Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Maskebal- Lucifer-privat - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Maskebal- Lucifer-privat - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Maskebal- Lucifer-privat - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Maskebal- Lucifer-privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Maskebal- Lucifer-privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Maskebal- Lucifer-privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Maskebal- Lucifer-privat - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Maskebal- Lucifer-privat - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Maskebal- Lucifer-privat - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Maskebal- Lucifer-privat - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Maskebal- Lucifer-privat

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Maskebal- Lucifer-privat - Page 3 Empty Sv: Maskebal- Lucifer-privat

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:06

Lilly fik rejst sig op, men lagde ikke mærke til at hun var i leopard skikkelse, så hun vadede bare ned i stuen i den elegante skikkelse.
Men hun hopper nørst hen til ham og smiler, eller det tror hun jo at hun gør

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:17

han sad roligt og kiggede på nyheder og tog vin glas op til mund og tog en tår af det og stille det så på bord igen, han kun godt mærke på hendes puils af hun var våge og hun bevæger sig ned mod ham, han kiggede kort på hende og så så et dyr, han smiler roligt af hende og kæler hende bag det en øre, han synes nok også af hendes puls var lidt andreleds, nu fandet han ud af hvorfor, "morgen, vil du har noget morgen mad" spurget han og var stopper med af kæler hende bag det en øre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:19

Hun forvandlede sig hurtigt.. "Upsi, kan ikkke styre hvornår jeg foorvandler mig frem og tilbage" sagd ehun og rødmede let i kinderne. "Tak fordi jeg måtte sove her" sagde hunnog smilede til ham. "Nej tak je er ikke sulten" SAGDE HUn og smilede nuttet til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:32

han nikke bare til det første hun sagde til af han havde hørt hende da han ikke gab af siger noget til det, "det var da så lidt, du var træt og havde bruge for det og okay, man du skal sige til hvis du vil havde noget af spise" sagde han og tog glas og tog en tår af det, hvis hun vidste hvordan blod lugter kun hun lugter det, da det var det han havde i glas, "undskylde man jeg op nødt til det for af hold det ved lige" sagde han og hentyder til blod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 10:20

"det er okay, jeg er på en måde vand til blod,, efter jeg blev bidt" mumlede hun let og smilede til ham.
Hun betraqgtede ham kort, før hun let, kørte en hånd gennem hendes brun krøllede hår, som stadig hang elegant ned af hendes skuldere. Et lille smil fandt vej hen over hendes smukke, bløde læber. Det så næsten helt fortryllede ud. Hun fik rejst sig og satte sig så ved siden af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 12:29

"okay og hvorfor bliver du bidet" spurget han og kiggede kort på hende ind han drikke det sit blod i vin glas, han stille glas på bord og smiler svagt, ja så kun han klare sig til imorgen, "når hvad synes du vi skal laver" spurget han og kiggede roligt på hende, lidt efter tog han en smøg fra cigaretter som ligger på bord, han prutte den i mund og tænder den og begynde af ryge mans han venter på af hun skal svar ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:17

"Ømm.. Det er en lang historie" mumlede hun let..
Hvad ville hun endelig lave?? Det anede hun ikke.. "Jeg ømm.. Vil lave det du har lst til" sagde hun og smilede let til ham. Hun gabte let, og kløøede siig let i øjet, mens hun smaskede let af ren vane- "Hvad har du lyst til at lave?? " spurgte hun og smilede let til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:30

"okay kom med den, jge har masse af tid" sagde han og kiggede kort påp hende og lukke kort øjne, "første vil jge høre den historie, derefter måske hop i min pool, hvis du har noget bad tøj" sagde han og kiggede på hende, han røg roligt videre mans han venter på af hun vil svar ham på det en eller andet, hvis hun ikke havde bad tøj med vidste han ikke hel hvad de så skulle laver for noget, ud over han skulle har træner men det er nok ikke så spænde for hende af ser på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 23:44

"Historien kan vente" grinede hun drillede og prikkede ham let på næse tippen. "Ja, øh.. Det har jeg, men øh.. det øh... er en bikini, " mumlede hun og rødmede let i kinderne. Hun hadede at have bikini på. Hun kunne ikke lide det, da hun følte sig så nøgen, somom bare at stå i undertøj. Ja undertøj, det var sådan det føltes med bikinier. "Øm.. lucifer, jeg æh.. Tænkte på om jeg kunne låne dit bad??2 spurgte hun og rødmede let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 23:52

"okay man vil høre den ind du tager hjem" sagde han og kigged ekort på hende og smielr svagt, "okay lyder til af du ikke er så glad for af bad så da du kun har bikini" sagde han og smiler roligt, "ja det må du da, du ved hvor det en af min badeværelse er" sagde han og rejse sig roligt op og gik ud i køkken mens hun få tager sig et bad, han drikke lidt mere blod og tager sig lidt mad mens han venter, hvorefter han sidder sig ind i stue og tænde for tv og skifte rundt på de forskellig kanal.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 23:57

"Nej jeg hader bare at føle mig bar, " mumled ehun og rødmede let, før hun forsvandt ud på badeværelset. Hun fik hendes tøj af og tændte det varm, kolde løbene vand. Hun mærked ehvordan det faldte ned ove hendes lyse hår og ned over hendes ryg. Det var rart at slappe lidt af meget rart endda. hun mærkede hvordan varmen brdte sig rundt på hendes krop, slank var den, altså hendes krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 0:03

han nikke bare til det hun sagde, da han ikke rigtig havde mere af sige til det emme, han sat sig mere til retter i sofa og stopper på en af kanal da der var en god film på den, han sad roligt og så på film, efter noget tid, rejse han sig op og henter en øl ud i køleskab, hvorefter han sidder sig ind igen og åebn øl, han tager en tår af det og stille den på sofa bord, og kiggede så på tv igen for af føler med i film, som var okay af ser, da der nu ikke rigtig var andet af ser på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 0:20

Man kunne høre vandet, løbe, og hver gang det ramte gulvet med et lille `plask´.
Det lød nu engeligt, meget sjovt. `Bump, bump, plask, plask` sagde det hele tiden. Derefter blev hun færdiig med at bade, og havde vasket hendes hår med den underlige vanilije sæbe hun havde med i hendes taske. Hun smielde let og fik fat i hendes håndklæde fra tasken. Hun tørte sig let over det hele, og fik så hhendes tøj på igen,eller nærmere noget nyt på,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 0:41

han sad roligt og så på film, det var en action film, han kun høre af hun slukke for vand ud på badeværelse, han tog en tår mere af sig øl og sad roligt med øl i hånd og kiggede kort over mod dør da han synes af høre dør åben man er ikke sikke, han drej hoved og ser videre på film, han lukke kort øjne ind han tager en ny tår af øl og slappe af mens han venter på af hun skulle kom ud fra bad, han begynde så af skifter mellem de mange kanal da film slutte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum