Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Næsten færdig - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Næsten færdig - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Næsten færdig - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Næsten færdig - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Næsten færdig - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Næsten færdig - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Næsten færdig - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Næsten færdig - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Næsten færdig - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Næsten færdig - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Næsten færdig

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 22:22

*kur så må han hellere se at komme i gang*tænkte han og begyndte at slappe mere og mere af i krop og kiggede på zane med sammen kneppet øjne *jeg kan ikke lide ham*tænkte han og holdte bare øje med ham *men det godt jeg kan bevæge mig lydløst*tænkte han og kiggede bare på dem med afstand i mellem dem
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 23:28

//i kunne godt sige at i logger det ville være dejligt//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 23:43

//vores net forsvandt , sker der altså tit hjemme ved ham//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 23:44

//hvor skulle jeg vide det fra XD//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 23:47

Ailince vendt sig mod Zane og stopepde op med at gå, hun var sur nu ... han snakkede til hende som om hun var en sygdom , hun knyttede hænderne og træk vejret dybt inden og ud og bliv så rolige "En kur" gentog hun bare og prøvede ikke at blive sur igen "Tja, lad os kalde mig en sygdom, men håber du finder den, da jeg en dag ønsker at få børn med Jaster" sagde hun blidt og var nu rolige , hun så lige mod jaster og sukkede "kan være du lydløs, men din duft og tilstedværelse kan mærkes " hun var blid, men kunne mærkes hun bære sin maske lige nu , altså personligheds maske
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 14:12

Han rystede irriteret på hovedet.
"Du misforstår. Det er ikke dig der er en sygdom. Det som kuren kommer til at gøre, er højst sandsynligt at lægge et magisk skjold om fosteret så det ikke bliver dræbt af dine celler. Så man kan sige at jeg arbejder udelukkende for din skyld. Så vis lidt taknemmelighed i stedet for det der." sagde han surt.
Så kastede han et blik direkte op på Jaster, og så ham i øjnene i et splitsekund som for at sige 'jeg ved hvor du er'. Så kiggede han væk igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 14:38

*han har set mig nu*tænkte han og kiggede bare på dem og stod helt stille og kiggede *bare han ikke gør ailince noget på nogen måder*tænkte han og holdte øje med dem *jeg er ikke bange for ham selv om jeg nok skulle men det er jeg ikke*tænkte han og kiggede bare på dem mens han stod på taget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 17:31

"sorry Zane" sagde hun nu rolige og smilede til ham som alt dette ikke var sket . hvordan kunne hun det , hun sagde så "tak fordi du leder efter en møde så jeg kan" hun så mod Jaster og lavede tegn på han skulle komme herned til hende i sket for at blive væk , da han var en del af hendes liv nu ... "Zane " sagde hun og så "jeg vil gerne ha du møder ham rigtigt... han er en virkelig søde fyr og det vil betyde meget for mig, du møder ham" sagde hun og smilede kærligt til Jaster og sagde i jaster hovede *kommer du herned skat*
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 17:48

Han kiggede på ned på dem *hm ailince er det er nu også en god ide*tænkte han og kiggede ned på hende oppe fra det tag han stod oppe på og kiggede på ailince uden rigtig at røre sig ud af stedet og kiggede på dem *hmm*tænkte han og kiggede bare på dem han var ikke helt sikker på det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 21:22

Han forsvandt og dukkede op lige bag ailince og kiggede på dem "jeg er ikke en kujon"sagde han og kiggede på dem "jeg er jo lige her"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på dem og kiggede så på ailince "så det var det du ville ha at jeg skulle ikke"sagde han



//glem mit sidste indlæg//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 22:16

Zane lagde armene over kors og betragtede koldt Jaster.
Så spurgte han: "Jaster. Sig mig hvor højt du elsker Ailince... elsker du hende højt nok til at vente med at have sex til jeg har en kur klar?"
Hans stemme var alvorlig og kold. Og en smule målende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Søn 13 Jun 2010 - 22:20

"det kommer an på hvor lang tid vi snakker om"sagde han og kiggede på zane og kiggede så på ailince lidt med et smil "men jeg elsker ailince virkelig højt"sagde han og kiggede på zane igen med et stille smil på læberne "hvor lang tid kan det tage dig"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Man 14 Jun 2010 - 6:19

"Hvem siger jeg kan holde til at vente " sagde Ailince til dem begge to, da de glemt hun var der, de snakke som om Ailince var en tredje person, som om hun ikke var der, hun så mod jaster og stille sig inden til ham da hun elskede ham , hun lukkede øjne og som de små berøringer sagde altid , alle deres følelser mellem dem, som om disse berøringer kun forstå af dem, hun gik igen lidt frem og så mod Zane
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 11:48

Han så Ailince i øjnne med et koldt blik og sagde:
"Det bliver du nødt til med mindre du vil gå imod mig." sagde han og lagde armene over kors.
"Og ingen går imod mig..." hvislede han.
Han var vred over at hun ikke bare kunne forstå! Han prøvede jo at hjælpe hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 11:59

Han kiggede på ailince med et stille smil og kiggede på zane *han er vist ved at være godt sur på ailince fordi hun ikke ville høre efter*tænkte han og kiggede på ailince med det stille smil han havde på sine læber og kiggede så lidt rundt hvor de var henne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Adriana Man 14 Jun 2010 - 17:10

Hun sukkede "Okay" sagde hun opgivende i et suk, hun så mod Jaster og smilede sødt , hun havde ikke helt godkendt det, men det kom nok med tingen , hun gik hentil Jaster og holdet omkring ham, hun søgt trøst og tryghed, hun smilede over at denne dæmon (Jaster) kunne give hende sådan en tryghed, hun nyd varme og de blide berøringer han gav hende , hun nussede Jasters ryg "Jeg går ikke mod dig, holder mit løftet, så holder du os dit ik"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Zankuji Man 14 Jun 2010 - 17:14

"mit løfte jo det gør jeg da"sagde han med et smil og kiggede på hende og mærkede hende nusse sin ryg og lagde en arm om hende og holdte hende ind til sig med et smil og kiggede så på zane med et stille smil og kiggede så lidt rundt og så på ailince "du er nok noget af det bedste der er sket for mig"sagde han med et smil



//logger i en time eller noget men kommer igen i aften//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Næsten færdig - Page 2 Empty Sv: Næsten færdig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum