Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Frozen Heart (Aira)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Frozen Heart (Aira)
Hun havde hukommelsestab... det var næsten helt sikkert. Og hans ord havde fået en del af hendes gamle personlighed tilbage, blot for et kort øjeblik.
Så måske...
"Åh, du tager fejl, Aira. Jeg er skam ondskabsfuld. Hvis du vidste hvad jeg har gjort ved unge kvinder i de sidste to år, så ville du flygte herfra, skrigende og i rædsel for at jeg skulle finde på at gøre det samme imod dig!"
Denne gang var hans stemme hårdere end før.
Zuresh- ShadowSun - Leder
Antal indlæg : 1192
Aira- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 181
Noget havde sagt ham at han måske knne fremprovokere hendes hukommelse på denne måde. Men måske havde han taget fejl.
"Godt så... så se da selv." hvislede han.
Med hastige skridt, bevægede han sig hen imod døren til kælderrumet, som han sparkede så hårdt at låsen blev flået fra hinanden, og døren smækkede op med et metallisk brag.
"Gå ind og se."
”Jeg.. Kan ikke lide.. kælder..” Hviskede hun ind i hans øre. Der var noget, hun kunne ikke huske det. Men hun brød sig ikke om at gå derned, for hun var bange for noget. Aira kunne ikke huske det, men hendes mavefornemmelse sagde bare at det var skidt.
Da de kom derned, blussede seks fakler omgående op på tre vægge, og oplyste hele rummet.
Det var tørt og rent, og ud over faklerne på væggene, var det eneste herinde et massivt træbord med fire læderremme - til ankler og håndled.
"Når jeg en gang imellem falder over en som er lidt mere speciel end de andre... så tager jeg hende med hertil." sagde han lavmeldt mens han betragtede bordet,
”Zuresh.. Jeg har det sk-..” Mere nåede hun ikke at sige, før hendes blik blev sort og hun faldt bagover. Hun fik pludselig et flash-back, fra noget hun ikke kunne huske. Det var en gammel kælder, hvor en havde låst hende på et bord, skar i hende og lavede små tests på hende. En gammel dæmon som prøvede forskellige ting på hende, fik hende forvandlet om til det hun var i dag. Mere nåede hun ikke at se, før hun ramte gulvet med et brag og var bevidstløs.
Han vendte sig og knælede ned ved hendes side.
Da han løftede hende op, var en del af ham meget tæt på at lægge hende på det massive træbord og spænde hende fast... men han lod være, og begav sig i stedet tilbage op til stuen, hvor han lagde hende på sofaen.
Selv lænede han sig op ad den ene væg og betragtede hende roligt.
Tilbage var der kun at vente...
Han var tæt på at gå hen og heale hende... men lige nu var det bedre blot at observere.
"Så... nu kender du til lidt mere af sandheden."
”Zuresh.. Zuresh..” Klynkede hun og formåede at kravle hen og krybe op ved hans fødder. Det røde blod malede hendes hvide hår i baghovedet. Hun bed sig hårdt i underlæben og havde aldrig prøvet sådan en smerte før, det gjorde så ondt, hun kunne slet ikke beskrive det.
Da hun nåede hen til ham, knælede han ned endnu en gang.
Han holdt hende oppe ved at støtte hende med den ene arm, mens han lagde hånden mod såret.
Han mumlede de samme, mystiske ord som tidligere, og såret forsvandt næsten omgående, sammen med smerten.
”Zuresh.. Ond drøm..” Hviskede hun med en stemme som rystede. Det var tydeligt at det havde skræmt hende, dog var hendes stemme lidt anderledes. Hun vidste ikke hvad det var, men hun kunne mærkede noget var anderledes. Hun rystede voldsomt og krøb sammen imod hans brystkasse for at finde noget tryghed.
Han sukkede og lod hende sidde der...
"En ond drøm dukker op da du ser bordet i kælderrummet... sjovt sammentræf... men Aira, nu hvor du har set det, og har fået en fornemmelse af hvad det er jeg gør, hvad er det så der får dig til at blive lige nu? Jeg har jo sagt at jeg ender med at gøre dig ondt."
”Jeg så.. Ond mand stikke i mig, skære og putte ting i mig.. Bord ondt.. Men ikke dit bord.. Anden mand..” Hun gjorde virkelig sit bedste, dog var hendes ordforråd ikke stort, hvilket var rimelig normalt for alba’er.
”Men du.. Sød.. Jeg kan.. Mærke det.. Her.” Hun nussede hendes egen mave for at vise at hendes mavefornemmelse sagde det. Hun kunne mærke at han ikke ville gøre hende ondt.
”Zuresh reddet mit liv..” Hviskede hun blidt og smilte varmt op til ham imens hun foldede hendes store bløde vinger omkring ham i et blødt kram og lod de bløde fjer trygge imod ham.
"Jeg reddede dig fordi jeg altid har været fascineret af alba'er. Men hvis ikke du stikker af herfra, vil du på et eller andet tidspunkt havne halvnøgen på det bord dernede, og tro mig når jeg siger at jeg på det tidspunkt vil nyde at gøre dig fortræd."
igen var hans stemme rolig... langt mere rolig end hans indre tumult.
Hendes berøring hjalp heller ikke, og han undlod at kigge da hun rørte ved sin egen mave.
"Du skal gå, Aira... for du ender som et offer. Måske overlever du fordi du er dig... men du vil aldrig komme dig helt over det."
”Men.. Hvis jeg gå.. Jeg dø.. Koldt..” Hviskede hun og sætte sig mere op og kiggede på ham. Hun rystede på hendes hoved og holdte fast i den tynde kjole hun havde på.
”Du.. Reddet mig.. Ikke gøre mig ondt..” Hviskede hun og hendes øjne blev mørkere, hendes stemme forandrede sig og hendes lille ansigt vred sig i en mental smerte hun havde fordi hun ikke kunne forstå det.
Hun foldede hendes vinger, slog med dem og kom op på hendes bare fødder imens hendes små hænder klemte til omkring hendes skørte.
”ZURESH ER GOD!!” Skreg hun og hendes magi blev vækket, en kraftfuld vind tornede omkring dem og fik hans bøger og mange små ting til at vælte.
Da hun skreg at han var god, havde han den største lyst til at rejse sig op, lægge den ene hånd på hendes skulder, og begrave en knytnæve dybt i maven på hende.
Måske var det det der skulle til - men han vidste at hvis han gjorde det, ville han blive grebet af lysten.
På den anden side kunne hun vel efterhånden selv få lov at vælge...
"Fald ned, Aira! Enten kommer du til fornuft nu, eller også skal jeg sørge for at du kommer til at kende en helt ny smerte!
”Hvis jeg falder ned.. Så.. Sende mig væk..” Sagde hun med en stemme som rystede og blev forvrænget i vinden derinde. Bordet væltede og puder fløj rundt nu imens hun lod hendes hænder flyve op foran hendes ansigt.
Han holdt blikket lige på hende og overvejede sit næste træk.
Tårer havde ikke reddet nogen af hans ofre før i tiden, og de ville nok heller ikke være nogen redning fremover... han burde give efter, og udsætte hende for de ting han inderst inde havde lyst til at gøre.
Men i stedet trådte han nu frem mod hende, undveg en flyvende pude, greb fat i hende og trak hende ind til sig i en omfavnelse.
Måske var det alligevel på tide at skabe bånd til folk... og hun kunne ligeså godt være en af de første.
Så måtte tiden vise om han kunne holde fristelsen tilbage... og om hun kunne tåle de ting han gjorde ved andre.
"Du vinder." sagde han roligt.
Og intet var mere frustrerende!!
Han blev stående med pigen i sin favn i en tid, før han til sidst satte hende ned og kiggede på hende med et blik der lige så nemt kunne betyde 'jeg har lyst til at myrde dig', som det kunne betyde 'du betyder vel nok noget for mig'.
"Du kan blive her indtil videre..." sagde han så.
Hvad fanden var der med den pige?
Det ene øjeblik var hun ved at smadre alting... og da hun så fik sin vilje, var alting godt.
Nøjagtigt som et barn... han sukkede.
Han var ondskabsfuld... sadistisk... og han nød det... men aldrig, aldrig om han ville gøre et barn fortræd.
Unger var altid hans eneste tabu.
"Sulten...?" mumlede han og vinkede halvtræt med hånden.
En træskål fyldt med vindruer dukkede pludseligt op på bordet med den tunge bog.
Han smed det hele i sofaen, og satte sig så selv med et suk.
Sikke da en situation at sætte sig selv i...
"Spis løs... i nat kan du sove her på sofaen hvis du vil." mumlede han højt nok til at hun kunne høre det.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Frozen with snow
» These frozen times
» The Warmest Day that is Not (Frozen)
» kedsomhed-- Frozen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline