Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria //

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 Empty Sv: vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria //

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 12:39

"fedt. jeg ville ønske jeg også kunne bo her ude i skoven" *bare synd jeg ikke kan pga solen*
hun var lidt misundelig på Mika over at hun kunne bo herude men det gik hurtigt over igen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 2 Empty Sv: vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria //

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 17:22

Mika virke en smule udmatte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 17:24

Seras kunne mærke på Mika hun var lidt træt "skal vi sætte os igen?" spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 17:27

" nej det gøre ikke noget " sagde Mika

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 17:28

"jo. kom nu. jeg er også ved at være lidt træt" løj Seras. hun håbede ikke der var noget galt i hvertfald.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 17:32

Mika ryste på hoved og gik vider hun ville ikke give efter for smerten i hendes ryg eller i hendes ben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 18:46

hun kiggede nervøst på Mika og kunne mærke hun havde smerter "hvad er der galt. sig det. måske kan jeg hjælpe dig?" sagde hun med en nervøs klang i stemmen. *jeg håber ikke det er noget alvorligt* tænkte hun og kigeede på hendes ben igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 18:47

Mika så på hende og måtte endlig giver efter for smerten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 18:49

Seras tog fat i Mika før hun faldt og lagde hende stille ned på jorden. *hvad skal jeg mon gøre nu?* tænkte hun og kiggede uroligt på Mika.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 18:50

Mika lå med stærke smerte i ryggen og i benet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 18:53

Seras kiggede på hende og kunne se hun havde smerte så begyndte at rive i tøjet. hun havde dog ladet lidt være på nogle bestemte steder. hun undgik at kigge for meget og tjekkede hvor hun havde ondt ud over benet hun kunne ikke se noget. og tog resten af tøjet af hende. hun blev lidt rød i hovdet da hun så Mikas krop men skød tankerne til side og vendte hende om så hun kunne se hendes og her så hun?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 18:56

Mika hade en masse sår over hele kroppen men den i hendes ryg og på hendes ben var de værste

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 19:02

hun fik et chok over de ting hun så på Mikas ryg. der havde været sår på hendes krop. men hendes ryg var jo helt smadret *jeg skulle aldrig have spurgt om vi skulle ud og gå* bandede hun over sig selv. hun satte sin hånd ned i såret "undskyld det gør ondt men ikke ret længe"
hun kunne mærke den lille kuppel bagerst i sit hovded. hun brød kuplen med sindet og trak i kraften. varmen begyndte straks at brede sig. og såret begyndte at lukke sig. der kom et tynd lag hud over det. det var ikke perfekt men godt nok. hun vendte hende om og tog de mindre sår. tilsidst benet. hun havde næsten ingen kræfter tilbage da hun var færdig. og hun faldt om. svedig og træt. mon hun havde brugt for meget af hendes kraft. det blev sort. og hun faldt i søvn med tanken *jeg håber hun klarer det*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 19:04

Mikala´s sår var svære ikke healde helt Mikala gav hendes nogen ag sine kræfter

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:04

da Seras vågnede igen så hun op på Mika "er du okay?" spurgte hun nervøst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:07

" lidt " sagde Mika

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:11

"godt at høre" svarede Seras og var glad for at hun havde det bedre. "hvor lang tid har jeg lagt her?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:15

" et par timer vil jeg tro " sagde Mikala

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:27

"så forstår jeg bedre jeg er så udhvilet" *men kæft jeg er enlig tørstig* hun rejste sig op men blev svimmel så satte sig ned igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:30

" bliv sidden jeg finder noget at drikke til dig " sagde Mika

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:31

"er du sikker? for resten jeg kan ikke drikke vand *nu kan hun ikke undgå at finde ud af det* tænkte hun og blev lidt trist over det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:35

Mikala smilede " det viste jeg godt du skal ikke skamme dig " sagde Mikala og gav hende et let kuns

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:39

"vidste du det?" hun kunne ikke lade være med at undre sig "hvad har du så tænkt dig at hente til mig?. nej. lad vær med at sige det. jeg vil ikke høre det" sagde hun. hun ville bare kaster op hvis hun vidste det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:45

Mikala tog en flaske med rød saft frem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:49

hun kiggede nysgerigt på flasken "hvad er der enlig i den flaske der?" hun ville kigge på Mika men hun turde ikke tage øjnene væk fra flasken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum