Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
You fell so can you rise again? (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
You fell so can you rise again? (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
You fell so can you rise again? (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
You fell so can you rise again? (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
You fell so can you rise again? (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
You fell so can you rise again? (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
You fell so can you rise again? (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
You fell so can you rise again? (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
You fell so can you rise again? (Harry Jepsen) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
You fell so can you rise again? (Harry Jepsen) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

You fell so can you rise again? (Harry Jepsen)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

You fell so can you rise again? (Harry Jepsen) - Page 2 Empty Sv: You fell so can you rise again? (Harry Jepsen)

Indlæg af Harry Jepsen Søn 25 Okt 2015 - 20:54

Harry knyttede sine næver, og vende sig rundt mod Khá "Du ved ikke hvad jeg har været i gennem! Du ved intet om mig.. jeg er ikke et eller andet problembarn der har brug for at blive fralst!.. Jeg øsnker ikke mine vinger tilbage, jeg ønsker ikke at tjene i gudsnavn!.. Jeg er den jeg er, og jeg har det fint sådan" Han prøvede virkelig på ikke at hidse dig op, men det var tydeligt svært.
Han vidste ikke hvad han skulle spørge om.. hvilke svar han burde søge. og hvad det var Khá så. Men Harry vidste en ting... han var selv nået til det punkt hvor han var nu.
"desuden har jeg bedre venner i dag end jeg nogle sinde have før hen! sagde han blot. Han havde Josh og de andre. Og selvom han og Josh havde haft problemer i starten, var de end med at blive de bedste venner. Den eneste person som Harry turde overlade sit liv.
"Jeg er ikke alene.... jeg taler bare ikke med mine brødre og søstre i himlen.. eller på jorden"
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 963

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum