Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria //

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 Empty Sv: vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:03

"hvorfor vil de da det?" begyndte Seras at sige mens en lille tøre trillede ned. nej fandme nej om nogen skulle have lov til at dræbe Mika. en af de få der havde været venlig overfor hende. og som også var sød og pæn. Seras ville dræbe for at beskytte hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria // - Page 4 Empty Sv: vampyre i skocvens mørke // Seras Victoria //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:14

2 de tilgav aldrig min mor for at gifte sig med mig far og da jeg bliv født svore de ar dræbe mig " græde Mika

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:23

"det her kan godt lyde lidt hårdt men. må jeg dræbe dem hvis det ikke holder sig væk?" hun blev nød til at vide det. og krammede Mika igen mens hun ventede på et svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:28

" mange har forsøget at dræbe dem med uden held men du må godt prøve " sagde Mikala græden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:42

hun gav Mika endnu et klem og læftede hende igen. "jeg tager dig hjem til mit sted. er det i orden med dig?" hun havde ikke lyst til at dræbe dem. og ville bare gerne have Mika i sikkerhed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:50

Mikala nikke svaget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:54

"okay" Seras løftede op i Mika igen *hun vejr jo næsten ingen ting* tænkte hun mens hun begyndte at gå. en lille omvej for at undgår de personer der jagtede Mika. og begyndte så at gå ud af skoven og hen til hendes sted.

// jeg laver et nyt emne. giver dig en pm når den er klar ^^ //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 16:55

Mikala lod hende bære hende

// okey //

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum