Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Koncerten - Kalona
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Koncerten - Kalona
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han greb fat i Jolenes ene arm da hun kom tæt nok på, og kiggede på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jolene var ikke sig selv lige nu. Hun var ond og kold. Hun ville godt kunne smadre hvem som helst lige nu og det var også det hun havde tænkt sig. Hun lod ilden komme frem fra hendes øjne og lod det danne en cirkel rundt om Kalona, mens de var i luften.
//Det skla lige siges at hun ikke er sig selv luge nu^_^ Så hvis hun var sig selv ville hun selfølgelig ikke gøre noget som helst ved dig^_^//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
-----------------
Fire timer efter
-----------------
Jolene havde snart siddet på bænken i fire timer. Hun kiggede op fra jorden. Mon Kalona var der et sted. Hun ville undskylde, men troede ikke rigtig på at han nogensinde ville tilgi' hende. Hun var en stor fed nar. Det syns hun selv og det syns han sikkert også. Jolene kiggede en gang efter ham, men kunne i rigtig se noget for det var så mørkt på vejen og på gaden.
Gæst- Gæst
og i brevet står der.
Hey Jolene..
Jeg ved at du ikke var dig selv, og jeg tilgiver dig, du må bare forstå at det ikke vil gå imellem os, bestemt ikke nu hvor jeg er så tæt på lovløs som jeg kan komme..
jeg har været oppe og slås med Zane da jeg var på Diskotek i nat.. og vil ikke vise mig i Terre i nogle dage.
Kalona.
Gæst- Gæst
Hej Kalona
Jeg er virkelig ked af det, men jeg ved at du har travlt. Jeg ville bare så gerne at vi kunne være sammen, som venner, for det vil alligevel ikke gå med mig i et forhold, for sidst jeg havde sådan et ødelagde jeg det hele. Jeg har bare ikke følt det sammen for en dreng som jeg har følt for dig. Men jeg vil tage et andet sted hen. En anden by. Et andet land for at skamme mig. Jeg er en kæmpe stor fed nar og jeg tør snart ikke vise mig for nogen længere. Jeg vil snart rådne op. Jeg vil snart gå til af sorg...
Jolene
Hun kastede brevet ud i luften og håbede så inderligt at vinden ville føre det til Kalona.
Gæst- Gæst
Jolene..
lad være emd at forlade byen.. bliv her..
jeg vil godt være din ven, men jeg er nødt til at forlade byen efter i aften..
jeg kommer igen om et par dage, og der er jeg sikkert meget travlt optaget af Zane hvis tingene går skidt...
Kalona.
Gæst- Gæst
Kalona...jeg må rejse. Jeg kan ikke blive i al den mobning og uden venner. Det eneste der er i mit hjerte er sorg. Du er også i mit hjerte, men...men...jeg ville ønske at jeg kunne være hos dig som mere end en ven. Jeg vil sige at jeg er en stor, fed, dum nar!
Du er den sødeste person jeg har mødt i hele mit liv og vil ikke miste dig. Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne være mere en ddin ven...
Hun gad ikke skrive mere. Det var irritrende selv at tænke på Kalona. Hun ville have sagt fra da han spurgte hende om hun ville med. Hun skulle ikke have kysset ham. Hun skulle ikke ladet sig vove at tale med ham. Men fra den første gang hun så ham, havde hun været besat af ham og kun ham. Der var ikke andet inde i hende end ham. Hun kiggede rundt igen før hun kastede brevet ud i luften igen. En masse små fine tårer gled ned af hendes kinder. Hun var virkelig ked af det og kunne stadig høre hvordan hendes sidste forhold var gået. Ham hun havde været med havde gjort hende frygteligt til grin og udnyttet hende. Derfor slog hun op med det sammen og løb væk fra det hus de var i. Han var et grimt og dumt MENNESKE! Et MENNESKE! Hun havde ikke nærmet sig ret mange mennesker siden den dag hun slog op med ham den dumme.
Gæst- Gæst
han skrev hurtigt et nyt brev.
Jolene..
det er op til dig om du vil forlade byen.. men jeg vil helst have at du bliver, og vi kan ikke være sammen.. jeg er ikke parat til et forhold lige nu.
du er en af mine bedste venner...
Kalona
Gæst- Gæst
"Kalona, hvor er du? Kalona? Kalona!" råbte hun ud over gaden. HVis han var der ville hun gøre en sidste ting ved ham. Hun ville ikke bare gå hen og give ham hånden og sige farvel, nej. Hun ville sige farvel på den gode måde som hun kendte fra sin barndom. Han var sikkert ikke klar til et forhold, men det var hun. Hun ville have ham til at kontakte hende, hvis han blev klar til et. Hun ville savne ham mere end nogen anden i hele hendes liv.
Han var hendes liv lige nu.
Gæst- Gæst
han kiggede direkte ind i hendes øjne, hans ellers varme øjne viste kun et had til en eller anden person lige nu.
Gæst- Gæst
Jolene slog dog vingerne ud og fløj hen til ham. "Undskyld," sagde hun og gav ham et varmt kram. Tårene gled ned at de bløde kinder. Hun kyssede blidt hans kind før hun fløj bagud og op på himlen. "Hvis der er noget du vil sige, så sig det nu!" sagde hun med et dejligt blidt blik og kiggede ned på ham men hun hang i luften.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Sorry for det korte, men out^_^//
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Bibliotekssjov //Kalona//
» Skovens stilhed //kalona//
» Skoven... Altid! //Kalona//
» You control your own life (Kajika, Kalona)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips