Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vampire romance EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vampire romance EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vampire romance EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vampire romance EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vampire romance EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vampire romance EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vampire romance EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vampire romance EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vampire romance EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vampire romance EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vampire romance

Go down

Vampire romance Empty Vampire romance

Indlæg af Akasha Lør 5 Nov 2016 - 0:26

Sted:: Quatre.
Tid:: Omkring midnat.
Vejr:: Koldt, typisk sen efterår.
Omgivelser:: Fast inventar på hotellet. Gæster... 
Påklædning:: Vampire romance Dita-von-teese-robes-collection-shopdecadesinc-16466_w650

Emnet er tilegnet Natasha

____________________________________________

Lyden af de mange mennesker kunne sagtens høres omme bag scenen, men det var sådan det var næsten hver gang hun skulle på scenen. De fleste var mænd ganske vidst, men det var ganske enkelt grundet hendes yderst smukke udstråling. Glasset med den røde væske blev hævet og hun så på kvinden foran hende ” What the heck is this… I asked for warm blood… Not cold you brat” sagde hun og spyttede det kolde blod tilbage i glasset. Hvis der var noget hun ikke kunne fordrage så var det nedkølet blod, for det var blot et tegn på det var syntetisk. Hurtigt fik hun tørret eventuelle rester væk fra mundvigen og fik rettet den røde læbestift som efterhånden var ved at blive et af hendes kendetegn. Hendes elegance, de røde læber samt hun nærmest aldrig blev set i andet end stiletter. Hun lod hånden glide gennem det sorte hår og sukkede inden hun hørte hendes navn blive råbt op som præsentation. Hun sukkede, inden hun rejste sig fra stolen og gik ud på scenen hvor folk hujede, jublede og piftede efter hende. Manden på scenen rakte hende mikrofonen og nikkede ganske kort til hende som tegn på hun kunne tage over.
 
” Nu tager jeg den på jeres sprog i stedet… Som sagt er jeg Wednesday Pilgrim og jeg er så hende der skal underholde.. Jeg vil spille klaver og synge for jer.. Efter min optræden vil der være mulighed for at få en snak med mig, eftersom jeg kommer ud mellem jer..” sagde hun og sendte publikum et smil ingen hun gik over til det sorte klaver og fik sig sat til rette. Hun anede ikke hvad hun skulle spille først, så hun valgte ’ Room of Angel’ her var der også mulighed for hende til at synge. Hun gjorde sig klar og rømmede sig ganske kort inden hun begyndte at spille, samt synge..

// Sangen hun spiller og synger https://www.youtube.com/watch?v=NdXCsXcs6nA //
Akasha
Akasha
Novice (Rank 1)

Bosted : Her og der. Hun har intet fast.

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum