Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Uni(Lucifer=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Uni(Lucifer=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Uni(Lucifer=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Uni(Lucifer=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Uni(Lucifer=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Uni(Lucifer=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Uni(Lucifer=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Uni(Lucifer=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Uni(Lucifer=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Uni(Lucifer=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Uni(Lucifer=privat)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Uni(Lucifer=privat) - Page 2 Empty Sv: Uni(Lucifer=privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:50

"okay og hvem sige af du skal være hele med i hær, du kan bare være i hær som læge eller hjælp og ikke som soldat" sagde han og kun godt forstille sig hende skylde sig selv i fod, det kun være sjov af ser, "kan kun godt være af jge vil det, man vil du dele seng med mig hvis det var" spurget han igen da hun ikke svar på det før, han tog en tår mere af sit vand og kiggede kort på hende, "hvad med af du få arbejde i hær som hjælp når du er færdig uddannslse" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:55

kajika roede sig let i håret og sagde"jamen det så farligt og mit hjerte er jo her i.... i terra altså det ville jo ikke være godt vis der skete noget og alle mine beundre er her og de smukke fyre og de forførende vampyr og mystiske typer man blot kan falde i stimer over de lækre bad boys og i hæren er... i hæren er der blot sådan nogen søde fyre som dig der tjener deres land og beskytter andre og er i hæren blot for at tjene penge og for at ha et vis sammenhold nogen dog for at dræbe men hvad så vis jeg mældte mig i hæren som læge??.... så jeg helt alene uden nogen at holde eller kramme eller kysse eller ha sex med" hun grinte fordi hun jokede med det sidste det med sex og betragtede Lucifer lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:01

"det kan godt være af det gør det man det kan du vend dig af med" sagde han kort og lukke kort øjne, "tror mig der er også så nogen typer i hær. så du skal nok har nogen af kram og kysser og havde sex, den sidste bliv ikke så svær" sagde han og kiggede roligt på hende, han tog sig ikke af at hun nævn sex, det var noget med kun gør eller snakke om, snakke om det rørt ham ikke, "såå du er ikke alene hvis du tager arbejde i hær" sagde han lidt efter noget tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:06

kajika sukkede let og strøg håret bagud og sagde"det er let for dig at sige du er jo vand til det altså det er jeg ikke og det med sex var for sjov men altså.... der stadig ikke visse muligheder i at møde mange der og måske... hmm forelske sig som jeg kan gøre her i terra men det lyder fristende men skulle du så være en slags soldat ting og hvem er generalen fordi ham skal jeg vel os lidt lystre vis jeg skulle med ud til et kamp område... og jeg mener virkelig rå fyre ville jeg gerne møde de så dejlige!!! så hotte og kan klare sig selv"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:12

"nej jeg er fødet til det og død for det og genopstod for det, svær er det ikke" sagde han og kiggede kort på hende, "hvis du arbjede i militær kan det være som soldat eller som læge, soldag skaæ du høre efter general og hvis det er læge så nej, så er det chaf for læge du skal høre efter" sagde han og smiler svagt, han smiler lidt mere da hun spurget hvem der var general, "du sidder go snakke med en general lige nu" sagde han og kiggede ned på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:18

kajika gav et skrig fra sig og rykkede lidt fra ham og betragtede ham og begyndte så at grine i det hun pegede på ham med lukkede øjne og sagde"Ahhaha!! ja den var virkelig go! lucifer dig general være hr død alvorlig og så ikke!!! haah!! ej det kunne jeg aldrig forstile mig hahah! du laver total sjov med mig det mener jeg det må du virkelig gøre!! haha det altså den bedste joke jeg har hørt nogen sinde generaler er onde og rå de er dem der slemme fyre jeg så højt bedåre for alt de står for dog, er nogen meget søde men deres mænd bliver dog os dræbt mest" hun kiggede på ham og sagde"vis du general er jeg blandt lægerne og ikke som soldat"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:26

han synes slet ikke af det er sjov, han kiggede bare på hende mens hun griner, han find sit kort frem fra militær som gør han må rejse gratis med tog og bus og så noget ting og rakte hende kort, på kort er der et billede af ham hvor han har militær tøj på og miliitær hat/general hatte, ud over det stå der også af han er general, han tager imod det da hun havde set det og lad det tilbage i punge og lad den om i baglommer, "tror du på mig nu eller" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:57

kajika så flovt ned mod jorden og sad og trillede med tommlerne som man kalder det og sagde med en lettere blid dog ydmygende mumlen"ja det gør jeg undskyld.... det blot mig der lidt... lidt for dum" hun rømmede sig lidt og sukkede let i det hun ikke rigtig vidste hvad hun skulle sige og så på ham eller nærmere så op og sagde"kan jeg gør det godt på nogen måde igen altså jeg gjorde dig vist lidt sur eller sådan noget.... jeg vil gør alt altså undtagen sex eller gi dig blod blot nævn din pris....."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:03

han smiler svagt over hende og tog en tår af sit vand, "det okay, jeg synes bare ikke det var sjov og nej det gjort du ikke og nej jeg vil ikke havde noget" sagde han og kiggede kjort på hende, hvorfro vil kvinde altid gør det godt igen man de skal lige sige nogen ting
som de ikke vil, "jo du kan søge job som læge i militær noget du er færdig uddannelse" sagde han for sjov og vil bare ser hvad hun siger til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:10

kajika rødmede let og roede lidt i sit hår og sagde"Hmmm ja det kunne jeg jo og så slippe for kærlighed og sødme ......" hun sukkede let og så på lucifer i det hun sagde"hvor langt tid er man så..... er man så væk fra selveste terra..... altså jeg mener virkelig lang tid som måneder uden nogen weekender at være hjemme ellermed pauser ind i mellem??" hun var ikke sikker på om hunn ville hendes plads var vel ikke i militæret hvad skulle hun lave der??...... hun kendte jo kun lucifer der og han var jo ikke som de fleste meget alvorlig og sådan var han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 10:42

"det kan du godt find i hær" sagde han og kiggede kort på hende, hvorfor tror folk altid af der ikke er plads til så noget i militær, "det er op til dig, hvor længe du vil være der, man du skal mister være der i tre måneder" sagde han og kiggede kort på hende, "du kan godt tager hjem i weekend hvis det er tæt på hvor vi er ellers ikke" sagde han og lukke kort øjne, han sad roligt og venter på af hun skulle svar ham på de ting han nu havde sagdet om militær.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 13:05

hun nikkede i mens han fortalte i det hun stille sukkede let og sagde"Hmmm men vil du da gerne ha mig i militæret og vis ja ?? hvorfor så" hun blinkede til ham i det hun tog endnu en tår af sin dåse og betragtede stille hendes rodende omgivelser der stille lagde sig her og der på hendes mere makante værelse af de 4 vægge og badeværelset der var indenfor.. kajika kunne ikke lade vær med at sidde og lege lidt med sit hår mens hun overvejede mulighederne i militæret og om hun skulle vælge den vej.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:03

"nu var det for sjov jge sagde det og jeg vil være ligeglad om du vil arbejde i hær som soldat eller som læge, du vil lige meget hvad ikke kom i min grupper da du ikke er god nok til det" sagde han og kiggede på hende, han har aldrig haft nogen kvinde på sit hold da hans grunde var elite hold og har stor grave til dem, han drikke det sidste af sit vand og stille flaske på bord, så kun hun få penge for den eller bare smid det ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:07

kajika nikkede meget forstående og sagde"baaaah!! hvad vis jeg nu gjorde en dag!! haha så ville du æde dine ord!! og jeg ville endelig bevise for dig at selv læge tøser som mig der kloge i hovedet kan også være adratte og smukke og ! styre våben og være ligeså god som alle andre fyre husk jeg smidig kan løbe flere timer vis det skal være fordi jeg intet vejer næsten da???, og så kan jeg flyve og bære tunge ting med mine vinger fordi de er stærkst og jeg kan også holde øje i mørket med mit katte syn" hun rakte blidt tunge til ham for sjov og sagde"så jeg sikker på jeg let kunne vblive en af disse elite soldater haha!!" hun roede sig let i håret i det hun sagde"men hvornår tager i så af sted??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:17

"det vil du nok ikke" sagde han og kiggede kort på hende og smiler svagt af det hun sagde om hende, "det kan godt være af du kan det, man vil du kun hold ud af ser en person få skylde hoved af eller noget af det ud du vil tager dig af det" halv spurget han og kiggede kort på hende, "løbe i flere time er ingenting, det kan vi alle sammen med fuld ustyr på os og det er på omkring 60kg" sagde han efter lidt tid og kiggede på hende for af ser hvordan hun tager det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:22

kajika rejste sig op og pegede uovervindeligt op i mod loftede og sagde"JA! fordi jeg har set hele asiens øst side være brændt ned og en dæmon æde mennesker foran mig og har selv været halv dæmon en gang, og det var en forbandelse og jeg kom til at flå huden op på en fyr så ja det kan jeg godt jeg har overlevet mange ting i min leve tid og jeg vil ikke dø og der vil intet ske mig jeg kan klare alt bedre end alle jer mænd tilsammen og bare rolig i skal nok ende med at få en kvindelig general! i stedet for en mandelig jeg skal vise dem at jeg kajika Dé volkan er ligeså stærk som alle mændene i den lejr! tilsammen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:34

"ikke mere, det er en lille dele af hvad jge har set, gennem hele mit liv har jge nok set jorden bliv brænde ned nogen gang efter hold" sagde han og kiggede på hende, han rejse sig op lidt efter, "det er mulig af du kan bliv general, jeg har general veninde i hær man min gruppe er kun min og ingen andre general" sagde han og kiggede kort på hende, okay hvis hun mener det må jeg heller af prøve hende, han tager sin pistol frem og sigt mod hende, mod hendes hoved og var klare til af gør modsted med den andre hånd og ben hvis han fik bruge for det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:39

kajika så på ham i det hun stod der og betragtede pistolen og sagde"Hvad laver du....." hun stod blot og oberverede ham og hvordan han stod og holdte pistolen men adrenalinen inde i hende den sitrede og hun var helt oppe i det røde felt klar til at angribe vis det var, vis han trykkede på aftrækkeren ville hun angribe ham og hun ville ingen ! bamhjertighed vise ham det ville være kold blodigt hun ville springe på ham og vise at man aldrig pejede på hende, vis han skød ville hun løbe direkte mod ham undvige kuglen og få hale og øre som en kat og katte øjne, samt neglene ville bøje sig lidt men ikke så det var til at se og så ville hun tag fat i ham og kaste ham ned i jorden og prøve at banke ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:51

"af prøve dig, for af ser om du er god nok til af bliv general eller til af kom i min grupper" sagde han og og kiggede på hende, hans øjne sagde ikke noget og hans krop sagde heller ikke noget så han var ikke til af læse, han trække roligt aftrække ind af til af skylde, han kun godt ser af hun vil angribe ham hvis han prøve på noget, han flytte sig så hun hop på i seng bag ham, han vidste hvad han laver da han liv for det, og det gør hun nok ikke, han brugt næste ikke noget tid på af få hende ladt ned på gulv i en arm lås og sad pistol mod hendes pande og trække den af, hvor den side kik, "godt af jeg ikke havde afsikke det" sagde han og lad pistol tilbage til hylster, og rejse sig op og kiggede ned på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:56

Kajika så på ham og sagde"hey!!! det var ikke fair!!! du...." hun sukkede let og tog ordene i sig igen i det hun syntes det var flovt at blive holdt nede i sin egen seng af en fyr og så en vampyr og mærke hvordan han tog hende i armlås og bare holdte hans beskidte pistol mod hende og trykkede på den blot for at vise han var bedre end hende og sagde"ja..... du vandt.... jeg holder mig blot til at være sygeplejerske blandt læger og heling" hun så flovt væk fra ham i lidt skam over hun havde været så ringen, og kiggede ned mod gulvet og sagde"næste gang så læg mig ikke ned i sengen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:05

"jeg kan ikke gør for af du ikke er god nok til af forsvar dig mod mig, " sagde han og kiggede kort ned på hende, "kommer igen om lidt" sagde han og kiggede på hende, ind han gik ud på gang og køber en ny vand flaske, han havde næste ikke larm, så han regn ikke med nogen hørt det, man han var ikke sikke på det, han gik tilbage til hendes værelse og lukke dør efter sig, han havde engang ikke brugte sig overnatur styrk mod hende eller hurtighed, "ja det vil måske være en god ide og hvorfor det, vil du heller lige på den hård gulv i sted for på din seng" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:12

hun nikkede og så på vandet og sagde"Hmmm??? hvad skal du med vand her inde" hun betragtede ham lidt tid i det hun ud af det blå fløj på ham og holdte ham nede ved hjælp af vingerne og skubbede ham mod gulvet og hviskede i hans øre lettere drillende"nu det personligt!" hun grinte i det hun tog noget bandage frem og bandt hans hænder hurtigt sammen ved hjælp fra hendes katte form hun havde lært at forvandle sig til(katte hale og øre) i det hun grinte og holdte fingerne mod hans hoved og sagde"bang"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:21

han når næste lige af stille flaske fra sig ind han bliv ladt ned på gulv af hendes vinger, når hun skulle bruge overnatur kræfter, så gør han det da også bare, han vend sig om så han ligger på ryg og smid hende af sig ud problem da han bruge sig vampyr styrk, hvor han så hiver hænder løs og kiggede ned på hende og sidder en fod på hendes mave og smiler svagt, "det kan godt være af du overfalder mig ud af jge er klare på kamp man der skal mere til" sagde han og havde stadig fod på hendes mave, den gang her larm det af hun land på gulv, så det vil dem som bor op af hende vil kun høre det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:26

Den der boede på gangen gjorde intet i det hun råbte hun var okay og så på Lucifer og tog hårdt fat i hans fod og fik ham ned og lægge igen i det hun sprang på ham dog med et sødt udtryk i ansigtet og så død alvorlig ud i det hun nikkede forstående og bed ahm med katte tænderne blidt i hans hals og sagde"jeg tror jeg vil bide hul" hun bed blidt i hans øreflip så det blødte stille, vampyr kunne so bløde dog blødte han ikke helt vildt vis han havde fået blod, og han ville jo os hele hurtigt.. hun grinte og prøvede at holde ham nede og sagde"baaah! jeg kunne godt ha fået dig fordi alle kneb gælder"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:35

han bliv ladt ned igen og kun høre og mærke af der kom nogen folk ud på gang, det kun nu var sjov af tager lidt blod en af dem eller to eller måske flere af dem, det gjort ikke ondt på ham af hun bidet ham på hals eller øreflip, han rulle rundt så hun ligger på gulv, sår på hans øreflip er væk så han bløde ikke mere, "når så må det være min tur til af bide dig og den en gang skal jeg bide hul" sagde han og smiler drille ned til hende, han bed hende på hals men ikke til huls hvorefter han ogbider hende på øreflip og bide hul og kiggede ned på hende og hold hende ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum