Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:05

Tid :: 23:21

sted :: terra

Omgivelser :: ingen at se i det nærtomlæggende område

vejr :: lummer sommer vejr, månen er halv,

tøj ::

Shorts(Sorte)Jeans
Hvid skjorte figursyet
Slips(Sort) hængende løs om halsen
Sneakers i hvid
Håret sat op i en pjusket hestehale

Dato :: irl



kajika gik for sig selv mens hun mærkede vinden stille blæse mod sit opsatte platin blonde hår mens de baby blå dådyr øne stille betragtede de tomme gader af Terra. Zane´s arbejder var for længst smuttede hjem af og kajika gik og dvaskede fra en bar så hun så temmelig sensuel ud dog uden makeup, efter som hun var en af de mest smukkeste væsner i følge Aspara/engel racerne.

Kajika strøg blidt en drillende hårlok til side med et smil og slikkede sig let erotisk om læberne mens duften af engel og aspara var spredt i luften om hende, som var der et magisk skjold af duft og aroma om hende(men der ingen skjold).. Hun så stille rundt flakkende med øjnene nu i det hun syntes at høre nogen bagved hende eller blot nær hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:39

Titan gik afsted med faste skridt. Han var iklædt sit vante tøj, fra sin tid i sit hjemland. Tøj, der ikke blev brugt i denne del af verden. Øjnene lå på en pige, der gik længere fremme. Han kendte hende ikke, men det var ikke en overraskelse, Titan kendte næsten ingen i denne del. De fleste han mødte, fik ikke chancen for at lære ham... De døde som regel før chancen indfandt sig.
Gaderne var tomme, bortset fra den lyshårede unge kvinde, som han holdt øje med, og nærmede sig. hun havde vækket hans interesse.

Da der kun var 1 - 2 meter mellem dem, henvendte han sig til hende.
,, Hey.. Stop lige.. " den arabiske accent var til at spore.. der var noget genkendeligt over hende, og Titan var nu indstillet på at vide hvorfor.. Han var selv stoppet, og ventede nu på at hun ville gøre det samme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:43

kajika stoppede brat efter at ha gået med hovedet sunkede så 'øjnene hvilede mod jorden og i det hun rettede ryggen smukt op og stod der nærmest kongelig som hun næsten var, kunne man se det smukke helt hvide hår der fik de smukke baby blå farvede øjne til helt at lyse op, hun betragtede ham, i det han stod foran hende få meter og så hans beklædning som det første og så mod ansigtet i det hun blidt tog sig til håret og sagde lettere nysgerrigt og dog noget varsomt mens fingerne strøg hen af siden af hendes ansigt igennem håret hvor nogen lokker havde fundet vej ud af den stramme sorte elastik"Hva??... øhm okay tror jeg??.. nok?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 16:52

Titan's mørke øjne studerede hende hurtigt. Nej han kendte hende ikke. og alligevel? .. Han var sikker på at han aldrig havde set hende før.. Hun var flot, bekendtgjorde han med sig selv. han kunne af den grund konkludere at hun ikke var menneske.
,, Hvad er du?" spurgte han, med en rolig mørk stemme, der ikke kunne skjule den arabiske klang, der fik hans stemme til at fremstå endnu roligere og en smule mystisk?

følelsen af at burde vide hvem hun var, generede ham en smule.. Virkede hendes ansigt ikke lidt bekendt? ,, Hvad er dit navn?" som regel brød folk sig ikke om, når en fremmed agerede som han havde for vane at gøre ; ligefrem og ligeglad med bekendtskaber. Titan spurgte bare, og så måtte den anden person så svare, eller lade være.. Dog var det klogest at svare,..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:03

Kajika rødmede let i det hans blik studerede hendes former og hendes nuværende væsen og krop, hun kunne se på hans udtryk at han vidste hun ikke var af det menneskelig gen. Hun smilte kært i det hun stille kom i tanke om at hun jo var en blanding af de smukkeste væsner så det var nok det der fremstod så tydeligt. "Jeg er ... hmm burde jeg virkelig sige det til en total fremmede der..." hun snuste lidt ind af og der kom et lettere genert og dog frygtende blik i hendes øjne"Der lugter af vampyr??" . Hun syntes allerede om hans accent? den der mystiske klang og dette tøj så hvidt og smukt*Vis bare jeg kunne se hans ansigt .... måske bare få sekunder..* hun bukkede elegant som når man viste respekt i japan, og sagde"Mit navn er Kajika, Kajika Dé Volkan" hun smilte let og strøg håret blidt ud af denne smukke opsatte hestehale så det faldt blidt ned på ryggen og lod vinden fange det og flagre smukt som et hvidt sjal. "Jeg er halv af Aspara og Engel, min oprindelig race er Aspara dog døde jeg og blev vækket til live af selveste en højre magt i himlen og han gav mig smukke dugnede hvide vinger blonde hår og disse smukke blå øjne, det vil sige før havde jeg grå øjne og sort hår" hun smilte lidt skævt og lod læberne blidt fugtes af hendes jordbær røde tunge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:18

Han lyttede og var tilfreds med at hun svarede.. Det var de færreste der gjorde det.
et lille nik kunne ses, for at bekræfte at han havde forstået. Ikke så underligt at hun er smuk, tænkte han med rolig mine.. det ligger simpelthen til hendes gener.. hun er født sådan!
Da hun fortalte sit navn, kunne Titan ikke lade være med at smage lidt på det..
,, Kajika.." mumlede han henvendt til sig selv.. Jo! nu huskede han det..
med et kunne han se, at han havde set hende før.. På et billed.. navnet havde han genkendt.. Han havde læst det før! i det blad, den ældre mand havde haft..
Et lille veltilfreds smil kunne kort ses på hans læber..

,, Selvfølgelig.." Stemmen var som før.. rolig, og på sin vis anderledes! ,, Du er hende fra bladet.. Zanika?" han så på hende, mens smilet igen forsvandt.. Di morga's herskers gode veninde, hvis jeg ikke tager meget fejl?"
stemmen lød en smule drillende, og hvis øjnene havde været synlige, ville man kunne se det drillesyge glimt der var placeret i dem begge.. Storslået, tænkte han veltilfreds!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:31

kajika så lettere fornærmende på ham og krydsede sine arme i det hun sagde"Jeg inviterede ham på noget og spise fordi jeg ville diskutere med ham om jeg skulle være hans sygeplejerske fordi de andre er hunde ræd for ham og ville sikkert ende med at disikere ham og..." hun rødmede men heldigvis var han ikke en af de fornemme gentlemens hendes mor havde udvalgt til hende som barn... da hun skulle finde sig en værdig ægtemand, eller nærmere fyr. Hun rødmede utrolig meget i det hun roede sig let i håret og så mod ham og fangede glimtede i hans øjne og sagde med en alvorlig smuk bestemt tone lettere drillende"Jeg er ingens pige, så Zanika må.... må være til Zane fordi jeg tilhøre ej ham og har end ikke tænkt mig at indgå noget fast med nogen, jeg kan værken tæmmes eller vil.... non domination" hun så genert på ham og sagde"men står det i aviserne ! " hun gik lidt tættere på ham i det hun fangede hans blik helt nu og de blå dådyr øjne nærmest skimtede sig ind i hans sjæl som dirmandter mens månens mørke stille printede små glimt fra hendes hud som var det krystaller hun var lavet af. mens hun stod der elegant og betragtede ham og sagde"Men er du så... vampyr og hvad er dit navn om jeg må be... fordi du næppe fra Di morga ligesom jeg ikke er" hun slikkede sig let om læberne igen i det hun så flovt væk mens hun gjorde det så han ikke fangede forkerte signaler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 17:48

Igen lyttede han uden de store indvendinger i starten.. ,, Aha.." og ,, hmm.." var det eneste han sagde, til at starte med. ,, selvom det ikke må være nogen dårlig fortjeneste at få fingre i selve den Storslåede og mægtige hersker.. " Der var sarkasme gemt i hans tonefald. Det var der tit. Titan Rakarth Azra'il var en ung mand, der ikke så nogle som bedre end andre, og snakkede derfor sarkastisk om alle dem, som bare havde lidt status.. En ting der selvfølgelig ville ændre sig, når der kom penge på bordet.. Så ville pengene afgøre hvilken side han ville være på.. og eftersom der ikke var penge i omløb, snakkede han som han ville..
Han fulgte hende med øjnene mens hun trådte nærmere. hendes øjne var helt blå. Han fik kort lyst til at røre hende, og se om hun var ægte, eller om hun blot var lavet af krystaller, diamanter og magisk støv. Dog gjorde han det ikke..
,, hm.. ja, jeg er ikke herfra.." det var tydeligt at høre, og se, da hans beklædning var så anderledes.. så unik i forhold til andres.
,, Jeg er Azra'il.. Titan Azra'il. Dusørjæger fra den arabiske verden, for at være mere præcis.." Titan brugte sjældent sit mellemnavn. ligesom han aldrig nævnte hvor han helt rigtigt kom fra.. det fandt han ikke vigtigt for andre mennesker.. Tit var det faktisk en fordel at fortie det..
han fjernede ikke sine øjne fra hende.. betragtede hende blot, mens han snakkede!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 19:15

kajika smilte venligt og imøde kommende i det hun gik nær ham og blot stod 2 arm længder fra ham nu og rakte ham hånden i det hun sagde"det er mig en ære at møde dem Titan Azra'il" hun smilte lidt mere i det hun stille afventende stod er med hånden mod ham i det hun fik et lille grin på læberne og sagde"Hmm?? så du er dusør jæger hehe, hvilken slags menneske dusør jæger eller til alt eller blot væsner selv om du selv er en vampyr??" hun kunne ikke lade vær med at grine lidt igen men dog ikke hånligt blot en sød lille pige latter der stille viste sig over de smukke fyldige læber i mens hun stod der med svejede ben og så rigtig genert og feminin ud mens hun betragtede ham yderligere og kunne ikke lade vær med at røde over sig selv i at hun kiggede så meget på ham og så med et så studerende blik??.

Kajika strøg blidt de lange smukke smalle finger igennem håret mens de glas agtig negle stille funklede mens øjnene glimtede i dette smukke skær. Hun kunne ikke lade vær med at se flovt ned mod fortoget og lod sig betragtede de lettere smuk fin fejede fortogs sten og kiggede så op mod ham igen og lignede nærmest en gudinde i det håret flagrede bagved hende og den figur syet skjorte klæbte sig til hendes timeglas agtig form og man kunne sagtens se på hendes barm(brystpati) at hun ikke !... var under de 16 men faktisk 17 år."så sig mig? Titan.... hvad laver du i denne by så langt væk hjemme fra???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:32

Et lille smil kunne kort ses, men ligesom det før, forsvandt det hurtigt. Titan var en ung mand, med en krop, der bevidnede hans gode form, sin styrke og samtidig hans elegance! på en maskulin måde, vel og mærke.. Han betragtede hendes hånd.. Endnu en mærkelig vane.. han valgte at spille med på hendes skik, og tog hendes hånd. ,, i lige måde.. frk. Dé Volkan" svarede han med rolig stemme, ligesom før.
,, Det kommer an på hvad folk betaler.. " svarede han ligeud. Det var sandt, og det var sådan det var.. Alt afhang af pengenes beløb.. og jo flere penge, jo mere var Titan villig til at gøre.. om det så var en af hans egen race, der måtte ofres.. Dette var grunden til at han var så farlig, han kunne skifte side så hurtigt.
,, Det er pengene der afgør det hele.." svarede han, og det var tydeligt at høre, at han havde sagt de sætninger tit.

han kiggede kort til siden, og så ud af øjenkrogen hvordan hun, sikkert ikke bevidst, gjorde sig til for det lystne øje.. hvor mange gange havde nogle mon prøvet at voldtage hende? tanken slog ham.. men.. måske kunne hun tage vare på sig selv, og ikke så forsvarsløs som hun så ud til? da hun igen talte til ham, blev han revet ud af sine tanker og brugte 2 sek på at klare hovedet, før han svarede, med sin arabiske klang. ,, det er vel logisk? jeg har hørt at der har været, eller er en del konflikter i denne del af verden.. og konflikter betyder at folk er mere end villig til at betale, for at deres mulige fjende skal ryge ned med nakken? " igen kunne det drillende smil ses, da han rettede sin fulde opmærksomhed mod hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 20:47

kajika rødmede let i det hun tog hånden til sig og betragtede hvor galant titan var vendt sig til at være nu og kunne ikke lade vær med at grine af ham lidt og sagde"Hmmm kommer an på hvad folk betaler jamen jeg er billionær og har skam ikke brug for en lejemorder af en slags eller dusørjæger de vel ikke som lejemorder og dog??" hun smilte kært for at undertegne at det på ingen måde var ment stødende eller hånligt til hans valgte fag og hans tanker om hun nok var blevet voldtaget var skam ganske rigtigt to var det lykkes for dog var hun forelsket den gang i den ene hun havde glemt nu på grund af slettet minder så vel som det slettede minde om sin reserverede forlovede hun var blevet lovet til af sin familie på sin 16 års fødselsdag.

Kajika lod hovedet stille lægge sig til den skrå side og betragtede ham mere ind gående nu i det hun blidt prikkede ham på brystlkassen med et lettere udfordrende blik og sagde med en drilsk undertone i den ellers så yndige stemme"nåårh? så det er du måske... stærk nok til hr, Titan??... hvad vis du en dag nu møder din overmand" hun lod blidt de næsten dådyr agtig blå øjne hvile over hans ansigt og studerede hans træk for at se om det blev for meget for ham. Men indtil videre så det ikke ud til at han nærede nogen former for foragt eller skumle tanker bagved den mystiske smukke accent??... og dog.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:01

titan træk på skuldrende.. han forventede heller ikke at det var en som hende, der ville 'leje' ham.. faktisk havde tanken slet ikke faldet ham ind..
,, det betyder vel bare at du er i gode hænder, ikke sandt?" han hentydede til manden ved navn Zane, han kun havde hørt en smule om.. igen et kort smil..
,, bare rolig Frk. Dé Volkan, de behøver ikke bekymre dem.. " dette var dybt ironisk. ,, hvem siger at den overmand burde findes her?" han tænkte kort tilbage.. og blev enig med sig selv om at den overmand, hvis sådan en fandtes, med sikkerhed ikke ville være i denne del af verden, og hvis, så denne 'overmand' i hvert fald godt gemt af vejen..

,, men har du da nogle i tankerne som ville finde på at overvinde mig? din stærke Zane måske?" han drillede hende, som hun drillede ham, men på sin vis mente han sine ord alvorligt. det gjorde han ofte. han var ligeglad med at hun rørte ham, det generede ikke.. så længe det ikke var en mand..
han betragtede hendes tænksomme blik,, er der noget bestemt du tænker på? " han synes hun kiggede lige lovligt på ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:14

kajika betragtede ham og sagde"Hey! jeg har altså for tusinders gang ikke noget ..." hun rødmede utrolig meget og sagde"Intet kørende med Zane okay, jeg fik blot lov til at overnatte der og der skete intet desuden er de aviser altid så overproblatiserede du ved for meget ud over sandheden.... så? .. der er altså intet mellem mig og ham okay titan ellers heh får jeg dig til at æde dine egne ord" hun kiggede på ham lumsk og grinte i det hun stille lod sin hånd skubbe ham blidt på brystkassen ikke provokerende fordi hun følgede med og så på ham og sagde med denne alvorlige stemme"Siden du elsker at drille med det med Zane kunne jeg jo sige du var lettere jaloux over han har været så tæt på et smukt væsen som mig" hun blinkede drilsk til ham i det hun blidt lod fingerne køre op af brystkassen og med en hurtigt bevægelse fjernede hun hætten fra hans ansigt og så ham direkte i øjnene og rødmede og sagde"ja jeg tænkte bare på hvordan du mund så ud under denne smukke hætte" hun smilte i det hun nærmest stod stift med ingen kontakt mod ham mere hun rørte ham slet ikke hun stod bare der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:27

Titan morede sig glimrende. Han havde i en tidlig alder lært, at underholdning er noget man selv skaber og ikke noget som bare kommer flyvende ind fra venstre! smilet på hans mund, blev en smule breddere. ,, Ikke det? det lyder ellers sådan.. men måske? hvem siger også at der skal ske noget ved en overnatning? " han var dog langt fra overbevidst..
,, æde mine egne ord? " han grinte kort, hvilket fremhævede den arabiske accent, der klædte ham ,, ja, du kan jo bare forsøge?" han lagde hovedet let på skrå. og lod hende igen røre sig.. hun så ikke ikke ud til at være bange af sig, også selvom han var helt fremmed? glimrende, tænkte han kort.
hendes ord, fik ham igen til at grine kort, og smilet voksede.. ,, ja, selvfølgelig er det grunden" svarede han overdrevet og ironisk med en drillendes klang.. der bevidnede at han lavede sjov med hende.
det overraskede ham en smule, da hun rev hætten af ham, men måske var det et godt tidspunkt? måske skulle hun se hvordan han så ud, uden skyggens for hans ansigt?
Selvom Titan var vampyr, var hans hud, takket være det arabiske, mere gylden, en farve der klædte hans mørke dybe øjne, og passede til hans mørke hår..
der var en gang en pige der havde sammenlignet ham med en prins, fra et eventyr.. eller en engel? pga. det naturlige harmoniske ansigt, der alligevel bar noget alvor, og tegn på kampe.. Hovedet var stadig lagt på skrå..
ventende. ,, ja, som du kan se er det, det som gemmer sig" svarede han roligt, og betragtede hende, som hun stod der, med de blå øjne ..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 11:57

kajika rødmede utrolig meget og tænkte*uuh! han ligner en af disse arabiske prinser jeg en gang så, i mine eventyr bøger eller da jeg var i syden på ferie med far!!* hun kunne ikke lade vær med at stå der og se utrolig nuttede ud og uskyldig med den røde nuance over de markerede kindben der så smukt fik hendes ansigt rammet ind i kongelig træk og gudinde agtig udseende i det hun betragtede hans øjne og stille dirrede hendes øjne af nysgerrighed(Når de bevæger sig stille til siderne uden det tydeligt at se, så det blot ligner hendes øjne skinder), hendes øjne var blanke og glimtende i det hun havde dette dirmandt glimt i øjnene og gik få skridt bagud og rakte lettere flabet tunge til ham, så man kunne se den jordbær farvede røde tunge i det hun smilte og sagde"haha... så du tror virkelig på sladder spalter, hmm? men nej jeg har intet kørende med Zane og tror heller ikke jeg har tid til det i mine læge studier.... desuden? så ... så du bare jaloux på du ikke selv kan få Zane" sagde hun i den mest drillende tone der kunne være og ville bare for en gangs skyld være lidt drilsk overfor den fremmede der så venligt havde stoppede hende.

Hun strøg de lange smalle finger igennem håret med et lettere overvuderende blik og kunne ikke lade vær med at se lettere lumsk ud af en kvinde at være og gik stille rundt om ham og hviskede næsten i hans øre med den blide pige stemme der lød dog så voksen i forhold til hendes unge alder"nå, nå så jeg kan bare forsøge hvad vis jeg nu forseglede dine smukke læber mystiske titan og fik dig til at forsvinde" hun blinkede til ham da hun stod foran ham igen og gjorde et let kast med det lange hår der gik til hoften af hende, og sendte ham et udfordrende blik i det hendes hud nærmest stadig så helt uægte ud som en juvel var hun. de fleste kaldte hende hvide engel på grund af det gudinde agtig udseende når hun havde sine vinger spredt ud der var hvide som sne men fjernene for neden var som det mest dyrbareste sølv. Hun begyndte stille at vende ham ryggen forsvarsløs og med smilet på læberne i det hun begyndte at trippe hen af vejen igen lydløst, mens hun ikke anede om den fremmede ville stoppe hende eller ej??..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 14:29

,, hm? jaloux? fordi jeg ikke kan få zane?" øjenbrynet blev hævet igen.. vidste hun hvad hun selv sagde lige nu? for var der noget som Titan ikke ville, ja så var det at gå i seng med en af hankøn.. ,, med mindre du mener at 'få Zane' mener nakke ham? for ja.. det kan du jo have muligheden for? " han så på hende, med et lille smil, i de dybe øjne..
igen så han kort rundt, der var ingen.. kun de to.. Var byen altid sådan? var der igen væsner? var der kun hende? det var næsten ikke til at bære.. Det ville være for let så, han smilede kort ved tanken.
,, jaså? og hvad for dig til at tro at du kan det?" han betragtede hende, og så hende vende sig, og langsomt begynde og gå..
som hun gik der, så Titan kort ned, bøjede hurtigt sine fingre, og strækkede dem så ud igen, bare for at få blodet til at løbe helt ned i fingerspidserne.. derefter så han på sit tøj og først da det også var tjekket, rettede han sig, og et koldt glimt, kunne anes i de mørke øjne.. ,, Elsker han dig?" svarede han, med sin rolig stemme.. han trådte over til hende, stilte sig lige bag hende.. ,, elsker Zane dig, Smukke?" han legede med ordene.. Lod sin accent bære tydeligt igennem.. ventede på hendes reaktion.. Ventede på at hun ville svare spørgsmålet hvis svar bar langt mere betydning, end hvad det gav udtryk til. svar, tænkte han, Titan. Svar mig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 18:51

Kajika smilte for sig selv og kunne ikke lade vær med at lade et grin slippe mellem de næsten sammen lukkede rosa lyse læber i det hun stille gik med elegante hofte vrik og satte blidt en finger på sin læbe mens hun stille sagde"Hmm hvad der får mig til at tro det, hehe det ved man jo aldrig" hun vendte hovedet mod ham så sig kort over skuldren kan man kalde det, så det lange prinsesse agtig hår faldt ned over hendes skulder mens hun betragtede ham med de glimtende nærmest blank polerede blå dådyr øjne betragtede hans væsen og ham, i det hun blinkede lettere forførende dog ikke for at forfør ham men hun elskede bare at være lidt for flabet nogen gange, dog kun i drilsk mening. Hun stoppede op i det hun mærkede vinden stille puste mod hende dog opdagede hun hurtigt at det var Titan der var kommet tæt på hende, han stod direkte bagved hende.

hun kunne mærke den varme ånde og mærke hvordan følsen af varme steg op i hende af at ha en så tæt på og hvor nervøs hun blev, måske havde hun taget fejl af denne vampyr måske var han meget mere farlig og MYSTISK??...... end hun havde taget højde for ved første øjekast. Hun lukkede blidt øjnene i det hun stille lod de lange smukke smalle finger glide mod kinden og op igennem håret og så kaste det fra skulderen og om bagved på ryggen i det, det let bølgede ned af ryggen som var det i vand. Så åbnede hun øjnene og vendte sig elegant om så håret svang nærmest om hendes mave og så ham i øjnene med dette varme smukke glimtende blik, der spejlede sig i hans øjne og sagde"ja.." hun rødmede over de markerede kindben mens hendes gyldenbrune hud stille glinsede, samtidig med det uskyldig smil kom frem og de smukke kridt hvide tænder kom til syne, som var hun nyfødt med de tænker, og blikket var fast i hans mens hun stille sagde med en lettere yndig undertone og beroligende stemme"hvorfor.......?? spørg du? Tital Azrail....." hun kunne ikke lade vær med at smile lettere nysgerrigt, og hendes sind var blændet af de bordende øjne i hendes sjæl mens vinden legede med deres hår........

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 19:35

Han kunne ikke lade være med at vise sin tilfredshed.. dette ord, dette ene ord ' ja' betød mere end hvad hun kunne forstå.. det var han sikker på. Og det var, Titan så Zanes første synlige fejl. Nej, han kunne ikke lade være med at smile ved tanken.. Dette her, var jo glimrende!
Fejlen, som Titan synes at Zane havde begået kunne forklares med få ord,.. Ord, som man ikke måtte gøre, eller udvise. hvis man ville beholde en stor magt. ,, Virkelig?" smilet så en smule lusket ud.. Smilet viste at han vidste noget, hun endnu ikke vidste. at han var ude på noget, han endnu ikke fortalte hvad var. hun rev ham ud af hans tanker, som formede sig i hans hoved, og hans dybliggende sind. ,, Ved han ikke at det er farligt? .. at elske en anden person..?" han studerede hendes ansigts træk, for at se om hun var klar over det.. ,, medmindre han selvfølgelig ikke elsker dig så højt igen...?" han lod sætningen hænge i luften. alene.

,, Hvorfor jeg spørger?" han så en smule uforstående ud et øjeblik.. ,, hm.. fordi jeg ville vide om han elsker dig, når... ja, når du jo ikke elsker ham mener jeg?" Uskyld. En ting Titan formåede at spille, som at trække vejret. så let var det! ,, men selvfølgelig.. " han gjorde resten af sætningen til en mumlen, der ikke var høj nok til at nogle kunne forstå hans ord. De lød arabiske.. Mens han mumlede det sidste, med en rolig hvisken, så han dybt ind i hendes øjne, med sine egne mørke.. Hans øjne var varme, og imødekommende.. en smule bekymrende måske?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 19:51

Kajikas øjne dirrede stille af nysgerrighed til dette væsen denne mand, dette øjeblik han var tæt på, han stod der og spurgte hende som havde han tryllebundet hende i det han sagde virkelig?... nikkede hun anerkendede, hun var måske Zane´s største svage punkt i det hans bror også havde forelsket sig i hende inden han så døden i øjnene for en dæmon der os havde kommet til at forelske sig i hende og så derefter mange andre.. kajika stod bare der uskyldigt og fugtede let læberne i det hun ventede tålmodigt på svar fra Titan´s mandige læber med et lille smil over sine halv åbnede læber. Kajika vendte sit blik væk fra ham da han spurgte om det var farligt og rødmede let over kinderne så den røde nuance kunne ses og sagde flovt"jo... det tror jeg men... men der sker intet fordi vi blot venner..." kajika så på ham og vendte ham ryggen da han sagde det og sagde"Hmm og hvad så vis han ikke elsker mig så højt.... jeg den første der var hjemme ved ham så det nok et plus skal du se.... men ikke et plus jeg har brug for altså..." hun vendte sig elegant om igen stod der stolt og stærk i det hun ikke kunne gemme denne flovhed over han sådan spurgte hende og sagde"hvorfor vil du så gerne vide så meget om ham?... og.... og hans følser til mig.."

kajika rødmede umådelig meget da han sådan stirrede på hende, så hende dybt i øjnene og hun måtte tvinge sine fødder bagud, i det hun stille strøg håret bagud så det igen bølgede ned af ryggen let som et sjal mens stilheden næsten ikke var til at bære."der ligger mere i dine ord jeg næsten sikker... hvorfor skulle du ellers spørge" hun så uskyldigt væk nu og lignede en skrøbelig lille gudinde der dog ikke kunne tage alt dette spørgeri... efter som ordene lå fremmede i hendes mund.. dog talte hun sandheden til ham, hun elskede jo ikke Zane som han elskede hende, hun vidste ikke havd fremtiden ville bringe, ja!? mange forelskede sig i hende, men hun havde aldrig forelsket sig i nogen.... aldrig... der var ingen til at tæmme hende, eller dominere, hun veg ikke fra kærlighed dog... men fandt dog ikke de fleste så intressant som Titan og Zane, begge udlandske. Kajika betragtede ham igen med de uskyldige øjne i det hun slog ud med hånden elegant og overlegen"Jeg vil ikke mere besvare dine spørgsmål Titan der lægger mere i dem og det kunne være du ville bruge mig som lokke mad mod Zane for at få ham ned med nakken vis du .... vis oprørene ville ha Zane ned, og det vil jeg ikke tillade han er min ven" hun så stille ned mod de halvt ødelagte brusten mens en lille lok faldt foran hendes ansigt og blidt kildede hende på kinden, mens hun vendte sig og gik hurtigt fra Titan uviden om han ville vide mere om Zane eller hende..... der rummede mere om kajika end nogen vidste eller ville finde ud af.. spørgsmålet var dog?, om nogen turde se sandheden om hende??....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 20:13

Titan blinkede og løsrev sig fra hendes blå blik. han nikkede.. ,, Selvfølgelig, og jeg skal nok stoppe med at blande mig i dit privat liv" han smilede kort ,, jeg er jo stadig fremmed. " han blinkede drillende til hende, men dog med en smule alvor i de dybe bundløse øjne. Som skovsøer, havde nogle engang sagt. 'Du har øjne som skovsøer, når en mørk himmel spejler sig deri og enkle stjerne lyser..havde de sagt'. Titan havde viftet med hånden, og bedt dem om at tie. Han havde aldrig set sådan en skovsø. Skove fandtes ikke i hans hjemland.

han svarede ikke hendes spørgsmål, han fandt det ikke nødvendigt.
han grinte let af hendes ord. ,, Jeg er på ingens side." svarede han roligt. ,, så jeg har derfor ingen grund til at tage dig til fange, og tvinge Zane i knæ?" han smilede kort. ,, Det ville ikke gavne mig" han betragtede hende lidt igen.. ,, Selvom jeg ikke ville have noget imod at have en skønhed fanget?" han grinte lidt.. det var ment i sjov, selvfølgelig.
,, hvad laver du egentlig? .. her mener jeg?" han valgte at snakke om noget andet, da det så ud til at genere hende en smule. Hvilket jo var forståeligt.
det mørke hår, rørte sig lidt i vinden. endnu en ting som klædte ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 20:25

Kajika stoppede op i det hun stille så sig over skuldren og kiggede uforstående på ham og sagde"jeg bor her i byen og er lige kommet fra arbejde altså jeg i praktik i nogen uger som sygeplejerske inden eksamen står for døren og jeg rigtig bliver en sygeplejerske og.... øhm? ellers havde jeg tænkt mig at løbe en tur i skoven som jeg plejer heh" hun rødmede let og gik tilbage til ham i det hun prikkede ham på brystkassen blidt og så ham i øjnene dybt og fangende med de smukke læber bevægende i det hun sagde"Nåårh? det ville du hva, men hvem siger denne skønheh lader sig fange af uvidne fyre der så gerne vil eje hende eller fange hende" hun blinkede fordi der var jo så mange der ville fange hende eller ha hende eller blot ha hende en nat hvor hun altid sagde fra men der var noget anderledes ved titan, hun grinte let i det hun prikkede ham blidt på næsen og viftede med en finger foran ansigtet på ham langsomt fra side til side som et nej at det kom aldrig til at ske at han skulle fange hende, fordi vis det ikke var sket for andre hvorfor skulle han dog overhovedet ha en chance for at fange hende, hun kendte ham ikke dog og heller ikke hans evner men noget i hende mente at han ikke besad de store kræfter som alle de andre..

Hun kastede yndefuldt håret bagud med håndryggen i det hun smilede let og lod hovedet gå en smule til den ene side og betragtede ham i det hun fniste sødt og sagde"Hvad med dig?... hvad laver du her helt alene sådan en farlig nat som denne" hun så på ham lumsk i blikket dog med et drilsk smil over de silkebløde fyldige læber der så smukt satte prikken over i´et ved hendes perfekte ansigt, der så nærmest kunstnerisk ud som var hun skabt for at være smukkest på jorden, dog havde alle sine meninger men der var nærmest ingen fejl med hende andet end hun fremstod svag til tider var hun det dog også som i dag. Hun roede sig undrende i håret så det blev let sensuel pjusket og sagde"forresten ... hvad tænkte du på?, siden du spurgte mig før om han elskede mig, hvad var dine planer eller lumske tanker Titan, jeg syntes nemlig at kunne se noget lusk over dit smukke ansigt" hun blinkede og sagde"og i din forførende stemme der så let ville lege udfordrende og mystisk" hun grinte let og så på ham med venlighed mens hun stille tog sig til armene og rødmede i det hun gav et koldt gøs fra sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 20:49

han nikkede let. det var ikke hvad han forventede.. at hun skulle blive sygeplejeske.. men, tænkte han stumt, der var sikkert heller ikke mange, som forventede at han var bleve lejemorder? så.. han trak på skuldrende. ,, hm.. eller modsat? hvem siger at denne skønhed, kan slippe? " han smilede skævt, de mørke øjne lyste. Stemmen var mørk. ide hun prikkede ham, greb han hendes hånd, og holdt den i sin egen, Kiggede lidt på den, før han så på hende.. ,, hov hov.. Ikke røre.." han slap hendes hånd, med det samme skæve smil.

,,farlig?" han så rundt ,, jeg kan ikke se det farlige her?" han så en smule alvorlig ud.. men han havde ret, der var ingen.. ingen tiggere, ingen stofmisbrugere, ingen prostituerede.. Dette sted var ikke som resten af verden, her var hver og en af de enkle indbyggere perfekte. ingen lå på grænsen af livet, ingen var døden nær. Dette var paradis, med indbyggere som mekaniske dukker.. Mon de var lykkelige? eller var de alle bare gode til skuespil? Titan hældte på det sidste. ,, men jeg ..? Går blot rundt .. Ser mig omkring.. og.. skaber det farlige?" det sidste var ment som en alvorlig spøg. han smilede usynligt.
,, se noget lusk? " hans smilte let ved hendes ord.. ,, du er ikke helt dum vel? " han prikkede til hende, før han igen blev alvorlig.
,, Det kan jeg ikke huske, " svarede han hurtigt, det arabiske blev tydeligt at høre. ,, jeg spurgte vel bare fordi jeg var interesseret i svaret?" han smilede et påtaget smil..
,, det var intet om at overtage dette sted, hvis det er det du tror"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 21:02

kajika rødmede smukt over kinderne blidt da man kunne se den røde nuance så smukt og uskyldigt over den smørbløde hud der havde en guld agtig kulør og alligevel kunne den se så meget mere bleg ud i lys, mens hun betragtede ham grinte hun i det han sagde at hvem siger hun ville slippe"Hvorfor da har du da skumle planer med mig Titan, fordi jeg tror næppe du skal prøve på noget hansom" hun blinkede til ham lettere for at drille men dog også udfordrende alvorlig i sit udtryk i det hun lyttede med på hvad han mere sagde nysgerrig efter hvad hans næste ord eller handling måske ville være... Hun kunne ikke lade vær med at grine i det hun stod med hænderne samlede bagved og sagde"Nåårh ikke jamen er du ikke sikker på det fordi du ikke ser ovenlig efter eller er de forkerte steder du" hun blinkede lettere alvorligt og drilsk i det hun var blevet mere voksen agtig i det.

I det han! ville til at prikke hende, tog hun hurtigt hans hånd inden fingeren nået hende og hun nærmede sig hans hoved med sit og hviskede blidt i hans øre som en forførende giftig slange og gav ham hans ord tilbage han kunne sluge stykke for stykke" hov hov.... ikke røre" hun blinkede i det hun blidt slap hans hånd og begyndte at vende sig om og sagde"skal vi gå lidt rundt så vi ikke står samme sted ever fordi så vi sikker på der sker noget" der var mange uperfekte fyre piger og alt fra lejemordere til dusørjæger som var ham, hersker og alt andet skragl man bare skulle se efter de rigtige steder og rigtig tidspunkter. Kajika betragtede ham let over skuldren i det hun sagde"haha! overtage Terra, det ville os være kedeligt eller farligt der alt for mange væsner i denne verden til blot en at overtage den??" hun så på ham lettere nysgerrigt og sagde"så hvordan blev du vampyr?, eller har du altid været det??" hun kiggede undrende på ham og roede sig lidt i håret i det hun stille pustede luft ud imellem de silkebløde læber og lagde mærke til hans øjne mens de blanke øjne søgte efter hans løgne vis han bar nogen i sine ord. mens hun blidt fik et lille fnis på over at ha kunne give ham tilbage mens hun begav sig dybere ind i Terra og dens skumle gadere ikke fordi hun opdagede det... hun pillede blidt ved sit hår og strøg fingerne igennem det i mens hun gik der på denne sensuelle elegante måde med hofte sving og god holdning venlig attiude....(Staves?)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 22:08

hans øjne smilede, mens han let betragtede hende. ,, Skumle planer?.. hvorfor ikke?" hans drillende tonefald kunne nemt høres. der stod intet i vejen, så vidt han kunne se? dog gjorde han intet, det lå ikke til ham, eller.. ikke her, i hvert fald.
,, måske.. måske har jeg bare set de rigtige steder? stederne uden alt det afskum i hjørnerne osv? det undrede mig bare at der ingen var? den konflikt, som rygterne taler om, ser ikke ud til at være tilstede.." han fik igen et alvorligt glimt i sine mørke øjne, og trak så på skuldrende..

hun greb hans hånd, og i det hun hviskede det samme, som han lige havde sagt, kunne han ikke lade være med et smile. ,, det gælder kun for dig!" svarede han med et lille grin, der igen fremhævede hans arabiske jeg. ,, god ide" svarede han, og begyndte at gå i samme tempo som hende. han lyttede til hendes klare latter, og til de ord som kom efterfølgende. ,, hm, zane er åbenbart ikke så kedelig? " han drillede hende igen. noget han tit gjorde. og puffede en smule til hende, for at vise at han lavede sjov.
han slog hendes næste spørgsmål væk, med et hurtigt svar.. ,, født sådan.." svarede han, og hans stemme virkede en smule mere seriøs end den havde været hidtil. Han slog kort øjnene ned, som om han tænkte historien igennem.. minderne. Titan rystede umærkeligt på hovedet, og talte så, for at snakke om noget andet ,, går du bare? eller er der et bestemt sted?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 22:18

hun kunne ikke lade vær med at smile over han havde sagt til hende at det kun galdt hende ikke at måtte rør men han skam godt måtte rør hende hah!... hvor hun dog lo inden i over hans sjove humor. hun nikkede i det hun sagde"Hmm ja en smule spændende ej meget men dog har han et hidsigt tempraman og desuden skal jeg vide noget om mine privat kunder når jeg bliver helt uddannet fordi de andre tør ikke nærme sig ham så jeg er blevet hans privat sygeplejerske dog... heh så er jeg dog ikke kun hans jeg tilhøre os andre men han kan altid få fat i mig og jeg sørger for ham for det meste og heldbred??... heh og vis der nu skulle ske noget med ham der hjemme så skal jeg klare det og tag hjem til ham og tjekke ham??" hun grinte let i det hun mærkede puffet og puffede blidt igen og sagde med et sjovt tonefaldt"Nååårh! så det er du hva din lille vampyr basse" hun tog hånden for munden og fniste sødt i det hun betragtede ham med dette nuttede dådyr blik der kunne smelte hjerter for det meste dog vidste hun ikke hun så sådan på ham, blot fordi hun morede sig for meget til at lægge mærke til det og pustede blidt til sit halv lange pande hår i siderne der havde fundet vej frem og satte håret op igen i denne pjuskede hestehale med smilet over læberne og trak let på skuldrene og sagde"Hmm går vel bare? hvorfor heh vil du da gerne nogen bestemte steder hen bare sig til eller ha en bestemt stemning så kan jeg vise dig det, og hmm?? Titan... har i skove hvor i er??" hun prikkede ham blidt på brystkassen og rakte flabet tunge til ham som tegn på hun egenlig ikke var bange af sig for hans ikke rør, som et sympol på at vis han måtte, måtte hun også!.... Hun smilte klart mens øjnene stille flakkede fra ham til omgivelserne om dem og stille kom der flere og flere folk at se omkring fordi de var længere inde i byen og der var fulde, ædru, voldelig, rolige, søvnige?, blodtørstig, alle slags nærmest... hun sukkede let i det hun strakte sig og tænkte*årh! så lang en arbejds dag og så sådan en dejlig gå tur kan virkelig give en stof til omtanke om man skal sove??? måske..... snart??* hun grinte og slog tankerne ud af hovedet i det, denne titan var for spændende at slippe...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat) Empty Sv: Nightmoon(Titan Rakarth Azrail=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum