Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:51

"Jeg er selv en dødsengel ligesom dig, men jeg er lidt usikker på at flyve," sagde hun med et smil. Hun slog de smukke lidt mørke vinger ud og fløj op. Alle var gået ind til time nu. Jolene var lidt usikker på Zane og så hen mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:56

Kalona fulgte hendes eksempel, ''Du virker ikk' så sikker i luften? ska jeg bære dig i stedet for?''
han lo blidt igen, og kiggede på hende med et varmt blik, og fløj stille og roligt hen imod hende med åbne arme som en gestus til at hun bare kunne komme hen til ham, han skulle nok bære hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:58

"Ja, tak, men jeg vejer altså cirka 19½ kilo," sagde hun. Hun syns selv at det var meget, men det var det jo egentlig ikke. Det var faktisk virkelig lidt for en pige på 17 år. Hun fløj hen i hans arme og lod vingerne gå ind i hendes ryg igen. Hun smilte til ham og en blid og sød latter kom fra hendes lille mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:01

han lagde armene rundt om hende, og holdt godt fast i hende så han ikke tabte hende, og begyndte at flyve ''du vejer jo næsten ingen ting...'' sagde han og fortsatte i en tilfældig retning hen over byen, og kiggede ind imellem på Jolene og smilte til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:05

"Syns du'?" sagde hun helt sådan 'er jeg virkleig! det vidste jeg ikke' agtigt. Hun vidste ikke at hun vejede lidt for hun syns selv at det var virkelig meget, og dog. Nu hvor en anden i hendes egen race havde sagt det troede hun nu på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:26

''du vejer stort set intet.. jeg burde lave noget mad til dig... eller invitere dig ud og spise'' sagde han og smilte til hende igen ''du er mit første reelle bekendtskab i den her by, og jeg må ærligt sige, at det er allerede nu et rart bekendtskab'' han kiggede ind i jolene's øjne mens han fløj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:32

Hun bed sig let i underlæben med et smil. "Jeg bor på gaden så jeg får ikke rigtigt noget mad," sagde hun så. "Men du er også den eneste jeg har turde at være meget eller bare sammen med her i denne by," Huns milte sødt til ham.
"Hvor bor du?" kom det fra hende lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:34

Kalona kiggede på hende i et godt stykke tid ''Jeg bor hvor jeg føler for at bo.. jeg har ikk' noget hjem her i byen, kender du nogen uden for byen vi eventuelt kunne tage ud til?'' han lod et lille grin komme fra hans mund, og kiggede på hende med alvor i blikket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:37

"Næ, ikke rigtigt, men jeg skla til en slags 'koncert' i aften, altså hvor det er mig der synger," sagde hun med et smil. "Vil du med?" Hun sp spørgende på ham. Han var den sødeste hun havde mødt nogen sinde udover hendes mor og familie, men det var han godtnok ellers.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:40

Kalona kiggede overrasket på hende ''jo, det ka' jeg da godt, hvis du vil ha mig med'' sagde han lidt efter, og smilte til hende igen *Hun er nok noget af det sødeste jeg er stødt på længe..* ''hvornår er det så, og hvor?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:44

"Det et eller andet sted i den retning, og det er cirka klokken 19.30" sagde hun og pegede ned på et stort hus hvor der var nogle borde udenfor. En stor scene var sat op. Hun smilte til ham.
Hun kyssede hans kind blidt og smilte derefter igen. "Jeg skal synge tre sange. En der hedder today was a fairy tale, fearless og en der hedder breath," sagde hun med et stort smil.

//jeg finder sangene på youtube, og laver et link så du kan høre dem^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:48

''Okay, så lad os flyve der ned..'' sagde han og blev meget overrasket da hun kyssede ham på kinden, og kiggede på hende med et smil, og placerede et hurtigt kys på hendes kind, og fløj i retning af scenen med hende, ''jeg håber det lyder godt'' sagde han med en drillende tone i stemmen og smilte til hende.



//Laver du et nyt emne med det i?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:49

//Ja, det gør jeg hurtigt nu^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:54

//Jeg venter spendt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona - Page 2 Empty Sv: Ny, ny, ny og atter ny...-Kalona

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum