Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:43

"Er du fra Japan?" Spurgte han lavt.
Han kom selv derfra, det kunne man så tydeligt se på hans udseende!
Roar lod et kort snøft lyde fra ham før han roligt lagde armene om Shu. "Stakkels dig" hviskede han lavt og lød næsten som om han skulle til at græde!
Han bed sig tøvende i læben, før han mumlede: "Du må godt bo her...hvis du vil?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:51

Shu stod lidt, og måbede. En fra japan. det havde han ikke troet. Han smilede glad, Men da han hørte det med at bo blev han helt rød i kinderne. "Det kan jeg da ikke!" Mumlede han. "Jeg ville bare gå i vejen" sagde han, og rødmede nu mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 15:58

"Det gør ikke noget, her er så kedelig når her ikke er andre end mig!" Smilte han og grinte kort. "Desuden er her to værelser...og jeg mangler én til at bo der" Han smilte lokkende til ham. "Kom nu, det blir' da sjovt!" Sagde han glad og hoppede kort op og ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:01

Shu så, kun en løsning! "Så okay" Han blev selv glad, og kunne mærke det, helt nede i maven! ingen roden i skraldespane for at få mad. Ikke sove i aviser, om natten. Nu kunne han sove i en seng. For første gang i 3 måneder! "Tak" smilte han. Og hoppede med sammen med Roar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:05

"Yaaay!" Jublede han glad og tog fat i Shus hånd.
"Kom jeg viser dig dit værelse!" Smilte han og trak ham med op af en MEGET lille trappe, drejede en gang mod højre og kom til en dør.
"Vil du ha' æren?" Smilte han og lagde Shus hånd på det lille rustne dørhåndtag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:15

Shu, tog fat og åbnede døren ind til sit nye værelse. Det var lille, men stort nok. Der stod en seng i den ene ende af rummet, og et fint lille gulvtæppe lå midt i rummet. Der var et vindue der vendte ud mod en lille skov sø. Et skrivebord stod ovre ved den modsatte væg. Shu hvinede. Han hoppede op og ned, og ind i værelset, hoppede han. Han gik hend til døren, og krammede Roar. Et stort kram.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:24

"Ehm...jeg håber at det er okay..." han smilte lidt og kløede sig kort i nakken.
Den eneste grund til at han fik huset var at det havde tilhørt hans bedstemor... engang...
"Øhm toilettet ligger længere nede af gangen og mit værelse er lige ved siden af hvis du har brug for mig" smilte han og grinte venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:31

Shu Hoppede glad, og gik ned af gangen. "Jeg skal lige på det lille hus" smilte han, og åbnede døren. Det var et fint lille toilet. Da han var færdig derude, vasket hænder osv. Gik han igen ud til Roar der stadig stod der. "Nåh, hvad skal vi nu lave?" spurgte han, og fløjtede lidt. Han spejdede til alle sidder og så at hans buksehul var åbent! "Undskyld" sagde han og rødmede. Han hev hurtigt lynlåsen op og lod som ingenting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:36

Roar grinte lidt. "Du er sjov!" Smilte han og lagde hovedet lidt på skrå.
"Øhm...jeg ved ikke hvad vi kan lave..." han trak kort på skuldrene. Han var altid så ukreativ når det kom til drenge... Han bed sig i læben igen. Det var næsten begyndt at blive en vane!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:40

"Hmm.. Har du et Fjernsyn? vi kunne se en film?" foreslog han. Det var længe siden han havde set en film. "Eller spille skak, eller sådan noget" sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:43

//Have to go... svare senere xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 16:44

//Okay x.x Skal også snart logge :p ses snart xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 14:31

"Ehm...jeg har et fjernsyn, men det er stadig ikke pakket ud..." Han kløede sig kort i nakken og trak let på skuldrene.
Hvis ikke Shu vidste hvordan man satte et tv til, var de nok dødsdømte! Der var alligevel så mange ting i huset der ikke virkede så godt, så det var ikke noget nyt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 14:34

Shu nikkede kort. "Jeg kan sagtens sætte det i for dig. Min far lærte mig det" smilte han, trak i Roar, og sammen gik de ned i stuen, hvor en papkasse stod, med låget åbent, og noget sort stikkende ud fra toppen. "Vi skal hjælpes ad med at få det op. Jeg er nemlig ikke særlig stærk" indrømmede Shu, og rødemede lidt.. Igen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 14:38

"Okay." Roar smilte lidt. Han var faktisk heller ikke særlig stærk, men det skulle sikkert nok gå, når de nu var to!
"Løfter vi på tre?" Smilte han og lagde hovedet en smule på skrå mens han tog fat om fjernsynet i kassen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 14:39

Shu tog også fat. "1" smilte han "2" sagde han lidt anstrengt "3" nærmest råbte han, og sammen løftede de TV´et ud af kassen. "Hvor skal det stå henne?" spurgte han, og var helt rød i hoved af anstrengelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 14:49

"Hen på det lille bord..." mumlede han og pegede med hovedet hen mod et lille bord der stod op af væggen.
Han begyndte så småt at grine da han så Shuichis ansigtsudtryk. "Du ser altså virkelig sjov ud" grinte han og var næsten ved at tabe fjernsynet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 14:54

De gik hend til bordet, og satte fjerjnsynet ned. "Så skal vi bare ha en stik kontakt, osv." Mumlede han, mens han satte stikkene i! Til sidst satte han Video-maskinen til. "Så skal vi se film!" grinte han. "Hvad skal vi se?" spurgte han lidt efter. "En gyser.. måske" smilte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 15:02

"Jeg er ligeglad..." han trak kort på skuldrene. Han var faktisk ikke så glad for gyserfilm, men det gad han ikke at indrømme.
"Eller en kærligheds-film!" Smilte han og grinte kort.
Hvilke drenge foreslog dog det! Han kløede sig igen i nakken mens en svag lyserød farve kunne ses på hans kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 15:05

Shu kiggede sig lidt omkring. "Det kunne vi da godt" smilte han. Det var da en god ide. "Og vi kan spise popcorn og drikke sodavand!" Grinte han, og satte sig i den lille sofa, foran fjernsynet. "Hvad for nogen kærligheds film har du?" spurgte han, og så over på Roar, der havde fået et lyserødt skær i kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 15:14

"Mange...sig en og jeg har den!" Indrømmede han med et stort smil.
Han gik hen til en papkasse hvor der stod: "KF" skrevet på med sort tush og skubbede den hen til Shu. "Find én" smilte han. Kassen var helt fyldt op med kærlighedsfilm!

//Skal logge, men kommer på senere :X//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 14:57

Shu tænkte sig lidt om.. "Hmm.. hvad med den der?" spurgte han og pejede på en, med titlen 'Moulin Rouge'..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:33

"Det må du bestemme... jeg er ligeglad..." Mumlede han smilende og trak kort på skuldrene. Roar havde jo storstet set dem alle sammen før!
"Vil du ha' noget at drikke?" Spurgte han og tumlede langsomt over til det lille lyserøde køleskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den lille Kanin :* (Roar)(Privat) - Page 2 Empty Sv: Den lille Kanin :* (Roar)(Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum