Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Well hello there – Sebastian   - Page 16 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Well hello there – Sebastian   - Page 16 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Well hello there – Sebastian   - Page 16 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Well hello there – Sebastian   - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Well hello there – Sebastian   - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Well hello there – Sebastian   - Page 16 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Well hello there – Sebastian   - Page 16 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Well hello there – Sebastian   - Page 16 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Well hello there – Sebastian   - Page 16 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Well hello there – Sebastian   - Page 16 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Well hello there – Sebastian

Side 16 af 17 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste

Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 24 Jul 2016 - 18:02

Sebastian havde godt set hvor mange der kiggede på dem. Men han var egentlig ligeglad. Han vidste godt at selvom de levede i denne tid, så var der stadig mange der ikke havde accepteret det med 2 mænd sammen. Men han var ligeglad med hvad de mente. Han hørte godt Joshua bede ham sætte farten ned, og det gjorde han så også.

Det lynede meget, og regnen stod ned. Han holde stadig Joshua tæt ind til sig, men sagde ikke så meget. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige. Han havde stadig de samme og så mange følelser for Joshua. Og han var virkelig ked af at han havde fået Joshua til at føle sådan, og gjort ham så ked af det at han var stukket af. Men han var også selv lidt såret..

Da de var nået hjem, så Sebastian at Anika stadig stod i døren. Han hørte hvad Joshua sagde, og så ned på ham. Han trak sin jakke af, og lagde den over Joshuas hoved, så han kun ligge tittede frem. ”tror mig… hun ligger ikke mærke til det” sagde han og trak Joshua med hen mod døren.

Anika så op da hun så dem, og kom næsten løbende ud til Sebastian ”SEB!.. Du er jo helt våd! Er du okay?” spurgte hun meget melodramatiske ”jeg har det fint..” brummede han blot. Anika virkede slet ikke til at ligge mærke til Joshua, eller også ville hun ikke. Hun rakte frem, og nussede noget at Sebastians hår på plads der ellers var fladet ned i panden ”kom ind, så skal jeg nok sørge for at varme dig op” sagde hun med en anelse mere forførende stemme.

Sebastian slog hendes hånd hårdt væk. ”ellers tak!”
Anika så meget chorkeret ud, og tog sig til hånden. Sebastian så på Joshua ”smut bare ind, jeg kommer om lidt” sagde han og kyssede Joshua mod panden, hvilket bestemt ikke fik Anika til at se glad ud.
”hvad er meningen Sebastian?... jeg troede vi havde noget sammen?!” sagde hun vredt. Sebastian gjorde tegn til at Joshua skulle gå ind. Han ville ikke have at han stod der ude i regnvejret.
Anika blev ikke just glad for at blive ignoreret. ”Sebastian! Svar mig!”
Sebastian vende sig mod hende ”NEJ!.... vi har ikke noget sammen! vi har aldrig haft det… det var et kys! Hvis ikke du var kommet og banket på min dør dagen efter havde jeg sikkert ikke engang kunne huske dit navn!” sagde han vredt og hårdt.

Anika så meget overrasket ud og meget trist. Hun så dog på ham ”men… hvad er det du ikke kan lide ved mig? Hvorfor vil du ikke være sammen med mig?” man kunne ligefrem høre desperationen i hendes stemme.
Sebastian så bestemt på hende ”fint vil du vide hvorfor?” Anika nikkede ihærdigt.
”fordi du ikke er ham!” sagde han og gjorde tegn indtil hvor Joshua lige var gået ind.

Anikas underlæbe begynde at vibrer ”hvor er du bare led Sebastian!” udbrød hun inden hun vende rundt og løb. Sebastian sukkede blot, og gik ind. Han var driv våde, hvilket de nok begge var. Han gik ind i huset, og fandt hurtigt Joshua. Og uden at sige noget som helst, gik han lige over til ham, grab fat om ham, og kyssede ham fast. Han holde kysset længe, gjorde det dybere og dybere, ens han skubbede Joshua ind mod sengen. De var begge driv våde, og dyppede ligefrem på hele gulvet.

Han skubbede Joshua ned i sengen, og kyssede ham fortsat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 24 Jul 2016 - 18:12

Han stod lidt og smilte blidt over at Sebastian lagde jakken over ham, så han kun lige kunne kigge ud, duften af ham omfavnede ham så blidt at han rødmede helt. Dog sank han en klump da kvindemennesket kom over og endda rørte Sebastian. Joshua knurrede svagt, men gjorde som Sebastian sagde, han ville ikke være i vejen og han smuttede hurtigt indenfor hvor han trak de våde sokker af i gangen og gik ind til soveværelset hvor han hurtigt hang Sebastians jakke op i badeværelset. Han frøs, virkelig meget! Han rystede voldsomt og hele hans krop var som is.
Joshua kom hurtigt over til Sebastian da han kom indenfor i gang.

”Sebby! Er du o-!” Mere nåede han ikke at sige, før hans ord blev kvalt af det kys han fik. Han peb svagt og lagde hans arme rundt om Sebastians nakke, hvorefter hans hale sprang frem fra bukserne og svang sig rundt i ren glæde og nydelse.

Han mærkede hvordan Sebastian skubbede ham tilbage og lod ham blot. Han fniste lidt da han ramte sengen og hans krop var allerede i gang med at stjæle den dejlige varme fra Sebastians. Han mærkede hvordan hans hjerte bankede afsted og hvordan hans krop allerede svagt begyndte at brænde lidt op. Han var stadig meget syg, men lige nu? Var han virkelig ligeglad, han ville så gerne lade Sebastian se hvor meget han holdte af ham og hvor meget han endelig havde lyst til ham.

”Sebby.. Vi er våde..” Hviskede han svagt da han kort brød kysset for derefter han fange hans læber igen. Han rakte op og hev elastikken ud af hans drivvåde og meget lange hår, hans horn skrapt imod sengen tøjet og hans vinger lå lidt ubehageligt fastklemt under ham. Det at være dæmon i menneske tøj var ikke altid helt fantastisk, specielt ikke når man havde så store vinger og finner som Joshua havde. Hans finner skreg for at komme fri fra dette trælse tøj..
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 24 Jul 2016 - 18:21

Sebastian hørte slet ikke at Joshua var ved at sige noget før han havde over fladt ham. og nu lå de så her og rodet rundt i sengen, plaskvåde. Han gav faktisk ikke Joshua nogle pause, lod hans hænder glide ned over hans sider og lår. Han havde kun et i hovedet, og det var at tage Joshua, her og nu.

Dog hørte han pludselig hvad Joshua sagde, og stoppede lidt op. Han rettede sig mere op, så hans hvilede på sine hænder ved siden af Joshua. Han så lidt hav forpustet ned på ham. Hans blik gled til siden ”du har ret.. undskyld… vi burde ikke” sagde han og satte sig mere op ”du er stadig syg og bør hvile dig… desuden er jeg også så sur at jeg bestemt ikke burde gøre den slags ved dig lige nu” sagde han og rejste sig.

”kom… lad os få et bad” sagde han og hev Joshua op og stå, inden han selv gik ud for at fylde karet med vand. Han prøvede virkelig på at køle ned, selvom det var svært.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 24 Jul 2016 - 18:49

Joshua så helt knust ud og hans ansigt krøllede svagt sammen i en trist mine. Han nikkede lidt og lod Sebastian hive ham op. Han gik med ham ud på badeværelset og bed sig lidt i underlæben da han så vandet i karret som var ved at blive fyldt op af det. Han sukkede lidt og kiggede ned af sig selv, han følte sig slet ikke lækker, han følte sig slet ikke tilpas lige nu og havde virkelig lyst til at stikke af igen. Hvordan kunne han nogensinde gøre det godt igen for Sebastian..

Han smed vredt alt hans tøj, kæmpede ret meget med det tunge våde tøj og knurrede irriteret over det. Da han endelig kom fri af det hele, stod han lidt og kiggede på sig selv i et spejl, hvor han nemt kunne se hele hans egen og meget nøgne krop.

Som model var han trænet i at se mange af de fejl som hans krop havde, får at få rettet op på det. Han lod en hånd glide ned over hans mave hvor nogle skæl var faldet af, de så virkelig matte og kedelige ud og han bed sig svagt i underlæben. Pludselig vidste han måske hvorfor Sebastian var så.. Anderledes? Måske var det fordi han ikke fandt Joshua smuk mere? Han så jo forfærdelig ud lige nu, med det rodet hår, de matte skæl, trætte dele og generelt det kedelige udtryk i hans ansigt.
Han gik direkte over til Sebastian og kiggede op på ham.

”Hvorfor vil du mig ikke?” Hviskede han svagt og trampede lidt i jorden.

”Er det.. Fordi jeg ikke er så køn mere?” Hviskede han og hans stemme var lige ved at knække.

”Eller.. Er det fordi jeg stak af? Undskyld.. Det var virkelig forkert af mig.. Og jeg ved slet ikke hvad der gik af mig.. Det er nok fordi du betyder så vanvigtigt meget for mig og.. Jeg kan ikke helt finde ud af det.. Jeg føler mig så svag og så sårbar med dig, jeg kan slet ikke holde styr på alle disse følelser.. Selv når du rør ved mig, er det som om min krop kunne brænde op.. Jeg kan ikke tænke klart overhovedet når du kysser mig eller siger så søde ting.. Jeg kan ikke holde det inde og da hende tøsen kom ind.. Så blev jeg virkelig også vred på mig selv, at jeg er syg og ikke kunne gå derud og vise mig, vise at jeg var her i dit liv og hun ikke var.. Hvis jeg bare ikke var fanget i.. I.. I DENNE HER KROP!” Skreg han til sidst og flåede hans lange klør ned over hans arme og flåede huden op så det begyndte at bløde. Joshua vendte sig om og gik ud imod soveværelset imens han rystede på hans hoved og bed sig i underlæben, kæmpede for ikke at begynde og græde.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 24 Jul 2016 - 19:23

Sebastian stod blot og var ved at fylde karet da han så Joshua kom over til ham. Dog blev han meget overrasket over det Joshua sagde ”det.. det vil jeg o..” mere nåede han ikke at sige før Joshua atter sagde noget. Og det næsten overraskede ham meget. Han rystede på hovedet. Det var ikke sådan det var! Slet ikke.
Men han nåede ikke at sige noget før der kom en lang smøre fra Joshua.

Han blev meget chorkeret over det der blev sagt. Og han vidste slet ikke hvad han skulle sige eller gøre. Han kunne ikke nå at sige noget som helst.
Han så hvad Joshua gjorde ved sig selv. Han prøvede at stoppe ham. Og før han nåede ind i sovevelset, grab Sebastian fat i ham ”Joshua! Hvad er det du laver… Du bøder!” udbrød han.

Han trak Joshua med hen til håndvasken og tænde den, og trak Joshuas arme ind under vandet. ”Joshua stop!... Du er virkelig nød til at falde ned!... der er ingen chance for at jeg ikke vil dig mere!... Men du er syg!. Vi ender bare med at gøre mere skade end gavn! Og hvis du ikke får varme, så ender du med at blive ednu mere syg igen” sagde han så.

Han trak Joshua ind til sig og krammede ham ”Jeg har lyst til dig hele tiden!.. Du må ikke tro andet… Men du har slet ikke kræfter nok lige nu til den slags!” Han så ned på. ”og lige nu… er jeg så vred over det med Anika at jeg… jeg har bare ikke lyst til at vores første gang skal være på den måde” sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 24 Jul 2016 - 19:35

Joshua snøftede lidt og nikkede til Sebastian imens han puttede sig ind i hans favn, han kunne slet ikke bære det, hvis Sebastian ikke ville ham mere, han ville virkelig være knust! Da han endelig faldt mere ned, greb han lidt i Sebastians trøje.

”Vil du ikke med ned i bad sammen med mig?” Spurgte han blidt og kiggede op på ham. Han gav Sebastian plads til at smutte ud af hans tøj og imens hoppede Joshua op i karret og gled ned i vandet. Han sukkede dybt og gled helt ned under så han lå helt undervandet og brugte hans gæller til at trække vejret. Det var virkelig dejligt og hans skæl fik svagt deres normale glød nede under det klare vand. Der lå han i lang tid og lod hans tanker fløde ud i vandet. At ligge dernede vidste virkelig at han var i vandets element, et roligt udtryk var på hans ansigt og hans krop lå helt fint og bevægede sig med rytmen i vandet.

Da så Sebastian også gled ned, svømmede han over og lagde hans hoved på Sebastians lår under vandet, han kyssede huden blidt inden han bevægede sig op og hans ansigt dukkede op i vandoverfladen hvor han smilte og kiggede op på ham.
Hans rygfine, som før hans set næsten helt betændt ud, så allerede meget bedre ud og et sæt lange finer var også dukket op langs hans hale, nede i spidsen.

”Hmm.. Er det ikke dejligt?” Smile han og lå der imellem Sebastians ben og kun lige med hovedet over vandet.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 24 Jul 2016 - 21:28

Sebastian smilede da Joshua sagde at Sebastian skulle hoppe med ned i vandet sammen med ham. Han grinte lidt ”Selvfølgelig hopper jeg i sammen med dig.. Jeg er jo selv plaskvåd” grinte han lidt.
Han lod Joshua hoppe i vandet mens han slev tog sit tøj af. Han gik over til karet og hoppede op i det.
Han lod Joshua ligge sit hoved på hans skød, dog det kys der kom, fik Sebastian til at stivene en smule. Årh… det var ikke det bedste Joshua kunne gøre lige nu, sebastian var ikke engang faldet helt ned endnu.

Han så lidt på Joshua da han kom op over vandet og smilede lidt over det han sagde. ”hah… nu er du lidt mere vandglad end mig Joshua.. men jo, det er dejligt at få varmen” sagde han så, og sank en smule mere ned i vandet. Han kunne tydeligt mærke hvordan varmen steg op i hans krop. Det var virkelig rart. Han så lidt ned på Joshua og strøg ham over håret ”jeg er ked af jeg skælde ud tidligere..” sagde han stille.
”hvordan har du det ellers?” spurgte han og tog ham lidt på panden. Han var ikke nær så varm mere som han ellers havde været.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 24 Jul 2016 - 21:35

Han gled lidt rundt i vandet, så han lå lidt på ryggen i det og med maven hen over overfladen imens han nød følelsen af Sebastians hånd på hans hoved. Han smilte blidt og bevægede hans fødder lidt så han lå imod Sebastians mave og hvilede der.

”Meget bedre nu hvor jeg er i vandet..” Smilte han lidt og kiggede op på ham. Det var også tydeligt, meget af den normale farve han havde i hans skæl var ved at komme tilbage og han hostede ikke så meget mere.

”Du burde anskaffe dig en stor tank til mig.” Grinte han og kiggede op på Sebastian. Han trillede rundt igen og gled op så han sad overskævs på Sebastians skød. Det var virkelig tydeligt at Joshua slet ikke vidste at han på en måde drillede Sebastian lidt.

Alt ved ham var virkelig meget mere roligt når han svømmede rundt og var i vand.

”Heey, hvad med at vi kan tage ud til en sø og svømme lidt!” Smilte han og kiggede op på Sebastian. Han klappede lidt i hans hænder og hoppede op og ned på hans skød så hans bløde bagdel gnubbede direkte imod Sebastian.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 24 Jul 2016 - 21:52

Sebastian smilede da Joshua sagde at han havde det meget bedre nu hvor han var i vandet. det vidste han også var sandt, Joshua så meget bedre ud nu, meget mere frisk.
Han grinte lidt af det Joshua sagde. ”haha ja jeg har altid ønsket mig en fiske dam” drillede han lidt. Da Joshua vende sig og satte sig over Sebastian, bed han sig lidt i læben. Johsua sad LIGE ovenpå sebastians mere private dele.

Han hørte hvad han sagde med en sø, og grinte lidt ”ikke før du er rask” Han mærkede pludselig hvordan Joshua hoppede op og ned mod ham. Han skar ansigt over, og lagde sine hænde lidt mod Joshuas hofter ”Joshua skat…. Vil du ikke være sød at sidde stille?” spurgte han og så lidt ned med Joshuas bagparti der sad plantet oven på hans lem der allerede var ved at reagere alt det aktivitet der havde været der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 28 Jul 2016 - 19:34

Joshua kiggede op på Sebastian og smilte lidt genert til ham. Det var ret underligt med hvordan det ofte altid endte sådan her, at Josh kom til at gøre nogle ting, uden helt at ligge mærke til det. Han rødmede svagt og bevægede hans hænder lidt op, greb det lange hår og trak det ind foran hans ansigt for at skjule den brænd røde glød.

”Undskyld Sebby.” Hviskede han svagt og kiggede ned på hans nu egen, ret stive underliv. Han gispede svagt og bevægede sig ud i vandet igen, hvor han gled ned under det, så han endte på bunden af karret hvor han rulle rundt og lagde sig på hans mave, så det kun var hans super lange hale som var oppe på overfalden hvor tippen vred sig lidt rundt og plaskede i vandet.

Under vandet lå han lidt med hans hænder imod hans underliv, han klemte lidt ned på den, i håb om at den ville ligge sig lidt, så han ikke gjorde Sebastian mere utilpas med situationen, han ville jo ikke lege med Joshua, når han var syg, hvilket han jo stadig var lidt.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2016 - 20:05

Han kunne ikke lade vær med at smile lidt over Joshuas reaktion, han havde nu nogle meget søde respons på mange ting. Det at han blev helt rød i hovedet, og så flov var virkelig sødt.
Han betragtede ham blot lidt da han gled under vandet, og smilede blot lidt over det. Sådan havde de fleste vandæmoner det bedst. Og det var der ikke noget at sige til. Han havde det også selv bedst når han var ude, og i nærheden af jorden.

Han lagde hovedet lidt tilbage, og prøvede på at slappe af. Prøvede endnu mere på at få hans lyster til at falde lidt, men det var bestemt ikke nemt når han var i badet med Joshua. Han havde mest af alt lyst til bare at gøre det, bare tage Joshua her i badet, og bare nyde det.
Men Joshua var stadig syg, så en kraftanstrengelse som den, kunne bare gøre at han blev mere syg igen, og samtidig kunne de også risikere at Sebastian selv fik den. Og det ville ikke være særlig fedt!

Han sad i karet, og så ned mod Joshua. Betragtede ham lidt, og overvejede hvad der mon egentlig havde fået en som Joshua til at falde for lige Sebastian? De var slet ikke ens, deres jobs var så forskellige som de kunne være, og deres personligheder var også. Men igen…. Jord og vand dæmoner havde altid kommet godt ud af det med hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Tors 28 Jul 2016 - 20:14

Da han endelig fik sådan rimeligt styr på sig selv igen, gled han op over vandet endnu engang og smilte til Sebastian. Han rejste sig op i karret, så vandet gik ham lige til hofterne og han gled over til Sebastian endnu engang og lagde armene omkring hans hals, stod imellem hans ben og kiggede på ham.

”Skal vi ikke hoppe ud i stuen og se en film?” spurgte han og kyssede blidt Sebastians pande, imens han lod hans fingre lege lidt i hans hår.

Han gad ikke at ligge i sengen mere, og gad slet ikke at bare skulle dase rundt herinde, når Sebastian virkede så fjern. Joshua vidste jo godt hvad han gerne ville have.

”OG. Når jeg engang er rask, så synes jeg at vi skal ud på en skovtur.” sagde han og kiggede væk imens han surmulede lidt og skød hans underlæbe ud. Sebastian havde gjort så super meget for Joshua det sidste stykke tid, så nu ville han gerne have at Sebastian fik lov til at få noget tid med hans eget element, han skulle jo ikke bare hænge omkring vand hele tiden, hans element var jo jord, så derfor skulle de da ud i det.

Alt imens han stod der, lod han sin hale glide op og ned af vandet imens han blidt kyssede Sebastians pande, lod små blide kys falde på den og han nød duften af ham. Det kunne virkelig bare få hans krop og sind til at slå kolbøtter, sådan som han duftede. Hele hans krop reagerede så voldsomt på det at han virkelig ikke kunne styre hans mindre lem, som nu skød frem igen.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Fre 29 Jul 2016 - 20:31

Sebastian betragtede Joshua da han rejste sig, og kom over til ham. Han smilede lidt da han stillede sig mellem hans ben. Han hørte hvad Joshua sagde, men mærkede så kysset der fik ham til at slappe helt af, lukke øjnene og nyde den behandling der blev ham givet.
Han åbnede dem roligt, og så op på Joshua ”det syntes jeg lyder som en god ide” sagde han med et blidt smil.

Han lod sine hænder ligge sig mod Joshuas lår, under vandet. Han nussede ham lidt med tommelfingeren. Hvad havde han godt gjort siden han fortjente en som Joshua?

Det næste Joshua sagde, blev Sebastian dog en smule overrasket over. En skovtur? Han så lidt overrasket op på ham, men smilede så blot. ”det ville være virkelig dejligt” sagde han med et blidt smil, og nød endnu engang kyssende han fik mod sin pande. Dog lagde han mærke til at Joshua vidst var en del mere opstemt ind Sebastian først havde antaget. Han bed sig en smule i læben.
De kunne ikke have sex! For det første var Joshua ikke rask nok til den slags, og for det andet… så var han ikke helt interesseret i at deres første gang blev mens Joshua var syg, og ikke havde det helt godt.

Dog kunne han heller ikke få sig selv til blot at lade Joshua rande rundt sådan der. Han tog fat i Joshuas hånd, og så på ham ”Sæt dig ned” sagde han roligt, men med en lidt bestemt tone der tydet på at det ikke var noget han spurgte om.

Da Joshua havde sat sig, lagde Sebastian en hånd mod Joshuas nakke, og trak ham ind i et bidt men dybt kys. Han lod den anden hånd glide ned, og gribe blidt fat om Joshuas lem, hvor han begynde at nusse den, og langsomt bevæge sin hånd op og ned over den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Fre 29 Jul 2016 - 20:44

Joshua var virkelig glad for at Sebastian nød det så meget! Han kunne tydeligt mærke det på ham, hvilket fik ham til at smile meget mere. Specielt da han hørte at Sebastian gerne ville på skovtur med ham! Han kunne næsten danse af glæde og kunne slet ikke vente til at han blev rask igen og kunne gå på en super date med Sebastian!

Dog da han pludselig hørte Sebastians mindre ordre, mærkede han hvordan hans krop reagerede helt åndsvagt og han blev meget mere tændt. Han rødmede utrolig meget og nikkede imens han slugte en klump og satte sig ned på hans ben, så hans bagdel hvilede på Sebastians knæ og han sad overskrævs.

Han sad lidt der og mærkede pludselig kysset, hvilket fik ham til at blive helt blød i kroppen og kyssede ham igen imens han lagde hans arme op omkring hans nakke. Årh, hvor kunne han dog kysse! Det var virkelig voldsomt lækkert og han kunne slet ikke få nok af det!

Dog var der noget som fik han til at vågne lidt op igen, han mærkede Sebastians hånd omkring hans lem og han brød kysset hurtigt, ved at bide sig selv hårdt i underlæben og kigge ned på hans hånd.

”Ahhh.. Sebby, de-det behø-behøver du ikke..” gispede han og begyndte svagt at stønne. Hele hans krop blev helt varm og han kunne slet ikke gøre modstand, han sad helt forsvarsløs der og tog imod, selvom han dog prøvede at vride sig lidt ud af hans greb ved at bevæge hans hofter bagud.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Fre 29 Jul 2016 - 20:57

Sebastian kunne ikke undgå at smile over Joshua da han ligefrem smeltede helt hen under kysset. Dog mærkede han hurtigt hvordan Joshua nærmest gik i panik over at blive rørt mellem benene. Sebastian vidste det var taveligt, men det morrede ham faktisk lidt, at Joshua reagerede sådan. For lige meget hvor meget hans mund talte imod, så lagde det ikke skjul på, at Joshuas lem var blevet helt hårdt i Sebastians hånd, og at hans krop allerede nu var så sensitiv at han ikke kunne løbe fra det. Hvad end Sebastian gjorde ved ham nu, ville sikkert kun få ham til at stønne endnu mere. Og ja! Så var der jo de søde og utroligt afslørende støn der forlod Joshuas mund.

Så da Joshua valgte at bakke, blev grebet som Sebastian havde om hans nakke, bare strammere. Han trak ham til sig igen, og kyssede ham endnu en gang, denne gang dog mere sultent. Lod sin tunge lege med, suttede på hans underlæbe, nappede i den, og generelt var han bare ude på at hyle Joshua lidt ud af den. Og det vidste han at han kunne, Joshua havde åbenbart en svaghed for Sebastians kys, så når han VIRKELIG lagde sig i selen, måtte det jo gøre Joshua endnu mere rundtosset.

Hans grab om Joshuas lem blev en anelse strammere, ikke hårdt, men et godt fast grab, hvorefter hans hånd bevægede sig mere om hans lem. Samtidig begynde de hede kys at glide ned over Joshuas mundvige, hans kind, kæbe og dernæst halsen. Den hånd der ellers var placeret i Joshua nakke, gled ned over hans bryst, og begynde drillende og pirrende at lege med hans nippel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Fre 29 Jul 2016 - 21:04

Han gispede højt og kyssede ham igen, dog kunne hans hoved slet ikke klare det. Det var som om hans hoved var på en rutsje tur, han kunne ikke følge med! Hele hans hud dirrede under hans greb og specielt hans krop. Hans finer som var ned langs hans ryg, hans lår, hans arme, hale og underben, de dirrede voldsomt og rystede nærmest. Hans hale krøllede sig helt sammen omkring Sebastians ben, som om han prøvede at holde fast for ikke at svæve væk. Hans vinger var foldet stramt sammen på hans ryg og de gæller han har på hans hals, de vibrerede selv svagt, specielt på grund af de kys de lige nu fik.

”S-Sebby..” Gispede han og hans negle borede sig ind i nakken på ham imens han bukkede hans hoved bagover og stønnede mere. Han begyndte svagt at bevægede hans hofter imod hans hånd i stedet for. Han hev efter vejret og mærkede hvordan hele hans verden lige nu var helt opslugt.. Det var som om han var meget mere sensitiv når han var her i vandet! Det var helt anderledes end da de var inde i hans seng.. Nu hvor hans hud var i vand, så kunne han slet ikke stoppe ham, han kunne ikke holde ham væk eller kæmpe imod.

”D-Du er ond..” Fik han fremstammet imens han kiggede ned på ham. Han bevægede en af hans hænder ned imod Sebastians eget lem, blot for at give igen, på en måde. Måske få hævn? På hans egen tossede måde..
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Fre 29 Jul 2016 - 21:20

Sebastian vidste udmærket godt at han hylede Joshua ud af den, det var skam det der var meningen! Han elskede hvordan hans krop ligefrem dirrede under hans berøringer. Der var faktisk ikke noget han ikke elskede ved Joshua, men han havde bare en ekstra stor svaghed for ham når de var i gang med sådan noget her! Den søde og utroligt nuttede fyr der kom frem, så snart de begynde. Og i dag var det blot endnu bedre! De skulle helt klart til at have mere af den her slags i badet.

Han kunne ikke lade vær med at smile drillende da Joshua lagde fast, at Sebastian var ond. Okay ja! Det ville han gerne selv sige ja til. Det var han. Men det morrede ham, og samtidig tænde ham faktisk at se Joshua på denne måde.
Han blev dog en anelse overrasket over at Joshua valgte at gøre det samme på Sebastian. Dette fik dog kun et tilfreds smil frem hos ham, samt nogle tunge suk mod Joshuas hals.

Han tog selv lige mere fat, men fortsatte i samme tempo. Han kyssede stadig Joshua mod halsen, og lod lidt drillende sin tunge slikke langsomt op langs Joshuas gæller. Han fik en lidt tavelig ide, men igen, dette var for at give Joshua nydelse, uden at han behøvede at have dissideret Sex med ham. Han trak sig lidt væk, slap Joshuas lem, men tog i stedet fat i ham, fik ham vendt rundt, så han sad mod ryggen op mod Sebastian. Han Løftede ham helt op mod sig, hvilket ende med at Sebastians eget lem var under Joshua, og nu lå stift mellem Joshuas baller.

Han tog fat i Joshua ene ben, og trak det helt op, og holde ham der, så han ikke bare ville kunne flytte sig. Den anden grab atter fat om Joshuas lem, og begynde at bevæge sig. Han kyssede og slikkede ham mod nakken og skuldrende. Mens han selv ende ud i at stønne. Han bevægede sine hofter, så hans lem gnubbede sig mod Joshuas numse. Han nappede ham i øret, og sukkede tungt ind i det. ”din krop er virkelig sensitiv når du er i vand” sukkede han ind mod hans hals.
”føles det virkelig så godt?” spurgte han drillende, mens han lod den hånd der holde hans ben, glide ind mod hans bryst, og lege videre med hans nippels

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Fre 29 Jul 2016 - 21:32

Okay, nu var han virkelig tarvelig! Joshua stønnede højt og kunne slet ikke forstå hvordan han pludselig var endt der! Han stønnede højt og bukkede hans ryg lidt frem, mærkede hvordan hans rygfinne dirrede voldsomt og hvordan hele hans krop nærmest ikke kunne sidde stille. Han gispede og vred sig lidt imens han mærkede hvordan lysten virkelig borede sig ind i hans hoved, han kunne slet ikke få nok!

Joshua kiggede op på Sebastian over hans skulder og mærkede hvordan han begyndte at svede og hvordan han virkelig bare havde lyst til Sebastian, hvordan han virkelig inderligt ønskede at de tog det sidste skridt og bare blev en!

”K-Kan vi ikke?” Spurgte han med en rystende stemme hvorefter han bukkede sig mere frem, bevægede hans hale lidt væk, så Sebastian virkelig ville kunne se hans indgang.

Han havde aldrig i hans liv, nogensinde ønsket sig mere end hvad han gjorde nu! Han skulle bare lokke Sebastian til det, lade ham se at Joshua var okay! Han var jo rask nok til det!
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Fre 29 Jul 2016 - 21:45

Det at se Joshua vride sig, krumme sig og stønne på den her måde, gjorde virkelig bare at Sebastian selv havde svært ved at holde sig i skindet! Virkelig. Men han stod ved hvad han havde sagt. Joshua var stadig for syg til den slags. Og han ville ikke risikere at gøre at Joshua bare fik et tilbage fald fordi han havde brugt alt for mange kræfter!

Han så roligt på Joshua da han så tilbage, og smilede til ham. Han hørte dog hvad Joshua sagde, og så hvordan han ligefrem gjorde sig til. Som et andet dyr der ville vise at det var parrings klar. Han tog dog fat i Joshua og trak ham tilbage mod sig. Han kyssede ham mod nakken, på en blid måde ”undskyld Joshua… men det går ikke!.. du ender med at blive endnu mere syg hvis du bruger for mange kræfter” sagde han roligt, og kyssede ham ned over skulderen.
”og jeg vil gerne kunne tage dig ordenligt den første gang” sagde han og så op på ham. ”kan du tilgive mig for at være så egoistisk?” spurgte han så.

Han vidste jo godt at det egentlig var for hans egen skyld også. Men han ville være ked af at skulle holde sig tilbage fordi Joshua stadig var syg. Han ville langt hellere have at deres første gang var lige som den skulle være! Og sådan som Joshua havde det nu, var han sikkert rask allerede i morgen.

Men det kunne stadig give ham et tilbage slag hvis de gjorde det i dag. Han begynde langsomt at øge hastigheden på sin hånd, mens han stadig gnubbede sit lem mod Joshuas bagdel. Det var virkelig også pirrende for ham selv! Det ville være så nemt bare at presse den op i Joshua og tage ham her og nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Fre 29 Jul 2016 - 21:54

Han stønnede svagt og mærkede hvordan Sebastian hev ham tilbage, hvilket fik ham til at gispe svagt og ømme sig lidt, da hans krop virkelig var utrolig sensitiv. Han kiggede op på ham, mærkede de mange dejlige kys og han gyste helt i nydelse imens han nikkede lidt og forstod godt Sebastian. Dog fik ham til at rødme helt vanvittigt! Det betød vist virkelig meget for Sebastian, at han havde det godt og ikke var utilpas eller følte sig skidt.

Joshua stønnede højt og nåede slet ikke at svare! Han hev efter vejret og mærkede hurtigt hvordan han kom tættere på hans udløsning. Joshua vred sig mere. Greb fat i Sebastians håndled hvorefter han pludselig skreg op og kom ud i vandet.

Der gik ikke kort tid før han faldt tilbage imod Sebastian og blev helt træt og svag i kroppen. Blandingen af den intense følelse, hans udløsning og varmen fra både vandet OG Sebastian, gjorde ham ret udkørt. Han forstod nu endelig godt hvorfor Sebastian ikke ville gøre mere ved Joshua, da han lige nu var ret træt i kroppen.

”Hmm.. Tak.” rødmede han svagt og kiggede ned i vandet imens han pludselig blev ret genert og forlegen over sig selv.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Fre 29 Jul 2016 - 22:06

Sebastian var nu meget glad for at det ikke var noget de skulle diskutere det med om de skulle fortsætte eller ej. Det var jo ikke fordi han ikke selv havde lyst, tvært imod. Han havde virkelig kæmpet for ikke bare at hamre Joshua ned over sit lem. Men… Han var nok ret gammeldages! Han havde den holdning at var der noget mere mellem folk, og var der mere end et tilfældigt knald, så skulle det også være noget særligt når man gjorde det første gang. Det skulle ikke ende med at være halvhjertet, og tilbage holdent! Og når nu de havde ventet så længe… så kunne de nok også vente en dag mere!

Sebastian smilede for sig selv da Joshua begynde at stønne højere, og før han vidste af det, mærkede han hvordan det pumpede i Joshua lem, og han derefter kom ud i karet. Han smilede, og grab Joshua da han vældede tilbage mod Sebastian. Han smilede og kyssede ham mod tæningen ”Det var så lidt.. Jeg er altid klar på at hjælpe dig med den slags” drille han lidt, mens han krammede Joshua lidt tættere tilbage mod sig.

Han sukkede tilfreds, og hvilede hovedet mod Joshuas skulder. ”jeg har slet ikke lyst til at væres hverdag starter i morgen” mumlede han lidt og sukkede. Dog rystede han det fra sig, og så på Joshua ”når?... skulle vi smutte ind og se film? Hvis du vælger en og sætter på, så laver jeg noget mad til os imens” sagde han med et smil. Klokken var allerede ved at være omkring 18-19 stykker. Dagen var virkelig gået stærkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Ons 3 Aug 2016 - 18:51

Joshua skulle lige samle sig selv lidt og mærkede meget hvordan han slet ikke havde lyst til at rejse sig op, dog var han jo nød til det. Han sukkede lidt og nikkede imens han blidt kyssede Sebastians kind tilbage og rejste sig op. Han havde også et photoshoot i morgen, et nemt et. Så hvis han kunne forvandle sig tilbage, så var han nød til at komme op og ordne det.

Han hoppede elegant ud af karret og greb nogle håndklæder hvor han hurtigt lagde en på gulvet, trak en omkring hans hår og satte sig bare tungt ned på den og trak den sidste omkring hans krop. Han var lidt træt, men mest fordi han lige havde fået en.. super lækker omgang fra Sebastian, så hele hans krop var nu rimelig tilfreds.

”Nngh.. Jeg gider heller ikke skilles fra dig i morgen..” Mumlede han som et træt barn og puttede sig i håndklædet imens han kiggede op på Sebastian med de store øjne.

”Jeg skal jo gå ud til området hvor jeg skal arbejde i morgen.. Vi kommer ikke til at være samme sted!” Beklagede han og kiggede væk imens han surmulede og pludselig lignede sit gamle jeg lidt. Han brød sig ikke om at skulle væk fra Sebastian en hel dag. De havde jo været udad skellige de sidste stykke tid, specielt nu hvor Joshua var blevet syg.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tors 15 Dec 2016 - 21:55

Sebastian smilede lidt over hvordan Joshua sur mulede. Han gik over til ham, og kyssede ham på kinden ”kommer du her hjem når du har fri?” spurgte han roligt. Han ville virkelig syntes det var dejligt hvis Joshua kom forbi når han havde fri. Det ville være dejligt med ham i huset. Sebastian havde allerede vænnet sig til det. Det var dog ikke noget han ville sige… ikke endnu. Det kunne skræmme de fleste væk, at få sådan en besked efter så kort tid.
Sebastian fik tørret sig, og slog håndklædet om livet og gik ud i køkkenet for at lave noget mad til dem. Han stod lidt i sine egne tanker.
Han havde været alene meget længe, og egentlig var han sikker på at det var sådan han havde det bedst. Men efter at Joshua var kommet, og havde været her et par dage nu, så var han faktisk begyndt at nyde fornemmelsen af at der var nogle i huset.
Men måske var det også bare fordi det var Joshua.

Da Sebastian havde lavet maden færdig, satte han det på en bakke sammen med noget drikkelse. I hælene på ham kom alle kattene. Han satte sig i sengen, og smilede bare lidt over kattene der allerede var hoppet op og havde fundet sit til rette forskellige steder i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 14 Jan 2017 - 17:28

Imens Sebastian havde været ude og lave mad. Havde Joshua fået samlet sig selv lidt. Han havde fået tørret sig og fundet noget tøj. Bare et par sorte bukser, underbukser og en hvid T-shirt. Han havde stået imens håndvasken og virkelig fokuseret. Sebastian havde jo ikke set ham i hans menneskeform i lang tid, gad viden om han overhovedet kunne huske hvordan han så ud, i den form? Joshua kunne jo bedst lide at være i hans dæmoniske form, der skulle han ikke anstrenge sig hele tiden, for ikke at lade noget slippe igennem. Sebastian var åbenbart modsat på det punkt. Han var jo så bange for at skade Joshua, selvom det ikke var så nemt.

Han fik endelig forvandlet sig tilbage, trak i tøjet og kom ud fra badeværelset, da Sebastian kom ind. Joshua kørte en hånd igennem hans blonde og nu mere korte hår, inden han satte sig ned i sengen.

”Vil du gerne have jeg kommer forbi igen, efter arbejde?” Spurgte han med et skævt smil, imens han greb ud efter en tallerken.

”Har du ikke arbejde?” Spurgte han nysgerrigt og begyndte med at spise noget morgenmad.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jan 2017 - 13:59

Sebastian kunne ikke undgå at smile da han så Joshua i sin mennesketom igen. Han var jo vild med hans dæmon form, men også meget hans menneskeform. Det var jo de han var faldt for!
Han smilede som Joshua tog sin tallerken. Og kyssede ham mod panden, ”du ser godt ud!” sagde han roligt.

Han smilede lidt da Joshua spurgte om Sebastian gerne ville have at han kom efter arbejde.
”hvis du har lyst, så vil jeg selvfølgelig gerne have du kommer efter arbejde” sagde han med et smil. Han begynde at spise lidt, og da han blev spurgt om han ikke havde arbejde nikkede han. ”jo, men jeg skal ikke arbejde så længe i dag.. Min chef lukker værkstedet tideligt da han skal på ferie. Og jeg skal kun havde lavet en bil færdig.. og jeg mangler ikke ret meget på den” fortalte han mens han fik spist sin morgenmad, og samtidig prøvede at undgå at kattene åd hans mad.

”I har altså fået mad!.. gå ud og spis jeres eget” brokkede han sig lidt. Hvilket fik kattene til bare at samle sig om ham og ligge sig og sove. Han sukkede lidt. Fedt! Nu var han fanget her…
Da han havde spist satte han tallerkenen over på natbordet. Han så lidt på Joshua og smilede for sig selv. Han satte sig over bag ham trods kattene brokkede sig. Han lagde armene om ham, og hvilede sit hoved på hans skulder ”har du det bedre?” spurgte han roligt mens han nussede Joshuas mave lidt.

Han kyssede ham mod halsen en enkelt gang. ”Er der noget du har lyst til at lave i aften? Noget mad du vil have jeg laver?” spurgte han roligt.
Han lukkede øjnene lidt, og nød faktisk at sidde sådan her sammen med Joshua. Det var rart. Dog ende han med at slappe lidt for meget af. Hans hænder ændrede sig, og blev mere greve, og hans pigge i ansigtet kom frem, og prikkede en smule mod Joshuas hals og skulder. Han slappede normalt ikke af på denne måde. Så hans forvandling havde liget sværere ved at holde sig oppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 16 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 16 af 17 Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum