Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Uni(Lucifer=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Uni(Lucifer=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Uni(Lucifer=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Uni(Lucifer=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Uni(Lucifer=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Uni(Lucifer=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Uni(Lucifer=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Uni(Lucifer=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Uni(Lucifer=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Uni(Lucifer=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Uni(Lucifer=privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Uni(Lucifer=privat) - Page 3 Empty Sv: Uni(Lucifer=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:38

Kajika rødmede let i det, det hele tog en ny drejning og hun betragtede ham mens hun lå der helt uskyldigt og ikke kunne rør sig i det hun mærkede hvordan han bed hende kom der et uskyldigt lille støn fra hende af ydmygelse og nydelse, mens hun mærkede ham bide hun i hendes øre flip vendte hun sig om så han lå nederst og sagde"hey... det.... de tvar unfair!" hun bed ham igen i halsen dog få flere steder og der gik lidt hul på grund af hun brugte de skarpe katte tænder og blodet fra hendes øre landede blidt ned på hans kind mens hun bed ham let i halsen og sagde"bang du død"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:53

"det er jge da lige glad med af du ikke synes det" sagde han og kiggede kort på hende, og skuue lige til af stop hende i af vend dem om man når det ikke da han ikke giver af bruge overnatur kræfter, sår der kom på hans hals hvad væk kort efter det var kommer, han rulle rundt så hun lå på nederst igen og kiggede roligt på hende, "jeg bide en gang i sted for mange gang" sagde han og havde enlig tænke sig af drikke lidt blod fra hende, han sagde jo af han kun vil bide en gang, læner sig ned over hende og bide hende i hals og bider hul ud af tager nogen åre eller noget andet øm, han drak lidt af hendes blod ind han gav slip på hende, han hold hende ned så hun ikke kan noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:03

Kajika skrig højt i det hun mærkede tænderne i halsen på sig og lukkede øjnene sammen og stønnede let af smerte over han sådan holdte hende og tvang med sin sugen blodet i hans mund og hviskede nærmest hans navn"Lucifer.... stop arhhhhhh" hun lukkede øjnene da han slap og lå der helt slap og så på ham med sådan en rødmen at det var helt vildt og fra den dag af vidste hun at vampyr,........ ville total tænde hende, hun kunne ikke lade vær med at se på lucifer og føle sig lettere mere tiltrukket af ham, den mærkelig følse men han var sikkert ligeglad i det nogen bankede på skulle hun til at råbe de bare skulle komme ind, og døren var låst op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:12

han kiggede roligt ned på på hende, han strøg hende kort på hals og tager det sidste blod på hals og slikke det i sig og det sidste om blod, det var længe side han havde få noget blod som smager så godt, han stop næste lige da hun sagde stop til ham, han kiggede kort mod dør da en banke på, et menneske kun han mærke på puls, han kun altid mærke mange flere ting på folk puls da han lige havde druk blod, han smiler roligt til hende og går over og åben dør lidt og kiggede ud på person, "ja, kan jge hjælp med noget" spurget han roligt og kiggede på person, man kun ikke ser på ham af han har drukke blod, han ligner et normal menneske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:17

kajika så på Lucifer med hovedet let på skrå og betragtede ham med betagende øjne og tog sig let til halsen i det hun mærkede den dulme og banke mens hendes puls var helt oppe og køre og en vis følse mellem bene havde spredt sig og hun rødmede lettere pinligt over ikke at kunne styre den trang der stille havde bredt sig i hende, der lange smukke blonde hår faldt ned over hende skuldre og hun mærkede hvordan det kildede på hendes lår hvor hot pantsene var trukket og hvordan hendes svedne krop stille klæbte sig til tøjet..." Fyren så på ham lidt og sagde"hey makker..... nu er du vel ovenlig ved hende, det er en højt stående sygeplejerske du har finger i der og min kommende kæreste" sagde han stolt og stod der og spillede smart men viste dog et død alvorligt farligt blik til lucifer som vis han rørte hende igen ville han flå ham op!.... Hun så mod døren og tænkte*hvorfor rejste han sig og tog den, han er vel færdig med mit blod..... er han ikke eller med..... med mig??* hun rødmede let og betragtede stille værelset der var badet i det smukke blålig lys og smilte lidt....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:26

han kun mærke hendes puls af det er hele op af køe over af han havde bidet hende, han kiggede på fyr, "hvorfor lyver du over for mig, du blikke med øjne hvor du sagde det og du kiggede kort væk og det er de mest normal tegn på af man lyve" sagde han og det var rigtig, han var læst til af læse folk fra bevæger, "det kan du da være ligeglad om jeg er, jeg skal nok pas mit så passer du dit og jeg er ikke bange for dig, lille person som tror af han er noget som han ikke er" sagde han og det sidste sagde han med militær stemme så det lyder mere hård og af han ingenting var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:29

Fyren så på ham og gik let bagud og sagde"tro mig Dude!!! hun vil aldrig nogen sinde vælge dig blandt alle de hersker og bad boys! hun har hængende !!! der du bare en .... en stor dukse!!! MILITÆR FYR!! der ....." han skyndte sig at skride uden at slutte sætningen i det han var mega bange og løb ind på værelset... i mens var kajika listede ud på badeværelset og satte sit hår op i en hestehale så det hang sexet ned af ryggen og kiggede sig i spejlet i det hun tog det klæbrig tøj af og en hvid figur syet skjorte på og så nogen shorts og gik ud til lucifer igen stadig med hjertet pumpende meget og sagde flovt"jeg ... øhm? undskyld jeg overfalde dig sådan.." hun holdte sig for halsen og helede stille det lille styk og smilede kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:36

"det kan godt være man hun vil sikke mere vælge så en som mig forhold til en som dig som tror noget som han ikke er" sagde han og kiggede kort efter ham, det kun nu være sjov af overfalde han en natter, han lukke dør og vend sig om og kiggede roligt på hende, hun havde skifte tøj, det forstå han ikke hele man det var op til hende, "det gør nu ikke noget, du er ikke så god til det af jge føler mig bange og det var nem af overmand dig" sagde han og gik over sat sig på seng kant og tager sin flaske og åben den og tager en tår og stille flaske på bord og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:42

kajika så mod ham i det hun rødmede let og rakte flabet tunge til ham fordi hvad ville den søde lille pretty boy gøre hende drukne hende i ord om hvor meget hun ikke måtte være flabet dog havde han bare sådan angrebet hende hvilket hun faktisk havde nydt men ikke set komme??? fordi han bed hende jo i noget tid han slap ikke bare hurtigt igen? han mæskede! sig i hendes dejlige blod.... hun betragtede let lucifer men helt anderledes mere voksen var han i hendes blik nu og mere farlig og attraktiv og mere tiltrækkende efter som han åbenbart, var blevet mere.... vild i det og mere slem.. hun elskede det egenlig... han levede op til navn og race nu.. hun tog let en tår af sin og sagde"Hmmm??? jaaa det kan godt være men en dag får jeg dig og jeg siger ja til militæret tror du at du kan skrive mig ind?? altså blandt lægerne jeg tør ikke være på dit hold og så være under din komando"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:48

han rakte tung igen af hende og kiggede kort på hende, hendes puls var stadig op af køre og det pleje den ikke af være, jo man det var folk ikke var vand til vold og så nogen ting man det var hende, så kun det være noget andet man det plejer han kun af ser hos pige som han havde det sjov med, han tog roligt fat i hende og hiver hende ned af sidder, "jo det kun nok godt lad sig gørs, hvor lang tid vil du være ind og arbejde og hvornår vil du begynde, og hvorfor ikke så slem er jeg da ikke" sagde han og det sidste var for sjov da det var han enlig når han var på arbejde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:59

kajika rødmede let i det hun endte med at sidde tæt op af ham og så på ham lettere rødmende og lod blidt pulsen falde ned før hun igen tog sig sammen til et svar"Jeg vil gerne være der i højst første gang 1 månede eller 2 vis det kan lade sig gøre og vis du skulle være min general ville jeg da falde død om og ikke adlyde det mindste blot for at blive straffet af dig" hun blinkede lettere frækt for at drille ham og prikkede ham let i siden i det hun sagde"Hmm som sygeplejerke er jeg der og heler selvfølgelig??...." hun bed sig i underlæben og sagde"Hmmm hvornår tager i af sted"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:05

"miste tre måned og det vil jeg ikke laver om på lige meget hvor man du tigger mig om det" sagde han og kiggede kort på hende, "nej det vil du da ikke, måske dig engang hver tre dag eller så noget og så træner og alt det du skal bære rundt på" sagde han og lad en arm om hende og bide hende roligt på hals ud af bide hul man tog fat i lidt af hul og hiver kort i det, "ja det er du og om en uge ca. kan du behøve ikke af tager med der man når du er færdig med din uddannelse" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:15

hun smilede og sagde"Om 3 dage er jeg færdig" hun lukkede øjnene let i det hun mærkede armen om sig og da han med sig fast i hende blidt men dog uden at lave hun rødmede hun. og da han så! trak i en af de gamle huller kunne hun ikke lade vær med at gi et lille klage støn fra sig og betragtede ham med de store uskyldige øjne og sagde"Hva!! vil du træne mig fordi.... fordi du får ingen blod af mig på den tur det kommer du ikke til at smage igen uanset hvor meget du beder om det og sygeplejersker træner da ikke??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:19

"okay så kan du træner afsted med hos med det sammen" sagde han og kiggede roligt på hende, han smiler svagt af hende da hun kom med et lille støn, så havde han gætter rigtig af hun kun lide af bliv bidet, "nej jeg vil kun træner dig hvis du er på mit hold eller en af min minder gruppe som jeg har, hvis du bare skal ind som læge så vil jeg ikke" sagde han og kiggede roligt på hende, han ae hende stille og roligt på hendes arm for af ser hvordan hun tager det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:27

kajika tog det stille og roligt i det hun blidt så Lucifer i øjnene og sagde"Hmmmm måske kunne du lære mig lidt op der inde vis det er gør mig lidt mere hård føre så jeg kan tåle alle de knubs fyre de gir mig hen af vejen fordi tro mig der mange fyre der gir mig nogen knubs her og der" hun tog sig let til hovedet flovt og rødmede i det hun grinte og rakte ned efter sin dåse og tog en tår mens hun tog fat i fjernbetjening og tændte for noget højt musik og smilede og sagde"Min ynglings sang"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:33

"det kan godt være af jeg vil det, hvis jge få noget igang som dit blod" sagde han og kiggede kort på hende, "okay så er det med nogon fyre, din nabo som banke på er han en af dem, det er ham ind til højer" halv spurget han og kiggede kort på hende, da hun tænde for musik sat han sig over i hjøre for af kun sidder op af væg, så måtte han ser om hun føler med eller ikke, ellers han han måske en ide til hvordan han få hende her over nu hvor hun ligger op til det ved af tænde for noget højet musik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:41

kajika smilede og så på ham undrende da han satte sig op af væggen i sengen og satte sig op af den anden side og rakte flabet tunge til ham og sagde"hahah nøææææh du får ingen blod fra mig jeg spørge bare en af de andre soldater med det søde uskyldig smil på og brysterne klemt blidt samme og ser utrolig nuttede og sensuel ud og ham inde ved siden af er endnu en beundre af mine der mange af dem men de altså kun venner bare rolig jeg ikke den tøs der tager alle...."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:46

"okay så få du ikke noget træner af mig og de andre soldat vil gerne man de vil nok har noget andet asf dig og de harr normal heller ikke tid til det" sagde han og kiggede kort på hende, "det regn jeg heller ikke med af du er" sagde han kort og lukke kort øjne, "når okay hvis jeg ikke kan få blod fra dig så tager jge bare ham ind ved side af som banke på før" sagde han og skulle til af rejse sig op, bare for af drille hende, han tog en tår af sit vand og skulle til af åben dør.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:51

kajika tog fat i ham og klaskede ham op af døren så han havde ryggen mod døren og hans hånd ved dør håndtaget og låsen mens musikken rygede og overdøvede vær en lyd selv om de godt kunne høre hinanden,"EJ! det gør du altså ikke!! LUCIFER!!! jeg får bare skylden og bliver smidt ud inden eksamen fordi jeg havde dig med og de spore det til dig!!!" hun holdte ham op af døren og så død alvorlig ud i det hun så ham i øjnene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:57

han stå roligt op af dør med ryg og kiggede ned på hende, han vidste af hun vil tager det så her, "det tror jge nu ikke du gør, hvis han ikke når og opdage hvem det er og han død heller ikke af det, jeg ved hvad jge laver" sagde han og kiggede roligt på hende og ræv sig slip fra hende og gik over til vand flaske og tager en tår af det og går stille over mod dør, hvorefter han skubbe hende til side og åben dør og går mod hans værelse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:00

kajika tog fat i Lucifer og sagde"HAN ER EN AF MINE VENNER STOP! SÅ LUCIFER!!!! DIN TUDSE!!! BLODSUGENDE IGLE!!!! argh!!! stop så" hun tog fat i dørkarmen og prøvede at holde ham hen i det hun gik ned i knæ og sagde overgivende" okay fint .... så drik blod fra mig.... bare du lover at du ikke rør nogen fra denne gang eller bygning Okay!!" hun gik indenfor igen og ventede for at se om ham kom lettere bange for at blive tændt igen af hans bideri

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:07

han gik videre selvom hun prøve af stop ham, han stopper dog op og vend sig om og gik ind på hende værelse og lukke dør efter sig, han smiler drille og begynde så af griner af hende, utroligt af hun ikke tænke sig om, "3hvorfor tænke du dig ikke om, hvad hjælp mig af drikke blod nu når det er første om en uge jeg skal afsted, så hjælp det mig ikk der ned, man nu har du sagdet ja tager af jge må tager af dig og det gør jeg når vi kommer frem til lejer" sagde han og sat sig over i hjøre igen bare med sig vand flaske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:12

kajika så på ham og over rødmede i det hun tænkte*NEJ! FUCK JEG HAR LIGE NEj NEEEEEEEEJ NEJ!!!! NEJ NEJ NEJ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! givet ham lov til at bide mig og !!! argh! hvor er jeg dum og jeg tænder total på det han vil ..... årh! vis jeg begynder at ..... nej jeg stønner ikke eller noget det jo blot bidene der gør det ikke fyren okay kajka! tag dig sammen!!!* hun så mod ham i det hun nikkede og sagde"Okay Lucifer så må du det vis du opfør dig som en sød lille uskyldig fyr som du jo er" hun blinkede drilsk og lød flabet i det hun drillede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:25

"det sagde jeg ikke noget om af jeg skulle være det" sagde han og kiggede kort på hende og lukke kort øjne, det skulle nok bliv sjov af ser, næste gang han bider hende, det vil bliv sjov man så skulle han hjælp og laver det klar til hende, han tog fat hendes fod og hiver hende op til ham og læner sig over hende og kiggede ned på hende, "er du søde eller skal jeg også være flabet overfor dig" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:30

kajika skrig i det hun endte under ham og så hvor fræk han var og forførende ved at nærmest kragle over hende og så på ham og nikkede men der manglede ord til hvad det var hun nikkede ja til så hun sagde nervøst"je...jeg?? øhmmm... jeg skal nok være sød bare rolig og nååårh ja skulle du ikke os snart ind til byen og alt det eller vil du overnatte her eller sådan noget???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum