligt at sige. det-bestemmer-du-ikke-søde han blev dog overrasket over hendes kommentar med at nogen ventede på hende, og han sank en enkel gang og bed sammen inden han svarede hende. Han ville ikke vise svaghed.

"Ohhhh... så er det jo ligefrem før jeg skal få dig til at stønne igen, så han eller hun, kan høre hvordan du lyder når du nyder.''

Han gik hen imod hende, og hendes ord om at han var en dominerende pain in the ass, fik ham faktisk til at grine, da hun meget tydeligt havde gjort tegn til at hun kunne lide at han var dominerende, så han gik bare tættere på hende, og greb om hendes hage og så hende i øjnene, og rystede bare på hovedet som for at sige at han vidste det ikke var sandt.

"Er ked af at høre det første, men er glad for at du har fundet dig en bror, og måske det er en god ting? Altså du kan starte på ny jo.''

Han blev overrasket da hun forsøgte at gå forbi ham, med en sætning om at hun altså ikke havde tid til at snakke, og han greb fast i hendes arm, et eller andet i ham ville ikke give slip på hende bare sådan. Han så hende i øjnene, og lyttede til hendes ord om at hun skulle i byen med hendes veninder og at det andet havde været en joke for at drille ham. Han var betragtede hende, og nikkede så lidt og for at drille hende kom han med en flabet kommentar.

"Nååå, og du turde ikke tage mig med? Bange for at du ikke ville kunne holde min opmærksomhed på dig selv istedet for dine veninder?''

Hans ord var en udfordring og dril i en og samme flabede sætning.

"
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Lør 14 Mar 2015 - 23:28

Hun spærrede sine øjne en smule op, da han svarede ja, til at han havde drukket, dog da det vidste sig, at han blot lavede sjov med hende, så hun lettere såret på ham. Han skulle altid lave sjov med hende, samt være flabet og drille hende en smule, altid spille på hendes svagheder. Da han snakkede om hende, at hun tog sit tøj af, så hun blot advarende på ham, i det hun sagde " Du tester min tålmodighed Aiden ". Hun så hvordan han trådte tættere på hende. Da han sendte hende et blik, med at hun ikke bestemte, om han tog kjolen af, følte hun sig nsæten en smule stødt, i det han jo egentlig ikke ejede hende. Han havde fra day one af, domineret hende, troede han kunne slippe afsted, med lige præcis hvad han ville. Selv oppe på kontoret, da hun havde prøvet at drive ham væk, afvise ham.. havde han blot hægtet sig fast. Hun kunne lide ham, han var fræk, tiltalende, flabet, lækker, mandig, dominerende, fandens provokerende til tiden, men dette var ikke sundt for hende, at være nær sådan en mand, der sådan hungrede efter at være øverst, måske derfor vampyr og varulve ikke kunne?, fordi de begge to ville stå øverst, og at ingen ville give sig.

De blanke isblå dådyr øjne, betragtede ham med et advarende blik, i det han trådte hen til hende, før han fangede hendes hage og så hende i øjnene og bare rystede på hovedet. Hun så kort mod ham, i det hun sagde " Aiden, jeg mener det alvorligt. Jeg ikke din play thing, så please slip mig ". Hun ligeså alvorligt på ham, som hun havde ment det. Lige nu, følte hun at han legede med hende, at han ejede hende. Hun kunne ikke lide, at der var en der havde sådan et ejer skab over hende. Hun så tøvende på ham, da han sagde det med hendes veninder. Hun kunne ikke mere, vis hun ikke kunne skubbe ham væk med ord, kunne hun måske skubbe ham væk med handling. Hun så vredt på ham, i det hendes tænder kom frem, dog øjnene forblev isblå, i det hun skubbede til ham og løftede sin hånd, som tegn på at hun skulle til at give ham en lussing, som han ville få, vis han ikke forhindrede det. " Aiden skrid så! ". Hun mærkede en tåre glide ned af sin kind, i det hun slet ikke mente disse ord, men hun vidste at det ville gå galt, der var ikke andet end problemer om hende. Hvorfor var han altid så fucking stædig!?.

Hun så helt chokeret ud, i det hun havde sagt disse ord og faktisk havde slået ud efter ham, i form af en lussing. Hun så på ham med sine blanke våde isblå dådyr øjne, i det hun sagde med en skælvende stemme. " A-Aiden.. undskyld jeg ". Hun vidste end ikke hvordan hun skulle sætte ordene sammen, så det kom ud på den rigtig måde, men han fortjente et undskyld, han fortjente at få afvide, at hun ikke mente det. Måske var det ikke det rigtige at skubbe ham væk, måske skulle hun acceptere at der var en, der ville hende...


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Lør 14 Mar 2015 - 23:46

Han mærkede hans hjerte takke over hans hals snørre sammen, og en klump forme sig kort, denne følelse af at se hendes virkeligt få for meget af ham gav ham en følelse han ikke vidste hvordan han skulle bearbejde. Han blev overrasket over hendes ord, om at hun ikke var hans plaything, mest fordi at han ikke så hende som et stykke legetøj, han var blot en meget dominerende og seksuel person, så det kunne nok virke sådan. Og jo han kunne lide at have en hvis form for ejerfornemmelse over hende, men han ville aldrig se hende som et objekt. Han kiggede på hende og blev overrasket af lussing, men flyttede ikke hovedet.

"Jeg skrider ikke, ikke lige nu i hvert fald.''

Han greb fast om hendes hånd, som hun lige havde slået ham med, og han så hende i øjnene, hans øjne var anderledes, de var stadig selvsikre og dominerende, men der var et spor af noget såret og forvirret.

"Skal jeg også til at sige undskyld for det her så?'

Han slap hendes hånd, og lod istedet sine arme glide om hende så de stod helt op af hinanden, hans hænder var placeret ved hendes lænd begge to. Han så hende bare i øjnene, han ville ligesom vide hvad hendes tanker var. Hans stemme havde været mere rolig men stadig lige så selvsikker, som altid men ikke nær så flabet som tidligere, men stadig lidt af det.

"Forresten, du behøves ikke undskylde for din lussing, den gør mindre ondt end da du stak et rør i min skulder, som du heller ikke skulle undskylde for.''

Han blinkede bare drilsk.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Lør 14 Mar 2015 - 23:57

Da hun lagde mærke til, hvordan Aiden reagerede, overfor hendes ord, hvordan han tog imod lussingen, ved blot at tag om hende, der gik det op for hende, at han legede ikke med hende, hun var ikke blot hans lille play ting. Hun følte sig pludselig som den største idiot på hele planeten, samt hun følte sig som en led kælling overfor ham.

Hun så ham dybt i øjnene med sine isblå øjne, i det hun omfavnede ham og kyssede hans dejlige silke bløde læber, vis han tillod hende det. Hun anede ikke hvordan hun ellers skulle undskylde, skulle vise, at hun havde taget fejl, at det ikke havde været iorden, sådan som hun havde gjort, sådan som hun havde reageret. Hun bed sig en smule i underlæben, i det hun havde sluppet hans læber, hvorefter hun betragtede ham, med dette blide blik. Hvad skulle hun dog gør af sig selv nu, hvad hun skulle hun sige til Aiden. Hun valgte at tag den nemme løsning og at lade ham føre ordet. Hun lod blidt sine arme glide ned fra hans nakke, i det hun blidt tog strøg ham over kinden, før hun vendte sig om, vis han tillod det.

" Aiden.. jeg troede.. det må du virkelig undskylde, uanset hvor meget du siger jeg skal stoppe med at sige undskyld, så.. så fortjener du virkelig en undskyldning, det var ikke min mening at såre dig sådan ". Hun huskede hans blik, hvordan han havde set såret og forvirret på hende, efter at ha grebet fat om hendes hånd. Hun huskede tydeligt blikket som han havde sendt hende, før han havde taget om hende, sluppet hende.

" Lad os tag hjem til mig.. så kan du forlade mig næste morgen og så kan jeg stalke dig ". Hun grinte en lille smule og så tøvende på ham, afventende på hans svar, i det hun håbede inderligt at han ville sige ja. Hun vidste ikke ellers, hvad hun skulle gør af sig selv, hvad hun skulle stille op, i sådan en situation som denne, hun selv havde bragt ned over sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 3 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum