Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 21:57

Kajika sukkede og sagde"Hmm.... jeg svæger jeg lover jeg intet siger eller røber i mit liv smukke" hun rødmede let i det hun stille lagde sig ind til hans dejlige tiger form og kneb en tåre og sagde"godt før mig et sted hen jeg kan være i fred og ikke tænke alle disse tanker bare være i fred med mit knuste hjerte" hun rødmede let og lukkede øjnene i for at være nær ham blot denne gang....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 22:05

"Nuvel." sagde han og lukkede øjnene. Han lagde en pote på hende, og i et helt minut sad han fuldstendig stille og der skete intet.
Da minuttet var gået, blev alt omkring dem hvidt.
Hirato forsvandt også for Kajikas synsfeldt, som var han blevet usynlig. Der var fuldstændig hvidt i et stykke tid, og så dukkede Kajika op på en eng omgivet af hav. Her var ufatteligt frodigt og smukt. Kajika var ikke længere iført sit normale tøj, men en let, hvid kjole der gik hende til midt på lårene. Det var det eneste hun havde på.
Hirato dukkede op i et hvidt glimt, og heller ikke han var iført sit normale tøj.
Han havde en åben, hvid skjorte og et par hvide bukser på. Det var det eneste han havde på.
Han så på Kajika og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 22:10

Kajika smilte i det hun betragtede ham og sagde"hvor er her dog smukt, og vidunderligt jeg ville ønske jeg kunne være her til evig tid men det er næppe muligt kan jeg forstå" hun sukkede let i det hun blidt lagde sig ned i blomsterne elegant og smilte mens hun grinte og sagde"så?? Hirato-san er det her du tager hen for at slappe af når du er helt du ved?? hmm ike så ..... så glad eller ikke så meget for at være social" hun bed sig let i underlæben og rødmede let i det hun lukkede øjnene helt i og følte alt om sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 23:08

Hirato smilede til hende.
"Det her er mit helt eget hemmelige sted. Ingen anden end jeg kan komme her, udover dem jeg tager med. Du er den første ud over mig, som nogensinde har betrådt den her grund."
Han satte sig ved siden af hende og nød den utroligt rene luft.
"Jeg kommer her når jeg er ked af det." sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 23:12

kajika smilte i det han sagde det med ked og sukkede let og prikkede ham blidt på skuldren og sagde"hmmm...." hun så ned lidt og sagde"jeg..." hun tog om ham blidt og sagde"undskyld vis det er mig der gør dig ked i det hele og jeg ved godt jeg ødelægger alt for dig eller næsten alt og jeg virkelig dum men jeg skal nok vise dig jeg stærker! end jeg plejer at være Hirato-san jeg skal nok vise dig at ingen skal træde på kajika mere.... aldrig mere"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 23:15

"Kajika-hime" sagde han og strøg hende over kinden.
"Min sorg over at vi to ikke kan være mere end venner skal du ikke tænke på. Det skal jeg nok klare. Lige nu gælder det om at styrke dig." sagde han og så hende i øjnene.
"Men nyd du nu stedet her og lad være med at tænke på alt det trælse. Du kan gøre nøjagtigt hvad du vil her. Du kan skifte tøj ved tankens kraft... du kan flyve... du kan alt her."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 23:22

kajika smilte i det hun stille forvandlede sig til en tiger tøs og grinte i det hun bed Hirato-san i håret og begyndte at løbe i det hun grinte og sagde"baaah! ddu kan ikke fange mig Hirato-san!" hun var en helt hvid tiger med orange striber fordi han sagde jo hun kunne alt her og hun havde skam gjordt det hun havde forvandlet sig til en tiger en smuk hun tiger for at mærke hvordan det var at være et dyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 23:38

Han lo og forvandlede sig til sin sædvanlige tiger-form. Så sprang han efter hende.
"Pas på jeg ikke fanger dig smukke!" sagde han glad mens han jagtede hende.
Hun havde forstået at der ingen grænser var på dette sted, og det var en fin ting!
HUn kunne gøre alt, og det samme kunne han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 23:45

Kajika grinte i det hun løb fra ham og bare løb på den smukke eng der fortsatte i evigheder og blev ved med at være smuk, hun grinte og lagde sig i blomsterne og rullede rundt og bed i dem og grinte og legede med blomsterne med poterne i mens hun betragtede hirato med et smil der ikke kunne beskrives med ord..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 23:54

*Det lykkedes! Hun ser så lykkelig ud!* tænkte han glad. Det var de, som var hans mål: At gøre Kajika lykkelig.
Han løb hen til hende og sprang på hende så de rulledee rundt, og så sprang han af hende og sagde: "Men en uerfaren missekat får bank af en stor, voksen tiger!" Han lo glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 23:58

kajika grinte i det hun rullede rundt med ham og sagde"NEJ! aldrig hahah" hun grinte i det hun stille angreb ham og bed ham let i øret(Som i løvernes konge vis du har set den haha) og rullede rundt med ham i det hun stille bed ham igen blidt i øret og sagde"Jeg vandt" hun sprang af ham elegant og viftede lidt med halen i det hun løb om sig selv lidt for at understrege hun var hurtig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 0:03

Han lå bare og kiggede på hende med et sødt smil. Han lavede store, nuttede øjne (Selvfølgelig har jeg set løvernes konge. den er jo epic!)
"Mjav..." sagde han med en pibende stemme.
*Mon hun hopper på den?* tænkte han lumsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 0:11

Kajika grinte let og bed ham igen i øret i det hun let slikkede ham på panden bare for sjov og rakte så tunge af ham i det hun løb rundt om ham og angreb ham igen i det hun nærmest smed sig på ham for så at lave endnu et angreb når han havde givet den der søde ælille pive lyd fra sig igen...// ja det er den haha!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 0:18

De rullede rundt og tumlede i græsset og legede og havde det sjovt.
Det var mange år siden Hirato sidst havde haft det så sjovt, så han nød det virkelig.
Til sidst sprang han på Kajika og holdt hende ned mens han slikkede hende.
"Lær det, prinsesse!" sagde han og lo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 0:23

kajika grinte i det hun sagde"hey!!! haha det snyd ! hirato-san!!" hun grinte og prøvede at skubbe ham af sig og rullede så rundt og slikkede ham let hen af siden ved snuden og rakte så tunge af ham og sagde"baaah! lær det selv baka!" hun grinte i det hun begyndte at løbe igen og sagde"jeg er uovervindelig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 0:25

"Haha.. Baka no Neko" sagde han og løb efter hende.
Efter lidt tid, forvandlede han sig igen til mnneske og smed sig i græsset.
"Pyh... du giver god motion!" sagde han, og misforstod med det samme sin egen sætning.
Han rullede om på maven og gemte ansigtet i græsset mens han mumlede ironiske eder til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 0:36

kajika sprang på ham som tiger og lagde sig blidt på hans mave som en lille tiger unge og prikkede ham let på maven med de små poter mens hun stille sagde som en tiger og så lagde hun sig ved hans side stille og blidt mens hun grinte og blev til sig selv igen og sagde"ååårh ja det gør jeg vist os ved mig selv haha"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne) - Page 2 Empty Sv: Hvor der er Ondskab, er der Helte (Åbent Emne)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum