Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
What a delightful Hunt.... (Danayela)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: What a delightful Hunt.... (Danayela)
Blidt gengælde hun hans kram og lod derefter let hånden hvile mod hans arm som de sad der sammen. Selvom hun var træt, var hun ikke klar til at sove endnu. Hun ønskede kun at være sammen med ham. Også selvom hun så måtte vente med at sove. Det virkede sikkert mærkeligt, men hun ville bare være sikker på at hun ikke gik glip af noget som helst.
"Jeg ville aldrig gå.. medmindre du bad mig om det" hviskede hun blidt og hvilede hovedet mod hans skulder. Efter en stund rejste hun sig dog og tog stille sit tøj af inden hun lagde sig under hans dyne. Det kunne være svært at finde ud af hvad der var rigtigt og forkert i det her tilfælde, men hun ville så gerne være tæt på ham at det her virkede mest logisk. "Jeg tænkte jeg ville sove her sammen med dig.. men jeg kan godt gå?" Spurgte hun let. Bed sig en smule i læben.
Danayela- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 190
Sv: What a delightful Hunt.... (Danayela)
"Bare rolig... Det kommer aldrig nogensinde til at ske... Du ser så meget dybere end monsteret.... Så jeg vil ikke slippe dig igen... Af frygt for at jeg aldrig finder dig igen.... Så bare rolig, du vil altid have din plads hos mig...."
Som hun tog sit tøj af, kunne han ikke helt lade være med at kigge, men det var fordi hun ganske enkelt var så smuk.
Han løftede dynen så hun nemmere kunne kravle ind under den imens han lyttede til hendes ord.
"Nej da!.... Bliv du bare her under min dyne.... Jeg vil gerne have du sover hos mig...."
Så rejste han sig og tog selv langsomt sit tøj af til han kun havde et par tætsiddende boxershorts. Noget der egentlig hjalp til bedre bevægelsesmuligheder hvis han var på job. Det afslørede selvfølgelig også mere af hans krop men han var ikke blufærdig. Håbede da på hun kunne lide det. Så kravlede han selv ind under dynen til hende og lagde sig så hun kunne putte sig op af ham. Underligt nok var han overhovedet ikke kold lige nu.
"Hvordan vil du gerne have jeg ligger? Så længe vi begge er her..."
Zakaroff- Proficient (Rank 17)
Antal indlæg : 1477
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» The hunt, no, no, no... -Haku-
» It'll hunt you.
» Man hunt
» the darkness of the hunt
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift