Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat//
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Sportif :: Udendørs Tennis bane
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat//
//Okay. Jeg venter på dig.//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja, jeg spiller trompet." sagde Stéph og smilte. Tanken om musikken fra trompeten gjorde ham afslappet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er der mange, som tror. Men de ved intet, før de lærer mig at kende." sagde Stéph.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg kan ikke lave om på tingene, som de bliver betragtet udefra. Men jeg kan ændre tingene indefra." sagde Stéph, her tænkte han også på sin trompet. Han havde rørt mange med sin musik.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stéph klappede sig selv på kinden og rystede lidt på hovedet, han måtte komme til sig selv. Han måtte have drømt. Det var bare en forestilling, som skete i hans hoved. Det virkede simpelhen forkert det andet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvordan... Hvordan gjorde du det der?" spurgte Stéph endelig, da han havde taget sig sammen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du behøver ikke fortælle mig det, hvis du ikke har lyst til det." sagde Stéph, som selv havde en hemmelighed, som han holdte for sig selv. "Men nu vil jeg gå i bad." det var, det sidste han sagde, inden han gik ind i klubhuset.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//sorry, det kunne ikke lige blive til mere.//
Gæst- Gæst
//Det er okay ^^//
Gæst- Gæst
Da Amelia lige pludselig tog fat i hans hånd og trak ham, så begyndte han at undre sig. Hvorfor gjorde hun dette? Hun var jo på vej et andet sted hen. Og hvorfor skulle de være mellem træerne? Stéph syntes, at situationen var blevet for underlig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Okay? Du siger altså, at du kan forvandle dig til dyr." prøvede stéph sig frem med, "Du kan bevæge sig hurtigere end mennesker. Du kan høre mine tanker, hvilket enlig kan spare mig for at sige en masse, men det er alligevel skræmmende, men det er forklaring på min første forviring."
Han stod nu og så undersøgende på hende og måtte igen overveje lidt. "Og? Et spørgsmål, fordi du er en.. Aspara.. er det også derfor, at du er så smuk?" spurgte han, mens han smagte på ordet Aspara.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Amelia, jeg er glad for, at du fortæller mig dette. Det viser mig, at du et sted stoler på mig. Og jeg have dig til at stole på mig. Jeg lover dig, at ingen skal kende dit sande jeg fra mig." sagde Stéph, mens han holdte en hånd over hjertet. Dette var en af hans dårlige vaner, men han gjorde dette, når han virkelig mente det, som han sagde.
"Selvom det er umenneskelighed, der gør dig smuk. Så synes jeg også at du ligner andre piger." sagde Stéph. Han tror, det havde noget med at gøre, at han var biseksuel.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stéph kiggede på sit ur, det var ved at blive sent.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stéph gik mod parkeringspladset, mens han ledte efter sine nøgler, som han fandt i tasken. Da han nåede cyklen, satte han tasken fast bagpå. låste den op og begyndte at trække den et stykke af vejen.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Just another day (Stéphan)
» Den er på vej.. //Stéphan//
» Fyraften (Stéphan)
» Sangen i natten (Stèphan)
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Sportif :: Udendørs Tennis bane
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus