Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Næsten færdig EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Næsten færdig EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Næsten færdig EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Næsten færdig EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Næsten færdig EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Næsten færdig EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Næsten færdig EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Næsten færdig EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Næsten færdig EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Næsten færdig EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Næsten færdig

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Næsten færdig Empty Næsten færdig

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 17:37

S: Terre
T: 17:30
O: Byen, skyggevæsnerne der arbejder, og den store mastodont af en bygning som de er ved at bygge
V: Varmt

~

Zane stod i bar overkrop og kontrollerede skyggevæsnerne. Han havde nu for tredje gang fremmanet dem for at de skulle bygge, og denne gang havde det taget en smule hårdt på ham. Hans hud glinsede af sved, og hans vejrtrækning var tung.
Zane tørrede sveden af panden med den ene arm og kiggede op på den nu næsten helt færdige borg.
*Pokkers til varme...* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 17:43

Jaster kom gående ned gennem byen og kiggede sig omkring og havde på fornemmelse noget ondskab var i nærheden og hoppede op på taget af et hus *hvor er det den ondskab kommer fra*tænkte han og kiggede rundt og fik øje på en der stod og lavede et eller andet *mon det er ham det kommer fra*tænkte han og kiggede på personen han kunne ikke rigtig se hvem det var der stod der han gik lidt tættere på men ikke ret meget og kunne stadig ikke se hvem det var. Han havde et svær han havde lavet selv på et tidspunkt selv på ryggen. Han holdte lidt øje med personen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 17:44

//kan først komme inden i emnet efter kl 20 .. XD //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 17:45

// Ska vi vente på Ailince? :) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 17:46

/JAXD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 17:46

//ja hvorfor ikke så kan jaster stå og holde øje med zane i ca 2 timer//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 17:46

// Haha xD God fornøjelse kammerat ^_^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 17:47

//tak ^^//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 17:48

//Så smutter mit net .. ses your to //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 17:48

//ses ailince//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 19:42

//zane og ailince logger lige en time min mor skal bruge computeren men komme jo tilbage//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 20:27

Ailince sad på taget ved siden af Zane, som hun altid gjorder når han var i gang med magi, for ikke at komme tilskade men os for ikke at komme i vejen, hun sad med en lille hvid lyserød top og blå shorts, hun havde ballerina sko på hendes hår hang ned over hendes en skuldre og bevægede sig blid til vinden, hun var ikke påvirkende af det varme vejrer da hun ikke kunne mærke forskel på varm og kulde rigtigt, hun sved heler ikke, hun kiggede bare på Zane og var helt rolige og stille , hun havde en af sine maske på, betyde hun var den kolde, rolige og snige type, hun vendte blikkede til siden da en velkendt duft kom til syne for hende, Jaster .. hun tanket ikke noget men kiggede bare på ham, med et rolige men blidt blik, det forsvandt hurtigt igen da hun vidste hvordan Zane tro det sidste gang, selvom hun vidste han var blevet kold igen .... Ailince duft var en blanding af hendes og jaster, det havde den været siden hun havde haft sex med ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 20:50

De to dufte ramte ham pludselig, og han kneb øjnene sammen.
Skyggevæsnerne forsvandt da han nu gav slip på sin magi.
"Ailince. Kom her." sagde han kommanderende.
Han så på hende med et koldt blik.
Han forventede at hun kom ned til ham med det samme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 20:58

Jaster kiggede på dem og havde fået øje på ailince *er det han der er zane*tænkte han og kiggede bare på dem mens han stod på taget og ventede bare på at der ville ske noget ellers stod han bare og havde det lidt varmere end han plejede han svedte ikke på nogen måder og slappede bare helt af i sin krop og holdte øje med dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 21:03

Ailince flyttede blikkede mod Jaster mens hun hoppede elegant ned fra taget og stod ved siden af Zane "Ja sir" sagde hun adlydende og kiggede på ham med sin røde øjne , hun smilede ikke rigtigt , hendes ansigt var udlæselig og men hun virkede stadig blid mod Zane "Hvad er der Zane" spurgte hun og kløede sin kind, gjorder hun altid når hun tænkt, hun vidste tydeligt at Jaster var der, men kiggede nu ikke på ham, da Zane havde kaldt på hende i den tone og han gjorder det ikke så tit... hun så mod Zane ansigt, hun undersøgt altid den modsætte person, men som altid kunne hun ikke læse ham eller aflæse ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 21:09

Han lagde armene over kors og så hende direkte i øjnene. Hans blik var hårdt, men der var en snert af varme i dem nu hvor han så på Ailince. Hun betød noget for ham.
"Du er sammen med en fyr ved navn Jaster. Så meget ved jeg... og nu har jeg så også opdaget at i har haft sex." sagde han alvorligt. Han lød som om der var noget galt, og det var der også:
"Ailince... du må under ingen omstændigheder blive gravid med ham. Han er en dæmon, og lige meget hvad, så kan han ikke ændre sine celler... hvis du med dine nye gener og evner bliver gravid med hans barn... så dør du. Din krop vil ikke kunne holde til det. Heller ikke hvis du træner den op til det. Dæmongenet ville blive blandet med dine gener, og de vil meget hurtigt begynde at udslette hinanden. Der er ingen kur mod det, og du vil dø inden for ganske få dage." sagde han alvorligt.
Hans øjne vidnede om at han var bekymret.
"Jeg mener det Ailince. Og jeg vil ikke miste dig." sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 21:21

*han må ha noget mod dæmoner*tænkte han og kiggede bare på dem i stilhed *bare fordi jeg er dæmon og hvordan har han fundet ud af det*tænkte han og kiggede på dem *hun siger jo hun bruger p-piller plejer de ikke gå hen og dræbe sæden så han har ikke noget at bekymre sig for*tænkte han og kiggede bare på dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 21:25

"Zane du at bagud" sagde hun og smilede beroligende til ham "Jeg ved det godt, min krop af altid været svag.. siden jeg var lille " hun smilede "og vis jeg døder af det, så er jeg faktisk lige glad, så længe det er Jaster barn jeg bære" sagde hun og var for første gang ærlige foran Zane, hun svarede ikke igen , men fortalt mere ... hun kløede sin kind "bare rolige okay" sagde hun og smilede, hun vidste Jaster hørte hende , men var enligt lidt lige glad, Zane havde behov for dette svar "Sorry" hun smilede for første gang sit menneskelig blide, varm smil til Zane... hendes menneskelighed *Plus du ved jeg frygter ikke dødende, ved godt hvad der sker med mig, når jeg døder igen*
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 21:28

Han greb fat i hendes skulder og hans blik blev hårdt.
"Du forstår det ikke! Du dør af det, og fordi dine celler er så omdannede som de er... fordi din sjæl er anderledes... så kan du ikke bare komme tilbage igen. Heller ikke som et spøgelse! Jeg hverken kan eller vil lade dig blive gravid med hans barn! Er du med?" sagde han hårdt. Der var ingen tvivl om at han mente det dødsens alvorligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 21:49

*pas endelig på*tænkte han og kiggede på dem *drama typen*tænkte han og kiggede så lidt rundt før han kiggede på dem igen og holdte bare øje med dem *han skal lige gøre hende ondt*tænkte han og kiggede bare på dem med stille og rolige øjne og kiggede på hvordan deres munde bevægede sig og aflæste deres mund for at vide hvad de snakkede om.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 21:56

Ailince lod ham hiv i hendes skuldre, hun vidste han var sur og skuffet over hendes ord, hun sukkede dybt og flyttede så Hans hånd , hun så mod ham da hun slap den "Jeg ved det, stop , med at minde mig om det okay" hun sagde en hård tone , var hun sur over han snakke om hendes sjæle , hun sukkede igen og slappede af "Og stadigvæk frygter jeg ikke dødende, Og vis jeg bliver gravid med hans barn , vil jeg bære det " hun virkede nu menneskelig "Zane, du ved ikke noget som helst om mig rigtigt, så pleas lad være med at snakke om min sjæle, og dæmon siden kan fjerns, men så døder jeg af min syg celler, såh " hun små grinede "Tag det roligt okay"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 21:59

Hans øjne blev onde nu.
"Du glemmer din plads, lærling... du er under min kommando. Du har svoret det." hvislede han iskoldt.
"Jeg lader dig ikke slippe afsted med at modsætte dig mine ordrer... så derfor giver jeg dig nu en direkte ordre." sagde han og så hende i øjnene.
"Ailince. Jeg befaler dig at du aldrig nogensinde må blive gravid med en dæmons barn." Hans stemme var så kold som aldrig før, og den vidnede om hvor alvorligt han mente det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 22:06

Jaster stod og var ved at miste fatningen og var ved at blive temmelig vild i sit sind af den måde zane talte til ailince *grrrrrr*tænkte han bare og hvis han først mistede fatningen var han farlige selv for zane *nej stop*tænkte han og prøvede at falde til ro men det var svært for ham lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 22:09

"Ja skal jeg nok" sagde hun og så til siden , ikke glad for hvad han havde sagt "men tak for at smadre min eneste drøm" sagde hun og vendte sig til siden og gik væk fra ham , hun sukkede dybt , "alle er i mod mig, lige så min familie var" hun forsætte og gik nu væk fra Zane og Jaster, hun skuffede over Zane umodenhed og ord, han forstå hende ikke overhovedet ..
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 22:11

"Ailince..." sagde han og lagde armene over kors.
"Jeg arbejder på det. Men lige nu er det livsfarligt for dig... selv med prævention. Der kan altid slippe noget igennem. Lige meget hvad.. så vent til jeg har en kur." sagde han og så efter hende.
*Hvorfor al den ballade* tænkte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum