Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Can i see your drawing? (Ainsley)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Can i see your drawing? (Ainsley)
Sted: Ved en lysning i skoven
Omgivelser: Ganske stille og roligt med kun skovens naturlige lyde
Det var ved at være på tide man skulle have sig noget mere inspiration.... Han malede stadigvæk så billederne blev solgt hurtigere end han kunne male dem, men han var alligevel begyndt at kede sig lidt med det. Han manglede den form for inspiration man desværre fandt så sjældent. Selvfølgelig kunne man stadig få normal inspiration forskellige steder fra, men netop den ene ting der gjorde at man bare MÅTTE! male det var ved at være for længe siden.
Så nu havde han taget lidt en satsning og pakket et ok størrelse malesæt i bilen og var kørt en tur.
Da dette ikke bar frugt, var han gået sig en god tur ud i skoven. Ganske vist var tidspunktet på dagen lidt farligt for ham, men der var nu stadig noget over en solnedgang.
Han havde noget knapt så fint tøj på som han plejede, hvilket i aften var sorte jeans og en hvid skjorte og nogle rimelig dyre sko. Selvom han ikke nødvendigvis havde gjort så meget så var han jo selv for vampyrer ufattelig flot. Efter en god solid vandring var han nået en lysning i skoven hvor han satte sig på en sten og sukkede lidt over hvor flot der egentlig var.
Da han så kiggede lidt rundt fik han øje på en ung dame der sad et stykke henne på en sten og tegnede i sin egen verden. Der var noget specielt over hende, og han kunne ikke fastslå hendes duft. Han rømmede sig en gang og sagde:
"Ahh godaften.... jeg vidste ikke der var flere her ude?"
Caleb- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1664
Sv: Can i see your drawing? (Ainsley)
Hun kiggede forskrækket op, da hun slet ikke havde hørt manden komme. Normalt ville hun nemt kunne høre det, da hun havde utrolig gode sanser, men lige nu havde hun været alt for opslugt af hendes tegning.
Den lille Alba rejste sig lidt bange op, bakkede bagud og tegningen faldt ned, fløj igennem vinden og endte på græsset ved hendes støvler. Hun tabte den lille stykke kul, som havde gjort hendes hænder helt sorte.
”Hv-hvem er du?” spurgte hun skræmt og kiggede på ham med hendes lysegrå øjne, med små hvide pletter i. Hun var køn, meget køn, hvis man så bort fra hendes beskidte tøj, hud og udsultede ydre.
Ainsley- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : I et lille hus hun selv har bygget ude i skoven, med grene og stammer fra træer.
Antal indlæg : 95
"Bare rolig jeg gør dig ikke noget.... Jeg hedder Caleb.... Jeg er bare ude for at samle inspiration til mine billeder.... Jeg ville skam ikke forskrække dig.... Hvad tegner du? Hvis jeg må se det selvfølgelig?...."
På nogle punkter mindede hun rigtig meget om ham selv når man blev helt optaget af at tegne eller male. Tegne gjorde han dog ikke rigtig, det var mere at male. Så sørgede han for at sætte sig med fronten mod ham så hun bedre kunne se ham.
Billedet på papiret var smukt, med det dårlige stykke kul hun havde haft. Det var en tegning af lysningen, smukt og anderledes tegnet end andre ville have gjort det. Mange detaljer og tegnet med en forsigtig, men blid hånd.
”T-tegner du også?” Spurgte hun med en svag og genert stemme. Ainsley kiggede på ham, studerede hans bevægelser og hvordan han var på. Det var tydeligt at hun tjekkede for våben eller andet. Hun brød sig ikke om mange andre personer, specielt ikke mænd, da hun havde haft mange dårlige oplevelser førhen med dem.
- Bosted : I et lille hus hun selv har bygget ude i skoven, med grene og stammer fra træer.
Meget begejstret kiggede han op på hende og sagde:
"Den er virkelig god!..... Du har virkelig fået mange detaljer med... Om jeg tegner? En smule, men det er meget lidt... Jeg maler dog rigtig meget"
Så fik han en lidt sjov idé men kom lidt fra den da han så hvordan hun studerede alle hans bevægelser. Dette morede ham en smule men han kunne selvfølgelig godt forstå hende. Han var jo trods alt en fremmed der lige pludselig var dukket op.
"Jeg har ikke nogen våben på mig, du kan være ganske rolig.... Hmm.... Hvad siger du til at få noget helt nyt tegnegrej? Jeg kunne nemlig godt tænke mig et billede du har tegnet udstillet i mit galleri"
Den unge kvinde lagde hendes arme omkring sig selv og kiggede på ham.
”Så.. Skal vi vel ind til byen?” spurgte hun nervøst og svagt nikkede hun imod hendes store vinger, som hver var to meter i længde når hun spredte dem helt ud. De fyldte meget og ville ikke blot kunne dækkes til med en jakke.
”Jeg er ikke så nemt at få med ind.. Plus… Dette virker for godt til at være sandt.” Smilte hun lidt genert og lod en hånd glide igennem hendes brune hår, som virkelig så både slidt ud og ikke vasket i lang tid.
"Hmm det er faktisk ikke et problem. Du kan sagtens være i bilen. Den har tonede ruder så sollys ikke er farligt så folk kan heller ikke se ind i bilen. Så kører jeg bare om til lagerets dør så er der ingen der ser dig"
Han kunne sagtens se hvorfor hun havde det sådan så fandt et par billeder i sin tegnebog med nogle af malerierne der hang i hans galleri så hun kunne se dem.
"For godt til at være sandt? Hmm nogen ville nok sige det ja.... Men se.... Jeg tjener penge på kunst så når jeg ser et talent vil jeg også gerne hjælpe det. Og du virker ikke til at have prøvet det så tit men der findes faktisk folk der er flinke bare fordi sådan er de... Sådan en person prøver jeg at være. Jeg har også noget grej i bilen du kan se på hvis det er?"
”Hmm.. Vil jeg gerne prøve at se.” smilte hun svagt til ham og gav ham billederne tilbage igen. Ainsley hoppede elegant ned fra stenen og satte sig i græsset imens hun tog hendes støvler på igen. De var slidte, meget slidte.
Hun rejste sig derefter op og kiggede på ham med et stort smil, som et barn til juleaften. Det var virkelig tydeligt fordi hendes halefjer lige nu, vippede hurtigt op og ned bagved hende. Han var smuk, ham kunst sælgeren der, det synes hun så hun kunne ikke lade vær med at prøve at finde fejl ved ham. Ingen kunne være så perfekte i udseendet!
Henne ved bilen, trykkede han på en knap på sine nøgler og bagagerummet åbnede sig. Der virkede til at være mere plads der nede i end man egentlig skulle tro.
"Jeg har ikke så meget i bilen, det meste er hjemme hos mig eller i galleriet. Men kig lidt på det og se om du kan lide det"
Hans øjne skinnede nærmest i lyset som om han så ens tanker. Han kunne dog heller ikke lade være med at betragte hende som han prøvede at fange alle detaljer ved hende. Nede i bagagerummet var der et sæt med virkelig mange farver af maling, et stort sæt pensler og et lærred. Så var der en A3 tegneblok der ikke var pakket ud endnu og et sæt med 5 forskellige tegneblyanter og en professionel kulstift
Da de så kom til bilen, kiggede hun imponeret på den og fulgte med ham om det den dør? Som blev åbnet og de mange tegne og male ting lå flot dernede. Hun trådte nærmere og greb langsomt blokken, kiggede nysgerrigt på den og greb også de forskellige blyanter.
”Wow.. Jeg har aldrig set så meget før.. Plejer normalt at finde papir som folk har efterladt og laver mine egne kul stykker..” Smilte hun og kiggede op på ham.
Forsigtigt lagde hun det hele ned igen, bange for at gøre det beskidt med hendes sorte fingre.
”Det er flot.” smilte hun og kiggede også på maler tingene.
Roligt gik han hen og kiggede så lidt på de forskellige farver af maling han havde med. Normalt set brugte han virkelig mange forskellige men det her var hvad han betragtede som hans rejsesæt.
"Nah.... Jeg ved godt det ikke er det helt store sæt men der skulle alligevel være til nogen kun tegninger. Som sagt tegner jeg ikke selv så meget..... Så du kan bare beholde blokken og blyantsættet der? Ellers kan du som sagt komme med til mit galleri. Jeg har omkring 40-50 forskellige slags blyanter og kulstifter og alt for meget af dem. Så kan du jo prøve nogen og lave dit eget sæt? Hvis du selvfølgelig vil lave en tegning jeg kan udstille"
Det var en måde så hun kunne betale for sættet, da det virkede som om hun ville få dårlig samvittighed ved bare at tage imod det
”Vil jeg gerne. Dog.. Jeg er jo helt beskidt.. Jeg vil da ødelægge din bil ved at sætte mig ind? Vandet i søen har ikke været varmt nok til at jeg kunne få vasket mig i noget tid.” Fortalte hun undskyldende og kiggede lidt ned af sig selv.
Hendes tøj passede hende tydeligvis ikke, da det var noget hun havde fundet og bare repareret. Ainsley kiggede op på ham, han var i en hel anden liga.. Smuk, pænt tøj, ren, klippet hår og det hele. Alt det havde hun ikke. Hendes hår havde ikke været klippet i mange år, så det var virkelig slidt og mange knuder i det.
"Det går nu nok.... Det er det smarte ved biler, de kan vaskes. Så det skal du ikke tænke på. Kom... Som sagt så parkerer jeg bare ved lagerindgangen så du behøver ikke være nervøs"
Så hjalp han hende ind hvis hun havde brug for hvorefter han hurtigt var ovre så han selv kunne sætte sig ind. Snart efter begyndte han at køre i et ganske roligt tempo så hun ikke blev forskrækket eller noget. Efter at have kørt lidt, smilede han til hende og spurgte:
"Hvis du gerne vil så har jeg en lille lejlighed ved galleriet hvor du kan låne et bad? Så kan jeg ringe efter en stylist så dit smukke hår ikke bliver ødelagt? Jeg sætter jo pris på skønhed"
Da bilen begyndte at køre, fniste hun imponeret. Hun havde set mange af disse dimser, men at sidde i dem? Det havde hun kun prøvet få gange før, men hver gang havde hun ikke været ved bevidsthed.
”Jamen.. Det.. Så er jeg da nød til at tegne flere billeder til dig, hvis jeg skal kunne betale for alt det..” Sagde hun lidt bekymret og kiggede over på ham imens hun kort kiggede på hendes hår, undrede sig over hvad en stylist var og hvad personen kunne gøre ved hendes hår.
”Oh.. Jeg har slet ikke fortalt hvad jeg hedder endelig.. Mit navn er Ainsley, dit?” Spurgte hun blidt og smilte stort, imens hun nysgerrigt kiggede rundt i bilen, med de mange knapper.
"Nej det behøver du ikke. En gang imellem møder man folk der er flinke bare fordi de kan. Sådan en person er jeg. Nogle gange betaler jeg virkelig meget for et billede i form af penge. Men dine billeder er så særlige jeg gerne vil gøre noget særligt for dig. Og jeg bliver ikke ligefrem ruineret fordi du får udstyr og låner et bad"
Hun virkede lidt uforstående da hun sådan sad og kiggede på sit hår hvilket fik ham til at tænke. Gad vide hvor lang tid hun havde været der ude? Men han havde noget særligt i tankerne.
Da hun så kiggede på knapperne, pegede han på nogen af dem og fortalte lidt hvordan man kunne få kold og varm luft for eksempel.
"Ainsley... Rigtig flot navn.... Jeg hedder Caleb... Nu spørger jeg måske dumt... Men da jeg sagde stylist, kiggede du så mærkeligt på dit hår?"
”Jeg.. Har aldrig mødt en Stylist før.. Så ved ikke rigtigt hvad de gør.” Forklarede hun imens hun pillede lidt ved det meget slidte tøj.
”Jeg plejer selv at skære noget hår af, hvis det bliver alt for langt, hvis jeg slet ikke kan styre det.. Men jeg har ikke haft noget som har været skarpt nok i lang tid. Mit tøj ordner jeg også selv. Hvis jeg finder noget i en skraldespand eller noget som folk har efterladt. Så prøver jeg at sy det lidt om med en nål jeg har og noget snor.” Forklarede hun.
Det var tydeligt at Ainsley aldrig havde haft et nemt liv. Alt hvad hun kendte til, efter hendes mørke fortid, havde hun selv fundet ud af.
"En stylist kan ordne alt muligt blandt andet hår og tøj. Og det vil jo være synd hvis dit hår blev helt ødelagt. Nu skal du høre her... Nu ringer jeg efter min stylist Jean.... Jean er lidt speciel men han er virkelig dygtig. Sånår du har fået et bad, så får vi reddet dit hår og får vi noget tøj til dig så du ikke går rundt og fryser"
Så ringede han op og kort efter kunne man høre en meget ivrig ældre herre.
"Caleb Darlin! Alt for længe siden! Hvad kan jeg gøre for dig snut?!"
Caleb grinede kort og sagde:
"Godaften Jean.... Jeg har en ung dame her der kunne trænge til lidt af din magi med sit hår.... Og tag bilen med, vi skal også have noget nyt tøj til hende"
"Alt for Dig Caleb Darlin! Er der inden alt for længe. Ciao!"
Så lagde Caleb på og smilede til hende imens de nu nåede byen.
"Er det ok hvis du nu tegner et rigtig stort billede? Uh eller jeg kunne male dig?"
”Jo, det vil jeg gerne og.. Male mig?” Spurgte hun lidt nysgerrigt. Hun kiggede ned af sig selv og derefter op på den flotte mand ved siden af hende. En dyb rødme dukkede op på hendes kinder igen.
”Jo.. Det må du gerne, men så speciel er jeg altså heller ikke” Grinte hun lidt og pludselig blev hendes opmærksomhed ledt væk, da hun så at de var inde i byen. Hun lænede sig imod vinduet og kiggede ud. Hendes store stormgrå øjne var helt åbne og hun prøvede at opsuge alle indtryk, men det var tydeligvis svært for hende, da Ainsley altså opfangede hver eneste lille detalje, så lige nu gik det lidt for stærkt for hende. Hun rystede kort på hovedet, tydeligt overvældet at alt det nye.
"Det vil jeg glæde mig til. Det er meget længe siden jeg har malet efter en model så det skal nok blive sjovt. Ahh så er vi her..."
Han kørte forbi facaden på galleriet hvor man kunne se nogle af de mange smukke billeder der hang der inde. Så kørte han ind af en gyde til en stor dobbeltdør.
Da bilen så holdt stille, gik han hurtigt om for at lukke hende ud og åbnede så døren ind til det store lager. Først vinkede han hende med og sagde:
"Lad os få lidt ro på og sørge for et bad til dig inden vi gør så meget mere... Kom"
Så ledte han hende igennem lageret hvor der var alt muligt. Op af en trappe ind til en rimelig stor lejlighed med stue, åben køkken, soveværelse, kontor og badeværelse. Alt sammen var indrettet i gammel renaissance-stil. Han åbnede først ud til badeværelset og fandt håndklæder og sæber.
"Vil du have brusebad eller karbad?"
Men Ainsley fik kæmpet sig med op i lejligheden hvor hun også kiggede rundt nysgerrigt, dog rørte hun intet, da hun var meget bevidst om hendes beskidte jeg.
”Øhm.. Jeg har ikke prøvet noget af det.. Men et karbad vil måske være bedst med mine vinger?” Spurgte hun lidt imens hun kiggede rundt i badeværelset og tog de nye indtryk i. Hun så allerede lidt træt ud, på en måde. Men det var mest på grund af alt det nye.
Ainsley hoppede dog hurtigt ud af hendes støvler og stod lidt med dem i hendes favn.
Så fandt han en morgenkåbe der var virkelig dejlig blød til når hun var færdig.
"Sådan.... Jeg har sat sæberne på siden af karret så kan du selv vælge dem du bedst kan lide. Dem der står på den lille metalplade er til håret"
Så kiggede han rundt om der var mere han lige skulle have styr på. "Du kan bare ligge tøjet på stolen der. Og skidt med hvad tilstand det er i. Skal jeg bare vente her ude i stuen på du er færdig eller?"
”Hvis.. Du ikke har noget imod at hjælpe med mine vinger… Karret er så lille at jeg ikke kan vaske dem, som jeg normalt gør..” spurgte hun blidt og trak hendes trøje af, så hun hurtigt stod helt nøgen. Hun havde ingen underbukser.
Hendes krop var utrolig slank, lignede en piges i starten af teenager alderen. Næsten ingen feminine former, små bryster, tydelige knogler og næsten ingen kropsbehåring. Hun havde små lag pels, meget tyndt og hvidt forskellige steder på udsat hud. Pelsen var både på hendes skuldre, ned af hendes rygsølje, hendes hofter, lår, arme og underben.
Den unge alba gik hurtigt over og mærkede på vandet. Mange ar var ned af hendes ryg og rundt omkring på hendes blege hud. Det lignede både fra cigaretter, knive og andet. Hendes halefjer, som stak ud over hendes bagdel, vippede glad da hun rørte ved vandet som var dejlig varmt.
Hun hoppede forsigtigt ned i det og sukkede glad, da hun fik sat sig lidt tilrette i midten af karret og fniste tilfreds.
"Selvfølgelig vil jeg det.... jeg må sige der er godt nok ikke så mange der skifter tøj sådan foran andre.... Ikke at jeg klager eller noget, du ser fantastisk ud.... Jeg smider lige skjorten så den ikke bliver våd"
Så lagde han skjorten på stolen oveni hendes tøj som om han var fuldstændig ligeglad med skjorten. Det var han også, det handlede om han skulle hjælpe hende med at få det godt.
Bagefter satte han sig på kanten af karret så han bedre kunne hjælpe hende med at vaske hendes vinger. Det gjorde ganske vist hun havde nogenlunde udseende til hans bare overkrop men det lod ikke til at være noget han tænkte over. Hele tiden var han meget forsigtig så han ikke kom til at skade hendes vinger. En del af ham kunne ikke lade være med at blive trist over hvordan nogen havde behandlet hende.
"Er det dejligt?"
Et lille smil var hele tiden på hendes læber, hun kiggede op på ham, dog dukkede der hurtigt en rødme op, da hun så hans overkrop og hun kiggede lidt ned igen.
”Ja, det er virkelig dejligt.” smilte hun glad og mærkede hurtigt hvordan hele hendes krop slappede af lige nu. Det var virkelig rart i dette varme vand og at blive vasket! Vandet var allerede blevet meget grumset og hun fik skyllet noget sæbe ud af håret.
Dog krævede det flere omkring at vaske det garn som hun havde på hovedet lige nu.
"Nu skal du bare nyde badet og slappe helt af.... Så skal jeg nok gøre noget ved dit hår.... Jeg skal nok være forsigtig...."
Så tog han noget af sæben på en børste og redte ganske langsomt igennem hendes hår så det lidt af gangen blev filtret ud.
Selvfølgelig ville det tage lidt tid men der var alligevel noget tid til Jean kom. Hvis der var en del der var rigtig strid, sørgede han for at støtte imod så det ikke kom til at gøre ondt på hende.
Caleb brugte meget langsomme bevægelser så det samtidig ville føles som en blid massage.
Imens han tog sig rigtig god tid til hendes hår, smilede han roligt og sagde med en dragende og varm stemme. "Det er jeg glad for... Du skal også bare nyde det alt det du kan"
Side 1 af 2 • 1, 2
» Turning the tables at night - Ainsley
» Drawing in the Dark
» The hunt - Ainsley
» Kindred Spirits (Ainsley)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline