Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
°Breathless & Broken° - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
°Breathless & Broken° - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
°Breathless & Broken° - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
°Breathless & Broken° - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
°Breathless & Broken° - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
°Breathless & Broken° - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
°Breathless & Broken° - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
°Breathless & Broken° - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
°Breathless & Broken° - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
°Breathless & Broken° - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

°Breathless & Broken°

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Søn 15 Mar 2015 - 0:48

Han gengældte kysset. Han kunne jo egentligt godt forstå hende, især når hun var så flov og genert omkring hendes egen lyster og seksualitet. Han kiggede bare på hende, og da hun begyndte at undskylde igen, greb han hendes arm, og drejede hende rundt, så hun havde fronten imod ham igen, og afbrød så hende med et kys istedet for at lade hende tale færdig, da han kunne høre hvor det gik hen ad. Han blev så en smule overrasket over hendes ord om at de kunne tage hjem til hende, og så kunne han forlade hende.

"Det er jo ikke svært for dig at stalke mig når du har været hjemme ved mig er det?''

Han kiggede så på hende, og kom så i tanke om at hun skulle have været med hendes veninder i byen. Han kunne ikke lade være med at smile lidt til hende, og så spørge med en flabet og drilsk stemme.

"Sååå skal vi så tage i byen og finde dine veninder og fortælle dem at du har andre planer? Eller vil du istedet bare ringe til dem og fortælle det?"

Hvis hun valgte det sidste og ringede til dem, ville han vendte til hun havde startet samtalen. han ville så se hende i øjnene, med et flabet og meget drillende smil, som han ville kysse hende på kinden, og hviske hende i øret, ført hvorefter han så ville tale højt.

"Håber ikke du bliver alt for flov... Kom nu Kajika, vi har ikke hele dagen jo, vi skal vel nå at have en hyggelig aften?''

Han sørgede for at sige det sådan at hendes veninde nok ville kunne høre det.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Søn 15 Mar 2015 - 23:40

Kajika betragtede Aiden, med sine dådyr øjne, i det en lille tanke slog hende. Hun kunne jo også tag Aiden MED i byen. Hun smilede en smule lumsk, i det hun hørte hvad han havde at sige, før hun tog sin mobil frem. Hun ringede sine veninder op, i det hun stod ved Aiden og rødmede lidt, da han gav hende et kind kys, så sødt og uskyldigt. Da hendes veninde tog den, smilede hun blot kort, i det hun begyndte at fortælle, at hun havde stødt ind en ved navn Aiden. Hun hørte Aiden, der begyndte at tale højt, højt nok til at hendes veninde, spurgte hvem det var og hvordan han så ud.. det helt store spørgeskema kom frem. Kajika så advarende mod Aiden, i det hun grinte kort og sagde" Jeg tager ham med hen til jer. Ses om få minutter ". Hun lagde derefter på og så advarende mod Aiden, i det hun sagde " Nu kan du få lov til at tag med, sir Joker ". Hun grinte kort og smilede, i det hun stillede flasken fra sig og tog mobilen der lå på bordet med aux cord i sig. Hun tog det ud og slukkede musikken, før hun tog den i lommen på læderjakken, som hun havde taget ovre fra stolen af.

Hun iførte sig sin læderjakke, i det hun så udfordrende på Aiden, før hun spurgte " Nårh, hvad siger du til det. Tør du at tag med? ". Hun smilede en lille smule, før hun smuttede hen af mod døren. Hun så kort mod Aiden, i det hun ville ha ham til at følge med. Hun håbede lidt, at han sagde ja til at ville dette. Hun gik udenfor og slukkede alt lyset på vej ud, før hun lukkede døren og låste efter sig. Hun havde været på R.E.D utallige gange, men aldrig nogensinde hvor en havde fulgt med hende. Hun fik efter noget tid, en kort besked fra sin veninde, om at Alice var blevet små dårlig, så Jess tog hende med hjem, samt Travis var kommet forbi, så måske Crystal tog med ham hjem. Hun så kort mod Aiden og sms´ede dem tilbage, at det var helt iorden, at hende og Aiden, tog på R.E.D anyways, før hun kiggede mod Aiden og sagde " Your luck. De bailede, fordi Travis kom og hentede Crystal, samt Alice fik det dårligt, så Jess tog hende hjem. Jess er en pige ". Hun grinte og sagde" Og Travis er ikke ". Hun rakte kort tunge til Aiden, i det hun blidt gik en smule tæt op af ham, før hun tog fat i hans trøje, på denne blide måde. Hun kunne godt lide at være nær ham, at holde lidt fat i et eller andet, så hun vidste hvor han var, ikke fordi hun ikke kunne se det, men stadig.

Da de endelig nåede hen til R.E.D, stod der en høj bred mand ude foran, iført sort tøj. Indenfor var der et band der spillede på livet løs, samt man kunne høre berusede samt fulde mennesker indenfor. Kajika så kort op mod Aiden, med sine isblå dådyr øjne, før hun så mod vagten udenfor og gik ind forbi. Hun holde stadig ved Aiden, i det de trådte indenfor. Hun gik hen til gadaroben, for at komme af med sin læderjakke, inden hun smuttede hen til baren. Folk sang og snakkede, drikkede og hyggede sig. Kajika gik hen til baren og bestilte 2 shots glas, før hun så mod Aiden og sagde " Så kommer du sådan steder tit, eller er dette første gang ". Hun sendte ham et drilsk smil, før glassene blev sat på disken. Hun satte sig op på en barstol, inden hun tog shotsglasset med sine slanke finger og sagde " Skål! " hun slog der blidt ind mod Aiden´s, inden hun tog det hele i en slurk, før hun kiggede rundt. En fyr ikke langt der fra, havde skam fået et godt øje til kajika, før han nærmede sig hende. Hun havde intet opdaget, eftersom hendes øjne var på Aiden og kun ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Søn 15 Mar 2015 - 23:52

Han blev overrasket over at hun sagde at hun ville tage Aiden med ned til hendes veninder. Han havde ikke forventet hun turde tage ham med ned sammen med hendes veninde. Men han var egentligt ret så glad for det, og han grinede bare og nikkede så til at han kunne få lov til at tage med. Det skulle nok blive interessant at se. Han sendte hende et flabet smil, der sagde kom-an da hun spurgte om han turde tage med.

"Åhhh ja bare rolig, jeg er sikker på at jeg kan holde mit fokus på dig.''

Han sendte hende et drilsk smil. Han betragted ehende gøre sig klar og fulgte så med hende. Han smilede lidt over hvordan hun greb fast i hans trøj, og han lagde en arm om hendes skulder ganske blidt, mens han trak vejret dybt ind da de var udenfor, fyldte hans lunger med den friske luft. Han grinede da hun fortalte at alle de andre var skredet.

"Ærgeligt, så kan jeg ikke få lov til at gøre Travis jaloux, og du kan ikke få lov til at gøre dine veninder jaloux... Der røg aftenens morskab.''

Han smilede bare flabet til hende, mens han gik med hende ind, og rystede på hovedet af om han kom sådanne steder tit, men også til om det var første gang, han havde trods alt været i byen nogle gange men han ville ikke sige han var der tit. Den høje musik kunne være ret ubehagelig for hans sensitive øre.

"Nej det er sjældent jeg er i byen, især steder med så høj musik! Skål!''

Han tømte hurtigt glassets indhold, og bestilte så også selv to shots til dem, og gav hende det ene. Han skulle vel også give ellers ville det ikke være fair, han slog sit glas mod hendes også.

"Lets get this party started!''

Han smilede flabet.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Man 16 Mar 2015 - 0:15

Hun bar stadig sin dagsring, så den gik ind og gjorde det umuligt for hende at heale, så når hun drak, så blev hun skam påvirket som så mange andre gjorde. Hun tog imod det næste shots glas, i det hun råbte " Skål! ". Hun klirrede sit glas mod hans, før hun tog det i en slurk. Hun hamrede shots glasset ned i bordet, før hun så udfordrende mod Aiden, inden hun bestilte 10 shots, samt betalte for en plads inde ved VIP området. De blev vist hen til en dør, der blev åbnet, i det man gik op af nogle trapper, til op over bandet, hvor lyden ikke syntes at være så overdøvende. De blev vist hen til nogle sorte læder sofaer, der gik i en rund kreds, med et sort bord i midten. Her fik de deres shots glas, fra baren, der var oppe ved VIP området. Kajika så udfordrende på Aiden, i det hun svarede " Tør du? ". Hun smilede en smule og viste ham sin ring, i det hun sagde " Den forhindre mig i at heale.. samt bruge nogen af mine evner, så jeg ligesom et menneske.. sådan næsten da ". Hendes hjerte slog stadig ikke, samt hun var kølig at rør ved, dog ikke fuldstændig iskold. Hun så udfordrende på Aiden, i det hun sagde " Klar.. parat.. START! ". Hun tog det første glas og hælde ned i sig, før hun hamrede det mod bordet, med et ' KLICK ' inden hun tog det næste.. hurtigt og derefter gjorde dette, indtil hun nåede til 3, der syntes at være lidt svære at få ned. Hun kunne smage vodkaen ret så tydelig, samt det var begyndt at brænde en smule i hendes hals, samt hendes krop føltes en smule.. anderledes.

For hende var det ikke det mest behagelige, men hun nåede det da. Hun havde ikke set hvor langt Aiden var nået, men hun snød lidt, ved at tag to af sine shots glas og på samme tid, sætte dem op til læberne, før hun hælde dem ned, så en dråbe gled fra hendes fugtige læber, ned af hendes kæbe.. ned af halsen og ned til nær brysterne. Hun slog glassene blidt ned på bordet og tog sig til munden med håndryggen af højre hånd, før hun så mod Aiden og sagde" Føj.. det smager forfærdeligt efter så mange gange, lige i streg " hun grinte en smule, i det hun betragtede ham, for at se om han havde taget challengen op. Vis han havde, havde han højst sandsynligt vundet, i det hun ikke ligefrem havde været den hurtigste.

Hun løftede hånden, før en person kom hen til dem, hvor hun bestilte en sex on the beach til sig selv, eftersom hun elskede de drinks, samt så mod Aiden, ventende på hvad han ville bestille. Da de fik deres drinks, tog hun hurtigt i mod sin og tog en tår, i det hun blot skulle af med den rå smag af vodkaen. Hun så derefter mod Aiden med sine store dådyr øjne, der havde fået udvidet pupiller, før hun sagde " Er dette her ikke bedre for dig?.. her oppe ". Hun smilede tøvende, før hun kiggede en smule rundt. Fyre kiggede i ny og næ mod hende, eftersom kjolen ikke skjulte alt for meget, samt nogle piger havde fået et godt øje til Aiden, hvilket ikke lige behagede Kajika. Hun lænede sig en smule tættere på Aiden, så hun sad helt tæt op af ham, før hun så op mod hans dejlige smukke øjne og spurgte tøvende " Aiden.. hvorfor kom du tilbage efter mig.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Man 16 Mar 2015 - 0:29

Han grinede da hun plyudseligt hev ham med ind i et andet rum, som åbenbart var til folk der ville betale lidt ekstra, meget heldigt at Kajika havde så mange penge, fordi Aiden ville nok ikke ligefrem have råd til denne slags udskejelser, lidt at drikke kunne han sagtens klare men heller ikke for meget. Han havde simpelthen ikke så mange penge at arbejde med, men hendes udfordring ville han ikke sige nej til, selvom konkurence mennesket i ham kunne ikke lade være med at komme med en flabet kommentar, hvilket betød at han startede lidt efter hende.

"men hvad vinder jeg så?''

Han smilede flabet og begyndte så at tømme shotsne, han skyndte sig så meget han kunne, men alligevel bankede han det sidste glas i bordet, stort set samtidigt med hende, da han også var blevet distraheret da han ikke kunne lade være med at følge dråben af alkohol der trillede ned af hendes krop imens han drak. da der kom en og tog deres bestillinger bestilte han en White Russian.

"Kom her.''

Han klappede ved siden af ham, for at få hende til at rykke sig tættere på ham, da han ikke kunne lide de blikke der blev sendt hende, han ejede hende ikke, men lige nu så han hende som hans, og så kunne de andre godt holde sig væk fra hende, han lagde derfor også en arm om hende, og kyssede hende der hvor dråben havde trillet lidt.

"Jo det er meget mere behageligt det her, kan faktisk tænke selv nu''

Han blev overrasket af hendes spørgsmål om hvorfor han gik tilbage efter hende, og han smilede bare.

"Fordi jeg ville være sikker på du ville væk, jeg ville så nok også gøre mit for at sørge for at du ikke ville væk, hvilket lader til at være lykkedes ret så godt? Hvorfor ville du stalke mig hvis jeg skred om morgenen?''

Han løftede hende op, så hun sad på hans skød, men henover hans ben, med siden mod ham, han så hende i øjnene, da deres drinks kom, og han tog hurtigt en slurk, og rækte hende den hun havde bestilt, og for at drille hende, hviskede han hende i øret.

"Jeg kan give dig en meget bedre version af den.''

Han talte lavt, og med en meget klar seksuel undertone, bare for at drille hende en smule, og måske også fordi alkohollen havde en effekt på trods af hans krop, mest fordi han meget sjældent drak, og havde et meget højt stofskifte.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Man 16 Mar 2015 - 0:43

Hun satte sig hen til ham og spurgte ham så om det hun nu gjorde, hvorefter hun fik sit svar. Så han ville være sikker på, at hun ville væk?. Hun så en smule skuffet ud, dog når hun tænkte over hans ihærdige forsøg, da hun råbte af ham, da hun prøvede at skræmme ham væk.. han var blevet trods disse ting, så hun kunne ikke klage. " Du virkelig modig af dig, så modig.. at jeg vil spørge dig. Hvad kunne du tænke dig, nu da du vandt, eftersom jeg snød lidt ". Hun smilede vovet til ham, inden hun blidt lod ham løfte hende, op på hans skød at sidde. Hun tog i mod sin drink fra ham, i det hun mærkede hans ånde mod sit øre, samt hans hviskende stemme, gled klart ind, med en seksuel undertone. Hun grinte en smule og sagde" Aiden altså.. " Før hun tog en tår af sin drink, inden hun satte den tilbage på bordet og lænede sig op af Aiden. hun kyssede blidt hans hals, i det hun huskede episoden, hvor hun havde bidt ham, hvor han havde tydeligt givet indtryk for at tænde på det. Blidt kyssede hun ham op af halsen, i det hun fandt et perfekt sted, at kysse hans venstre side, hvor han havde båret hende op, så hun sad mod hans venstre.

Hun kunne se de små sår, fra hvor hun tidligere havde bidt. Blidt bed hun ned, et lille stykke op over, før hun klemte en lille smule til, ikke hårdt, men en lille smule, før hun slap stedet og blidt kyssede det med sine læber, forsigtigt slikkede på det, med den gennemfugtede vodka tunge. Hun bed sig kort i underlæben, indeni, før hun kyssede sårene, så de ville heale. Hun ville ikke lade ham ha 4 nye huller. Hun så tøvende på ham og håbede ikke han havde noget imod det.. dog det kunne heller ikke gør noget ved ham, det ville ingen effekt ha, hendes blod.. angående drømme eller opfattelse, ved mindre han kyssede hende og fik noget af hendes spyt samt blod ind i sin mund, men det ville kræve et fransk kys, som man kalde det.

Hun smilede en lille måde og hviskede " Du dejlig Aiden.. ". Hun betragtede hans kønne ansigt, med de isblå øjne, før hun forsigtigt tog sin drink igen og tog en lille tår, inden hun satte glasset tilbage og så blot på ham. Alkoholen var så småt ved at tag sit greb inde i hende, få hende til at blive lidt beruset, samt det kunne også godt høres på hendes stemme, at hun lød meget mere blid, mere kærlig. Hun kyssede blidt hans læber, i det hun forsigtigt sugede på hans underlæbe og slap den, før hun så ham i øjnene og omfavnede hans nakke, med sine arme. " Hvor gammel er du egentlig? ". Hun så drilsk på ham, i det hun sagde " Du ikke old gammel, har jeg ret? ". Hun grinte kort og nippede blidt til hans øreflip.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Man 16 Mar 2015 - 0:54

''Hvad jeg kunne tænke mig? Det må jeg sige du er ikke bange af dig unge frøken... Men så tror jeg at min belønning skal vente til vi er hjemme hos dig.''

Han blinkede bare drillende til hende, og han blev overrasket da han mærkede hendes læber berøre hans hals, og endnu mere da han kunne mærke hvordan hun gjorde klar til at bide, og bare den tanke fik hans lem til at vokse, og det tændte ham, og han kunne ikke lade være med få boner da hun bed ham rigtigt, og han vidste at hun ville kunne mærke den mod hendes lår da hun jo sad på ham. Han respons var dog i stedet for at rdøme eller blive flov, at gribe om hendes nakke, og kysse hende intenst efter hun havde kysset såret. han vidste jo intet om at hun havde blod på læberne eller noget i den stil, han holdte kysset længe, og lod endda sin tunge lege blidt med hendes.

"Nej jeg er så gammel som jeg ser ud til at være, Vi varulve lever jo ikke længere end mennesker, faktisk ofte kortere.''

Han så på hende, og han sukkede blidt mod hendes øre, da hun nappede ham i øreflippen og han kunne ikke lade være med at mærke hvordan han ikke kunne have det, have at hun dominerede, så han greb fast i hendes hår blidt, og hev hendes hoved en smule bagover hvorefter han kyssede hende ned af halsen, og ramte så alt for tidligt efter hans mening hendes kjole, han så hende så i øjnene.

"Du er alt for påklædt til min smag.''

Han smilede drilsk, og drak så resten af hans drink, hvis det stod til ham, ville han hellere bare ud herfra et sted han kunne være alene helt med hende, et sted hvor han kunne gøre alt hvad han ville med hende. Tanken fik ham til at smile, og gjorde ikke hans "lille" problem mindre på nogen måde. Han så hende derfor bare i øjnene.

"Hva siger du Kajika lyst til at tage hjem til dig, og fortsætte festen der?''
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Man 16 Mar 2015 - 1:31

Da hans pik begyndte at vokse, kunne hun ikke undgå at trække en smule på smilebåndet, i det hun mærkede hvor hård han blev mod hendes inderlår. Hun nød virkelig at kunne tænde ham, så let, det betød blot at han følte hende, at han følte det hun gjorde og nød godt af det. Da han greb om hendes nakke, udbrød hun " Nej Aiden, jeg har b.. " Hun nåede dog ikke særlig langt i sin sætning, i det han kyssede hende intenst og ikke lod hende gå fri af sit jerngreb. Hun kunne dog ikke modstå hans læber og forsikrede sig om, at det var ligemeget, vis han drak noget af hendes blod, eftersom hun jo ikke healede, ville han få en del, eftersom hendes mund blev små fyldt op med det. Hun tog imod hans legende tunge og legede med den, med tungespidsen glidende hen over hans, om hans. Hun slap ham med et lille suk af nydelse, i det hun så ham i øjnene, da han svarede hende. Hans svar bragte hende dog ikke glæde, men nærmere sorg. Var det virkelig sandt.. ville han virkelig dø før et menneske.. ville han ende med at skulle forlade hende?..!. Hun kunne ikke rigtig klare denne tanke, om at varulve levede kortere end et menneske, det kunne ikke passe.. kunne det virkelig?. Blodet han havde indtaget var ikke små mængder, dog måske... måske vis han døde med hendes blod inde i sig?, måske vis hun forvandlede ham.

Hun stoppede sin tanke strøm, i det hun rystede på hovedet indeni, i sig selv. * Nej!, det kan jeg ikke gør mod ham.. det svinsk. Hvad fanden tænker jeg på * Havde hun virkelig lige overvejet at angribe ham, forvandle ham mod sin vilje, samt hvem vidste hvad der ville ende galt, samt hvor gal Aiden ville blive. Han var desuden fuldblods varulv, måske han ville afvise det, indeni.. og dø!?.. før tid. Hun så tøvende på ham, i det hun havde nappet ham i øreflippen kort, i mens hun nærmest selv som en zombie, havde været væk indeni, af tanker. Da han tog fat i hendes hår på en blid måde og hev lidt i det, så hendes hals blev blottet, så hun blot flovt på ham, i det hun mærkede hans kyssen, hvordan de sendte små stød igennem hendes krop. Han var ikke den eneste der blev tændt, af dette her, af berøring af den anden. Hun kunne ikke helt glemme tanken om, at han havde drukket hendes blod, dog ville han vel mærke virkningen engang. Hun nikkede forsigtigt, i det hun mærkede ham blive hårdere samt større under sig, før han kom med forslaget til, om de ikke skulle tag hjem. Alkoholen var også begyndt at påvirke hende ret så meget, så hun nærmest overvejede at tag sin ring af, også fordi den gjorde hende en smule udmattet indeni og blodtørstende.

" Jo, lad os det ". Hun rejste sig forsigtigt op, i det hun mærkede hvordan hendes ballance så småt var ved at lide en smule. Hun havde nogle sorte stiletter på, der passede til kjolen, så det var noget tid siden, hun sidst havde stået på stiletter. Hun havde dog haft en overgang, hvor hun altid dullede sig en smule op, inden hun smuttede ud i den store verden. Hun tog blidt fat i Aiden, i det hun sagde " Min jakke ". Da de havde været forbi for at få hendes jakke, tog hun den på og fulgte med Aiden udenfor, før hun fulgte med ham. Hun vidste at han vidste hvor hun boede, dog han vidste jo ikke helt, hvordan hun boede. " Jeg.. bor her ". Hun fandt sin nøgle frem, i det hun gik hen til døren og låste den op, før de kunne gå ind i en bygning, hvor der var elevator til. Hun tog elevatoren op til det højeste sted, hvor hun gik ud, hvor der kun var en dør. Hun gik hen til døren og åbnede den forsigtigt, i det hun så kort på Aiden. Når man trådte ind, ville man se 2 par sko, af hendes egne, stående eller nærmest smidt i gangen, hvor man ville kunne se ind til en komplet tom stue, med et køkken overfor sig, i børstet stål, med sort granit plader. Derefter ville man kunne se to døre, den ene var ind til et stort badeværelse med sten kar, i beige, samt sten gulv, i samme beige farve.. samt et andet værelse, med hvid trægulv og en kæmpe madras læggende på gulvet. " Sorry, jeg har nærmest intet her.. fordi at ja.. " Hun var lige flyttet ind, så det var vel forstående. Hun gik hen til sin computer, der stod på køkken øen, der var mellem stue og køkken, hvor hun tændte den og fik den til at spille noget musik over, noget sensuelt og afslappende. Der stod få højtaler, i små forme her og der, på køkkenøen, hvor lyden kom ud fra, via bluetooth. Hun så kort mod Aiden, i det hun smed sin jakke på stolene, samt sine sko og sagde" Du kan bare lægge dit tøj. Jeg mener!?.. din jakke, hvor end du vil, samt sko.. ". Hun grinte kort og så en smule ned, i det hun kiggede på Aiden og sagde " Så, var det hvad du regnede med? ". Der var et skab inde på værelset, hvor der var fyldt med tøj, men ellers havde hun næsten intet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Man 16 Mar 2015 - 1:43

Han fulgte hende med hjem, og da de nåede hjem til hende kiggede han rundt. Han sørgede for at lægge mærke til alt og kunne ikke lade være med at lægge mærke til i sær badeværelset, og han grinede da hun begyndte at undskylde for at hun ikke havde så meget. Han havde faktisk forventet at hun boede i noget kæmpe stort der matchede Helix, men det her var vel også meget hyggeligt. Han grinede og gik hen mod hende, men stoppede så op da hun kom med en kommentar om at han bare kunne smide tøjet hvor han ville, som hun så rettede til jakken.

"Hvad vil du ikke have jeg smider tøjet? Det havde jeg ellers tænkt mig, og syntes da også du skulle. Så kan vi tage et bad, så kan jeg tage det som præmie? Det lyder vist fair nok?''

Han gik hen til hende, og hørte så hendes spørgsmål. han kiggede rundt og kunne ikke lade være med at ryste på hovedet det var slet ikke hvad han havde forestillet sig. Han grreb fast i hendes ene hånd, og hev hende til sig, hvorefter han gjorde an til at ville bære hende ud på badeværelset, imens han bare på hende svarede han så også hendes spørgsmål ordentligt.

"Nej jeg havde regnet med at det var lidt mere prangende, men det er fint nok da det eneste jeg alligevel kan holde øjnene ved er dig.''

Han smilede flabet og ude på badeværelset satte han hende på bordet, og hev selv sin trøje af da han havde tænkt sig at tage et bad selv hvis hun ikke ville med. Men han ville dog med glæde afklæde hende hvis hun lod til at ville med ham i bad.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Man 16 Mar 2015 - 2:05

Da han satte hende mellem håndvaskene, betragtede hun ham blot med et lille skævt smil, i mens hun så ham hive sin trøje af, da han havde tænkt sig at tag et bad. Hun kunne ikke lade vær med at følge ham en smule med sine øjne, i det hun kiggede mod det store kar, hun havde ved siden af bruseren. " Skal vi ikke tag et karbad bagefter? ". Så var de ide mindste rene, til at skulle i bad. Hun rejste sig op og gik hen til karet, før hun tændte for vandet, iført intet end sine bar tær og kjole. Hun betragtede kort Aiden, der var splitter nøgen, mens hun forstillede sig hans hænder, på hende. Hun bed sig en smule i underlæben og trak forsigtigt samt blidt.. trøjen hen over hovedet på sig selv, før hun tog sine trusser af. Hun bar jo ingen bh. Hun gik derefter hen til Aiden og gik ind i bruseren, for at stå ved hans side. Hun smilede en lille smule og kyssede blidt hans dejlige læber, før hun fandt sig selv kyssende hans dejlige hals. " Du virkelig smuk Aiden.. ". Hun kunne ikke klare tanken om, at han en dag ville dø. Den tanke nagede bare afsted, bed hende i stykker indeni. Hun så på ham med sørgmodige øjne, i det hun tøvende spurgte " Ville du hade mig, vis.. ". Hun betragtede hans krop.. " Vis jeg ønskede du levede længere.. ville du ikke ønske, jeg levede længere.. vis der var en mulighed for det.. for at stoppe, med at blive gammel ". Hun så tøvende på ham og valgte blot at kysse ham kort på halsen og sagde" Jeg ønsker du lever så længe du kan.. ". Hun ville ikke spørge ham nu, det virkede forkert, samt han skulle ikke ha mulighed for bare sådan lige at forlade hende.

Hun trådte ud af bruseren, i det hun så at karbadet var klar, hvorefter hun fik sig løsreven fra Aiden og brusebadet, inden hun trådte ud. " Ville du med? ". Hun grinte kort og følte sig dum i at spørge, da hun regnede med at hans svar ville være ja. Hun gik hen til karbadet og satte sin fod ned i det varme vand, før hun sænkede sin krop ned i det og ventede på ham. Det var et stort kar, så der var masser af plads til dem nede i det. Hun så kort på boblerne, der lå som et drømmende lag over vandoverfladen, før hun nærmede sig Aiden og spurgte ham nervøst " Aiden.. jeg ". Hun kunne ikke rigtig få ordene ud af sin mund, det var som om de stoppede, som vidste hun at han ville sige nej. " Please lad mig forvandle dig.. ". Hun så på ham med sine isblå dådyr øjne, der udstrålede en form for sorg, sorg over vis han skulle dø en dag.. forsvinde fra denne verden. " jeg ved godt det forkert af mig at spørge, men please.. overvej det ". Hun håbede ikke han ville rase ud på hende, eller føle sig stødt over at hun spurgte, måske ville han endda blive helt kold over for hende, men hun ville ikke lade ham. Hun tog blidt hans hånd, i det hun kyssede den nænsomt. " Måske det alkoholen der påvirker mig, men.. jeg kan ikke klare at skulle sige farvel til dig også ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Man 16 Mar 2015 - 2:15

Han så på hende en smule overrasket da hun bare sagde at han var smuk, og han smilede drillende til hende, og hviskede hende blidt i øret. "Det er du også" Han lod mens de stod under bruseren, sine hænder vandre blidt ned over hendes ryg og hendes sider ned over hendes lænd, og baller og ned af hendes baglår og så op langs hendes inderlår, inden han tog dem til sig igen med et flabet drillende smil. Hendes næste ord chokerede ham dog næsten.

"Øhm... Jeg ved det ikke, jeg er jo en varulv du ved, så der er ikke så meget at gøre ved det.''

Han nød hendes kys på hans hals, og det var også derfor han ikke kunne lade være med at tage på hendes røv med den ene hånd mens han holdte bag hendes ryg med den anden og hev hende ind til sig, så de stod helt tæt op af hinanden, og hun ville kunne mærke hvordan han næsten hungrede efter hende, som et vildt dyr efter et godt bytte. Han fulgte hende med over i badet, og han så på hende chokeret, overrasket og forvirret over hendes spørgsmål.

"Kajika jeg er varulv, og jeg kan lide at være det, og rolig nu lad nu lige vente lidt med at ville forvandle mig ikke?''

Han sendte hende et smil, og hev så fast i hende, og hev hende om så hun lagde på maven i vandet, mens han sad med ryggen mod siden, og han trak hende så hen til ham, så hendes bryste gled op af hele hans krop, og han kunne ikke holde et blidt suk tilbage. Han smilede lidt til hende, og hev hendes hoved op til hans og kyssede hende intenst, og længe, mens han lod en hånd glide ned af hendes ryg, ned over hendes baller så ud langs siden på hendes baglår, ind til hendes inderlår som han kradsede inden han lod et par fingre glide op i hende.

"Og Kajika, når du er sammen med mig, så forsøg at nyde nuet, og lad være med at tænke så meget på fremtiden, det er i nuet vi med garanti har hinanden og det er det du bør glæde dig over.''

På trods af hvor seriøst det han sagde var, så blev han ved med at bevæge sine fingre i hende.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Man 16 Mar 2015 - 2:28

Da han hev fat i hende og vendte hende om, grinte hun blot og smilede uskyldigt til ham, i det hun nikkede. " Okay Aiden ". Hun mærkede hvordan sine bryster gled op af hans brystkasse, da han hev hende tættere på sig, indtil de endte med at kysse hinanden. Hun kyssede ham intenst tilbage og smilede en lille smule. Det var så mærkeligt alligevel, at kysse med ham, eftersom de ikke tilhørte hinanden, de var ikke i et forhold, det gik blot på rent instinkt?. Hun følte dog at det var for det bedste, eftersom kærlighed ikke lå hende let. Hun holde af Aiden og følte lidt, at hun ejede ham, når han var i hendes arme, samt hun ville nok blive jaloux, vis han var sammen med en anden, men.. hun ejede ham ikke på nogen måde. Hun mærkede hvordan hans hånd gled ned af hendes ryg, ned over hendes baller.. og hvordan han langsomt gled ind ved inderlåret af hende, for at lege med hendes underliv, indtil han lod nogle fingre glide op i hende. " Ahh.. " Hun gav et nydende støn fra sig, i det hun kom med en lille nydende " Mmm " fra sig, inden hun slikkede sig om læberne og mærkede hvordan han begyndte at bevæge fingrene inde i hende.

Hun fast holde hans blik, i det hun nikkede, angående nuet. Hun måtte tænke på nuet, som hans dejlige smukke forførende øjne, eller hans stærke kraftige fingre, der berørte hendes underliv, berørte hende indeni. Hun så flovt på ham og kyssede blidt hans dejlige læber igen, i det hun bed hul på hans underlæbe, blidt, med den ene side af sine hjørnetænder. Hun smilede drilsk til ham og rækkede kort tunge, i det hun sagde" Pas på, jeg farlig ". Hun grinte en smule og lagde sig blidt ind til ham, pressede sensuelt sine fyldige bryster ind mod hans overkrop, i det hun lod sine hænder glide ned af hans krop, ned til hans pik, før hun forsigtigt tog om den, inden hun begyndte at bevæge sine hænder op og ned, i blide bevægelser. Hun så tøvende op mod ham og kyssede blidt hans hals, inden hun bevægede sig op mod hans øreflip. Hun huskede tydeligt, da hun bed ham, at hans dominerende fremtræden var blevet tydeligere.. måske fordi at ifølge dyr, så bed de altid fast i hun kønnet.. når de skulle dominere det?. Hun huskede da de havde haft sex og det var præcis det han havde gjort, da han havde taget hende.. domineret hende, bidt hende i mens han tog hende.

Hun rødmede ved tanken og tænkte, at det skulle han ikke slippe godt fra. Hun bed forsigtigt hul i siden af sin tunge, i det hun tog sin ring af, før hun blidt lagde den på siden af karret... inden hun kyssede Aiden lidenskabeligt og bed ned i hans læbe, så de endte med at blande blod.. hun lod sin tunge glide ind i hans mund, så hun var sikker på, at han fik en ordentlig omgang af hendes blod. Hun ville føle sig mere connected med ham.. mere end dette. Hun begyndte en smule at få røde øjne, men ignorerede dette.. fordi hun kunne ikke selv mærke det som sådan. " Fuck du fræk.. Aiden " Hun hviskede dette til ham, med sine læber tæt på hans, i det hun havde sluppet kysset.. og ladt sin tunge heale, så hendes mund ikke mere var fyldt med blod. Hun havde taget sine hænder op fra vandet nu og holde dem blidt på hver side, af hans ansigt.. før hun kyssede hans dejlige læber igen, med et grådigt kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Man 16 Mar 2015 - 2:38

Han var glad for at hun faktisk lod til at lytte til hans ord, om at de skulle leve i nuet. Han nød at høre hende stønne, og han sukkede nydende da han mærkede hendes hænder glide ned og begyndte at kærtegne hans lem. Han nød det meget, og han grinede over hendes ord om at hun var farlig, han vidste det var sandt, men han var stadig rovdyret af de to lige nu.

"Måske, men jeg er stadig farligere.''

Da han sagde det, sørgede han for at hans fingre gned om hendes g-punkt, og han lod sin tommel blidt kærtegne hendes klitoris samtidigt med at han trak sine negle drillende ned af ryggen på hende, bare for at vise hvad det var han mente med at han var farligere. Han smilede da hun kaldte ham fræk, efter at have sluppet det intenste kys der havde smagt meget af blod, han følte sig ør i hovedet, som om hun fyldte hans hoved, og lige nu var det kun billedet af hende nøgen, nøgen med ham i sig, nøgen med hans lem i munden, hende og ham i forskellige seksuelle akter. Han hev sig selv op at sidde på karret kant, og hev hendes hoved lidt op, så det var ud for hans lem.

"Du er fandme også fræk og sexet Kajika. Især når du gør som jeg siger, såsom nu hvor jeg siger du skal tage mig i munden''

Han havde ladet sine fingr glide ud af hende da han hev hende op mod hans lem.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Man 16 Mar 2015 - 2:51

Hun så chokeret på ham, da han pludselig valgte at sætte sig op, i stedet for at lægge og lege med hende. Hun så undrende på ham, da han hev hendes hoved lidt op, så det var ud for hans lem. Hun så uforstående på ham, i det hun aldrig havde fyldt en, levende.. med så meget blod. * Er dette virkningen af mit blod.. *. Hun så en smule tøvende ud, i det hun hævede det ene øjenbryn, før hun sagde" Aiden jeg.. jeg tror ikke dette er en særlig god ide ". Hun trak sig en smule væk fra ham, i det hun så op mod ham, med de isblå øjne.

Hun havde ikke gjort det, så vidt hun vidste, så hun anede slet ikke hvor hun skulle begynde.. hun kendte dog godt til at blowjob, men.. for hende virkede det bare så mærkeligt, at skulle tag ham ind i sin mund og begynde at lege med ham, så hun sad blot tilbage i karet, med en smule afstand og så tøvende på ham. Hans øjne syntes at være forandret igen, men måske var det blot hende?.. hun så kort væk fra ham med en svag rødmen hen af sine kinder, i det hun sagde" jeg kan ikke Aiden, det.. virker mærkeligt ". Hun så kort op mod ham, i det hun syntes at han var blevet en smule mere dominerende.. måske hans varulve side, ikke havde godt af at få vampyr blod ind. En varulv var vel et dyr i sidste ende, en der reagerede på impulser og instinkt?.

Hun huskede tydeligt første gang hun havde været igang med Aiden, dette ville ende med at blive næste gang.. og der kunne endda ha været en tredje gang, vis det ikke havde været fordi, at hun havde været al for træt, dengang hun kom hjem til ham. " Aiden, vi ender med kun at ha et slags.. forhold skabt på sex.. ". Hun ønskede ikke, at det altid skulle gå op i det. Kajika var kendt for at ha en utrolig høj form for kontrol, samt viljestyrke til at sige nej, selvom hendes krop skreg. Hvilket den gjorde lige nu. Den skreg efter Aiden og hans berøring, samt den nød den nydelse, der var blevet den frataget for blot nogle få sekunder siden. " kom nu tilbage og sæt dig ned, nyd dette.. uden sex ". Hun rakte drilsk tunge til ham, i det hun smilede uskyldigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Man 16 Mar 2015 - 2:58

Han smilede bare da hun sagde at hun syntes det virkede mærkeligt og at hun ikke vidste hvor hun skulle starte henne, og lige nu kunne han slet ikke tænke på andet end sex med hende, han vidste ikke selv hvad det var der gik af ham, hans tanker var bare fyldt med hende på forskellige seksuelle måder. Han så på hende da hun trak sig væk, og da hun så sagde at de kun ville have et forhold på sex, rystede han bare på hovedet af hende.

"Nej, jeg har bare virkeligt virkeligt lyst til dig lige nu!''

Han virkede uklar i hovedet, meget uklar endda, hvilket var grunden til han gjorde som hun sagde, næsten, han lod sig glide ned i karret til hende, men han greb så fast i hende, og lagde hende hen over kanten af karret, og lod sit lem gnid mod hendes underliv, mens han hviskede hende i øret, ordende, var legende, selvsikre, dominante, og ikke mindst fyldt med intens lyst til hende.

"Søde du har jo lyst til mig har du ikke?''

Han lod sine fingre glide over hendes sider, ind over hendes mave, og blidt berørte han hendes bryster, han havde brug for hende, men han ville dog forsøge at holde igen, hvis hun sagde at hun virkeligt ikke havde lyst lige nu, fordi han ville ikke tvinge hende til noget aldrig,
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Man 16 Mar 2015 - 22:08

Da han svarede, at han bare havde virkelig meget lyst til hende lige nu, kunne hun ikke gør andet end at sukke tungt. Hun vidste næsten godt hvorfor han pludselig var blevet sådan. Hun så tøvende på ham og overvejede om hun skulle fortælle ham, at hun med vilje havde overdrukket ham med sit blod, eller ville han måske skride så og ikke se sig om. Hun så tøvende på ham, indtil han gled ned i karet igen og hun kunne ånde lettet op. Det var ikke altid let at følge med Aiden og hans pludselig humør bombe indput. Hun kunne dog ikke gør andet end at grine en smule over det, indtil hun befandt sig læggende hen over en del af karet. Hun kunne mærke hans pik presse blidt mod hendes underliv, drillende, i det han spurgte om hun ikke havde lyst til ham. Hun bar stadig den fugtige fletning, der lå ned af hendes ryg, i det hun tøvnede svarede " Aiden.. jeg har med vilje drugget dig med virkelig meget vampyr blod af mit.. jeg troede at.. at det ville få os til at føle os tætter, at du ville ændre mening, angående forvandlingen måske så ". Hun følte sig som en idiot, hun burde aldrig nogensinde ha gjort det mod ham.

Hvorfor var det altid, at hun følte sådan en hungrende kontrol til at styre alting, når det egentlig altid var det der ødelagt alt?. Hun kunne mærke hvordan hans fingre gled hen over hendes sider, det sad dybt inde i hende, da han gjorde det. Hun så tøvende mod Aiden, i det hun spurgte ham nervøst " Du ikke vred vel Aiden.. ". Hun havde virkelig ikke lyst til at opdage en liderlig, vred dominerende Aiden.. " Jeg har ikke lyst til sex idag.. ". Hun så tøvende mod ham, i det hun skulle til at rejse sig op fra karret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Fre 20 Mar 2015 - 1:34

For første gang vidste han ikke hvordan han skulle reagere, og han tabte nærmest kæben ved hendes ord, han var ikke engang sikker på om han skulle være vred eller skuffet over hende. Han var virkeligt chokeret af hendes ord. Han havde lyst til at råbe af hende, men han tog sig i det, og trak sig i første omgang bare væk fra hende, han så stadig små mentale billeder af hende for sig grundet hendes blod i hans krop, men han holdte sig tilbage, nu vidste han jo også hvad grunden til at han var så liderlig.

"Vred!? Jeg ved fandme ikke engang hvordan jeg skal reagere på det!''

Endeligt fik han ord ud af munden, det blev ikke råbt men det var med en hård tone, og han kunne heller ikke lade være med at give hende en lussing, hvis hun da ikke undveg den, men han slog ud efter hende. Han var nød til at få sine følelser ud af kroppen.

"Forhelvede Kajika! Lad være med sådan noget igen!"

Han lød ikke længere vred nu lød han mere som en skuffet lære der forklarede sin elev hvor uartig og forkert det eleven havde gjort havde været. Han greb fast om hendes hage og hev hendes hoved op så han kunne se hende i øjnene.

"Hvis jeg nogensinde vil forvandles så skal jeg nok sige det, men du er nød til at huske hvad jeg er, der er en risiko for at jeg ikke reagerer videre godt på det jo. Og for pokker du burde have vidst hvad dit blod ville gøre ved mig, du ved hvad det gør ved mennesker, og så tænk ikke hvad det gør ved et menneske med en meget dyrisk og instinktiv side!? Men nu kan du i hvert fald SE hvad det gør..."

Hans stemme var stadig skuffet og belærende nærmest. Han rejste sig så op fra karret, og begyndte at tage tøj på, en side af ham havde lyst til at blive derinde alene, en anden ville ud i byen, og en tredje ville bare smide sig alene på sofaen og glo tv, og så den sidste lille del havde lyst til at snakke med hende lige nu. Han sukkede tungt mens han gik i gang med at tørre sig og tage tøj på.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Gæst Fre 20 Mar 2015 - 1:52

Hun så chokeret op mod Aiden, i det han råbte af hende. Hun forstod ham godt, men så igen, han havde vel ikke behøves at tag det så hårdt?. Hun sukkede tungt, i det hun betragtede Aiden, der med en hård tone, understregede overfor hende, at det IKKE var iorden. Hun så ikke lussingen komme, før det var forsent. Hun så helt chokeret ud, i det hun tog sig til sin kind og så helt forvirret på Aiden. Hun havde ikke troet at han ville gøre dette.. at han faktisk ville så hende.. stikke hende en lussing. Hun så hvordan han steg op af badet og begyndte at tag sit tøj på. Hun så kort ned, i det hun kiggede væk fra ham, i det hun sagde" Aiden.. please tag hjem. Jeg vil gerne være alene ".

Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, men hendes døde hjerte, gjorde helt ondt indeni, eftersom han havde slået hende og blot var igang med at tag tøj på. Hun regnede med at han gjorde det, for at ville skride anyways, så hun ville bare ha ham ud. Dette var alligevel et eventyr der ville ende som et sukkersødt mareridt. Hun rejste sig langsomt op fra badekarret, i det hun tog et håndklæde og tørte sig, før hun tog en silke kåbe i sort om sin krop, inden hun kiggede kort mod Aiden. " Tag hjem Aiden.. ". Hun var så såret.. hun følte sig så ufattelig dum, så idiotisk at det halve kunne være nok. Hun anede ikke hvordan hun skulle rette op på dette, dog vis han insisterede på at blive, ville hun blot skrige af ham og sige at han skulle skride, at hun aldrig ville se hans ansigt igen. Hun var farlig for ham.. hvad havde hun dog gjort!?.. det var alt sammen hendes skyld. Hun gik ud fra badeværelset og ind i soveværelset, i det hun lukkede og låste døren efter sig, før hun sank ned, ved den.. med ryggen op af den. Hun var så ufattelig ked af det. * undskyld Aiden.. *.
Tårer begyndte at trille ned af hendes kinder, i det hun blot gemte sit ansigt mod sine knæ, der var trukket op til hendes bryst, som hun holde om nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Aiden Fre 20 Mar 2015 - 15:12

Han blev overrasket da hun bad ham gå, og han startede ud med at protestere, men da hun begyndte at råbe og skrige af ham, stoppede han bare op og kiggede på hende, sendte hende et blik der lidt sagde hvad-fuck-snakker-du-om... Han vendte sig rundt og gjorde så klar til at gå, men stoppede så op pludseligt, han ville ikke gå med en løgn.

"hvad fuck Kajika!? Du siger du hader mig, efter du ville forvandle mig? Af hvilken grund hader du mig pludseligt? Fordi jeg bliver liderlig af dit blod som du fucking druggede mig med!?"

Han gik ud af døren, men stoppede så op og vendte sig om mod hende, og med en bestemt stemme talte han. Han lød ikke så vred og arrig som tidligere, men stemmen var mere tilbage til den gamle han havde talt med oppe på hendes kontor.

"Kom og bank på min dør når du er klar til at se konsekvenserne i øjnene!"
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

°Breathless & Broken° - Page 4 Empty Sv: °Breathless & Broken°

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum