Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Koncerten - Kalona EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Koncerten - Kalona EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Koncerten - Kalona EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Koncerten - Kalona EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Koncerten - Kalona EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Koncerten - Kalona EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Koncerten - Kalona EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Koncerten - Kalona EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Koncerten - Kalona EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Koncerten - Kalona EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Koncerten - Kalona

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Koncerten - Kalona Empty Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:59

Tid. 19.30
Sted. Terre til en koncert
Omgivelser. En masse mennesker, borde og en stor scene
Vejr. Dejlig varmt....^^
Påklædning. En orange kjole og brune støvler
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jolene var ved at gøre sig klar til at gå på scenen. Hun skulle synge tre sange og var meget spændt på hvordan det ville gå. Folk skulle lige finde deres pladser og hun stod der omme sammen med Kalona, hendes gode ven. "Du går bare om foran scenen jeg kommer på om lidt," sagde hun til ham med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:05

Kalona smilte til hende og gav hende et kram før han begav sig ud foran scenen med ordene ''det ska nok blive godt, jeg er sikker på at du synger fantastisk'' han placerede sig helt oppe i front med et stort smil, og ventede spændt på at det skulle begynde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:08

https://www.youtube.com/watch?v=DCqq48pOZM4
https://www.youtube.com/watch?v=wXf4zHG02U4

https://www.youtube.com/watch?v=4a9O_jm8YA4


Hun kom ind på scenen og begyndte på den første sang. Hun smilte ind i mellem ned til Kalona der sad næsten helt oppe ved scenen. Hendes orange kjole var ikke vildt lang, men den var flot på hende. Hun smilte til ham mens hun sang sangene.

//hvis der er nogle du ikek kan komme ind på så sig det lige//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:11

Kalona klappede mellem hver sang, og smilte til Jolene igennem hele koncerten, han rejste sig endda op fra anden sang til slutningen af tredje sang, og han var sindssygt glad for at han dukkede op da han gjorde idag *Hun synger smukt.. virkelig smukt* tænkte han mens han observerede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:12

//Jeg skal logge hurtigt, svare imorgen^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:12

// OKay :) hyggeligt at emne med dig ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:12

Da alle sangene var færdige smilte hun til hele puplikum og kyssede hånd fladen og sendte det ud ved at puste på det. Som hun kaldte det 'et luft kys'. Hun gik ned scenen og snakkede lidt med den næste pige der skulle på om hvordan det ville gå hende. Det var en slags konkurence de var til, så den der vandt skulle til verdens mesterskab. De var begge nevøse over om det var dem der skulle til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:57

Kalona gik op til Jolene, og gav hende et Kram ''du sang fantastisk godt'' sagde han og smilte til hende og kastede et blik rundt på folkene der havde set koncerten ''de elskede dig ihvertfald alle sammen'' sagde han med en drillende undertone i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:11

Jolene smilte til ham. "Tak, men så er det bare hvem der kommer til finalen." sagde hun og klappede lidt i hænderne. "Hvis det bliver mig så skriger jeg," Hun grinte sødt og krammede ham som tak for det han sagde. Derefter så hun op på pigen der var på. Hun havde været til mange koncerter og konkurencer før, så hende kunne Jolene sikkert ikke slå.


//Skrev verdens mesterskab før, men mente finale//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:22

Kalona Kiggede op på den anden sangerinde ''du ska' nok klare den, hun er ikk' så god igen..'' han smilte til hende og kyssede hende på kinden ''jeg ville helt klart stemme på dig'' sagde han med et grin, og kiggede op i luften ''du vinder den her konkurrence''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:25

Hun smilte sødt til ham da han kyssede hendes kind. Hun kunne mærke en stigende fornemmelse i maven og med et lille gemt smil kyssede hun hans kind blidt. *Tak,* tænkte hun uden at sige det til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 16:15

Kalona stod og kiggede på den næste sanger og nød musikken og selskabet, og overvejede hvordan man kunne vælte Zane ''hva' skal du så her efter..?'' spurgte han hurtigt, og virkede lættere fraværende.
Han kiggede Kort på Jolene og tænkte *Jeg skal finde ud af hvad Zane's svaghed er..*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 16:18

Hun smilte let. "Det ved jeg ikke, men der er lige en mere efter hende der skal på og så skal vi stemme om hvem der skal vinde," sagde hun med et smil og pegede op på hende der var på og en dreng der stod der henne hvor Jolene havde stået før hun gik på. "Hva' skla du da bagefter?" spurgte hun sødt og så spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 17:14

Kalona kiggede på Jolene ''jeg skal mødes med nogle folk..'' svarede han lavmeldt, og smilte til hende et varmt og venligt smil, og trak hende ind til sig i endnu et kram ''jeg er glad for at jeg valgte at blande mig i det med mobberiet.. du er en fantastisk ven at have fundet'' han smilte endnu en gang til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 17:18

Hun krammede lidt med. "Sagt rent ud, så er du det bedste der er sket for mig i hele mit liv," sagde hun med et smil og kyssede let hans læber. "Hvilke folk der det?" spugrte hun drillende og nussede blidt hans næse med det yderste at pegefingeren. "To sekunder," sagde hun med et smil og gik hen til pigen der var så lidt var kommet ned af scenen. Efter et minnut kom hun tilbage til Kalona.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 17:21

Kalona besvarede ikke kysset, men kiggede derimod på hende ''nogle af dem der modarbejder Zane...'' sagde han lavmeldt ''og jeg kan ikke indlede mig i et forhold.. lige nu.. beklager.. men hvis jeg skal kunne kæmpe ordentligt mod Zane må jeg ikke ha nogen bånd der kan svække mig i kampen..'' sagde han og kiggede på Jolene ''og vi er kun lige mødtes idag.. '' Kalona kiggede op mod scenen efter de ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 17:24

Hun lagde armene over kors og løftede øjnbryndene. "Okay," sagde hun bare og gik hen mod døren ud til. Der var et bord med frut der kostede to kroner pr. stk. Hun tog et uden nogen opdagede det og fandt en to-krone frem og lagde den på bordet. Hun skyndte sig at lægge en mere og tage et stykke mere. Hun gik hen til Kalona og gav ham det før hun igen gik væk fra ham.
Jolene satte sig på en stol. *Jeg vidste det! Det var for godt til at være sandt* tæankte hun og en tåre løb ned af hendes kind. Hun var ked af det, men over hvad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 17:28

Kalona gik over til Jolene og tørrede hendes tårer væk ''du skal ikk' tage det så tungt..'' sagde han stille til hende ''vi kan godt være venner så længe det her står på.. og hvem ved.. måske udvikler det sig til noget mere senere hen'' han smilte varmt til hende og kyssede hendes kind, og satte sig ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 17:37

Hun rystede på hovedet. Det ville ikke gå, for hun var altid alene, så folk ville nå at mobbe hende ud af byen før hun nåede at kigge sig omkring. Jolene kiggede på ham.
Oppe på scenen havde dommeren talt stemmerne for hver enkelte person. Jolene kiggede på Kalona og ventede spændt på hvem der vandt.


//Du må gerne styre dommeren, så kan du bestemme hvem der vinder^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 17:44

Kalona kastede et blik op på dommeren ''jeg vil også sørge for at komme forbi skolen dagligt.. og tage mig af dem der mobber dig...'' sagde han hurtigt og lavt, imens han hørte dommeren kalde Jolene op på scenen da hun havde vundet med sine tre sange, Kalona Klappede af Jolene og skubbede hende op mod scenen med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 17:58

Jolene gik op på scenen. Hun smilte og så ud på puplikum. Jolene's halskæde(som jeg glemte at sige hun havde på) lyste og blinkede vildt meget så en hver kunne se den. Folk blev forundrede over dens lys, men alligevel syns de det var mærkeligt at den lyste så meget. Det var en halskæde af ægte diamanter som Jolene fik af hendes mor. Hun sang sangen Today was a Fairytale en gang til for derefter at gå ned til Kalona igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 18:01

Kalona gav hende et Kram da hun kom ned ''Tillykke med sejren'' hviskede han til hende og kastede et blik ud på publikum, for der efter at kigge ind i Jolenes øjne igen med at smil på læberne ''du havde osse fortjænt at vinde, du sang fantastisk'' sagde han lavt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 18:09

"Ja, det gjorde jeg vel," sagde hun og så på ham. Hun gik hen mod en dør og skynte sig gennem den, ned af nogle trapper. Hun gik hen til endu en dør og gennem den. Hun satte sig på en stod og foldede hænderne. Så hviskede hun nogle små utydelige ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 18:11

Kalona fulgte efter hende ''hør.. jeg ved godt at jeg højst sansynligt har såret dig.. og det var ikke min mening..'' sagde han til hende, og stillede sig foran hende og kiggede på hendes ansigt ''du er en dejlig pige, virkelig.. men vi har kun kendt hinanden i en dag.. det er ikke særlig meget...'' sagde han og kiggede ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 18:15

Jolene holdt op med at hviske de utydelige ord. Hun faldt ned af stolen helt ubevægelig. Hun havde fået en frygtelig smerte i hovedet, meven og bryst-kassen. Hun lå med lukkede øjne på det kolde gulv. Hvad mon Kalona ville gøre nu? Jolene kunne ikke mærke andet end den stigende smerte i hovedet, maven og bryst-kassen. Hun lå bare der og havde lukkede øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Koncerten - Kalona Empty Sv: Koncerten - Kalona

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum