Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Pigen i mørket - Isaac
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Pigen i mørket - Isaac
k: midnat
o: skov, bæk og ingen mennesker
v: kølligt
Haru sad på en sten og kiggede op på stjernerne. I dag var det ikke fuldmåne, men det var stadig massere af stjerner. Det var en uge siden Haru havde set Issac. Det undrede hende lidt *mon der ver sket noget? Nej det er umuligt* tænkte Haru og lod sig falde bagover ned på jorden så næsen vende imod himlen. Hun kiggede på stjernerne i et tænkende blik *gad vide hvad den kontrakt var om* tænkte hun det drev hende til vanvid at hun ikke havde fået det at vide. Nå det må hun jo få at vide på et tidspunkt.
Gæst- Gæst
Sv: Pigen i mørket - Isaac
en ganske bestemt person eller retter sagt djævel. for i forhold til deres sidste møde, var der noget langt mere uhyggelig over ham, denne gang. hans øjne gløde med en langt kraftig rød glød, som var der ild i dem. kun det skæve velrettede smil var det samme.
han havde lad hende vente på sig og nu skulle han egentlig bruge hendes hjælp..
eller måske ville han bare tjekke om hun stadig var i hans magt?
skyggerne var mere urolig, inden de plejede at være. normalt lade man ikke mærke til dem, men denne gang, var de så nervøse at de ikke en gang lade skjult på at de var der..
før hun kun nå at rejse sig, før hun nå noget. han gik uforskammet ind foran hende, så hun så lige op i hans røde øjne og skæve slange smil.. "husker de mig?" hans stemme, bar under det charmerende yder, en indvalse undertone af sarkame..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han tænkte kort på det blodbad, han havde efterladt der, hvordan det nær var gået gal, på grund af han et øjeblik var uforsigtigt. men der ingen, der kunne sporer det til det lille spøgelse, der sad foran ham.
"ønsker de at kender detaljer omkring deres hævn?"
han så på hende med et spørgende blik, der glimte.
Sidst rettet af Isaac Søn 13 Jun 2010 - 22:10, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han så kort at hendes hud igen var gennemsigtig.. "det glæder mig at de synes mit job er vel udført" han holdte en kort pause, før hans stemme igen genlyd lavmælt "det kommer an på hvordan man ser på det" han løftede i det samme hans vester hånd og viste hende,
det lange lyse ar, der løb ned over hans blege håndryg og længere ned, der dog ikke kunne ses på grund af den sorte skæresyet jakke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
i det samme hun rørte hans ar, trak han hånden til sig, så hun kun nåede at mærke et lille øjeblik.. "de skal ikke være bekymret for mig" Isaacs stemme var rolig, selvom den lade op til at det her ikke var til diskussion. han så kort ind i hendes blå øjne med et skævt smørrede smil, før han vente sit ansigt imod udsigten, som han ikke rigtigt så.
"er den sorte sten, der før var kendetegnet som deres had og hævnlyst, nu faldt fra deres hjerte?"
han så skråt over på hende, før han igen vente sit blik imod femad. det var som om ham så noget længere ud end horisonten, der adskilte den sorte nattehimlen fra jorderens mørke..
som så han ind i selveste fortiden..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han sendte kort et skævt smil ned i jorden, før han pludselig så på hende med et blik, der tydelig på grund af mørket, viste det røde skæv, der lå i hans øjne. det var svagt flammede op igen, med noget mørk over sig, som ikke helt kunne beskrives. han trak vejret dybt, og begyndte så med en lavmælt, næsten hvisken stemme, at fortælle.. han glemte hurtigt at hun var der, var så opslugt af det, mest fordi han så det hele for sit indre blik som døde minder, han smilede engang imellem, som fandt han morskabt ved det hele.
"kort efter jeg havde fået deres 'bestilling' sendte jeg nogle af mine tjenere af sted, for at finde dem, deres had ønskede hævn over.. jeg modtog få dage senere, mens jeg befandt mig i paris døende hjerte, en besked omkring den kvinde og mand, deres 'bestilling' gik på.
dog var jeg desværre fanget i paris på daværende tidspunkt,
så mine tjenere valgte istedenfor at tage over, derfor beklager jeg også den ventetid, der var ved det.. men der kvinden næsten var nået til rangen af vanvid, sindssyge, der jeg personlig selv indtog scenen.. kvinden var næsten et øjeblik glad for se mig, som troede hun at jeg kunne redde hende fra hendes egen fortid.. men nu kommer vi det til den svære del, for jeg ved ikke helt hvordan jeg skal få det sagt anstændig, det eneste der er beskrivelse, der er, et sølle enkel ord: blod.. blod over det hele, og midt i det hele stod jeg med hendes hjerte i hånden. et sted kan jeg stadigvæk mærke det pumpe i min hånd, som det eneste tegn på det liv, den kvinde, nogensinde havde haft. hvis de forstår.."
Isaac så stadig blodet for sig, som en rød masse af noget ukendeligt, men som nok en gang havde været et menneske, et menneske, der ikke havde noget liv og som hans indre dæmon, havde fået lov til at lege med.. han tænkte på det chok, der var kommen op i kvindens blik, der
hun brutalt fandt ud af at han ikke var sendt for at hjælpe hende, men istedenfor som hendes bøddel. hvordan det skæve smil havde siddet på hans læber under det hele, hvor det røde skær i øjnene vat trådt kræftdiger til, selv der hun gjorde korsets tegn, som var han en ganske simpel djævel. han tænkte kort på det kolde onde grin, der havde sluppet hans læber, der han havde set det ynkelig forsøg på at forsage en dæmon...
det kunne et øjeblik næsten se i hans blik, hvordan han stadig fandt morskab i det,
men det vare ikke længe, før alvoren igen sad i hans blik..
hun havde vel et sted fået lidt hen af en værdig død, havde hun ikke? iforhold til hvad han var kendt for. han havde jo kun som noget af det først flået hendes røde hjerte ud, for bagefter at..
han kunne tænkte ikke på, for selvom han ikke ejede samvittighed over det han havde gjort, så gik ham alligevel lidt på, at hun, selvom hun kun var et menneske, ikke kunne holde til mere.. hendes skrig, hun aldrig nåede at få råbt, men som stadig sad i hendes hals, der han grab fandt om den med sin ene hånd, og holdte hende fast imod den hvide soveværelses væg, hvor han fortalte hvorfor han var kommet, mens det svage lys fra den knuste lampe, et sekund genspejlede sig i hans hvide tandsæt, med de spidse hjørnetænder, så han et øjeblik havde ligne en vampyr.
han vidste godt han ikke havde fortalt det hele, men han orkede ikke at skulle beskrive, hvordan han genleve den ondskab, der plejede at indtag hans sjæl.. Isaac stak stille sin hånd ned i indrelommen på sin jakke, og fremdrog et lommetøjklæde, der en gang havde været hvidt, men som nu var helt plettede af størknet blod. Isaac så kort på spøgelset ved sin side, mens han sagde næsten lydløs og med det samme skæve smil som han havde brugt under sin historie
"det her er det eneste, der er tilbage af kvinden, de ønskede hævn over"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"og min alder er bare et simpel tal, men hvorfor egentlig alle de her spørgsmål?"
han vente sig om og så det lille spøgelse i øjnene med et nysgerrig blik..
hvad forventede den lille pige at få at vide?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"jeg må takke nej til deres tilbyd om venskab af det simpel grund, jeg har aldrig har et venskab med en, jeg laver kontrakt med, for ikke at blive for knytte.. jeg håber de forstår" han så kort hende ud i vandet med fraværende blik.. han vidste egentlig ikke eneste inde om han ønskede et venskab, for han kendte faren ved det.. han sukkede kort og gjorde en håndbevægelse, hvor efter han rejste sig og gik ned til vandkanten for at se ud på det lille spøgelse..
han havde alt for meget i tankerne, til at tænke over, men der var ting, der måttes gøres..
"haruhi, jeg må bed dem om at komme her ind, for nu kommer vi til deres del af kontrakten"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Isaac fornemmede kort at de skulle se at komme væk, men fra hvad?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hvad var der med den krage?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Isaac smilede kort ned i jorden, så hans tænder et øjeblik kunne ses..
"hvad tilhøre deres bror, hvem arbejder han for, for jeg nægter at tro deres bror gør det her gratis" han vente sig kort om, for at se efter kragen, mens han næsten med en usynlig bevægelse kaldte to skygge til sig, som han uden ord, sendte afsted igen, for det her havde fanget hans nysgerrighed..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» pigen i mørket (Scream)
» Pigen i mørket (Jaster)
» Pigen i mørket (Ahngel)
» You're my only shorty. (Isaac) XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift