Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I et tilfældigt hus (Jaster)

2 deltagere

Side 9 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 9 Empty Sv: I et tilfældigt hus (Jaster)

Indlæg af Adriana Tors 10 Jun 2010 - 19:59

Ailince mærkede han kom op i hende, hun smilede af følelsen, det følelse så godt , hun lå på ham med hovede sit den ene side så hendes kind lå mod hans bryst, hun kunne høre hans hjerteslag , dejlige beroligende tænkt hun , hendes vejtrækninger var stadig hurtigt og hendes krop var varm, hun lyttede til hans ord "Må vel sige i lige måde" sagde hun og så mod ham, han var stadig inden i hende , det var mest for den dejlige fornemmelse at ha ham helt tæt på hende, han kunne ikke komme tætter på end nu....
"Øjesten" gentog hun og kom i tanke om sange du er min øjesten en lille dejlige en , er du ... hun begyndte at nynnede den , mens hun lå der på ham, hun havde en smuk sangstemmen og det kunne selv høres på hendes nynnende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Zankuji Tors 10 Jun 2010 - 20:13

"lad os bare sige vi er temmelig tætte lige nu ikke også skat"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt blik i sine øjne og kyssede hende på munden med et smil og kiggede på hende "jeg elsker dig virkelig meget skat"sagde han med et smil og kiggede lidt op i loftet mens de lå der og slappede af efter deres sex og mærkede hendes nærhed det var simpelthen dejligt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Adriana Tors 10 Jun 2010 - 20:17

Ailince lagde armene under sig og løftede sin overkrop lidt, så hendes bryst var synligt, hun smilede til ham "jeg elsker os dig , rigtigt meget" sagde hun og flyttede en hånden mod ham og aede blidt og kærligt hans kind, hun smilede lykkelig "Jeg har aldrig været mere lykkelig" sagde hun og små grinede, man kunne mærkede hendes mave rystede men det var ikke slem, hun flyttede sig ikke mere så han bliv inden i hende
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Zankuji Tors 10 Jun 2010 - 20:21

"er der noget galt skat din mave ryster"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kyssede hende på munden "er det på grund af mit sæd du ryster eller fryser du"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og nussede hende på ryggen "du er så blød skat"sagde han med et smil "håber du er min for evigt"sagde han med et smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Tors 10 Jun 2010 - 20:30

hun rystede på hovedet og grinede stadig, det var det som gjorder maven rystede "Jeg griner bare" sagde hun efter lidt tid, hun stoppede med at grinede , hun smilede og lagde sig mod hans øre "nej det heller er perfekt , plus skat, kan en vampyr fryse" spurgte hun og kyssede hans kind, hun begyndte at trækkede sig tilbage, så hans P** langsomt kom ud af hende, hun gjorder det langsom og blidt.. for at mærke ham lidt mere, hun lagde sig derefter ved siden af ham og lagde hånden over hans ryg, hun nyd hans hånd som nussede hende ryg, "Tak skat" hun mærkede derefter sus i maven "Håber jeg os jeg er" hun lagde sit hovede på hans skuldre og bryst
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Tors 10 Jun 2010 - 20:50

"jeg elsker dig skat"sagde han og kyssede hende på munden "vil være din forevige"sagde han med et stille smil og var lykkelig at have hende "jeg vil ikke dele dig med nogen"sagde han og lagde sit hovede stille mod hendes "det her er et dejligt øjeblik"sagde han med et smil og nussede hende på ryggen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Tors 10 Jun 2010 - 20:57

"men skat, du kommer til at dele mig, jeg er stripper" sagde hun drillende og smilede sødt og aede hans kind som hendes hånd lå på , hun smilede kærligt til ham og gengældte hans kys kærligt og kyssede derefter hans bryst "du er min foreviget, har dit hjerte , lige her" hun pege på til bryst og tog på sig selv , "woow hvor er jeg følsom" sagde hun med en overraskede stemmen

//Smutter i seng nu ... er syg , det lort vejer har gjordet mig syg X( ses you i morgen søde ///
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Tors 10 Jun 2010 - 21:02

"hehe er du det skat"sagde han og kiggede på hende med et smil og kiggede på hende med et smil og kiggede op i loftet "jeg er bare glad for at ligge her og være sammen med dig skat"sagde han og kiggede på hende med et smil "du er alt i mit liv lige nu"sagde han og kiggede på hende

//okay søde ses//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 6:36

Ailince lagde sin hovede på hans bryst og lagde sin nøgne krop indtil hans siden , hun lagde hans arm omkring hende , hun smilede og sagde så "Jeg vil bare være ved dig skat og være en del af dit liv" hun lukkede øjne "kan slet ikke forstille et liv uden dig nu" hun sukkede "kan man virkeligt kalde mit liv et liv, nok kun først nu"hun stoppede i lidt tid og små smilede og kiggede på ham "Da du er en del af mig nu" hun kyssede hans munden
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 6:42

Han kyssede hende igen med et stille smil "du er en del af mit liv skat"sagde han og smilte stille til hende med et sødt smil og sødt blik i sine øjen "du har nogen bløde læber min skat"sagde han med et smil og nussede hende på ryggen med et smil "og en blød hud har du også"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil "jeg elsker dig"sagde han og kyssede hende på munden.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 9:47

"Skat er du i drømmeland, du lyder sådan når du snakker " hun drille ham lidt og kørte en hånden foran hans ansigt, hun små grinede og mærkede hans varm krop mod sin, hendes krop begyndt igen at blive klod, hun mærkede på sin hud "Er jeg virkelig så blød, kan jeg ikke mærke" sagde hun og små grinede , hun havde altid være det
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 10:01

"jeg er da ikke i drømmeland for jeg sover jo ikke"sagde han med et grin og kiggede på hende med et smil "og ja du er meget blød skat"sagde han med et smil og kiggede på hende og kyssede hende på munden "du er den dejligste pige i verden"sagde han med et sødt smil og kiggede på hende "og jeg er heldig at du er min skat"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 10:06

Ailince rødmende nu og så på ham med blide øjne "Det er mig som skulle sige det, Jeg er den heldige her" sagde hun og aede hans kind "Såh en dejlig person , så smuk og så venlige" hun smilede blidt og kyssede hans kind "Og det bedste , vi elsker hinanden" hun hviskede det og lagde sig indtil ham og krammende sin nøgne krop mod hans
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 10:20

"ja det er det bedste ved det hele"sagde han og lagde sit hovede mod hende og nussede hende bildt i nakke med et smil "vi begge to heldige med at vi er sammen"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil "har jeg ikke ret i det skat"sagde han og kiggede på hende med et smil og kiggede så op i loftet med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 10:40

Ailince nikkede , og mærkede hans hovede mod sit hår, hun nyd det og hans nærvær , hun nyd det hele "Jo du har ret, det var mærkeligt , JAster har ret" sagde hun drillende og små grinede , hun så mod ham med smilede kærligt øjne og kyssede ham på munden, hun havde sin blid og bløde læber mod hans , hun mærkede sus og kærligheden mellem dem , den var større en som så ... du nyd det og smilede glad til ham da hun slap
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 11:04

"du er den dejligste pige/kvinde skat"sagde han med et smil "og du kan godt lide at drille mig"sagde han og grinte stille og kiggede på hende. Han nød at hun kyssede ham og gengav det blidt med et smil "bare vi elsker hinanden så skal det hele nok gå"sagde han med et blidt smil på sine læber.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 11:10

"ja så længe du ikke er mig utro" hun drillede igen og små grinede" ja elsker at små drillende, især dem jeg elsker" sagde hun sødt og nussede hovedet op af hans bryst, hendes blød hud ,m gjorder det behandleligt for ham
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 13:36

"det kan jeg ikke finde på skat"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt blik i sine øjne "okay så du kan lide at drille dem du elsker"sagde han og kiggede på hende med et smil og kyssede hende på panden og kiggede op i loftet med et stille smil og nussede hende i nakken
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 17:04

"mm og blevet nusset i nakken " sagde hun og opførte sig som en kat, hun smil sødt til ham og nussede hovede op af han hals, hun lavede en lyd så det lyd som om hun spændt som en kat... "håber jeg heller ikke , plus " hun nærmede hans øre og hviskede "du skal nok få rigeligt med sex, måske ikke lige så meget , men en fast person" sagde hun drillende i tone men os frækt
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 17:08

"jep en fast og dejlig person med et dejligt humør"sagde han med et smil og kyssede hende på munden "du min faste partner nu"sagde han med et smil og nussede hende i nakken og mærkede hende køre sit hovede op af hans hals "er du en kat skat"drillede han med et smil "men du min kat"sagde han sødt og kiggede på hende med et sødt blik.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 17:14

Ailince så mod ham med blide øjne og små grinede "Så er jeg dejlige lige frem, og det siger du til en vampyrdæmon, hmmm sjovt"sagde hun og små grinede over hans ord valg omkring hende, det hun var så normalt som noget mørket og uhyggeligt, men det var hun ikke rigtigt, hun havde sin menneskelig personlighed , en af grunden kom af hun ikke havde været det længe og hun ham skabt sådan her, ikke født.. hun kløede sit hår af det han sagde om hendes som en kat, hun små grinede "Jep, er lidt katte raktigt vel, Maivooo" det lyd som en kat , og så løftede hun hånden og vist kløer på en sexy mod "Maivo mavio " sagde hun så sexy igen
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 17:20

Han kiggede på hende "uha din sexet kat"sagde han og kyssede hende på munden og holdt om hende "jeg er lige kommet og det du også så ikke mere sex lige nu vel"sagde han med et lille grin og kiggede på hende "jep du er et sexet kat"sagde han med et smil "men min sexet kat"sagde han og nussede hende på ryggen med et sødt smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 17:24

"Ahhh" sagde hun og lagde sig over ham , så hendes bære ryg lå synlig for ham, hun lå med sin maven skævt over hans bryst, hun nyd han nussede hende , resten af hendes nøgne krop var dækkede til af en dyne hun havde fundet , hun lå som en kat, hun spændt igen "Ja men kun din, og du er os den eneste som for lov til at se mig sådan her , så det er så nemt" hun nemt blikkede mod ham "er normalt ikke den omsorgfulde person mere, selvom det er mit rigtigt jeg" sagde hun og kyssede hans kind og hviskede "kun din , så lange du vil ha denne skøre sexet kat"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 17:35

"jeg vil ha den sexet kat"sagde han med et lidt drillende blik i sine øjne og kærtegne hendes bryster og kørte ned af hendes mave og kærtegnede hendes underliv og kiggede på hende med et smil "jeg elsker dig ailince"sagde han med et smil og kiggede på hende med et sødt blik i sine øjne.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 17:39

"Arrh" sagde hun og tog hans hånd væk der fra, alt for følsom "Er stadig for følsom skat" sagde hun og havde nødt det men hun var bare for følsom hun så mod ham med et drillende og rejste sig op og duftede til sig selv "SKAAAT. hvorfor dufter jeg af dreng" hun fik det sagt det som om hun stank ... hun små grinede og løb hen til sit tøj og tog det på , på 1 sek

//Så forsvinder mit net//
Adriana
Adriana

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 9 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum