Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Maskebal- Lucifer-privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Maskebal- Lucifer-privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Maskebal- Lucifer-privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Maskebal- Lucifer-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Maskebal- Lucifer-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Maskebal- Lucifer-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Maskebal- Lucifer-privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Maskebal- Lucifer-privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Maskebal- Lucifer-privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Maskebal- Lucifer-privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Maskebal- Lucifer-privat

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Maskebal- Lucifer-privat - Page 2 Empty Sv: Maskebal- Lucifer-privat

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 20:23

"det er ikke så godt" sagde han kort og kiggede kort på hende, han tog imod vinglas da hun rakte det tilbage, han stille det derefter på jorden da han ikke gab af sidder med det i hånd, "så lidt" sagde han og kiggede op på himmel, han lod hende bare nussede hoved ind mod hans skulder, "hvorfor få du så nogen syn engang imellem" spurget han efter en lang pause, han kiggede kort på hende ind han kort lukke øjne, han kiggede kort over mod indgang ind han retter blikker mod aften himmel.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 16:08

hun tog let armene om ham og trykekde sig ind til ham i et nuttet knus.
hun nussede let let hendes hoved, "Jeg får det fordi jeg har en kraft som jeg har arvet" mumlede hun let før hun kyssede hans kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:02

han lad roligt armene om hende og lod hende nussede hendes hoved indtil ham, "så er det nogen ganf af men gør det, jeg har ikke arvet noget fra min forældre da jeg er fødet menneske" sagde han kort og gjort ikke noget ved af hun kyssede hans kind, det kun være hun bare havde bruge for det, han kiggede kort på hende og lod hende bare ligger op af ham, han har godt nok stadig armene om hende, han ved ikkke hvor han skulle gør af dem hvis han ikke har dem om hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:12

Hun lå stille med hendes hoved og mærkede hvor tryg hun ednelig blev. Det var en fantastisk føelse, at kunne føle sig alt andet end bange.
Det gjorde hende også på en måde glad, meget glad endda. "Jeg kan ikke gøre noget ved det, og desværre vil det aldrig forsvinde" mumlede hun næsten bare utydeligt og lå bare der med hendes hoved på hans skulder og sad næsten oven på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:01

han sagde ikke noget han sad bare roligt og vener på af hun vil siger noget eller gør noget, han kun mærke på hende af hun føler sig tryg hos ham, det var vel kun godt, "jo det tror jge godt af du kan, hvis du træner den hvis du kan træner det, så vil du nok godt kun gør det" sagde han og kiggede roligt på hende, hvis nogen kom forbi dem vil de nok tænke en del om dem af det godt kun ser forkert ud så hun sad på ham og han hold om hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:22

"Men jeg kan det ikke alene, da jeg lider af angst" hviskede hun og mærkede hvordan hun kunne føle sig tryg og varm lige nu.
Der var kun en anden som hun kunne føle sig tryg ved. Men stadig hun følte sig mere tryg ved Lucifer. Det var endelig underligt.
Nogle mennesker kom ud fra festen, de kiggede kort på dem. Og rystede let på hovedet.
De tænkte nok at de var sammen som et par.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:35

"jo det kan du godt, hvis du tror på dig selv, så kan du godt" sagde han og kiggede kort på de folk som kom ud og kiggede kort på dem, han smiler svagt bare for af drille dem når de kiggede på dem, "skal vi går ind eller går en lille tur eller bare bliv sidder her" spurget han efter han lang pause med stillehed ved dem, det enster det rigtig larm var bil som køre ud på vej eller folk som snakke ved dem og så små dyr, han venter roligt på af hun svar ham ind han gør noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:39

"Ømm.. alt andet end at gå derind igen, ømm.. hvis du bor nogle steder, kan vi øh.. gå der hen" sagde hun og rødmede let, i kinderne.
Hun betargtede ham kort, mens hun rødmede let igen.. "Ømm.. Det er selvfølgelig kun hvis du har lyst" sagde hun stille og smilede nuttet til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:43

"okay og jeg bor ud for by, så hvis vi skal der hen skal vi ud af køre lidt" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "jo det kan vi godt, vil du hjem og havde noget andet tøj på første eller du ligeglad med det" spurget han efter lidt tid og rejse sig roligt op, med hende så hun ikke falde ned på jorden og måske slå sig, han find sig bil nøgle frem og går roligt over til sig bil og venter på af hun skal kom over til ham og svar på om de skulle forbo hende første eller ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:47

"Øm.. Jeg har ikke noget hjem, så øh.. Jeg skal bare lige have min taske med, sagde hun og gik om bag en kontainer, og tog en temligs stor sportstaske op. Hun lagde den let over skuldren, før hun gik tilbage til ham. Hun havde nogle småå problemer med at gå lige nu.
Hun kom hen til ham og smilede let og nuttet til ham.
"Øm.. Så har jeg alt" sagde hun stille og smilede let til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:52

han nikke bare til det første hun sagde og venter roligt på af hun vil få henter sin taske, han kiggede kort på hendes taske da han så den man tog sig så ikke mere til det, han smiler roligt igen og åben bil dør og sidder sig ind i den, "okay så sidder dig ind" sagde han lige ind han lukke bil lukke i sin side, han starte bil og der kun nem mærke der var mange hester kræfte i den, han køre roligt hjem af til sig side og køre kun hurtig hvor vej var lang og der ikke rigtig er nogen bil, tolv min efter hold han ind ved sit hus, han lås bil efter de begge er kommer ud af den, han går over og låser hoved dør op og går ind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:56

"Wauw!" sagde hun da hun så hans hus det var mega strot, efter hendes mening!
Et smil bredte sig hen over hende læber, mens hun så på den store bygning, den var mega smuk og stor. Hendes hår krøllede elegant, stadig og man kunne let se guld glimmeret fra hendes hår. Månen var oppe, og idag var den rund, helt rund. Men stadig lidt uhyggelig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:01

han sagde ikke noget til hende udbud over hans hus, det havde han hørt så mange gang nu af han ikke tog sig af det, fra gang af kom de ind i stue, som har tre sofa og et sofa bord og et stor tv og anlæg, der er to dør som føler videre, hvis hun kiggede var den en ind til køkken og den andre ud til en gang med en trappe til oven på og tre dør, "går lige kom på og skifter til noget andet, du kan bliv her eller går ud på toliter som det dør til vestre ud på gang" sagde han og gik over på og skifter tøj, lidt efter kom han ned i sort stof biukser og en mørke grøn/grå t-shirt, militær plejer af har så nogen t-shirt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:06

Lilly var gået ud på toilettet. Hun havde dog kuun hendes shorts ogg en grøn stroptrøje tilbage som ikke var beskidt.
*SHIT!* tænkte hun da, hun så hun kun havde det tilbage.
Hun fik hendes kjole, af og ehndes shorts på, de var hvide, krid hvide. De sad stramt og viste hendes smukke veltrænede ben. Hun fik hendes grønne stroptrøje på, som var mørkegrøn. Hendes hår hang bareg krøllede. Hun samlede hendes ting i tasken, og gik derefter ud igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:11

han sad i den en sofa da hun kom ind i stue, han t-shist sad lidt stramt på ham, så det er nem af ser han veltræner overkrop, han smiler roligt da hun kom ind i stue, "kan jeg burde på noget, drikke vare eller noget mad" spurget han og kiggede på hende, han havde lidt af vejt i hus, da han jo ikke mangle penge, han læner sig roligt tilbage i sofa og venter roligt på af hun vil svar ham, han tog føder op på sofa bord og slappe af i krop og lukke kort øjne, hvis hun prøve på noget kan han mærke hendes puls.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:31

"Ja øh.. det ville være fantastisk hvis øh.. Jeg bare kunne øh. ja få et glas, vand" sagde hun og rødmede let i kinderne. Hun bed sig lettere nuttett i underlæben.
Der stod, hun. Med hendes spinkle, men smukke krop, som måske var lidt for tynd.
Men det var smukt til hende. Hendes stroptrøje, sad stramt hele vejen, ned over hendes hofter og bagdel.
Hun var endelig en streg i luften næsten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:41

han kiggede roligt på hende da hun åben mund for af siger noget, han smiler roligt til hende og rejser sig så op bagefter, han går ud i køkkrn og tager et glas og hønger vand i det og tager en dåse cola, han går ind og stille glas på sofa bord og sidder sig ned, "kom og sat dig, jeg bide dig ikke" sagde han og smiler svagt af hende, han var ligeglad med hvis hun skulle side op af ham eller på ham, han åben sin dåse cola og tager en tår af den og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:47

Lilly satte sig let og forsigtigt ved siden af ham, hun smilede let til ham, men hendes smil var også nuttet, meget endda. "Tak.." sgad ehun både for at hun måtte sidde og få et glas vand. Det var meget længe siden hun havde sidder sådan her. Hun tog en tår af hendes vand. Hun satte det tilbage på bordet. Nu blev hendes øjne tunge. Men hun holdte dem åbne så længe hun kunne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:02

"så lidt" sagde han roligt og tog en tår mere af sin cola og stille den på bord, han kiggede kort på hende og kun ser af hun var træt, "vil du gerne sove, du ser træt ud, har du ikke rigtig få sove i sidste dag" spurget han og kiggede roligt på hende, han tog en tår mere af sig cola og fandet en pakke cigaretter frem og tog en ud af prutte den i mund, hvorefter af tænde den, "du ryge vel ikke" spurget og kiggede på hende,, hvis hun gør vil han tilbud hende en ellers ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:05

"jeg har ikke sovet den sidste uge" sagde hun stille og kiggede op på ham.. "Øm.. nej øh.. jeg er ikkke vild med røg" mumlede hun let. "Men ellers tak" sagde hun og smilede let og nuttet. Hun lagde let ehdnes hoved på hans skulder. "dt kunne jeg godt finde på at ville" sgad ehun ogs smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:20

"okay det var lang tid" sagde han og kiggede kort på hende og tog en tår mere af sin cola, han nikke bare til det næste hun sagde og smiler svagt, "okay hvad med af du låne en seng og sove i, for af få sove ud" sagde han og kiggede roligt på hende, han drikke det sidste af sin cola mens han venter på af hun svar ja eller nej tak til hans tilbud, han lad roligt en arm om hende da hun læner sig op af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:23

Hun hørte ikke hans spørgsmål d hun var faldet i søvn op af ham. Der lå hun nuttet og uskyldigt og sov trygt op af ham. det var dejligt endelig at sove orndeligt, altså vireklig sove? Det var sjældet at hun fik mulighheden for det.
Hun nussede sig let ind til ham i søvne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:30

han venter i et stykke tid ind hann opdage af hun var falde i søvn op af ham, han tog roligt om hende, og bære hende oven på ind på et af gætter værelse og ligger hende roligt i seng ud af vække hende, hvorefter han går ind til sig selv for af sove.

om morgen våge han tidlig og tag de sort stof bukser på igen og militær t-shirt på og går ned og laver lidt mig til sig selv og find noget blod, da han også har bruge for det, hvorefter han sidder sig ind i stue og tænde for tv og ser nyheder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 13:43

Lilly gabte let i søvne.
Hun havde dog ikke hendes normale skikkelse mere. Nu var hun i dyreskikkelse.
Underligt nok, kunne hun ikke bestemme det når, hun enedelig sov.
Hun lå helt krøllet sammen, som den store smukke sneleopard hun var.
Blid, men farligere end man tror.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 21:55

han sad roligt og så nyheder og spiser mad og drikke blod imens, han kun mærke hendes puls man det rør ham ikke selv om han sad og drak blod, han stille vin glas fra sig på sofa bord da han havde druk det hele, det kun godt ligner af han havde druk vin da der var lidt tilbage i glas, mad han havde laver til sig selv havde han bare tager med i hånd da han ikke gab af find en tallenken til det, nu skulle han bare venter på af hun våge så de kun laver noget, han rejse sig op og tog noget mere blod og gik ind i stue og sat sig og stille glas fra sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum